Jak zmusić się do pisania całego artykułu na blogu każdego dnia

writing

Blogowanie jest istotną częścią mojej działalności i mogę powiedzieć Ci z pierwszej ręki, jak trudne może być.

Uwierz mi. Robię to od ponad 10 lat.

Każdy poleca bloga, aby uzyskać ruch, ale uruchomienie bloga we właściwy sposób i konsekwentne tworzenie treści na nim jest trudne.

Oto, co się stanie.

Masz ochotę założyć bloga. Wybiegasz przez bramę z lekkomyślnym porzuceniem, pisząc na znane Ci tematy z energią i werwą.

Kilka tygodni mija, a miłe rzeczy przydarzają się twojemu ruchowi w witrynie i konwersjom.

I wtedy zaczynasz zdawać sobie sprawę, że pisanie to ciężka praca.

Wow. To freaking hard praca.

I tak opuszczasz jeden dzień.

I tydzień.

A potem zmagasz się z wymyślaniem tematów, więc pomijasz jeszcze kilka dni.

W pewnym sensie “zapominasz” o blogowaniu i czujesz się winny z tego powodu.

Twój blog jest uśpiony, a Ty przeklinasz się za to każdego dnia.

Brzmi znajomo? Zdarza się dużo ludzi. W przypadku całego szaleństwa związanego z content marketingiem, na pewno jest wiele osób, które dawno temu spadły z wozu.

Rozumiem. Rozumiem. To ciężka praca. Czasami to wyczerpujące. To niewdzięczne. To wyzwanie.

I pisać artykuł każdego dnia, dzień w dzień, rok po roku? Brzmi niemożliwie.

Nie jest. Powiem Ci jak i dlaczego.

Oto, co musisz wiedzieć o tym, czego potrzeba, aby napisać post na blogu każdego dnia. 

1. Czytaj więcej niż piszesz

Tak. Mówię poważnie.

Wiem, że czytanie wymaga czasu (i pisanie też), ale mam dobry powód, aby to zrobić.

Kluczem do pisania jest czytanie. Im więcej czytasz, tym bardziej jesteś przygotowany do pisania. Aby napisać ten post, przeczytałem kilkanaście artykułów na temat blogowania, aby upewnić się, że obejmuję każdy kąt i zbieram dane pomocnicze.

Na przykład większość artykułów na blogu jest udostępniana bez czytania, zwłaszcza w mediach społecznościowych. Nawet kiedy je czytamy, najczęściej wykonujemy Szybkie skanowanie.

Oto wykres tego, jak czas spędzony na czytaniu artykułu koreluje z jego aktywnością społeczną.

image08

Czasami nagłówek i fragment wystarczają, aby zadowolić czytelnika, dlatego te elementy są tak ważne dla celów SEO.

Sama treść może mieć wpływ na to, czy artykuł jest czytany, czy nie, zwłaszcza w przypadku treści markowych. Marki, które blogują z myślą o celu, mają konsekwentnie wyższy zwrot z inwestycji i osiągają lepsze wyniki w każdym wskaźniku KPI.

image05

Aby mieć pewność, że tworzysz wartościowe treści, a nie tylko parrotujesz to, co mówią inni, ważne jest, aby kontynuować czytanie.

Jestem ekspertem w dziedzinie content marketingu i SEO, ale wciąż czytam Search Engine Journal, SEOMoz i inne publikacje branżowe, ponieważ nawet ja sam nie nadążam za wszystkim.

Blogowanie jest społecznością, a udział w nim oznacza, że musisz czytać inne blogi.

2. Szukaj inspiracji od innych blogerów

Ponieważ już czytasz, czerp inspirację z tego, co robią inni blogerzy. Pomysły crowdsourcingowe to świetny sposób na burzę mózgów. Na przykład Starbucks niedawno odniósł sukces dzięki programowi My Starbucks Ideas.

Istnieje mnóstwo blogów na każdy temat, a oto lista najlepszych blogów 50 dla każdego tematu, jaki można sobie wyobrazić.

Zobacz o czym piszą wielcy. Śledź udanego blogera, takiego jak Chris Brogan, aby znaleźć trendy w jego stylu pisania. Możesz nawet zbadać jego stronę na SEMRush, aby dowiedzieć się, jakie słowa kluczowe i strony docelowe odniosły sukces.

Patrząc zewnętrznie na pomysły, poszerzysz horyzonty blogowania, a burza mózgów na blogu dla siebie stanie się znacznie łatwiejsza.

image07

3. Wyjdź i doświadcz życia

Jak każda inna firma, twoje blogi odniosą sukces tylko wtedy, gdy zaspokoją potrzebę.

Jedynym sposobem, aby dowiedzieć się, czego ludzie potrzebują, jest bycie osobą i wychodzenie, aby doświadczyć życia jak wszyscy inni.

Dla większości firm content marketing to stosunkowo nowa, eksperymentalna koncepcja. W niedawnym badaniu tylko 8% firm B2B stwierdziło, że ma wyrafinowany program content marketingowy.

image06

Dopóki nie znajdziesz swojego słodkiego miejsca, musisz trochę poeksperymentować, aby zobaczyć, jaka jest twoja nisza. Zajęcie się tym samym tematem z różnych perspektyw sprawia, że tworzenie treści jest znacznie łatwiejsze i bardziej usprawnione.

4. Aim for two a day

O jednym wpisie na blogu co drugi dzień to absolutne minimum, aby przyciągnąć przyzwoity, zrównoważony przepływ ruchu na swoim blogu.

Jeden wpis na blogu dziennie to świetny początek, ale idealnie byłoby publikować wiele postów dziennie.

image11

Jeśli możesz napisać dwa posty na blogu dziennie, możesz szybko zbudować miesięczny kalendarz redakcyjny i zaplanować wystarczająco dużo postów z wyprzedzeniem, aby wziąć kilka dni wolnego, jednocześnie publikując wcześniej napisane treści na swoim blogu.

Im więcej treści w Twojej witrynie, tym niższe będą współczynniki odrzuceń, ponieważ ludzie będą mogli poruszać się po twoich archiwach zamiast po prostu czytać jeden post i opuszczać.

5. Spraw, aby Wszystko inne było rutyną

Jak powiedziałem, blogowanie jest bardziej zaangażowane niż pisanie postów.

Oto kilka typowych problemów, z którymi borykają się marketerzy B2B podczas generowania potencjalnych klientów, których składnikiem jest blogowanie.

image10

Zrozumienie, analiza i uruchamianie wszystkich tych komponentów operacyjnych jest niezbędne do utrzymania udanej działalności i musi być rutynowe w życiu blogera.

Kiedy rutynowo piszesz historie, tworzysz kontury i badasz, rzeczywisty akt pisania na swoim blogu staje się znacznie łatwiejszy.

I jak wyjaśniam wyczerpująco w moich przewodnikach po blogach, kwantyfikacja sukcesu inicjatywy blogowej wymaga wymiernych wskaźników i wskaźników KPI, które pozwalają ustalać i mierzyć cele.

O wiele łatwiej jest pisać, gdy wszystko działa jak w zegarku, a ty nie biegasz jak kurczak z odciętą głową, próbując gasić pożary.

6. Tworzenie kalendarza redakcyjnego

Większość dużych publikacji, takich jak Rolling Stone lub People, używa kalendarzy redakcyjnych, aby określić, jakie treści mają zostać opublikowane.

Kalendarz redakcyjny jest również świetny dla Twoich wysiłków związanych z blogowaniem.

Podobnie jak scenariusz reżyserski, kalendarz redakcyjny zapewnia zarys pracy i możliwość szybkiego Poznania, gdzie jesteś i co wkrótce zostanie opublikowane.

Oto przykład podstawowego kalendarza redakcyjnego:

image02

Z kalendarzem redakcyjnym w miejscu, zamiast być w ciągłym wyścigu, aby wymyślić nowe pomysły, będziesz pracować do przodu, dzięki czemu Twój blog będzie działał znacznie płynniej i da ci czas na poprawienie wszelkich problemów lub zmian, które mogą pojawić się po drodze.

7. Pozyskiwanie boisk

Nie musisz sam blogować. Czasami miło jest zaoferować inną perspektywę, czy to od wewnętrznych członków zespołu, czy zewnętrznych blogerów.

Wielu blogerów chętnie publikuje posty na cudzej stronie w zamian za link zwrotny do ich strony. Zbierając posty od wielu innych blogerów, znacznie zwiększysz zasięg swojego bloga dzięki potędze ich sieci.

image01

Każdy post opublikowany na Twoim blogu jest dodatkową treścią, nawet jeśli nie jest napisany przez Ciebie.

Jeśli wolisz zachować swoje nazwisko na każdym poście, zawsze istnieje możliwość wynajęcia ghostwritera, który można znaleźć za pomocą prostej wyszukiwarki Google lub reklamy Craigslist.

8. Odpowiadanie na pytania klientów/czytelników

Prostym sposobem na tworzenie większej ilości treści jest pisanie długich odpowiedzi na pytania czytelników w formie felietonu Dear Abby advice.

Quora, Yahoo Answers, Ask Jeeves i Siri stały się popularne ze względu na zdolność użytkowników do zadawania i otrzymywania odpowiedzi.

Ostatnie badania z Twittera pokazują, że klienci wolą firmy, które faktycznie szybko reagują na ich obawy na stronie mikroblogowania.

image09

Jeśli myślisz o swoich czytelnikach jako o klientach (co powinieneś, jeśli blogowanie jest częścią twojej firmy), powinieneś zaspokajać ich potrzeby, personalizować ich doświadczenia i odpowiadać na skargi i pytania.

Jeśli uznałeś się za eksperta w określonym temacie, który będzie jasny z twoich poprzednich treści, ludzie zobaczą cię jako zaufany zasób i zadadzą pytania w sekcji komentarzy.

Możesz odpowiedzieć w komentarzach lub, jeśli wymagana jest dłuższa odpowiedź, utworzyć zupełnie nowy post na blogu, aby odpowiedzieć, linkowanie do oryginalnego pytania jako zasobu.

9. Zrób z tego nawyk

Ludzie są stworzeniami z przyzwyczajeniami i doceniamy, gdy wszystko jest utrzymywane w zgodzie. Kiedy zaczniesz blogować, utrzymanie go nie będzie problemem.

Jak zbudować nawyk?

To całkiem proste.

  • Zacznij od przypomnienia o zadaniu, które musisz wykonać. Kalendarz redakcyjny świetnie się do tego nadaje.
  • Wykonaj rutynę, aby wykonać to zadanie.
  • Daj sobie nagrodę.
  • Spłucz i powtórz.

Wygląda to tak:

image04

Dlaczego ten proces budowania nawyków ma znaczenie?

Ma to znaczenie, ponieważ blogowanie ma znaczenie.

Największą taktyką generującą przychody w blogowaniu jest marketing i reklama, która obserwuje stałe wydatki od ubiegłego roku do tego roku:

image00

Jeśli możesz zapewnić stały strumień treści, zarobisz trwały dochód poprzez blogowanie, ale musi to być nawyk.

Pomysł Ernesta Hemingwaya, który spędza swoje dni pijąc i będąc playboyem, jednocześnie wydając niesamowite pisanie, jest niczym więcej niż fantazją i karykaturą wielkiego pisarza.

image03

Hemingway był dobry. Sprawił, że wyglądało to na łatwe.

Ale pisanie posta dziennie nie polega na lizaniu się i czekaniu na uderzenie muzy.

Pracujący pisarze są pracującymi pisarzami, ponieważ oni praca. Zmuszają się do pracy. I wtedy ta siła rozwija się w nawyk, który sprawia, że piszą maszyny.

Gdy blogowanie stanie się nawykiem, często będziesz pisał cztery lub pięć postów dziennie, a nie tylko jeden. Z czasem stajesz się szybszy, a sprawy stają się łatwiejsze.

Wniosek

Strach przed niemożnością wymyślania tematów na blogu to mentalna ściana, która istnieje tylko w twojej głowie.

Tysiące ludzi zarabiają stały pierwszy lub drugi dochód poprzez blogowanie, pomimo faktu, że wymyślanie odpowiednich rzeczy do powiedzenia na odpowiednie tematy w sposób spójny jest wyzwaniem.

Więcej treści oznacza więcej możliwości dla linków zwrotnych, wysokich rankingów SEO i bardziej trwałego ruchu organicznego.

Angażując zasoby zewnętrzne, stale badając i stosując solidne praktyki biznesowe, możesz przekształcić swój blog w codzienny młyn treści, który generuje przychody.

Jakiej taktyki używasz, aby przezwyciężyć blok pisarski i kontynuować tworzenie każdego dnia?

Total
0
Shares
Dodaj komentarz
Related Posts