Najlepsze Usługi Płacowe Online

Chcesz przejść od razu do odpowiedzi? Najlepsza usługa płacowa online dla większości ludzi to OnPay.

Obsługa płac pracowników i towarzyszące jej obowiązki podatkowe to dwa niezbędne zadania, które powodują niepokój nawet najbardziej doświadczonego właściciela firmy lub menedżera HR. I nie bez powodu. Każdego roku około jedna trzecia małych firm jest karana przez Urząd Skarbowy z powodu błędów płacowych.

Poza nakładaniem kar podatkowych, psucie listy płac nawet raz skutkuje nieszczęśliwymi pracownikami. Spieprzyć to dwa razy? Twoja reputacja biznesowa wisi na włosku.

Automatyzacja płac za pomocą usługi płac online jest najlepszym sposobem zarządzania tymi ryzykami. 

Zanurkowałem głęboko w najpopularniejsze opcje dostępne dzisiaj. Spośród nich wybrałem pięć najbardziej funkcjonalnych, intuicyjnych i niezawodnych usług płacowych online dla małych i średnich firm. 

Każda z moich najlepszych opcji może pomóc firmie lepiej zarządzać płacami. Ale każdy z nich wyróżnia się dla określonego rodzaju firmy lub użytkownika.

5 Najlepszych Usług Płacowych Online

  1. OnPay – Najlepsze do uproszczenia wszystkich rzeczy płac
  2. Gusto – Najlepsze dla rozproszonych pracowników
  3. Paychex – Najlepsze dla doświadczonych zespołów płacowych
  4. QuickBooks Payroll – Najlepsze dla solopreneurs i małych zespołów
  5. ADP – Najlepsze, aby nigdy nie przerosnąć swojego dostawcy płac

Wszystkie pięć najlepszych typów to mistrzowie w zarządzaniu typowymi zadaniami płacowymi, takimi jak planowanie, raportowanie nowych pracowników i bezpieczeństwo.

Tam, gdzie się wyróżniają-i co zapewniło im miejsce na mojej liście-jest to, jak działają w kluczowych kategoriach, które większość użytkowników uważa za krytyczne. Obejmują one łatwość administracji, korzystanie z pracowników, raporty i zarządzanie podatkami.

Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, które rozwiązanie jest odpowiednie dla ciebie.

#1-OnPay-najlepsze dla uproszczenia wszystkich rzeczy płac

Odwiedź OnPay

  • Łatwy w użyciu
  • Proste ceny
  • Znakomita obsługa klienta
  • Usprawnione integracje

Wypróbuj za darmo przez 30 dni!

OnPay rozpoczął jako wewnętrzne rozwiązanie, które pomaga uprościć działalność płacową jednej rodziny. Dziesięć lat później OnPay jest jedną z najbardziej cenionych usług płacowych na rynku.

To skupienie się na uproszczeniu zawiłości płac wylądowało na mojej liście.

Brak dedykowanej osoby do płac lub HR w Twojej firmie? Nie ma sprawy. OnPay z powodzeniem pomaga każdemu opanować zarządzanie płacami, niezależnie od doświadczenia. 

Gdzie Onpay Wyróżnia Się

OnPay dostarcza w wielu kluczowych obszarach, które sprawiają, że jest idealny dla niedoświadczonych użytkowników płac.

  • Uproszczone zarządzanie płacami: Laserowa koncentracja Onpay na ułatwianiu obsługi płac sprawia, że jest to narzędzie, z którego każdy może z powodzeniem korzystać. Nie musisz być doświadczonym specjalistą HR, aby skutecznie prowadzić płace każdego miesiąca.
  • Łatwe wprowadzanie pracowników i dostęp do nich: Większość najczęstszych zadań, takich jak samodzielne wdrażanie i przeglądanie dokumentów płacowych, można bezboleśnie wykonać za pośrednictwem strony internetowej OnPay. Łagodzi to frustrację pracownika i oszczędza czas pracodawcy.
  • Najlepsza obsługa klienta: Onpay kładzie nacisk na uproszczenie płac dla wszystkich, więc ma sens, że kładzie silny nacisk na pomoc swoim klientom. OnPay rozwiązuje problemy szybko i skutecznie bez długiego czasu wstrzymania, w przeciwieństwie do niektórych konkurencji na tej liście.

Użytkownicy, z którymi rozmawialiśmy, zwłaszcza ci, którzy nie mają formalnego doświadczenia w zakresie płac lub kadr, bardzo lubili łatwość korzystania z usługi OnPay. 

“Łatwo jest obsługiwać ten system osobie, która niekoniecznie jest księgowym”, zauważył jeden z użytkowników, z którymi rozmawialiśmy, ” na przykład w przypadku, gdy masz właściciela firmy, który będzie to robił.”

OnPay otrzymuje również wysokie oceny po stronie wykorzystania przez pracowników. Recenzje, które badaliśmy, konsekwentnie zauważały, jak łatwa jest platforma dla pracowników, aby uzyskać dostęp i nawigować. Mogą samodzielnie się wdrożyć, wydrukować paystuby i samodzielnie zmieniać formularze podatkowe. 

Jest to ogromna korzyść dla małych firm, które nie mają dedykowanego zespołu HR, ponieważ eliminuje wiele powtarzających się pytań i zadań zwykle związanych z tymi działaniami.

OnPay jest dostarczany z podstawowymi narzędziami HR dla każdego małego biznesu, takimi jak zautomatyzowane przepływy pracy onboardingu, niestandardowe śledzenie WOM i nowe raportowanie zgodności z przepisami. 

Jeśli chcesz lub potrzebujesz więcej opcji, OnPay bezproblemowo integruje się z wybraną liczbą aplikacji innych firm do księgowości, zarządzania czasem, 401(k) i zgodności. Należy jednak zauważyć, że OnPay oferuje najmniej integracji innych firm z dowolnym produktem na mojej liście Top five.

Mimo to, jeśli używasz narzędzia w aktualnym repertuarze integracji OnPay, OnPay z łatwością przeprowadzi Cię przez połączenie tych dwóch. 

“Zdecydowaliśmy się zintegrować OnPay z systemem zarządzania czasem o nazwie zastępca”, zauważył kierownik biznesowy małej kliniki zdrowia. “To niezwykle proste.”

Gdy pojawią się pytania, OnPay zapewnia szybkie odpowiedzi. 

“Myślę, że najdłużej czekałam na czekanie 10 minut i zawsze są bardzo pomocni i uprzejmi” – powiedział nam właściciel zabieganej praktyki weterynaryjnej. “Ich odpowiedź za każdym razem brzmiała:” zajmiemy się tym za Ciebie ” i zawsze to robią.” 

A jeśli dojdzie do błędu w podatku od wynagrodzeń, OnPay nie pozwala swoim użytkownikom iść sam. Inny użytkownik, z którym rozmawialiśmy, zauważył: “jeśli otrzymam wiadomość, że jest błąd w obliczeniu [podatku], idę od razu do OnPay i mówią: nie martw się, wyjaśnimy, co zrobiliśmy, dlaczego to zrobiliśmy i nie powinieneś się tym martwić.”

Innym obszarem, w którym Onpay świeci, jest funkcjonalność raportowania, zwłaszcza jego wstępnie zbudowane raporty. Ludzie, z którymi przeprowadziliśmy wywiady i opinie użytkowników, które czytaliśmy online, zachwycali się tym, jak łatwe są raporty OnPay do znalezienia i wykorzystania, zwłaszcza raporty na koniec roku. 

A gdy niestandardowe raporty są tym, czego potrzebuje użytkownik, OnPay upraszcza proces dzięki funkcji projektanta raportów. Prosty interfejs użytkownika typu “przeciągnij i upuść” umożliwia dodawanie lub usuwanie do 50 punktów danych, przesuwanie kolumn, dostosowywanie zakresów dat, konfigurowanie filtrów i tworzenie własnych widoków dla poszczególnych użytkowników.

Personalizacja OnPay obejmuje również cykle płac. W przeciwieństwie do innych na mojej liście, OnPay pozwala uruchamiać nieograniczone cykle płac co miesiąc bez dodatkowych kosztów. 

W przypadku małych firm jest to szczególnie ważna funkcja, jak zauważył jeden z użytkowników, który zapomniał dodać nowego pracownika przed uruchomieniem listy płac.

– Zapomniałam kliknąć guzik-przypomniała. Po uruchomieniu bezpośredniej wypłaty depozytu i widząc, że tęskni za nowym pracownikiem, była w stanie wrócić, szybko wyciąć czek ręcznie i upewnić się, że nowy pracownik otrzymał zapłatę na czas. OnPay ” jest dla mnie świetnym narzędziem, ponieważ czasami zapominam kliknąć przycisk.”

Podsumowując, OnPay dostarcza tam, gdzie jest to najważniejsze, eliminując zgadywanie z listy płac.

Plusy Wady
Uproszczona lista płac Nie oblicza podatków lokalnych
Łatwy onboarding i dostęp pracowników Brak aplikacji mobilnej
Najlepsza obsługa klienta Ograniczone integracje
Proste raportowanie Brak automatycznej listy płac
Nielimitowana Miesięczna lista płac Niektóre trudne do opanowania funkcje

Gdzie OnPay Może Poprawić 

Żadna usługa płacowa online nie jest idealna, A OnPay nie jest wyjątkiem. Koncentracja oprogramowania na ułatwianiu płac stwarza również pewne luki w funkcjonalności. To, czy te luki są duże, zależy od twoich potrzeb.

  • Brak opcji automatycznej listy płac: Podczas gdy OnPay pozwala na uruchamianie nieograniczonych cykli płac co miesiąc,nie ma funkcji set-it-and-forget-it. Za każdym razem musisz ręcznie zatwierdzać listę płac, nawet jeśli dane nie zmieniają się z cyklu na cykl. Wszystkie pozostałe pięć najlepszych produktów może to zrobić.
  • Niektóre funkcje są trudne do opanowania: Mimo że skupia się na prostocie, wielu użytkowników zgłasza niepotrzebną złożoność w niektórych obszarach, w szczególności wdraża bardziej skomplikowane procesy przy uruchamianiu i wydobywaniu określonych informacji z systemu.
  • Liczba integracji jest ograniczona: Chociaż OnPay integruje się płynnie z narzędziami innych firm wymienionymi na swojej stronie internetowej, opcje te są ograniczone. W końcu było mniej niż 20 narzędzi innych firm. Wszystkie inne produkty na tej liście oferują znacznie bardziej solidne portfolio integracji.

Jedną z godnych uwagi wad jest niezdolność administratora płac do jednorazowego skonfigurowania listy płac i uruchomienia jej automatycznie. Musisz wejść i ręcznie pracować przez dwa ekrany i stronę potwierdzającą za każdym razem, gdy uruchamiasz cykl płacowy z OnPay. 

Prawdopodobnie nie jest to ogromna przeszkoda dla małej firmy z kilkoma pracownikami lub zmienną listą płac. Ale dla firmy z dużą siłą roboczą pracowników najemnych może to szybko stać się niepotrzebnym obciążeniem. Inne produkty na mojej liście, takie jak Gusto, Paychex i ADP, oferują wygodę set-it-and-forget-it.

Podczas gdy OnPay stara się być łatwy w użyciu, istnieją pewne aspekty, w których użytkownicy zmagają się lub napotykają pozornie niepotrzebną irytację. 

Jeden z użytkowników, z którymi rozmawialiśmy, próbował znaleźć indywidualne informacje 401 (k) jako przykład. “Muszę wejść na listę 401 (k), a następnie odblokować wszystkich, których nie chcę. Wolałbym być w stanie po prostu … kliknąć osobę, którą chcę i uruchomić raport.” 

Inni użytkownicy OnPay wspominali o zmaganiu się z procesem wdrażania, przynajmniej w bardziej złożonych sytuacjach. Jedna z osób, z którymi rozmawialiśmy, zauważyła, że zarządzanie naliczaniem świadczeń dla różnych systemów rekompensat nie było łatwe do skonfigurowania. Ten sam użytkownik miał również problemy z uzyskaniem długoterminowych pracowników w prawidłowym harmonogramie naliczania świadczeń, zauważając ,że wymagane jest” dużo tam iz powrotem” z OnPay, aby uzyskać prawidłowe skonfigurowanie rzeczy.

Następnie brakuje aplikacji mobilnej dla administratorów lub pracowników. Onpay twierdzi, że jego strona internetowa pozwala użytkownikom uruchamiać listy płac z dowolnego miejsca z ” tylko jednym barem odbioru.”Jest jednak coś bardziej intuicyjnego i łatwiejszego w dobrze zaprojektowanej aplikacji. Zarówno Paychex, jak i ADP mają solidne aplikacje mobilne. Nawet Gusto oferuje ograniczoną aplikację mobilną do podstawowej samoobsługi pracownika. 

Nieco bardziej niszowy problem pojawia się dla firm, które działają w miejscach z podatkami komunalnymi. OnPay nie może obsługiwać podatków lokalnych, więc jeśli Twoja firma podlega tym podatkom, będziesz potrzebował usługi płacowej, która może nimi zarządzać za Ciebie. Wszystkie inne opcje na mojej liście oferują tę usługę.

Wreszcie, OnPay rzuca piłkę nieco z mniej niż 20 integracjami aplikacji innych firm. Pod tym względem pozostaje daleko w tyle za swoją konkurencją. Pozostawia to również dość dużą lukę dla nowych użytkowników OnPay, którzy już korzystają z narzędzi księgowych, zarządzania czasem i narzędzi 401(k), których nie ma na liście. 

Cennik OnPay

OnPay naprawdę świeci, jeśli chodzi o ceny, z kilku powodów. Zapomnij o skomplikowanych warstwach i niestandardowych wycenach. OnPay oferuje wszystkie swoje usługi za jedną miesięczną opłatę i jest to opłata, która stawia OnPay wśród najtańszych opcji na mojej liście.

Ich podejście do cen zapewnia również entuzjastyczne recenzje od rzeczywistych użytkowników. “Jeśli jesteś małą firmą jak my are…it to niesamowita wartość” – zauważa dyrektor biznesowy małej przychodni zdrowia.

OnPay kosztuje tylko 36 USD miesięcznie plus 4 USD za osobę miesięcznie. To wszystko. Żadnych kontraktów. Żadnych tajemniczych opłat. Bez niepewności. 

Istnieje nawet prosty kalkulator na ich stronie internetowej, który pozwala zobaczyć dokładnie, ile zapłacisz, bez konieczności rozmowy z jednym sprzedawcą OnPay. 

Inne kluczowe cechy cen OnPay:

  • 30-dniowy darmowy okres próbny
  • Koszty migracji od poprzedniego dostawcy płac są pokrywane
  • Bez umowy, Anuluj w każdej chwili

Dolna linia: Właściciele małych firm i menedżerowie bez wiedzy płacowej pokochają prosty interfejs, solidną obsługę klienta i przyjazne dla budżetu ceny OnPay.

#2-Gusto-najlepsze dla rozproszonych pracowników

Odwiedź Gusto

  • Prosta implementacja
  • Wbudowane śledzenie czasu
  • Zautomatyzowane cykle płacowe
  • Lokalne zarządzanie podatkami

Wypróbuj za darmo przez 30 dni!

Gusto rozpoczął życie jako ZenPayroll w 2012 roku. Wraz ze wzrostem wymagań klientów, Gusto rozwinęło się poza podstawowe usługi płacowe, oferując kompleksowy pakiet funkcji, które ułatwiają wdrażanie pracowników i zarządzanie nimi w dowolnym miejscu. 

Obecnie Gusto przetwarza dziesiątki miliardów dolarów wynagrodzeń dla 100 000 firm w całych Stanach Zjednoczonych. Niektóre mają zlokalizowane siły robocze, podczas gdy inne są w pełni zdalne, z pracownikami rozmieszczonymi we wszystkich pięćdziesięciu stanach. 

Gusto ułatwia zarządzanie rozproszonymi pracownikami dzięki przyjaznemu i angażującemu interfejsowi użytkownika, który upraszcza płace, kadry i świadczenia zarówno dla administratorów, jak i pracowników.

Where Gusto Excels

Podobnie jak Onpay, Gusto koncentruje się na doświadczeniu użytkownika, przekształcając skomplikowany temat w coś łatwego w użyciu i zarządzaniu. Sprawiają również, że jest to zabawa po drodze, z lekkim podejściem do projektowania.

Gusto odróżnia się jednak od OnPay w sposobie, w jaki podchodzą do tego, jednocześnie uwzględniając podstawową funkcjonalność, której wymaga większy biznes. To wyjątkowe połączenie łatwości obsługi i solidnej funkcjonalności sprawia, że Gusto znalazło się na mojej liście Top five i jest najlepsze dla zespołów głównie zdalnych.

Oto obszary, w których Gusto wyróżnia się najbardziej:

  • Łatwy w użyciu dla wszystkich: Kiedy zarządzasz zdalną siłą roboczą, wdrożenie i interakcja z nowymi pracownikami to wyzwanie. Gusto nie tylko ułatwia nowemu biznesowi rozpoczęcie pracy, ale także ułatwia nowym pracownikom przyspieszenie. 
  • Solidne narzędzia do zatrudniania i wdrażania pracowników: Jeśli Twoja firma się rozwija, optymalizacja tych procesów ma kluczowe znaczenie. Gusto pozwala pozyskać nowych pracowników w sposób całkowicie bezinteresowny. To sprawia, że Gusto szczególnie świetnie nadaje się do zatrudniania pracowników zdalnych.
  • Wbudowane narzędzie do zarządzania czasem (na wyższych poziomach): Jeśli Twoi pracownicy muszą śledzić swój czas, możesz subskrybować wyższy poziom Usługi Gusto i mieć tę funkcję w zestawie. Oznacza to, że możesz pominąć integrację z narzędziem innej firmy, w przeciwieństwie do OnPay, które oferuje tylko integracje i nie ma własnej natywnej funkcji śledzenia czasu. 

Użytkownicy zachwycają się czystym i łatwym w nawigacji designem Gusto. Podczas gdy dowcipne, animowane świnie i ilustracje z kreskówek nie są dla każdego filiżanką herbaty, rezonują z fanami Gusto. Jak jeden z użytkowników, z którymi rozmawialiśmy, wykrzyknął: “dzięki Bogu mamy Gusto. Zobacz jakie to proste. Yay!”

Łatwe jest również wprowadzanie nowych pracowników do pracy dzięki prostym listom kontrolnym, szablonom podstawowych elementów, takich jak listy ofertowe i możliwości podpisów cyfrowych. Gusto ułatwia pracodawcom wdrażanie pracowników do pracy na własną rękę, nawet w przypadku pracowników zlokalizowanych na miejscu.

Wyjaśniając, jak zmienił się proces wdrażania nowych pracowników w jej firmie z Gusto, Liz, menedżer HR w wielu firmach wartych milion dolarów, powiedziała, że jej zespół nakręcił film wyjaśniający, jak działa nowy tablet pracownika. Zamiast długiego spotkania z nowym pracownikiem, który przegląda funkcjonalność tabletu, jej zespół po prostu dzieli się tym filmem za pośrednictwem Gusto.

Podobnie nowi pracownicy mogą z łatwością wejść na pokład, co ma kluczowe znaczenie dla pracowników zdalnych. Możesz wysłać automatyczną serię wiadomości e-mail, która przeprowadzi pracownika przez wszystkie zadania potrzebne podczas procesu wdrażania. Pozwala pracownikom pracować z łatwymi do zarządzania fragmentami informacji, a nie doświadczać przeciążenia danych w pierwszym dniu pracy. 

Jak dowiedziała się również Liz, Gusto sprawia, że jest to zrozumiałe dla nawet najmniej zaawansowanej technologicznie osoby w zespole, oszczędzając czas i energię w rozwiązywaniu typowych problemów użytkowników. 

“Ta sama grupa osób, które korzystają z Gusto, korzysta również z innych platform, z których korzystamy” – powiedziała. “Słyszę to wszystko wokół wszystkich innych platform, ale nie wokół Gusto.” 

Gusto daje Ci również elastyczność, jeśli chodzi o prowadzenie płac co miesiąc, oferując nieograniczone przebiegi płacowe. Podobnie jak OnPay, nie jesteś zablokowany w ustalonych z góry cyklach płacowych, ani obciążony dodatkowymi opłatami, jeśli twoje potrzeby przetwarzania płac wzrosną. Z Gusto możesz dostosować się do zmieniających się potrzeb lub gdy potrzebujesz rozwiązać jednorazową sytuację.

Jednak w przeciwieństwie do Onpay, Gusto zapewnia wygodę zautomatyzowanej listy płac. Jest to szczególnie świetna funkcja dla firm ze statycznymi listami płac, takich jak zespół z pełnym wynagrodzeniem. 

Po skonfigurowaniu początkowych informacji płacowych można ustawić, aby uruchamiały się automatycznie w każdym cyklu płatniczym. Chcesz coś zmienić? Prosty przełącznik umożliwia włączanie i wyłączanie tej funkcji w razie potrzeby.

Wreszcie, jeśli Twoja firma podlega lokalnym podatkom, Gusto ułatwia zarządzanie i składanie tych zobowiązań. Jest to kolejny obszar, w którym Gusto wyprzedza OnPay, który nie oferuje tej funkcji.

W połączeniu, wszystkie zalety Gusto sprawiają, że jest to idealne narzędzie dla rozwijających się firm z rozproszonymi pracownikami.

Plusy Wady
Łatwy w użyciu dla wszystkich Słaba Obsługa klienta
Zarządza podatkami lokalnymi Świadczenia nie są dostępne we wszystkich 50 stanach
Nieograniczona i zautomatyzowana lista płac Trudne integracje
Solidne narzędzia do zatrudniania / wdrażania pracowników Podstawowy plan nie zawiera żądań WOM
Wbudowane śledzenie czasu na niektórych planach Brak aplikacji mobilnej

Gdzie Gusto Może Poprawić

Oczywiście, pomimo wszystkich sposobów, w jakie Gusto wygrywa z użytkownikami, ma pewne niedociągnięcia, które znoszą wołanie.

  • Obsługa klienta pozostawia wiele do życzenia: Jeśli chodzi o utrzymanie zadowolenia klientów, Gusto potyka się. Chociaż mogą szybko odpowiedzieć na Twoje początkowe połączenie, użytkownicy konsekwentnie twierdzą, że rozwiązanie problemu wymaga wielu połączeń w ciągu dni i tygodni.
  • Integracja jest trudna: Chociaż Gusto mówi, że” dobrze gra z ulubionym oprogramowaniem ” i wymienia ponad 100 narzędzi innych firm, doświadczenie użytkownika opowiada inną historię. W szczególności użytkownicy mieli problemy z integracją Gusto z popularnymi pakietami księgowymi, takimi jak Xero, FreshBooks i Sage.
  • Brak żądań WOM lub zatwierdzonej synchronizacji WOM (na planie podstawowym): Aby uzyskać tę samą funkcjonalność WOM OnPay, użytkownicy Gusto będą musieli subskrybować wyższy poziom, droższy plan. 

Użytkownicy, z którymi rozmawialiśmy, byli zjednoczeni w swojej krytyce Obsługi Klienta Gusto. Chociaż przedstawiciele obsługi klienta są dostępni od poniedziałku do piątku z wydłużonymi godzinami pracy, przedstawiciele wydają się źle przygotowani do obsługi pytań użytkowników. 

Podobnie wielu użytkowników skarżyło się na długi czas oczekiwania i potrzebę wykonywania wielu połączeń przez wiele dni i tygodni, aby ostatecznie rozwiązać pytania.

“Biegali mnie w kółko”, zauważył jeden z byłych użytkowników Gusto. “Myślę, że to dlatego, że nie wiedzieli … nie rozumieli własnych usług.”W końcu odszedł z Gusto, ponieważ chciał bardziej precyzyjnego podejścia do zarządzania płacami.

Jeśli jesteś nowym startupem bez dedykowanego działu HR i chcesz mieć więcej rąk do trzymania, może to być problem. Jest to również jeden obszar, w którym OnPay i niektóre z pozostałych pięciu najlepszych ofert Gusto. 

Ograniczone korzyści to kolejny obszar, w którym Gusto trochę się potknie. Mimo że firma zbudowała solidny, kompleksowy punkt obsługi płac i usług kadrowych, wiąże się to z kosztami. Według wielu użytkowników, z którymi rozmawialiśmy, Gusto chce zrezygnować z dotychczasowych dostawców usług na rzecz Gusto lub jednego z preferowanych brokerów. 

“Chciałem się skonfigurować z korzyściami HSA…i dali mi o tym dużo” – powiedział jeden z byłych użytkowników Gusto. “Powiedzieli mi, że zajmą się … ubezpieczeniem zdrowotnym na mojej liście płac. To, co właściwie oferowali … to bycie sprzedawcą opieki zdrowotnej … brokerem planu grupowego dla mojej firmy. Co wcale nie jest tym, czego chciałem. Chciałem, żeby zajmowali się płacami. Nie być kierownikiem grupy dla mojej opieki zdrowotnej.” 

Podobnie, świadczenia Gusto HSA i FSA nie są jeszcze dostępne w całym kraju. Podczas gdy payroll I 401 (k)są dostępne wszędzie w Stanach Zjednoczonych, HSA i FSA są dostępne tylko w 38 stanach plus DC. Jeśli Twoja firma lub pracownicy znajdują się w jednym z 12 państw, które jeszcze nie zostały objęte ochroną, będzie to stanowić wyzwanie—przynajmniej jeśli chcesz skorzystać z usług Gusto w tym zakresie.

Podobnie jak Onpay, Gusto polega na zoptymalizowanej stronie internetowej zamiast dedykowanej aplikacji do użytku mobilnego. Nie jest to deal-breaker, ale jestem ciekaw, dlaczego produkt z takim naciskiem na doświadczenie użytkownika skąpił na tej funkcji.

Gusto oferuje ograniczoną aplikację skierowaną do pracowników o nazwie Gusto Wallet. Pozwala to pracownikom zobaczyć informacje o płacach i dokumenty podatkowe, ale to wszystko. Wszystko inne musi być zrobione w internetowej wersji Gusto. 

Najbardziej zaskakujące na tej liście są trudności Gusto z integracją z popularnymi narzędziami innych firm, w szczególności z oprogramowaniem księgowym. Jeden z naszych rozmówców próbował połączyć Gusto z Xero, ostatecznie rezygnując i zostawiając Gusto na rzecz innej usługi. “Powiedzieli, że to zsynchronizuje, ale nie zagrali w ogóle ładnie razem” – zauważył.

Gusto Cennik

Gusto stosuje bardziej tradycyjne podejście do cen, podobne do ADP, Paychex i QuickBooks Payroll. Oferuje wiele poziomów usług, w przeciwieństwie do podejścia Onpay opartego na jednej cenie.

Gusto oferuje trzy poziomy: Core, Complete i Concierge. Z każdym płacisz stałą miesięczną opłatę plus stawkę za pracownika. Istnieje również opcja Select, która oferuje pełne dostosowanie, w tym cenę.

  • Rdzeń – $39 / miesiąc plus $6 na pracownika miesięcznie. Rdzeń obejmuje samoobsługę pracowników, świadczenia zdrowotne i administrację wynagrodzeń pracowników oraz politykę WOM. W przeciwieństwie do OnPay, w tej podstawowej warstwie nie ma WOM ani śledzenia czasu.
  • Complete – $39 miesięcznie plus $12 na pracownika. Ta warstwa oferuje wszystkie podstawowe funkcje, a także oferty i wdrażanie pracowników, śledzenie czasu, wnioski o urlop oraz Katalog pracowników i ankiety. 
  • Concierge – $149 / miesiąc plus $12 na pracownika miesięcznie. Zawiera wszystkie podstawowe funkcje i funkcje konsjerża, a także dostęp do certyfikowanych specjalistów HR i centrum zasobów HR.

Niezależnie od wybranego pakietu, Gusto umożliwia również dodanie usług a la carte za dodatkową opłatą:

  • 401 (K) planów
  • 529 plany oszczędnościowe dla uczelni
  • HSAs i FSAs (nie we wszystkich stanach)
  • Odszkodowania dla pracowników

Wyjątkowo Gusto oferuje również opcję Tylko dla kontrahentów dla firm, które nie mają żadnych pracowników W-2. Kosztuje 6 USD za osobę bez miesięcznej ceny bazowej i obejmuje ograniczone usługi, w tym:

  • Nieograniczone płatności wykonawcy we wszystkich 50 stanach
  • 4-dniowy depozyt bezpośredni
  • 1099-NECs
  • Nowe zgłoszenie zatrudnienia, zgodnie z wymaganiami

Gusto oferuje bezpłatny 30-dniowy okres próbny, dzięki czemu możesz zobaczyć, o co chodzi bez żadnego zaangażowania finansowego.

Dolna linia: Progresywni właściciele firm i specjaliści HR zarządzający pracownikami w różnych lokalizacjach pokochają Gusto.

# 3-Paychex-najlepsze dla doświadczonych zespołów płacowych

Odwiedź PayChex

  • Zintegrowane śledzenie czasu
  • Aplikacja mobilna dla administratorów
  • Sprawna obsługa klienta
  • Głęboka wiedza na temat podatków i płac

Poproś o bezpłatną wycenę!

Paychex jest jednym z dwóch wagi ciężkiej na mojej liście Top five. Usługa istnieje pozornie od zawsze, a pokolenia pracowników widziały logo Paychex na swoich listach płac. 

W swojej 50-letniej historii Paychex rozwinął się do oferowania pełnego pakietu usług płacowych, kadrowych, śledzenia czasu i świadczeń. 

Ta solidna oferta usług przemawia do rynku Paychex najlepiej służy. Chociaż chętnie dołączą do małych firm zatrudniających mniej niż dziesięciu pracowników, ich prawdziwym ulubionym miejscem są większe firmy z dużą liczbą pracowników i oddanym personelem HR. 

Innymi słowy, w przeciwieństwie do Onpay i Gusto, Paychex koncentruje się mniej na estetyce i trzymaniu ręki dla niedoświadczonego użytkownika, a bardziej na oferowaniu usług skierowanych do firm o złożonych wymaganiach kadrowych i płacowych. 

Gdzie Paychex Wyróżnia Się

  • Zaawansowana Obsługa klienta: Firma tej wielkości może zaoferować obsługę klienta 24/7, a Paychex zapewnia. Na wyższych poziomach subskrypcji zapewniają również dedykowanego specjalistę ds. płac dla każdego klienta. Ten specjalista pełni funkcję punktu kontaktowego dla wszystkich zapytań klientów.
  • Doskonała znajomość prawa podatkowego w zakresie płac: Mając do dyspozycji Paychex zasoby, można oczekiwać, że będą one pewnie zarządzać przepisami podatkowymi na wszystkich poziomach, w tym na poziomie lokalnym. I tak jest. Tego samego nie można powiedzieć o Paychex Heavyweight odpowiednik na tej liście, ADP.
  • Zintegrowane usługi śledzenia czasu: Paychex koncentruje się na ułatwianiu śledzenia czasu pracowników, bez względu na poziom usług, które kupujesz. Funkcja zegara czasowego działa jak tradycyjny system punch in / punch out. Oferują one również Paychex Flex Time, bardziej niezawodne rozwiązanie czasu pracy oparte na chmurze. Obie opcje zarządzania czasem płynnie przesyłają dane do systemów płacowych i kadrowych.

Byłem zaskoczony, jak bardzo podekscytowani byli użytkownicy, z którymi rozmawialiśmy o obsłudze klienta Paychex. W szczególności zauważyli, że problemy szybko się rozwiązują. Obejmuje to wszystkie poziomy obsługi klienta, a nie tylko wyspecjalizowanego specjalistę ds. płac. Tak więc nawet firmy, które nie wybierają poziomu, który zapewnia im przypisanego specjalistę, nadal otrzymują doskonałą obsługę.

Jak zauważył jeden z użytkowników Paychex, który zarządza firmą 35-osobową: “Zwykle dzwonię, jeśli jest to problem płacowy, a jeśli mój specjalista ds. płac nie jest dostępny, udajesz się do nikogo z puli i 99%—to znaczy, prawdopodobnie nawet 100%—w tym czasie osoba, z którą rozmawiam, jest bardzo kompetentna i rozwiąże ją za mnie bez konieczności odwiedzania mojego specjalisty ds. płac.” 

Jeśli chodzi o prawidłowe rozliczanie podatków, Paychex otrzymuje również wysokie oceny. Nie jest to zaskakujące, ponieważ Paychex zajmuje się tym od bardzo dawna i ma środki, aby zapewnić niuansowe zmiany podatkowe, nawet na poziomie lokalnym.

“Massachusetts niedawno zainstalował finansowaną przez państwo ustawę o płatnych urlopach rodzinnych i medycznych”, powiedział nam właściciel 100-osobowej firmy. “Tak więc skończyło się to nowym podatkiem od wynagrodzeń i Paychex poradził sobie z tym bez problemu.”

A kiedy pojawia się czkawka, użytkownicy szybko zauważają, że Paychex jest właścicielem błędu i szybko go rozwiązują w imieniu klienta. Jeden z rozmówców zauważył, że Paychex naliczył im również kilkumiesięczne opłaty, aby zrekompensować niedogodności.

Paychex kładzie również nacisk na mobilny aspekt płac na dwa sposoby. Po pierwsze, w przeciwieństwie do Onpay czy Gusto, Paychex oferuje aplikację mobilną dla administratorów. Dzięki temu administratorzy mogą przetwarzać listy płac z dowolnego miejsca w dowolnym czasie bez konieczności korzystania z przeglądarki internetowej na swoich urządzeniach mobilnych. 

Po drugie, Paychex oferuje kilka opcji śledzenia czasu, które działają dla lokalnych i mobilnych pracowników. 

“Jednym z głównych powodów przejścia do Paychex było skorzystanie z zegara czasu online” – powiedział jeden z użytkowników Paychex. “Posiadanie zautomatyzowanego systemu do zameldowania i wymeldowania jest bardzo przydatne. Jest to znacznie bardziej usprawniony system. To zdecydowanie oszczędza czas.”

Raportowanie jest kluczowym elementem każdej usługi płacowej, a użytkownicy Paychex mieli wiele dobrych rzeczy do powiedzenia na ten temat. W szczególności użytkownicy pokochali wbudowany Dziennik płac i raport o zarobkach pracowników. 

Nawet jeśli chodzi o niestandardowe raportowanie, użytkownicy zauważyli, że funkcja przeciągania i upuszczania sprawiła, że wyciąganie niestandardowych informacji było dość proste. Jest to wyróżnik wśród niestandardowych raportów dla wszystkich produktów na mojej liście.

Paychex zdecydowanie rozumie wyrafinowane potrzeby swoich odbiorców docelowych i wykonuje świetną robotę, aby je zaspokoić.

Plusy Wady
Skuteczna Obsługa klienta Skomplikowany interfejs użytkownika
Doskonała wiedza podatkowa Mylący proces onboardingu
Wbudowane śledzenie czasu Trudne do integracji
East custom reporting Brak przejrzystości cen
Aplikacja mobilna Agresywni sprzedawcy

Gdzie Paychex Może Poprawić

Chociaż Paychex wykonuje ogólnie świetną robotę, nadal istnieje kilka obszarów, które można poprawić, aby wyeliminować niektóre powtarzające się Skargi.

  • Interfejs użytkownika jest skomplikowany: Podczas gdy projekt jest o wiele bardziej gołe niż OnPay lub Gusto, Paychex komplikuje go zbyt wieloma wyborami. To znowu przemawia do grupy docelowej, która nie jest typem trzymania ręki, ale doświadczonymi zespołami HR. Chociaż doświadczony specjalista HR prawdopodobnie nie będzie miał problemów z nurkowaniem w Paychex, użytkownicy z mniejszym doświadczeniem często uważają to za wyzwanie.
  • Wiele integracji, ale trudne do zintegrowania: Z ponad 100 dostępnymi integracjami innych firm, Paychex wydaje się współpracować z prawie każdym innym narzędziem, z którego już korzystasz. Jednak wielu użytkowników zauważa, że faktycznie uzyskanie tych dwóch, aby grać ładnie razem, jest trudniejsze niż oczekiwano.
  • Ceny to ogromny sekret: Paychex jest bardzo strzeżony, jeśli chodzi o ujawnianie cen. W przeciwieństwie do innych usług na tej liście, Paychex sprawia, że przeskakujesz przez wiele przeszkód, aby znaleźć ceny lub pakiety, jeśli kiedykolwiek to zrobisz. Zamiast tego chcą, abyś zapisał się na bezpłatną konsultację, aby uzyskać niestandardową wycenę.

Jeśli chodzi o naukę nowego oprogramowania płacowego, istnieją dwa typy ludzi: ci, którzy wiedzą dużo na ten temat i chcą kopać na własną rękę, oraz ci, którzy są nowicjuszami w dziedzinie płac i chcą bardziej spersonalizowanej uwagi. 

Paychex jest zdecydowanie usługą dla tych pierwszych, jak powiedział nam jeden z rozmówców, omawiając onboarding nowych pracowników.

“Moim problemem jest to, że nie dostałem niczego, co mówi” Oto, Jak to wszystko powinno działać od początku do końca.”Staram się sam to rozgryźć” “Byłoby miło mieć to wszystko pod ręką.”

Podobnie, chociaż interfejs użytkownika administratora jest dość nagi, nadal powoduje zamieszanie dla niektórych. Doświadczone zespoły HR bez wątpienia wskoczą i będą cieszyć się jazdą, ale ktoś, kto nie ma dużej wiedzy na temat płac lub HR, może czuć się onieśmielony i przytłoczony opcjami. Nie jest to niemożliwe, ale zajmie kilka cykli płacowych, aby wszystko było naturalne. 

Jednym z obszarów, który mnie zaskoczył, były skargi użytkowników na to, jak trudne są niektóre integracje, zwłaszcza jeśli chodzi o oprogramowanie do śledzenia czasu. W niektórych przypadkach trudna integracja skutkuje dodatkową pracą dla klienta Paychex.

Jak zilustrował jeden z użytkowników, ” Paychex ma swój własny czas na raportowanie produktu. Nie używamy tego … bo już mieliśmy taki, który został zatwierdzony przez DCA, bo jesteśmy Federalnym wykonawcą. Paychex jest prawdopodobnie zatwierdzony przez DCA, ale po co się męczyć? Po co odtwarzać koło? Więc mamy oddzielny system i muszę włożyć WOM ręcznie, aby zapłacić.” 

I wreszcie, Paychex jest niezwykle tajemniczy, jeśli chodzi o udostępnianie informacji o cenach online. Niezależnie od tego, czy jest to spowodowane tym, że są drogie, czy po prostu chcą zaangażować się w ich nachalny zespół sprzedaży, czy oba, jest to coś, z czym kilka osób, z którymi rozmawialiśmy, zauważyło problem.  

“To prawdopodobnie jedna z moich największych skarg dotyczących współpracy z Paychex”, powiedział nam jeden z obecnych użytkowników Paychex. “Promują niski koszt z góry, ponieważ uwzględniają szereg rabatów, ale z czasem te rabaty po prostu znikają.”

Podobnie zespół sprzedaży Paychex nie uniknął kontroli. Sprzedawcy Paychex są po prostu natarczywi. Dziesiątki opinii zgrywane Paychex za ich agresywnych poszukiwań sprzedaży, w tym powtarzające się e-maile, rozmowy telefoniczne i teksty do istniejących klientów. Ich taktyki sprzedaży, nawet dla obecnych klientów, pozostawiają coś do życzenia. 

“Jedynym problemem, jaki miałem, są ich sprzedawcy” – zauważył inny użytkownik Paychex, z którym rozmawialiśmy. Żaden inny produkt na tej liście nie otrzymuje tego rodzaju skarg. 

Cennik Paychex

Znalezienie informacji o cenach Paychex na ich stronie internetowej jest jak poszukiwanie Świętego Graala. Może gdzieś tam jest, ale ciężko go znaleźć. A kiedy w końcu to znajdziesz, czujesz, że osiągnąłeś coś niezwykłego. 

Jest to zupełnie inne podejście niż Gusto, Onpay i QuickBooks, którzy stawiają ceny na pierwszym miejscu. 

  • Flex Essentials – $39 miesięcznie + $ 5 na pracownika. Obejmuje podstawy. Oferuje mniej usług za więcej kosztów niż Gusto lub Onpay.
  • Flex Select – tylko wycena niestandardowa. Wszystkie usługi Flex Essentials, a także dedykowany Specjalista ds. płac, aplikacja mobilna dla administratorów płac, dostęp do usług e-learningowych i inne opcje płac dla pracowników. 
  • Flex Pro – tylko wycena niestandardowa. Wszystko, od podstawowych i wybranych, a także usługi zazwyczaj potrzebne tylko przez większe firmy. Ponadto musisz przejść do tego poziomu, aby uzyskać podstawowe usługi, takie jak integracje księgowe i Dodatki, usługi oferowane przez innych w pierwszej piątce po niższych cenach.
  • Nie ma 30-dniowego bezpłatnego okresu próbnego, ale Paychex od czasu do czasu oferuje specjalne oferty, które oferują trzy miesiące za darmo. Jednak będziesz musiał szukać, aby je znaleźć.

Niebezpieczeństwo związane z cenami Paychex, potwierdzone przez liczne opinie użytkowników, polega na tym, że koszty mogą szybko wzrosnąć, zwłaszcza gdy dodawane są usługi a la carte. Niektórzy opuszczają serwis z powodu podwyżek cen.

Dolna linia: Dla doświadczonego zespołu płac lub profesjonalisty HR Paychex jest niezwykle potężnym narzędziem…ale cała ta moc będzie nieco większa dla użytkowników bez doświadczenia płacowego.

#4 – QuickBooks Payroll-najlepszy dla Solopreneurs i małych zespołów

Odwiedź Quickbooks

  • Świetne, przystępne ceny
  • $25,000 ochrona przed karami podatkowymi
  • Aplikacja mobilna do śledzenia czasu
  • Usprawnione przetwarzanie płac

Uzyskaj 50% zniżki na pierwsze 3 miesiące!

Moc marki nigdy nie może być zaniżona, a QuickBooks jest natychmiast rozpoznawalną nazwą w oprogramowaniu księgowym. 

Firma przez dziesięciolecia zdobyła reputację niezawodnego i łatwego w użyciu. Ta reputacja rozciąga się na QuickBooks płac.

Nie trzeba się zastanawiać, aby powiedzieć, że QuickBooks Payroll jest idealny dla każdego, kto już korzysta z QuickBooks do księgowości. Możesz nawet zintegrować te dwa z oprogramowania do księgowania QuickBooks za pomocą jednego kliknięcia.

Ale QuickBooks Payroll jest również idealny dla każdej małej firmy, która chce samodzielny, przycięty produkt do zarządzania płacami-coś, co jest łatwe w użyciu i wykonuje pracę bez zbędnych wodotrysków. 

QuickBooks zapewnia Kompaktowy pakiet usług płacowych w rozsądnej cenie, najlepiej nadaje się dla osób fizycznych i małych firm, które priorytet koszt nad dodatkową funkcjonalność, że nie potrzebują.

Where QuickBooks Payroll Excels

QuickBooks Payroll oferuje wiele wspaniałych funkcji, które są idealne dla solopreneur lub właściciela firmy, którego zadaniem jest zarządzanie małymi zespołami.

  • Bardzo intuicyjny: QuickBooks płace paznokcie, jeśli chodzi o ułatwianie ludziom z małym lub żadnym tle płac, aby ludzie płacili. Nowy pulpit Centrum podatków od wynagrodzeń ułatwia korzystanie z całej usługi. 
  • Ochrona przed karami podatkowymi: Wyjątkowo wśród produktów na mojej liście, QuickBooks Payroll oferuje rzeczywistą ochronę pieniężną (do $25,000 rocznie) na pokrycie kar podatkowych i odsetek. Podczas gdy musisz być na najwyższym poziomie usług dla tego zakresu, ten rodzaj ubezpieczenia może uratować małą firmę od ruiny finansowej.
  • Uproszczone śledzenie czasu: QuickBooks Time pozwala użytkownikom śledzić czas w podróży za pośrednictwem strony internetowej lub dedykowanej aplikacji mobilnej, a następnie automatycznie przesyłać dane z powrotem do QuickBooks Payroll. 

Użytkownicy, z którymi rozmawialiśmy, używali QuickBooks Payroll w połączeniu z QuickBooks. Jednogłośnie zgodzili się, że QuickBooks Payroll zaoszczędziło im znaczny czas każdego miesiąca. Zmniejszyło to również wydatki.

Jeden użytkownik zauważył, że przed przejściem do QuickBooks Payroll, spędzali co najmniej godzinę każdego miesiąca na prowadzeniu listy płac. Od czasu konwersji ich czas przetwarzania został skrócony do zaledwie kilku minut. 

I, jak zauważył inny rozmówca, ” to oszczędza mi pieniądze z konieczności płacenia mojej księgowej / księgowej.”

Dla użytkowników, którzy chcą płacić nieco więcej każdego miesiąca, Ochrona QuickBooks Payroll za kary podatkowe może być prawdziwym ratunkiem. Kiedy jesteś na radarze urzędu skarbowego, sprawy mogą się szybko kleić. Wiedząc, że Twoje oprogramowanie płacowe ma swoje plecy, może być warte dodatkowych kosztów pakietu wyższego poziomu.

Recenzje, które czytaliśmy, a użytkownicy, z którymi rozmawialiśmy, konsekwentnie chwalili również gotowe raporty. Podczas gdy raporty 20 ready-to-go mogą nie wydawać się dużo, dla użytkowników o prostszych potrzebach jest to miły kompromis między obejmowaniem podstaw i przytłaczaniem użytkownika z zbyt wieloma wyborami.

Śledzenie czasu to również ogromna wygrana. Aplikacja mobilna QuickBooks Time na Androida i iOS pozwala dokładnie śledzić godziny bez względu na to, gdzie i kiedy pracownik jest na zegarze. W aplikacji znajduje się nawet technologia geofencingu, coś wyjątkowego wśród naszych pięciu najlepszych produktów.

Użytkownicy uważają również, że QuickBooks Time jest łatwy w zarządzaniu i dość wszechstronny, a jeden użytkownik przyjmuje go nawet jako wewnętrzny sposób zarządzania płatnymi godzinami dla klientów.

“Korzystamy z QuickBooks Time w sposób, który nie został zaprojektowany dla,ale … działa dla nas”, zauważył jeden z użytkowników, z którymi rozmawialiśmy. “Jesteśmy agencją marketingową, więc mamy różnych klientów i … śledzimy czas, który spędzamy na danym koncie i danym dniu. Służy do wewnętrznego śledzenia, tylko po to, abyśmy nie przesadzili z obsługą klienta.” 

QuickBooks Time jest dostępny jako usługa a la carte na najniższym poziomie subskrypcji QuickBooks Payroll, a także na wyższych poziomach.

Plusy Wady
Solidne wbudowane raportowanie Ograniczone integracje
Uproszczone śledzenie czasu Zły dobór narzędzi HR
Oszczędność czasu i pieniędzy Słaba Obsługa klienta
Przystępne ceny Manual State tax management
Ochrona przed karami podatkowymi w planie Elite Nieoczekiwane problemy z usługą

Gdzie QuickBooks Payroll Może Poprawić

QuickBooks Payroll jest świetny do wielu rzeczy, ale nie do wszystkiego.

  • Ograniczone integracje: Jeśli nie używasz QuickBooks Online do księgowości, narzędzia innych firm, z którymi możesz zintegrować QuickBooks Payroll, są bardzo ograniczone. W rzeczywistości można zintegrować tylko z innymi produktami Intuit. 
  • Obsługa klienta pozostawia wiele do życzenia: Powolne reagowanie, powolne śledzenie i trudne do kontaktu to tylko niektóre z komentarzy, które czytamy i słyszeliśmy o obsłudze klienta QuickBooks. 
  • Kilka narzędzi HR: QuickBooks płac pozostaje tutaj, zwłaszcza w porównaniu do tego, co inne top five oferują. Dla użytkowników, którzy chcą zarówno płac, jak i kadr, jest to problem.

Największym problemem dla Quickbooks Payroll jest to, jak ograniczenie jest dla każdego, kto jeszcze nie korzysta lub chce przyjąć QuickBooks do celów księgowych. Bez niego użytkownicy nie mogą korzystać z ponad 650 integracji firm trzecich QuickBooks Payroll chwali się. 

Użytkownicy nie mogą również zintegrować QuickBooks Payroll z żadnym innym oprogramowaniem księgowym. To ogromne ograniczenie dla każdego, kto chce zrobić coś więcej niż podstawy płac. 

Ponadto, ze wszystkich produktów na naszej liście top five, QuickBooks Payroll naprawdę rzuca piłkę z obsługą klienta. Dziesiątki recenzji konsekwentnie wspominają o złej obsłudze klienta-w szczególności o długich czasach wstrzymania. 

“Jeśli masz problem z QuickBooks i spróbujesz do nich zadzwonić, będziesz zawsze na linii, próbując uzyskać pomoc” – zauważyła jedna osoba, z którą przeprowadziliśmy wywiad.

Podobnie, gdy pojawiają się nieoczekiwane problemy, użytkownicy często muszą zwrócić się do zasobów stron trzecich, aby uzyskać więcej informacji. Jeden z rozmówców doświadczył tego z pierwszej ręki. 

“Bezpośrednia wpłata depozytu miała trafić 30. i nikt jej nie dostał” – zaznaczył. “Wysłałem go ,a następnie dowiedziałem się przez fora [QuickBook], że był to problem QuickBooks.”

Wielu użytkowników zgłasza istotne problemy z pracownikami, którzy nie otrzymują zapłaty lub problemy podatkowe z urzędem skarbowym. Skargi te sięgają aż do 2016 roku. W połączeniu z ograniczoną obsługą klienta, te nieoczekiwane czkawki mogą być bardzo frustrujące dla niedoświadczonego menedżera płac.

Ograniczone narzędzia HR to kolejny bolesny punkt. Nie ma łatwych i przyjemnych doświadczeń związanych z wdrażaniem, takich jak oferta Gusto i Onpay. Nie otrzymujesz również wyższych świadczeń pracowniczych ADP i Paychex. 

Możesz zacząć przechwytywać tylko niewielką część tych usług za pomocą najwyższego poziomu planu QuickBooks Payroll, który jest znacznie droższy niż OnPay lub Gusto.

Obliczenia podatkowe są również potencjalnie problematycznym obszarem dla niektórych przedsiębiorstw. QuickBooks Payroll wymaga ręcznych wpisów dla pracowników, którzy wykonują usługi w wielu stanach. 

To samo dotyczy pracowników, którzy często się przeprowadzają. QuickBooks Payroll będzie śledzić tylko maksymalnie dwa stany. Więc jeśli masz wielostanową siłę roboczą, możesz znaleźć QuickBooks Payroll nieco ograniczający. 

Prawdopodobnie nie jest to problem dla większości solopreneurs lub bardzo małych firm. Ale jest to przykład tego, jak QuickBooks Payroll nie jest idealny dla większych firm z wieloma pracownikami.

Cennik QuickBooks Payroll

QuickBooks Payroll oferuje jedne z najtańszych cen na naszej liście, w tym 50% zniżki przez pierwsze trzy miesiące. Tylko OnPay kosztuje mniej po usunięciu trzymiesięcznego rabatu.

Ta przystępna cena sprawia, że QuickBooks Payroll jest solidnym wyborem dla osoby fizycznej lub małej firmy, która naprawdę chce zarządzać małą listą płac i nie chce płacić za niepotrzebne dodatkowe funkcje.

Zgodnie z ukierunkowaniem na osoby fizyczne i małe firmy, QuickBooks Payroll oferuje krystalicznie czyste ceny na swojej stronie internetowej. Ułatwia to każdemu zrozumienie opcji i rozpoczęcie usługi za pomocą kilku kliknięć. 

  • Rdzeń – $45/mo plus $4 / pracownik. Jest to plan podstawowy i oferuje auto payroll, 1099 e-file I pay, wsparcie produktu i bezpośredni depozyt następnego dnia.
  • Premium – $75/mo plus $8 / pracownik. Wszystkie podstawowe oferty, plus bezpośredni depozyt tego samego dnia, ekspercki przegląd płac, mobilne śledzenie czasu
  • Elite – $125/mo plus $10 / pracownik. Wszystkie oferty podstawowe i Premium, a także konfiguracja ekspertów, śledzenie czasu mobilnego, wsparcie 24/7, ochrona przed karami podatkowymi, doradztwo HR

QuickBooks Payroll oferuje również usługi a la carte, w tym:

  • 401 (K) planów
  • Korzyści zdrowotne
  • Aplikacja do śledzenia czasu
  • Administracja odszkodowań dla pracowników (tylko wyższe poziomy)
  • Centrum Wsparcia HR (tylko wyższe poziomy)

QuickBooks Payroll oferuje 30-dniowy bezpłatny okres próbny oraz specjalną wstępną cenę 50% zniżki przez pierwsze trzy miesiące.

Dolna linia: Jeśli jesteś właścicielem solopreneur lub małej firmy z mniej niż 10 pracowników, którzy chcą po prostu proste usługi płacowe, QuickBooks Payroll jest solidną opcją.

#5-ADP-najlepsze dla Nigdy nie wyrosnąć dostawca płac

Odwiedź ADP

  • Aplikacje mobilne dla administratorów i pracowników
  • Elastyczne przetwarzanie płac
  • Kompleksowe raportowanie
  • Mnóstwo integracji

Zamów Darmowe demo!

ADP jest najbardziej dominującą nazwą w branży płac i od ponad 70 lat doskonali swoją grę. Oferuje kompleksowy pakiet usług z zakresu płac, kadr i zarządzania kapitałem ludzkim pod jednym parasolem.

ADP jest zdecydowanie najbardziej bogatym w funkcje produktem na mojej liście Top five, zapewniającym wszelkie możliwe usługi związane z płacami, których firma może potrzebować. Jeśli chcesz śledzić lub robić coś związanego z płacami lub kadrami w Twojej firmie, ADP prawdopodobnie to oferuje. 

Właśnie dlatego ADP jest idealnym miejscem dla firm, które marzą o ekspansji pracowników. Twój biznes nigdy nie przerośnie ADP.

Gdzie wyróżnia się ADP Payroll

Gdy jesteś behemotem w obszarze usług płacowych, osiągasz to, dostarczając w kółko duże wygrane. Oto, gdzie ADP wyróżnia:

  • Elastyczne przetwarzanie płac: ADP ułatwia segmentowanie i uruchamianie list płac dla grup o dowolnej wielkości, ustawianie niestandardowych dat płatności i manipulowanie niestandardowymi polami bez ograniczeń. ADP jest aktualnym liderem w tym względzie wśród wszystkich pięciu na mojej liście.
  • Aplikacje mobilne Bród: ADP oferuje aplikacje na iOS i Androida zarówno po stronie Administratora, jak i pracownika. Administratorzy mogą łatwo zarządzać płacami i kadrami w dowolnym miejscu i czasie na dowolnym urządzeniu. Pracownicy mogą również uzyskać indywidualne informacje, których potrzebują na żądanie.
  • Integracje są praktycznie nieograniczone: ADP zawiera listę setek narzędzi innych firm, z którymi integruje się, od podstawowego oprogramowania księgowego po złożone narzędzia do planowania zasobów przedsiębiorstwa. Głowa i ramiona ponad wszystkie konkurencje.

ADP to narzędzie stworzone, aby wspierać twój biznes na każdym etapie rozwoju. Jednym z obszarów, w którym jest to jasne, jest elastyczność wbudowana w automatyzację płac. Nawet jeśli twoje plany płacowe są dziś proste, wraz z rozwojem i rozwojem, ADP nadal z łatwością poradzi sobie z bardziej złożonymi potrzebami płacowymi.

Podobnie, jeśli Twoje dane płacowe zmieniają się regularnie, tak jak ma to miejsce w przypadku jednego administratora płac uczelni, z którym rozmawialiśmy, ADP ułatwia modyfikowanie cykli płac w dowolnym momencie. 

“Co semestr musimy to zmieniać” “Więc jest to bardzo łatwe, przyjazne dla użytkownika. I oczywiste.”

ADP sprawia również, że wdrażanie nowych pracowników jest równie proste. Nie, interfejs nie jest krzykliwy ani zabawny jak Gusto-to naprawdę jest sprawa bez fanaberii. Ale to on wykonuje swoją pracę. 

Administratorzy i pracownicy uważają, że jest łatwy w użyciu. “Nie mieliśmy żadnych problemów. Szczerze mówiąc nie otrzymałem ani jednego e-maila.”jeden z administratorów zauważył, że po zmianie Firmy z Paychex pracownicy wchodzą na ADP. 

Innym obszarem, w którym ADP wyróżnia się, jest uwaga, którą wkłada w swoje aplikacje mobilne. Istnieją oddzielne aplikacje dla administratorów i pracowników. ADP Mobile Solutions sięga głęboko w funkcjonalność i upraszcza proces dla wszystkich. Jest to również wyróżnik wśród produktów, które omówiłem tutaj.

Podobnie jak inne produkty na mojej liście, raportowanie ADP jest oceniane jako dobre przez użytkowników. Ich wbudowane raporty są jednymi z najbardziej wszechstronnych ze wszystkich dostawców na mojej liście.

Jednym z obszarów, w którym szczególnie się wyróżnia, jest pozyskiwanie danych do bardziej złożonych celów, takich jak audyty. Jeden z rozmówców zauważył tę łatwość, odpowiadając na wniosek o audyt bankowy, mówiąc nam: “naprawdę łatwo było zebrać dane i przesłać je do banku.” 

Wreszcie, ADP jest wyjątkowo funkcjonalny, jeśli chodzi o integracje. Jeśli nie możesz znaleźć istniejącego produktu ADP, aby zrobić to, czego potrzebujesz, oferuje on setki wymienionych narzędzi innych firm, które można zintegrować z ich usługą płacową. 

Szczerze mówiąc, lista jest tak obszerna, że prawdopodobnie nie ma narzędzia, którego nie znajdziesz.

Plusy Wady
Elastyczne przetwarzanie płac Stroma krzywa uczenia się
Efektywne wdrażanie nowych pracowników Nieścisłości w sprawozdawczości podatkowej
Aplikacje mobilne dla administratorów i pracowników Trudne w użyciu raporty niestandardowe
Solidne gotowe raporty Wyprzedaż przez przedstawicieli handlowych
Praktycznie nieograniczone integracje Brak przejrzystych cen

Gdzie można poprawić płace ADP

  • Brak wskazówek podczas wdrażania: Ze względu na swoją solidną funkcjonalność ADP nie jest najłatwiejszą opcją na naszej liście dla nowej firmy. Wielu użytkowników i recenzji zauważa, że oprogramowanie ma stromą krzywą uczenia się i niewiele pomaga w procesie wdrażania.
  • Niestandardowe raporty są trudne w użyciu: Podczas gdy gotowe raporty ADPs są dobrze odbierane, raporty niestandardowe to inna historia. Użytkownicy wielokrotnie narzekają na nieintuicyjne pola, niską wydajność systemu i wyniki, które nie były tym, czego chcieli.
  • Tajne ceny: Podobnie jak Paychex, ADP zmusza cię do współpracy z przedstawicielem handlowym w celu uzyskania niestandardowej oferty. Jednak w przeciwieństwie do Paychex, gdzie ceny można znaleźć online dla swojego najbardziej podstawowego pakietu, ADP idzie o krok dalej i nie oferuje żadnych informacji o cenach. 

Ludzie, którzy chcą przejść przez proces wdrażania, nie pokochają ADP. W przeciwieństwie do ręcznego trzymania Gusto lub Onpay, wielu użytkowników ADP czuło się, jakby byli sami. 

“Tak naprawdę nie otrzymaliśmy wskazówek, jak wdrożyć system”, zauważył jeden z użytkowników, mówiąc o początkowych doświadczeniach wdrożeniowych jej firmy. 

Ten brak wskazówek prawdopodobnie nie będzie problemem dla doświadczonego profesjonalisty HR, ale dla kogoś, kto nie ma dużego doświadczenia w płacach, może okazać się przeszkodą nie do pokonania. Nowicjusze mogą preferować podejście Gusto lub Onpay, aby uzyskać mniej stresujące wrażenia z wdrażania.

Podatki to kolejny obszar, w którym ADP ma nieoczekiwaną słabość.Wiele recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy twierdziło,że ADP nie wprowadziło zmian w prawie lub zasadach zgodności i spowodowało problem z powodu. Użytkownicy ADP, z którymi rozmawialiśmy, zarówno obecni, jak i byli, powtórzyli te skargi. 

Trudności w korzystaniu z raportów niestandardowych często pojawiały się również w recenzjach i wywiadach, które przeprowadziliśmy. W niektórych przypadkach problemy były wystarczające, aby zmotywować klienta do wyjazdu na inną usługę płacową. 

Jeden z użytkowników, który odszedł, wyraził się jasno. “To była jedna z głównych rzeczy, o których miałem problemy z ADP” – zauważyła. Raporty niestandardowe ” nie były intuicyjne i łatwe w użyciu. Miałem wiele standardowych raportów, które prowadziłem i te wykonywały swoją pracę, ale potem te niestandardowe, wtedy zaczęło się robić trochę trudniej.”

ADP podaje również najmniej informacji o cenach dowolnego produktu na tej liście. Musisz skontaktować się ze sprzedawcą, aby stworzyć pakiet dla swojej firmy, bez względu na rozmiar lub potrzeby, ponieważ nie ma żadnych informacji na temat cen ADP dostępnych na jego stronie internetowej i nie możesz zarejestrować się online. To znacznie różni się od tego, jak Onpay, Gusto i QuickBooks prezentują swoje usługi. 

Jeśli chcesz rozważyć ADP, będziesz musiał porozmawiać z przedstawicielem handlowym-podobnie jak Paychex, ADP ma reputację bardzo nachalnych sprzedawców. Nadmierna sprzedaż jest również często cytowaną skargą użytkowników ADP.

A kiedy współpracujesz z przedstawicielem handlowym, obiecane usługi nie zawsze odzwierciedlają funkcjonalność, którą faktycznie otrzymujesz. “Podczas naszych negocjacji przedstawiciel handlowy powiedział:” O tak, na pewno możesz to zrobić”, a okazało się, że nie możemy”, powiedział jeden z użytkowników, z którymi rozmawialiśmy.

Cennik ADP

Podobnie jak w przypadku Paychex, ADP sprawia, że dajesz im swoje dane kontaktowe, aby zacząć działać. Jeśli jesteś małą firmą, która chce prostego, prostego podejścia do usług płacowych w rozsądnej cenie, to samo może cię Wyłączyć. 

Jeśli jednak jesteś menedżerem ds. płac lub HR w większej firmie, prawdopodobnie tego oczekujesz. Negocjowanie zamówionych usług jest nieodłączną częścią twojej roli. Tak więc pomimo włączenia małych firm jako grupy docelowej na swojej stronie internetowej, sugeruje to, że ADP naprawdę szuka klientów na poziomie średnim i korporacyjnym.

Mimo to ADP stara się przyciągnąć firmy każdej wielkości, oferując dwa poziomy usług. Każda warstwa oferuje różne pakiety. 

RUN to ich produkt skierowany do firm zatrudniających mniej niż 50 pracowników.

Ustaliliśmy przynajmniej podstawowe informacje na temat RUN, więc nie musisz przekopywać się przez stronę ADP i podawać swoich danych kontaktowych.

  • Cztery poziomy w biegu, z większą liczbą usług dodanych na każdym poziomie.
  • Uruchom Essential – $59 / miesiąc plus $4 za osobę miesięcznie. Obejmuje obsługę płac, raportowanie, bezpośrednie wpłaty
  • RUN Enhanced, Run Complete I Run HR Pro są wyceniane na podstawie konsultacji.

Dla firm zatrudniających 50 lub więcej pracowników, ADP oferuje teraz ADP Workforce.

Workforce obejmuje teraz wszystkie funkcje RUN, a także raporty zgodności, dostosowane usługi i niestandardowe wdrażanie oraz prowadzenie dokumentacji w poszczególnych krajach. Ceny są tylko po konsultacji.

Dolna linia: ADP jest świetną opcją dla firm, których dedykowane i doświadczone zespoły płacowe nie będą chciały lub potrzebowały dużego trzymania ręki bez względu na to, jak duży biznes się rozwija. 

Proces Przeglądu

Było wiele kryteriów, które każdy produkt musiał spełnić, aby znaleźć się na mojej liście.

Co trzeba było uwzględnić

Aby jakikolwiek program zdobył miejsce w pierwszej piątce, musiał:

  • Konsolidacja usług płacowych lub integracja ofert: Celem jest usprawnienie płac i zmniejszenie liczby narzędzi potrzebnych do wykonywania podstawowych zadań związanych z płacami, takich jak onboarding, płace, podatki. Jeśli narzędzie nie mogło zrobić wszystkiego, musiało płynnie zintegrować się z narzędziami innych firm, które mogłyby wypełnić luki.
  • Być szeroko stosowane: Chociaż istnieje wiele solidnych narzędzi do automatyzacji płac, wiele z nich jest używanych na bardzo niszowych rynkach. Wybrałem narzędzia używane przez różne małe i średnie firmy o głównych potrzebach płacowych.
  • Pozycja wysoko w opiniach użytkowników: Żadne oprogramowanie nie jest doskonałe, a wszystkie mają wady. Ale jest różnica między jednorazowym problemem a po prostu okropnym narzędziem. Natychmiast wyeliminowałem wszelkie usługi płacowe online, które konsekwentnie otrzymywały złe ogólne recenzje.
  • Ma ugruntowaną obecność w Internecie: Pewnie, że mogą być jakieś jednorożce, które go zabijają, jeśli chodzi o przetwarzanie płac. Ale jeśli nikt ich nie przejrzał lub nie możesz znaleźć żadnych dyskusji na ich temat w Internecie, trudno jest wiedzieć, czy rzeczywiście spełniają one swój szum marketingowy. Jeśli narzędzie nie zbierało regularnych wzmianek użytkowników, głównych stron z recenzjami produktów i innych zasobów internetowych, nie brałem tego pod uwagę.

Poza tym, wszystkie programy, które umieściłem w pierwszej piątce, z łatwością rozwiązują podstawowe zadania związane z zarządzaniem płacami. Te podstawowe wymagania obejmują:

  • Bezpieczeństwo: Zachowanie integralności danych osobowych jest najważniejsze, a wszystkie wybrane przeze mnie narzędzia wykorzystują środki bezpieczeństwa na wysokim poziomie w celu ochrony poufnych informacji.
  • Skalowalność: Zdolność do rozwoju wraz z rozwojem firmy jest istotną częścią każdej usługi płacowej online. Chociaż nie każde narzędzie na mojej liście jest w stanie przenieść Twoją firmę na poziom rozwoju przedsiębiorstwa, wszystkie mogą nadążyć za Twoją firmą, gdy Twoja firma przechodzi z kilku do wielu pracowników.
  • Planowanie płac: Wszystkie moje najlepsze typy są w stanie obsługiwać różne wspólne harmonogramy płac, w tym harmonogramy Miesięczne, dwumiesięczne, tygodniowe, dwutygodniowe i niestandardowe.
  • Nowy raport o zatrudnieniu: Ponieważ ostrzeganie rządu o nowych pracownikach, gdy są dodawani do Twojego zespołu, jest wymogiem prawnym, upewniłem się, że każdy z moich najlepszych wybieranych robi to.

Co zostało wyłączone

Nie brałem pod uwagę żadnego oprogramowania, które: 

  • Ukierunkowane przedsiębiorstwa na poziomie przedsiębiorstwa: Moje badania i oceny koncentrują się przede wszystkim na narzędziach, które najlepiej służą małym i średnim firmom, zatrudniającym mniej niż 1000 pracowników. Oczywiście, jeśli narzędzie jest skalowalne do poziomu przedsiębiorstwa, zauważyłem to w recenzji.
  • Był niszowy: Podczas gdy niektóre z wymienionych tutaj usług oferują określoną funkcjonalność dla określonych kategorii (farmy, kościoły, restauracje), wszystkie z moich pięciu najlepszych typów są odpowiednie dla każdej firmy w dowolnej branży. 

Po tym jak lista potencjalnych najlepszych kandydatów na oprogramowanie została skrócona, mój zespół badawczy przeprowadził pogłębione wywiady z rzeczywistymi użytkownikami oprogramowania. Oto wgląd w proces mojego zespołu.

Jak Znaleźliśmy Aktywnych Użytkowników

Mój zespół przeczesał strony z recenzjami publicznymi i media społecznościowe, aby znaleźć osoby, które podzieliły się swoim doświadczeniem z jedną lub kilkoma platformami, które stworzyły naszą krótką listę.

Zespół potwierdził tożsamość użytkowników za pośrednictwem LinkedIn. Był to kluczowy krok, ponieważ w Internecie istnieje niezliczona ilość fałszywych recenzji. Dzięki temu mieliśmy do czynienia z prawdziwymi ludźmi, którzy pracują dla prawdziwych firm.

Po nawiązaniu kontaktu potwierdziliśmy, że aktywnie pracują z jednym z narzędzi na naszej liście lub współpracowali z nim w przeszłości. To doświadczenie z pierwszej ręki miało kluczowe znaczenie dla ważności ich komentarzy.

Z Kim Rozmawialiśmy

Użytkownicy, z którymi rozmawialiśmy, pochodzili z różnych środowisk, w tym solopreneurs zarządzający niewielką liczbą kontrahentów, właściciele firm zatrudniający mniej niż 10 pracowników, specjaliści HR odpowiedzialni za zespoły 20-60 osób, kierownicy operacji z ponad 100 pracownikami.

Ankieterzy wahali się w wieku od wczesnych 30 do późnych 60. wszyscy mieli różne poziomy doświadczenia płacowego, a niektórzy mieli niewiele do innych z ogromnym doświadczeniem HR.

Firmy, w których byli właścicielami lub dla których pracowali, obejmowały zarówno małe kliniki medyczne, jak i duże firmy rodzinne, solową terapię i praktyki coachingowe, uczelnie i rozwijające się start-upy.

Wywiady zwykle trwały od 45 minut do jednej godziny, a my rekompensowaliśmy rozmówcom ich czas.

Celem naszych wywiadów osobistych było wyjście poza szum marketingowy każdej usługi płacowej. Chcieliśmy samodzielnie sprawdzić, czy serwis spełnia ich żądania. 

Czego się nauczyłem wybierając najlepsze usługi płacowe Online

Zarządzanie płacami jest złożonym tematem i kluczowym elementem każdej firmy. Podczas gdy użytkownicy mają unikalne potrzeby, wszyscy nasi rozmówcy poruszyli kilka wspólnych tematów podczas naszych rozmów. Analizowane przez nas recenzje również wzmocniły te powtarzające się tematy.

To musi być łatwe dla administratorów…

Nie było ani jednej osoby, która bagatelizowała, jak ważne jest, aby usługa płacowa online była łatwa w użyciu dla osoby zarządzającej płacami. Ta łatwość obsługi obejmowała początkowy proces wdrażania, codzienne działania i ciągłe wsparcie.

Pod względem łatwości obsługi przyjrzeliśmy się czterem kluczowym obszarom:

  • Onboarding: Jak szybko Nowy użytkownik będzie w stanie uruchomić swoją firmę na narzędziu?
  • Integracje: Jak dobrze nowa usługa płacowa współgra z innymi narzędziami, które użytkownik już wdrożył lub może potrzebować w przyszłości?
  • Projekt: Jak łatwo jest nowemu użytkownikowi korzystać z narzędzia?
  • Obsługa klienta: Kiedy pojawiają się problemy, jak responsywna jest usługa płacowa? Czy szybko rozwiązują problemy?

Oczywiście łatwość jest subiektywnym pomysłem. Wiele zależy od tego, jak duże doświadczenie w zakresie płac i kadr ma użytkownik. Doświadczeni menedżerowie HR nie potrzebują lub nie chcą tego samego rodzaju trzymania za rękę, czego mogą oczekiwać osoby bez żadnego doświadczenia. 

Ta różnorodność wśród użytkowników sprawia, że niektóre narzędzia są lepsze niż inne w określonych sytuacjach. Dla solopreneur, kogoś nowego na liście płac lub właściciela firmy zmuszonego do zarządzania listą płac z konieczności, narzędzia takie jak OnPay, Gusto i QuickBooks są wyjątkowo popularne. Każdy z nich ma interfejsy użytkownika zaprojektowane z myślą o tych typach użytkowników.

Jak powiedział nam jeden terapeuta w jej 30-stce, prowadzenie samodzielnej praktyki i korzystanie z QuickBooks Payroll, pewność siebie, aby móc wykonywać te zadania sama była wspaniała. Menedżer HR po pięćdziesiątce, nadzorujący wiele firm wartych milion dolarów, zgodził się. “Każdy może zrobić listę płac, jeśli jest to z zapałem” – powiedziała.

Z drugiej strony Paychex i ADP są bardziej złożonymi narzędziami, które zazwyczaj zakładają, że administratorzy będą mieli podstawową wiedzę na temat płac. Te większe, bardziej wytrzymałe narzędzia nie zwracają tak dużej uwagi na prowadzenie niedoświadczonego użytkownika.

A to może utrudnić sprawy tym mniej doświadczonym użytkownikom, takim jak LD, de facto osoba HR w małej firmie, która korzysta z Paychex. “Muszę to trochę rozgryźć na własną rękę”, powiedziała nam.

… A także dla pracowników

Łatwość użycia nie ogranicza się do strony administratora równania. Firmy chcą usprawnić proces wdrażania również dla nowych użytkowników. Nie tylko dlatego, że pomaga nowo zatrudnionym rozpocząć pracę na właściwej stopie, ale także oszczędza czas firmy i zwiększa wydajność. 

Przy ocenie tego czynnika dla każdego produktu z naszej listy wzięliśmy pod uwagę trzy kluczowe obszary:

  • Onboarding: Jak łatwo jest pracownikowi, bez względu na fachowość techniczną, złożyć dokumenty związane z rozpoczęciem nowej roli? 
  • Śledzenie czasu: Jak efektywnie można rejestrować i integrować czas pracownika z systemem płacowym?
  • Dostępność: Kiedy pracownik potrzebuje danych osobowych, takich jak W2 lub paystub, czy może uzyskać te informacje bez przechodzenia do działu kadr?

Gusto był jednym z czołowych zawodników pod tym względem. Zabawny interfejs uprościł wszystko, co związane z pracownikami, ułatwiając pracę nawet najbardziej wymagającym pracownikom. Jeden z menedżerów HR, z którym rozmawialiśmy, dokładnie opisał, jak łatwe jest wdrażanie pracowników i samoobsługa. “Często zatrudniam ludzi, którzy nie mają dużego doświadczenia [tech], ale nie mają problemów.”

Najwięksi gracze na liście płac, jak ADP, również otrzymują wysokie oceny w tym zakresie. Jeden z administratorów college ‘ u w wieku 50 lat zauważył: “nie mam problemów z wdrażaniem, zarządzaniem czasem i frekwencją. Rdzeń zasobów ludzkich, ADP to uchwycił.”

Solidne raportowanie jest prawdziwym wymogiem 

Innym ważnym aspektem świetnej usługi płac online jest to, jak skutecznie użytkownik może pobierać dane z systemu. Niezależnie od tego, czy chodzi o weryfikację PTO, czy o audyt IRS, uzyskanie właściwych informacji bez dramatyzmu jest naprawdę ważne.

Przeanalizowaliśmy każdy z tych czynników, oceniając funkcję raportowania każdego narzędzia:

  • Dostępność: Jak szybko użytkownik może generować potrzebne raporty? 
  • Raporty standardowe: Czy istnieje wystarczająco dużo gotowych raportów obejmujących najczęstsze potrzeby? A jak łatwo jest je znaleźć i używać?
  • Dostosowane raporty: Jeśli użytkownik potrzebuje czegoś niezwykłego, jak łatwo może zbudować własny raport specjalistyczny? 

Wszystkie narzędzia z naszej listy są dostępne, jeśli chodzi o gotowe raporty i łatwość ich znajdowania i generowania. Jak zauważył właściciel 100-osobowej firmy rodzinnej Paychex, ” mają dość obszerny katalog raportów. Nie wyobrażam sobie, że gdyby czegoś nie było, można by to łatwo zbudować.”

Niestandardowe raporty były dziką kartą w tej kategorii. Użytkownicy konsekwentnie narzekali na wszystkich pięciu platformach, gdy nie byli w stanie znaleźć specjalistycznych danych, których chcieli. 

Upewnij się, że ma Twoje plecy w czasie podatkowym 

Być może najbardziej krytyczną częścią każdej usługi płac online jest to, jak dobrze trzyma firmę z dala od kłopotów z organami podatkowymi. Kłopoty podatkowe mogą szybko przerodzić się w kosztowne kary. To może sparaliżować interes.

Przyjrzeliśmy się, jak każde narzędzie radzi sobie ze wszystkimi podatkami:

  • Podstawy: Jak dobrze oprogramowanie opanowało najbardziej przyziemne zadania, w tym odpowiednie wstrzymywanie pracowników i raporty na koniec roku?
  • Podatki lokalne: Jeśli firma podlega opodatkowaniu specjalnymi podatkami, jak dobrze narzędzie zarządza tymi wyjątkowymi sytuacjami podatkowymi?
  • Zmiany podatkowe: Firmy korzystają z usług płacowych, aby pozbyć się zgadywania z podatków. W miarę zmian przepisów podatkowych, jak dobrze oprogramowanie nadąża?
  • Zarządzanie błędami: Płace są nadal zarządzane przez ludzi, a ludzie popełniają błędy. Sposób, w jaki usługa zarządza korekcją błędów, jest niezwykle ważny, ponieważ za każdym razem, gdy urząd skarbowy jest zaangażowany, sytuacje mogą szybko się kleić. 

Ogólnie rzecz biorąc, każde narzędzie lepiej niż odpowiednio zarządzało podstawami podatkowymi. Ale nie wszyscy radzili sobie z resztą doskonale. Na przykład OnPay nie mógł zautomatyzować podatków lokalnych, a QuickBooks Payroll ma ograniczenia dotyczące sytuacji podatkowych w wielu państwach.

Co zaskakujące, ADP zdawało się borykać z zarządzaniem podatkami. Jeden z użytkowników, z którymi rozmawialiśmy, zauważył, że ADP zrezygnowało z zarządzania prostą zmianą prawa podatkowego, powodując brak zgodności z przepisami. Trzeba było prawnika firmy, aby złapać błąd.

Podczas gdy ten użytkownik pozostał z ADP, inni odeszli po doświadczeniu problemów podatkowych z behemothem. Liz, która zarządza kadrami dla wielu firm, powiedziała, że opuściła ADP dla Gusto po tym, jak ADP nie zgłosiła prawidłowo podatków, co spowodowało, że jej firma otrzymała nieoczekiwany rachunek podatkowy. 

“To był koniec naszej umowy z ADP” – zauważyła. “Po prostu nie chcę zadzierać z niczym, co ma związek z podatkami.” 

Z drugiej strony Paychex był chwalony za szybkie rozwiązywanie problemów podatkowych. “Mieliśmy kiedyś czkawkę z niektórymi raportami pod koniec roku” – powiedział LD. “Paychex wziął na siebie pełną odpowiedzialność i naliczył nam kilka miesięcy opłat.”  

Wniosek

Niezależnie od tego, czy jesteś właścicielem małej firmy, która nosi wszystkie czapki, czy doświadczonym specjalistą HR potrzebującym narzędzia do usprawnienia zadań płacowych, znajdziesz rozwiązanie, które idealnie spełni twoje potrzeby.

Moje najlepsze typy wszystko Przenieś swoje przetwarzanie płac z ciemnych wieków ręcznych wpisów i niepewności do nowoczesnego zarządzania płacami za pomocą jednego kliknięcia. Łatwość obsługi, doskonałe raportowanie i dokładne zarządzanie podatkami są sercem każdego rozwiązania. Oto krótkie podsumowanie najlepszych usług płacowych online, które polecam:

  1. OnPay-najlepszy sposób na uproszczenie wszystkich płac
  2. Gusto-najlepszy dla rozproszonych pracowników
  3. Paychex-najlepszy dla doświadczonych zespołów płacowych
  4. QuickBooks Payroll-najlepszy dla solopreneurs i małych zespołów
  5. ADP-najlepsze rozwiązanie, aby nigdy nie przerosnąć swojego dostawcy płac

Moje zalecenia pochodzą z rozmowy z ludźmi faktycznie za pomocą każdego narzędzia do uproszczenia zarządzania płacami. 

Podzielili się tym, co kochają najbardziej w każdym z nich, i wyjaśnili, w jaki sposób usługa oszczędza im czas, łatwo daje im dostęp do potrzebnych informacji i pomaga im przestrzegać złożonych i stale zmieniających się zasad dotyczących ważnego zadania, jakim jest uzyskiwanie wynagrodzeń dla pracowników.

Kiedy będziesz gotowy, aby ułatwić płace, masz tu narzędzie, aby tak się stało.

Total
0
Shares
Related Posts

ClearCompany Review

Zamiast fragmentarycznego narzędzia, które zajmuje się tylko niektórymi częściami procesu rekrutacji, ClearCompany to cała enchilada. ClearCompany to kompletny…

Comeet Review

Comeet jest unikalnym oprogramowaniem do śledzenia kandydatów, ponieważ obejmuje wszystkich pracowników w procesie rekrutacji, a nie tylko rekruterów.…