Gotowy, aby dodać więcej do wyniku finansowego z blogowania biznesowego?
Potrzebujesz bohatera.
Prawdopodobnie już wiesz, że blogowanie biznesowe nie polega na rażąco autopromocyjnych postach. Twoim celem powinno być budowanie autorytetu i wiarygodności dzięki atrakcyjnym treściom, które zapewniają prawdziwą wartość. W dłuższej perspektywie strategia ta z łatwością przekształci dobry procent czytelników w płacących klientów.
Nawet wtedy prawdopodobnie skorzystasz ze współpracy z Tobą lub zakupu produktu poza zwykłym strumieniem pocztowym. Dlatego blogerzy biznesowi muszą zwracać uwagę na artykuły na stronie docelowej Roberta, ponieważ tam będziesz wysyłać ludzi do bardziej skoncentrowanej sprzedaży.
Czy kiedykolwiek można zrobić trochę “sprzedaży” w poście na blogu? Oczywiście, ale najlepiej zrobić to w sposób, który nie natrafi na sprzedaż. Dobrą wiadomością jest to, że technika, której możesz użyć,jest jedną z najsilniejszych form sprzedaży.
Zdezorientowany? Przyjrzyjmy się bliżej złym, lepszym i najlepszym podejściom.
Zły: Rażąca Autopromocja
Każdy rodzaj kopii, który koncentruje się na mówieniu ludziom, jak wspaniali jesteście ty i Twoja firma, jest skazany na porażkę. I nawet jeśli sieć jest zaśmiecona złymi autopromocyjnymi witrynami korporacyjnymi, które nie działają, nigdy nie było lepszego przykładu na to, jak słabo działa ten rodzaj treści niż na blogu.
Wszystkie świetne kopie skupiają się na perspektywach, a wszystkie świetne blogi skupiają się na czytelniku. Marnujesz czas na mówienie ludziom, jaki jesteś wspaniały, bo nikt nie będzie się przejmował na tyle, by zdecydować, czy ci wierzyć.
Lepiej: opinie klientów i Blurbs mediów
Jak już mówiłem kilka razy wcześniej, to, co inni mówią o tobie, jest ważniejsze niż to, co mówisz o sobie. Jest to podstawowy aspekt linkowania i podstawa mediów społecznościowych.
Referencje i wzmianki w mediach są ważne ze względu na koncepcję dowodu społecznego. Wszyscy, aby zmieniać stopnie, zwracamy się do innych o wskazówki, co robić i jak się zachowywać. Dowód społeczny jest podstawą szumu, marketingu szeptanego i trendów w modzie, ale jest również ważnym aspektem naszego codziennego życia. Unikamy przeciążenia sensorycznego i informacyjnego, poszukując społecznych wskaźników oceny heurystyki, które pomagają nam podejmować decyzje.
Jednak poza skoncentrowaną próbą nakłonienia kogoś do podjęcia natychmiastowych działań (takich jak zamówienie produktu lub zadzwoń do ciebie), referencje nie są bardzo przekonujące. Po prostu powtarzanie tego, co ktoś powiedział o Tobie, nie jest tak interesujące, jak to jest, gdy czyta się je gdzie indziej. Krótko mówiąc, referencje nie stanowią dobrej zawartości bloga.
Stać nas na więcej?
Best: Hero Stories
Co to jest historia bohatera?
Historia bohatera jest podobna do świadectwa, z wyjątkiem tego, że wykracza poza pochwały i staje się fascynującą, wciągającą narracją, z którą czytelnicy mogą bezpośrednio się odnosić. Zamiast Ciebie lub Twojej firmy jest w centrum uwagi, twój Klient lub klient jest “bohaterem”, który rozwiązuje problem wykorzystując swoje rozwiązanie.
Oto kilka kluczowych cech historii bohatera:
- Historia jest nie o tobie lub Twojej firmie
- Historia is o kliencie i sposobie rozwiązania problemu
- Najpierw przedstaw bohatera
- Następnie przedstaw problem
- Jak bohater rozwiązał problem?
- Czego nauczył się bohater po drodze?
- Jakie konkretne rezultaty osiągnął Bohater?
Wpleciony w historię, oczywiście, jest ty i Twoje rozwiązanie. Ale tak naprawdę jesteś tylko” statystą”, który wspiera bohatera. Chcesz, aby bohater rozmawiał z czytelnikami i potencjalnymi klientami pod względem, z którymi mogą się odnosić. Innymi słowy, bohater sprawia, że wyglądasz dobrze w sposób, który jest dla ciebie trudny do osiągnięcia. Ludzie dostroją Twój własny róg, ale pokochają dobrą historię z bohaterem, który pokonuje wyzwania podobne do ich własnych.
Historia bohatera to po prostu dobra historia
Kluczem jest oczywiście dobrze. historia, a dobra historia bohatera jest jak każda dobra historia-zawiera dramat, przeszkody, konflikt i rozwiązanie. A kluczem do napisania dobrej historii bohatera jest bycie angażowanie w Twojej prezentacji.
Musisz dodać trochę talentu i świetnego haczyka do swojej historii. Wyobraź sobie siebie na przyjęciu koktajlowym z małym tłumem ludzi zebranych wokół, aby cię posłuchać. Czy zaproponujesz jakąś ponurą, monotonną recytację, która nudzi ludzi do łez, czy opowiesz cudownie ożywioną opowieść, która angażuje tłum i wisi na każdym Twoim słowie?
Myślę, że wiemy, które podejście działa lepiej. Napisz w ten sposób.