Uwaga redakcyjna: Nasi Przyjaciele z marketingu Sherpa mieli fajny pomysł na zorganizowanie konkursu na temat wiadomości e-mail i nie mogliśmy się powstrzymać przed dołączeniem.
Konkurs jest już zamknięty dla nowych zgłoszeń-dziękujemy wszystkim, którzy wzięli udział! Przeczytaj post i komentarze i sprawdź, czy możesz wybrać zwycięzcę-a następnie dowiedz się, kto wygrał tutaj.
Tematy są zdecydowanie najłatwiejszym elementem marketingu e-mailowego do przetestowania.
Do diabła, są prawdopodobnie najłatwiejszym elementem copywritingu do przetestowania, okres.
Jest to również dobra rzecz: wiele możesz dowiedzieć się o swoich odbiorcach z testowania tematów.
Dobrze prowadzony test może Ci powiedzieć:
- Jakie elementy Twojej oferty są najbardziej atrakcyjne?
- Czy musisz oferować zachętę, aby zachęcić swoich klientów do podjęcia nawet podstawowych działań?
- Jeśli tak, to jaka zachęta działa najlepiej?
Ale jest jeszcze jedna rzecz w testowaniu tematu … czasami po prostu uderzasz w ścianę.
Cytując Barenaked panie, czasami po prostu czujesz, ” to wszystko zostało zrobione.”
Jak przebić się przez tę ścianę?
Jako pojedynczy akt-indywidualny copywriter lub marketer piszący tematy – czasami po prostu brakuje sposobów na zmianę tych kilku znaków w tej małej przestrzeni.
W takich chwilach musisz dotrzeć i zdobyć świeże pomysły, aby przetestować i przesunąć kopertę. Na przykład, jakie pomysły mogą ci dać ludzie tacy jak oni?
- Projektanci
- Informatyka
- Sprzedaż
- Obsługa Klienta
- Twoi rówieśnicy marketingowi w Twojej firmie (i poza nią)
- Twoja publiczność
Napisaliśmy wiele (i mam na myśli wiele) tematów, a my bierzemy mały udział w poszukiwaniu naprawdę świeżej perspektywy dla nadchodzącego marketingowego e-maila Sherpa na temat szczytu optymalizacji 2012 w Denver.
Pytamy ty aby dołączyć do nas w tym małym konkursie pisania tematów, a my sprawimy, że będzie warto.
Zwycięski temat w naszym teście otrzyma darmowy bilet na Optimization Summit 2012 oraz darmowy kurs optymalizacji strony docelowej MarketingExperiments Online.
To jest warte 1900 dolarów.(Widzisz, powiedzieliśmy ci, że to było niesamowite.)
Oto jak wziąć udział w konkursie …
Po prostu wpisz temat, który Twoim zdaniem uzyska najwięcej kliknięć w komentarzach poniżej.
(Mierzymy sukces poprzez kliknięcia, a nie otwarte stawki.) Pytanie badawcze do tego testu brzmi: „który temat spowoduje najwyższy współczynnik klikalności?”
Jedyną zmienną w teście będzie temat.
Kopia wiadomości e-mail, oferta i wszystko inne pozostaną dokładnie takie same, więc jest to test jednoskładnikowy. Przeczytaj treść wiadomości e-mail poniżej, aby uzyskać cały obraz …
Oto e-mail
Temat — To zależy od Ciebie 😉
Drogi Marketerze,
Czy gdy odwiedzający dotrą do Twoich stron docelowych, mają jasne zrozumienie, co powinni zrobić dalej?
Tylko dzięki testom będziesz wiedział na pewno.
Niezależnie od tego, czy chcesz uzyskać więcej informacji, pobrać białą księgę, czy zarejestrować się na wydarzenie, powinno być jasne dla odbiorców, jaki powinien być następny krok.
Wyzwanie nie jest testowanie. Wyzwaniem jest odkrycie, co zmiany aby przetestować.
Dołącz do nas na Optimization Summit 2012, gdzie nasi eksperci branżowi nauczą Cię jak oraz co na próbę.
W ciągu czterech dni będziesz odkryj dokładnie to, co musisz zmienić na kluczowych stronach docelowych z twojego e-commerce, subskrypcji lub ścieżek lead-gen.
Zebraliśmy zespół ekspertów branżowych, którzy pomogą Ci w unikalnych okolicznościach. Chociaż ogólne sesje i warsztaty przed szczytem będą bardzo pouczające, nie ma nic takiego jak porady, które są dostosowane do konkretnej sytuacji. Tam właśnie wkraczają nasze indywidualne kliniki trenerskie.
To jest Twoja szansa, aby uzyskać indywidualne porady na temat:
- Ustawienia Metryczne I Analityczne
- Ważność Badania
- Propozycja Wartości
- Interpretacja Metryczna I Analityczna
- Optymalizacja Konwersji
- Konfiguracja Testu
Kliknij tutaj, aby obejrzeć krótki klip wideo przedstawiający Dr. Flinta Mcglaughlina, jednego z naszych głównych mówców, omawiający, w jaki sposób można zoptymalizować strony docelowe pod kątem maksymalnej konwersji.
Naszym celem jest, aby każdy z naszych uczestników opuścił szczyt uzbrojony w świetne pomysły i odpowiedzi na najbardziej palące pytania optymalizacyjne.
Szukasz więcej informacji? Odwiedź stronę internetową Optimization Summit 2012, aby uzyskać więcej informacji na temat agendy, lokalizacji i powodów, dla których warto wziąć udział.
Early Bird Special Ends 4/30: zarezerwuj bilet i zaoszczędź $ 300.00.
Czekamy na Ciebie i twoich rówieśników w Denver.
Z poważaniem,
Todd Lebo, Starszy Dyrektor ds. treści i rozwoju Biznesu, MarketingSherpa
P. S. jesteś zainteresowany sprowadzeniem całego zespołu? Grupy złożone z trzech lub więcej osób mogą zaoszczędzić 25% ceny biletów.
Poznaj sędziów
Nathan Thompson, Starszy Kierownik ds. badań, MECLABS wybierze trzy tematy, które według niego uzyskają najwyższy współczynnik klikalności w oparciu o jego bogate doświadczenie w testowaniu.
Brian Clark i Sonia Simone również wybiorą swoje trzy ulubione zgłoszenia z komentarzy tutaj na Copyblogger, aby uwzględnić je jako zabiegi w teście.
Ale ostatecznym sędzią będzie Klient. Niezależnie od tego, który wybrany temat otrzyma największą odpowiedź klienta, wygra.
A nawet jeśli nie wygrasz, możesz pokazać światu swoje szalone umiejętności perswazyjnego kopiowania, wpisując swoje zgłoszenie w sekcji komentarzy poniżej.
Więc po prostu upuść swój najlepszy temat na e-mail powyżej w sekcji komentarzy tego postu przez Środa, 28 marca, o północy czasu wschodniego.
Powodzenia. I niech wygra najlepszy temat
Uwaga: Wysłanie komentarza z tematem na tym blogu oznacza akceptację warunków konkursu.
Post image by Land Of The Lost
PS. Sprawdź te powiązane zasoby …
Jeśli chcesz odświeżyć temat kotletów, oto kilka zasobów, które mogą pomóc.
- Testowanie wiadomości e-mail: bardziej konkretny temat poprawia szybkość otwierania o ponad 35%
- Trzy kluczowe elementy nieodpartych tematów wiadomości e-mail
- 7 Linki Do Pisania Nagłówków, Które Zrewolucjonizują Twój Content Marketing