Zaczyna się od prostego pytania:
Jak stworzyć dochodowy biznes?
I chociaż istnieje wiele odpowiedzi, istnieją dwa podstawowe modele, które wszystkie firmy podążają.
Tradycyjna metoda polega najpierw na stworzeniu produktu, a następnie znalezieniu klientów, aby go kupić.
I chociaż zawsze była używana do pewnego stopnia, druga metoda zwykle nie była tak popularna aż do ostatnich kilku lat.
Jak można się domyślić, drugi model polega na znalezieniu klientów, a następnie zbudowaniu produktu, o którym wiesz, że będą kupować.
Oba mają swoje zalety i wady.
Dzięki pierwszemu modelowi szybciej zaczniesz przynosić dochody. Jednak bardziej prawdopodobne jest, że masz słabe dopasowanie do rynku produktów i stworzysz coś, co niewielu ludzi interesuje.
Z modelem audience-first budujesz publiczność jako pierwszą. Najlepszym sposobem na to jest w większości przypadków content marketing.
Budujesz czytelnictwo w konkretnej niszy, a następnie dowiadujesz się, jakie są jego największe problemy.
Wreszcie rozwiązujesz te problemy za pomocą świetnego produktu, który może prowadzić do niewiarygodnych współczynników konwersji.
Minusem jest to, że może upłynąć kilka miesięcy, zanim zaczniesz zauważać znaczące przychody.
Ale który model jest lepszy?
Odpowiedź brzmi: żaden z nich nie jest lepszy we wszystkich przypadkach.
Oba modele zostały z powodzeniem wykorzystane do zbudowania wielu udanych firm, więc to, co jest najlepsze dla Twojej firmy, zależy od Twoich preferencji, umiejętności i kapitału inwestycyjnego.
Jeśli możesz sobie pozwolić na opóźnienie przychodów podczas budowania publiczności, jest to bezpieczniejsza opcja (chociaż nigdy nie jest to pewny zakład).
A jeśli pierwsza metoda publiczności brzmi dla Ciebie interesująco, pokochasz ten post.
Omówię kroki 7 stojące za budowaniem publiczności z treścią, a następnie stworzeniem udanego produktu dla tej publiczności.
Krok # 1-Znajdź klienta we właściwych typach rynków
Nie często buduje się widownię przez przypadek.
Potrzeba metodycznego podejścia, aby znaleźć odbiorców, a następnie zbudować rzeczy (tj. treści), które doceniają.
Jeśli chodzi o Wybieranie odbiorców, jest tylko jedna zasada, którą polecam ci przestrzegać: wybierz odbiorców, na których Ci zależy.
Będziesz tworzyć treści i narzędzia o wysokiej wartości dla tej publiczności przez kilka miesięcy bez żadnych realnych korzyści dla ciebie poza obietnicą przyszłego zysku.
To naprawdę. trudno utrzymać motywację, jeśli tworzysz treści dla kogoś, na kim Ci nie zależy.
Osobiście uwielbiam marketing i dlatego piszę porady marketingowe dla marketerów, właścicieli małych firm i przedsiębiorców wszelkiego rodzaju.
Dbam o swoich odbiorców i to właśnie motywuje mnie do dalszego tworzenia świetnych treści, Nawet jeśli pieniądze nie były wynikiem.
Zrób więc listę potencjalnych odbiorców, na których Ci zależy i możesz zobaczyć, że pomagasz przez miesiące bez powrotu.
Możesz mieć więcej niż jedną publiczność, która może działać, ale będziesz musiał wybrać jedną na końcu. Postaraj się uzyskać jak najbardziej konkretny (tj. znaleźć swoją niszę).
Na przykład, jeśli lubisz marketing, nie mów, że Twoi odbiorcy to “marketerzy.”Zawęzić do czegoś takiego “właściciele małych firm, którzy próbują zacząć korzystać z content Marketingu.”
To bardzo konkretna publiczność, która pozwala w pełni skupić się na pomaganiu im. Zawsze możesz rozwinąć później (tak jak ja, z czasem).
Ale jest też jeden wielki błąd, którego musisz uniknąć:
Nie buduj publiczności pełnej ludzi, którzy nie chcą kupić produktu.
Najprostszym tego przykładem byłoby budowanie publiczności pełnej minimalistów. Minimalizm to praktyka pozbycia się jak największej liczby produktów konsumenckich.
Oczywiście, minimalistom trudno sprzedać.
Więc podczas gdy to can być zrobione, to bardzo trudne.
Porównaj to z publicznością pełną dekoratorów wnętrz. Są to stale szukam nowych fajnych rzeczy do kupienia. Jeśli stworzysz coś wspaniałego, nie będziesz miał problemu ze sprzedażą.
Skąd więc wiesz, czy twoja publiczność jest dobra?
Sprawdź, czy istnieje zapotrzebowanie na produkty przez nich.
Jest to powszechnie nazywane Walidacja.
Podstawową ideą jest ustalenie, czy Twoi odbiorcy kupują już przyzwoitą liczbę produktów—konkurencja nie jest zła.
Konkurencja oznacza, że jest coś, o co warto walczyć.
A jeśli chodzi o Większość nisz, większość produktów ssij. Stworzysz produkt, który jest głową i ramionami ponad konkurencją, więc będziesz się wyróżniać.
Jeśli w ogóle nie ma konkurencji, prawie zawsze oznacza to, że publiczność po prostu nic nie kupuje. W tym przypadku znajdź inną publiczność.
Aby zweryfikować odbiorców, musisz wziąć pod uwagę trzy typy odbiorców.
Typ produktu # 1-produkty fizyczne: Niektórzy odbiorcy kupują tylko produkty fizyczne. Zazwyczaj będzie to publiczność składająca się z hobbystów.
Na przykład, powiedzmy, że naprawdę chciałem pomóc pływakom.
Idąc dalej zdrowym rozsądkiem, domyślam się, że prawdopodobnie kupują produkty fizyczne, aby mogli je faktycznie wykorzystać.
Aby zweryfikować popyt na produkty fizyczne, udaj się do Amazon, największego sklepu internetowego.
Wyszukaj kilka słów kluczowych wokół odbiorców, aby sprawdzić wyniki. W tym przypadku poszukam “sprzętu pływackiego”:
Dobrą rzeczą w wyborze Publiczności, na której ci zależy, jest to, że zwykle jest to taka, którą dobrze znasz. Znalezienie rodzajów produktów, które kupują, nie będzie trudne.
Są dwie główne rzeczy, których chcesz szukać:
- Popyt na produkty
- Rozsądne ceny (głównie $ 10+)
Aby zobaczyć popyt na te produkty, spójrz na liczbę recenzji większości najlepszych produktów. Jeśli mają ponad 100, są dość popularne.
Oczywiście, jeśli Twoi odbiorcy są zainteresowani potencjalnie kłopotliwymi produktami, te produkty nie otrzymają wielu recenzji, bez względu na to, ile z nich jest sprzedawanych. Tak więc, użyj trochę zdrowego rozsądku przy ocenie, czy istnieje popyt.
W moim przypadku cztery najlepsze produkty miały znaczną liczbę recenzji. Fakt, że tak wiele produktów na wyniki miał wysoką wielkość sprzedaży oznacza, że nie is zapotrzebowanie na sprzęt pływacki.
To dobry znak: oznacza to, że pływacy będą kupować produkty fizyczne.
Po drugie, wiele cen zaczyna się od około $10. Tak długo, jak istnieje co najmniej kilka produktów o wysokiej cenie i przyzwoitej wielkości sprzedaży, oznacza to, że Twoi odbiorcy dbają o więcej niż tylko o uzyskanie najtańszego możliwego produktu.
Typ produktu # 2-produkty informacyjne: Prawdopodobnie nie muszę Ci mówić, że większość ludzi jest skłonna kupować produkty w Internecie.
Obejmuje to produkty informacyjne, takie jak e-booki i kursy.
Ponownie możesz zweryfikować zapotrzebowanie na produkty informacyjne za pośrednictwem Amazon.
Wyszukaj swój temat w księgarni Kindle lub użyj kategorii po lewej stronie:
W poszukiwaniu “pływania”ukazała się jedna książka z ponad 263 recenzjami, a druga z 16.
Zazwyczaj książki Kindle nie otrzymują tak wielu recenzji, jak produkty fizyczne, więc nawet recenzje 15 + są przyzwoitym wskaźnikiem wielkości sprzedaży (Chociaż nie są świetne).
Szukasz co najmniej kilku wysoko sprzedających się książek.
Możesz również kliknąć na pojedynczą książkę i przewinąć w dół do szczegółów produktu, aby zobaczyć jego ranking w Kindle store.
Wszystko poniżej 100,000 oznacza, że sprzedają co najmniej jedną książkę dziennie. Poniżej 50,000 oznacza, że sprzedają co najmniej pięć dziennie.
Kindle marketplace nie reprezentuje całej publiczności, więc wszystko, czego szukasz, to popyt. Znajdź co najmniej trzy książki przygotowane dla odbiorców z rankingiem poniżej 100 000.
Jeśli nie możesz, Twoi odbiorcy nie są zainteresowani produktami cyfrowymi.
W naszym przykładzie pływackim popyt jest na krawędzi. Jest pewien popyt, ale nic specjalnego.
Typ produktu # 3-produkty programowe: Wreszcie, aplikacje internetowe i narzędzia to kolejny rodzaj produktu, na który powinieneś spojrzeć.
Produkty te są zazwyczaj kupowane przez odbiorców, których zainteresowanie leży w korzystaniu z Internetu.
Pomyśl o odbiorcach, takich jak marketerzy, niezależni pisarze, projektanci, DJ-E itp.
Wszyscy używają komputerów do większości swojej pracy, więc logiczne jest, że kupują narzędzia, które pomagają im lepiej wykonywać swoją pracę.
W takim przypadku przejdź do Google i wyszukaj swoich odbiorców (np. pływanie), a następnie “narzędzia” (lub coś podobnego).
Co szokujące, nie ma żadnych narzędzi online dla pływaków. Wszystkie wyniki są dla rzeczy innych niż Narzędzia, a nie ma nawet żadnych reklam (pokazujących niską intencję komercyjną).
Spójrzmy na przykład wysokiego popytu.
Rozważ moją publiczność: marketerzy.
Wiem, że mogą być zainteresowani śledzeniem słów kluczowych, więc mogę szukać narzędzi do śledzenia słów kluczowych:
To jest wielki znak. Wszędzie są reklamy płatnych narzędzi, co pokazuje, że istnieje duże zapotrzebowanie na tego typu produkty.
Spróbuj wyszukać kilka różnych obszarów zainteresowania, które Twoi odbiorcy mogą mieć do oceny popytu.
Po walidacji zawęź ją: Jeśli przeszedłeś przez wszystkie trzy rodzaje produktów i nie znalazłeś znaczącego popytu na żaden z nich, twoja publiczność nie jest dobra. Spróbuj innego.
Gdybyś przejrzał wszystkie trzy i znalazł jeden to było dobre, musisz podjąć decyzję. Czy jesteś potencjalnie zainteresowany stworzeniem tego typu produktu w przyszłości?
Większość ludzi jest przyciągana do jednego rodzaju produktu. Niektórzy ludzie kochają pomysł sprzedaży aplikacji internetowej, podczas gdy inni nienawidzą go i chcieliby sprzedać fizyczny produkt.
Najlepszym scenariuszem jest popyt ze strony odbiorców we wszystkich trzech obszarach. Jeśli tak, wiesz, że będziesz miał wybór opcji w przyszłości.
Po przejściu procesu walidacji dla wszystkich potencjalnych odbiorców, skreśl te, które nie będą działać, a następnie wybierz jedną, którą z przyjemnością poszukasz.
Krok # 2-publiczność jest na pierwszym miejscu na więcej sposobów niż jeden…
Publiczność jest przed produktem, ale zrozumienie publiczności jest również przed tworzeniem jakichkolwiek treści.
Jeśli nie rozumiesz już naprawdę dobrze swojej grupy docelowej, poświęć trochę czasu na zbadanie podstawowych informacji demograficznych i psychograficznych.
Pokażę Ci jak…
Zacznij od danych demograficznych: Jak być może wiesz, dane demograficzne to statystyki, które można wykorzystać do opisania osoby lub grupy.
Najczęstsze z nich to:
- lokalizacja
- wiek
- płeć
- dochody
- poziom wykształcenia
- religia
- pochodzenie etniczne
- stan cywilny
- liczba dzieci
Twoim celem jest zdefiniowanie odpowiednich danych demograficznych dla odbiorców.
Jeśli patrzysz na publiczność zainteresowaną wysokimi obcasami, płeć jest prawdopodobnie ważna. Jednak płeć nie jest ważna dla innych odbiorców, takich jak marketerzy lub kucharze.
Oceń, które parametry są istotne dla Twoich odbiorców.
Jednym ze sposobów, aby znaleźć niektóre z tych danych demograficznych jest z Alexa.
Wyszukaj dowolne duże witryny w ogólnej niszy, w której znajdują się Twoi odbiorcy, korzystając z górnego paska wyszukiwania.
To przyniesie sporo przydatnych szacunków, w tym płeć, Edukacja i lokalizacja przeglądania:
Możesz też przejść do planera wyświetlania Adwords.
W polu tekstowym” twoi klienci są zainteresowani ” wprowadź coś, co opisuje Twoich odbiorców.
Po przesłaniu zapytania otrzymasz dane podobne do danych Alexa, ale prawdopodobnie z kilkoma dodatkowymi spostrzeżeniami.
Być może będziesz musiał pozostawić puste dane demograficzne, a będziesz w stanie oszacować liczbę innych.
Celem tego jest próba zdefiniowania osoby czytelnika, abyś mógł wymyślić pomysły dotyczące treści, którymi będą później zainteresowani.
Kontynuuj z psychografią: Te dane dotyczą tego, co myślą i wierzą Twoi odbiorcy.
Na przykład:
- Dlaczego chcą dowiedzieć się o (twojej niszy)?
- Jak ważna jest dla nich (twoja nisza) (tj. czy jest to hobby lub część ich pracy)?
- Jak lubią się uczyć (np. wideo, tekst, dźwięk itp. i na jakim urządzeniu)?
- Jakie najczęstsze pytania mają na temat (twojej niszy)?
- Jak kompetentni są na temat (twojej niszy)?
Na każde z tych pytań Postaraj się odpowiedzieć zwięzłym opisem.
Pamiętaj, że celem jest zbudowanie profilu sposobu myślenia ludzi w grupie docelowej.
Jest to bardzo ważne i prowadzi do następnego kroku: pozycjonowanie.
Krok # 3 – (pozycjonowanie) jak można wyeliminować konkurentów
Po kroku # 1 Wybrałeś odbiorców, którzy są gotowi wydać pieniądze na produkty.
Oznacza to, że będziesz miał konkurencję.
Nie bój się.
Nadal możesz odnieść sukces, to zależy tylko od Twojego pozycjonowania.
Co to jest pozycjonowanie? Pozycjonowanie to sposób, aby Twoi odbiorcy kojarzyli Ciebie i Twoją markę z konkretnym aspektem ich zainteresowań.
Przykład wyjaśni wszystko.
Załóżmy, że chciałeś kierować reklamy na media społecznościowe.
Jest tylko jeden problem…
Jeśli po prostu napiszesz o wskazówkach i technikach mediów społecznościowych, będziesz miał trudności z budowaniem odbiorców.
Dlaczego? Ponieważ ludzie już kojarzą marketing w mediach społecznościowych z witrynami takimi jak Quick Sprout i Social Media Examiner.
Jeśli chcą po prostu dowiedzieć się o mediach społecznościowych, pozostaną przy dużych witrynach, które znają.
Ale te strony mają słabe strony (gasp!). W rzeczywistości wszystkie autorytatywne strony mają słabości.
Chociaż mogą one odwoływać się do dużego odsetka ogólnej niszowej publiczności, nie mogą odwoływać się do wszystkich.
Na przykład, istnieje wiele osób, które lubią krótkie, szybkie wskazówki na temat marketingu w mediach społecznościowych.
Biorąc pod uwagę typowy Post szybkiego kiełkowania to co najmniej słowa 4,000, to tak naprawdę nie działa dla nich.
Inni chcą pomocy w marketingu w mediach społecznościowych, ale tylko w niektórych sieciach, np. sieciach opartych na obrazach, takich jak Pinterest.
Oczywiście, wszystkie duże witryny obejmują prawie wszystkie główne sieci, więc nie jest to dokładnie to, czego ci ludzie szukają.
Widzisz, dokąd zmierzam?
Istnieje wiele sposobów wyróżnienia się określonej części publiczności, co jest więcej niż wystarczające, aby zacząć.
Pozycjonujesz się, aby odwołać się do określonej grupy odbiorców, tworząc treści w sposób, który chcą, ale nikt inny nie zapewnia.
Na przykład możesz pozycjonować się jako osoba polecająca, jeśli chodzi o szybkie wskazówki dotyczące marketingu na Pintereście.
Jeśli ktoś jest zainteresowany szybkimi wskazówkami dotyczącymi marketingu na Pintereście, nie przychodzi do Quick Sprout—idzie do ciebie.
Piękne jest to, że gdy cię znajdą (pokażę Ci, jak później), pokochają Twoje treści. Ponieważ produkujesz treści specjalnie dla nich, pomyślą, że czytasz w ich myślach.
W ten sposób zdobędziesz lojalnych czytelników, którzy nie tylko czytają twoje treści, ale pomagają zwiększyć liczbę odbiorców.
Jak znaleźć swoją pozycję: Aby dowiedzieć się, jak ustawić się na tle konkurencji, wypełnij coś, co nazywa się matrycą pozycjonowania.
Macierz pozycjonowania jest tylko prostym wykresem.
Określasz coś, co ma być mierzone zarówno na osi X, jak i Y. Następnie spiskujesz na nim wszystkich swoich konkurentów. To sprawia, że naprawdę łatwo zobaczyć, gdzie jest luka.
Krok # 1-Identyfikacja różnicujących: Po pierwsze, burza mózgów wszystkie rzeczy, które Twoi odbiorcy mogą znaleźć cenne.
Wyróżnikiem jest wszystko, co czytelnik może lubić lub nie lubić.
Na przykład niektórzy czytelnicy wolą treści zaawansowane, podczas gdy inni chcą treści dla początkujących. Różnicą jest tutaj trudność.
Oto kilka typowych czynników odróżniających; Zobacz, które z nich dotyczą Twoich odbiorców:
- Trudność: Łatwy vs twardy
- Szczegóły: Krótki vs krok po kroku
- Rodzaj zawartości: Głównie tekst vs dużo obrazów vs Rich media (filmy, gify, itp.)
- Poziom doświadczenia: Początkujący vs profesjonaliści
- Koszt: Tanie vs drogie
- Długość: Krótki vs długi
Są to najczęstsze, ale są inne, więc zastanów się nad tym.
Krok # 2-Zidentyfikuj konkurentów: następnym krokiem jest lista największych konkurentów.
Jest to dość proste, zwłaszcza jeśli znasz już niszę.
Jeśli nie, po prostu Google:
Top (niszowe) blogi
Następnie sporządzić listę zawodników z najlepszych wyników.
W przypadku naszego przykładu w mediach społecznościowych Lista ta obejmowałaby:
- Szybki Kiełek
- Bufor
- Social Media Examiner
- Przekonaj i przekonaj
- Rebekah Radice
Idealnie, chcesz listę około 8-10 konkurentów.
Krok # 3-wykreślić konkurentów: Teraz musisz wybrać dwa z wyróżników, które wcześniej zidentyfikowałeś.
Następnie utwórz podstawową matrycę z tymi wyróżnikami jako etykietami osi. Możesz narysować go ręcznie, utworzyć w arkuszu kalkulacyjnym lub farbie lub zrobić to w inny sposób, który działa dla ciebie.
Oto jak to powinno wyglądać:
Teraz musisz przejrzeć listę konkurentów jeden po drugim i dowiedzieć się, jak pasują do tej skali.
Na przykład posty Quick Sprout są bardzo długie, więc spadną blisko szczytu tej fabuły. Poza tym moje posty są napisane na nieco zaawansowane tematy, więc Quick Sprout również spada w pobliżu prawej strony.
Chcesz wykreślić wszystkich swoich konkurentów na matrycy:
Mam nadzieję, że, zobaczysz co najmniej jedną dużą lukę.
W takim przypadku możesz tworzyć długie lub krótkie treści, specjalnie dla początkujących marketerów.
A teraz masz swoją pozycję.
Czasami nie widać żadnych luk. I co potem?
Następnie wybierasz nowy zestaw różnicatorów i powtarzasz proces. Możesz znaleźć otwartą przestrzeń dla prawie każdej dużej publiczności.
Krok # 4-Kickstart publiczność
Teraz, gdy już zdefiniowałeś swoje pozycjonowanie, jesteś gotowy, aby rozpocząć blogowanie, prawda?
Chwileczkę!
Jeśli dopiero zaczniesz blogować, nie będziesz miał żadnych czytelników (chyba że masz dużą sieć osobistą).
Blogowanie nie ma sensu, chyba że możesz kierować ludzi do swoich postów.
Chociaż możesz to zrobić za pomocą technik promocyjnych, są one znacznie bardziej skuteczne, jeśli masz już czytelników odwiedzających Twoje treści.
Więc, co możesz zrobić?
Odpowiedzią jest pójście tam, gdzie Twoi odbiorcy spędzają czas w Internecie i zachęcenie ich do wejścia na Twoją stronę.
Następnie masz dwie opcje:
- Napisz jeden lub dwa niesamowite posty na blogu, aby zapisać się na listę e-mail
- Wyślij je na stronę docelową oferując im niesamowity magnes prowadzący
Podstawową ideą jest pozyskanie co najmniej kilkuset stałych czytelników a następnie zacznij blogować częściej na własnej stronie.
W ten sposób Twoi czytelnicy mogą pomóc w promowaniu Twoich treści, a Ty będziesz rosnąć znacznie bardziej konsekwentnie.
W tej fazie szukamy taktyki wysokiego wzrostu. Jak można zdobyć setki odwiedzających i subskrybentów tak szybko, jak to możliwe?
Istnieją dwie główne sprawdzone strategie.
Wysoka taktyka wzrostu # 1-gość-wpisuje: Dowiesz się, które blogi twoi czytelnicy często publikują i publikują na nich Gości.
Ale nie tylko pisać na dowolny temat. Napisz o temacie, o którym piszesz na własnym blogu (pamiętaj o swoim pozycjonowaniu).
Ludzie, którzy kochają ten post, to ci, których chcesz subskrybować na swojej stronie.
Pisaliśmy obszernie o skutecznym publikowaniu gości, więc zacznij od tych przewodników:
- Najlepszy przewodnik po publikowaniu Gości
- 7 wyciągniętych wniosków z publikacji 300 postów gości
Taktyka wysokiego wzrostu #2-płatna reklama: Jeśli masz pieniądze na inwestycje i chcesz zaoszczędzić czas, przejdź do płatnej reklamy.
Nie jest zbyt trudno zdobyć subskrybentów za $1-2 za każdym razem, gdy trochę poćwiczysz,co oznacza,że możesz zbudować solidną grupę czytelników 500-1, 000 za $500-2, 000, co nie jest zbyt dużą inwestycją.
Najlepsze jest to, że możesz to zrobić w mniej niż miesiąc.
Krok # 5 – Jak zwiększyć swoją publiczność przez 5-15% co miesiąc
Teraz, gdy masz publiczność o przyzwoitej wielkości, możesz ją rozwijać po prostu publikując na swoim blogu.
5-15% to niewiele, ale szybko się sumuje ze względu na wzrost związku.
Oto jak to wygląda, jeśli początkowa publiczność 500 rośnie o 10% co miesiąc przez 2 lata:
Po 2 latach Twój nowy blog miałby około 5000 czytelników. To jest stałe publiczność.
To dość ostrożne oszacowanie. Możesz rosnąć szybciej, ale jest to łatwy minimalny cel wzrostu, który możesz niemal zagwarantować.
Celuj więc w 5-15%.
Jak ty to robisz?
To nie takie skomplikowane. Składa się z trzech części.
Część # 1-wymyśl pomysły na treść: Teraz, gdy musisz napisać dużo treści, musisz zbudować Bank treści wspaniałych pomysłów dla odbiorców.
Tu chodzi o konsekwentny wzrost. Dlatego chcesz mieć Bank treści.
Jeśli po prostu wymyślasz pomysły tak, jak ich potrzebujesz, łatwo jest zwlekać lub pominąć publikowanie treści. Trudno jest również mieć jakikolwiek związek z innymi postami.
Tak więc, wymyślić jak najwięcej dobrych pomysłów, jak to możliwe—najlepiej na co najmniej kilka miesięcy. Użyj tych zasobów, jeśli utkniesz:
- Gdzie ukraść pomysły na następny Post na blogu
- Generuj klikalne Pomysły dla swoich treści
Część # 2-Stwórz zrównoważony harmonogram treści: Gdy masz pomysły na treść, musisz dowiedzieć się, kiedy je napiszesz i opublikujesz.
Ponownie, chcesz to zrobić w sposób konsekwentny.
Publikujemy na Quick Sprout kilka razy w tygodniu.
To dość agresywny harmonogram wysyłania.
Jeśli martwisz się, że będziesz zestresowany i możesz nie być w stanie wyprodukować tak dużej ilości treści, idź dwa razy w tygodniu, a może nawet raz w tygodniu.
Cokolwiek wybierzesz, po prostu bądź konsekwentny, a z czasem będziesz rosnąć.
Ważne jest, aby umieścić te posty w harmonogramie treści:
To nie musi być nic wymyślnego.
Możesz użyć prostego arkusza kalkulacyjnego, aby zmapować swój harmonogram.
Część # 3-Dowiedz się, jak pozostaniesz w kontakcie: Już o tym wspominałem. Ty need sposób na pozostanie w kontakcie z publicznością.
Bez względu na to, jak wspaniałe są Twoje treści, ludzie zapomną o tobie, jeśli im nie przypomnisz.
Najlepszym sposobem, aby to zrobić, zdecydowanie, jest e-mail marketing. Zacznij budować listę subskrybentów od pierwszego dnia.
Możesz także zdecydować, czy chcesz budować swoich obserwujących na platformie mediów społecznościowych jako drugorzędny środek komunikacji, ale powiedziałbym, że jest to opcjonalne.
To może pomóc ci rosnąć nieco szybciej, ale tak długo, jak lista e-mail jest na miejscu, będziesz w porządku.
Krok # 6-budowanie produktów publiczność błaga cię kupić
Teraz masz publiczność co najmniej kilka tysięcy subskrybentów.
Uwielbiają Twoje treści i do tej pory dałeś im wiele wartości.
Teraz możesz wykorzystać swoich odbiorców do generowania pomysłów na produkty, które pokochają.
Nikt nie zrozumie twojej publiczności, którą zbudowałeś lepiej niż ty. W ten sposób stworzysz lepszy produkt niż ktokolwiek inny.
Ponadto zbudowałeś relację ze swoimi odbiorcami, a oni z przyjemnością dadzą Twojemu produktowi szansę i przekażą ci cenne informacje zwrotne.
Jak w ten sposób wymyślasz pomysły na produkty? Istnieją trzy główne opcje.
Opcja # 1 – pomysły na produkty Pitch do listy: Istnieje duża szansa, że możesz wymyślić 5-10 dobrych pomysłów na produkt w tym momencie w swojej firmie.
Najprostszym sposobem, aby sprawdzić, czy są rzeczywiście dobre (tj. coś, co ludzie kupią), jest po prostu wysłanie boiska do subskrybentów, aby sprawdzić, czy są zainteresowani.
Bryan Harris z video Fruit napisał niesamowitą historię o tym, jak to zrobił.
Polecam zakładki tego posta do późniejszego czytania, ale oto istota tego.
Stworzył podstawową propozycję produktu-kurs dydaktyczny:
Następnie wysłał go, ale nie do wszyscy na swojej liście-wysłał ją do zaledwie 50 subskrybentów.
Po co wysyłać coś na całą listę, skoro może skończyć się ssaniem?
Wysłał te 50 osób Ten prosty e-mail:
Pamiętaj, że możesz to zrobić dla wielu pomysłów na produkty dla różnych grup po 50 osób.
Kiedy idzie dobrze, a Twoi subskrybenci są zainteresowani zamówieniem wstępnym produktu, to dobry znak.
Następnie możesz wysłać go do nieco większych grup, aby sprawdzić, czy masz zwycięzcę.
W sumie wysłał produkt-który ostatecznie stworzył-do grupy 50, potem 75, a potem 100.
Z tych 225 osób 39 zamówiło kurs.
Kiedy Bryan sprzedał kurs do reszty listy, pokochali go tak, jak można się było spodziewać.
Opcja # 2-Ankieta dla czytelników: Ankiety mogą być również przydatnym narzędziem, aby uzyskać wgląd w największe problemy czytelników.
Gdy poznasz ich problemy, możesz zaproponować różne produkty jako rozwiązania tych problemów i zobaczyć, które z nich chcieliby kupić.
Same ankiety często nie ujawniają świetnych pomysłów na produkty, ale powinieneś używać ich w połączeniu z opcją 1 lub 3, aby zebrać dodatkowe dane.
Opcja # 3-zwróć uwagę na komentarze: Czasami twoi czytelnicy powiedzą ci, za co zapłacą.
Na przykład, w komentarzu do jednego z moich postów na temat korzystania z filmów w marketingu, Jessica powiedziała, że byłaby skłonna wydać pieniądze, aby rozwiązać swój problem, nie wiedząc, jak tworzyć profesjonalne filmy:
Bum!
Pomysł na produkt. Mógłbym stworzyć kurs krok po kroku, który pokazuje klientom, jak stworzyć niesamowity film.
Zwracaj szczególną uwagę na komentarze i e-maile, które otrzymujesz od subskrybentów. Gdy zaczniesz otrzymywać 5 + o tych samych tematach ze wzmianką o wydawaniu pieniędzy na rozwiązanie, zaproponuj rozwiązanie samodzielnie!
Krok # 7-przekształcenie czytelników w kupujących
Gdy już masz swój produkt, wystarczy sprzedać go swoim odbiorcom.
Tak naprawdę nie potrzebujesz fantazyjnego skoku sprzedaży, ponieważ z czasem zbudowałeś relację z publicznością. To jedna z największych zalet tej metody.
Jednak oprócz prostej sprzedaży e-mail, polecam również korzystanie z webinarów do sprzedaży drogich produktów.
W przeszłości odniosłem ogromny sukces z webinariami w KISSmetrics.
Podstawową ideą jest nauczenie ludzi czegoś na temat, który jest związany z Twoim produktem. Na koniec wykonujesz szybki, bezciśnieniowy skok swojego produktu za pomocą jakiejś oferty.
Możesz uzyskać współczynniki konwersji około 20% z dobrym webinarem, co jest szalone.
Oto kompletny przewodnik po korzystaniu z webinarów do konwersji czytelników na klientów.
Wniosek
Ty can stwórz produkt, a następnie znajdź klientów, którym możesz go sprzedać.
Albo możesz obrócić ten model na głowę i najpierw zbudować publiczność.
Kiedy budujesz odbiorców, budujesz relacje, które pozwalają Ci poznać odbiorców i tworzyć produkty, które pokochają.
W ten sposób minimalizujesz swoje szanse na niepowodzenie, jednocześnie uzyskując świetne współczynniki konwersji i natychmiastową sprzedaż dowolnych produktów, które tworzysz.
Dałem ci kompletny przewodnik 7-krok do budowania firmy, zaczynając od odbiorców, ale to do ciebie, aby podjąć działania teraz.