Jest to kolejny dodatek do naszej trwającej serii samouczków i studiów przypadków na temat stron docelowych, które działają.
W końcu, po wielu przemyśleniach, nadszedł dzień. Cieszę się, że mogę ogłosić, że Rand Fishkin z SEOmoz zgodził się wystąpić i poddać swoją stronę docelową kontroli jako mój oficjalny kandydat do metamorfozy. Poniżej przedstawiłem podstawowe informacje. 10-punktowa krytyka i rekomendacje bonusowe.
Oto, co dzieje się w SEOmoz.
- Gol:
Zwiększ liczbę nowych subskrybentów treści Premium SEOmoz o minimum 1%. - Problem:
Stali czytelnicy bloga dobrze się nawracają. Konwertowanie nie-blogowych czytelników – tych, którzy jeszcze nie znają SEOmoz-konwertuje z przykrością .05%. - Bieżąca Strona Docelowa:
http://www.seomoz.org/users/premium - Strona / Reklama generująca kliknięcia:
Link do strony głównej, reklamy na blogu inline i różne inne wysiłki.
10-punktowa krytyka Mavena:
Kliknij obraz, aby powiększyć widok
1. Usuń wszystkie obce Materiały z najcenniejszej nieruchomości na swojej stronie docelowej-obszar “nad fałdą”, pierwszy widok ekranu odwiedzającego.
Wyeliminuj wszystkie łącza logowania, wyszukiwania i nawigacji. Są to wszystkie powody i wyjścia ze strony docelowej i Twojej wiadomości.
2. Dodaj atrakcyjny, bogaty w korzyści nagłówek.
Gdzie jest nagłówek określający obietnicę dla gościa z góry? Jest to strona wypełniona korzyściami i funkcjami, ale nie ma centralnego nagłówka, który zawiera propozycję wartości oferty produktowej. Twój nagłówek musi otworzyć okno dialogowe z gościem i rozpocząć proces odpowiedzi na pytanie – ” co z tego będę miał?”Jest to szczególnie ważne dla “zimnego” gościa, który nie ma wcześniejszego związku z Tobą.
3. Ponów sekcję black box / reverse type, dodaj tutaj swoją pierwszą silną opinię.
Chociaż wizualny jest zgodny z wyglądem bloga, odwrotny Typ utrudnia czytanie, a organizacja funkcji to bałagan. Wyeliminowałbym listę pralni, skoncentrował się na nie więcej niż 3-5 najsilniejszych korzyściach i dodał również silne referencje. Pamiętaj, że to, co inni mówią o tobie, jest ważniejsze niż to, co mówisz o sobie. Użyj swoich referencji, aby wyróżnić swoją kopię, dopasowując korzyści do referencji najlepiej, jak możesz. (Ładne wykorzystanie zdjęć z referencjami. To daje dodatkową warstwę wiarygodności.)
4. Rozważ format 2-kolumnowy.
Twój obecny format 1-kolumnowy wymusza zbyt wiele treści promocyjnych poniżej zakładki. Format 2-kolumnowy pozwoliłby ci przywołać pierwsze wezwanie do działania na pierwszym ekranie i dużą liczbę najważniejszych referencji obok treści.
5. Zacznij “budować swoją sprawę” od mocnego, wprowadzającego akapitu.
Twoja kopia zaczyna informować odwiedzających, co otrzymają dzięki usłudze premium, ale nie dlaczego jej potrzebują – i potrzebują jej od Ciebie. Orientuj ich, wczuj się w nich, daj im kontekst, dlaczego ta zawartość premium ułatwi im pracę i sprawi, że będą wyglądać mądrzej. Darmowe narzędzia SEO i dostępne treści to Twój najsilniejszy konkurent. Twoja kopia musi dotyczyć wartości inwestycji w wysokości 299 USD. Opinie, które przemawiają do wartości, są krytyczne.
Kliknij obraz, aby powiększyć widok
6. Punch up the subheadds with benefit-specific copy; przedstaw szczegóły” What do I get ” znacznie wcześniej na stronie.
Obecne podtytuły są słabe i samoobsługowe. Skoncentruj się na wartości, wyłączności,autorytatywnych informacjach uznawanych przez ekspertów itp. aby obniżyć opór odwiedzającego wobec Twojej wiadomości sprzedażowej. “Lista pralni” dobrodziejstw członkowskich pojawia się znacznie za późno w kopii. Oto, gdzie powinieneś zacząć gromadzić rzeczy, które otrzymają goście. Porządkuj dokładniej zestaw funkcji i edytuj, edytuj, edytuj. Długość linii akapitu jest zbyt długa, nie więcej niż 3-5 linii na akapit. Dodaj wizualną ulgę do tekstu. Użyj aktualnie używanych ikon w czarnym polu i dodaj je tutaj.
7. Użyj wyskakujących okienek lub innych urządzeń klikających, aby odwiedzający mogli uzyskać dodatkowe informacje bez opuszczania strony docelowej.
Odwiedzający jest wysyłany stale poza stronę, aby wyświetlić ważne treści. Każde kliknięcie powoduje utratę klienta. Ponadto nie wszystkie linki są przydatne. Nie muszę widzieć setek innych członków premium. To, co muszę zobaczyć/przeczytać, to solidne powody, aby wydać moje pieniądze. Wyeliminuj wszelkie informacje, które nie stanowią lub nie wspierają twojej propozycji wartości. Każde słowo i obraz musi przekazać odwiedzającemu wartość Twojej oferty premium.
Kliknij obraz, aby powiększyć widok
8. Wyeliminuj pasywny głos trzeciej osoby z kopii.
Pasywny głos, pisanie trzeciej osoby wysysa energię i emocje z twojej kopii. (Działa dobrze na dostarczanie złych wiadomości, choć:=) … więc, na przykład, chciałbym zrewidować “Członkostwo Premium dostaje” do czegoś w rodzaju ” oto, co dostaniesz jako członek Premium SEOmoz.”Zmień każde” oni ” na Ciebie. Nie mów mi o funkcji, powiedz mi, jak jej używam, jak z niej skorzystam. Ponadto przypominaj odwiedzającym, że zawartość jest ekskluzywna, dostępna tylko za pośrednictwem członkostwa.
9. Dodaj dodatkowe wywołania do działania w całej kopii.
Z ceną 299 nie ma wątpliwości, że nawet nowa strona docelowa będzie musiała działać dłużej niż pojedynczy ekran. Upewnij się, że używasz przycisków wezwania do działania i łączy. Co najmniej jeden na ogólny widok ekranu.
Kliknij obraz, aby powiększyć widok
10. Uprość ofertę cenową i informacje rejestracyjne. Zbyt wiele wyborów paraliżuje i dezorientuje.
Kilka przemyśleń. Mogę wypróbować tylko 2 Ceny – miesięczne wynagrodzenie: łatwe wejście, łatwe wyjście, pozwala odwiedzającemu wypróbować go bez dużego ryzyka i 12-miesięcznych oszczędności “Best-Buy”. W ten sposób wyraźnie rozróżniasz 2 korzyści-postrzeganą redukcję ryzyka i znaczne oszczędności.
Jeśli chodzi o rejestrację, uznałem to za mylące. Tutaj chciałbym zobaczyć dwa pola, które wyraźnie wskazują – ” nowy w SEOmoz? Rozpocznij członkostwo tutaj ” lub ” aktualny SEOmoz Reader? Przejdź do członkostwa tutaj.”
REKOMENDACJE BONUSOWE:
- W kopii zadzwoń do potencjalnych członków lub subskrybentów, ale nie do obu. Nie są odpowiednikami.
- Usuń język o cenie 12 miesięcy nigdy nie będzie w górę. Nowi subskrybenci dbają bardziej o ryzyko.
- Dodaj gwarancję satysfakcji do 12-miesięcznego członkostwa. Pomoże to opiekunom ogrodzenia przejść do 12-miesięcznego abonamentu na oszczędności, jeśli wiedzą, że mogą anulować w dowolnym momencie bez kary. Bardzo niewielu klientów skorzysta z tej opcji.
- Dodaj więcej wizualnego popu do wzmacniaczy wiarygodności. Dodaj “jak widać w Newsweeku” lub inne popularne nazwy mediów itp.”w grafice typu burst na górnym ekranie.
- Użyj zaoszczędzonych dolarów zamiast zaoszczędzonych procent. Odwiedzający mogą łatwiej zrozumieć matematykę i wartość Twojej oferty.
Zachęcaj odwiedzających do działania teraz, teraz. Dodaj termin oferty, zachęcaj do natychmiastowego działania z kilkoma cennymi gratisami.
Moje podziękowania i uznanie dla Rand za to, że był inauguracyjny makeover i za jego wsparcie dla Heifer International.
Klinika jest otwarta
Oto Twoja szansa na kolejną metamorfozę strony docelowej copywritingu Mavena!
Masz stronę docelową, która jest bardziej kupa niż pop? Chcesz podzielić się z czytelnikami Copyblogger? Gotowy, aby umieścić trochę własnej “skóry w grze” dla Maven Makeover? Następnie postępuj zgodnie z kliknięciem, aby uzyskać wszystkie szczegóły na stronie docelowej Mavena.