Jay Baer o tym, jak przekształcić zainteresowane perspektywy w Klientów na całe życie

Myślisz, że posiadanie ogromnego Twittera wystarczy, aby napędzać twój marketing?

Czy duże zainteresowanie mediów (społeczne lub inne) wystarczy, aby napędzać sprzedaż, której potrzebujesz i chcesz?

Te z pewnością pomagają, ale przyszłość udanej kampanii marketingowej polega-po części-na tym, aby stać się” Tobą”, znajdując kreatywne sposoby, aby być niezapomnianym przydatnym dla zainteresowanych propects.

Tak mówi lider myśli, autor i jeden z trzech najlepszych amerykańskich konsultantów mediów społecznościowych Jay Baer. Wskoczył dziś do programu, aby jasno wyjaśnić koncepcję ” You ” i jak można ją wykorzystać we własnym marketingowym miksie.

W tym odcinku omawiamy:

  • Dlaczego lepiej grać na dłuższą metę
  • Dlaczego przyszłość marketingu polega na staniu się”Tobą”
  • Jak “Friend of Mine Awareness” może zrewolucjonizować twój marketing
  • Fatalna wada tworzenia dużej ilości treści
  • 3 case studies w rozwijaniu świadomości “Friend of Mine”

Naciśnij Flash player poniżej, aby posłuchać teraz:


[transkrypcja]

Proszę zauważyć, że ten transkrypt został lekko edytowany dla jasności i gramatyki.

________________

Robert: Słuchasz marketingu internetowego dla inteligentnych ludzi radia . Nazywam się Robert Bruce i w tym odcinku przedstawiłem wam lidera myśli, autora i jednego z trzech najlepszych amerykańskich konsultantów mediów społecznościowych, Pana Jay ‘ A Baera, aby porozmawiać o konwersji. W szczególności konwersja Twojej witryny i potencjalnych klientów sieci społecznościowej do potencjalnych klientów. Jay, jak się dziś czujesz? Jesteś gotów dać nam towar.

Jay: Jestem absolutnie gotowy, Robercie, i najwyraźniej pierwszy i drugi najlepszy konsultant social media nie byli w stanie, więc zrobię show dzisiaj.

Robert: Postaraj się nie upuścić piłki. Jesteś moim pierwszym wyborem, wyjaśnijmy to sobie. Gdzie ludzie mogą cię znaleźć w Internecie?

Jay: Dziękuję. Mój główny dom online to convinceandconvert.com. to jest mój blog i firma konsultingowa i, oczywiście, jestem na Twitterze @JayBaer. Jak zwierzę, ale do tyłu.

Robert: Doskonale, powtórzymy je później dla ludzi, ale zanim przejdziemy do tych pytań dla Ciebie, Jay, ten program jest przybliżony wszystkim przez kurs marketingu internetowego dla inteligentnych ludzi.

Ponad 69 000 osób zapisało się na nasz kurs, aby nauczyć się podstaw marketingu swoich firm i pomysłów on-line.

Jest wiele powodów, ale jednym z największych jest: to takie proste. Rejestrujesz się przez e-mail, wysyłamy Ci około 20 e-maili, czytasz i ponownie czytasz te e-maile we własnym tempie, niezależnie od tego, czy jest to 2:00 pm, czy 2:00 am, cokolwiek działa dla ciebie. Pod koniec tego, przeszedłeś przez najlepszy Copyblogger, jaki ma do zaoferowania. Ponad sześć lat praktycznego marketingu, mądrości i strategii, a Ty wychodzisz z drugiej strony wiedząc o tym więcej niż większość kiedykolwiek.

Co ważniejsze, będziesz mieć bardzo silne podstawy, aby przenieść swój biznes i pomysły do przodu w Internecie, a to wszystko za darmo.

Jeśli chcesz wsiąść do autobusu, jak mówiłem, to bardzo proste, po prostu udać się do Copyblogger.com, przewiń w dół do połowy strony głównej, gdzie zobaczysz nagłówek “zgarnij darmowy 20-częściowy kurs marketingu internetowego”, upuść swój adres e-mail w małym pudełku, które tam zobaczysz, a my zajmiemy się resztą.

Dlaczego przyszłość marketingu polega na staniu się”Tobą”

Robert: W porządku Jay, w niedawnym wystąpieniu wskazałeś trzy sposoby, które możemy powiązać zainteresowanie naszej perspektywy z działaniem. To była świetna rozmowa. Najpierw przedstawcie nam szerszy obraz, wprowadzenie do tych pomysłów, a potem omówię te trzy konkretne sposoby, patrząc na to, jak możemy wykorzystać waszą najlepszą strategię w Internecie. Czy możesz dać nam ogólny 10,000 metrowy widok twojej wypowiedzi?

Jay: Mogę. Jesteśmy w epoce lawiny zaproszeń, w której każda firma o każdej wielkości i opisie rywalizuje, nie tylko między sobą, ale z rodzicami, współmałżonkiem, najlepszym przyjacielem i dziećmi, o Twoją uwagę.

Każda firma chce, żebyście je śledzili, znajdowali, oglądali ich filmy, czytali ich posty na blogu, dostawali ich e-maile i wszystko inne. jesteśmy teraz w miejscu, gdzie sposobem na przełamanie tego bałaganu niekoniecznie jest robienie tego więcej lub głośniej, ale robienie tego z trafnością, z kontekstem.

I dlatego wierzymy, że przyszłość polega na tym, by stać się Youtility, bycie naprawdę użytecznym. Założenie jest takie, że pomocność przewyższa sprzedaż. Różnica między pomaganiem a sprzedażą to tylko dwie litery, ale te dwie litery są niezwykle ważne.

Robert: Więc w kontekście dużej konkurencji i nadmiaru informacji, o tym właśnie mówimy, prawda? Nie tylko nawrócenie od ludzi, którzy nas znaleźli, ale również to nawrócenie potencjalnych klientów na całym świecie.

Jay: Oczywiście. Myślę, że to bardzo duża okoliczność. Oczywiście, trzeba budować świadomość poprzez bycie obecnym, przez bycie użytecznym, ale ta idea bycia pomocnym, udzielania odpowiedzi na pytania, i bycia Youlity, główną deską ogólnego marketingu intuicyjnego, zmienia tabele na historyczny imperatyw klienta / firmy, prawda?

Odkąd pierwszy jaskiniowiec sprzedał kamień innemu jaskiniowcowi, całe relacje między firmami a klientami były zasadniczo Panem i sługą. Firma jest mistrzem, klient jest sługą ,a firmy mówią: “mamy świetne rzeczy, kup je od nas. Mamy świetny towar, kup go. Mamy świetne rzeczy, ale to od nas.”

To, w jaki sposób decydują się wyrazić siebie i w jakim medium się wyrażają, to tak naprawdę tylko szczegóły. Podstawową relacją zawsze był Pan i sługa.

Teraz może być znacznie bliżej peer-to-peer, a firmy, które zamierzają odnieść sukces teraz iw przyszłości, są firmami, które naprawdę pomagają swoim klientom i potencjalnym klientom w taki sam sposób, w jaki przyjaciel mógłby ci pomóc.

Fatalna wada tworzenia dużej ilości treści

Robert: Zagłębimy się w szczegóły, które nam podajesz. Czym jest przede wszystkim świadomość” najwyższego umysłu ” w odniesieniu do nawrócenia i, jak to mówicie, bycia pomocnym i w jaki sposób jest to potencjalnie wadliwe?

Jay: Cóż, najwyższa świadomość umysłu, oczywiście, jest historycznym imperatywem dla marketerów. Jest to sposób, w jaki prowadziliśmy działalność marketingową od pokoleń lub wieków i chodzi o to, że masz trwały program, aby gdy potencjalny klient potrzebuje twojej usługi, byłeś wystarczająco blisko. Myślą “Och, potrzebuję X. pamiętam tych facetów, którzy są dostawcami X” i to, że masz stały udział, powoduje, że najpierw myślą o Tobie.

Jest to dziś trudna propozycja ze względu na pęknięte środowisko medialne, trudno jest utrzymać taką szeroką świadomość. Masz również tę przypływową falę wiadomości marketingowych, więc i tak trudniej się wyróżnić, a także mamy rosnące podejrzenie wiadomości marketingowych i znacznie więcej technologii dla konsumentów, aby dostroić te wiadomości, niezależnie od tego, czy jest to DVR, czy wyłączanie reklam w przeglądarce lub dowolna liczba innych postępów.

Robert: Tak więc tradycyjnie było to “wydawać dużo pieniędzy przez długi okres czasu”, patrzymy na tradycyjny model reklamy i wiemy, że rzeczy się zmieniają, wiemy, że reakcja ludzi na ogólne kampanie reklamowe zmienia się radykalnie, ale odnosi się to również do naszej trwałej ogólnej strategii treści, prawda? Nie patrzymy już na rok 2005, prawda?

Jay: Oczywiście. Myślę, że bardzo, bardzo trudno jest powiedzieć, że nasza strategia treści polega na tworzeniu dużej ilości treści, ponieważ każdy tworzy dużo treści, prawda. To już nie jest gra objętościowa. Nie da się odnieść sukcesu tylko wrzucając więcej węgla do pieca. Musisz wygrać w oparciu o trafność i myślę, że pomocność.

Dlaczego świadomość “rama umysłu” jest ważna?

Robert: OK, to jest szczyt świadomości umysłu. Widzimy pewne problemy z próbami zdobycia tego w obecnym krajobrazie, ale drugim sposobem na przekształcenie naszych potencjalnych nabywców w działanie jest to, co nazywasz świadomością “ramki umysłu”. Jaka jest różnica między nimi i czy możesz zdefiniować dla nas tę strategię?

Jay: Tak więc świadomość umysłu jest tak naprawdę tym, co nazywamy marketingiem przychodzącym lub w pewnym stopniu content marketingiem lub pojęciem, które polega na tym, że tworzysz treści, opowiadasz historie, dostarczasz zasoby, takie rzeczy, które robisz bardzo dobrze w Copyblogger, i w rezultacie, gdy ludzie cię potrzebują, znajdą cię, głównie poprzez wyszukiwanie lub teraz bardziej zorientowanych na społeczeństwo polecających, że gdy cię potrzebują, będą cię szukać.

Ponieważ stworzyłeś tę wspaniałą treść, odkryją cię w swoim punkcie potrzeby lub jak Google nazywa to zerowym momentem prawdy i to naprawdę jest filozofia marketingu przychodzącego i zaufaj mi, zrobiłem część kariery z marketingu przychodzącego, jak Ty również, i nie mam problemów ze zjawiskiem lub filozofią marketingu przychodzącego, poza faktem, że myślę, że nie mówimy wystarczająco dużo o przekonaniu, że jeśli robisz tylko marketing przychodzący i robisz tylko ramę świadomości umysłu, z definicji ograniczasz swoje plusy, ponieważ nie tworzysz popytu z marketingiem przychodzącym, Nie zaspokoić popyt.

Docierasz do ludzi, którzy są gotowi, którzy zrobią krok, aby cię znaleźć, a to nie to samo, co “wiesz co, nie wiedziałeś, że tego potrzebujesz.”Słynny cytat, parafrazuję, że Steve Jobs powiedział kiedyś,

Zadaniem konsumenta nie jest zrozumienie, czego potrzebuje.

Robert: Czy możesz dać nam dobry przykład firmy lub osób, które robią naprawdę świetne ramy świadomości umysłu.

Jay: Pewnie, myślę, że w naszym szczególnym świecie, Robercie, widzisz to cały czas. Oczywiście, myślę, że Wy w Copyblogger jesteście jednymi z najlepszych na świecie w tym konkretnym programie.

Hubspot jest bardzo, bardzo dobry w świadomości umysłu i marketingu przychodzącym, organizacjach, widzisz wiele firm B2B, które są bardzo dobre w opowiadaniu swojej historii. Eloqua, na przykład, jest naprawdę dobry w tego rodzaju podejściu, w którym po prostu umieszczają go tam, gdy ludzie są gotowi zrobić następny krok. Mają na to środki.

Najpotężniejszy sposób konwersji perspektyw

Robert: I to prowadzi nas wreszcie do omówienia tego, co nazywacie “przednią świadomością umysłu”, która według Was jest najpotężniejszą i najbardziej dostępną z tych trzech dróg. Czy możesz wyjaśnić nam ten trzeci sposób i jak możemy go dobrze wykorzystać do przekształcania zainteresowanych potencjalnych klientów w potencjalnych klientów naszych produktów i pomysłów?

Jay: Oczywiście. Pewnie widziałeś ten film Poznaj rodziców gdzie jednym z powtarzających się gagów w tym filmie, i wszystkich jego sequeli, które stały się coraz bardziej straszne, jest “krąg zaufania”. Jesteś teraz w kręgu zaufania.

Świadomość “Front of mind” naprawdę działa na tej samej zasadzie, co firma, gdy mówi: “jaki jest najlepszy możliwy sposób, w jaki możemy pomóc naszym potencjalnym klientom lub obecnym klientom? Jak możemy poprawić ich życie, nawet jeśli nie zarabiamy na tym dzisiaj?”

W ten sposób budujesz tę relację, w której nie musisz im sprzedawać. Dajesz im zasoby, informacje, możliwości lub dostęp, które ogólnie, w przeciwieństwie do konia trojańskiego, poprawiają ich życie. Klient będzie trzymał cię blisko swojego biustu.

Klient zachowa cię w swoim kręgu, a kiedy w rzeczywistości będzie gotowy do podjęcia następnego kroku i zakupu od ciebie lub adwokata w Twoim imieniu, zrobi to. Jest to zasadniczo budowanie relacji opartych na przyjaźni z klientami w oparciu o bycie użytecznym. Opierając się na byciu młodzieńcem.

“Front of mind” świadomość i zabawa na dłuższą metę

Robert: Jak ty to robisz, Jay? Jak to właściwie wygląda i jak osiągamy ten front świadomości umysłu?

Jay: Oto przykład firmy, która robi to naprawdę dobrze i myślę, że jest to dobry przykład, ponieważ ludzie to rozumieją i doświadczyli. Geek Squad.

Tak więc niektórzy ludzie mieli wspaniałe doświadczenia z Geek Squad, inni mniej. Nie o to chodzi. Geek Squad usługi, oczywiście, część Best Buy i zarabiają pieniądze naprawiając rzeczy. Naprawiają rzeczy, ale mają bardzo solidną obecność na YouTube, gdzie mają dosłownie setki filmów instruktażowych, Jak ustawić rejestrator i wymienić dysk twardy, i wszystkie rzeczy, które faktycznie zrobiliby za opłatą.

Byłem na konferencji kilka lat temu, i tutaj po raz pierwszy zacząłem myśleć o tej koncepcji, a ich założyciel, Robert Johnson, przemawiał i pojawiło się pytanie od publiczności, powiedzieli: “Robert pozwól mi zrozumieć, że zajmujecie się naprawianiem?”a on na to:” tak.””Ale masz te wszystkie filmy, które pokazują ludziom, jak naprawiać rzeczy bez ciebie. Jaki to ma sens w biznesie?”

I powiedział coś, to było martwe i bardzo zabawne. Powiedział: “nasi najlepsi klienci to ludzie, którzy myślą, że sami mogą to naprawić.”Czyli pewnie ja, prawda? Powiedziałbym: “jasne, że mogę.”Potem robię to trzy razy gorzej, ale chodzi o to, że tak, może pokażą Ci, jak to zrobić,może będą na tyle pomocni, aby pokazać ci, jak to zrobić.

Ale w końcu wyjdziecie poza swoją głębię albo w tym projekcie, albo w projekcie w dół drogi, w którym momencie Do kogo zadzwonicie? Czy zamierzasz zadzwonić do kogoś losowo, że odkrył w Google czy masz zamiar zadzwonić do facetów, którzy właśnie oglądał ich logo w rogu 14-minutowego filmu instruktażowego?

To “długa gra”. Bycie użytecznym i bycie użytkownikiem w mediach społecznościowych i Content Marketingu to długa gra. Chodzi o lag-putt, a nie tap-in, a inteligentne firmy to te, które rozumieją, że chodzi o pozyskiwanie klientów w końcu, nie pozyskiwanie klientów dzisiaj .

Zbyt wielu ludzi w mediach społecznościowych i marketingu treści chodzi o szybkie zamknięcie i musisz zrozumieć, że najpierw musisz iść na kolację, a potem do kina.

“Bikini concept” – ile powinno się rozdawać?

Robert: Słyszałem, jak Brian i Sonia rozmawiali ostatnio o tym, co nazywa się koncepcją bikini. Możesz oddać 90-95% swojego produktu, usługi lub informacji, a ludzie chętnie zapłacą za to ostatnie 5-10%.

Brian mówił konkretnie o tym, jak widział ludzi z wielkim sukcesem, zasadniczo dając swoim klientom mapę drogową, aby ukończyć to, czego potrzebują, aby ukończyć, jak mówisz, filmy instruktażowe z Geek Squad, ten sam pomysł, ale problem polega na tym, że nadal będą Cię zatrudniać lub wystarczająco dużo ludzi Cię zatrudni, ponieważ to, za co płacą i czego naprawdę chcą, to wykonanie czegokolwiek to jest, nawet jeśli dasz im wszystkie odpowiedzi.

Płacą za egzekucję, albo nie chcą tego zrobić, nie mogą tego zrobić, albo po prostu nie mają czasu. Zapłacą za egzekucję.

Jay: Posiadanie listy zakupów nie czyni z Ciebie szefa kuchni. To nie to samo. W rzeczywistości, dokładnie tym tematem jest to, co ja i Joe Pulizzi z Content Marketing Institute prezentujemy na South By Southwest w ten weekend, jest to sesja zatytułowana ” jak daleko otwierasz kimono?”

Czy rozdawanie przywództwa myślowego, kanibalizuje Twoją zdolność do generowania klientów? I ten pomysł, zwłaszcza jako profesjonalnej firmy usługowej, “nie powinniśmy mówić ludziom tego, co wiemy, bo wtedy nie będą musieli nas zatrudniać”? Myślę, że to zwykłe gówno.

Jeśli wiesz tak mało, że możesz zawrzeć całą swoją wiedzę w darmowej treści, to prawdopodobnie musisz najpierw dowiedzieć się więcej. Pomyśl o tym, o czym właśnie rozmawialiście na otwartej przestrzeni, rozdajecie ponad 20 pełnych akcji e-maili bogatych w informacje, bez żadnych zobowiązań. Nie oznacza to, że ludzie niekoniecznie będą potrzebować Twoich usług, oznacza to po prostu, że pokazujesz im, jak bardzo możesz być użyteczny.

Robert: Tak więc przed świadomością umysłu w skrócie, i popraw mnie, jeśli się mylę, jest szalenie hojny z Twoją wiedzą i tym, co wiesz, związane konkretnie z tym produktem lub usługą, którą dostarczasz.

Studia przypadków świadomości” Front of mind”

Jay: Niekoniecznie, niekoniecznie. myślę, że niektóre z najlepszych programów są tylko te, które są stycznie związane z tym, co faktycznie próbujesz zaoferować. Na przykład hotele Hilton mają niesamowity program o nazwie Hilton sugeruje na Twitterze, to jest @ HiltonSuggests.

Sposób, w jaki to robią, polega na tym, że mają swój personel konsjerża i wiele różnych hoteli w Ameryce, a być może także w Kanadzie, monitorują Twittera w czasie rzeczywistym. Kiedy ludzie mają pytania, na które mogą odpowiedzieć, wskakują do tych rozmów tylko dlatego, że mogą być przydatne.

Legenda głosi, że to było zaledwie dwa, trzy miesiące temu, ktoś był na jednym z ich rynków, Buffalo czy coś w tym stylu, miał chorego psa i po prostu napisał na Twitterze: “mój pies jest naprawdę chory i muszę znaleźć weterynarza.”A obsługa konsjerża w hotelu mówi:” znam świetnego weterynarza na 13-tej I Jaya, zabierz go tam, jest fantastyczny.”Zabiera tam psa, Pies ratuje życie, a facet wraca na Twittera i mówi:” nie mogę uwierzyć, że hotele Hilton pomogły mi uratować życie mojego psa.”

Takie jest wyobrażenie o Tobie, to dawanie daru wiedzy bez oczekiwanego zwrotu, a ten powrót powróci ostatecznie czterokrotnie.

Robert: OK, to jest poza zakresem tego, o czym tu mówimy, trochę, ale zrób mi przysługę, jeśli chcesz. Czy te koncepcje krążą z powrotem i wprowadzają ludzi na “szczyt lejka”?

Jay: Myślę, że z pewnością mogą, zwłaszcza, jak właśnie rozmawialiśmy w Hilton okoliczności, jeśli niektóre sposoby są pomocne niekoniecznie są ściśle zgodne z podstawową usługą. To pomaga poszerzyć górną część lejka.

Robert: Ten facet będzie rozmawiał ze wszystkimi przyjaciółmi, rozpowie o tym na swojej małej lub dużej stronie internetowej, cokolwiek ma, ale z pewnością rozpowie o tym, co Hilton zrobił dla swojego psa.

Jay: Oczywiście. Niekoniecznie jest pisarzem podróżniczym, a jego przyjaciele niekoniecznie chcą zarezerwować hotel dzisiaj, ale w końcu to zrobią. Dlatego chodzi o długą grę.

Definicja Ciebie: użyteczność i relacje

Robert: I takie historie pozostaną w pamięci na zawsze. Porozmawiajmy wreszcie Jay o Tobie. Wspomniałeś o tym wcześniej i pisałeś o tym przez całą naszą rozmowę tutaj, ale masz inną definicję tego słowa, a nawet pisownię, którą wymyśliłeś, czy możesz zdefiniować to, co masz na myśli i przeliterować dla nas.

Jay: Tak. Ty. Chodzi o to, aby Ty i/lub Twoja firma radykalnie byli użyteczni, radykalnie pomocni i zdali sobie sprawę, że chodzi o znacznie więcej o tworzenie relacji niż o zbieranie okazji.

Jednym z moich ulubionych przykładów jest facet, który nazywa się Taxi Mike. mieszka w Banff w Albercie w Kanadzie. jest to bardzo, bardzo ciężki obszar turystyczny w Banff, dużo jazdy na nartach i takich tam. W Banff jest mnóstwo taksówkarzy, więc Mike robi, żeby się wyróżnić, że produkuje coś o nazwie Taxi Mike ‘ s Dining Guide i wszystko, co to jest, to 8 x 11, tri-fold od FedEx Kinkos na jasnożółtym papierze i to tylko Mapa.

Z tyłu jest różne zalecenia dotyczące najlepszych restauracji BBQ, najlepsze miejsca do jedzenia z dziećmi, najlepsze tarasy na świeżym powietrzu, najlepsze kominki, tego rodzaju rzeczy. To jest naprawdę brudne i brudne i to jest wyraźnie jednoosobowa operacja, ale to jest w całym mieście. Jest na tyle mały, że można go po prostu wrzucić do kieszeni, a pod koniec nocy, gdy mówisz “wow, prawdopodobnie nie powinienem jechać do domu, potrzebuję taksówki”, sięgasz do kieszeni i mówi “Taxi Mike” i duży numer telefonu. On dosłownie prowadzi z użytecznością. Cała jego działalność polega na użyteczności, to, że prowadzi taksówkę jest niemalże niematerialne, a do bycia tyłem potrzeba tylnego siedzenia.

Budowanie długofalowego biznesu z marketingowym miksem

Robert: Myślę, że moją ulubioną częścią tej rozmowy jest idea długiej gry i wspominałeś o tym kilka razy. Ale jesteśmy sfrustrowani, zwłaszcza jeśli dopiero zaczynamy. Wyobrażam sobie ludzi, którzy albo dopiero rozpoczynają działalność gospodarczą, albo zmagają się z biznesem, który mają od jakiegoś czasu.patrzą na to i myślą “Ty”. Myślą o wszystkich tych wspaniałych treściach, które muszą stworzyć, ale także o tym, że muszą coś zrobić teraz.

Oczywiście, niektóre rzeczy mogą się wydarzyć szybciej niż inne, gdy stosujemy niektóre z tych strategii, ale jest to długa gra, nie jest to w żaden sposób związane z szybko się wzbogać. Możesz coś powiedzieć o cierpliwości?

Jay: Tak. Myślę, że jak bym się tym zajął, chociaż uważam, że te programy są potężne i wszystkie te, o których wspomniałem, odnoszą sukces, to w żadnym wypadku, z wyjątkiem Taxi Mike, jedynego marketingu, który te organizacje robią.

Geek Squad robi wiele marketingu oprócz przydatnych filmów z YouTube. Hotele Hilton oprócz propozycji Hilton zajmują się również marketingiem. Więc to jest kawałek układanki, to nie jest puzzle.

Jeśli myślisz, że” będziemy po prostu ogromnie pomocni i to będzie wszystko, co robimy”, to będzie trudne. Musisz zdać sobie sprawę, że to jest gra lejkowa, prawda? Trzeba mieć coś na górze lejka, co może być na górze świadomości umysłu, trzeba mieć coś na środku lejka, co jest przede wszystkim ramą świadomości umysłu, marketingu przychodzącego, o którym mówiliśmy, a potem myślę, że trzeba mieć front świadomości umysłu, ten rodzaj programu zorientowanego na Twoją percepcję, który będzie wypłacał dywidendy w dłuższej perspektywie.

Inne rzeczy mogą wypłacać dywidendy w krótszym okresie, i trzeba połączyć te rzeczy razem, aby mieć naprawdę afektywny program.

Dlatego nazywa się to “mieszanką marketingową”, a nie pomysłem marketingowym.

Robert: Jakieś ostatnie słowa na ten temat?

Jak możesz przynieść korzyści ludziom w ich codziennym życiu?

Jay: Myślę, że firmy muszą usiąść z naprawdę czystą głową i lepiej jest, jeśli przyciągniesz klientów do pokoju i powiesz ” jakie są wszystkie wyzwania, które masz? Opowiedz nam o wyzwaniach.”Więc dowiedz się, gdzie możesz być pomocny.

Myślę, że istnieje realna szansa dla firm, aby przeprowadzić audyt Youtility w swojej organizacji i powiedzieć “Słuchaj, nawet jeśli nie jest to nasza podstawowa działalność”, jak Przykład Hilton, ” nawet jeśli nie jest to nasza podstawowa działalność, co mamy i co wiemy, co może przynieść korzyści naszym klientom i potencjalnym klientom, najlepiej w czasie rzeczywistym?”

Za mało klientów jest konsultowanych na ten temat, a zbyt wiele firm mówi: “zacznijmy od działania, chcemy, aby ludzie pobrali tę białą księgę i przeszli ją z powrotem.”Tak, oczywiście, że tak, ale co więcej, co wiesz, że ludzie rzeczywiście mogą wykorzystać w swoim codziennym życiu? Siedzenie i przemyślenie tego może doprowadzić cię na ścieżkę Twojego życia.

Robert: Dobra Jay, zapakujmy to. Wspominaliśmy o tym na początku programu, ale gdzie ludzie mogą znaleźć więcej z Was w Internecie?

Jay: Mój blog to convinceandconvert.com, blog numer jeden content marketing na świecie według Junta42, a ja jestem na Twitterze na @ JayBaer . Zapraszam do wzięcia mojej książki, Teraz rewolucja, jedna z wiodących książek na temat projektowania biznesu społecznego.

Robert: Świetnie, wszystko to podlinkuję w notatkach programu, dla tych, którzy słuchają, i dziękuję wszystkim za wysłuchanie naszego programu. Jeśli podoba Ci się to, co się tu dzieje i chcesz, aby to było w ruchu, jednym z najlepszych sposobów, aby nas wesprzeć, jest przejście do iTunes, napisanie komentarza lub wystawienie nam oceny. Panie Baer dziękuję za poświęcony dziś czas, miło było pana gościć.

Jay: Dziękuję za możliwość, było dużo zabawy, zrobimy to jeszcze raz.

[/transcript]

Inne opcje odsłuchu:

  • Kliknij tutaj aby pobrać mp3 | 28,9 MB | 24:01
  • Kliknij tutaj, aby subskrybować przez iTunes
  • Kliknij tutaj, aby uzyskać kanał RSS (non iTunes)
  • Kliknij tutaj, aby zobaczyć archiwum

The Show Notes:

  • Marketing internetowy dla inteligentnych ludzi kurs (bezpłatny)
  • Blog Jaya Baera
  • Content Marketing 101
  • Czy Darmowe Treści Kanibalizują Twoje Płatne Konsultacje?
  • Wyszliśmy z budynku z Girl Talk

O autorze: Robert Bruce jest głównym copywriterem Copyblogger Media i rezydentem odludka.

Total
0
Shares
Related Posts