Najlepszy przewodnik po używaniu Instagram Stories do promowania swojej firmy

Twoja firma musi być aktywna na Instagramie.

Ustanowienie obecność w mediach społecznościowych jest niezbędna dla firm, aby rozwijać się w dzisiejszych czasach.

Ale zamieszczanie zdjęć to za mało.

Musisz pójść o krok dalej swoją strategią na Instagramie i skorzystać z publikowania historii na swoim profilu.

Co to jest historia na Instagramie?

Jeśli nie jesteś zaznajomiony, nie są one skomplikowane, aby dowiedzieć się.

Użytkownicy mają możliwość przesyłania filmów i zdjęć, które wygasają po 24 godzinach.

Niektórzy uważają, że Instagram skopiował Snapchata z tą koncepcją, co w pewnym stopniu jest prawdą.

Ale uważam, że jest to skuteczny i profesjonalny sposób na Zareklamuj swój biznes.

Oto kilka statystyk, które mogą Ci pomóc zwiększ zaangażowanie:

image9 6

Co możesz z tego zabrać?

Skorzystaj z tych wskazówek, gdy dodajesz coś do swojej historii na Instagramie.

  • Użyj obrazów z twarzami
  • Dołącz wiele hashtagów
  • Oznacz swoją lokalizację
  • Używaj obrazów z twarzami innych osób (twoich lub cudzych)
  • Pamiętaj o porze dnia, którą publikujesz

Pamiętaj o tych informacjach, ponieważ nadal przechodzimy przez różne sposoby promowania Twojej firmy za pomocą Instagram stories.

Jak opublikować historię na Instagramie

Dla tych z Was, którzy nie robili tego wcześniej, dam wam przewodnik krok po kroku aby dodać historie do swojego profilu.

Krok # 1: Kliknij ikonę zdjęcia w lewym górnym rogu:

image12 6

Ze strony głównej zobaczysz ten mały aparat.

Stuknij go, aby kontynuować.

Krok # 2: Zrób zdjęcie lub wybierz jedno z rolki aparatu:

image1 6

Na tym ekranie będziesz mieć kilka opcji.

  1. Zrób zdjęcie
  2. Nagraj film
  3. Prześlij obraz z rolki aparatu
  4. Wybierz film z rolki aparatu

Po dotknięciu ikony z poprzedniego kroku Instagram uzyska dostęp do aparatu w telefonie.

Aby zrobić zdjęcie, dotknij okręgu znajdującego się na dole ekranu.

Jeśli chcesz nagrać film, przytrzymaj przycisk, aby nagrać.

Możesz dodać film o długości do 15 sekund.

Ponadto możesz przesyłać wcześniej nagrane filmy lub zdjęcia z rolki aparatu w telefonie, dotykając małego kwadratu w lewym dolnym rogu tego ekranu.

Krok # 3: Wybierz format:

image6 6

Masz też kilka opcji.

  • Normalny
  • Bumerang
  • Przewiń do tyłu
  • Hands-free

Normalne jest oczywiste.

Bumerang tworzy obraz podobny do GIF. Przytrzymaj przycisk przez kilka sekund, a klip będzie odtwarzany do przodu i do tyłu w sposób ciągły.

Rewind odtwarza wideo w odwrotnej kolejności.

Opcja zestawu głośnomówiącego daje możliwość odłożenia telefonu, aby nagrać film.

To świetna opcja, jeśli robisz demonstrację wymagającą obu rąk.

Krok # 4: Dodaj lokalizację:

image4 6

Przesuń palcem od dołu ekranu, aby uzyskać dostęp do tych funkcji.

Możesz oznaczyć lokalizację lub dodać inne fajne efekty, takie jak czas, temperatura lub inne naklejki.

Krok # 5: Dołącz tekst:

image2 6

Jeśli chcesz pisać na swoim zdjęciu lub filmie, po prostu dotknij dowolnego miejsca na ekranie, aby uzyskać dostęp do klawiatury.

Stąd możesz zmienić kolor tekstu, a także rozmiar, kąt i położenie go na ekranie.

Krok # 6: Wybierz filtr i dodaj go do swojej historii

image3 6

Filtr jest opcjonalny.

Jeśli chcesz dodać określone efekty do zdjęcia, przesuń palcem w lewo lub w prawo na ekranie.

Gdy będziesz zadowolony ze swojego wyglądu, po prostu dotknij przycisku “Twoja historia” w lewym dolnym rogu.

Możesz kontynuować dodawanie wielu zdjęć i filmów do swojej historii, powtarzając ten proces.

Każda część historii będzie odtwarzana w kolejności, w jakiej została przesłana.

Widzisz, jakie to proste?

Teraz dam ci kilka wskazówek, co zawrzeć w swojej historii.

Oferuj rabaty i inne promocje

Konsumenci uwielbiają dostać coś w dobrej cenie.

Daj ludziom to, czego chcą.

Może to być powód, dla którego śledzą Twój profil.

Ponieważ historie są publikowane tylko przez 24 godziny, jest to świetna okazja, aby uruchomić sprzedaż flash dla swoich obserwujących.

Oto świetny przykład z Paleo Passion Foods:

image18

Ta sprzedaż może być wyłącznie dla obserwujących na Instagramie. Możesz też użyć Instagramu jako innego kanału do reklamowania istniejącej promocji.

Wypróbuj obie metody, aby zobaczyć, jaki rodzaj odpowiedzi otrzymasz.

Możesz spróbować użyć różnych kodów promocyjnych, aby zobaczyć, skąd pochodzą Twoi klienci.

Patrząc na powyższy przykład, firma ta może użyć kodu “LD20” dla swoich subskrybentów poczty e-mail.

Następnie mogą porównać wskaźniki z tej promocji z danymi z ich historii na Instagramie, aby zobaczyć, która kampania odniosła większy sukces.

Przejmij inne konto

Skontaktuj się z innymi kontami na Instagramie związanymi z Twoją marką.

Zobacz, czy pozwolą Ci przejąć ich profil na kilka godzin.

Da ci to szansę dotarcia do szerszej publiczności niż tylko twoi dotychczasowi obserwatorzy.

Ale dlaczego ktoś miałby ci na to pozwolić?

Być może będziesz musiał dać im motywację.

Jeśli zazwyczaj pozwalają firmom przejąć ich konto, aby promować swój profil osobisty, możesz wyjaśnić, dlaczego Twoja firma jest idealnym kandydatem na kolejną.

Jeśli jednak nie jest to coś, co zwykle robią, być może będziesz musiał się odwdzięczyć.

Pozwól im przejąć twoje konto, aby mogli uzyskać tę samą korzyść.

Po prostu upewnij się, że wszystko jest sprawdzone i odpowiednie przed wysłaniem go.

Możesz użyć inne platformy aby promować przejęcie Instagram, jak również.

image17 1

Buffer Social promował to przejęcie na Instagramie na swojej stronie na Twitterze.

To świetna okazja, aby zdobyć obserwujących z innych kanałów, aby zacząć wchodzić w interakcje z Tobą na Instagramie.

Celebrity social proof

Weźmy strategię przejęcia profilu o krok dalej.

Zamiast po prostu publikować na koncie innej marki lub pozwalać im reklamować się w swoim profilu, możesz uzyskać celebrytę, który przejmie Twoje konto.

Jeśli promują przejęcie na swoim koncie osobistym, możesz poprosić ich obserwujących, aby również sprawdzili Twój profil, gdy zobaczą historię.

Dodatkowo ta strategia generuje dowód społeczny.

Oto przykład jak Shopify czy to w ich historii:

image11 6

Amber Mac – kanadyjska osobowość telewizyjna.

Ma prawie 25 000 obserwujących na Instagramie.

Zachęcając ją do przejęcia ich historii, Shopify potencjalnie zwiększył świadomość marki dzięki 25 000 nowym potencjalnym klientom.

To świetny pomysł.

Ludzie będą przyjmować rady od ludzi, których znają.

Nawet jeśli nie znają Amber Mac osobiście, Jeśli za czymś stoi, to musi być dobrze, prawda?

To siła społecznego dowodu sławy.

Twórz mini wersje zawartości swojej witryny

Możesz użyć historii Instagram do promowania innych treści w swojej witrynie.

Załóżmy, że masz bloga i próbujesz zdobyć więcej czytelników.

Umieść fragmenty treści w swojej historii.

Oto przykład jak Real Simple zbliżył się do tej strategii:

image7 6

Ta historia pokazuje próbkę tego, co ich zwolennicy zobaczą, jeśli przeczytają bloga.

Dokucza widzom i wzbudza ich zainteresowanie.

Ale nie ujawniają tego wszystkiego w historii.

Jest to świetna technika zwiększania liczby kliknięć i konwersji.

Go live

Instagram pozwala również przesyłać strumieniowo historię wideo na żywo.

Konsumenci dobrze reagują na treści na żywo.

Daje szansę na więcej autentyczna interakcja z Twoimi zwolennikami.

image5 6

Kiedy jesteś na żywo, widzowie mają szansę komentować w czasie rzeczywistym.

Odpowiadaj bezpośrednio na te komentarze i wywoływaj użytkowników po imieniu.

To świetny sposób na zwiększenie zaangażowania użytkowników.

Zrób segment pytań i odpowiedzi, aby zachęcić wiele komentarzy do swojego wideo na żywo.

Po zakończeniu Instagram daje Ci opcję, aby Twój film był publikowany jako historia przez następne 24 godziny.

Take them behind the scenes

Pokaż swoim obserwatorom, co Twoja firma robi na co dzień.

Zabranie ludzi za kulisy sprawi, że poczują się tak, jakby mieli dostęp do ekskluzywnych treści.

Zobacz jak Happy Socks włączył tę metodę do swojej historii na Instagramie:

image8 6

Widzowie mieli okazję poznać niektórych pracowników.

To pokazuje, że jesteś człowiekiem.

Nikt nie chce wspierać jakiejś bezimiennej i bezimiennej marki.

Dodanie elementu ludzkiego do kampanii marketingowych może pomóc klientom poczuć się bardziej połączeni z Twoją marką.

Wcześniej mówiłem o tym, jak twarze mogą wpływać na to, jak ludzie czują się o obrazie.

Happy Socks zdecydowanie osiąga to, prezentując prawdziwych ludzi w biurze.

Zachęcaj do treści generowanych przez użytkowników

UGC może rozwijać twój biznes bez twojej pracy.

To jedna z moich ulubionych form marketingu w mediach społecznościowych.

Kluczem jest zachęcenie klientów do promowania Twojej firmy.

Ale jak to osiągnąć?

Wykorzystaj swoją historię do przeprowadzenia konkursu.

Utwórz hashtag i zachęć użytkowników do publikowania zdjęć, aby wygrać nagrodę.

Zobacz jak Starbucks czy to w ich historii Instagram:

image13 5

W tym poście użytkownicy będą mogli udostępnić zdjęcie z logo Starbucks.

Kiedy te posty pojawiają się w wiadomościach ich zwolenników, mogą dać komuś ochotę na zakup kawy z jednej z lokalizacji Starbucks.

Ogólnie rzecz biorąc, jest to świetny sposób na promowanie świadomości marki.

To dostaje swoje imię i wizerunek tam bez kosztów żadnych pieniędzy.

Wykorzystaj swoją historię do promowania UGC.

Uruchom nowy produkt

Użyj Instagram story, aby ujawnić nowy produkt swoim klientom.

Oczywiście powinieneś promować to wydawnictwo również na innych kanałach, ale nie zapomnij o Instagramie.

Zachęci to Twoich obserwujących do pozostania w kontakcie i zaangażowania z Twoją marką.

Będą wiedzieć, że jeśli nadal będą śledzić Twój profil, otrzymają natychmiastowy dostęp do nowych produktów.

Zobacz, jak ma Instagram przekroczył Twitter dla marketingu:

image10 6

Eksperci marketingowi zauważyli, jak potężna jest platforma Instagram.

Używają go do generowania zysków.

Upewnij się, że korzystasz ze wszystkich funkcji i nie zapomnij wspomnieć o nowych produktach w swojej historii.

Uruchom sponsorowany artykuł

Jeśli chcesz wydać trochę pieniędzy na reklamy w mediach społecznościowych, możesz stworzyć sponsorowaną historię.

Historia pojawi się w kanałach docelowych odbiorców.

W 2012 roku, Facebook kupił Instagram za miliard dolarów.

Facebook Instagram, jeśli chcesz reklamować się na Instagramie, przejdź przez platformę Facebooka.

Oto krótki przewodnik krok po kroku dotyczący prowadzenia sponsorowanej historii.

Krok # 1: Wybierz główny cel marketingowy:

image16 3

Jaki jest cel twojej kampanii marketingowej?

Myślę, że niektóre z najlepszych opcji są:

  • zaręczyny
  • generowanie leadów
  • konwersje

Rozważ te wybory, jeśli masz problemy z wymyśleniem celu.

Krok # 2: Załóż konto reklamowe:

image15 3

Zanim będziesz mógł kontynuować, musisz podać więcej informacji.

Twój profil osobisty może nie być taki sam jak konto reklamowe, więc skonfigurujesz go tutaj.

Krok # 3: Skoncentruj wysiłki na swoim rynku docelowym:

image20

Stąd możesz zacząć zawęzić ogólne informacje o konsumentach, których planujesz kierować:

  • wiek
  • lokalizacja
  • płeć

Ogranicz koncentrację w oparciu o odbiorców Twojej marki.

Jeśli Twoja firma sprzedaje sukienki i spódnice dostosowane do college Sorority girls, nie powinieneś uwzględniać mężczyzn w wieku powyżej 65 lat w tej reklamie.

Bądź konkretny.

Facebook pozwala na dołączenie większej liczby filtrów, takich jak:

  • dane demograficzne
  • zainteresowania
  • zachowania

Daje Ci szansę zawęzić odbiorców, aby byli bezpośrednio związani z Twoją marką.

Krok # 4: Wymyśl budżet i harmonogram:

image14 5

Twój budżet określi, jak często twoja historia będzie wyświetlana jako reklama.

Możesz pozwolić mu działać w sposób ciągły lub wybrać określone dni, aby rozpocząć i zatrzymać.

Upewnij się, że porównujesz te dane z budżetem marketingowym Twojej firmy, zanim zablokujesz stawkę.

Otrzymujesz opłatę za wrażenie lub zaangażowanie pocztowe, w zależności od tego, co wybierzesz.

Krok # 5: Stwórz swoją reklamę:

image21

Wybierz “Reklama” w lewym dolnym rogu menu nawigacyjnego, aby uzyskać dostęp do tego ekranu.

Stąd możesz wybrać format swojej historii.

W tym przykładzie wybrałem pojedynczy film.

Pojedyncze filmy konto dla 25% reklam na Instagramie.

To wszystko.

Ci z was, którzy mają trochę pieniędzy do zaoszczędzenia w budżecie marketingowym, mogą skorzystać z sponsorowanych historii na Instagramie.

Chociaż nie jest to całkowicie konieczne dla wszystkich firm, jest to opcja.

Wniosek

Jeśli nie używasz Instagramu do promowania swojej firmy, to musi się to natychmiast zmienić.

Ale upewnij się, że korzystasz ze wszystkiego, co ta platforma ma do zaoferowania.

Instagram stories to świetny sposób na promowanie marki i generowanie potencjalnych klientów.

Jest ponad 700 milionów ludzi aktywny na tej platformie co miesiąc.

image19

Liczba ta rośnie z roku na rok.

Użyj swojej historii na Instagramie, aby oferować swoim obserwującym ekskluzywne rabaty lub promocje.

Aby zwiększyć świadomość marki, zobacz, czy inna firma pozwoli Ci przejąć ich konto i opublikować.

Możesz wygenerować dowód społeczny celebrytów, pozwalając komuś z dużą liczbą obserwujących przejąć również twoje konto.

Na żywo.

Jest to jeden z najlepszych sposobów na zwiększenie zaangażowania użytkowników poprzez historię na Instagramie.

Daj swoim obserwatorom zakulisowe spojrzenie na Twoją organizację. To wygeneruje bardziej osobisty związek z Twoją marką.

Jeśli chcesz promować funkcję w swojej witrynie, np. blog, daj podgląd tej treści w swojej historii.

Możesz także użyć Instagram story do promowania treści generowanych przez użytkowników lub wprowadzenia nowego produktu.

Jeśli chcesz wydać trochę pieniędzy, spróbuj uruchomić sponsorowaną historię, jak również.

Czy myślisz, że użyjesz więcej zdjęć lub filmów, aby promować swoją markę za pośrednictwem Instagram Story?

Total
0
Shares
Dodaj komentarz
Related Posts