Podstawy strategii blogowania gości dla SEO, ruchu i budowania publiczności

To już siódmy post z serii Content Connections.

Wiesz, co myślimy o cyfrowej sprzedaży udziałów-zdecydowanie ostrzegaliśmy cię, aby nie budować firmy na wynajętej ziemi.

Więc dlaczego my również powiedz, że blogowanie Gości jest jedną z najskuteczniejszych strategii budowania odbiorców?

Dziwne, choć może się wydawać, to dlatego, że dostarczanie mądrych, dobrze napisanych treści na cudze witryna to świetny sposób na skuteczne trafienie w wiele strategii wzrostu liczby odbiorców w tym samym czasie.

Jest również solidny: w przeciwieństwie do niektórych innych strategii, blogowanie gości pozostanie silne pomimo tego, co może zrobić Google lub inni Tytani.

A jeśli zajmujesz się tym strategicznie, blogowanie gości napędza ruch (i inne korzyści) z powrotem do twojej witryny i buduje odbiorców.

Do rozważenia dzisiaj, oto cztery sposoby, w jakie blogowanie gości może zwiększyć liczbę odbiorców … co oznacza rozwój Twojej firmy.

Po pierwsze: jak uniknąć Digital sharecropping

Publikowanie gości wymaga dużo pracy, energii psychicznej i czasu. Więc mądrze jest myśleć o tym, jak możesz uzyskać jak najwięcej za swoją złotówkę. Im bardziej strategicznie myślisz, kiedy planujesz program blogowania gości, tym bardziej z niego wyjdziesz.

Musisz jednocześnie trzymać w głowie dwie rzeczy-w jaki sposób ten post przyniesie korzyści blogowi hosta i jak przyniesie korzyści Twojej własnej firmie.

Będą chwile, gdy napiszesz post gościa, aby uzyskać jedną z korzyści przedstawionych poniżej-być może w celu wzmocnienia relacji z ważnym wydawcą treści.

Ale tak często, jak to możliwe, spróbuj uwzględnić każdy korzyści w tym poście.

Pro Tip: Zanim napiszesz post, upewnij się, że będziesz w stanie dołączyć co najmniej jeden odpowiedni link do własnych treści w treści postu, a także przyjazne dla publiczności wezwanie do działania w swoim bio.

1. Blogowanie gości zwiększa twój autorytet

Kiedy zaczynasz z content marketingiem, możesz być niezwykle kompetentny w swoim temacie-ale masz niewielki autorytet, ponieważ nikt cię jeszcze nie zna.

Umieszczanie postów na innych blogach pomaga potencjalnym odbiorcom zacząć kojarzyć Twoje imię z wysokiej jakości informacjami. A trochę autorytetu Twojego bloga hosta przeniesie się na ciebie.

Im więcej czytelników zobaczy Twoją pracę, tym więcej autorytetu wygenerujesz. Jest to proces kumulacyjny, ale taki, który może się zdarzyć szybko, jeśli masz możliwość włożyć dużo pracy w krótkim czasie.

Pro Tip: Jeśli twój temat jest tak konkurencyjny, że masz problemy z umieszczaniem postów gości, poszukaj bocznych możliwości u wydawców treści, którzy mają odbiorców, których chcesz.

2. Blogowanie gości przyciąga publiczność, nie tylko ruch

Każdy może kupić ruch za pomocą pay-per-click lub innych form reklamy. I to może być dobra strategia. Ale to, co kupujesz, to tylko to, że … ruch drogowy.

Z drugiej strony ruch z postu gościa jest już publicznością. Innymi słowy, jest to już grupa osób zainteresowanych Twoim tematem, którzy są również zaintrygowani tym, co masz do powiedzenia.

Nadal będziesz musiał przekonwertować tych odwiedzających na długoterminowe relacje, korzystając z inteligentnych strategii content marketingowych. Ale w przypadku postu gościa podjąłeś już kilka pierwszych kroków w tym procesie.

Pro Tip: W bio dla Twojego postu wyślij ruch na stronę docelową, którą skonfigurowałeś tylko dla czytelników tego bloga. Użyj silnego, jasnego wezwania do działania i pamiętaj, że treści muszą przynieść korzyści czytelnikowi.

Będziesz mógł dodawać, odświeżać lub aktualizować zawartość swojej strony w miarę rozwoju firmy, bez konieczności poproszenia bloga hosta o aktualizację linku.

3. Blogowanie gości buduje Twoją sieć wydawców

Jak Mali wydawcy treści dorastają, aby stać się dużymi wydawcami treści?

Nawiązują kontakty. Rozwijają zdrową sieć wydawców (dużych i małych), którzy pomogą im dotrzeć do informacji.

Tweet lub link od wystarczająco dużego wydawcy (takiego z pasjonującą, responsywną publicznością) może pomóc Ci dotrzeć do minimalnej realnej grupy odbiorców, która może wspierać Twoją firmę.

Prawdopodobnie nie zaczniesz od pisania dla największych nazwisk w swoim temacie. I nie musisz. Najbardziej skuteczni producenci treści budują swoje sieci, pisząc dla witryn o nieco większej liczbie odbiorców niż ich własne, a następnie stopniowo pracując nad witrynami, które mają coraz więcej czytelników.

Pro Tip: Pisanie jednego posta na blogu jest miłe, ale pisanie wiele razy na tym samym blogu przyniesie znacznie większe nagrody. Stwórz relację z blogami, dla których piszesz i wnoś wkład tak regularnie, jak to tylko możliwe. Raz w miesiącu jest często dobry rytm.

4. Blogowanie Gości jest doskonałe dla naturalnego SEO

Budowanie linków wysokiej jakości to jeden z najtrudniejszych elementów skutecznego SEO. Publikowanie gości pozwala uzyskać odpowiedni, naturalny link, za pomocą wybranego tekstu kotwicy, na stronie o doskonałym autorytecie w wyszukiwarkach.

Pamiętaj tylko: jak zawsze z SEO copywriting, zachowaj naturalność i przyjazny dla publiczności. Pisz najpierw dla czytelników, a Wyszukiwarki na odległą sekundę.

Pro Tip: Nie wypychaj postów gości linkami do własnych materiałów. Jeden lub dwa bardzo istotne linki zrobi ci więcej dobrego. Dołącz także kilka linków do treści kamienia węgielnego bloga hosta w swoim poście.

OK, więc jak mam to zrobić?

Jedną rzeczą jest wiedzieć, że chcesz umieścić posty gości … i inną rzeczą, aby je umieścić.

Ponieważ blogowanie Gości jest tak ważną strategią, pisaliśmy o tym często tutaj na Copyblogger. Zamieściłem również pewne zasoby na innych stronach, które pomogą Ci pisać świetne treści i umieścić je na wysokiej jakości stronach.

  • 7 kluczowe taktyki do napisania udanego postu gościa przez tyrana bloga
  • Czego nauczyłem się od pisania 42 postów gości w 7 tygodni Josh Hanagarne
  • 10 sprawdzonych kroków, aby złapać post gościa na blogu a-List przez Jordana Coopera
  • 7 błędów, które prowadzą do awarii postu gościa Andrew Nattan
  • Jak uzyskać akceptację postów gości za każdym razem przez Ali Luke na ProBlogger
  • Dlaczego zrezygnowałem z blogowania i co zrobić, jeśli zmagasz się z Jonem Morrowem na GuestBlogging.com
  • Kurs Gościnnego blogowania Jona Morrowa (polecany)

Jest to siódma część serii Content Connections

Ten post jest częścią serii o nawiązywaniu połączeń z innymi wydawcami internetowymi — rodzajami połączeń, które będą służyć Twojej firmie.

To druga połowa content marketingu – co dzieje się po stworzeniu czegoś wartego przeczytania.

Pierwsze sześć postów przeczytasz tutaj:

  1. Czego Michael Phelps ‘ 19th Olympic Medal może cię nauczyć o inteligentniejszym marketingu Online
  2. Zdobądź więcej ruchu, subskrybentów i kupujących, odkrywając drugiego klienta
  3. Jak wygrać grę o sumie zerowej: co zrobić, jeśli konkurenci nie łączą się z Tobą
  4. The Granola-Munching Hippie ‘ s Guide To All-Natural SEO
  5. 10-punktowy Plan łączenia się z influencerami Online
  6. Potrzebujesz więcej linków i akcji społecznościowych? Spróbuj Zrobić Więcej Wrogów
Total
0
Shares
Related Posts