Najważniejsze Umiejętności W Content Marketingu

Niektóre zadania są łatwe do zdefiniowania i przygotowania:

Chcesz zostać inżynierem? Idź do szkoły i zdobądź dyplom inżyniera.

Chcesz kodować dla Google? Idź do szkoły i studiuj informatykę.

Co robisz, gdy chcesz być content marketerem?

Iść do szkoły i studiować content marketing? Hmm … chyba nie ma na to Programu, spróbuj ponownie.

Oczywiście, nie zaszkodzi studiować ogólny biznes lub marketing, ale to też nie wystarczy. W końcu nauczysz się wielu rzeczy, których tak naprawdę nie potrzebujesz i nie nauczysz się tych, których potrzebujesz.

Wszyscy najlepsi marketerzy treści, których znam, mają szeroką gamę przydatnych umiejętności, które ściśle odnoszą się do Content Marketingu.

Jest to w dużej mierze z konieczności.

Content marketing-nowoczesna jego Wersja-tak naprawdę nie stał się popularny aż do ostatnich kilku lat.

Jeśli naprawdę chcesz być świetnym sprzedawcą treści, jest tylko jedno miejsce, w którym możesz zdobyć wykształcenie:

Prawdziwy świat.

Ale pamiętaj, że poprzeczka została podniesiona.

Tworzenie wspaniałych treści nie wystarczy, jeśli chcesz, aby twój content marketing odniósł sukces.

Dziś musisz nie tylko tworzyć te treści, ale także je promować.

image00

Wielu marketerów zaczęło się budzić do tego faktu, co jest dobrą rzeczą.

Jednak tylko dlatego, że uznają, że promocja jest ważna, nie oznacza, że wiedzą, jak to zrobić skutecznie.

Z mojego doświadczenia wynika, że tylko niewielki odsetek marketerów posiada umiejętności, które czynią ich skutecznymi promotorami.

Dużym problemem jest to, że jeśli nie masz tych umiejętności, będziesz walczyć, aby dowiedzieć się, jak skutecznie promować.

Powodem tego jest to, że nie ma tam zbyt wiele pomocy.

Jeśli chodzi o tworzenie świetnych treści, możesz studiować treści publikowane przez ulubione blogi i próbować je powielać.

Ale prawie niemożliwe jest zrozumienie całej pracy, która toczy się za kulisami, aby promować te treści, chyba że twórcy są wystarczająco hojni, aby podzielić się nimi z Tobą.

Potrzeba specjalnego rodzaju marketera—the cream of the crop—uczyć się zarówno z zasobów (takich jak posty na blogu), jak i doświadczenia.

Są to kompletni marketerzy treści, którzy uzyskują wyniki, których chcą wszyscy inni.

W tym poście wyjaśnię szczegółowo najważniejsze umiejętności, w które wierzę świetnie. marketerzy treści potrzebują.

Zanurzmy się.

1. Najlepsi marketerzy treści mają tę umiejętność…

Ta pierwsza umiejętność może być najważniejsza.

Krytyczne myślenie.

Jako marketer, który wciąż znajduje swoją drogę, będziesz spędzać dużo czasu na nauce różnych taktyk, których możesz użyć do promowania swoich treści.

Mogą to być taktyki dotarcia do wiadomości e-mail, taktyki budowania linków lub taktyki mediów społecznościowych…masz obraz.

Ale nie wszyscy marketerzy, którzy próbują określonej taktyki, odniosą z nią sukces. Zapewne wiesz to już z doświadczenia z pierwszej ręki.

To nie przez szczęście czy umiejętności. Chociaż czynniki te mogą odgrywać pewną rolę, głównym czynnikiem decydującym o sukcesie danej taktyki jest fit.

Niektóre taktyki działają w niektórych niszach i sytuacjach lepiej niż w innych.

Jeśli ślepo spróbujesz różnych taktyk, odniesiesz sukces, ale nie tak bardzo, jak byś chciał.

Naprawdę dobrzy marketerzy, lub ci, którzy wydają się” dostać ” naprawdę szybko, są tymi, którzy mogą krytycznie myśleć o taktyce.

Nie tylko czytają post na blogu i myślą, “To jest całkiem fajne; lepiej spróbuję!”

Zamiast tego myślą o takich pytaniach:

  • Dlaczego ta taktyka działa?
  • W jakich niszach sprawdzi się najlepiej? dlaczego?
  • Czy to zadziała dla moich treści?
  • Czy mogę go dostosować w jakikolwiek sposób, aby był jeszcze bardziej efektywny?
  • Jak mogę to przetestować?

Zrozumienie taktyki przed jej użyciem różni się od stosowania jej na ślepo. Mam nadzieję, że przyczyna tych pytań jest jasna.

Kiedy naprawdę zrozumiesz taktykę, której się uczysz, nagle będziesz w stanie zobaczyć, gdzie pasują do siebie w ogólnej strategii.

Dobrą wiadomością jest to, że nikt nie rodzi się z umiejętnościami krytycznego myślenia—te umiejętności są opracowane.

A jeszcze lepszą wiadomością jest to, że prawdopodobnie już je masz, ale może po prostu musisz świadomie z nich korzystać częściej.

Niezależnie od tego, gdzie jesteś, przejdźmy przez kompletny przykład tego, jak podchodzisz do taktyki w prawdziwym życiu.

Badanie infografik z krytycznym myśleniem: Oto sytuacja: natkniesz się na artykuł, który napisałem o tworzeniu i promowaniu infografik.

image07

Oczywiście pierwszą reakcją jest podekscytowanie, gdy wyjaśniam, w jaki sposób infografiki mogą być używane, aby uzyskać tysiące wizyt.

I mogą, na pewno. Ale nie we wszystkich sytuacjach.

Po przeczytaniu postu chcesz zadać sobie te same pytania, które wymieniłem powyżej.

P: Dlaczego czy ta taktyka działa?

Infografiki działają, ponieważ są atrakcyjne, łatwe w użyciu i mogą szybko przekazywać złożone informacje.

Na dodatek, naprawdę dobre wyróżniają się i zyskują dodatkową uwagę.

Ponieważ infografiki są tak udostępniane, otrzymasz mnóstwo ruchu, jeśli możesz uzyskać do nich wstępne widoki. Umieszczenie kodu pod infografiką ułatwia udostępnianie (i zapewnia dodatkowe linki).

P: W jakich niszach najlepiej by to działało? Dlaczego?

Infografiki to rodzaj treści oparty na obrazach. Dlatego prawdopodobnie najlepiej sprawdzają się w niszach zdominowanych przez obrazy. Pomyśl o odzieży, designie, jedzeniu, a nawet marketingu w pewnym stopniu.

Najważniejszym wspomnianym czynnikiem było to, że temat musi być interesujący, co oznacza, że widzowie muszą się o niego troszczyć.

W “nudnych” niszach, takich jak ogrzewanie lub usuwanie błędów, które nie są zbyt interesujące dla ludzi (ogólnie), trudno będzie rozpowszechnić infografikę.

P: Czy mogę go w jakikolwiek sposób zmodyfikować, aby był jeszcze bardziej skuteczny?

Powodem, dla którego skuteczność infografik wydaje się spadać, jest to, że stają się one coraz bardziej powszechne.

Więc, jeśli znajdę sposób, aby mój był bardziej wyjątkowy, powinienem być w stanie uzyskać lepsze wyniki. Może zamiast tego zrobię gifografię.

P: Jak mogę to przetestować?

Aby uczciwie przetestować tę taktykę, musiałbym wyprodukować co najmniej 5-10 profesjonalnie zaprojektowanych infografik.

Oznacza to, że prawdopodobnie będę potrzebował budżetu w wysokości około $2,000-4,000.

Następnie określę jego skuteczność, patrząc na kilka kluczowych wskaźników:

  • koszt na Abonenta
  • koszt za link
  • koszt za wizytę

Następnie porównam te metryki z metrykami innych taktyk, których użyłem, aby ustalić, czy powinienem stworzyć więcej infografik.

Koniec pytań. W rzeczywistości, prawdopodobnie chcesz zadać sobie jeszcze więcej pytań.

Ilu czytelników tego bloga lub innego bloga marketingowego szczerze to robi po przeczytaniu o taktyce?

Chociaż mam jednych z najbardziej aktywnych czytelników, jakich kiedykolwiek widziałem, co jest świetne, domyślam się, że robi to znacznie mniej niż połowa czytelników, którzy czytają Post.

Jeśli chcesz rozwijać umiejętności krytycznego myślenia, po prostu musisz ćwicz myślenie. Zadaj sobie trudne pytania i postaraj się uzyskać najlepsze odpowiedzi.

W porządku, jeśli nie są idealne; z czasem poczujesz się lepiej.

2. Miłość do analizy danych wyróżnia cię

Świetny content marketer jest miłośnikiem zarówno treści, jak i liczb, co jest rzadkim pakietem.

Świetny content marketer opiera się na wynikach: Zaczyna się od świadomości, że potrzebujesz sposobu mierzenia wyników.

Aby to zrobić, musisz zrozumieć rolę metryk w firmie. Te wskaźniki są również nazywane kluczowymi wskaźnikami wydajności (KPI).

Metryki są sposobem opisywania celów.

Jeśli twoim celem jest zwiększenie czytelnictwa, metrykami, którymi będziesz się martwić, są ruch i subskrybenci.

Możesz monitorować metryki w czasie, aby sprawdzić, czy robisz postępy. Jeśli postęp jest zbyt wolny, możesz przetestować różne podejścia i przyjrzeć się metrykom, aby sprawdzić, czy działają.

Chociaż każdy plan content marketingowy ma swoje własne cele, istnieje kilka wskaźników, które są ważne w prawie każdym scenariuszu.

image08

Zauważysz, że te metryki obejmują numery zarówno przed oraz po sprzedaży.

Najczęstszym celem content marketingu jest poprawa sprzedaży, więc lepiej zobaczyć wzrost przychodów, jeśli robisz to dobrze.

Zbieranie i analiza danych to podstawowe umiejętności, których potrzebuje content marketer: Pierwszym krokiem jest uświadomienie sobie, że metryki są niezbędną częścią biznesu.

Nie musisz mieć obsesji na ich punkcie, ale musisz upewnić się, że wiesz, jak je śledzić i analizować.

Śledzenie jest bardzo proste.

Dowiedz się, jak zainstalować coś takiego jak Google Analytics lub KISSmetrics.

Oprogramowanie analityczne nie tylko śledzi zachowanie czytelników, ale także zapewnia pulpit nawigacyjny do szybkiego organizowania i analizowania.

image23

Pierwszą dużą przeszkodą, którą marketerzy muszą pokonać, jest nauka, jak użycie oprogramowanie analityczne.

Możesz znaleźć samouczki online, które pomogą Ci w tym, ale najprostszym sposobem jest po prostu pobawić się nim samemu i przejrzeć różne karty i ustawienia.

Druga przeszkoda jest znacznie większa.

Musisz nauczyć się jak analizuj te dane.

Podstawy można uzyskać dość szybko:

  • wybierz swoje metryki
  • spójrz na nie w odpowiednim czasie
  • oceń, czy wskaźniki uległy poprawie, czy pogorszeniu

Na twardy częścią jest wiedza, jak prawidłowo analizować dane.

Naprawdę dobrzy marketerzy treści wiedzą, jak spojrzeć na sytuację, przeprowadzić bardzo konkretne testy i podzielić dane analityczne, aby dostarczyć sensownych informacji.

Często nowi marketerzy podejmują decyzje w oparciu o analizy, ale nie patrzą na odpowiedni zestaw użytkowników.

Na przykład, jeśli miałeś dwie wersje układu bloga i widziałeś, że lepiej się bawisz na stronie, możesz stwierdzić, że jest lepiej.

Jednak możliwe, że tak naprawdę nie jest, jeśli zagłębisz się w takie rzeczy, jak:

  • przeglądarka
  • powracający goście
  • pora tygodnia

Może się okazać, że druga strona działa lepiej we wszystkich przeglądarkach poza Internet Explorerem.

To doprowadzi Cię do zbadania, dlaczego tak jest, i prawdopodobnie dowiesz się, że nie pokazuje się poprawnie. Naprawienie błędów zmieniłoby wyniki eksperymentu.

Mając więcej doświadczenia i wiedzy, że content marketer mógł właśnie dokonać jego biznes dziesiątki tysięcy dolarów. Powtórz to w ciągu kilku lat, a zobaczysz, dlaczego dobry marketer treści Jest wiele wart.

Jest to umiejętność, która musi być rozwijana poprzez doświadczenie lub opiekę mentorską przez eksperta. Nie ma skrótów, np. nie można po prostu przeczytać posta na blogu o tym i stać się ekspertem.

Każdy marketer powinien być w stanie wykonać podstawowe testy A / B: Już kilka razy wspominałem o testowaniu.

Chociaż istnieje kilka rodzajów eksperymentów, które możesz uruchomić, najbardziej podstawowym jest test podziału a / B.

Po pierwsze, powinieneś zrozumieć, czym są testy split i dlaczego są cenne.

Pozwalają one przetestować dwie różne wersje treści, aby zobaczyć, która z nich prowadzi do lepszych wskaźników.

image17

Split-testing jest bardzo przydatny do ciągłego uzyskiwania małych ulepszeń w metrykach, takich jak Współczynnik konwersji.

Te małe ulepszenia sumują się do imponujących wyników w czasie.

Po drugie, musisz wiedzieć, jak uruchamiać testy podzielone i analizować wyniki.

Na szczęście jest to bardzo proste teraz z nowoczesnym oprogramowaniem.

Jeśli chcesz uzyskać bardziej szczegółowe spojrzenie na uruchamianie testu podzielonego, możesz zapoznać się z moim przewodnikiem na temat optymalizacji konwersji. W przeciwnym razie istnieje tylko kilka głównych kroków.

Najpierw musisz wybrać oprogramowanie, które pomoże skonfigurować test i śledzić wyniki. Na przykład możesz użyć Optimizely.

image10

Następnie musisz stworzyć hipotezę do testu.

Najlepsi testerzy split wiedzą, jak przetestować coś, co może mieć duży wpływ na wskaźniki, które próbujesz poprawić.

Zazwyczaj nie są one wyciągane z powietrza. Zamiast tego są one określane na podstawie analizy danych analitycznych i zachowań użytkowników.

Oprogramowanie takie jak Crazy Egg może pokazać, w jaki sposób użytkownicy korzystają z twojej witryny. Możesz użyć tych informacji, aby dowiedzieć się, jak poprawić przejrzystość treści.

image03

Na koniec musisz określić znaczny rozmiar próbki i zebrać dane. Większość rodzajów oprogramowania robi to za Ciebie w dzisiejszych czasach.

image18

Na koniec wybierasz zwycięzcę i zaczynasz od nowa.

Dużą korzyścią będzie zrozumienie statystyk stojących za testami podzielonymi, aby wykryć błędy i skonfigurować przydatne testy.

Jeśli nigdy nie brałeś lekcji statystyki, możesz wziąć jedną online za darmo.

Jest ich wiele, ale tutaj jedną z popularnych klas jest wprowadzenie do statystyk: podejmowanie decyzji na podstawie danych

To nie jest obowiązkowe, ale to miły atut.

3. Jak daleko można kopać?

Jedno pytanie, które dostaję przez cały czas to: “Ile czasu zajmuje Ci pisanie postów?”

Prawdę mówiąc, to nie trwa tak długo. Zazwyczaj mogę zrobić rzeczywiste pisanie w około 3 godziny plus trochę czasu na edycję.

Ale tworzenie posta zajmuje więcej czasu. Wymaga to również wielu badań. Niektóre stanowiska będą oczywiście wymagały więcej badań niż inne.

Badania są jedną z najbardziej niedocenianych umiejętności W content marketerze.

Jeśli chodzi o content marketing, istnieje kilka głównych powodów, dla których Twoja zdolność do skutecznego badania jest tak ważna.

Powód # 1-aby zrozumieć klienta: Jeśli chcesz być dobrym content marketerem, to need aby zrozumieć typ czytelnika, który próbujesz przyciągnąć.

Jeśli tego nie zrobisz, nie możesz tworzyć treści, którymi będą zainteresowani.

Nie będziesz w stanie pisać o właściwych tematach i nie będziesz wiedział, jak czytelnicy lubią spożywać informacje.

Jeśli nie zbadasz swojego czytelnika docelowego i nie zrozumiesz ich, w zasadzie zgadujesz, co może im się spodobać.

Może nadal działać, ale przygotuj się na wyprodukowanie setek treści, dopóki nie dowiesz się, co działa.

Albo zrób badania i zrób to dobrze za pierwszym razem. Klienci nie chcą płacić ci za miesiące, a Ty rozwiązujesz sprawy metodą prób i błędów.

Więc jak właściwie zbadaj czytelnika i klienta?

Tony sposobów.

I nie ma złych odpowiedzi.

Możesz zacząć od zwrócenia uwagi na to, co czytelnicy mówią w komentarzach na stronie internetowej lub na stronie konkurenta.

image02

Odpowiadaj na pytania takie jak:

  • co lubią w treści?
  • czego nie lubią?
  • jakie inne tematy ich interesują?
  • jaką mają pracę/życie (czytelnicy często ci powiedzą)?

Możesz też polować na małe niszowe fora i spędzać czas na grzebaniu w wątkach:

image07

Jest to świetny sposób, aby dowiedzieć się o swoich problemach, które sprawiają, że świetne pomysły treści.

Możesz też badać dane demograficzne za pomocą witryn takich jak Alexa.

image16

Dane demograficzne są kluczowym elementem budowania profilu czytelnika.

Są to trzy z wielu opcji.

Wielcy marketerzy treści kopią, dopóki nie będą mieli jak najczystszego obrazu swojego czytelnika.

Robią to zanim zaczną pisać.

Godzina badań tutaj może zaoszczędzić kilka godzin pracy w przyszłości.

Badania #2-aby zrozumieć swój produkt: Sprzedaż produktów to nie przypadek. Musisz mieć plan, aby skutecznie sprzedawać cokolwiek Z content marketingiem.

Wielu niedoświadczonych marketerów powie: “będę się martwić o produkt później” i skup się na tworzeniu treści.

Wielki błąd. Dlaczego?

Ponieważ kiedy to robisz, nie upewniasz się, że twój produkt odpowiada potrzebom odbiorców.

Nazywa się to dopasowaniem produktu do rynku.

Zamiast tego musisz dowiedzieć się, w jaki sposób Twoja treść powinna się odnosić i dodawać do promocji sprzedawanych produktów.

Tu wkraczają badania.

Są dwa główne scenariusze, w których musisz czuć się komfortowo.

Pierwszy jest wtedy, gdy jesteś zatrudniony przez firmę, która już sprzedaje produkt. Musisz zbadać produkt i zrozumieć, co robi (a czasami jak robi to).

Udawaj, że zatrudniłem Cię do zarządzania blogiem Crazy Egg. Jak można to zrobić bez zrozumienia produktu?

Nie będziesz w stanie tworzyć samouczków ani treści zawierających oprogramowanie, dopóki nie zapoznasz się z nim:

image11

Chociaż nie jest to jedyna treść wyprodukowana na blogu, jest to rodzaj treści, który odgrywa ważną rolę w procesie sprzedaży.

Inne scenariusz jest wtedy, gdy nie masz jeszcze Produktu.

Badania są jeszcze ważniejsze w tym przypadku.

Musisz dowiedzieć się, za które produkty twoi odbiorcy będą płacić i potencjalnie, jak również tworzyć te produkty.

Wreszcie, i co najważniejsze, świetny marketer treści wie, jak badać tematy treści.

Musisz wiedzieć, o czym mówisz, aby napisać wysokiej jakości artykuł.

Wiąże się to z wiedzą, jak szukać wysokiej jakości artykułów w czasopismach, a także innych zasobów:

image15

Wiąże się to również z poświęceniem czasu na zrozumienie tych zasobów.

Jeśli piszesz o zaawansowanych tematach, wymaga to znacznej wytrwałości, a wielu słabych marketerów treści znajdzie zamiast tego zasoby o niższej jakości.

Wielcy marketerzy treści nie są leniwi.

Powód # 3 – samodzielne rozwiązywanie problemów: Ostatnim głównym powodem, dla którego badania są ważną umiejętnością dla marketerów treści, Jest to, że bez nich często utkniesz.

Marketerzy treści zawsze będą mieli do czynienia z pytaniami i problemami:

  • O czym mam pisać?
  • Jaki jest najlepszy format dla tej treści?
  • Jak stworzyć tę formę treści?
  • Nie rozumiem tego tematu, więc co mam zrobić?

Pozwól, że przedstawię ci realistyczny scenariusz…

Załóżmy, że nadążasz za najnowszymi postami SEO i widzisz ten filtr przed listą narzędzi na Backlinko:

image22

I myślisz: “Taki filtr naprawdę poprawiłby zawartość, nad którą pracuję.”

Oto problem: nie ma prostej wtyczki, która zrobiłaby to za Ciebie.

Więc co wtedy? Większość się podda. Świetny marketer treści, jednak, będzie kopać i dowiedzieć się.

Dowiedzą się, że filtr wykorzystuje prosty skrypt Javascript.

Teraz większość marketerów treści nie wie, jak stworzyć własną. Jednak najlepszy znajdzie kogoś, kto can zrób to.

Udają się do Odesk lub Upwork i tworzą oferty pracy dla programisty.

image13

(Przy okazji, nie jest to istotny wpis do tego problemu.)

Duża różnica między dobrym a złym sprzedawcą treści to wytrwałość.

Wielcy marketerzy będą kontynuować badania, dopóki nie znajdą odpowiedzi na ich problem. To właśnie sprawia, że wyróżniają się na tle innych.

Powód # 4 – Aby poprawić wyniki dotarcia do wiadomości e-mail: Wiele współczesnych promocji opiera się na zasięgu poczty e-mail i ważne jest, abyś zrozumiał kilka podstawowych liczb.

Większość skuteczne taktyka będzie miała Współczynnik konwersji 5-10%. Oznacza to, że na każde 100 wysłanych e-maili od 5 do 10 trafi do linków. Rzeczywisty procent będzie zależał od wielu czynników, np. od twoich umiejętności niszowych, copywriterskich i jakości treści.

Należy pamiętać, że podany powyżej Współczynnik konwersji jest dla najlepsze taktyka. Większość taktyk będzie miała niższy współczynnik konwersji.

Co to oznacza w zakresie badań?

Oznacza to, że będziesz musiał wysyłać mnóstwo wiadomości e-mail w ramach kampanii promocyjnych. Będziesz chciał uzyskać co najmniej 20-30 linków do treści, na które wydałeś kilkaset dolarów.

W większości przypadków oznacza to, że wysyłasz ponad 400 e-maili, czasami tysiące.

Z czasem ta liczba nie będzie wydawać się tak duża, ale na początku rozumiem, dlaczego miałaby wyglądać na tonę.

W rzeczywistości istnieją dwa duże elementy tego:

  • wysyłanie faktycznych e-maili i
  • badanie setek lub tysięcy dobrych perspektyw

Badania zwykle zajmują więcej czasu niż wysyłanie e-maili, przynajmniej do czasu ustalenia kluczowych relacji w swojej niszy.

Ponieważ masz do czynienia z setkami lub tysiącami punktów danych, ważne jest, aby pracować wydajnie.

Zazwyczaj oznacza to pracę z narzędziami i umiejętność ich efektywnego wykorzystania.

Na przykład możesz ręcznie wyszukiwać strony zasobów, które mają być docelowe dla łącza. Możesz stworzyć listę 100 w godzinę.

Możesz też po prostu znaleźć podobny rodzaj treści, podłączyć go do narzędzia takiego jak Ahrefs lub Majestic i mieć listę setek lub tysięcy celów w ciągu kilku sekund.

image08

Pracuj mądrzej, a nie ciężej (jeśli to możliwe).

4. Czy jesteś w stanie określić, co jest, a co nie jest ważne?

Do tej pory dobrze wiesz, na czym polega promocja.

I szczerze mówiąc, to niesamowita ilość pracy.

Możesz łatwo zatrudnić kogoś (lub wielu marketerów) po prostu aby promować swoje treści.

W większości przypadków nie można tego zrobić.

Zamiast tego musisz znaleźć sposób na zrównoważenie tworzenia treści z promocją treści podczas prowadzenia innych części firmy.

Wprowadzenie zasady 80/20: Umiejętność, na której skupiam się w tej sekcji, to twoja zdolność do określenia, które z twoich działań przynoszą najwięcej rezultatów.

Istnieje dość ustalona zasada zwana zasadą 80/20 (lub zasadą Pareto).

image06

Stwierdza, że 80% twoich wyników pochodzi z 20% Twojego wysiłku. I dotyczy to tylko ok. wszystko.

Jedną z rzeczy, których dotyczy, jest promocja treści:

  • 80% Twojego ruchu będzie pochodzić z 20% linków
  • 80% twoich linków i ruchu będzie pochodzić z 20% Twojej taktyki promocji

W prawie wszystkich przypadkach, jeśli wielkość próbki jest wystarczająco duża, liczby te będą dość dokładne. Mogą się różnić o 5-10% w każdym kierunku, ale efekt pozostaje taki sam.

Zastosowanie zasady 80/20 w celu wyeliminowania puchu: Powodem, dla którego pokazałem ci tę zasadę, jest to, że jest to prawdopodobnie najskuteczniejszy sposób na zaoszczędzenie dużo czasu, nie tracąc wiele na drodze wyników.

W rzeczywistości często można uzyskać lepsze wyniki na mniej czasu kiedy zrozumiesz, jak zasada działa w Twoim przypadku.

Rozkładając swoje wysiłki i wyniki, można określić, które z twoich wysiłków przyczyniają się najbardziej do wyników.

Potem możesz wyciąć całą resztę. Po co wydawać 80% swoich wysiłków na tylko 20% zysków, które chcesz?

Zamiast tego wykorzystaj ten dodatkowy czas, który zwolniłeś, aby podwoić lub potroić 20% aktywności, która faktycznie przynosi rezultaty.

Oto jak to może wyglądać w praktyce…

Śledź wszystkie swoje wysiłki i wyniki, a następnie eliminuj odpady: Nigdy nie chcesz zgadywać, co jest, a co nie jest skuteczne.

Zamiast tego zacznij od śledzenia tego, co robisz, aby promować treści, ile czasu poświęcasz na to i co dostajesz w zamian za ten wysiłek.

Czas śledzenia jest dość prosty, ale będziesz musiał śledzić inne wskaźniki za pomocą narzędzi takich jak Google Analytics (dla ruchu) i Ahrefs (dla linków).

Oto kilka hipotetycznych wyników:

image05

Wartość ruchu na godzinę oblicza się, dzieląc ruch z tej aktywności przez czas spędzony na aktywności.

Użyłem ruchu jako głównego celu tej kampanii promocyjnej, ale twoje mogą być linki, akcje społecznościowe lub cokolwiek innego, czego szukasz.

Na koniec możesz obliczyć procent wartości wyników, dzieląc wartość ruchu na godzinę przez całkowitą kwotę “ruchu na godzinę” (np. Jest to uczciwe porównanie, ponieważ wszystkie są oparte na zasadzie” na godzinę”.

Widzimy, że prawie wszystkie wyniki pochodzą z zasięgu poczty e-mail i subskrybentów wysyłających wiadomości e-mail (około 88%). Te dwa działania zajmują 5,5 z 11,5 godziny wysiłku, czyli nieco poniżej 50% całkowitego wysiłku.

To również ilustruje, że nie ma znaczenia, czy istnieje idealny stosunek 80/20. Po prostu chcesz zobaczyć, które działania produkują najmniej z twoich wysiłków.

W takim przypadku możesz wyciąć ponad połowę swojego wysiłku i stracić tylko około 12% wyników, świetna wymiana.

Nawet jeśli ten czas został poświęcony tylko na większy zasięg poczty e-mail, możesz zabrać całkowity ruch z 2,500 do około 3,500 (wzrost o 40% ).

Jeśli chcesz poświęcić więcej czasu na wysyłanie wiadomości e-mail do subskrybentów, możesz to zrobić pośrednio, poświęcając dodatkowy czas na zdobycie większej liczby subskrybentów. Można to zrobić, tworząc magnesy ołowiu lub stosując inne taktyki, aby spróbować poprawić współczynnik konwersji.

Najważniejsze jest to, że musisz być skuteczny.

Znajdź jakikolwiek wysiłek, który nie przynosi rezultatów (jak Pieprzenie się w mediach społecznościowych) i przestań. Nie masz czasu do stracenia, jeśli chcesz być dobrym promotorem treści.

5. Treść przybiera wiele form; możliwość jej tworzenia zaczyna się od pisania

Chociaż content marketing jest niszą marketingu, wciąż jest dość szeroki.

Treść może przybierać różne formy:

  • posty tekstowe
  • infografiki
  • filmy
  • pokazy slajdów
  • narzędzia
  • wykresy
  • e-booki

Chociaż dobrze jest wiedzieć, jak tworzyć wszelkiego rodzaju treści, wszystkie one w pewnym stopniu wymagają pisania.

Nawet tworzenie filmów wymaga stworzenia skryptu.

Jak również wiesz, większość content marketing odbywa się w formie postów na blogu—zazwyczaj treści tekstowych i obrazowych.

Istnieje kilka umiejętności, które przechodzą do bycia dobrym pisarzem (i marketerem treści).

Skill # 1-podstawowa umiejętność pisania: Istnieje powszechne błędne przekonanie o tym, co trzeba zrobić, aby być “wielkim pisarzem” (przynajmniej jeśli chodzi o treści internetowe).

Nie, Nie musisz umieć pisać eseju, tak jak cię uczono w szkole.

Nie, Nie musisz mieć rozbudowanego słownictwa z mnóstwem fantazyjnych słów.

W rzeczywistości świetne pisanie w większości sytuacji jest bardzo proste. Tak długo, jak możesz pisać, przestrzegając podstawowej gramatyki i mając wystarczająco dużo słownictwa, aby wyrazić swoje pomysły, nic Ci nie jest..

Podstawowa umiejętność pisania obejmuje również kilka innych rzeczy.

Badania, jak mówiliśmy wcześniej, jest jeden.

Ponadto, czy wiesz, jak korzystać z narzędzi do pisania, które masz do dyspozycji? Czy możesz pracować w MS Word lub Google Docs i wiedzieć, jak formatować swoje treści?

image06

Czy możesz wziąć ten post i sformatować go w głównym systemie zarządzania treścią, takim jak WordPress i Drupal?

Nie, to nie jest trudne, ale nadal musisz wiedzieć, jak robić te rzeczy.

Jeśli nie, poświęć trochę czasu na Googlowanie i uczenie się, jak najlepiej wykorzystać nowoczesne narzędzia do pisania.

Skill # 2-umiejętność pisania przekonująco: Kiedy każdy ma te same podstawowe narzędzia do pisania (które właśnie przejrzeliśmy), jak wyróżniają się wielcy pisarze?

Używanie tych samych słów nie oznacza, że będziesz miał tę samą wiadomość. Słowa, które wybierzesz, będą miały duży wpływ na to, jak interesujące są Twoje treści do czytania.

Chcesz umieć pisać przekonująco i konwersacyjnie:

image14

Pisanie perswazyjnie zaczyna się i kończy na tym, jak dobrze rozumiesz swojego czytelnika.

Jeśli wiesz dokładnie, jak myślą, możesz prowadzić ich od jednej myśli do drugiej, aż dojdą do wniosku, który prowokuje działanie.

To wymaga praktyki, a im więcej piszesz, tym lepiej dostaniesz.

Dodatkowo chcesz napisać conversationally.

To nie jest skomplikowane. Istnieją tylko dwa główne aspekty:

  • Używaj zaimków pierwszej i drugiej osoby – np. “ty”, “my”, “twoje”, “my”.”
  • Posługiwać się językiem czytelnika – użyj tych samych słów, które robią, aby opisać swoje problemy.

Widać, że pisanie perswazyjnie i pisanie konwersacyjnie nakładają się, ponieważ aby być dobrym w obu przypadkach, musisz zrozumieć język swoich czytelników.

Skill # 3-Umiejętność wymyślania prawo rodzaje pomysłów: Jest kilka fantastyczny pisarze, którzy robią kiepskich sprzedawców treści.

Chociaż mogą dobrze pisać, gdy dany temat (lub wskazówki na temat, które tematy są najlepsze), walczą, aby zobaczyć, jak to wszystko pasuje do siebie.

Nie wystarczy wymyślać pomysły, o których można pisać. Musisz wymyślić pomysły dotyczące treści, które adresują czytelników na każdym etapie procesu zakupu.

image04

Ponadto musisz wziąć interesujący kąt na każdy temat, aby ludzie faktycznie chcieli je przeczytać.

Spójrzmy na przykład.

Jeśli śledzisz wiele blogów marketingowych, w ciągu ostatnich kilku miesięcy widziałeś kilka postów na temat marketingu wideo.

Są to zazwyczaj “X wskazówki dotyczące skutecznego korzystania z marketingu wideo.”

Taki post nie ma nic do niego. Nie ma hak.

Zamiast tego napisałem post zatytułowany “4 sprytne sposoby filmy mogą pomóc ci przyciągnąć klientów”.

image01

Moi czytelnicy są mądrzy. Nie chcą robić marketingu wideo dla dobra tego; chcą to zrobić, aby osiągnij wynik.

Zająłem się tym tematem. Pokazałem, jak można wykorzystać filmy, aby zdobyć więcej klientów.

To coś, czym czytelnicy są naprawdę zainteresowani.

Skill # 4-umiejętność efektywnego pisania: Na koniec warto zauważyć, że najlepsi marketerzy treści są w stanie regularnie wypuszczać wysokiej jakości posty bez wypalania.

Mogą to zrobić tylko pisząc szybko.

Wszyscy opracowali proces, który działa dla nich, i to jest coś, co trzeba zrobić, jak również.

Jeśli jesteś powolnym pisarzem, przeczytaj, jak możesz podwoić szybkość pisania.

image24

Ostatnia uwaga na ten temat jest taka, że zajmie to trochę czasu.

Każdy jest powolnym pisarzem, kiedy zaczyna. W tym momencie najważniejsze jest skupienie się na jakości.

Jak już się z tym uporasz, wtedy zacznij koncentrować się na tworzeniu treści w szybszym i bardziej spójnym tempie.

6. Umiejętności społeczne w Internecie?

Marketerzy pochodzą z różnych środowisk.

Duża część nowej generacji marketerów internetowych została przyciągnięta do tego zawodu, ponieważ oferowała szansę na zarabianie pieniędzy bez prawdziwej interakcji z ludźmi.

A przynajmniej tak myśleli.

Jeśli chcesz być legalnym i skutecznym marketerem, musisz mieć przynajmniej podstawowe umiejętności społeczne.

Musisz wiedzieć, jak komunikować się ze współpracownikami, wpływowymi i czytelnikami w sposób, który nie wydaje się niezręczny ani manipulacyjny.

Sprowadza się to do podstawowej interakcji międzyludzkiej, zwłaszcza w wiadomościach e-mail.

Wiele sukcesów promocyjnych sprowadza się do budowania relacji z ludźmi, a jeśli nie możesz prowadzić rozmowy, w dowolnym medium, będzie trudno odnieść sukces.

Większość ludzi ma te podstawowe umiejętności społeczne, ale jeśli uważasz, że Twoje można poprawić, przeczytaj Ramit Sethi ‘ s The Ultimate Guide to Social Skills, który jest zdecydowanie najbardziej użytecznym przewodnikiem na ten temat, z którym się spotkałem.

7. Umiejętność dbania o innych zabierze cię daleko

To surowa prawda.

Żaden inny właściciel witryny tak naprawdę nie dba o Twoje treści.

Tak więc, kiedy wysyłasz do nich e-mail z prośbą o przyjrzenie się temu i podanie jakiegoś linku, trudno jest uzyskać pozytywną odpowiedź.

Dlatego dobrzy marketerzy nigdy nie pytają o rzeczy.

Zamiast tego zapewniają wartość z góry.

Robią coś miłego dla wpływowego, a większość ludzi odwzajemnia przysługę. Nazywa się to zasadą wzajemności.

image04

To bardzo prosta koncepcja, którą powinien znać każdy marketer.

To, co naprawdę wyróżnia dobrych marketerów, to empatia.

Empatia oznacza po prostu, że jesteś dobry w patrzeniu na rzeczy z perspektywy innych i rozumieniu, jak się czują.

To ważna umiejętność we wszystkich aspektach marketingu, ale przede wszystkim promocji.

To kolejna z tych umiejętności, które pomogą Ci zrozumieć, kiedy należy zastosować określoną taktykę.

Na przykład rozważ budowanie uszkodzonego łącza.

Chodzi o to, że znajdujesz uszkodzone linki na czyjejś stronie internetowej, a następnie dajesz im znać o uszkodzonych linkach i sugerujesz swoją jako zamiennik.

W niektórych przypadkach jest to całkowicie słuszna taktyka…

Empatia pozwala zrozumieć, na czym ludziom zależy.

Facet zarządzający stroną zasobów w twojej niszy? Prawdopodobnie dba o to, aby strona była jak najbardziej aktualna i użyteczna.

Dlaczego? Ponieważ cała strona jest poświęcona linkom, które pomagają odwiedzającemu. Jeśli te linki są martwe, ma to duży wpływ na użyteczność strony.

Oto przykład tego, jak ktoś może wyglądać.

image01

A co z gościem prowadzącym małego bloga? Pewnie dba też o niedziałające linki.

A co ze mną? Jeśli ktoś mi napisał, że mam uszkodzone linki na Quick Sprout, jak bardzo by mnie to obchodziło?

Szczerze mówiąc, nie bardzo. Mam setki artykułów na temat Quick Sprout, więc nieuniknione jest, że będę miał kilka martwych linków tu i tam.

Zdaję sobie sprawę, że martwe linki nie są dobre dla czytelników, ale szczerze mówiąc jest to mały problem w porównaniu do wszystkich innych prac, które obecnie muszę wykonać dla witryny (i innych moich stron).

Tak więc, gdy ludzie piszą do mnie o martwych linkach (robią to dość często), nie zwrócą mojej uwagi.

Nie zrozumieli wartości, którą umieszczam na uszkodzonych linkach.

Zasada wzajemności może działać na prawie każdego, ale najpierw musisz dać drugiej osobie coś cenią.

Czy można rozwinąć empatię? Jestem zdania, że możesz rozwinąć empatię, tak jak każda inna umiejętność.

Jednak jest to prawdopodobnie najtrudniejsza umiejętność do nauczenia, ponieważ nie mogę po prostu dać ci przewodnika lub zaoferować kursu na ten temat.

Zamiast tego, jedynym sposobem, aby stać się lepszym w tym jest świadomie stawiać się w cudzym miejscu tak często, jak to możliwe.

Spróbuj odgadnąć, na czym im zależy, a jeśli to możliwe, potwierdź to, rozmawiając z nimi.

Moją najlepszą radą byłoby wybrać pięć osób, które znasz każdego dnia, i odpowiedzieć na takie pytania dla wszystkich z nich:

  • “Jakie rzeczy cenię najbardziej w moim życiu?”
  • “Jak bardzo zależy mi na moim życiu zawodowym?”
  • “Jak często staram się robić coś miłego, żeby być dobrym człowiekiem?”
  • “Jak lojalny jestem wobec moich przyjaciół?”

Prawdopodobnie będziesz musiał zrobić trochę Internetu snooping dla każdej osoby, aby odpowiedzieć na te pytania. Mam nadzieję, że zaczniesz zauważać, że zaczynasz automatycznie myśleć z perspektywy innej osoby, gdy próbujesz skontaktować się z kimś, aby promować swoje treści.

8. Niechlujny marketer to bezproduktywny

Pojedynczy fragment treści może często zawierać całą kampanię, składającą się z setek lub tysięcy wiadomości e-mail.

Połącz kilka różnych taktyk, a znajdziesz mnóstwo danych, które musisz śledzić.

Ta umiejętność jest podstawowa: organizacja.

Jeśli ktoś zapyta cię, dlaczego powinien cię zatrudnić, nie będzie pod wrażeniem, jeśli powiesz im, że masz niesamowite umiejętności organizacyjne. To dlatego, że jest to oczekiwane.

Jeśli nie możesz śledzić tego, co zrobiłeś i co musisz zrobić, nie ma mowy, że będziesz w stanie przeprowadzić skuteczną kampanię promocyjną.

W przeszłości zagłębiałem się w to szczegółowo, ale na razie rozumiem, że istnieją trzy główne elementy organizacji jako marketera:

  1. Postawa – Musisz chcieć być jak najbardziej produktywny dla siebie, swojego szefa (jeśli go masz) i swoich czytelników. Oznacza to, że rozumiesz znaczenie organizacji i wkładasz wymagany wysiłek.
  2. Technologia – Piszę dużo o różnych narzędziach, których możesz użyć, aby być bardziej skutecznym marketerem. Jest ku temu powód. Narzędzia są kluczowym elementem efektywnej pracy i utrzymania porządku. Nawet podstawowe narzędzia, takie jak Google Docs i Trello, mają długą drogę, jeśli chodzi o śledzenie rzeczy.

image03

3. Adaptacja – Bycie zorganizowanym to zobowiązanie. Musisz zobowiązać się do bycia na bieżąco z odpowiednimi narzędziami. Musisz zobowiązać się do śledzenia całej swojej pracy, nawet w dni, gdy czujesz się trochę leniwy. Gdy do kampanii promocyjnej zostanie dodane coś nowego, musisz znaleźć sposób, aby dopasować to do swojej struktury organizacyjnej.

Gdy masz tysiące e-maili do wysłania i śledzenia, musisz mieć system organizacyjny na miejscu.

9. Czy Twoja promocja treści będzie skuteczna w przyszłości?

Oznaką dobrego marketera treści nie jest to, ile wiedzą.

To dlatego, że w dziedzinie takiej jak marketing wiedza idzie czerstwy szybko.

To, co działało nawet kilka lat temu, nie działa teraz.

Ważniejsze jest to, że ciągle się uczysz.

Jednym z nich jest czytanie blogów innych marketerów. Skoro tu jesteś, zgaduję, że masz to pod kontrolą.

Nawet samo czytanie jednego posta dziennie szybko się sumuje.

Sugeruję użycie narzędzia takiego jak Feedly, abyś nie tracił czasu na monitorowanie, gdy pojawią się posty (lub po prostu zostań subskrybentem e-maili swoich ulubionych blogów).

image02

Spora część marketerów robi tę pierwszą część.

To czego nie robią to eksperyment.

Marketing może nie być dziedziną nauki, ale ciągle trzeba testować różne taktyki i strategie.

Musisz być w stanie określić ilościowo, co czy i co nie pracuj efektywnie.

W przeważającej części wiąże się to z testowaniem podzielonym.

Na przykład możesz określić skuteczność wysyłania pierwszej wiadomości e-mail do kogoś bez pytania o link w pierwszej wiadomości e-mail.

Aby to zrobić, od razu wysyłałeś e-maile, które prosiły o link, a niektóre nie.

Następnie, gdy już masz prawidłowy rozmiar próbki, możesz porównać wyniki.

Stamtąd można nadal testować różne podejścia.

Ważne jest, aby regularnie testować, ponieważ wszystkie taktyki z czasem staną się mniej skuteczne. To do ciebie, aby spróbować znaleźć bardziej skuteczne taktyki, zanim staną się “zrujnowane” przez wszystkich innych marketerów tam.

Jeśli dopiero zaczynasz testować, może to wydawać się onieśmielające, ale staje się proste, gdy wiesz, co robić. Oto kilka przewodników po testowaniu, które przeprowadzą cię przez cały proces:

  • Jak Przeprowadzić Pierwszy Test A / B, Aby Znaleźć Zwycięską Odmianę
  • Testy A / B Dla początkujących: 70 zasobów na początek

10. Możesz prowadzić i podążać?

Kampanie promocyjne treści mogą przybierać różne formy.

Jednym z elementów, który często się zmienia, jest rola, którą musisz podjąć.

Czasami sama wykonasz całą robotę. To całkiem proste—po prostu robisz rzeczy tak, jak lubisz.

Ale możesz być częścią zespołu marketingowego i prawdopodobnie będziesz musiał postępować zgodnie z instrukcjami.

Nawet bardziej powszechne, może się okazać, że będziesz musiał prowadzić. Mówię, że jest to bardziej powszechne, ponieważ nawet jeśli sam robisz cały marketing, możesz zacząć zatrudniać freelancerów, którzy pomogą Ci w pewnych częściach promocji.

Możesz też zatrudnić twórców treści, abyś mógł poświęcić więcej czasu na promocję.

Oto kilka dobrych przewodników na temat skutecznego zarządzania pomocą:

  • Jak zarządzać freelancerami w 2016 roku i Później
  • 10 prostych wskazówek dotyczących zarządzania freelancerami
  • Jak zarządzać niezależnymi dostawcami treści

11. Nie należy tracić czasu na czekanie, dlatego musisz być jack-of-all-trades

Jest jeszcze jeden obszar, który moim zdaniem będzie coraz ważniejszy.

I nie zawiera tylko jednej umiejętności, ale kilka różnych.

Mówię o dwóch w szczególności:

  • kodowanie
  • projekt

Są to ” umiejętności dodatkowe.”You don’ t need są świetnym sprzedawcą treści.

Jednak oni Wola pomocy.

Istnieją dwie główne zalety posiadania pewnych umiejętności w jednej z nich (nie musisz być ekspertem).

Po pierwsze, pozwoli to zaoszczędzić czas.

Zamiast zatrudniać programistę do stworzenia prostego skryptu (jak ten przykład filtrowania, na który patrzyliśmy wcześniej), możesz zrobić to sam.

Zazwyczaj możliwość zrobienia czegoś takiego może zaoszczędzić Ci dni podczas tworzenia treści.

Dodaj to w wielu przypadkach, a marketer treści, który może kodować lub projektować, staje się jeszcze bardziej wartościowy.

Drugą główną zaletą jest to, że pomoże Ci wymyślić lepsze pomysły na treści.

Kiedy rozumiesz rolę projektowania i kodowania w treści, zaczynasz dostrzegać możliwości, w których można je wykorzystać do ulepszania treści.

Zamiast po prostu tworzyć post z listy, możesz pomyśleć o utworzeniu sortowalnego postu z listy, w którym każdy element ma własną niestandardową ikonę.

Ale jeśli nie macie wiedzy w tych dwóch dziedzinach, to nigdy nie przejdzie wam to przez głowę, chyba że coś wam każe to zrobić.

Pomocna Umiejętność #1-kodowanie: Dla nie-programisty kodowanie jest bardzo onieśmielające. W rzeczywistości jest to prostsze niż się wydaje (dla większości podstawowych rzeczy).

W szczególności w przypadku content marketingu będziesz chciał nauczyć się trzech różnych języków:

  • HTML5
  • CSS
  • Javascript

Tak, technicznie HTML i CSS nie są językami programowania, ale dla osoby niebędącej koderem wszystkie wydają się podobne.

Pierwsze dwa są najprostsze i wpływają na sposób wyświetlania treści na stronie.

Javascript jest rzeczywistym językiem programowania, który pozwala odwiedzającemu na interakcję ze stroną internetową (i uruchomienie skryptu).

Nie musisz stać się ekspertem, ale powinieneś być w stanie rozwiązać proste problemy.

Na przykład, jeśli zdjęcie nie wyświetla się poprawnie na stronie, co robisz?

image09

To prosta sprawa. Naprawdę chcesz uniknąć konieczności znalezienia kogoś, kto pomoże Ci to naprawić, ponieważ skutkuje to zmarnowanymi godzinami.

Zamiast tego możesz przejść do źródła strony, znaleźć błąd, a następnie go naprawić (w tym przypadku szerokość obrazu była nieprawidłowa):

image05

Ta poprawka powinna zająć mniej niż minutę.

Jak się tego nauczysz?

Weź je jeden po drugim i zacznij od ścieżki Codecademy dla każdego z nich:

  • HTML i CSS
  • Javascript

Jeśli ukończysz każdą z nich, wyprzedzisz większość marketerów.

Pomocna Umiejętność #2-Projektowanie: Umiejętności projektowe można wykorzystać do prawie każdego kawałka treści.

Pomyśl o tym, ile razy niestandardowy obraz może poprawić zawartość. Prawdopodobnie co najmniej kilka razy post.

Jedną z opcji jest zatrudnienie niezależnego projektanta do ich tworzenia, co nie jest złą opcją.

Jednak głupio jest czekać na freelancera, gdy wszystko, czego potrzebujesz, to jedno proste zdjęcie.

Nie musisz być ekspertem, ale powinieneś mieć podstawowe umiejętności projektowe.

Mogę pokazać ci 90% tego, co musisz wiedzieć w jednym poście. I ten post jest moim przewodnikiem po tworzeniu niestandardowych obrazów na swoim blogu bez zatrudniania projektanta (jak ten poniżej).

image12

 

12. Świat marketingu zawsze się zmieni: ci, którzy się przystosują, przetrwają

Jeśli spojrzysz na dzisiejszych wielkich marketerów treści, zauważysz coś.

Byli świetnymi marketerami kilka lat temu, chociaż mogli mieć inny tytuł.

Wszystkie branże ewoluują z czasem i przenoszą się do nowych obszarów.

Kiedy nastąpi zmiana, zwykle w ciągu kilku lat, każdy ma decyzję do podjęcia:

Mam się przystosować?

Niektórzy nigdy tego nie robią i popadają w zapomnienie.

Są jeszcze SEO, którzy głoszą taktyki z początku 2000 roku, które nie są już skuteczne.

image19

Nigdy nie dostosowali się do zmian w branży SEO, ponieważ bali się stracić to, co zyskali.

Ale ludzie, których widzisz, którzy konsekwentnie pozostają na szczycie swoich dziedzin, zawsze chcą dowiedzieć się o ” następnej rzeczy.”

Dostosowują się bez względu na okoliczności.

Co to oznacza dla Ciebie jako marketera treści: Content marketing, jak go dziś definiujemy, jest wciąż stosunkowo młody.

Będzie rosnąć tylko w najbliższej przyszłości.

Jednakże, że to nie znaczy, że się nie zmieni.

Sam Content marketing będzie nadal ewoluował. To do ciebie należy ciągłe uczenie się i doskonalenie swoich umiejętności.

Wielu biednych marketerów treści wie, jak skutecznie wdrożyć tylko jedną taktykę lub strategię.

To jednak nie wystarczy. Jedna taktyka lub Strategia nigdy nie zadziała we wszystkich sytuacjach. Ponadto może nie działać w przyszłości.

Najlepsi marketerzy treści wiedzą teraz, jak korzystać z szerokiej gamy taktyk i strategii w zależności od sytuacji (Klient, nisza, zasoby itp.).

Nieustannie testują też nowe, aby wyprzedzić wszystkich innych.

Dla Ciebie oznacza to, że ty muszę się uczyć.

Kiedy znajdziesz coś, co działa, za wszelką cenę użyj go. Jednak nie myśl, że ” rozgryzłeś to wszystko.”

Wniosek

Nie zrozum mnie źle, tworzenie treści jest niezwykle ważne.

Jednak jeśli chodzi o ogólną skuteczność marketingu treści, promocja treści jest często ważniejsza.

Co więcej, jest mniejszy odsetek marketerów, którzy wiedzą, jak skutecznie promować treści, więc to naprawdę oddziela ich od reszty.

Jeśli chcesz być najlepszym promotorem treści, musisz się rozwijać wszystkie umiejętności i technik, które omówiłem w tym artykule.

Poświęć chwilę, aby uczciwie ocenić swój poziom umiejętności w każdym obszarze. Następnie wymyśl plan, aby go poprawić, ale najpierw skup się na swoich największych słabościach.

Jeśli to zrobisz, zobaczysz, że twoja wartość jako marketera treści rośnie, a na czas dotrzesz na szczyt pola.

Total
0
Shares
Related Posts