ClickBank to pole minowe zacienionych ofert i nadmiernie hyped produktów informacyjnych.
Ale w dżungli ebooków jest kilka światowej klasy produktów, które możesz promować na swojej liście e-mail lub odwiedzających witrynę.
Powiem Ci, jak przesiać śmieci niskiej jakości, abyś mógł znaleźć najwyższej klasy produkty, z których możesz zarabiać pieniądze, dodając wartość do społeczności Twojej witryny.
Pierwszym krokiem jest przejście do własnej witryny, aby zorientować się, jakie typy ludzi odwiedzają Twoją witrynę i czytają twoje treści. Na przykład w Quick Sprout mamy oczywiście wielu przedsiębiorców, wielu właścicieli małych firm, wielu blogerów, wielu specjalistów od mediów społecznościowych, którzy najczęściej odwiedzają Quick Sprout. To po prostu dobry pomysł, aby przejść do witryny i po prostu myśleć o rodzaju ludzi, którzy go odwiedzić, bo to będzie cię prowadzić przy wyborze produktów Clickbank. Gdy już to zrobisz, następnym krokiem jest stworzenie prostego, ale skutecznego arkusza kalkulacyjnego, aby śledzić wszystkie produkty, na które będziesz patrzeć.
To nie musi być nic wymyślnego. Chcemy tylko nazwę produktu, ciężar, który wyjaśnię trochę, ile kosztuje produkt i link do strony sprzedaży. To jest to, czego chcesz, ponieważ to, co się stanie, to kiedy udasz się do Clickbank i klikniesz kartę Marketplace na górze strony głównej, istnieją dziesiątki potencjalnych produktów, które możesz promować w swojej witrynie. Jeśli nie masz tego arkusza kalkulacyjnego, naprawdę trudno jest śledzić, jakie produkty widziałeś, ich cenę, ich wagę i wszystkie inne zmienne, które wchodzą w wybór produktu Clickbank, który zamierzam omówić w tym filmie.
Po wylądowaniu na rynku i skonfigurowaniu arkusza kalkulacyjnego następnym krokiem jest zapoznanie się z kategoriami na lewym pasku bocznym. Dla witryny takiej jak Quick Sprout jest to dość proste: biznes, inwestowanie, Komputery, internet, e-biznes i E-marketing. Są to Kategorie, które dobrze pasowałyby do publiczności w Quick Sprout. W zależności od tego, czym jest Twoja witryna, możesz mieć również kategorię, która naprawdę na Ciebie wyskakuje. Nie chcesz po prostu zatrzymać się na kategoriach, które najlepiej pasują, chcesz spojrzeć na inne kategorie, które mogą być zgodne z czymś innym, czego chce twoja grupa docelowa. Czasami można znaleźć najlepsze produkty za pomocą tego. Zdecydowanie chcesz zacząć od kategorii, które wydają się najbardziej sensowne.
Zajmiemy się jedną kategorią, e-biznesem i e-marketingiem. Po kliknięciu na tej kategorii, Clickbank automatycznie sortuje wyniki według popularności. Popularność to w zasadzie liczba sprzedaży tego produktu. Jako partner na pewno chcesz sortować wyniki według grawitacji. Kliknij to małe rozwijane menu i wybierz grawitacja. Grawitacja jest skomplikowana, ale w zasadzie chodzi o to, ilu różnych partnerów dokonuje sprzedaży z tego produktu. To ważne dla Ciebie jako partnera, ponieważ im więcej różnych ludzi zarabia na tym produkcie, to naprawdę pokazuje, że jest to sprawdzony zwycięzca.
Następnie przeprowadzę was przez informacje, które są w tym pudełku, ponieważ jest to dużo informacji w tym małym pudełku i może być przytłaczające, jeśli nie wiecie, co oznaczają te wszystkie terminy. Pierwszą rzeczą, na którą chcesz zwrócić uwagę, jest średnia kwota pieniędzy na sprzedaż. Nie jest to, ile kosztuje produkt; jest to, ile partner średnio zarabia na jednej sprzedaży tego produktu. Kiedy spojrzysz na linię statystyk, to w zasadzie przybliża to nieco bardziej szczegółowo. Początkowa sprzedaż wynosi $20.65. Dlaczego to idzie aż do $26.80? To dlatego, że jest funkcja ponownego rachunku. Chodzi o to, że kupują produkt, a potem jest dodatek lub inna opcja, aby ta osoba zarejestrowała się w jakiejś witrynie członkowskiej i tyle średnio zarabiają na ponownym rachunku. Jeśli średnio wszystko razem, to ile zarabia partner ze wszystkim pod uwagę.
Średni procent od sprzedaży to średnia prowizja, którą wykonujesz. W tym przypadku, za każdą sprzedaż, którą sprzedają, dostajesz połowę, i jest to ta sama historia ze średnim odsetkiem re-rachunku. Bez względu na wszystko; kiedy sprzedajesz, dostajesz 50%. Zazwyczaj średni procent sprzedaży i średni procent ponownego rachunku są dokładnie takie same. Grawitacja, ponownie, jest w zasadzie jak wiele różnych oddziałów dokonują sprzedaży, w tym przypadku ponad 300, co jest bardzo dobre.
Inne rzeczy, na które chcesz zwrócić uwagę, to te małe ikony. Jeśli najedziesz na nie kursorem, faktycznie je wyjaśnią. To w zasadzie pokazuje język, czy jest to jednorazowe fakturowanie, cykliczne fakturowanie, czy oba, więc jeśli widzisz obie ikony, to oba; czy mają $ 1 trial, co jest cechą, że nie wszystkie produkty w Clickbank mają, czy jest PitchPlus, który jest w zasadzie up-sell, i wreszcie, czy mają w zasadzie oddzielny adres URL docelowy HopLink, który jest Twoim linkiem partnerskim, który może przynieść ludzi na stronę zoptymalizowaną pod kątem urządzeń mobilnych. Możesz mieć swój zwykły HopLink, który zabierze ludzi do ogólnej strony sprzedaży, lub jeśli mają ten specjalny, oznacza to, że mają link, który przejdzie bezpośrednio do strony zaprojektowanej dla urządzeń mobilnych. Nie jest to tak naprawdę kluczowe, chyba że masz wielu ludzi, którzy używają urządzeń mobilnych, a coraz więcej stron sprzedaży jest responsywnych, więc tak naprawdę nie musisz się tym martwić.
Jeśli wygląda to na produkt, który chcesz promować, przejdź do arkusza kalkulacyjnego i wprowadź wszystkie informacje w różnych kategoriach. Oczywiście chcesz dobrze przyjrzeć się stronie sprzedaży, aby upewnić się, że produkt jest odpowiedni dla odbiorców. Aby to zrobić, kliknij link u góry pola. W tym przypadku strona sprzedaży jest filmem, który jest bardzo powszechny w przypadku produktów Clickbank. Po prostu chcesz obejrzeć film i zobaczyć, czy jest to coś, co twoja publiczność by doceniła. Jeśli dojdziesz do punktu, w którym produkt wydaje się odpowiedni, strona sprzedaży jest odpowiednia, chcesz kupić produkt, aby się upewnić. Wiele razy na Clickbank, są produkty z naprawdę świetnymi stronami sprzedaży, które składają wszystkie te obietnice, a następnie, gdy kupujesz produkt, to w rzeczywistości nie jest bardzo dobry. Aby upewnić się, że nie palisz żadnych Mostów z publicznością, po prostu kup produkt. Zwykle jest to dość przystępne, tylko po to, aby upewnić się, że jest to coś, co docenią, jeśli w końcu zainwestują w to.
Następną rzeczą, na którą chcesz spojrzeć, jest Dół strony. Na dole prawie każdej strony dla produktów Clickbank, niezależnie od tego, czy jest to list sprzedaży wideo, taki jak ten, czy bardziej tekstowy list sprzedaży, taki jak ten, zwykle jest mały link partnerski. Zasadniczo jest to link do wielu zasobów partnerskich, które pomagają promować produkt. Chcesz tego poszukać, a następnie kliknij link, jeśli tam jest. Chcesz przyjrzeć się zasadniczo temu, co Ci oferują; więc czy jest to jakiś baner, który Ci pomoże, czy jest to dedykowany menedżer partnerski. Jeśli zmuszą cię do rejestracji, zwykle nie musisz tego robić. Zazwyczaj mają to ‘ już członek? Kliknij tutaj’, i można po prostu kliknij na to i uzyskać dostęp do zasobów od razu. W niektórych przypadkach mają takie konkursy, a wiele razy oferują wiele rzeczy, które mogą Ci pomóc, takich jak przesunięcia i banery. Po prostu poszukaj takich rzeczy, jak banery lub kreacje, jak są często nazywane, i po prostu spójrz na nie i sprawdź, czy dobrze pasują do twojej witryny. Jeśli nie, to nic wielkiego; zawsze możesz iść do Fiverr i dostać baner zrobiony dość tanio. Ogólnie rzecz biorąc, znalazłem więcej rzeczy, które dają ci, aby pomóc Ci promować swój produkt, tym lepiej, zwłaszcza, że kiedy po raz pierwszy stwierdzasz, tak naprawdę nie wiesz, czy to pójdzie dobrze, czy nie. Pomaga, jeśli dają Ci szybki baner, który możesz po prostu rzucić na swoją stronę, aby przetestować wody i zobaczyć, jak dobrze konwertuje na twojej stronie. Jeśli widzisz, że dają Ci dużo wsparcia pod względem kreacji, to jest to dobry znak, że będą pomocni, gdy faktycznie zarejestrujesz się jako partner. Nawet jeśli nie widzisz wielu banerów, nie jest to łamacz umowy; jest to po prostu coś, co pomaga ułatwić proces promowania tego produktu.
To wszystko jest do znalezienia produktów Clickbank, które są dobre dopasowanie do witryny. Jak widać, najważniejszą rzeczą jest sprawdzenie, czy jest to coś, co chcieliby Twoi odbiorcy, a następnie chcesz sprawdzić stronę sprzedaży i produkt, aby upewnić się, że jest legalny. Sprawdź, czy oferują dużo wsparcia dla Partnerów.