Termin “content marketing” jest szerokim parasolem.
Obejmuje on mnóstwo różnych strategii i technik.
Ale pod koniec dnia jednym z twoich głównych celów jest tworzenie treści, które zajmują jak najwyższe pozycje na stronach wyników wyszukiwania (SERP).
Jest to ważne, ponieważ ruch organiczny jest numer jeden sposób generowania ruchu dla wielu firm.
Badanie z Bright Edge even ” okazało się, że organiczne wyszukiwanie napędza 51 procent wszystkich odwiedzających strony B2B i B2C przebija wszystkie inne nieorganiczne kanały.”
To oznacza jedno.
Musisz zrozumieć związek między strategiami content marketingowymi a rankingami słów kluczowych.
Ma to kluczowe znaczenie w dostrojeniu kampanii content marketingowej i znalezieniu odpowiednich obszarów, na których można się skupić.
W tym poście analizuję dane z wielu badań i czerpię z własnej wiedzy i doświadczenia, aby dać ci jasny obraz strategii treści wymagających największej uwagi.
Zobaczmy więc, które strategie mają największy wpływ na rankingi słów kluczowych.
Bogata treść
Nie będę tracić czasu na mówienie o znaczeniu tworzenia wysokiej jakości treści.
Już to wiesz.
Ale chciałbym podzielić się z wami tą statystyką z infografiki na Quick Sprout:
Dużo linków!
I jestem pewien, że wiesz integralną rolę linki odgrywają w SEO.
Ten Wykres z Moz ilustruje znaczenie linków i ich wpływ na algorytm Google:
Zbierzmy te informacje.
Gdy tworzysz rozbudowaną zawartość, otrzymasz więcej linków.
Te linki poprawiają Twoje ogólne SEO, co poprawia twoje rankingi.
Tak więc dbałość o osiągnięcie i utrzymanie rygorystycznych standardów jakości powinna być sprawą najwyższej wagi.
Treść długa
Oto umowa z długofalowymi treściami.
Teraz jest gorąco. Gorąco.
Pamiętam kilka lat temu, kiedy twój przeciętny post na blogu był tylko gdzieś wokół słów 500.
Ale jeśli spojrzysz na zdecydowaną większość treści, które plasują się dziś na pierwszej stronie SERP Google, rzadko znajdziesz coś poniżej 1000 słów.
Aby udowodnić, jak ważna stała się długa forma, chciałbym pokazać kilka wykresów.
Pierwszy pochodzi z dość starego (wrzesień 2012) artykułu, który napisałem o Quick Sprout.
Otrzymałem dane z badań przeprowadzonych przez SerpIQ:
Jak widać, każdy fragment treści, który znalazł się na pierwszej stronie, miał co najmniej 2000 słów.
Dokładniej,
Pierwszy wynik ma zwykle 2416 słów, a dziesiąty wynik ma 2032 słowa.
Nowsze badania (wrzesień 2016) Briana Deana z Backlinko pokazują podobny wzór:
Według jego badań,
Średnia liczba słów w wyniku pierwszej strony Google wynosi 1,890.
To o ponad 500 słów mniej niż oryginalne badania Serpiqa w 2012…dokładnie 526.
Ale wciąż pokazuje nam, że długa forma treści jest kluczowym elementem w osiąganiu solidnych rankingów.
Dlaczego tak się dzieje?
Z mojego punktu widzenia istnieją dwie główne przyczyny tego zjawiska.
Po pierwsze, ludzie mają tendencję do skanowania treści w dzisiejszych czasach.
Niewielu tak naprawdę siedzi i czyta 2000 słów kawałek słowo w słowo w całości.
Zamiast tego skanują i patrzą na pod-nagłówki, które przyciągają ich uwagę i mogą czytać stamtąd małe fragmenty tekstu.
Długa treść ułatwia tę nową metodę czytania.
Po drugie, dłuższa liczba słów Przekłada się na więcej linków.
I to ma sens.
Im więcej treści podasz, tym więcej możliwości ich powiązania.
Poskładaj to wszystko do kupy, a zobaczysz, że długa treść oznacza wyższe rankingi.
Kto wie, Cała “długa bańka treści” może pojawić się za kilka lat.
Ale w tej chwili jest silniejsza niż kiedykolwiek.
Wydaje się jednak, że idealna liczba słów została znacznie zmniejszona i powinieneś dążyć do just south z 2000 słów.
Jak stworzyć zawartość 2000 słów?
- Zdecyduj się na konkretny i wąski temat.
- Stwórz atrakcyjny tytuł.
- Omów problem pod każdym kątem.
- Podaj jak najwięcej szczegółów.
- Jeśli to możliwe, podaj krok po kroku instrukcje, jak coś zrobić.
Nigdy nie powinieneś wypełniać swoich artykułów słowami tylko ze względu na trafienie liczby słów.
Ale powinieneś dążyć do szczegółowości, głębi, jasności i mistrzostwa tematu.
Oto, co odkryłem na temat treści długich form. Kiedy naprawdę dokładasz starań, aby zapewnić wartość w Twoich treściach rozszerza się.
Nie oznacza to, że nie możesz podać wartości za pomocą 400-słownego artykułu.
Ale poziom wartości utworzony w artykule 2000 słów jest zwykle znacznie większy.
Treści z “aktualne znaczenie”
Ale fabuła się zagęszcza.
Ten sam artykuł Backlinko wskazuje również, że
treści ocenione jako” istotne tematycznie ” znacznie przewyższyły treści, które nie obejmowały dogłębnie tematu. Dlatego publikowanie treści skoncentrowanych na jednym temacie może pomóc w rankingach.
Aktualne znaczenie zasadniczo łączy moje pierwsze dwa punkty tworzenia bogatych treści i treści w długiej formie.
Oznacza to po prostu, że Google ceni treści, które są wyczerpujące i dokładnie obejmują dany temat.
Oznacza to, że najlepiej skupić się na jednym temacie dla każdej tworzonej treści.
Zamiast skakać z tematu na temat, lepiej wejść w jeden temat i nie pozostawić kamienia na kamieniu.
Czy to znaczy, że nie możesz rozmawiać na inne tematy?
Nie. W rzeczywistości powinieneś poruszyć jak najwięcej istotnych tematów! Ale twój focus powinno być na jeden temat.
Jeśli uważasz, że musisz omówić temat, którego nie mogłeś poruszyć w poście, Utwórz oddzielny fragment treści i opisz go dogłębnie.
Używanie słów kluczowych long-tail
Strategia ta istnieje pozornie od zarania SEO-z powrotem, gdy SEO było w pierwotnym etapie zupy.
Jednym z głównych sposobów, w jaki marketerzy na małą skalę konkurują z dużymi psami, jest użycie słów kluczowych o długim ogonie.
A dlaczego nie? To działa.
Używam tej strategii od lat.
Użyłem go nawet do zwiększenia ruchu w wyszukiwaniu o 51% w ciągu zaledwie trzech miesięcy!
I wiesz co? Nadal działa znakomicie.
Infografika od Adept stwierdza, że ” strony zoptymalizowane pod kątem słów kluczowych z długim ogonem przesuwają się średnio o 11 pozycji, w porównaniu do zaledwie 5 pozycji dla słów kluczowych z głową.”
To naprawdę nie jest fizyka jądrowa.
Używanie słów kluczowych o długim ogonie oznacza mniejszą konkurencję, co oznacza większe prawdopodobieństwo osiągnięcia korzystnego rankingu.
Niesamowite jest to, że Wyszukiwania Z długim ogonem stanowią około 70 procent wyszukiwań:
Oznacza to, że jest mnóstwo możliwości.
Oczywiście nie uzyskasz tego samego natężenia ruchu, co w przypadku słowa kluczowego głównego lub słowa kluczowego szerokiego, ale nadal możesz wygenerować spory ruch, jeśli wykonasz badanie słów kluczowych i wybierzesz frazę, która otrzyma rozsądną liczbę wyszukiwań.
Sprawdź ten post z NeilPatel.com aby przejść krok po kroku do integracji słów kluczowych z długim ogonem w postach na blogu.
Proces jest dość prosty:
- Wykonaj typowe badanie słów kluczowych (za pomocą Google AdWords Keyword Planner lub preferowanego narzędzia)
- Wybierz słowa kluczowe o długim ogonie z listy (3 słowa lub więcej)
- Użyj tych słów kluczowych w treści.
Treści bogate w obrazy
Jeśli nie słyszałeś, ludzie reagują pozytywnie na obrazy.
To prawda.
I choć wydaje mi się, że cała wizualno-centryczna dyskusja została skończona na śmierć, chciałbym odnieść się do jeszcze jednego punktu z artykułu Backlinko, o którym wspomniałem wcześniej.
Według Briana Deana,
Badania branżowe wykazały, że strony bogate w obrazy mają tendencję do generowania większej liczby wyświetleń i udziałów społecznościowych.
Ale tu jest interesująca rzecz.
Używanie co najmniej jednego obrazu jest o wiele lepsze niż nieużywanie żadnych obrazów w ogóle.
Jednak nie mogli znaleźć korelacji między całkowitą liczbą zdjęć i rankingów.
Oznacza to, że nie ma dowodów na to, że korzystanie z wielu obrazów jeszcze bardziej poprawi Twoją pozycję w rankingu.
Innymi słowy, użycie tylko jednego obrazu miałoby teoretycznie taki sam efekt jak użycie 10 lub więcej obrazów.
Najważniejsze jest to:
Korzystanie z pojedynczego obrazu jest wyraźnie lepsze niż zero obrazów. Włączenie wielu zdjęć nie wydaje się mieć wpływu na rankingi w wyszukiwarkach.
Jeśli chodzi o moje posty, te informacje nie powstrzymają mnie przed posypaniem mnóstwem obrazów w mojej treści.
W rzeczywistości prawdopodobnie wiesz, że wiele moich postów jest zapchanych obrazami.
Myślę, że moja publiczność cieszy się “eye candy”, a Wykresy w szczególności są doskonałe do wyjaśniania dość złożonych pojęć.
Pamiętaj o tym podczas tworzenia następnej zawartości: szaleństwa z obrazami prawdopodobnie nie są konieczne.
Odpowiedzi bezpośrednie
Jeśli nie jesteś pewien, co mam na myśli przez “bezpośrednie odpowiedzi”, to proste.
Google zaczyna teraz pokazywać bezpośrednie odpowiedzi, gdy używasz “jak”,” co jest”,” kto jest ” itp. rodzaj wyszukiwania.
Oto przykład:
Pierwszą rzeczą, która pojawia się na górze strony, jest klip z najwyższej pozycji w rankingu.
Jest to sposób na usprawnienie procesu i zaoferowanie wyszukiwarkom bezpośrednich informacji bez konieczności klikania linku.
Oczywiście często nadal będą klikać link, aby znaleźć więcej szczegółowych informacji.
Wiem, że często to robię.
Sprawa wygląda tak.
Udzielenie bezpośredniej odpowiedzi może być korzystne i realną strategią zabijania jej na SERP.
Jeśli możesz udzielić szybkiej, logicznej i bezpośredniej odpowiedzi, szczególnie w przypadku frazy kluczowej o długim ogonie, istnieje duża szansa, że Twoje treści będą wyświetlane na górze.
Po prostu upewnij się, że Twoja bezpośrednia odpowiedź płynnie przechodzi do reszty treści.
Oto jak zwykle używam tej strategii:
- Zidentyfikuj pytanie, które zadają marketerzy.
- Utwórz artykuł odpowiadający na to pytanie.
- Zapewnij krok po kroku rozwiązanie problemu.
Kiedy śledzę ten trzyetapowy proces, artykuły, które piszę na te tematy, zwykle plasują się na pierwszej stronie dla powiązanego słowa kluczowego w ciągu pięciu dni lub mniej.
Jest to podstawowa technika, której obecnie używam na NeilPatel.com dzięki temu zyskałem ponad 800 000 unikalnych gości miesięcznie.
Wniosek
Cenię obiektywizm przy określaniu podejścia do mojej strategii content marketingowej.
Uważam, że badanie zimnych twardych faktów usuwa większość uprzedzeń i uprzedzeń, które mogę mieć.
Jest to ważne, ponieważ daje mi to najczystszą drogę do osiągnięcia moich celów.
Chociaż istnieje niezliczona ilość czynników, które przyczyniają się do rankingów słów kluczowych, te, które wymieniłem tutaj, wydają się mieć największy wpływ na funt za Funt.
Zwrócenie uwagi na te kluczowe obszary powinno zapewnić, że Twój content marketing zmierza we właściwym kierunku, dając Ci największą szansę na wspinaczkę w SERPach.