Oferty, które zwiększają Zysk i generują zapytania

Jest to ostatnia odsłona 58 najlepszych ofert na świecie seria z Deanem Rieckiem.

W tej serii przyjrzeliśmy się różnym ofertom, w tym klasycznym ofertom zwiększającym odpowiedź i ofertom, które obniżają ryzyko, obniżają cenę, zwiększają pilność, poprawiają warunki i oferują usługi lub łapówki.

W tej ostatniej odsłonie omówimy kilka ofert, które mają na celu wyłącznie zwiększenie zysków (dolarów za sprzedaż) i generowanie zapytań sprzedażowych.

Zwiększenie Zysku

Na dłuższą metę twoim celem jest zysk, a nie wysoka reakcja. Oferty, które zwiększają całkowity zysk na sprzedaży, mogą czasami lepiej się opłacać, nawet jeśli mniej osób zareaguje.

  • Wersja Deluxe– Oferujesz drugą wersję tego samego przedmiotu z ulepszonymi funkcjami za trochę więcej pieniędzy.
  • Dobry-Lepszy-Najlepszy– To daje perspektywę wybór jakości. To również subtelnie zachęca ludzi do wydawania więcej niż mogliby, jeśli można wykazać, że” najlepszy ” wybór jest najlepsza wartość. Idealnie powinieneś pokazać więcej funkcji dla przedmiotów o wyższej jakości.
  • Doładowania—W serii ciągłej wysyłasz wszystkie przedmioty w serii po opłaceniu kilku pierwszych, umożliwiając klientowi kontynuowanie płatności z miesiąca na miesiąc. Możesz też zaoferować pewną liczbę przedmiotów za niską cenę, zobowiązując się do zakupu określonej liczby po zwykłej cenie w określonym czasie.
  • Składka Członkowska– Prosisz potencjalnego klienta o uiszczenie jednorazowej opłaty, aby stać się wyłącznym członkiem swojego klubu lub organizacji w zamian za obniżone ceny i inne korzyści niedostępne dla ogółu społeczeństwa. Opłata może być oceniana corocznie lub może to być większa opłata za całe życie.
  • Ship Till Forbid– Jest to często używane w przypadku programów ciągłości, usług biznesowych lub łatwo psujących się produktów. Twój Klient otrzymuje wygodę regularnych przesyłek i możliwość anulowania tych przesyłek w dowolnym momencie, podczas gdy Ty otrzymujesz regularne zamówienia.

Generowanie Zapytań

W przypadku produktów i usług, których nie można sprzedać w jednym kroku, potrzebne są oferty, które mogą zidentyfikować perspektywy dodatkowych działań sprzedażowych. Zazwyczaj wiąże się to z rozdawaniem czegoś.

  • Bezpłatne Informacje– Jest to idealna oferta do identyfikacji zainteresowanych perspektyw, dokonywania dwuetapowej sprzedaży, tworzenia listy i inicjowania pierwszego kontaktu w przypadku długotrwałej relacji lub cyklu sprzedaży.
  • Darmowe Próbki– Jeśli masz dobry produkt, może się sprzedać, jeśli możesz dostać próbkę w ręce perspektywa. Możesz zaoferować bezpłatną próbkę lub pobrać opłatę nominalną(co może zachęcić perspektywę do wypróbowania).
  • Darmowy prezent na zapytanie– Oferujesz prezent jako nagrodę za żądanie informacji o swoim produkcie lub usłudze. Jak można się spodziewać, może to zwiększyć liczbę potencjalnych klientów, którzy pytają, ale obniżyć ich jakość.
  • Wezwanie Do Sprzedaży– Perspektywa prosi o kogoś, aby skontaktować się z nimi i umówić się na spotkanie w celu uzyskania dalszych informacji. Daje to wysokiej jakości przewody, ale znacznie niższa ogólna odpowiedź. Generalnie ci, którzy chcą rozmawiać, są gotowi kupić.
  • Bezpłatna ankieta Twoich potrzeb– Oferujesz analizę wymagań potencjalnego klienta bez zobowiązań. Następnie pokazujesz, w jaki sposób twój produkt lub usługa może spełnić te wymagania.
  • Darmowa Demonstracja– Jest to szczególnie dobre dla czegoś, co jest nowe lub złożone. Oferujesz udostępnienie ekskluzywnej demonstracji niedostępnej publicznie, która może być filmem, specjalną wersją produktu lub usługi lub tymczasowym dostępem do przedmiotu.
  • Bezpłatna Wycena– Dla tych, którzy chcą oferty lub którzy dokładnie analizują koszty, to dobry pierwszy krok do uzyskania stopy w drzwiach.
  • Bezpłatny Abonament– Oferujesz subskrypcję biuletynu, czasopisma lub innej publikacji firmowej, aby edukować potencjalnych klientów i budować swoją bazę danych. Powinien zawierać wartościowe materiały redakcyjne, a nie tylko promocyjne.
  • Member-Get-a-Member– Dajesz klientowi darmowy prezent za podanie nazwiska kogoś innego, kto może być zainteresowany Twoimi produktami. Jest to dobry sposób na budowanie bazy klientów.

W sprzedaży wszystko sprowadza się do ofert. 58 ofert, które omówiliśmy w tej serii, to tylko niektóre z najbardziej popularnych i odnoszących sukcesy.

Miej oczy otwarte na nowe i ekscytujące oferty. Wymieszaj je. Przetestuj je. Ulepsz je. Świetna oferta może być najprostszym i najszybszym sposobem na zwiększenie sprzedaży.

Poprzednio w serialu:

  • Oferty, które zwiększają reakcję i obniżają ryzyko
  • Oferty, które obniżają cenę i zwiększają pilność
  • Oferty, które poprawiają warunki, dodają usługi i dokonują łapówek
Total
0
Shares
Related Posts