Zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego współczynniki konwersji są tak niskie?
“Dobra” strona sprzedaży Zwykle konwertuje od 1 do 5 procent czytelników. Te liczby różnią się bardzo w zależności od około zillion czynników, ale to jest środek krzywej dzwonu.
Oznacza to, że od 95 do 99% ludzi odrzuca to, co masz do zaoferowania. Wydaje się to trochę przygnębiające, kiedy patrzysz na to w ten sposób, prawda?
Czy te 95-99% to tylko odpis, konieczny koszt prowadzenia działalności gospodarczej? Czy musisz wykonać pracę i / lub wydać pieniądze, aby uzyskać prawie perspektywy, aby 1 Sprzedaż?
Niekoniecznie.
Uwaga: Żadne rzeczywiste statystyki nie zostały naruszone, a nawet wykorzystane, w pisaniu tego postu. Innymi słowy, liczby te są teoretyczne. Wykorzystaj je do zilustrowania zasady i planowania z tyłu koperty. Liczby rzeczywiste zawsze pochodzą z twojego biznesu i Twojej indywidualnej sytuacji.
Strategia zdesperowanych kupujących
Według stratega sprzedaży Cheta Holmesa, w danym momencie około 3 procent twojego rynku jest w trybie aktywnego zakupu. Więc jeśli sprzedajesz meble, około 3 procent dorosłych w Twoim mieście szuka teraz jakiegoś mebla. Jeśli sprzedajesz fantazyjne klatki dla nagich szczurów kretów, około 3 procent właścicieli nagich szczurów kretów jest na rynku dla nowej klatki.
Tradycyjny marketing internetowy polega na znalezieniu tego 3 procent. Najmądrzejsi AdWords, SEO i marketerzy afiliacyjni próbują selektywnie znaleźć 3 procent i pozbyć się pozostałych 97. Można to nazwać strategią Desperate Buyers Only, która jest tytułem bardzo solidnego programu Alexis Dawes na temat pisania i sprzedaży e-booków.
Problem w tym, że zdesperowane 3 procent są drogie, bo każdy ich chce. To, co nazywa się “konwersja słów kluczowych” (słowa kluczowe, które okazały się przyciągać 3 procent, którzy są gotowi kupić dzisiaj), jest drogie w zakupie za pomocą pay-per-click. Te same słowa kluczowe są zwykle bardzo konkurencyjne dla SEO i stają się coraz bardziej każdego dnia.
Konkurujesz z tysiącami głodnych marketerów internetowych o te 3%. Można to zrobić, ale musisz być na szczycie swojej gry.
Ale jest więcej kupców, jeśli wiesz, jak ich traktować.
Strategia podbój wszechświata
Badania Holmesa mówią dalej, że około 7 procent każdego rynku jest otwarci na pomysł zakupu, nawet jeśli nie są aktywnie patrząc. Biorąc pod uwagę odpowiednią ofertę, można by ich namówić. Możemy je nazwać naszymi Nie tak zdesperowani kupujący.
Jeśli uda ci się je przyciągnąć, zwiększyłeś ponad trzykrotnie wielkość potencjalnej puli zakupów, z 3% do 10%.
Kolejne 30 procent kupi jeden z tych dni, ale nie ma tego na ich radarze. Nazwij ich Nie Yets.
Około 30 procent jest lekko wyłączony na pomysł zakupu produktu. Holmes nazywa ich Soft Nie.
A około 30% jest bardzo wyłączonych. Nienawidzą czegoś w Twojej firmie lub nigdy nie płacą za informacje, lub ich małżonek zagroził im poważną szkodą ciała, jeśli wydadzą więcej pieniędzy na to, co sprzedajesz. Są to Absolutnie Nevers.
Co się stanie, jeśli zaczniesz tworzyć komunikację marketingową, która przyciąga nie tak zdesperowanych, Nie Yets, miękkie nosy, a nawet kilka absolutnie Nevers?
Możesz zgarnąć wszystkie tych potencjalnych nabywców i trzymaj je blisko, dopóki nie będą gotowe na Ciebie.
- Możesz rozwinąć wystarczająco dużo zaufania i relacji, aby rozgrzać nie tak desperackich, a nawet rozpalić trochę ognia, aby poruszyć ich dzisiaj.
- Możesz dokonać naturalnego wyboru, gdy nie Yet są gotowe.
- Możesz odpowiedzieć na obiekcje i odwrócić ryzyko miękkich nosów, które często zamieniają je w tak.
- I można nawet dostać garść absolutnie Nevers działać jako nieopłacanych sprzedawców.
Chociaż absolutnie nigdy nie kupisz siebie, jeśli poprawnie skonfigurujesz swój marketing, zaskakująca liczba z nich przekaże wiadomość komuś innemu, kto Wola kup. Produkt może nie jest dla nich odpowiedni, ale znają kogoś, kto może korzystać z zawartość.
Kluczem jest content net
Jaki marketing przyciąga wszystkie potencjalni nabywcy, a nie ci, którzy są gorący, aby kupić teraz?
To musi być marketing, który nie wygląda jak marketing. Reklama zbyt cenna, by ją wyrzucić. Komunikacja, która zapewnia realne i przekonujące korzyści, z Komunikatem sprzedaży prezentowanym dopiero po uzyskaniu prawa do sprzedaży.
A jaki rodzaj marketingu utrzymuje ich w pobliżu i angażuje, dopóki nie będą gotowi kupić od Ciebie?
To musi być marketing, który jest dostarczany w czasie. Reklama, która pojawia się w przewidywalnym, regularnym harmonogramie. Komunikacja, która jest powtarzana wystarczająco razy, aby rozwinąć zaufanie i relacje.
A dwa najlepsze narzędzia do tego w tej chwili to prawdopodobnie blog połączony z autoresponderem wiadomości e-mail.
Sieć treści splata miłą, przyjazną sieć komunikacji wokół wszystkich kategorii kupujących i utrzymuje ich zainteresowanych.
To wspaniałe narzędzie dla Twoich zdesperowanych 3%, ponieważ edukuje ich o tym, dlaczego jesteś niewątpliwie idealnym wyborem. Ale zajmuje również inne 97% i pielęgnuje je, szkoląc je, aby stać się idealnym klientem.
O autorze: Sonia Simone jest starszym redaktorem Copybloggera i założycielką niezwykłej komunikacji.