W tym przewodniku przeprowadzę Cię przez wszystkie szczegóły dotyczące tego, gdzie powinieneś skonfigurować swój sklep internetowy-jeśli WordPress ecommerce jest dla ciebie, czy nie. Odpowiem na pytania w tym:
- Czy powinienem korzystać z platformy ecommerce, takiej jak Shopify?
- Czy powinienem zarabiać na moim blogu za pomocą jednej z integracji WordPress ecommerce, takiej jak Bluehost z WooCommerce?
- Co to jest przycisk Kup Shopify? Mam tego użyć?
- Kiedy już zdecyduję, gdzie zbudować mój sklep, jak go utworzyć-jakich wtyczek WordPress ecommerce potrzebuję i jak je zainstalować? Itd.
Aby przejść do rzeczy, odpowiedź jest dość prosta. Sprowadza się do jednego pytania: czy tworzysz stronę, która koncentruje się na treści? Inna wersja tego pytania jest: czy Twoja strategia marketingowa SEO?
Poświęć chwilę i naprawdę odpowiedz na to dwuczęściowe pytanie. To określi, którą trasę wybierzesz.
WordPress strona Ecommerce vs. Sklep Shopify
Wybór tutaj jest łatwy. Jeśli budujesz witrynę, która w 100% koncentruje się na treści lub w 100% koncentruje się na e-commerce, najlepszy wybór, jak zbudować swoją witrynę, jest bardzo jasny. Chcesz witryny e-commerce WordPress.
Co WordPress robi najlepiej = treść
WordPress ma już dekadę i nadal jest panującym mistrzem zarządzania witrynami z mnóstwem Treści. Jeśli planujesz realizować strategię SEO lub content marketingową dla swojej firmy, WordPress jest jedynym uzasadnionym wyborem dla Twojej witryny.
Nic innego nie zbliża się do zapewnienia Ci wszystkich funkcji, których potrzebujesz do zarządzania tak dużą ilością treści, a także wszystkich dodatkowych funkcji dla SEO i innych źródeł ruchu. Nie bez powodu jest to domyślna platforma zarządzania treścią.
Co Shopify robi najlepiej = Ecommerce
Jeśli chcesz sprzedawać rzeczy w sklepie ecommerce, Shopify jest zdecydowanie najlepszym wyborem. Naprawdę nie ma już żadnych legalnych rywali; jest to obecnie najlepsza platforma e-commerce. Funkcjonalność, łatwość obsługi i cena są niezrównane.
Jeszcze bardziej imponujące, Shopify będzie skalować się z Twoją firmą, bez względu na to, jak duża jest — w ciągu ostatnich kilku lat wkroczyła do segmentu korporacyjnego i jest obecnie uważana za “najlepszą w swojej klasie” na wszystkich poziomach e-commerce. Od próby sprzedaży pierwszego Produktu do sprzedaży miliona produktów, Shopify jest domyślnym wyborem.
Dlaczego powinieneś (prawie) zawsze używać Shopify dla e-commerce
Chociaż osobiście uwielbiam WordPressa, po prostu nie ma porównania z Shopify, jeśli chodzi o ecommerce, nawet jeśli dodasz wtyczkę ecommerce do WordPressa.
Istnieje wiele unikalnych funkcji, których potrzebuje każda witryna ecommerce:
- Wózki sklepowe
- Wymeldowanie i przepływy płatności
- Integracja z dostawcami płatności
- Opcje realizacji i integracje
- Integracja z dostawcami usług spedycyjnych
- Łatwe sposoby zarządzania wszystkimi stronami produktów
- Raportowanie dochodów
- Zarządzanie zwrotami i zwrotami
- Integracja z platformami ecommerce, takimi jak Amazon
Shopify został zbudowany od podstaw wokół wszystkich tych funkcji. WordPress nie był.
Dzięki Shopify otrzymasz wszystkie funkcje e-commerce, których możesz potrzebować od razu po wyjęciu z pudełka. Trochę łatwej konfiguracji i Twoja strona jest gotowa do pracy. Oczywiście Shopify ma również możliwość głębokiego dostosowywania wszystkiego, co tylko chcesz. Dzięki popularności Shopify Shopify istnieje teraz duża społeczność programistów i marketerów, którzy mogą korzystać z bardziej zaawansowanych funkcji Shopify, aby dostosować je do konkretnej sytuacji.
Gdy będziesz gotowy do utworzenia witryny Shopify, Zarejestruj się tutaj
Czy Twoja witryna została już zbudowana gdzieś indziej i chcesz ją przenieść do Shopify? W tym celu mamy również przewodnik: Jak przenieść swoją witrynę do Shopify.
Jak obejść największą słabość Shopify
Jedyną prawdziwą słabością Shopify jest funkcjonalność blogowania. Tak, technicznie możesz opublikować bloga w Shopify, używając go do swoich treści. Ale nie będziesz chciał.
Funkcje blogowania w Shopify są tak proste, że nadają się tylko do sporadycznych aktualizacji firmowych co kilka miesięcy. Ale jeśli publikujesz tylko kilka razy w roku, równie dobrze możesz całkowicie pominąć bloga.
Innymi słowy, jedyne firmy, które uzyskałyby wartość dzięki funkcji bloga Shopify, nie powinny mieć bloga w pierwszej kolejności.
Co robić?
Trafiliśmy na prawdziwy problem między WordPress i Shopify jest wiedząc, co zrobić, gdy masz treści oraz witryna e-commerce?
To jest, gdy sprawy stają się nieco trudniejsze i bardziej niuansowe.
Załóżmy, że masz swój podstawowy sklep ecommerce w Shopify. Idzie świetnie. Ale chcesz również założyć bloga o wysokim kalibrze, który może wygenerować poważny ruch i pomóc zwiększyć sprzedaż.
Najlepszym najlepszym rozwiązaniem będzie użycie Shopify dla Twojego sklepu i WordPress dla Twojego bloga. Będziesz na obu platformach.
Korzystanie z wielu platform na tej samej stronie jest bardzo powszechne. Wiele stron to robi.
Najprostszy sposób korzystania zarówno z Shopify, jak i bloga WordPress
Umieść jedną z nich na subdomenie, a drugą na głównej domenie, w ten sposób:
- WordPress zainstalowany na company.com
- Shopify zainstalowany w store.company.com
Jest to na tyle łatwe, że będziesz mógł samodzielnie skonfigurować to konto za pomocą hosta WordPress, rejestratora domen i konta Shopify. Nie ma potrzeby zatrudniania dewelopera, aby zrobić coś wymyślnego. Po prostu skonfiguruj WordPress w swojej domenie głównej, jak zwykle, podczas konfigurowania Shopify na subdomenie.
Czy Shopify lub WordPress powinny przejść do subdomeny?
W powyższym przykładzie umieściłem Shopify na subdomenie w store.company.com. rewers działa również poprzez umieszczenie WordPress na subdomenie, gdy Shopify znajduje się w głównej domenie, w ten sposób:
- WordPress zainstalowany na blog.company.com
- Shopify zainstalowany w company.com
Który z nich powinieneś zrobić? Co idzie na subdomenę?
Podjąłbym tę decyzję w oparciu o Twoją strategię marketingową.
Jeśli realizujesz strategię SEO dla swojego sklepu internetowego, twoim celem będzie uzyskanie stron produktów do rangi słów kluczowych. Innymi słowy, Twoim głównym priorytetem SEO są strony produktów w Twoim sklepie. W takim przypadku chcesz, aby Shopify znajdował się w Twojej głównej domenie.
Dlaczego?
W SEO główna domena zawsze będzie miała nieco większą wagę niż subdomena. Będzie to miało łatwiejszy ranking czasowy dla danego słowa kluczowego. Jeśli więc twoim głównym celem jest uzyskanie pozycji stron produktów w wyszukiwarce Google, zainstaluj Shopify na swojej głównej domenie, aby uzyskać jak największą pomoc.
Przełączmy to. Co zrobić, jeśli masz duży blog i używasz treści, aby uzyskać zdecydowaną większość ruchu? W takim przypadku zainstaluj WordPress na swojej głównej domenie i umieść Shopify na subdomenie.
Podsumowując, zdecyduj, czy priorytetem jest ranking treści WordPress, czy stron produktów Shopify pod kątem SEO. Po podjęciu decyzji umieść swój pierwszy wybór w domenie głównej, a drugi w subdomenie.
Co jeśli nie zależy mi na SEO?
Więc to nie ma znaczenia. Jeśli koncentrujesz się na płatnym marketingu lub innej strategii dla witryny ecommerce, to wszystko zależy od Ciebie. W tej sytuacji użyłbym subdomeny dla dowolnego narzędzia, które nie zostało jeszcze zainstalowane, ponieważ główna domena zostanie już zajęta.
Jedyny powód, dla którego warto korzystać z WordPress dla Ecommerce
Warto zmienić witrynę WordPress w sklep ecommerce, jeśli spełniasz te warunki:
- Masz już dużą witrynę WordPress zbudowaną z dużą ilością treści.
- Masz mały sklep, który chcesz zbudować, w zakresie 10-20 produktów.
- Nie planujesz umieszczać tony energii za sklepem; postrzegasz go jako projekt “jeden i koniec”.
W tej sytuacji jesteś już na WordPressie, więc będziesz chciał to zachować. Masz również wystarczająco dużo produktów, aby zagwarantować sekcję sklepu w swojej witrynie, Potrzebujesz więcej niż tylko kilku przycisków zakupu. Ale nie ma sensu konfigurowanie całej platformy ecommerce w swojej witrynie, ponieważ nie planujesz, aby była to główna priorytetowa opcja.
Najlepiej jest zachować wszystko na WordPress i użyć wtyczki ecommerce WordPress, aby dodać sklep do swojej witryny. Najbardziej szanowaną wtyczką ecommerce jest WooCommerce. Dostaje mnóstwo świetnych recenzji.
Lub jeśli naprawdę kochasz WordPress i nienawidzisz myśli o dodaniu innego narzędzia do swojej witryny, WooCommerce jest nadal legalną opcją. Możesz z niego korzystać, jeśli wolisz spędzać jak najwięcej czasu w WordPress.
Łatwy sposób na przetestowanie Ecommerce w Twojej witrynie WordPress
Shopify ma również Shopify Lite. Facebook shopify to super usprawniona wersja Shopify, idealna do dodawania kilku przycisków Kup do witryny WordPress lub strony na Facebooku. Więc nawet jeśli chcesz przeprowadzić kilka małych testów, aby sprawdzić, czy możesz sprzedawać przedmioty w swojej witrynie, nadal warto zacząć od Shopify.
Shopify Shopify uruchomił własną wtyczkę ecommerce WordPress – i trzy motywy ecommerce WordPress, dzięki czemu możesz uruchomić sklep Shopify na WordPress. To było bezpłatne i pozwoliło Ci ” zarządzać wszystkimi stronami i postami w WordPress, ale będziesz miał Shopify do zarządzania wszystkim innym: płatnościami, bezpieczną kasą, wysyłką i realizacją, zapasami i podatkami—wszystkie trudne rzeczy związane ze sprzedażą online.”Obiecało również, że” za pomocą kilku kliknięć możesz teraz dokonać dowolnej strony WordPress lub posta na blogu, korzystając z bezpłatnej wtyczki Shopify Ecommerce.”
Jednak zaprzestali wtyczki rok później. W kwietniu 2017 r. rzecznik Shopify powiedział, że wtyczka jest ” przestarzała i trudna w utrzymaniu.”W jego miejsce mamy przycisk Kup”, który jest lepszym sposobem sprzedaży w WordPress.”
Za pomocą przycisku Kup mamy dostęp do:
- Zaktualizowane funkcje
- Lepsze czcionki
- Kolory
- Layouty
- Przyciski
- Wiele obrazów na wariantach
Aby dodać przycisk Shopify buy do sklepu WordPress, jest to tak proste, jak osadzenie filmu z YouTube, a kroki są bardzo podobne:
- Utwórz przycisk Kup w panelu administracyjnym Shopify.
- Skopiuj kod osadzania.
- Przejdź do Postu, do którego chcesz dodać przycisk Kup na pulpicie WordPress. (Jeśli jeszcze go nie uruchomiłeś, utworzysz nowy Post.)
- Kliknij kartę edytor tekstu, aby nie być już w trybie wizualnym.
- Wklej kod.
- Stąd polecam kliknięcie podglądu, aby upewnić się, że przycisk Kup wygląda tak, jak chcesz.
- Publikuj.
Jeśli potrzebujesz pomocy w tym procesie, zapoznaj się z podręcznikiem Shopify na ten temat.
Podsumowując: Shopify bije WordPress w Ecommerce
Naprawdę nie mogę przesadzać z korzyściami płynącymi z korzystania z Shopify-wykonali niesamowitą robotę, tworząc narzędzie do rozwiązywania potrzeb każdego właściciela firmy ecommerce.
Element zawartości Shopify nie konkuruje z WordPress. Gdyby ten post był o odpowiednim CMS do wyboru lub jak założyć bloga, moja odpowiedź byłaby zupełnie inna. (Jak wpisuję do zaplecza WordPress Quick Sprout … który nie jest witryną ecommerce, ale witryną z treścią.)
TL; dr jest taki: korzyści z Shopify są tak duże, że nie warto próbować dopasować WordPressa do witryny ecommerce.