Jednym z głównych sposobów, w jaki generuję przychody, jest moja osobista marka. Ludzie uczą się o moich firmach przeze mnie.
Jest tak skuteczny, że jestem w stanie wygenerować co najmniej 7 liczb dochodu w ciągu 12 miesięcy od rozpoczęcia nowej działalności… all through my personal brand.
Wystarczy spojrzeć na powyższy zrzut ekranu: jest to miesięczny dochód, który wygenerowałem w grudniu z firmy marketingowej, która ma mniej niż 4 miesiące.
Jak to zrobiłem? I, co ważniejsze, jak można odtworzyć ten proces?
Siła personal brandingu
Fajną częścią Google jest to, że zapewnia wiele narzędzi dla firm. Wiele z tych narzędzi jest darmowych.
Jednym z nich jest Google Trends. Pokazuje, jak wiele osób szuka marki i jak popularna jest marka w porównaniu do innych.
Powyższy obraz pokazuje popularność trzech marek: Crazy Egg, KISSmetrics i Neil Patel. Marka Crazy Egg jest reprezentowana przez żółtą linię, KISSmetrics przez czerwoną, a Neil Patel przez niebieską.
Jak widać, moja osobista marka jest prawie tak popularna jak obie moje firmy. A jeśli moje firmy są w stanie wygenerować miliony dolarów za pomocą własnych marek, Dlaczego moja marka osobista nie może pomóc, jeśli jest prawie tak popularny?
Teraz, gdy wiesz, jak zmierzyć popularność swojej osobistej i korporacyjnej marki, przejdźmy do tego, jak zbudować silną markę osobistą.
Jak zbudować silną markę osobistą
Zanim przejdę do tego, jak można zbudować silną markę osobistą, pozwól mi najpierw powiedzieć, że jest to trudne i czasochłonne. Nie możesz oczekiwać cudów, jeśli nie jesteś gotów włożyć w to wysiłku.
Plus, nie można oczekiwać wyników od razu. To zajmie 6 miesięcy do roku ciężkiej pracy, aby zacząć widzieć wyniki.
Ale nie martw się, zobaczysz wyniki każdego miesiąca. I chociaż poświęcasz dużo czasu, zobaczysz wzrost przychodów w tym samym czasie, który omówię w następnej sekcji.
Kiedy zaczynasz, polecam ci użyć 5 taktyk poniżej:
- Guest-posting – w sieci jest wiele popularnych blogów. Od Forbesa, przez przedsiębiorcę, do magazynu Inc… możliwości są nieograniczone. Powinieneś publikować na wszystkich tych blogach co miesiąc. Jeśli chcesz gościć posta, wszystko, co musisz zrobić, to wykonać kroki opisane w tym poście na blogu i tym.
- Weź udział w sieci społecznościowej – wystarczy wybrać 2 lub 3 serwisy społecznościowe, aby wziąć udział w. Szukaj ludzi w swojej branży i śledź ich lub Dodaj do znajomych. Gdy to zrobisz, upewnij się, że uczestniczysz, odpowiadając na pytania i publikując wskazówki. Na przykład możesz zrobić poradę tygodnia na Facebooku i Twitterze. Pomoże to oznaczyć Cię jako eksperta i wygenerować następujące, zakładając, że Twoje wskazówki są dobre.
- Blog – blogowanie gości to za mało. Musisz założyć własnego bloga. Nie ma usprawiedliwienia, ponieważ możesz to zrobić na WordPress za darmo. Wszystko, co musisz zrobić, to blogować raz w tygodniu na tematy związane z Twoją branżą. Na przykład bloguję na temat marketingu, ponieważ chcę oznaczyć siebie jako marketera, a moje firmy sprzedają produkty marketerom. Postępuj zgodnie z moim przewodnikiem po blogowaniu, aby zacząć i tym przewodnikiem, aby zbudować swoich odbiorców.
- Pomóż ludziom – jednym z najprostszych sposobów budowania pozytywnej marki jest pomoc ludziom. Kiedy ludzie wyślą ci pytanie, odpowiedz na nie. A kiedy ktoś zatrzymuje cię na konferencji, zrób wszystko, co w twojej mocy, aby pomóc tej osobie. Stawianie innych przed sobą pomoże Ci zbudować pozytywną markę.
- Mów na konferencjach – Nie obchodzi mnie, Czy masz tremę, czy jesteś beznadziejny w mówieniu. Musisz od czegoś zacząć. Kiedy po raz pierwszy zacząłem przemawiać na wydarzeniach, byłem okropny, ale pomogło mi to zbudować pozytywną markę. Dodatkowo, mówienie na scenie pomaga pozycjonować Cię jako eksperta. Ten stary post, który napisałem, powinien pomóc ci zdobyć pierwsze miejsce do mówienia.
Aby pokazać, że te strategie 5 działają, dam ci przykłady, w jaki sposób wykorzystałem każdą z nich, aby zarobić więcej dochodów.
- Guest-posting – Dostaję $20,000 w miesiącu lutym, aby przemawiać na konferencji do marketerów 500, ponieważ podobały im się moje gościnne posty na Forbes. Piękne jest to, że organizatorzy promują również Crazy Egg dla każdego uczestnika, co powinno pomóc przyciągnąć nowych klientów do mojej firmy. I nie tylko ja. Leo Widrich z Buffer prowadzi ponad 100 rejestracji dziennie z postów gości. Za każdym razem, gdy pisze post gościnny, A napisał kilkaset, linkuje do bufora.
- Media społecznościowe – czy możesz zgadnąć, ilu odwiedzających moje konta w mediach społecznościowych odwiedza moje firmy? Może myślisz, że to 1,000, 5,000, lub 10,000 miesięcznie? Na Grudzień moje konta odwiedziło 12 494 gości i 62 rejestracje. Łączny przychód z tego ruchu wyniósł 30 395 dolarów.
- Blogowanie – Bloguję od ponad 10 lat. Mój pierwszy blog był top 100 blog według Technorati, a Quick Sprout generuje ponad 500,000 miesięcznie odwiedzających… w złym miesiącu. Od płatnych rozmów po więcej rejestracji w moich firmach, blog generuje co najmniej $500,000 rocznie w bezpośrednich przychodach. Pośrednio generuje więcej, ale niektóre transakcje są trudne do śledzenia.
- Pomaganie ludziom – kiedyś pomogłem dżentelmenowi na konferencji za darmo. Nikt inny nie chciał mu pomóc, ponieważ miał zapach ciała i mówił po angielsku. Później podczas imprezy opowiadał wszystkim o mnie. Firma o nazwie Poker Strategy słuchał go i zatrudnił moją firmę konsultingową dla $1,200,000. Nie spodziewałem się niczego po pomocy panom… Po prostu czułem, że nikt nie powinien płacić za pójście na imprezę i nie uzyskać pomocy.
- Wystąpienia na konferencjach – jednym z najlepszych wydarzeń, na którym mówiłem, było wydarzenie w San Diego o nazwie Traffic and Conversion Summit. Mówiłem o marketingu do ponad 3,000 uczestników i wspomniał o mojej firmie kilka razy podczas mojej prezentacji. Nie zrobiłem twardej sprzedaży, ale moje wzmianki wygenerowały rejestracje 118. Z tych zapisów dwie były dużymi korporacjami, które wydawały $ 50,000 i $125,000 rocznie. Nieźle jak na 45-minutową przemowę.
Teraz, gdy znasz wartość osobistego brandingu, przejdźmy do tego, jak możesz go wykorzystać do generowania przychodów.
Jak zwiększyć przychody z osobistej marki
Gdy masz odbiorców, generowanie przychodów nie jest bardzo trudne. Nie musisz nic sprzedawać. Gdy ludzie cię poznają, będą naturalnie chcieli wiedzieć, co robi Twoja firma.
Na przykład, Air Canada czyta Quick Sprout i zapisali się do KISSmetrics, ponieważ dowiedzieli się o mojej firmie z tego bloga.
Nie zrobiłem twardej sprzedaży. Zamiast tego czuli, że jeśli treści, które wyprodukowałem, są wysokiej jakości, moja firma musi być również świetna.
Nie naciskaj mocno. Wspominając o tym raz na jakiś czas lub robi miękką sprzedaż jest w porządku. Na przykład możesz wspomnieć o firmie, dla której pracujesz, gdy mówisz, link do swojej firmy w biografii gości lub link do własnej witryny z bloga… wszystkie te rzeczy pomogą zwiększyć przychody.
Bycie zbyt agresywnym spowoduje utratę zaufania odbiorców, co może zaszkodzić twojej osobistej marce. Więc staraj się tego unikać za wszelką cenę. Oczywiście, nie zarobisz tyle na krótką metę, ale na dłuższą metę się opłaci.
Wystarczy spojrzeć na Quick Sprout … tylko link do moich firm w moim bio pasku bocznym. I co jakiś czas linkuję do moich firm poprzez moje posty na blogu. Jednak mogę wygenerować co najmniej $ 500,000 dochodu dla moich firm z bloga.
Wniosek
Personal branding to potężne narzędzie. I jak wspomniałem wcześniej w tym tygodniu, będzie to ogromny trend w 2015 roku.
Jeśli jesteś przywiązany do czasu i nie możesz zrobić wszystkich powyższych rzeczy, zacznij od pomagania innym. Mój współzałożyciel Hiten Shah zbudował dla siebie wielką markę w San Francisco, wszystko dlatego, że pomagał innym przedsiębiorcom, nie prosząc o nic w zamian. Doprowadziło go to do zdobycia udziałów w firmach takich jak WordPress, ponieważ dzięki swojej hojności zbudował silną markę osobistą.
Jak inaczej możesz wykorzystać swoją osobistą markę?