Nieuczciwa przewaga marketingowa Freelance copywritera

W tym tygodniu skupiliśmy się na działalności freelance copywriting. Są ku temu dwa powody.

Przede wszystkim popyt na wysokiej jakości treści online i kopie, które konwertują, eksplodował w ciągu ostatnich kilku lat. A popyt ten będzie tylko wzrastał.

Oznacza to wiele możliwości dla niezależnych copywriterów.

Oznacza to również, że copywriterzy mają nieuczciwą przewagę, jeśli chodzi o marketing. Dlaczego?

Ponieważ to content marketing we wszystkich jego twórczych wyrażeniach działa online. Połącz to z perswazyjną Stroną docelową, aby zamknąć transakcję, i jasne jest, że to copywriterzy zasiadają za kierownicą.

Bo masz talent to jest popyt. A każda firma, która chce skutecznie sprzedawać online, potrzebuje tego talentu.

Problem w tym, że rywalizujecie ze sobą.

Co jest dość powszechnym problemem marketingowym dla freelancerów, małych firm i dużych firm. Każda firma musi się wyróżnić i komunikować korzyści płynące z bycia wyborem nad drugim facetem.

Ale copywriterzy są wykwalifikowani w rozwiązywaniu tego problemu, prawda? To twoja funkcja.

Sam rozwiązałeś ten problem?

Odważ się być inny

Jedną rzeczą, którą każdy copywriter musi zrozumieć, jest to, jak opracować i przekazać unikalną propozycję sprzedaży. Niezależnie od tego, czy pozycjonowanie, czy fioletowa krowa, różnicowanie oferty Klienta w wyjątkowy i wartościowy sposób ma kluczowe znaczenie dla zdobycia kopii.

Nie powinieneś zrobić tego samego dla swojej firmy?

Michel Fortin może się po prostu nazywać “copywriterem”, ponieważ jest znanym twardzielem. Zarządza opłatami premium i prawdopodobnie odrzuca więcej interesów, niż akceptuje.

Jeśli jeszcze nie jesteś w tym momencie, trochę unikalne pozycjonowanie jest właśnie tym, co zalecił lekarz. Twoja firma może jeszcze nie jest chora, ale nie jesteś w stanie obronić pozycji rynkowej. A jeśli dopiero zaczynasz, masz szansę zacząć dobrze.

Odkąd w 1998 roku zdecydowałem się zostać bezrobotnym, byłem pierwszym nikim w szeregu branż wypełnionych ugruntowanymi twardzielami. Prawo, nieruchomości, oprogramowanie, nawet ten blog … za każdym razem zaczynałem od zera konkurując z tymi już na nim.

Udało mi się w każdym przypadku, ponieważ intensywnie koncentrowałem się na zaspokajaniu innej potrzeby w inny sposób, a następnie efektywnie komunikowałem i demonstrując ta różnica.

Odważ się być inny, a będziesz twardzielem w swojej lidze.

Pisanie jest cechą, a nie korzyścią

Inną rzeczą, którą każdy copywriter wie, jest to, że mózgi pragną korzyści. A jednak, jeśli chodzi o sam marketing, wielu niezależnych copywriterów wydaje się skupiać tylko na swoim pisaniu, które Ci się to podoba, czy nie, jest cechą twojej usługi, a nie pożądaną korzyścią.

Nie jest tajemnicą, że pisanie jest niedoceniane przez wielu ludzi, którzy chcą cię zatrudnić. Może to dlatego, że każda osoba umie pisać do pewnego stopnia, więc może myślą, że to po prostu godzina lub dwie od umieszczenia słów na papierze. Co w tym takiego trudnego?

My, pisarze, wiemy, że to nieprawda.

Dobre pisanie jest trudne. Świetne pisanie jest jeszcze trudniejsze.

Odpowiedzią nie jest jednak zmiana sposobu myślenia klienta, bo to rzadko działa. Przynajmniej nie na początkowym etapie związku.

Najważniejsze jest, aby zacząć podkreślać korzyści, które klienci naprawdę chcą, a nie cechę, która przynosi korzyści. Bo gdyby klient mógł osiągnąć pożądaną korzyść bez Twojego pisania, zrobiłby to.

Kim jesteś? naprawdę. sprzedaż?

Pomyśl o tym przez chwilę. Jutro ujawnimy drugi powód, dla którego skupiamy się na pisaniu freelancerów w tym tygodniu.

Czy masz Freelance ” X ” Factor, który prowadzi do lukratywnego biznesu copywriting? Kliknij tutaj, aby się dowiedzieć!

O autorze: Brian Clark jest założycielem Copyblogger i współzałożycielem DIY Themes, twórca innowacyjnego Theme Thesis dla WordPress. Dowiedz się więcej od Briana na Twitterze.

Total
0
Shares
Related Posts