Poszukiwanie Idealnego Połączenia

Dużo się słyszy o ” dobrych linkach “i” złych linkach”.”Ale co sprawia, że jeden link jest lepszy od drugiego? Co ważniejsze, które linki mają największą różnicę w rankingu Twojej witryny? Ten rozdział nauczy Cię jednej z najważniejszych umiejętności w SEO: wiedząc, jak rozpoznać linki, które faktycznie działają.

Jak szybko znaleźć PR

Prawdopodobnie już wiesz, że PageRank nie jest końcem wszystkich budowania linków. Gdyby tak było, strony z najwyższym PR zawsze plasowałyby się powyżej stron z niższym PR. Jednak PR jest jedną z niewielu informacji, które pochodzą prosto z Google. I podczas gdy ludzie mają tendencję do fiksacji na homepage PR, to jest strony PR, który naprawdę ma znaczenie. Z tego powodu powinieneś spróbować uzyskać swoje linki na wysokim PR strony w miarę możliwości.

Najszybszym sposobem na znalezienie PR strony jest zainstalowanie paska narzędzi, który pokazuje “Toolbar PR”. (Ważna uwaga: PR paska narzędzi jest aktualizowany co około 3 miesiące, co oznacza, że PR, który widzisz dla nowych stron, jest zwykle niedokładny).

Jednym z najbardziej popularnych i bogatych w funkcje jest Seobook ‘ s SEO Toolbar.

Pobierz SEO Toolbar dla Firefox

Zarejestruj darmowe konto na SEOBook.com.


Następnie udaj się do http://tools.seobook.com/seo-toolbar / aby pobrać pasek narzędzi:

Po zainstalowaniu pasek narzędzi automatycznie wyświetla PR strony, na której aktualnie się znajdujesz:

Liczba linków przychodzących

Sama liczba linków wskazujących na Twoją witrynę jest kolejnym ważnym czynnikiem rankingowym. Podczas gdy Google powoli odchodzi od algorytmu opartego na ilości, nie ma wątpliwości, że liczba prawdziwych, legalnych linków odgrywa ważną rolę w sile rankingu linków.

Możesz łatwo zobaczyć liczbę linków przychodzących wskazujących na domenę za pomocą paska narzędzi SEO.

Podczas odwiedzania dowolnej strony w witrynie pasek narzędzi pobiera dane z Majestic SEO:

Aby uzyskać linki przychodzące na poziomie strony, musisz odwiedzić Majestic SEO oraz skopiować i wkleić adres URL:

Zobaczysz liczbę zewnętrznych linków prowadzących do tej konkretnej strony.

Aby uzyskać drugą opinię, Możesz również użyć OSE. Podczas kopiowania i wklejania wewnętrznego adresu URL strony do OSE automatycznie wyświetla informacje o linku na poziomie strony.

Jednak liczba 185, którą widzisz, jest w rzeczywistości połączeniem linków zewnętrznych i wewnętrznych. Podczas gdy linki wewnętrzne przekazują informacje o autorytecie i trafności do innych stron witryny, są one znacznie mniej ważne niż Linki zewnętrzne.

Aby zobaczyć Linki zewnętrzne, wybierz “tylko zewnętrzne” z rozwijanego menu:

Co dziwne, nie zmienia to wartości “total links” na górnym pasku narzędzi strony. Jednak pokazuje to całkowitą liczbę linków przychodzących tutaj:

97 Linki zewnętrzne. Nieźle!

Ważna uwaga: Majestic SEO i Ahrefs aktualizują swój indeks linków częściej niż OSE. Dlatego w przypadku nowszych stron te dwa programy do analizy linków zwykle pokazują dokładniejsze wyniki.

Domeny Odsyłające

Jedną z najlepszych analogii dla linku zwrotnego, jaką kiedykolwiek słyszałem, jest to, że każdy link reprezentuje “głos” na Twoją stronę. Co jednak, jeśli ten sam wyborca “głosuje” na Ciebie w kółko? Ponieważ coraz więcej linków z tej samej domeny zmniejsza się, algorytmy wyszukiwarek kładą nacisk na liczbę domen łączących się z witryną. Oceniając potencjalną możliwość połączenia, należy również wziąć pod uwagę liczbę domen łączących się z tą witryną (lub strona). Ogólnie rzecz biorąc, jest to bardziej dokładny znak autorytetu niż całkowite linki.

Na szczęście uzyskanie tych informacji jest proste za pomocą paska narzędzi SEO.

Podobnie jak w przypadku łącznych linków, pasek narzędzi wyświetla liczbę lub domeny odsyłające za pomocą interfejsu API Majestic SEO:

Aby uzyskać informacje o domenie odsyłającej na poziomie strony, po prostu przejdź do Majestic i wprowadź adres URL strony, która Cię interesuje. Zobaczysz liczbę domen odsyłających:

Możesz również zobaczyć informacje o domenie odsyłającej, które OSE ma w swojej bazie danych.

Domain Authority

DA jest zastrzeżoną metryką SEOMoz. Chociaż nie wszyscy zgadzają się co do szczegółów, większość ludzi w SEO rozumie, że niektóre domeny przechodzą większy autorytet niż inne … nawet jeśli mają ten sam PR. Ogólnie rzecz biorąc, linki z wyższych witryn DA prawdopodobnie dadzą ci więcej impulsu niż linki z niższych witryn DA.

Możesz szybko sprawdzić informacje DA w OSE:

Zaufanie

Zaufanie jest jedną z najważniejszych wskaźników budowania linków. Podobnie jak PR, zaufanie przepływa przez linki. A uzyskiwanie linków z wysoce zaufanych witryn jest jednym z najlepszych sposobów na zmniejszenie ryzyka stania się ofiarą aktualizacji Google. Co ważne, według SEOMoz witryny z dużym zaufaniem i autorytetem mają tendencję do osiągania lepszych wyników w Google niż witryny o niskim zaufaniu z autorytetem.

Możesz zobaczyć informacje o zaufaniu strony lub strony internetowej za pomocą Majestic SEO. Wystarczy wprowadzić domenę główną do Majestic.

I spójrz na ich wskaźnik przepływu zaufania:

SEOMoz mierzy również zaufanie (jako MozTrust). Wprowadź domenę do OSE:

I kliknij na zakładkę “porównaj metryki linków”:

Który wyświetli zaufanie danej strony:

Aby zobaczyć zaufanie domeny jako agregat, przewiń w dół do “metryki domeny głównej” i poszukaj “MozTrust domeny”:

Obie te wskaźniki są obliczane na podstawie tego, jak blisko jest witryna do wysoce zaufanych “stron nasiennych”, takich jak .gov i .edu. Im więcej linków “z dala” od tych stron z zalążkami, tym mniej ma zaufania. Aby uzyskać najwyższy poziom zaufania przekazanego na Twoją stronę, staraj się o linki z witryn, które mogą pochwalić się linkami .edu i .gov lub uzyskaj linki bezpośrednio z zaufanych witryn nasiennych.

Kontekstowe Linki Zwrotne

Wyszukiwarki zwracają dużą uwagę na to, gdzie link pojawia się na stronie. Ogólnie rzecz biorąc, linki w stopce, pasku bocznym i innych peryferyjnych obszarach strony są znacznie mniej wydajne niż te osadzone w treści.

Na przykład sprawdź te linki umieszczone na dole strony głównej:

Jeśli ślepo skupisz się na innych czynnikach omówionych w tym rozdziale, takich jak PR, autorytet domeny i zaufanie, te linki wyglądałyby jak potęgi rankingu. Ponieważ jednak znajdują się na dole strony bez otaczającej ich odpowiedniej treści, są w rzeczywistości spamerami, nieistotnymi i oczywiście płatnymi.

Google preferuje linki umieszczane wewnątrz treści z tego prostego powodu, że są one znacznie bardziej naturalne.

Wystarczy spojrzeć na ten post od QuickSprout:

Tutaj linkuję do postów, które były pomocne. Te linki są o wiele bardziej wydajne niż gdyby zostały przypadkowo upuszczone te same linki w stopce QuickSprout.

Oto kilka sposobów white hat, aby uzyskać kontekstowe linki zwrotne:

Posty Gości

Posty gości są niesamowite. Jednak większość witryn, które akceptują posty gości, przesuwa Twój link w dół do bezbożnej otchłani znanej jako obszar “author bio” :

Podczas gdy linki autora bio prawdopodobnie przekazują pewne zaufanie i autorytet Twojej witrynie, nie są one tak potężne jak link kontekstowy. Zazwyczaj możesz jednak umieszczać linki kontekstowe z postów gości, łącząc się z powiązaną treścią w swojej witrynie. Po prostu bądź przejrzysty i nie spamuj. Próba przemycenia linku do posta to szybki sposób na rzucenie go na Ciebie.

Oto przykład linku kontekstowego w poście gościa:

Widzisz, jak to nie zostało wciśnięte do kawałka? Najważniejsze jest, aby połączyć się z witryną w taki sam sposób, w jaki łączysz się z dowolną inną witryną.

Właściwości Web 2.0

Właściwości Web 2.0 są podstawą społeczności black hat. Ale to nie znaczy, że nie możesz mieć małego działania Web 2.0 w swoim profilu linków. Wystarczy utworzyć właściwość web 2.0, która zapewnia wartość.

Aby to zrobić, wypełnij swoją stronę web 2.0 tak, jakby była to prawdziwa strona internetowa. Dobrym przykładem do skopiowania jest http://securityguard-training.blogspot.com/

Jak widać, nie jest to typowy blog spamowy. Ma dość pouczające treści i jest nieco większy niż większość witryn web 2.0, z garścią długich artykułów.

I ma ładny kontekstowy, a następnie link do strony z pieniędzmi właściciela:

Fora

Fora są niedocenianą strategią budowania linków, ponieważ otrzymują Twój link na stronie, która jest ściśle powiązana z Twoją. A ponieważ fora są pełne aktywnych członków, Twój link może również zapewnić Ci poważny ruch. Nie należy tego mylić z profilami forum, które są taktyką spamowego czarnego kapelusza, która nie działa.

Po pierwsze, znajdź forum, które jest ściśle związane z Twoją niszą. Na tym przykładzie założymy, że jesteś w niszy marketingu internetowego.

Możesz łatwo znaleźć fora związane z niszami, korzystając z tych ciągów wyszukiwania w Google:

  • “forum” + “keyword”
  • allintitle: forum + słowo kluczowe

W poszukiwaniu tego przykładu natknąłem się na forum o nazwie TrafficPlanet.com. przyjrzyj się szybko, aby ustalić, czy jest to prawdziwe, aktywne forum, które nie jest spamowane na śmierć.

Opierając się na liczbie odpowiedzi i wyświetleń, wygląda to na prawdziwe forum, z którego mogę uzyskać solidny link.

Następnie sprawdź, czy linki są bezpośrednie i nofollow (niektóre fora przekierowują wszystkie linki wychodzące i / lub nofollow, co czyni je zasadniczo bezwartościowymi).

Najpierw najedź kursorem na link wychodzący:

Sprawdź, czy w lewym dolnym rogu przeglądarki znajduje się zewnętrzny adres URL.

Na koniec naciśnij przycisk” nofollow ” na pasku narzędzi SEO i sprawdź, czy linki wychodzące zmieniają kolor na czerwony. Jeśli tak, to są nofollow.

Nadal niebieski. Dobrze wyglądasz!

Ostatnim krokiem jest opublikowanie na forum pouczającego i wartościowego postu. Zanim zaczniesz nowy wątek, spróbuj zbudować kilka postów, komentując otwarte wątki.

Gdy będziesz gotowy, rozpocznij nowy wątek:

I wrzucić coś pożytecznego na forum.

Upewnij się, że subtelnie imbed swój link gdzieś wewnątrz postu:

Po opublikowaniu otrzymasz link kontekstowy generujący ruch.

Linki Wychodzące

Jest tylko tyle PR do obejścia. Strony przepuszczają PR przez każdy link, pozostawiając mniej soku z linkami dla Ciebie. W idealnym świecie Twój link byłby jedynym linkiem na stronie. W rzeczywistości zwykle musisz udostępnić przynajmniej część PR strony z kilkoma innymi linkami.

Możesz łatwo sprawdzić liczbę obl za pomocą fajnego narzędzia od SEOChat.

Najpierw sprawdź narzędzie pod TYM adresem URL: https://tools.seochat.com/tools/page-link-analyzer-seo/

Następnie wprowadź adres URL, na którym pojawia się łącze. Pamiętaj, aby wybrać “oba typy”, ponieważ linki wewnętrzne również wysysają PR ze strony:

I wciśnij “Pokaż linki”:

Następnie zobaczysz liczbę łącznych linków wewnętrznych i zewnętrznych:

Dodaj je i masz całkowitą liczbę linków, z którymi konkurujesz. Ogólnie chcesz mniej niż 100 linków wychodzących. Co więcej, znacznie rozcieńcza PR.

Wiek Domeny

Wiek domeny jest kontrowersyjną metryką. Ale ponieważ tak wielu ludzi w SEO wierzy w to, byłbym niedbały go pominąć. Wiele osób uważa, że Google preferuje starsze witryny — i dlatego linki pochodzące z tych witryn mają większą wartość-ponieważ są bardziej zaufane. Teoria jest taka, że witryny spamowe zwykle nie trwają zbyt długo, więc długowieczność jest jednym ze sposobów, w jaki Google określa zasadność witryny. Jednak inni uważają, że debata na temat wieku domen jest po prostu klasycznym przypadkiem korelacji vs.przyczynowości: starsze witryny po prostu mają więcej czasu na gromadzenie linków.

Wszyscy zgadzamy się, że linki ze starszych stron nie mogą cię skrzywdzić i mogą Ci pomóc. Więc to jest coś, na co warto przynajmniej spojrzeć.

Istnieją dwa sposoby określenia wieku witryny: data rejestracji domeny i indeks Google.

Aby zobaczyć datę rejestracji domeny, przejdź do http://www.seologs.com/dns/domain-check.html. to narzędzie sprawdza wiek domeny i wykonuje obliczenia za Ciebie:

Najpierw wprowadź nazwę domeny witryny, którą chcesz sprawdzić (upewnij się, że nie umieszczasz adresu URL, albo z http: / / lub www). Kliknij Wyślij:

Pokaże Ci datę pierwszej rejestracji domeny i jej wiek:

Problem z tą techniką polega na tym, że niektórzy ludzie rejestrują domenę i pozostawiają ją na chwilę przed opublikowaniem jakiejkolwiek treści. I jeśli strona nie ma treści, nie zostanie zindeksowana w Google. Z punktu widzenia Wyszukiwarki oznacza to, że nie istnieje.

Możesz sprawdzić przybliżoną datę uruchomienia witryny (jako przybliżony wskaźnik kiedy Google go zindeksował), używając Wayback Machine.

Wystarczy udać się do http://archive.org/web/web.php i wprowadź adres URL, który chcesz zobaczyć:

I wciśnij “Zabierz mnie z powrotem”. W górnej części ekranu zobaczysz, kiedy Maszyna czasu po raz pierwszy zarchiwizowała witrynę.

Należy pamiętać, że słabo powiązane z niejasnymi witrynami mogą nie zostać zindeksowane przez Wayback Machine.

Ko-Cytaty

Wiesz już, że treść motywu witryny z linkami i zawartość strony dają Google wskazówki, o czym jest Twoja witryna. Jednak co ze stroną, która obejmuje różne tematy 10? Ponieważ strony mają tendencję do skakania z tematu na temat, Google kiedyś użył anchor text jako bardziej precyzyjnego sygnału trafności. Jednak ze względu na powszechne nadużycia, w dużej mierze odeszli od anchor text i w kierunku co-citations. Cytaty odnoszą się do tekstu w bezpośrednim obszarze otaczającym Twój link. Google zeruje tę treść jako sygnał trafności, dlatego ważne jest, aby skorzystać z niej podczas budowania linków.

Oto kilka prostych sposobów, aby to zrobić:

Author Bios

Kiedy publikujesz post gościa lub publikujesz artykuł w katalogu artykułów, spróbuj upuścić docelowe słowo kluczowe w pobliżu markowego linku tekstowego kotwicy, w ten sposób:

Spowoduje to wysłanie wiadomości do Google, że Twoja marka dotyczy słów kluczowych, dla których chcesz uszeregować pozycję.

Profile biznesowe i blogowe

Profile biznesowe i blogowe to Złota okazja do rzucenia Ko-cytatu. Niestety, większość ludzi pisze mdły, chełpliwy opis swojej działalności. Aby uzyskać działanie Ko-cytowania z linkami do profilu biznesowego, rozważ upuszczenie kilku docelowych słów kluczowych gdzieś wokół Twojego linku na żywo.

Na przykład Technorati to fantastyczna strona PR8, która pozwala utworzyć profil (z Dofollow backlink!).

Najpierw Utwórz konto:

Następnie wypełnij swoje dane osobowe i potwierdź swój adres e-mail. Po zalogowaniu przejdź do strony konta i przewiń w dół do miejsca, w którym jest napisane “moje zgłoszone blogi”.

Wprowadź adres URL strony głównej i naciśnij”zgłoś”:

W” OPIS STRONY”, opisz swoją stronę, upewniając się, że spadek w jednym lub dwóch docelowych słów kluczowych:

Po potwierdzeniu własności witryny w profilu pojawi się link na żywo uzupełniony o cytaty:

Komentarze Do Bloga

Jasne, komentarze na blogu nie są najskuteczniejszą strategią budowania linków na planecie Ziemia. Ale to nie znaczy, że nie możesz dać swoim linkom trochę miłości, gdy je upuścisz.

Pisząc komentarz na moderowanym blogu, spróbuj użyć docelowego słowa kluczowego gdzieś w komentarzu:

Total
0
Shares
Dodaj komentarz
Related Posts