Landing Page Makeover Clinic #23: BabyNapsWell.com

Jest to kolejny dodatek do naszej trwającej serii samouczków i studiów przypadków na temat stron docelowych, które działają.

Nicole Johnson chce zapewnić dzieciom i ich mamom bardzo potrzebny odpoczynek. Spakowała plany drzemki, harmonogramy i strategie w swój pakiet ebook/konsultacyjny za 37 USD. Próbowała różnych cen, Google Adwords, różnych ofert, freemiums i innych do konwersji pop, ale jej wyniki nadal ping między snozy 0.5 do 3%.

Ma dobry ruch, ale potrzebuje więcej pomocy, aby te zmęczone, śpiące mamy kupić. Zobaczmy, czy nie możemy pomóc Nicole dać jej sprzedaż bardzo potrzebne pobudka-pobudka.

  • Gol: Zwiększ konwersję (obecnie poniżej 4%).
  • Problem: Prawie 3000 odwiedzających miesięcznie, którzy wykazują zainteresowanie bezpłatnymi informacjami, ale ostatecznie nie przekładają się na sprzedaż.
  • Strategie Content Marketingowe: Różne. Darmowy przewodnik Nicole Dla Dzieci to jeden kawałek, którego używa, aby uzyskać użytkownikom dostęp do jej lejka e-mailowego
  • Bieżąca Strona Docelowa: d www.babynapswell.com (Strona główna)
  • Wartość Od 24,95 do 37 zł

image of landing pageKliknij obraz, aby powiększyć widok

10-punktowa krytyka Mavena

#1-twój pierwszy ekran musi odpowiedzieć na pytanie — dlaczego mamy chcą, aby ich dzieci do drzemki?

Bo są wyczerpani! Chcą zrelaksowanego, wypoczętego dziecka i szansy dla siebie na odpoczynek i naładowanie baterii przez kilka godzin. Desperacko szukają ulgi i chcą jej teraz.

Jakie są głębokie, zrealizowane korzyści z twojego ebooka? Twój ebook pomaga przełamać błędne cyklu bez drzemki / nieregularnej drzemki, sprawia, że mama czuje się bardziej kompetentna i bezpieczna jako rodzic, a także ułatwia cieszenie się dzieckiem.

Oto problem — masz 2-3 sekundy od pierwszego ekranu, aby zaangażować czytelnika w Twoją wiadomość. Być może już przejrzeli darmowe informacje nap, być może nie. W obu przypadkach nie prezentujesz im bogatego, emocjonalnie rezonującego nagłówka. W zasadzie powtórzyłeś główkę banera, jakby to był nagłówek. Nie jest. Na pierwszy rzut oka też nie mam pojęcia, że w ogóle coś sprzedajesz. Nie jest to dla mnie jasne.

Więc bądź jasny. Opracuj i przetestuj nagłówki, które mówią bezpośrednio do emocjonalnego środowiska mamy-zbyt zmęczony, aby cieszyć się dzieckiem? Boisz się drzemkowych zmagań o władzę dzień po dniu? W ciągu zaledwie XX dni możesz zmienić swojego wojownika drzemki w słodko uśmiechniętego kochanka drzemki. Wszystko czego potrzebujesz to odpowiednie strategie i narzędzia . . . i tak dalej.

# 2-Get personal. Bądź emocjonalny. Porozmawiaj z czytelnikami, Mama-Mama, w formie listu.

Dear Cranky Mom,

Kilka lat temu byłem taki jak ty. Byłam nową mamą z nowym dzieckiem, które bez względu na to, co zrobię, nie zdrzemnę się ani kiedy to zrobi, było krótkie i fitful. Kiedy takie rzeczy trwają zbyt długo, nawet najbardziej pewna siebie mama na świecie zaczyna myśleć, że śmierdzi z powodu tej sprawy z mamą. Byłem pewien, że robię coś złego, ale nie wiedziałem, co robić.

Twoja obecna kopia jest rzeczowa, ale trochę bezkrwawa. To nie przemawia do serca i desperacji, którą czułam, gdy moje dzieci były małe i nie chciały spać. Jeśli kiedykolwiek był problem / rozwiązanie obarczone niepokojem i głęboką potrzebą pomocy, to jest to. Upewnij się, że twoja kopia dotrze do frazzled mama z pocieszeniem i nadzieję, że po raz kolejny będzie miała szansę zamknąć oczy na godzinę lub dwie po południu.

Uzyskaj osobiste z wideo. Myślę, że to może być bardzo skuteczne dla Ciebie, zwłaszcza jeśli wykonane profesjonalnie. (Nie sądzę, aby prosty czat z kamerą internetową wspierał twoją wartość lub wiarygodność.) Wyobraź sobie, jak wspaniale byłoby czuć się “zmęczoną mamą”, gdy ktoś mówi do niej prosto i mówi jej, że ulga jest w zasięgu wzroku.

#3-Sprawdź, dlaczego problemy drzemki wymagają rozwiązania $37.

Istnieje mnóstwo książek, stron, produktów, a nawet grup wsparcia poświęconych problemom snu. Zastanawiałem się, dlaczego potrzebuję specjalnej książki o drzemce, a nie szerszego rozwiązania snu. To prawdopodobnie największe wyzwanie, które musisz pokonać. Upewnij się, że twoja kopia nadal podkreśla, jak różne są problemy z drzemką w ciągu dnia i potrzebujesz innego zestawu strategii, aby je rozwiązać.

# 4-Pokaż i powiedz produkt, który sprzedajesz. Umieść swoje pierwsze wezwanie do działania na pierwszym ekranie.

Jeśli chcesz, żeby ludzie wiedzieli, że sprzedajesz książkę, musisz pokazać im książkę i tytuł. Nawet nie zdawałem sobie sprawy, że twój ebook nazywa się “Mastering drzemek i harmonogramów”, dopóki nie zobaczyłem go wymienionego w świadectwie na końcu drugiego ekranu.

Twoja okładka jest bardzo atrakcyjna, więc zdecydowanie dałbym jej wyeksponowanie powyżej, być może pracując nad sztuką banerów. Musisz również dać potencjalnym klientom możliwość zamówienia w kilku punktach kopii, zaczynając od pierwszego ekranu. Potrzebujesz jednego przycisku, łącza tekstowego lub innego urządzenia wezwania do działania (CTA) na przewijanie ekranu. (W tej chwili zajmuje mi to 3 ekrany, aby zlokalizować przyciski zamówienia.)

image of landing pageKliknij obraz, aby powiększyć widok

Przygotowałem heatmapę, żebyście mogli zobaczyć, na co ludzie patrzą i na co patrzą na początku. Zbyt duża uwaga na elementy, które nie promują Twojej wiadomości, oznacza dla Ciebie utracone możliwości sprzedaży. (Darmowa heatmapa dzięki uprzejmości technologii w Feng-GUI.com.)

# 5-Powiedz mi dokładnie, co dostanę i nauczę się z twojego ebooka.

Daj swoim czytelnikom listę wypunktowaną lub dwie gadżety i bądź konkretny.

  • 28 sprawdzone strategie, które będą . . .
  • 3 łatwe w użyciu narzędzia, które tworzą . . .
  • 12 sposobów na pozbycie się dobrej babci . . .

I tak dalej. Nic nie wzmacnia kopii bardziej niż specyfika. Już to robisz. Zrób więcej.

Weź również tę funkcję i rozszerz ją na jej podstawową zaletę. Na przykład “jak uzyskać dłuższe drzemki” staje się ” 10 sposobów, aby uzyskać dłuższe drzemki od dziecka i więcej czasu na kanapie dla Ciebie.”

#6-podkreśl, że Twój system działa dla prawie wszystkich dzieci i rodziców.

Wszyscy, w tym ja, uważają, że ich sytuacja dziecka i rodzicielstwa jest wyjątkowa. Dlatego powinieneś upewnić się, że twój egzemplarz potwierdza, że Twój system działa dla prawie wszystkich małych dzieci — wcześniaków, międzynarodowych adoptowanych małych dzieci, bliźniaków, a także że działa dla wszystkich rodzajów matek i ojców. Wykorzystaj swoje referencje jako sposób na podkreślenie tego.

Pomyśl o osobach reprezentujących typy klientów. Dla kogo tak naprawdę jest ten ebook? Napisz 3-5 “historii”, z których każda reprezentuje kluczowego członka twojego podstawowego rynku rodzicielskiego i upewnij się, że twoja kopia dostarczy wiadomość:” tak, ten ebook jest idealny dla kogoś takiego jak ja ” dla każdego z nich.

#7-ustal i wzmocnij swoją wiedzę na ten temat. Dodaj strzał w głowę.

Kim jesteś i dlaczego jesteś wykwalifikowany? To kolejne duże wyzwanie, którym musi sprostać twoja kopia. Chyba, że to przegapiłem, nic o tobie nie widzę. Jeśli chcesz, żebym wydał $ XX, chcę wiedzieć o Tobie wystarczająco dużo, by myśleć, że wydaję pieniądze mądrze. Nie musisz mieć alfabetycznej zupy stopni po Twoim imieniu, ale musisz ujawnić coś o sobie i Tle W kontekście swojej oferty.

# 8-edytuj, edytuj i edytuj jeszcze trochę.

image of landing pageKliknij obraz, aby powiększyć widok

Twoje mamy są zmęczone. Ich oczy błyszczą, patrząc na gęsty, zakazujący tekstu w super długich akapitach.

Myśl krócej, 2-5 akapitów liniowych. Używaj wielu śródtytułów i list punktowanych, aby zaczepić oko i sprawić, że skanowanie i przewijanie będą mniej przypominać obowiązki. Ludzie potrzebują tylko nauki / innego tła na temat drzemki, aby wesprzeć informacje o ebooku. Nie daj więcej tła niż jest to konieczne, aby pomóc ludziom podjąć decyzję o zakupie.

# 9-Przetestuj Format 2-kolumnowy. Załaduj swój pasek boczny z referencjami.

Pobierz większość swoich” Mama-i-dziecko-testowane ” referencje tutaj. Ponownie, edytuj je rozsądnie. Chcesz, aby każdy z nich wzmocnił i zilustrował główne atuty twojego ebooka. Zatrudniłbym też pediatrów, pielęgniarki pediatryczne, dyrektorów przedszkoli, matek w przedszkolu itp. do ważenia z ich wielkimi kciukami w górę. Wykonaj te krótkie, mocne sława przylegające do Twojej głównej kopii.

#10-Uprość ofertę.

image of landing pageKliknij obraz, aby powiększyć widok

Musisz bardziej dobitnie wyróżnić swoją ofertę, nazywając ją “Deluxe Complete BabyNapsWell System with Personal Consultation” i “Standard BabyNapsWell System” – i z lepszym designem. Mogę je zapakować i grać obok siebie. Być może dodaj swój strzał w głowę do pudełka Deluxe jako przypomnienie ulgi i osobistej uwagi, którą masz zamiar kupić.

BONUS:

Pomyślałbym o nadaniu ebookowi nowego tytułu. To ogromny temat dla wielu rodziców żyjących we mgle ” moje dziecko nigdy nie śpi.”

“Opanowanie drzemek i harmonogramów” nie ma emocjonalnego soku z “No More Naptime Tears: Get your Baby to Love Naptime So you Can Love Yours” — czy coś w tym stylu. Chcesz tytuł, który wyraźnie, być może sprytnie dostaje punkt całej szybko. Chcesz, aby twój tytuł zaklęcia ulga jest pod ręką.

Moje podziękowania dla Nicole Johnson za jej cierpliwość i wsparcie dla Heifer International. Poszukaj mojej następnej metamorfozy za około 3 do 4 tygodni.

Chcesz uzyskać przyszły Copywriting Maven Landing Page makeover?

Masz stronę docelową, która jest bardziej kupa niż pop? Chcesz podzielić się z czytelnikami Copyblogger? Gotowy, aby umieścić trochę własnej “skóry w grze” dla Maven Makeover? Następnie postępuj zgodnie z kliknięciem, aby uzyskać wszystkie szczegóły na stronie docelowej Mavena. Do 15.05.10 mam rezerwację na gratis” jałówkę”.) Jeśli jesteś zainteresowany prywatną krytyką / metamorfozą, audytem strony lub innymi usługami, napisz do mnie bezpośrednio.)

Total
0
Shares
Related Posts