Potrzebujesz Więcej Klientów? 5 Sposobów, aby ich poznać, polubić i ci zaufać

Randki i biznes są zarówno o tworzeniu relacji. Musisz wyjść i być widziany. Musisz “romansować” z potencjalnymi klientami i zapewnić im komfort z tym, co masz do zaoferowania.

Jeśli jesteś w biznesie od jakiegoś czasu, prawdopodobnie słyszałeś pojęcie wiedzieć, lubić i ufać. Sprzedawcy często mówią o tym jako taktyka generowania ołowiu stosowana przed sprzedażą. Dobrzy sprzedawcy wiedzą, że perspektywa musi wiedzieć, lubić i ufać ci, zanim będzie gotowa zakończyć sprzedaż. I to kluczowy element dobrego content marketingu.

Ale najważniejszy moment dla wiedzy, Polubienia i zaufania nie jest przed sprzedażą … jest po.

Tworzenie więcej miłości … Kiedy się liczy

Wszystko jest różami i słodyczami podczas romantycznego ” does he like me?”Faza zalotów. A każdy kompetentny sprzedawca zapewnia “doskonałą obsługę klienta” przed sprzedażą.

Tak się dzieje dzień później. naprawdę. ma znaczenie.

Oto pięć sposobów wiedzieć, lubić i ufać działa w trakcie i po “transakcji” zarówno w biznesie, jak i randkach.

(A dla wszystkich czytelników, którzy uderzają romantycznie, te wskazówki mogą się tam również przydać.)

1. Wyjdź poza small talk

Jestem żonaty od dłuższego czasu, a mój mąż dał mi wgląd w to, jak przerażające jest dla facetów, aby zaprosić kobiety na randkę. Nikt nie lubi odrzucenia.

Możesz iść do wielu barów, ale jeśli naprawdę chcesz randkę, w końcu będziesz musiał wyjść poza pogaduszki i zaprosić kogoś na randkę.

Rozmowa w biznesie jest łatwa. Rozdajesz wszystkie te wspaniałe treści cookie i dobrze się bawisz na czacie z komentarzami na Facebooku, Twitterze i swoim blogu.

Ale w końcu musisz poprosić o sprzedaż. Jeśli nie, nie jesteś w biznesie, masz drogie hobby. A Ci nie spłacają hipoteki.

2. Nie psuj wielkiej chwili

Osoba Twoich marzeń mówi tak – ona rzeczywiście wyjdzie z Tobą!

Czujesz się fantastycznie i chodzisz jak dumny Paw.

Nie spieprz tego. Nie zabieraj obiektu swoich uczuć do brudnego baru nurkowego na pierwszą randkę. Albo do piwnicy twojej mamy, żeby obejrzeć “największego frajera”.

Idź w jakieś miłe miejsce. Zrób świetne pierwsze wrażenie.

W biznesie, gdy ktoś w końcu mówi tak i klika magiczne Dodaj do koszyka przycisk, wszystko musi działać bezproblemowo.

Zły wózek na zakupy zabija sprzedaż.

  • Upewnij się, że Twoja strona wygląda w miarę profesjonalnie, z przyjaznym dla użytkownika designem, który przekazuje autorytet.
  • Sprawdź swoje linki. (Wszystkie.) (Szczególnie Kup jedynki.)
  • Upewnij się, że Twoje wymeldowanie online faktycznie przeprowadzi ludzi przez proces szybko i łatwo.
  • I upewnij się, że masz świetny system wsparcia (może to być ty, na początku) do obsługi transakcji, które mają problemy.

3. Jeśli coś się nie uda, bądź łaskawy.

Więc idziesz na randkę i odkrywasz, jejku, że chociaż facet ma wszystkie zęby, ma też osobowość owada z Zachodniego drzewa iglastego.

Wszyscy byliśmy na złych randkach. Zdarza się. Kiedy oboje zgadzacie się, że nie macie ze sobą nic wspólnego i nadszedł czas, aby przejść dalej, nie zachowujcie się jak palant.

W podobny sposób, w twoim życiu biznesowym, niektórzy ludzie, którzy kupują Twoje produkty, będą ich nienawidzić. Nie każ im też cię nienawidzić. Zaoferuj silną gwarancję zwrotu pieniędzy i bądź tak łaskawy w kwestii zwrotów, jak w przypadku zakupu.

4. NIE KŁAM

Prawie każda kobieta, jaką kiedykolwiek spotkałem, ma historię o facecie, z którym się spotykała, który nie zdecydował się ujawnić ważnych faktów o sobie.

Pomijanie ważnych informacji ,takich jak” jestem żonaty”,” właśnie obrabowałem bank i uciekam “lub” jestem z przyszłości ” jest pewnym sposobem na zapewnienie naprawdę brzydkiego rozstania. Zły pomysł.

Jeśli chodzi o twój biznes, musisz spełnić to, co obiecałeś. Jeśli powiesz, że masz zamiar zapewnić 10 połączeń Q&A w programie treningowym, oznacza to, że musisz zadzwonić 10 razy.

Nie obiecuj rzeczy, których nie możesz dostarczyć. To pewny sposób na zabicie zaufania. Wieść się rozchodzi o takich rzeczach.

Jasne, czasami naprawdę trudno jest dotrzymać obietnic. To biznes. (I miłość.) Cowboy up.

5. Kontynuacja

Zakładając, że idziesz na randkę, a może nawet więcej niż jedną, w końcu jest ten magiczny moment, w którym nawiązujesz więź. W filmach po prostu staliśmy się Czarni, ale myślę, że wiesz, co mam na myśli.

Oto gdzie wiedzieć, lubić i ufać robi się bardzo ważne.

Dzień później zadzwoń do niej. Jeśli tego nie zrobisz, na zawsze będziesz kretynem.

Wham, BAM, dziękuję pani też nie działa dobrze w biznesie. Żaden klient nie chce czuć się jak przygoda na jedną noc.

Tak, można użyć technik marketingowych upsells i cross-sells, ale to nie jedyny sposób, aby śledzić. Nie lekceważ, jak duże wrażenie możesz zrobić po prostu, mówiąc dziękuję.

Kiedy twoi klienci wiedzą, że ci zależy, pozostają klientami.

Po sprzedaży klient, który wie, lubi i Ufa, jest znacznie bardziej skłonny kupić od ciebie ponownie.

W ten sposób budujesz biznesowy (lub romantyczny) związek, który trwa.

P. S.

Chcesz więcej pomysłów, aby potencjalni klienci poznali, polubili i zaufali ci … przed i po sprzedaży? W Darmowym biuletynie Copyblogger znajdziesz dziesiątki technik i wskazówek, Marketing internetowy dla inteligentnych ludzi. Rozpoczyna się od 20-częściowej serii o najskuteczniejszych strategiach rozwoju twojego biznesu online.

Total
0
Shares
Related Posts