Jest to kolejny dodatek do naszej trwającej serii samouczków i studiów przypadków na temat stron docelowych, które działają.
Karen Omerod chce, aby dzieci były bardziej wygodne, a rodzice mniej kłopotliwi w ich ubieraniu. Zaprojektowała uroczą linię w stylu jogi, easy on / easy off, Topy i dna. Co nie jest takie słodkie, to to, że sprzedaż Karen jest słaba.
Rozumie swój rynek i przetestowała trochę reklamy, ale niewiele się dzieje. Zobaczmy, co możemy zrobić, żeby więcej dzieci dostało się do igrowkids togs.
- Gol: Wygeneruj 2 sprzedaży dziennie do maja 2010.
- Problem: Obecnie mniej niż 2 sprzedaży tygodniowo.
- Bieżąca strona docelowa (Strona główna): http://www.igrowkids.com.au
- Wartość: $28.95 z wysyłką (AUS $)
10-punktowa krytyka Mavena
Kliknij obraz, aby powiększyć widok
#1-Uzyskaj odwiedzających bezpośrednio do tego, co sprzedajesz. Wyjaśnij swoją nawigację.
Wyrzuć stronę powitalną. Zatrzymuje to rozmach odwiedzających w procesie wyszukiwania / sklepu i zmusza ich do czytania, kiedy chcą przeglądać i kupować twoją linię ubrań.
Również do nie użyj “makes-my-eyes-go-crazy”, czarno-białe tło w paski i zbyt sprytne ikony. Potrzebujesz jasnych, oczywiście oznakowanych i intuicyjnych linków nawigacyjnych. Irytowało mnie, że musiałem kliknąć każdą ikonę, aby dowiedzieć się, o co im chodzi. Używaj również rozpoznawalnych ikon mediów społecznościowych z tych samych powodów.
Kliknij obraz, aby powiększyć widok
#2-myśl jak piekarnia. Zdobądź smaczne towary z góry dla szerokiej gamy kupujących.
Podałem podstawowy szablon e-commerce, który pokazuje, co mam na myśli. Rozłóż towary i zdobądź je na tęczy uśmiechniętych dzieci, małych dzieci i małych dzieci. Twój wizerunek może być sezonowy lub odzwierciedlać wakacje. Użyj innych pól, aby zaprezentować referencje, ofertę specjalną, informacje o rozmiarach i/lub przydatne wiadomości i informacje.
#3-Zainwestuj w swoje zdjęcia na stronie głównej i stronach produktów.
Jakość zdjęć jest kluczem do sprzedaży odzieży. Odwiedzający będą patrzeć na zdjęcia ze strony głównej i decydować w ciągu 2-3 sekund, czy jesteś miejscem wysokiej jakości z wysokiej jakości ubraniami. Trzeba pokazać ubrania na dzieci, Tak mamy i babcie mogą sobie wyobrazić swoje maluchy w nich, zbyt.
Na stronach produktów można pokazać jedno dziecko noszące próbkę, a następnie resztę kolorów jako mini próbki. (Najlepiej byłoby pokazać, że spodnie zmieniają kolor na modelach dziecięcych, ale może to być więcej technologii, czasu i kosztów niż możesz chcieć teraz zainwestować.)
Poproś fanów na Facebooku o pix ich dzieci noszących twoje ubrania i zdobądź je na swoich stronach. (Upewnij się, że masz wszystkie odpowiednie uprawnienia i nie wyświetlaj danych osobowych.)
#4-mocniej skoncentruj się na swojej propozycji wartości.
“Simply less fuss” to dobry początek, ale znowu brakuje tu jasności i specyfiki. Sugerowałbym:
Idealnie łatwa moda dla dzieci, które cenią sobie komfort.
Ta prosta deklaracja spodoba się mamom i tatusiom, którzy chcą, aby ich dzieci wyglądały dobrze i czuły się komfortowo, a jednocześnie chcą, aby ich ubrania były łatwe do zarządzania w czasie zmiany pieluchy i w dniu prania.
#5-Uchwyć serca i wyobraźnię odwiedzających silnym nagłówkiem.
Co tam robią Twoi goście? Czego szukają? Może to proste jak “letnia wyprzedaż szaleństwa” lub trochę mniej dobitne – ” dziewczynki witają wiosnę w spódnicach I Grow.”Twój nagłówek, podobnie jak Twój wizerunek, będzie i powinien się zmieniać w ciągu roku sprzedaży.
Kliknij obraz, aby powiększyć widok
#6-przemyśl swój system nawigacyjny.
Omówiłem już ikony nawigacji “rebus”, których obecnie używasz. Po ich zrzuceniu przenieś główną nawigację na górę, gdzie oczekują tego odwiedzający. Następnie przerobimy zawartość w oparciu o te podstawowe punkty, na których wszyscy potencjalni klienci dbają. Zidentyfikowałem główne łącza nawigacyjne i drugorzędne.
Co sprzedajesz? [TOGS]
- Kim jesteś? [O NAS]
- Blog & Połączenia
Jak zamówić? [INFORMACJE O ZAMÓWIENIU]
A co ze specjalnymi życzeniami? [FAQ]
- Kto jeszcze zamówił u ciebie? [RAVES!]
- Czy moje dane osobowe są bezpieczne, a moja prywatność chroniona? [POLITYKA PRYWATNOŚCI]
Jak mogę się z Tobą skontaktować? [SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI]
A jeśli mi się nie spodoba? [ZWROTY I ZWROTY]
Możesz złożyć zamówienie / informacje o wysyłce i zwroty / zwroty w sekcji Obsługa klienta. Jednak ostatecznie organizujesz i tytułujesz linki na pasku nawigacyjnym, aby były jasne i oczywiste.
# 7-Zreorganizuj strony produktów.
Zachowaj ogólne informacje o tym, że hoduję Ubrania Dla Dzieci gdzie indziej. Strony produktów powinny sprzedawać i oferować szczegółowe informacje na temat samego produktu. Na przykład na twojej stronie spodni napisałbym nagłówek w stylu: “Snazzy, easy wear pants for boys and girls bring smiles!”
Następnie skoncentruj się na szczegółach spodni: tkaninie, wymiarach, kolorach itp. Mogę również dodać referencje i link do instrukcji doboru rozmiaru lub wyskakujące okienko z przydatnymi szczegółami. Uzyskaj wezwania do działania wyżej na stronie.
Na koniec Zmień “Kup Teraz” na “Dodaj do koszyka” – ludzie nadal robią zakupy i myślą. Nie poganiaj ich. 🙂
#8-spraw, aby potencjalni klienci czuli się komfortowo i pewnie, że robią interesy z Tobą.
Moms love entrepreneur Mom stories — opowiedz swoją! Udostępnij, gdzie reklamowałeś-link do tych stron. Bądź bardziej agresywny w mediach społecznościowych-poproś potencjalnych klientów o skontaktowanie się z Tobą.
Dodaj “Recenzje” do stron produktów. Ścigaj klientów za ich referencje. Oferuj kody rabatowe 5 klientom, którzy to robią. Recenzje / referencje są bardzo ważne dla perspektyw siedzących na ogrodzeniu.
#9-Ułatw kupującym szybkie znalezienie tego, czego potrzebują.
Każdy robi zakupy inaczej – według płci, produktu, koloru, rozmiaru, ceny itp. Ułatw im to i uporządkuj odpowiednio za pomocą mini-pól wyszukiwania. Dodaj pole wyszukiwania dla całej witryny, które wyświetla się na każdej stronie, a także mapę witryny.
#10-zrób SEO, aby wygenerować Organiczne rankingi w wyszukiwarkach
SEO polega na użyciu słów, terminów i fraz, których używają Twoi potencjalni klienci. Kluczem jest znalezienie słodkiego miejsca, w którym niszowy klient znajdzie swój niszowy sklep.
Oto Twoja aktualna strona główna meta”title”:
< title>iGrow Ubranka dla dzieci. Odzież inspirowana jogą i baletem dla dzieci, maluchów i młodszych chłopców i dziewcząt< / title>
Jeśli chcesz generować większy ruch, musisz wiedzieć, czego szukają Twoi najlepsi potencjalni klienci i umieścić te frazy na pierwszym miejscu w tagach <title>. Oto jeden sposób:
< title>wygodne, łatwe dopasowanie, inspirowane jogą Bluzki i Spodnie Dziecięce:: IGrow Kids< / title>
Będziesz chciał przeprowadzić badanie słów kluczowych, aby zidentyfikować te frazy, które generują pożądanych klientów. Chcesz chrupiące babeczki? Skup się na organiczności i jodze. Chcesz mam takich jak ja, które chcą wszystko łatwo? Skup się na terminach, które komunikują się łatwo. Chcesz mamy, które cenią wartość? Skup się na słowach, które są o długim zużyciu, wartości, nigdy nie wyrastają itp.
Pamiętaj, aby nadać każdej stronie własny tytuł i opis meta.
O SEO trzeba się jeszcze wiele nauczyć. Ale będziesz zaskoczony, jak skuteczne może być samo dostosowanie tytułu.
BONUS: Nigdy nie odkrywam koła na nowo, chyba że będę zmuszony. Zawsze sugeruję moim klientom, aby znaleźli technologię, która wykona dla nich dobrą część pracy, zwłaszcza gdy zaczynają pracę, aby mogli skoncentrować się na biznesie, a nie na budowaniu terenu. Istnieje mnóstwo przyzwoitych rozwiązań e-commerce dostępnych dla ciebie, w tym WordPress CMS i kilka wtyczek. Rozejrzyj się i zobacz, czy nie ma systemu “pod klucz”, który mógłby zrobić dla Ciebie wiele ciężkich rzeczy.
Dziękuję Karen Ormerod za jej wsparcie dla Heifer International. Poszukaj mojej następnej metamorfozy za około 4 tygodnie.
Chcesz swój własny copywriting Maven Landing Page makeover?
Masz stronę docelową, która jest bardziej kupa niż pop? Potrzebujesz uzyskać lepsze wyniki z marketingu online?
Jeśli jesteś zainteresowany prywatną przebudową strony, audytem strony lub innymi usługami, napisz bezpośrednio do Roberta.