Jeśli chcesz szybko zbudować responsywną listę e — mail w ciągu najbliższych 30 dni — zwłaszcza jeśli dopiero zaczynasz online i nie masz dużo pieniędzy-poniższa strategia może wykonać zadanie.
Oto historia:
Kilka lat temu, walczyłem, aby zbudować moją listę e-mail i nic nie wydawało się działać.
Napisałem setki artykułów ezine. Próbowałem zakładać wspólne przedsięwzięcia z innymi właścicielami list. Dodałem nawet mnóstwo świeżych treści do mojej witryny, mając nadzieję na przyciągnięcie ruchu w wyszukiwarkach i potencjalnych klientów.
Wszystkie te rzeczy były pomocny ale nie dostarczyli wielkiego “hitu”, którego chciałem.
Pewnego dnia postanowiłam spróbować czegoś zupełnie innego. Coś zupełnie oczywistego …
Prawie nikt nie robił tego, co miałem zamiar próbować (musi mniej uczyć).
Prosta 30-dniowa strategia listy e-mail
To, co zrobiłem, to” handel”, pisząc pół tuzina komunikatów prasowych do marketera, którego znałem (który miał dużą listę e-mailową) w zamian za podłączenie mojej witryny określoną liczbę razy do jego listy w ciągu miesiąca.
Zadziałało? O tak!
W rzeczywistości napisanie informacji prasowych zajęło tylko kilka godzin, a za każdym razem, gdy podłączał moją stronę, nowa partia potencjalnych klientów pojawiała się jak w zegarku. Wkrótce moja lista została uruchomiona z dziesiątkami świeżych, nowych responsywnych subskrybentów.
Całkowity koszt? Kilka godzin spędzonych na robieniu czegoś, co mi się podobało.
I wiesz co?
Możesz zrobić dokładnie to samo.
Prawdopodobnie masz umiejętności innych właścicieli list e-mail w Twojej branży.
Może to być pisanie … projektowanie stron internetowych … programowanie … SEO … edycja audio / wideo … budowanie stron internetowych … lub po prostu wszystko, czego może użyć właściciel listy w Twojej branży.
Jeśli po prostu znajdziesz tych właścicieli list e-mail, możesz wykorzystać swój czas i umiejętności, aby zbudować listę, wymieniając tę umiejętność na poparcie swojej witryny.
Oczywiście, “diabeł” tkwi w szczegółach, prawda?
Jak — dokładnie. – znajdujesz takie oferty?
Oto 5 sposobów, na które możesz zacząć już dziś:
1. Celowe sieci społecznościowe
Głównie uważam, że media społecznościowe są przereklamowane jako narzędzie marketingowe.
Ale jedną rzeczą, którą lubię w tym jest to, jak łatwo jest spotkać ludzi, których inaczej byś nie poznał.
Na przykład za pomocą Facebooka możesz zaprzyjaźnić się z kimś i poznać go (rozmawiając z nim o wspólnych zainteresowaniach, odpowiadając na ich aktualizacje itp.). Czasami może to naturalnie przekształcić się w cenny kontakt.
Ten kontakt może, ale nie musi, zawierać listę osób, które byłyby zainteresowane Twoim dołączeniem do listy. Ale on / ona prawdopodobnie Wola poznaj kogoś, kto cię wprowadzi.
2. Zapytaj kolegów
Są szanse, że znasz innych właścicieli firm.
Nie zaszkodzi zapytać ich:
“Hej, chcę zbudować swoją listę i chcę wymienić moją usługę/produkt XYZ w zamian za innych właścicieli list podłączających mnie do swojej listy. Czy znasz kogoś, kto potrzebuje usługi/produktu XYX?”
Wystarczy jeden skierowanie w ten sposób, a Ty wyruszasz na wyścigi.
3. Fora nie są martwe
Wejdź na fora internetowe, na których wymieniaj właścicieli w swojej branży i Szukaj osób zadających pytania, na które możesz odpowiedzieć.
Nie próbuj przedstawiać im swojej oferty. Po prostu odpowiedz na ich pytania i bądź pomocny.
W końcu stworzysz relacje z ludźmi, którym pomagasz.
A kiedy nadejdzie odpowiedni czas, po prostu złóż im ofertę handlu.
4. Zaczynanie od małego nie jest stratą czasu
Nie kupuj mniejszych właścicieli list e-mailowych!
Ktoś z małą listą jest o wiele bardziej skłonny przyjąć Twoją ofertę. A po tym, jak im pomogłeś, po prostu zapytaj, czy znają kogoś, kto może być zainteresowany tą samą ofertą … i czy mogliby dać ci wstęp?
Ponownie, jest to prosty marketing poleceń.
Starting small pozwala wykorzystać dowód społeczny do maksimum, pracując w górę łańcucha żywnościowego do większych właścicieli list.
5. Excel w tym, co robisz
Wreszcie, jak mówi wielki negocjator Jim Camp:
“Im bardziej efektywni są ludzie, tym bardziej ich szanujemy.”
Kiedy zaczynasz, ciężko jest komuś odebrać twoje telefony. Ale kiedy osiągasz sukcesy … i jako ludzie na listach awansujesz, aby zobaczyć swoje imię … i gdy rozsiewa się wieść o tym, jak wspaniały jesteś w tym, co robisz …
Ludzie w końcu zaczną cię promować bez Twojego pytania.
Będą chcesz żeby to zrobić.
To sprawia, że wyglądają dobrze na swoich listach.
Wierzcie lub nie, to się dzieje cały czas i może się zdarzyć również dla was.
Bądź grzeczny. Więc wyzdrowiej.
Rozpocznij wdrażanie prostych wskazówek w tym artykule.
Oczywiście, budowanie listy jest tylko krok # 1 . Następnym krokiem jest zarabianie na swojej liście poprzez wysyłanie ofert do nowych subskrybentów.
Aby poznać sprawdzone sposoby pisania e-maili 24, które ludzie uwielbiają czytać i kupować, kliknij link w moim bio poniżej i subskrybuj moją listę e-mailową.