Prosty 4-stopniowy Plan budowania autorespondera wiadomości e-mail, który działa

Wyobraź sobie, że właśnie wygrałeś luksusowy samochód swoich marzeń.

Nigdy nie było cię stać na jazdę premium na własną rękę, a teraz będzie cała Twoja. Jako dodatkową nagrodę zapraszamy do fabryki, aby zobaczyć doświadczonych rzemieślników samochodowych montujących Twoją piękną maszynę.

Pod koniec trasy zbiórki, czterech mężczyzn zepchnęło twój samochód z końcowej stacji kontroli. Inżynier w białym fartuchu serdecznie wita i wręcza klucze.

Następnie sięga do kieszeni i wyciąga nierozpoznawalny kawałek stali wielkości grejpfruta. Wyciąga go do ciebie mówiąc: “to jest kawałek Twojego silnika. Nie jesteśmy pewni, dokąd to zmierza, ale uważamy, że jest to dość ważne. Twój samochód prawdopodobnie nie będzie działał tak, jak powinien bez niego. W każdym razie, gratulacje …”

Nie jest to już samochód Twoich marzeń, co?

Nawet jeśli włożysz Klucze do swojego lśniącego nowego zestawu kółek i zacznie się, będziesz wiedział, że brakuje ci czegoś niezwykle ważnego i poczujesz Zbliżające się poczucie zagłady w odniesieniu do twojego prawie zmontowane wymarzona przejażdżka.

Dla wielu właścicieli firm ta zaniedbana część silnika to twój plan e-mail marketingu.

Jesteś tak blisko obecności online swoich marzeń, ale nie do końca tam …

Brakujący element Twojego planu content marketingowego?

Masz piękną stronę internetową. Jesteś aktywny w sieciach społecznościowych. Twoje treści są dobrze napisane i interesujące dla czytelników.

Zwiększasz nawet ruch w witrynie i zauważyłeś, że organiczne wyniki wyszukiwania poprawiają się dla najważniejszych słów kluczowych.

Jednak Twoja lista e-mailowa rośnie powoli, a Twoja witryna nie generuje najważniejszego celu … sprzedaż.

Podobnie jak Twój wymarzony samochód, masz pewność, że brakujący element jest kluczem do spokoju ducha i maksymalnej wydajności.

Nie wiedząc, co robić dalej, stoisz zamrożony z niezdecydowaniem wpatrując się w klucze w lewej ręce i tajemniczą część w prawej ręce.

Nagle inny inżynier ściga się zza potężnego stojaka na części i krzyczy: “czekaj!! Możemy to naprawić!!”

Okazuje się, że brakująca część znajduje się w łatwo dostępnym miejscu, a silnik można naprawić za pomocą kilku ostrożnych kroków. Jednak brakuje im pomocy i będziesz zmuszony wziąć udział w naprawie.

Czy chciałbyś nie uczestniczyć w naprawie swojego wymarzonego samochodu? Oczywiście, że pomożesz!

Wycofajmy więc tę analogię samochodową (a może to metafora?) i zająć się naprawieniem problemu z pocztą e-mail …

Punkt 1. Utwórz treść wiadomości e-mail

Po co tworzyć treści, zanim stworzysz dużą, ukierunkowaną listę? Żebyś za nikim nie tęsknił!

Pierwszym krokiem jest wykorzystanie magii autorespondera wiadomości e-mail.

Oto prosta sztuczka na rozpoczęcie pracy z pierwszym autoresponderem. Zdecyduj problemy 3, które zamierzasz rozwiązać w kolejnych postach na blogu 3. (Lub jeden problem, który rozwiążesz w 3 krokach.)

Utwórz e-mail wprowadzający. Dodaj swój 3-częściowy rozwiązywanie problemów. Następnie napisz jeden końcowy e-mail, który da ci większy wgląd w odbiorców niż kiedykolwiek wcześniej. (Więcej na ten temat w kroku 4.)

Po zakończeniu otrzymasz pięć e-maili, które trafią do każdego nowego subskrybenta do końca czasu bez konieczności tworzenia kolejnego e-maila.

Wszyscy radzimy sobie lepiej z przykładami. Subskrybuj Marketing internetowy dla inteligentnych ludzi i zobacz, jak ludzie tutaj mają więcej niż 85,000 bardzo inteligentnych ludzi zaangażowanych w ich autoresponder.

Punkt 2. Ułatw subskrypcję

Zawsze chcesz, aby każde wezwanie do działania było jasne i oczywiste, z łatwą opcją odpowiedzi.

Najprostszym sposobem na to dla subskrybentów wiadomości e-mail jest użycie wielu pól subskrypcji w widocznych lokalizacjach. Możesz mieć projekt programisty i kodować je dla swojej witryny lub kupić motyw premium WordPress, który jest już zbudowany wokół znaczenia e-mail marketingu.

Możesz zsynchronizować skrzynki subskrypcji z dostawcą e-mail marketingu i łatwo przechwytywać i śledzić subskrybentów. Twój autoresponder jest wbudowany w dostawcę poczty e-mail i kapie do nowych subskrybentów automatycznie i zgodnie z wcześniej określonymi ustawieniami.

Punkt 3. Zoptymalizuj swoje e-maile

Teraz, gdy utworzyłeś przydatne, rozwiązujące problemy treści dla nowych subskrybentów, poświęć czas na optymalizację każdej wiadomości e-mail, aby uzyskać maksymalne wyniki.

Wykonaj te kroki, aby uzyskać jeszcze więcej korzyści z nowego systemu:

  • Napisz konkretny nagłówek określający temat e-maila: w tym kontekście najlepiej sprawdza się konkretny. Poinformuj subskrybenta, kim jesteś i o czym jest ten e-mail. Ponieważ rozwiąże problem, automatycznie będzie interesujący dla czytelnika.
  • Spraw, aby każdy e-mail był krótki: czytelnicy nie chcą długiego e-maila. Nawet jeśli jest to przydatne, przekonają się, że wrócą do niego później i pozostanie on w ich skrzynce odbiorczej, dopóki nie zostanie usunięty. Nie oznacza to, że treść jest ultra krótka, tylko e-mail. Po prostu link do pełnej treści.
  • Przechowuj pełną treść w swojej witrynie: gdy użytkownicy klikną, aby przeczytać całą wiadomość e-mail, zostaną przeniesieni do witryny, w której opublikowany zostanie Pełny artykuł. Dzięki temu Twoje e-maile będą proste, a Twoja strona skorzysta z dodatkowej optymalizacji pod kątem wyszukiwarek. W końcu chcesz być znany ze swojej zdolności rozwiązywania problemów i nie powinieneś tracić organicznych korzyści z wyszukiwania słów kluczowych cennych treści.

Punkt 4. Ostatni e-mail

Po udzieleniu subskrybentom tak przydatnych, rozwiązujących problemy treści, masz teraz szansę dać im jeden ostateczny prezent. Dasz sobie również więcej wglądu w swoich czytelników, niż kiedykolwiek wcześniej zyskałeś.

Jeśli zrobisz to dobrze, będziesz wiedział, co napisać do następnego autorespondera, ebooka lub innego produktu cyfrowego, który Twoi subskrybenci będą gotowi i czekają na zakup.

W ostatnim e-mailu podziękuj czytelnikowi za Subskrypcję serii. Na każdym kroku będziesz otrzymywać informacje zwrotne. Teraz zaproś ich, aby byli kluczowym elementem w tworzeniu następnej oferty.

Po prostu zapytaj ich, co chcieliby zobaczyć dalej.

Coś w stylu ” teraz, gdy pokonałeś Problem X, co chciałbyś podbić dalej?”

Wsiadaj do samochodu. …

Po wykonaniu tych czterech kroków możesz teraz spać w nocy, wiedząc, że każdy subskrybent rozwiązuje problem, maksymalizujesz swoją witrynę, budując listę e-mail i poprawiając SEO, i masz zamiar uzyskać wgląd w dokładne produkty, które czytelnicy chcą stworzyć.

Weź kluczyki i odjedź w stronę zachodu Słońca. (Czekaj, skończyliśmy z tym samochodem?)

Total
0
Shares
Related Posts