Przegląd AgoraPulse

W przypadku marek z obecnością w mediach społecznościowych nie ma nic lepszego niż posiadanie one-stop shop dla wszystkich mediów społecznościowych.

Agorapulse zapewnia to doświadczenie, umożliwiając osobom, firmom, agencjom i menedżerom mediów społecznościowych zorganizowany interfejs do planowania, publikowania i angażowania się w media społecznościowe. 

Chociaż Agorapulse nie jest najtańszą opcją lub najbardziej przyjazną dla użytkownika konfiguracją, jego Obsługa klienta jest skokowa i przekracza granice wielu konkurentów, więc uzyskanie potrzebnego wsparcia jest bardzo proste.

Ponadto ma wszystko, czego potrzebujesz, aby zaplanować i opublikować posty na wielu platformach jednocześnie, a jednocześnie monitorować wiadomości, wzmianki i komentarze w celu skutecznego zaangażowania. 

Jako kompletne narzędzie do zarządzania mediami społecznościowymi, które nie wymaga korzystania z różnych narzędzi do zadań społecznych, Agorapulse może być doskonałą opcją dla dużych zespołów i agencji.

Agorapulse plusy i minusy

Plusy 

  • Obsługa księgowania na wielu platformach
  • Intuicyjne planowanie i kalendarz publikacji
  • Social listening for mentions and news
  • Łatwa w użyciu aplikacja mobilna
  • Pomocna i elastyczna obsługa klienta
  • Wizualne, szczegółowe raportowanie

Wady 

  • Stroma krzywa uczenia się dla zaawansowanych funkcji
  • Ograniczenia API Instagram
  • Konta czasami wymagają ponownego połączenia
  • Drogie w porównaniu do innych narzędzi

Funkcje Agorapulse 

Agorapulse koncentruje się na publikowaniu, monitorowaniu i raportowaniu w mediach społecznościowych dzięki szerokiej gamie funkcji do kompleksowego zarządzania społecznościami.

Social Media Publishing 

Publikowanie i planowanie postów leży w sercu funkcji Agorapulse. Są to podstawowe zadania oprogramowania, pozwalając użytkownikom wysyłać nowe posty w mediach społecznościowych, gdy chcą, aby wyszły, z jednego poręcznego narzędzia. 

Agorapulse pozwala na dwie opcje: Widok publikacji i widok kalendarza. W widoku publikowania wystarczy kliknąć profil, napisać treść i zaplanować post. Widok kalendarza idzie o krok dalej dzięki prostemu układowi wizualnemu, który pozwala zobaczyć, kiedy posty są już zaplanowane i odpowiednio zaplanować.

Możesz tworzyć i planować posty z poziomu kalendarza, a w razie potrzeby przeciągać i upuszczać je na inne dni lub godziny. Twój zespół może również współpracować w ramach narzędzia kalendarz. Przydziel zatwierdzenia innym członkom zespołu lub zostaw sobie ważne notatki z każdym postem. 

Chcesz zaplanować posty dla różnych rodzajów treści, takich jak udostępnianie wiadomości lub promocje produktów? Kategorie są odpowiedzią. Ustaw różne kategorie kolejek dla każdego typu treści, aby upewnić się, że równoważysz to, co publikujesz w mediach społecznościowych.

Agorapulse zawiera mnóstwo innych narzędzi, aby twój post społeczny wyglądał tak, jak chcesz i uzyskać potrzebne wyniki. 

Na przykład przed opublikowaniem skorzystaj z pełnego zestawu narzędzi do edycji, takich jak selektor miniatur wideo i zmiana rozmiaru obrazu. Śledź sugestie Agorapulse dotyczące optymalnego czasu publikowania w oparciu o poprzednie zaangażowanie odbiorców. I wybierz harmonogram repostingu, aby wysłać zawartość po raz drugi lub trzeci, aby więcej oczu ją zobaczyło.

Monitoring Mediów Społecznościowych

Media społecznościowe mogą być bardzo ważne, zwłaszcza jeśli zarządzasz nimi dla wielu osób lub firm. Nawet indywidualne konta mogą być przytłaczające, gdy rozważysz, jak ważne jest odpowiadanie na komentarze i pytania oraz regularne publikowanie na każdej platformie społecznościowej.

To tutaj wchodzą w grę funkcje monitorowania mediów społecznościowych Agorapulse. Ten zestaw funkcji zawiera wszystko, co musisz wiedzieć, gdy ktoś wspomina o Twojej marce w mediach społecznościowych, przeprowadza szczegółowe wyszukiwania rozmów związanych z branżą i zapewnia podgląd umiejętności konkurencji w mediach społecznościowych. 

Niezależnie od tego, czy chcesz jako pierwszy reagować na rozmowy o swojej marce, czy też na rozmowy, w które wchodzą twoi idealni klienci, Agorapulse chwastów poprzez dialog, aby znaleźć to, czego potrzebujesz. Zapisz wyszukiwania hashtagów, słów lub fraz, aby szybko dotrzeć do odpowiednich tematów lub otrzymywać powiadomienia, gdy buzz otacza Twoją markę.

Plus, Agorapulse pozwala natychmiast wiedzieć, kiedy są wzmianki lub rozmowy, że może chcesz być częścią. Włącz Facebooka Instagrama, Twittera, Facebooka lub YouTube, aby włączyć funkcję słuchania, gdy ktoś publicznie wspomina Twoje uchwyty na Instagramie, Twitterze, Facebooku lub YouTube, co pozwala Ci być częścią rozmowy, gdy tylko to nastąpi. 

Jeśli jest jedna minuta tej kolekcji funkcji, to integracja z Instagramem jest ograniczona. Wynika to głównie z ograniczeń związanych z API Instagram i tym, na co pozwala z usług stron trzecich. Należy jednak pamiętać, że kluczowe zadania, takie jak lubienie komentarzy, śledzenie hashtagów i komentowanie oznaczonych zdjęć, można wykonywać tylko za pośrednictwem aplikacji Instagram, a nie Pulpitu nawigacyjnego Agorapulse.

Skrzynka Odbiorcza Mediów Społecznościowych

Gdy Twój DMs zostanie w tyle w mediach społecznościowych, złapanie się z powrotem może być wyzwaniem. Agorapulse oswaja zaśmieconą skrzynkę odbiorczą i próbuje wrócić do skrzynki odbiorczej zero za pomocą Asystenta skrzynki odbiorczej. Ta funkcja, która jest dostępna w planach Pro, Premium i Enterprise, etykietuje, przypisuje i porządkuje skrzynki odbiorcze mediów społecznościowych w celu łatwiejszego zarządzania.

Twój zespół może otrzymywać odpowiednie wiadomości wysyłane do nich na podstawie ustawionych wskaźników. Wybierz, którzy członkowie zespołu mogą odpowiadać na wiadomości lub które słowa lub frazy powinny wywołać określoną Etykietę. Na przykład możesz skonfigurować etykietę, aby odróżnić wiadomości dotyczące jednego z produktów, aby odpowiedni członek zespołu mógł je odpowiednio zaadresować.

Dodatkowo, Asystent skrzynki odbiorczej Agorapulse zapewnia natychmiastowe informacje o osobach, które wysyłają Ci wiadomości. Zobacz, ile komentarzy, postów i wiadomości wysłali Twoją markę, aby lepiej zrozumieć, czy jest ona nowym, czy długoterminowym fanem. 

Podobnie jak w przypadku innych funkcji Agorapulse, użytkownicy mogą zarządzać skrzynkami odbiorczymi mediów społecznościowych z aplikacji Agorapulse. To jest prawdopodobnie, gdzie aplikacja jest najbardziej poręczny dla większości firm. Każdy członek zespołu z odpowiednimi uprawnieniami konta może zdalnie zarządzać komentarzami i wiadomościami, nawet gdy jest poza biurkiem, co zapewnia sprawnie reagujący zespół obsługi klienta.

Jedną przeszkodą, która może odwrócić niektórych użytkowników od Agorapulse, jest jego nie-zunifikowany system skrzynki odbiorczej. Aby wyświetlić wiadomości i kategoryzację dla swoich platform, musisz przejść do każdej z nich z osobna na swoim koncie. 

Jeśli masz nadzieję na kompleksową skrzynkę odbiorczą, z której możesz zarządzać wszystkimi połączonymi kontami, lepiej byłoby skorzystać z narzędzia takiego jak Sprout Social. Przechowuje wszystkie wzmianki, komentarze i DMs razem w jednym miejscu.

Raportowanie W Mediach Społecznościowych

Aby wiedzieć, co robisz dobrze i musisz poprawić w zakresie mediów społecznościowych, potrzebujesz szczegółowego raportowania, które monitoruje metryki potrzebne do podejmowania decyzji. 

Agorapulse zawiera raporty o twoich treściach i aktywności w mediach społecznościowych. Raporty te zawierają wszystko, co uważasz, że powinny, takie jak wzrost liczby odbiorców w określonym okresie, zaangażowanie w posty i to, jak dobrze działają twoje hashtagi. Jeśli umieszczasz reklamy na Facebooku, Możesz również znaleźć wskaźniki zwrotu z inwestycji.

Raportowanie treści może być korzystne w określaniu, jaki rodzaj postów działa najlepiej dla odbiorców na każdej platformie. Raporty analizują organiczny i płatny zasięg, zaangażowanie, kliknięcia i najlepszych wykonawców treści.

Raporty zasilania są dostępne za dodatkową opłatą miesięczną w przypadku planów Pro, Premium i Enterprise. Ta funkcja pozwala na niestandardowe tworzenie raportów i automatyczne dostarczanie do zespołu dzięki zaawansowanym metrykom raportowania.

Abonenci Premium i Enterprise mogą również uzyskać dostęp do Raportów zespołu. Raporty te załamują wszystko, co twój zespół robi, aby zapewnić, że pozostanie na szczycie swojej gry w mediach społecznościowych. Zobacz, ile komentarzy i wiadomości odpowiada każdy członek, jakie elementy przejrzeli i zatwierdzili oraz jak długo zazwyczaj reagują na użytkowników mediów społecznościowych.

Inną wyróżniającą się funkcją raportowania jest analiza konkurencji na Facebooku. Plany Pro i wyższe obejmują jedną lub więcej analiz konkurencji, a dodatkowe kosztują $ 5 / każda. Dowiedz się więcej o zaangażowaniu, zasięgu i rozwoju konkurencji, Aby lepiej kształtować strategię mediów społecznościowych.

Wisienką na torcie każdej funkcji raportowania jest to, jak proste są one w użyciu i odczycie. Wizualne podziały i zorganizowane metryki pozwalają członkom zespołu bez doświadczenia w raportowaniu zalogować się, wyświetlić raport i zrozumieć, co mówią im raporty.

Zarządzanie mediami społecznościowymi dla agencji

Chcę również wspomnieć o funkcjach Agorapulse zaprojektowanych dla agencji, ponieważ narzędzie naprawdę zaspokaja większe zespoły. Zarządzanie kanałami mediów społecznościowych wielu klientów znacznie różni się od zarządzania platformami tylko jednej firmy, więc dobrze, że Agorapulse nadaje priorytet organizacji. 

Istnieje kilka sposobów na utrzymanie porządku w systemie, od zarządzania udostępnionym kalendarzem, który pokazuje wszystkie zadania na pierwszy rzut oka, po przypisywanie ról członkom zespołu, aby uświadomić klientom, kto jest kim.

Dodatkowo, Agorapulse sprawia, że wszystkie swoje subskrybowane agencje są częścią Agency Love, programu opracowanego tylko dla agencji. Subskrybenci uzyskają dostęp do ekskluzywnej grupy na Facebooku z treściami skoncentrowanymi na agencji i możliwościami nawiązywania kontaktów. Będą mieli również możliwość skorzystania z ekskluzywnych rabatów na pomocne narzędzia i skontaktowania się z przedstawicielami obsługi klienta, którzy rozumieją potrzeby agencji.

Agencje również umieścić w agencji Społecznej Scout, katalog, który może zwiększyć prowadzi do Twojej firmy. 

Ceny i opcje pakietów Agorapulse 

Agorapulse oferuje cztery poziomy cenowe: bezpłatny, Pro, Premium i Enterprise. 

Darmowy plan jest najlepszy dla ludzi, którzy chcą przetestować Agorapulse, aby poczuć, jak to działa i co oferuje. Plan ten ma kilka zablokowanych funkcji, takich jak planowanie zbiorcze i raportowanie na Twitterze. Możesz jednak zaplanować do 40 postów miesięcznie na trzech profilach społecznościowych, co może wystarczyć dla influencerów lub firm dopiero zaczynających.

Następny poziom, Pro, zaczyna się od $99 / miesiąc lub $ 79 / miesiąc, jeśli jest rozliczany rocznie i przeznaczony dla mniejszych zespołów. Użytkownicy Pro mogą łączyć profile społecznościowe 10 i mieć dwóch użytkowników na swoich kontach. Plan zawiera nieograniczoną liczbę zaplanowanych postów, zbiorcze planowanie i zautomatyzowanego asystenta skrzynki odbiorczej.

Koszty Premium $199 / miesiąc lub $159 / miesiąc z rocznym rozliczeniem. Ta warstwa jest najlepsza dla agencji i dużych zespołów, umożliwiając czterem użytkownikom dostęp do konta i połączenie 20 profili. Użytkownicy Premium mogą również płacić dodatkową miesięczną opłatę w wysokości 12 USD / konto lub 30 USD / użytkownik, aby w razie potrzeby pomieścić swój zespół. 

Oprócz wszystkich funkcji Pro, Premium obejmuje Przypisywanie i zatwierdzanie postów, wykrywanie kolizji, aby uniknąć duplikatów postów i raporty zespołu. Konta Premium otrzymują również trzy raporty analizy konkurentów na Facebooku i mogą dodać więcej za $ 5 / każdy. 

Konto Enterprise można dostosować do potrzeb firmy lub agencji. Ten plan może obsługiwać ponad 40 profili społecznościowych z ośmioma lub więcej użytkownikami i obejmuje kwartalny przegląd biznesowy i dedykowanego menedżera konta. Użytkownicy korporacyjni mogą uzyskać niestandardową wycenę od Agorapulse, wypełniając formularz kontaktowy.

Każdy zainteresowany Pro lub Premium może wypróbować swoje funkcje za darmo przez 15 dni, rejestrując się na okres próbny. Premium i Enterprise mają również żądane wersje demonstracyjne dla dogłębnych przejść przed rejestracją.

Reputacja Agorapulse 

Użytkownicy Agorapulse zachwycają się tym, ile funkcji ma obecnie obsługiwać zoptymalizowane publikowanie i planowanie w mediach społecznościowych. Ponadto wielu subskrybentów zauważa również, że jedną z zalet oprogramowania, które kochają najbardziej, jest możliwość sugerowania nowych funkcji—oraz fakt, że Agorapulse słucha i próbuje wdrożyć to, czego chcą użytkownicy. Teraz to to, co lubię nazywać stawianiem klienta na pierwszym miejscu.

Raportowanie to kolejny Pro dla oprogramowania, które użytkownicy często wołają. Agorapulse wykorzystuje wizualne raportowanie, które jest łatwe do rozszyfrowania bez bycia ekspertem statystycznym. Ponadto raporty zawierają prawie wszystkie wskaźniki, których potrzebujesz, aby upewnić się, że twoje wysiłki w zakresie zarządzania mediami społecznościowymi zapewniają zwrot, którego potrzebujesz.

Użytkownicy Agorapulse zgłaszają również kilka wad. Częstym jest to, że bardziej zaawansowane konfiguracje wymagają terminu uczenia się dla zespołów, które nie są technicznie doświadczone. Niektórzy subskrybenci zauważają również, że opóźnienia zdarzają się w przypadku wypełnionych kalendarzy, co spowalnia wydajność zespołu.

Streszczenie

Polecam Agorapulse dużym zespołom i agencjom, które wymagają wszechstronnego narzędzia do zarządzania mediami społecznościowymi ze wszystkimi dzwonkami i gwizdkami. To oprogramowanie jest droższe niż inne, ale jest to cena za posiadanie wszystkich narzędzi mediów społecznościowych dostępnych w jednym miejscu, w tym raportowania, publikowania i zarządzania skrzynkami odbiorczymi.

Zespoły mogą również korzystać z dogłębnych raportów, które mogą wykorzystać do dostosowania swoich strategii w mediach społecznościowych. Dowiedz się, jakie treści działają najlepiej, jak każdy kanał radzi sobie pod względem wzrostu i co członkowie zespołu są najbardziej zaangażowani w angażowanie odbiorców.

Osoby szukające bardziej uproszczonego podejścia do zarządzania mediami społecznościowymi mogą nie chcieć płacić blisko $1,000/rok za to narzędzie. Hootsuite, MeetEdgar i Buffer są bardziej przystępne cenowo i mają funkcje, które większość osób musiałaby nadzorować i planować swoje posty w mediach społecznościowych. Możesz także przeglądać moje inne rekomendacje najlepszych narzędzi do zarządzania mediami społecznościowymi, aby znaleźć takie, które odpowiadają twoim potrzebom.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz
Related Posts

Niestandardowe VOIP

Ludzie rzadko odbierają połączenia z numerów telefonów, których nie rozpoznają. Ale osoby są cztery razy bardziej skłonne do…

Phone.com Przegląd

Chcesz się zanurzyć? Phone.com jest niedrogim dostawcą systemu telefonicznego VoIP, który jest świetny dla małych firm i przedsiębiorców. …

Najlepsze oprogramowanie CMMS

Skomputeryzowane oprogramowanie do zarządzania konserwacją—lepiej znane jako CMMS-pomaga uprościć operacje konserwacyjne w organizacji. Oprogramowanie ma zazwyczaj funkcje do…