Pięć sposobów na Kuloodporność swojej kopii

Niezależnie od tego, czy piszesz prosty artykuł, post na blogu z kamieniem węgielnym, czy stronę docelową zaprojektowaną, aby tchnąć życie w swoje początkujące marzenia, nie może być nic ważniejszego niż troska, jaką dajesz do tworzenia swojego argumentu.

Nawet najmniejszy umysł dziecka nuci setkami ciągłych pytań. Kiedy jesteśmy dorośli, nasze umysły zawalają się pytaniami i teoriami. Niektórzy z nas są bardziej wątpliwi niż inni, nasze oczy skanują długą kopię, zawsze szukają wad, takich jak myśliwi na safari.

Pamiętaj o tym… nigdy nie sprzedasz wszystkim. Istnieje ułamek ludzi, którzy są tak prawdopodobne, aby otworzyć swoje portfele, jak jestem, aby zabrać moją 7-letnią córkę ze mną do następnego filmu Tarantino. Nawet nie próbuj sprzedawać tym ludziom. To strata czasu i prawdopodobnie szkodzi zdrowiu psychicznemu. Upewnij się jednak, że trafiasz w 100% każdego, kto pożyczy Twoją ofertę.

Jeśli jest szansa, że kupią, upewnij się, że tak. Zrób to, upewniając się, że twój argument może stawić czoła gorliwemu arsenałowi krytycznego umysłu.

Oto 5 metod, których używam do tworzenia kuloodpornej kopii:

  1. Piszę do matki. Moja mama kupi wszystko, o ile zapewni jej to choćby najmniejszy powiew nostalgii. Nie ma znaczenia, czy tego potrzebuje, czy może sobie na to pozwolić. Moja mama jest kolekcjonerką i nawet ze stosami na szczycie stosów wśród gór rzeczy, wszystko, co łaskocze jej tęsknotę za przeszłością lub usprawiedliwia jej dziesięciolecia poprzedniego zachowania, uzasadni zakup w jej umyśle.
  2. Piszę do ojca. Mój tata to klasyk, “reklama na mnie nie działa”. Tak, Tato, reklama działa na ciebie, po prostu nie zdajesz sobie z tego sprawy. Mój ojciec musi zostać uderzony w twarz Na poziomie emocjonalnym, ale odpowie. Mój tata ma mgliste oczy na filmach. Kiedy wynik uderza crescendo, jego ramiona często zaczynają się trząść. Mój ojciec kupuje produkty, które oznaczają siłę charakteru i tradycji, bez względu na to, jak tradycyjnie manipuluje się przekazem.
  3. Piszę do siostry. Moja siostra jest cyniczna z uśmiechniętą buźką, która krwawi z każdego poru. Jest twardą sprzedawczynią i uwielbia strzelać płonącymi strzałami werbalnymi prosto w oko każdej okazji. Moja siostra też jest mądra. Przypomnienie jej o tym, w najbardziej subtelny możliwy sposób, zawsze przebije szybszą ścieżkę do jej portfela.
  4. Piszę do żony. Moja żona jest romantyczką. Pragnie być poruszana na poziomie emocjonalnym i życzy tylko szczęśliwych zakończeń. Większość kopii jest daleka od poetyckiego, ale wstawiając jedno proste zdanie, które sięga po najbardziej delikatny i odsłonięty fragment jej, dodaję wykładnik do prawdopodobieństwa, że ona (lub milion takich jak ona) odłoży swój laptop, aby sięgnąć po torebkę.
  5. Piszę do mojego przyjaciela Marco. Marco mógłby wybić dziurę w betonie. Jest podejrzany o wszystko i wierzy w mało. Za każdym razem, gdy piszę stronę docelową, myślę o pięciu problemach, które miałby z produktem, a następnie ostrożnie posypuj rozwiązania w całej kopii. Marco nie jest typem, który nigdy nie kupuje, ale jest typem, który wie, czego chce i zawsze musi być sprzedawany. Jeśli skończyłem z tą stroną, jestem przekonany, że Marco kupi, subskrybuje lub opt-in, wiem, że szanse są dobre, że ty też.

Nigdy nikomu nie sprzedasz. Wykręcenie rąk nad tą fundamentalną prawdą jest jak życzenie, by Seattle było trochę bardziej słoneczne. Skoncentruj się na tych, którzy mogą kupić, a możesz zwiększyć zarówno pewność siebie, jak i kliknięcia.

To jest pięć osób, do których piszę moje najlepsze argumenty. Czy jest pięć osób, do których mógłbyś napisać i jak byś do nich napisał?

Total
0
Shares
Related Posts