Przewodnik marketera na Pintereście

HGTV. Nordstrom. West Elm. ModCloth. Są to niektórzy znani sprzedawcy detaliczni, którzy używają Pinteresta do generowania znacznego ruchu w swoich witrynach detalicznych. W rzeczywistości Pinterest stał się tak popularny, że generuje większy ruch niż Google+ w witrynach sprzedawców detalicznych.

Myślę, że można śmiało powiedzieć, że nadszedł czas, abyśmy jako marketerzy poważnie potraktowali tę witrynę społecznościową. Czym dokładnie jest Pinterest? I jak go wykorzystać do promowania swojej firmy lub marki?

Cóż, ten przewodnik pomoże Ci zacząć.

Czym jest Pinterest?

pinterest

Pinterest staje się portalem społecznościowym do udostępniania ciekawych zdjęć, które można znaleźć w Internecie. Pomyśl o tym jako o narzędziu do zakładek społecznościowych opartym na obrazie, takim jak delicious … ale z lepiej społeczność.

Te obrazy, po przesłaniu do Witryny, są znane jako piny. Użytkownicy mogą umieszczać te piny na tablicach, dostosowanych do motywu. Możesz stworzyć dowolny motyw: architekturę, motocykle, a nawet historię.

pinterest example

Pięćdziesiąt dziewięć procent “pinnerów” to kobiety w wieku od 25 do 40 lat. Kobiety stanowią również 58% unikalnych odwiedzających.

To było na spektakularny wzrost w ciągu ostatnich sześciu miesięcy z 40 razy większą liczbą odwiedzających. W rzeczywistości magazyn Time nazwał Pinteresta jednym z pięciu najlepszych serwisów społecznościowych.

Witryna jest tak popularna, że kontroluje wzrost, wprowadzając swój adres e-mail, aby dostać się na listę oczekujących, aby stać się pinnerem. Jednak powinno to zająć tylko kilka dni.

pinterest invite

Oczywiście, jeśli znasz pinnera, możesz poprosić go o zaproszenie.

Jak przypinać

Przypinanie jest dość łatwe. Możesz zamieścić link do strony internetowej lub przesłać obraz. Możesz też zainstalować przycisk Pin It z Pinteresta.

pinterest pin

Pinterest pobierze adres internetowy za każdym razem, gdy przypinasz zawartość, więc nie musisz się martwić o uznanie oryginalnego źródła. Po uchwyceniu obrazu następnym krokiem jest przypisanie go do tablicy i dodanie podpisu i gotowe.

pinterest boards

Lepiej tworzyć deski, które są wąskie w ostrości. Jeśli masz pięćdziesiąt tablic na bardzo napięte tematy, takie jak narzędzia mediów społecznościowych, nieme filmy z lat 20, Seattle micro breweries, jesteś bardziej skłonny przyciągnąć uwagę kogoś, kto podziela twoje zainteresowanie.

Jak dodawać ceny do pinów

Jeśli chcesz dodać cenę do czegoś, co przypinasz, możesz to uwzględnić w opisie. Nagłówek pojawi się następnie nad treścią z ceną:

pinterest prices

Jak przypiąć Pinteresta za pomocą iPhone ‘ a

Możesz także przypiąć obrazy za pomocą iPhone ‘ a.

pinterest iphone

Wystarczy pobrać aplikację i można:

  • Spójrz na piny i tablice pinów osób, które śledzisz.
  • Komentuj, Polub i ponownie przypnij.
  • Użyj aparatu, aby przypiąć, co dodaje lokalizację.

Upewnij się, że oznaczasz swoje zdjęcia. Pomoże to znaleźć Twoje obrazy, gdy ludzie przeszukują Pinteresta.

Co przypiąć na Pintereście

Jeśli chodzi o co aby przypiąć, możliwości są nieograniczone. Obecnie wiodącymi pinami są moda, rzemiosło, Fotografia lub Architektura.

Jeśli szybko przejrzysz najpopularniejsze piny, zauważysz jedną rzecz – są oszałamiające, wyjątkowe lub użyteczne:

pinterest pins

To powinno ci coś powiedzieć. Ci, którzy naprawdę cieszą się Pinterestem, to bardzo wizualny.

Oczywiście możesz po prostu przypinać losowe, fajne rzeczy znalezione w Internecie, ale moc Pinteresta polega na możliwości organizowania treści wokół motywu lub projektu.

Jak tworzyć tablice na Pintereście

Aby uzyskać najlepsze wrażenia użytkownika, wszystko, co przypinasz do tablicy, powinno odnosić się bezpośrednio do tej tablicy. Zwiększy to również prawdopodobieństwo, że osoby będą podążać za twoimi tablicami.

Utwórz tytuł tablicy i zawsze dodawaj opis:

pinterest titles

Dlaczego warto utworzyć tablicę? Możesz tworzyć tablice dla:

  • Samochód, który naprawiasz i przypinasz pomysły na rzeczy, które chcesz zrobić, aby zmodyfikować samochód.
  • Każdy pokój w domu, który chcesz odnowić.
  • Przypinaj obrazy, które są pomysłami na posty na blogu.
  • Urodzinowa lista życzeń.
  • Przepisy i pomysły kulinarne.
  • Przedmioty, które mogą być potrzebne do wyjazdu na kemping.
  • Filmy, które chcesz zobaczyć lub książki, które chcesz przeczytać.

Tablica może mieć wielu współpracowników, dzięki czemu można pracować z innymi osobami nad projektem, widząc wszystkie pomysły, które są udostępniane. Możesz zaprosić innych do udziału, ale muszą być jednym z Twoich obserwatorów.

Jak znaleźć pinnerów

Podobnie jak Twitter, Pinterest jest otwórz portal społecznościowy … oznacza to, że możesz śledzić każdego, kogo chcesz, bez konieczności uzyskiwania ich zgody.

pinterest pinners

Jak znaleźć ludzi, których lubisz? Istnieje kilka sposobów na znalezienie pinnerów, którzy mogą cię obserwować:

  • Skomentuj Pina, który Ci się podoba, “Polub” go lub ponownie Przypnij do jednej z tablic.
  • Podążaj za określoną tablicą.
  • Śledź wszystkie tablice konkretnego użytkownika.
  • Wyszukaj konkretny temat.
  • Przejrzyj sekcję “popularne” piny, aby zobaczyć, co jest popularne.
  • Zaproś znajomych lub współpracowników do przyłączenia się.

Po znalezieniu kilku pinnerów, z którymi chcesz współpracować, możesz teraz utworzyć grupę do pracy nad projektem, niezależnie od tego, czy chcesz zaplanować ślub, spotkanie klasowe czy inne wydarzenie.

Tworzenie grupy jest proste:

  • Kliknij stronę edycji tablicy.
  • Zmień ustawienie Pina na ” ja + współpracownicy.”
  • Dodaj imię znajomego.

Aby to zrobić, musisz śledzić jedną z ich tablic i pamiętaj, że każdy, kogo zaprosisz, może odrzucić tę prośbę.

Jak znaleźć treści na Pintereście

Większość treści, które znajdziesz na Pintereście, to Zdjęcia. Ale możesz także zobaczyć wszystkie filmy, które ludzie udostępniają.

Wystarczy kliknąć link nawigacji wideo na górze strony:

pinterest videos

Ta strona znajduje się za kontem użytkownika, więc musisz być pinnerem, aby zobaczyć wszystkie filmy, ale warto. Samo samouczki są przydatne i praktyczne, a trailery są zabawne.

Z marketingowego punktu widzenia filmy są świetnym sposobem na tworzenie i udostępnianie materiałów edukacyjnych. Jednak ze względu na odbiorców na Pintereście istnieje sposób, w jaki musisz tworzyć te filmy, aby były atrakcyjne dla odbiorców. Pamiętaj, teraz publiczność jest głównie kobiety, które kochają modę i rzemiosło.

Powiedzmy, że jesteś doradcą finansowym, który kieruje się w stronę rodziców, którzy chcą założyć plan oszczędności na studia 529. Samouczek na 529 nie będzie miał dużej przyczepności. Samouczek Jak urządzić lub umeblować pokój w akademiku. A gałki oczne, które wylądują na Twoim filmie, będą wtedy widoczne dla Ciebie i Twojej firmy.

4 narzędzia, które pomogą Ci znaleźć świetne treści na Pinteresta

Większość ludzi, którzy są profesjonalnymi internautami, nie brakuje im wspaniałych i użytecznych obrazów. Jednak nawet najlepsi z nas potrzebują trochę pomocy, aby znaleźć inspirację, jeśli chodzi o przypinanie. Oto 4 narzędzia, które polecam.

  1. Facebook-Obserwuj ludzi, którzy udostępniają niezwykłe zdjęcia na Facebooku. Gdy znajdziesz zdjęcie, które Ci się podoba, przeszukaj sieć w poszukiwaniu oryginalnego źródła do przypięcia. Pinterest nie pozwala na przypinanie bezpośrednio z Facebooka.
  2. Twitter-Ludzie cały czas udostępniają treści na Twitterze, zwłaszcza użytkownicy Twittera. Gdy ktoś udostępni zdjęcie, kliknij je i przypnij.
  3. Paper.li -z Paper.li możesz zmienić wszystkie kanały społecznościowe-Twitter, Facebook i blogi – w strumień wiadomości, które możesz szybko przewijać, aby je uzyskać gem of a pin.
  4. Pinterest – to powinno wydawać się oczywiste, ale po prostu praca na Pintereście kilka razy dziennie doprowadzi do niesamowitych obrazów do ponownego przypięcia. Nie zapomnij @ wspomnieć oryginalny plakat, gdy robisz.

9 powodów, dla których marketerzy powinni używać Pinteresta

Jeśli jesteś menedżerem społeczności, wczesnym użytkownikiem lub entuzjastą mediów społecznościowych, wartość biznesowa Pinteresta może być dla ciebie oczywista. Jednak wszyscy inni w marketingu mogą nie podzielać twojego entuzjazmu.

Ale jak przekonać ich, że powinni wskoczyć na pokład? Oto dziewięć powodów, dla których Twoja firma powinna rozważyć marketing na Pintereście.

  1. Zmiana zachowań konsumentów z wyszukiwania na odkrywanie – Wyszukiwanie jest Świetne do znajdowania odpowiedzi. Discovery jest Świetne dla znajdowanie inspiracji. Pinterest wykorzystuje to zjawisko. Jak Samil Shah wyjaśnił na TechCrunch w listopadzie, Pinterest wprowadza część tego odkrycia do sieci, co może doprowadzić do rewolucji w sposobie zakupu przedmiotów. W tej chwili jesteśmy szkoleni, aby przejść do Amazon lub Google, aby znaleźć to, czego chcemy. Pinterest zaczyna się przed tym wyszukiwaniem, zanim w ogóle pomyślimy, że chcemy kupić konkretny produkt. Na przykład, jeśli chciałbym mieć system dźwiękowy do laptopa, mogę przejść do Pinteresta, przejrzeć kategorię poświęconą systemom dźwiękowym, a następnie wylądować na produkcie. Jednak w tej fazie odkrywania mogę nigdy nie trafić do Amazon, ponieważ Pinterest przyciąga ruch z powrotem do witryny sprzedawcy.
  2. Niewielka interakcja potrzebna markom – Uzasadniona troska o każdą markę rozważającą wejście na nową platformę społecznościową to pytanie o zasoby: masz budżet na personel? Zaletą Pinteresta jest to, że nie ma zbyt wielu kosztów ogólnych. Poza przypinaniem, kategoryzowaniem i oznaczaniem obrazów nie musisz się martwić o zarządzanie komentarzami lub granie w obserwujących. Możesz przesyłać treści we własnym tempie.
  3. Połącz się z wizualnym segmentem odbiorców – Pinterest jest wizualny. Przyciąga więc zupełnie inny tłum … tych, którzy mogą mieć apel o obraz zamiast słów pisanych. Dlaczego jest to ważne? Zastanów się, w jaki sposób marketerzy treści zazwyczaj angażują swoich odbiorców…poprzez słowa, filmy lub podcasty audio. Możesz otworzyć drzwi dla nowego segmentu kupujących, którzy mogą być zainteresowani Twoim produktem – ale nie wiem o tym – budując społeczność wokół przypinanych obrazów. Które mogą przyciągnąć innych, którzy są zainspirowani Twoim kontem, a to może prowadzić do skierowania.
  4. Inspiruje nieśmiałego twórcę treści – Pinterest pozwala innemu segmentowi rynku online wejść do akcji. Ten segment to lurker. To osoba, która jest też nieśmiały do tworzenia własnego bloga, komentowania innych witryn społecznościowych lub w jakikolwiek sposób przyczynić się online. Pinterest jest najlepszy w porównaniu z Tumblrem, gdzie większość Tumblrów nie tworzy oryginalnych treści. Po prostu udostępniają lub “ponownie blogują” treści innych ludzi. Pinterest to świetny sposób na wyrażenie siebie bez konieczności robienia czegokolwiek oryginalnego.
  5. Wzmacnia treść oryginalnych twórców – Przeciętny Post Tumblr zostaje ponownie zablokowany 9 razy. Oznacza to, że dociera do znacznie większej liczby osób, niż gdyby pozostał na własnej stronie. Chociaż na Pintereście nie ma liczb, możesz założyć to samo. Treści są ponownie przypinane i udostępniane szerszej publiczności. Jeśli więc jesteś twórcą oryginalnych treści, udostępnianie tych treści na Pintereście zwiększy jego zasięg.
  6. Repinning to nowy”retweet” – Jest całkiem możliwe, że możesz zbudować społeczność od prostego udostępniania pinów innych osób w ten sam sposób, w jaki niektórzy zaawansowani użytkownicy Twittera zbudowali obserwację od użytkowników retweetingu lub Tumblr, którzy ponownie się zalogowali.
  7. Stuknij w nisze – Jak wspomniałem powyżej, Pinterest pozwoli Ci wybrać inny segment. Możesz wziąć ten pomysł marketingu niszowego dalej poprzez tworzenie tablic specyficznych dla poszczególnych segmentów. Na przykład Crutchfield może tworzyć tablice wokół “jaskiń dream man”, “cool clubbing” i “ladies’ lounge”, które zawierają domowe systemy dźwiękowe generowane przez czytelników w tych tematach.
  8. Zbuduj swoją wiedzę – Nawet jeśli Twoja marka nie działa bezproblemowo na Pintereście, jak może to być firma lifestylowa, nadal możesz jej użyć do dzielenia się swoim doświadczeniem i budowania swojej wiedzy w określonej lokalizacji, branży lub relacjach. Strateg internetowy, taki jak Jeremiah Owyang, może tworzyć tablice wokół “niezbędnego sprzętu społecznościowego dla wojowników drogowych”, “najlepszych ludzi, których warto znać w branży analityki internetowej” lub “miejsc do jedzenia, gdy uczestniczysz w konferencji X”.
  9. Pokonuje skierowania na Facebooka – Wreszcie, być może jednym z najlepszych powodów korzystania z Pinteresta w planach marketingowych w mediach społecznościowych jest to, że przewyższa Facebook. Dyrektor generalny digital dla magazynu Real Life powiedział, że Pinterest był ogromnym źródłem ruchu w październiku 2011 roku … więcej niż Facebook. Czas na ponowne wykorzystanie naszych strategii marketingowych, nie sądzisz?

21 firm/marek promujących na Pintereście

Jaka marka lub firma promuje się na Pintereście? Świetne pytanie. Od organizacji non-profit, takich jak Humane Society of New York i San Francisco Museum of Modern Art, po małe, środkowo-zachodnie sklepy i globalne marki, Pinterest sprawdza się dobrze w organizacjach offline i online. Oto lista 21 najbardziej znanych kont na Pintereście.

  1. Muzeum Sztuki Nowoczesnej w San Francisco-SFMOMA to doskonały przykład na to, że organizacja może wpleść Pinteresta w swoje plany marketingowe. Muzeum na Zachodnim Wybrzeżu poświęcone 20th i 21st Sztuka wieku, ma już świetne plansze nastawione na” kofeinę”,” ludzi “i oczywiście” wystawy.”
  2. Modern Ink-ten dwumiesięcznik udostępnia zdjęcia na tablicach, które odzwierciedlają krytyczne słowa kluczowe, jeśli chodzi o ich odbiorców: “dopracowane piękno”, “pożądanie na świeżym powietrzu” i ” czas na twarz.”
  3. Etsy-nic dziwnego, że znajdziesz Online vintage i ręcznie robiony rynek na Pintereście. Obie wydają się idealnie do siebie pasować.
  4. Ivory Homes-numer jeden w Utah Homebuilder Ivory Homes dzieli się treściami z wyznawcami, które obejmują wspaniałe zewnętrzne elementy domu, rzeczy, które sprawiają, że dom jest domem i wystrojem dla każdego pokoju w domu. To dobry przykład mieszania własnych treści z interes swoich klientów.
  5. Producent koszulek na bazie organizacji charytatywnej Sevenly przypina obrazy, których używają do inspiracji, rzeczywiste koszulki, które stworzyli i zwykłą głupotę w swoich “epickich zdjęciach czekowych.”Połączenie biznesu i osobowości sprawia, że jest to świetna okazja do naśladowania.
  6. Honeycomb Salon-ten salon fryzjerski w Minneapolis Szpilki obrazy fryzur podzielone na deski, takie jak” krótkie cięcia”,” długie cięcia “i” męskie cięcia.”
  7. The Humane Society of New York-ta organizacja non-profit wykorzystuje swoje konto na Pintereście, aby aktualizować obserwujących na temat adoptowanych zwierząt, nowych zwierząt dostępnych do adopcji i książek miłośnicy zwierząt mogą czytać.
  8. General Electric-możesz się zastanawiać, co gigantyczna technologia wielonarodowa, taka jak GE, może zrobić na Pintereście. Cóż, jeśli lubisz naukę, znajdziesz jej konto dość fascynujące, ponieważ przypina treści do tablic takich jak” bad-ass machines”,” the archives “i” #GEInspiredME”, tablica poświęcona zdjęciom zrobionym przez ludzi z Instagramem i oznaczonym tagiem ” #GEInspiredMe.”
  9. Gap-firma odzieżowa piny treści na podstawie pór roku, święta i zdjęcia odzieży Gap noszone przez Modelki i klientów. Luka wepchnęła się na terytorium promocyjne z tablicą “Przewodnik po prezentach świątecznych 2011”.
  10. Birchbox – ta firma beauty 2.0 łączy pielęgnację skóry z technologią, makijaż z nowymi mediami. To, co jest naprawdę fajne, to tablica “birch box” … miejsce, w którym klienci dołączają zdjęcia swoich brzozowych pudełek, które kupili od firmy. Świetny sposób na korzystanie z referencji!
  11. AMD – możesz być trochę zaskoczony kontem na Pintereście tego producenta mikroprocesorów … 24 plansze z tematami od zdjęć do gier PC, Walentynek do Nowego Roku. To świetna strategia, która pokazuje, jak zróżnicowana może być firma, jeśli chodzi o segmentację.
  12. Mashable – z prawie 7000 obserwujących, pracownicy Mashable przypinają treści oparte na poradach i Sztuczkach, infografikach, reklamach Super Bowl i gadżetach. Sprawdź je i zobacz, w jaki sposób Wydawca treści spoza stylu życia korzysta z Pinteresta. Będzie to dobra Inspiracja!
  13. Drake University-ta prywatna uczelnia gromadzi treści wokół swojej maskotki, buldoga, przedmioty inspirujące studentów do nauki, co odkrywać w Des Moines i obrazy, które mogą pokochać fani.
  14. Better Homes and Gardens-BHG stworzyło ponad 54 plansze z ponad 932 pinami (to 17 obrazów na planszę). Deski są poświęcone zabawnym drzwiom wejściowym, kuchniom, w których chcemy gotować i nie tak nudnym neutralnym. Ich konto na Pintereście pokazuje, jak dobrze dostosowali swój magazyn online … wiedząc, kim są ich odbiorcy i co lubią. Ich prawie 10 000 zwolenników jest tego świadectwem.
  15. Martha Stewart-ten guru stylu życia wykorzystuje swoje osobiste konto na Pintereście, aby promować swoją osobistą markę, podczas gdy Martha Stewart Living ma zaspokoić potrzeby miłośników czasopism. Połączone konta mają ponad 22 000 obserwujących.
  16. Bergdorf Goodman-ta firma mody z ponad 5000 zwolenników stworzyła tablice wokół sezonów. Godne uwagi inne tablice to kolekcje zdjęć fryzur, książek, które czytają pracownicy i Tom Ford.
  17. Travel Channel-ta telewizyjna firma medialna stawia na swoich pinach unikalny obrót, umieszczając je na tablicach takich jak” place we ‘ d rather be than work “I” behind the scenes: man v.food.”
  18. Chobani-amerykańska firma numer jeden jogurt kultywuje “dobre rozmowy” wokół tematów, które naturalnie będą udostępniane przez grupę docelową: fitness, podróże, inspiracje smakowe i świąteczne smakołyki.
  19. Domestica-sklep internetowy, który specjalizuje się w towarach domowych wykonanych ręcznie, Domestica zachęca zwolenników za pośrednictwem tablic, które pokazują swoją miłość do sztuki Wesa Andersona, “Lez Talk Fall Fashion-Femmes” i “Plaid jest tam, gdzie jest.”I nie wstydzą się kierować ruchu z powrotem do swojej witryny detalicznej.
  20. Daily Grommet – to nowe jajo rzemiosła, dostarczające przydatne, ciekawe i ekscytujące produkty, które odkryli codziennie. Mają tablicę poświęconą “utalentowanym rzemieślnikom”i ich ulubionym filmom.
  21. Gusto Pizza-mała pizzeria w Des Moines kuratoruje treści, które popierają to, co robi—sprzedaż pizzy—ale, co ważniejsze, pozwala zobaczyć, kim są za pomocą tablic poświęconych swaggerowi i Davidowi Hasselhoffowi.

Marki, które będą walczyć o rynek na Pintereście

Nie zrozum mnie źle…nie każda firma będzie łatwo używać lub promować na Pintereście. Wciąż jest dość mocno skoncentrowany, więc na przykład marki technologiczne nie uznają go za bardzo przychylny. W ostatnim artykule na temat TechCrunch, Sivan Cohen i Ben Lang dzielą się 7 powodami, dla których Pinterest nie jest gotowy na marki technologiczne. Oto cztery najważniejsze powody:

  1. Ani ludzie, ani Marki nie są ważne – Pinterest podkreśla pin…obraz. Ani osoba, ani nawet Zarząd. Pin jest tym, co zobaczysz jako pierwsze podczas wyszukiwania.
  2. Trudno przekonwertować pinnerów na obserwujących – Wielka globalna marka, taka jak Martha Stewart, ma ponad 22 000 zwolenników. Można by pomyśleć, że będzie miała więcej. Ale w większości przypadków ludzie będą ponownie przypinać lub polubić obraz, ale nie podejmie dodatkowego kroku podążania za. Nic jednak dziwnego, że Pinterest ma blisko 10 milionów użytkowników. Pomaga to, że codziennie przypinają najpopularniejsze Szpilki.
  3. Musisz być kreatywny, jeśli Twoja marka nie jest wizualna – Marki lifestylowe działają dobrze na Pintereście, ponieważ to, co robią i jak je promują, jest identyczne. Jeśli jesteś właścicielem nadmorskiego kurortu, wszystko, co musisz zrobić, to pokazać wspaniałe zdjęcia plaży, willi i Oceanu. Jednak marka technologiczna, taka jak DropBox, nie może konkurować. Jednym ze sposobów na pokonanie tej przeszkody jest tworzenie tablic wokół ludzi w biurze … i przypinanie obrazów ich wybryków i przygód w pracy i poza nią … tak jak robi to dzisiejszy program.
  4. Mężczyźni nie dostają Pinteresta – Nietrudno zrozumieć, dlaczego kobiety dominują jako użytkownicy Pinteresta. Pinterest to platforma, która przyciąga obrazy mody, rzemiosła i stylu życia … naturalne ulubione dla kobiet. Myślę, że trudno sobie wyobrazić, że World of Warcraft lub Craftsman czują się komfortowo na Pintereście. Do tego czasu marki technologiczne będą prawdopodobnie ograniczone na Pintereście.

14 strategii marketingowych na Pintereście

Po pierwsze, ostrzeżenie: chociaż nie jest to reguła, która Cię wykopie, Pinterest sugeruje, abyś unikał autopromocji podczas korzystania z witryny:

pinterest self promotion

Jeśli natkniesz się na SPAM, większe niebezpieczeństwo polega na tym, że po prostu zostaniesz zignorowany. Twoja autopromocja musi wyglądać natywnie dla społeczności, jeśli chcesz zwiększyć ruch na swojej stronie/blogu.

Na przykład Leo Burnett w swoim Worldwide ‘ s slide share na Pintereście sugeruje:

  • Whole Foods będzie pin o jedzenie.
  • Travel Channel przypisze o podróżach.
  • Dzisiejszy program przypisze o dostępie.
  • Bergdorf Goodman przypisze o modzie.

To mam na myśli mówiąc “tubylcy”. Jak dokładnie powinieneś sprzedawać na Pintereście? Oto 14 wspólnych strategii:

  1. Katalog Online – Jest to najbardziej oczywisty przykład dla firmy z fizycznym produktem do sprzedaży. Gap traktował niektóre ze swoich desek w ten sposób. Jubiler może stworzyć plansze na kolczyki, naszyjniki i bransoletki. Nie zapomnij dodać ceny, aby mieć korzyści z ceny pojawiającej się na każdym obrazie. A każdy obraz powinien skłonić użytkownika do powrotu do strony opisu produktu w Twojej witrynie.
  2. Tworzenie tablic generowanych przez użytkowników – Ponieważ możesz otwierać tablice innym pinnerom na Pintereście, Utwórz tablicę hostowaną dla obserwujących. Następnie poproś ich o przypięcie rzeczy do tych tablic w oparciu o ten motyw. Na przykład Amazon może utworzyć tablicę, która pozwala użytkownikom przypinać książki, które przeczytali i pokochali. Apple może utworzyć tablicę, która pozwala użytkownikom udostępniać swoje ulubione Etui na iPhone ‘ a.
  3. Stwórz tablicę poświęconą Twoim klientom – Podobnie jak piny generowane przez użytkowników jest idea tablicy, na której prezentujesz najlepsze piny swoich klientów. ModCloth dostaje za to nagrodę.
  4. Utwórz tablicę referencji – Świetnym sposobem na wykorzystanie entuzjazmu klientów i fanów jest stworzenie tablicy poświęconej sposobom, w jaki pomógł im twój produkt lub usługa. Powiedz, że jesteś trenerem finansowym…poproś swoich obserwujących, aby przypinali obrazy sposobów, w jakie uczyniłeś ich bogatszymi. Wykorzystanie referencji to doskonały sposób dla firm, które nie pasują do trybu życia, aby korzystać z Pinteresta.
  5. Pin o swoim wydarzeniu – Jeśli Twoja marka lub firma jest gospodarzem wydarzenia, Utwórz wokół niego tablicę i przypnij zawartość prowadzącą do wydarzenia. Social Media Examiner byłby idealnym kandydatem ze swoim małym sukcesem biznesowym. Tablice mogą prezentować piny na tematy związane z konferencją, profile prelegentów i przykłady udostępnione podczas konferencji.
  6. Pin o premierze nowego produktu – Nawet jeśli firmy technologiczne mogą mieć trudności z korzystaniem z Pinteresta, start-upy mogą znaleźć na Pintereście dobre miejsce do łączenia się do czasu wydania produktu. Supyo może zauważyć, że może utrzymać zainteresowanie na wysokim poziomie dzięki kontu na Pintereście, na którym tablice koncentrują się na “rzeczach, które deweloperzy kochają”, “wybrykach w biurze” i “filmach, które kochają.”
  7. Oferuj ekskluzywne rabaty – Najbardziej bezpośrednim sposobem promowania na Pintereście jest oferowanie ekskluzywnych ofert na produkty dla obserwujących na Pintereście. Możesz także przypiąć kod QR z atrakcyjną treścią, która poprowadzi odwiedzających prosto do bardziej szczegółowego opisu produktu. Lokalne firmy mogą skorzystać, oferując kody QR dla użytkowników iPhone ‘ a, aby wprowadzić je do swoich sklepów w celu uzyskania specjalnych rabatów.
  8. Zorganizuj konkurs – Zasugeruj swoim obserwatorom, że tworzą tablice na swoich kontach na temat Twojej marki…a następnie przypnij obrazy, które odzwierciedlają, dlaczego cię lubią. Lands ‘End stworzył wakacyjny konkurs o nazwie “Pin It To Win It”, który połączył inne serwisy społecznościowe, aby wzbudzić zainteresowanie konkursem…i ostatecznie w firmie.
  9. Tworzenie galerii wideo – Funkcje wideo Pinteresta oferują wiele opcji dla osób, które chcą tworzyć samouczki lub nagrywać segmenty konferencji, które organizują. Ze względu na narysowanie elementu wizualnego na Pintereście mogłem zobaczyć sprzedawcę treści, takiego jak Smashing Magazine, wykorzystującego samouczki wideo, udzielającego lekcji na temat CSS i projektowania Flash. Ponownie służy to jako kolejny sposób na zaprezentowanie treści i marki szerszej publiczności. A ze względu na opcję ponownego blogowania, wraz ze wzrostem bazy użytkowników Pinteresta, rośnie również szansa na rozpowszechnianie treści.
  10. Pokaż ludzką stronę swojej marki – Pinterest jest świetny do zabawy…i pokazywania klientom, że możesz się dobrze bawić. Albo, że jesteś dziwaczny i nie chodzi tylko o podsumowując. Dzisiaj Pokaż Szpilki zdjęcia zabawnych rzeczy, które robią ich kotwice. Jak to może zadziałać dla ciebie? Wyobraź sobie, że jesteś start-upem z małym personelem. Możesz utworzyć tablice dla wszystkich swoich pracowników, uczynić ich współpracownikami,a następnie pozwolić im udostępniać rzeczy, które pozwalają im zabłysnąć. Pinterest świetnie nadaje się do zarządzania relacjami i wykorzystywania nadziei, marzeń i pragnień…nie tylko klientów…ale także pracowników.
  11. Dodaj znaki wodne do swoich obrazów – Łatwo jest ściągnąć obrazy i zapomnieć o oryginalnym źródle w Internecie. Niektóre z Twoich treści mogą przestać mieć wpływ marketingowy, na który liczyłeś, aby przyciągnąć ruch z powrotem do twojej witryny. Aby temu zapobiec, Dodaj znak wodny do każdego obrazu opublikowanego na Pintereście lub na twojej stronie internetowej. Znakiem wodnym może być twój adres internetowy lub po prostu Nazwa Twojej marki, jeśli jest łatwo rozpoznawalna.
  12. Podnoszenie świadomości organizacji non-profit – Wśród swoich wysiłków na rzecz ostrzegania ludzi przed zagrożonymi zwierzętami, National Wildlife Federation łączy również pomysły na biwakowanie na swoim podwórku i zwrócenie uwagi i edukacji wiewiórkom w ich tablicy wiewiórki Appreciation Day 1-21, gdzie dzielili się nowym zdjęciem przez 21 dni. Inna organizacja non-profit, Amnesty International USA, wykorzystuje swoje rady do podnoszenia świadomości na temat handlu ludźmi i kary śmierci. Jedna tablica dzieli inspirujące cytaty, a druga podaje listę zalecanych lektur. Oczywiście cały ruch jest kierowany z powrotem do witryny w celu uzyskania darowizn.
  13. Użyj Pinteresta jako narzędzia marketingowego do badań – Świetnym sposobem na wczołganie się w umysły klientów jest indeksowanie Pinteresta, sprawdzanie, co przypinają twoi fani. Pamiętaj, że pinnerzy dbają o ważne treści dla nich. Wiele treści obraca się wokół głównych kamieni milowych w ich życiu: ślub, kupno i dekorowanie domu i posiadanie dziecka … plus rzeczy, które ich inspirują.
  14. Użyj Pinteresta jako minimalnego opłacalnego produktu – Możesz nawet traktować swoich obserwujących jako grupę fokusową, tworząc tablicę, która obraca się wokół pomysłu na produkt … a następnie zobaczyć, jak reagują. Dostałaś dużo komentarzy? Repins? Lubi? Na przykład Virgin Airlines mogą utworzyć tablicę poświęconą nowemu samolotowi, który chcą przetestować. Na tablicy dzielili się zdjęciami miejsc, żywności, a nawet miejsc, do których samolot podróżował. Obserwujący mogli następnie dodawać przedmioty, które woleliby zobaczyć w samolocie. Prawdopodobnie nie uzyskałbyś wystarczającej ilości statystycznie wiarygodnych danych, aby zbudować samolot, ale z punktu widzenia kosztów byłby to idealny sposób na uzyskanie opinii klientów.

Wreszcie, nie. użyj Pinteresta, jeśli nie planujesz mierzyć swoich wyników. W rzeczywistości bardzo ważne jest, abyś zaczął zwracać uwagę na polecających, jeśli i po uruchomieniu konta na Pintereście. Ustal poziom ruchu, który chcesz zobaczyć w swojej witrynie, stwórz benchmarki i ustal termin.

Jeśli w wyznaczonym terminie nie osiągnąłeś wartości wyjściowej, ponownie oceń, czy Pinterest wnosi wartość dodaną do marketingu Twojej marki. Tak, możesz rozszerzać swoją osobistą świadomość marki, ale bezpośredni wzrost ruchu na twojej stronie powinien być twoim wskaźnikiem numer jeden do oceny jego przydatności.

9 sposobów na pozyskanie obserwujących na Pintereście

Podczas gdy Lady Gaga może być w stanie zebrać kilka milionów zwolenników w ciągu kilku miesięcy, zwykli śmiertelnicy tacy jak my prawdopodobnie nie będą mieli takiego szczęścia.

Ale nie pozwól, żeby cię to frustrowało. Postępuj zgodnie z tymi 9 wskazówkami, aby zachęcić ludzi do podążania za tobą, a kto wie … może za sześć miesięcy będziesz miał kilka tysięcy obserwujących.

  1. Przypnij ponownie to, co przypinają twoi klienci – Aby przyciągnąć uwagę poszczególnych obserwujących, Utwórz tablicę na swoim koncie o nazwie “najfajniejsze ponowne przypinanie” lub coś w tym rodzaju…a następnie zacznij ponownie przypinać zawartość, którą udostępniają na swoich kontach. Jest to świetny sposób, aby Twoje konto mniej o biznesie i więcej o związku, pokazując im, że faktycznie poświęcasz czas na interakcję. Firma korzystająca z tej strategii dobrze jest Whole Foods.
  2. Obserwuj pinnerów / tablice, którzy / które wchodzą na twój rynek docelowy – Zasadniczo Szukaj ludzi, którzy mają te same zainteresowania, co ty i którzy might zainteresuj się tym, czym zarabiasz na życie. Na przykład, jeśli jesteś fotografem, podążasz za tablicami oznaczonymi “Fotografia” lub “wesela.”Jeśli jesteś geekiem technologicznym, podążaj za ludźmi, którzy lubią naukę.
  3. Komentuj piny – Gdy zobaczysz pin, który Ci się podoba, zostaw komentarz z pinnerem. Rób to często, a zaczniesz przyciągać jego uwagę. Nie zapominaj, że musisz dodać wartość podczas komentowania. “Świetny towar!”nie wystarczy.
  4. Utwórz Pina, który będzie wirusowy – Udostępnianie pinów jest oczywiście głównym sposobem promowania swojej marki. Ale treści na Pintereście mają szansę stać się wirusowe. Jeśli udostępniasz Pina, który komuś się podoba, może on” ponownie przypinać ” it…in innymi słowy, dzielą się tym z publicznością. Im więcej osób ponownie przypina obraz, tym dłużej pozostanie on na popularnej stronie, uzyskując więcej ponownych pinów i śledzących.
  5. Użyj zasady udostępniania treści 1/19– Podobnie jak moja zasada dotycząca Twitterowania treści promocyjnych, powinieneś udostępnić piny 19, które są nie promowanie cię za każdy pin, który jest promocyjny. Na przykład możesz udostępniać tylko najlepsze posty na blogu na Pintereście. Lub może to być infografika lub post dla gości, który napisałeś na dużym blogu.
  6. Zachęcaj ludzi do udostępniania treści na Pintereście – Możesz pobrać przyciski udostępniania Pinteresta z ich witryn i osadzić je samodzielnie. Możesz jednak poczekać z tym, aż Pinterest będzie się rozwijał, a Ty uznasz go za miejsce gdzie zamierzasz wydać zasoby. Polecam, abyś nie przeciążał swojej strony opcjami udostępniania … ludzie mają tendencję do mylenia się, gdy jest zbyt wiele opcji.
  7. Zachęcaj ludzi do podążania za tobą – Możesz również umieścić ikonę “Obserwuj” Pinteresta na swojej stronie/blogu.
  8. Tag popularne pinnery – Możesz zwrócić uwagę innych pinnerów, umieszczając tag “@ mention”, taki jak Twitter w podpisie. Spowoduje to wysłanie wiadomości do tego użytkownika, który może następnie odebrać to, co przypinasz i ponownie przypinać.
  9. Użyj tagów hash – Podobnie jak w przypadku innych serwisów społecznościowych, tagi hashowe działają na Pintereście, aby pomóc ci przyciągnąć uwagę na wielu platformach i zbudować obserwujących podczas kampanii marketingowej. Działają również w pozyskiwaniu obserwujących w taki sam sposób, jak na Instagramie. Na Instagramie, jeśli umieścisz tagi hash na swoich zdjęciach, pojawisz się w tych popularnych wyszukiwaniach.

Moją ostatnią wskazówką jest używanie Pinteresta jako osoby fizycznej, a nie jako firmy. To prawdopodobnie dlatego Martha Stewart ma dwukrotnie więcej zwolenników niż Martha Stewart Living. Bardziej prawdopodobne jest, że zostaniesz śledzony, jeśli masz osobisty profil, ponieważ ludzie nie będą mieli podejrzeń, że próbujesz coś sprzedać, co będzie miało miejsce, jeśli założysz swój profil jako firma.

Jak zoptymalizować Pinteresta, aby uzyskać najlepszy wpływ na SEO

pinterest seo

Z punktu widzenia marketera internetowego najcenniejszym aspektem Pinteresta jest budowanie linków. Jak zauważył AJ Kumar, wartość społeczna i SEO jest oczywista:

  • Pinnerzy mogą bez wysiłku udostępniać treści – To prowadzi do dużego prawdopodobieństwa, że treści staną się wirusowe, rozprzestrzeniające się w sieci … podobnie jak na Tumblrze.
  • Każdy pin ma link prowadzący do oryginalnego źródła – Bez względu na to, ile razy pin jest ponownie przypinany, każdy pin ma unikalny link wskazujący na oryginalne źródło.

Ponadto są to nie “no follow” links. Innymi słowy, każdy link z powrotem do twojej witryny zapewnia pełną autoryzację Pinteresta. To może się zmienić wraz ze wzrostem popularności firmy i dołączeniem jej do grona Twittera lub Facebooka, ale w międzyczasie okazuje się przydatny, jeśli chodzi o ranking.

Chris Silver Smith podzielił się kilkoma świetnymi wskazówkami na temat wyszukiwarek, aby zoptymalizować Pinteresta pod kątem wyszukiwania lokalnego. Pozwólcie, że podsumuję kilka ważnych punktów:

  • Upublicznij swój profil – Nie ukrywaj swojego profilu na Pintereście za prywatnym ustawieniem…w przeciwnym razie będziesz nie get crawled przez wyszukiwarki.
  • Dołącz słowa kluczowe do swojego profilu About – Podobnie jak podczas tworzenia profilu na Google+ lub Twitterze, profil na Pintereście powinien informować ludzi, kim jesteś i co robisz, a także przekazywać główne korzyści każdemu, kto może cię śledzić. Słowa kluczowe są koniecznością.
  • Ustaw lokalizację tak konkretną, jak to możliwe – Podziel się zarówno miastem, jak i Państwem, w którym pracujesz, aby przyciągnąć i przyciągnąć lokalny ruch.
  • Połącz swoje inne serwisy społecznościowe – Przejdź dodatkowy krok i opublikuj inne witryny społecznościowe, do których należysz, Twitter i Facebook są najpopularniejszymi opcjami. Możesz również dodać przycisk Subskrybuj.
  • Użyj strony recenzji dla firmowego adresu URL – Jeśli masz naprawdę dobrą recenzję katalogu firm, takiego jak Yelp, użyj tego adresu URL dla swojej witryny firmowej na Pintereście. Może to zasilać autorytet it, aby pomóc, że recenzja ma wysoką rangę.
  • Twórz tablice wokół słów kluczowych – Utwórz tablicę o swoim mieście i przypnij zdjęcia swojego miasta na tej tablicy. Zrób to samo ze swoją usługą, produktem lub wydarzeniem. Nie zapomnij Oznacz te piny słowami kluczowymi.
  • Promuj infografiki na Pintereście – Pinterest jest bardzo wizualny, więc infografiki działają dobrze dla przedmiotów, które możesz przypinać. Mieć jeden profesjonalnie stworzony, a następnie przypinać i promować.

Najprawdopodobniej Pinterest nie używał “nofollow” w linkach jako zachęty do korzystania z usługi na wczesnych etapach jej rozwoju. Tak więc inżynierowie mogą ostatecznie zmienić wszystkie linki wychodzące z Pinteresta w” No follow”, gdy osiągną masę krytyczną.

Wniosek

Pinterest jest zdecydowanie na miejscu i wyraźnie oferuje nowy sposób promowania swojej firmy. Ale technicznie jest jeszcze w beta, a pełna moc, jaką ma do promowania marek, jest ograniczona. W przypadku większości marek może to nie być właściwa platforma.

Ale jeśli masz odpowiednie dopasowanie do platformy, istnieje wiele sposobów, w których możesz wchodzić w interakcje ze swoją społecznością, eksperymentować i wprowadzać innowacje z doświadczeniem konsumenckim. I tak chodzi o związek. Na razie oferuje dobre korzyści SEO dzięki polityce “nofollow”.

Czy odniosłeś sukces marketingowy na Pintereście?

Total
0
Shares
Related Posts