Jak zbudować pierwszorzędną listę e-mail w 30 dni-od podstaw

Jeśli chcesz szybko zbudować responsywną listę e — mail w ciągu najbliższych 30 dni — zwłaszcza jeśli dopiero zaczynasz online i nie masz dużo pieniędzy-poniższa strategia może wykonać zadanie.

Oto historia:

Kilka lat temu, walczyłem, aby zbudować moją listę e-mail i nic nie wydawało się działać.

Napisałem setki artykułów ezine. Próbowałem zakładać wspólne przedsięwzięcia z innymi właścicielami list. Dodałem nawet mnóstwo świeżych treści do mojej witryny, mając nadzieję na przyciągnięcie ruchu w wyszukiwarkach i potencjalnych klientów.

Wszystkie te rzeczy były pomocny ale nie dostarczyli wielkiego “hitu”, którego chciałem.

Pewnego dnia postanowiłam spróbować czegoś zupełnie innego. Coś zupełnie oczywistego …

Prawie nikt nie robił tego, co miałem zamiar próbować (musi mniej uczyć).

Prosta 30-dniowa strategia listy e-mail

To, co zrobiłem, to” handel”, pisząc pół tuzina komunikatów prasowych do marketera, którego znałem (który miał dużą listę e-mailową) w zamian za podłączenie mojej witryny określoną liczbę razy do jego listy w ciągu miesiąca.

Zadziałało? O tak!

W rzeczywistości napisanie informacji prasowych zajęło tylko kilka godzin, a za każdym razem, gdy podłączał moją stronę, nowa partia potencjalnych klientów pojawiała się jak w zegarku. Wkrótce moja lista została uruchomiona z dziesiątkami świeżych, nowych responsywnych subskrybentów.

Całkowity koszt? Kilka godzin spędzonych na robieniu czegoś, co mi się podobało.

I wiesz co?

Możesz zrobić dokładnie to samo.

Prawdopodobnie masz umiejętności innych właścicieli list e-mail w Twojej branży.

Może to być pisanie … projektowanie stron internetowych … programowanie … SEO … edycja audio / wideo … budowanie stron internetowych … lub po prostu wszystko, czego może użyć właściciel listy w Twojej branży.

Jeśli po prostu znajdziesz tych właścicieli list e-mail, możesz wykorzystać swój czas i umiejętności, aby zbudować listę, wymieniając tę umiejętność na poparcie swojej witryny.

Oczywiście, “diabeł” tkwi w szczegółach, prawda?

Jak — dokładnie. – znajdujesz takie oferty?

Oto 5 sposobów, na które możesz zacząć już dziś:

1. Celowe sieci społecznościowe

Głównie uważam, że media społecznościowe są przereklamowane jako narzędzie marketingowe.

Ale jedną rzeczą, którą lubię w tym jest to, jak łatwo jest spotkać ludzi, których inaczej byś nie poznał.

Na przykład za pomocą Facebooka możesz zaprzyjaźnić się z kimś i poznać go (rozmawiając z nim o wspólnych zainteresowaniach, odpowiadając na ich aktualizacje itp.). Czasami może to naturalnie przekształcić się w cenny kontakt.

Ten kontakt może, ale nie musi, zawierać listę osób, które byłyby zainteresowane Twoim dołączeniem do listy. Ale on / ona prawdopodobnie Wola poznaj kogoś, kto cię wprowadzi.

2. Zapytaj kolegów

Są szanse, że znasz innych właścicieli firm.

Nie zaszkodzi zapytać ich:

“Hej, chcę zbudować swoją listę i chcę wymienić moją usługę/produkt XYZ w zamian za innych właścicieli list podłączających mnie do swojej listy. Czy znasz kogoś, kto potrzebuje usługi/produktu XYX?”

Wystarczy jeden skierowanie w ten sposób, a Ty wyruszasz na wyścigi.

3. Fora nie są martwe

Wejdź na fora internetowe, na których wymieniaj właścicieli w swojej branży i Szukaj osób zadających pytania, na które możesz odpowiedzieć.

Nie próbuj przedstawiać im swojej oferty. Po prostu odpowiedz na ich pytania i bądź pomocny.

W końcu stworzysz relacje z ludźmi, którym pomagasz.

A kiedy nadejdzie odpowiedni czas, po prostu złóż im ofertę handlu.

4. Zaczynanie od małego nie jest stratą czasu

Nie kupuj mniejszych właścicieli list e-mailowych!

Ktoś z małą listą jest o wiele bardziej skłonny przyjąć Twoją ofertę. A po tym, jak im pomogłeś, po prostu zapytaj, czy znają kogoś, kto może być zainteresowany tą samą ofertą … i czy mogliby dać ci wstęp?

Ponownie, jest to prosty marketing poleceń.

Starting small pozwala wykorzystać dowód społeczny do maksimum, pracując w górę łańcucha żywnościowego do większych właścicieli list.

5. Excel w tym, co robisz

Wreszcie, jak mówi wielki negocjator Jim Camp:

“Im bardziej efektywni są ludzie, tym bardziej ich szanujemy.”

Kiedy zaczynasz, ciężko jest komuś odebrać twoje telefony. Ale kiedy osiągasz sukcesy … i jako ludzie na listach awansujesz, aby zobaczyć swoje imię … i gdy rozsiewa się wieść o tym, jak wspaniały jesteś w tym, co robisz …

Ludzie w końcu zaczną cię promować bez Twojego pytania.

Będą chcesz żeby to zrobić.

To sprawia, że wyglądają dobrze na swoich listach.

Wierzcie lub nie, to się dzieje cały czas i może się zdarzyć również dla was.

Bądź grzeczny. Więc wyzdrowiej.

Rozpocznij wdrażanie prostych wskazówek w tym artykule.

Oczywiście, budowanie listy jest tylko krok # 1 . Następnym krokiem jest zarabianie na swojej liście poprzez wysyłanie ofert do nowych subskrybentów.

Aby poznać sprawdzone sposoby pisania e-maili 24, które ludzie uwielbiają czytać i kupować, kliknij link w moim bio poniżej i subskrybuj moją listę e-mailową.

Total
0
Shares
Related Posts
Read More

Najlepsi Dostawcy Hostingu

Chcesz przejść od razu do odpowiedzi? Najlepszym dostawcą hostingu dla większości ludzi jest zdecydowanie Hostinger. Dostawca hostingu, który…