Jak wykorzystać moc ekosystemu Kindle, aby zbudować swój biznes

Jakbyś nie robił wystarczająco dużo.

Masz stronę internetową. Aktualizujesz swój blog raz w tygodniu. Powiększasz swoją listę e-mailową. I starasz się utrzymać obecność na Facebooku, Twitterze i Google+.

Dlaczego do cholery martwisz się o Amazon i Kindle?

Miałem takie samo zdanie.

Spodobał mi się pomysł napisania książki. Kto nie chce być autorem publikacji?

Ale konieczność sformatowania, uruchomienia i promowania książki Kindle wcale nie brzmiała atrakcyjnie. I oprócz czynnik snoba będąc autorem, nie mogłem zrozumieć, w jaki sposób wyprodukowanie książki może być cennym wykorzystaniem mojego czasu.

Czy może poważnie generować leady biznesowe?

Jak bardzo się myliłem.

Po co publikować książkę Kindle?

Mamy tendencję do myślenia, że Google tak naprawdę nie ma konkurentów. Yahoo? DuckDuckGo? Bing? Poważnie?

Moim zdaniem, Amazonka jest poważniejszym konkurentem dla Google niż te trzy Wyszukiwarki razem wzięte.

Czy wiesz, że więcej kupujących rozpoczyna wyszukiwanie produktów na Amazon niż na jakimkolwiek tradycyjne wyszukiwarka? A kiedy szukasz szczegółowych informacji na konkretny temat, szukasz postów na blogu w Google, czy próbujesz znaleźć wysoce zalecaną książkę na Amazon?

W sieci pełnej bałaganu i spamu dobrze napisana książka przyciąga uwagę, podnosi twój profil i pokazuje Twoją wiedzę. 4-gwiazdkowe i 5-gwiazdkowe recenzje są niesamowitą formą społecznego dowodu.

Ale problem z podnoszeniem swojego profilu i zwiększaniem autorytetu na Amazon polega na tym, że jest to tak trudne do zmierzenia. Tak, te recenzje wydają się ładne, ale jak można ocenić ich wpływ? Skąd wiesz, że mądrze pisałeś książkę, jeśli nie potrafisz zmierzyć wyników?

Poczekaj. Nie powiedziałem ci o dwóch zabójczych korzyściach płynących z napisania książki Kindle:

  1. Killer benefit #1: Zwiększ swoją listę e-mail.
  2. Killer benefit # 2: generowanie zapytań biznesowych.

Jak korzystać z książki Kindle w ramach procesu sprzedaży

Czytelnicy książek mogą być wysoko wykwalifikowanymi leadami.

Nie tylko przeczytali jeden lub dwa posty na blogu, przeczytali książka. Oznacza to, że zużyli najlepsze i najbardziej przydatne treści, które masz do zaoferowania. Spędzili kilka godzin, a nie kilka minut, ucząc się od Ciebie.

A świetna książka może wprowadzić zupełnie nowych odbiorców do twojej bazy domowej w otwartej sieci.

Oto, jak możesz skorzystać z cennego połączenia zbudowanego z czytnikami książek:

  • Utwórz darmowy bonus związane z Twoją książką. Może to być plik audio, raport, dodatkowy rozdział lub arkusze robocze towarzyszące Radom w książce.
  • Promuj Darmowy bonus na początku i na końcu książki. Jeśli nie zakłóci to przepływu Twojej książki, Możesz również promować swój bonus pod koniec kilku rozdziałów. Ale nie przesadzaj. Nie chcesz spotkać się jako obleśny sprzedawca, który chce tylko uwieść czytelników, aby zapisać się na listę spamów.
  • Utwórz stronę docelową darmowego bonusu. Poproś czytelników, aby zapisali się na Twoją listę e-mailową przed pobraniem materiału bonusowego. Bądź z góry i daj im znać, że wyślesz im tygodniowe lub Miesięczne napiwki (w zależności od częstotliwości).

E-mail to jeden z najważniejszych filarów strategii content marketingowej. Gdy masz ludzi na liście, możesz zacząć budować niesamowite relacje i od czasu do czasu wysyłać im wiadomość sprzedażową.

Chcesz dowodu?

Na kilka tygodni przed premierą książki, Mój biznes trochę zamilkł. Zacząłem mruczeć, że ludzie szukają tylko tanich copywriterów. Zacząłem narzekać, że nie wygenerowałem wystarczającej ilości zapytań. Bałem się, że będę musiał zadzwonić na zimno. Nie. Nigdy!

Od premiery mojej książki Moje obroty wzrosły trzykrotnie. Codziennie odrzucam zapytania, bo mam zajęte miejsca.

Chcesz zrobić to samo?

Jak napisać swój pierwszy ebook Kindle

Książka Kindle nie musi być mega długa. 10 000 słów to dobra długość; niektóre książki są jeszcze krótsze.

Pisanie książki jest jak tworzenie serii postów na blogu wokół jednego tematu. Każdy wpis na blogu staje się rozdziałem, który opiera się na poprzednim rozdziale.

Nie mogę powiedzieć, że pisanie pierwszej książki jest łatwe, ale z pewną pomocą może to zrobić każdy dobry twórca treści. Oto moje 7 najbardziej przydatnych wskazówek:

  1. Napisz dla jednego czytelnika. Kiedy znasz swojego idealnego czytelnika, wiesz, ile już wie. Możesz uniknąć zanudzania jej oczywistymi informacjami; możesz użyć odrobiny humoru, który docenia; i możesz podać dokładnie te informacje, których szuka.
  2. Wybierz temat, który dobrze znasz. Konieczność przeprowadzenia badań znacznie spowolni cię.
  3. Zarysuj swoją książkę. Użyłem staromodnych kart indeksowych, na których zapisałem Co, Dlaczego, oraz Jak dla każdego rozdziału. Pomogło mi to utrzymać się na dobrej drodze.
  4. Użyj prostego nagłówka tytułu, takiego jak 7 dni na osiągnięcie [konkretnego celu]. Moja książka opisuje prosty 6-stopniowy proces pisania kopii internetowej.
  5. Napisz stronę sprzedaży książki, zanim zaczniesz pisać. Pomaga dokładnie zapamiętać, jakie korzyści chcesz zapewnić swoim czytelnikom.
  6. Znajdź kilku przyjaznych czytelników, którzy pasują do Twojego idealnego profilu czytelnika i przekaż im swój pierwszy szkic. Nie tylko pomogą ulepszyć Twoją książkę, ale także zwiększą Twoją pewność siebie.
  7. Znajdź kolegę do pisania lub trenera. Pisanie książki może być przerażające, nawet przerażające. Rozmowa z kimś, kto rozumie, pomoże Ci przezwyciężyć strach.

Jak zaplanować udany start książki

Pisanie książki jest świetne, ale jeśli nie będziesz aktywnie promować swojej książki, będzie ona marnieć w ciemnych zakątkach Amazonii. Zapomniane i ignorowane.

Kilka wskazówek, które sprawią, że Twoja książka stanie się sukcesem:

  • Kiedy przyznasz Amazon wyłączne prawa do dystrybucji swojej książki Kindle,możesz zarejestrować się w programie Kindle Direct Publishing. (Możesz opuścić program później, jeśli chcesz.) Pozwala to na rozdawanie książki za darmo przez pięć dni. Nadal musisz promować swoją premierę, ale rozdawanie książki za darmo może pomóc uzyskać ją przed większą liczbą czytelników.
  • Bądź na bieżąco z tym, co działa, a co nie. algorytm Amazon zmienia się, a niektórzy twierdzą, że lepiej jest zdyskontować książkę, niż uruchomić ją za darmo. Obszerny kurs wydawnictwa Kindle Cathy Presland informuje Cię o najnowszych wskazówkach.
  • Prześlij swoją książkę na kilka dni przed oficjalną premierą, aby upewnić się, że wszystko działa.
  • Skup się na tym, w czym jesteś dobry. Zbudowałem relacje z kilkoma blogerami poprzez blogowanie gości. Pomogli promować moją książkę, publikując posty gości w dniu premiery.
  • Pobierz recenzje. Ty nie należy kup opinie (oczywiście!). Zaoferowałem moim subskrybentom poczty e-mail kopię podglądu w formacie PDF i zapytałem uprzejmie, czy chętnie udzielą uczciwej recenzji.
  • Stwórz plan. Uruchomienie książki wymaga dużego wysiłku i rzeczy mogą być mylące. Prosty arkusz kalkulacyjny pomaga uniknąć pośpiechu zadań w ostatniej chwili na dzień przed uruchomieniem. Upewnij się, że rozróżniasz między “must-do” I “nice-to-do” , aby wiedzieć, co możesz upuścić jeśli kiedy kończy ci się czas.

Prawda o pisaniu książki Kindle

Chciałbym ci powiedzieć, że łatwo jest napisać książkę Kindle.

Chciałbym ci powiedzieć, że wydanie książki to pestka.

Ale prawda jest taka, że to ciężka praca. Cholernie ciężka praca.

Aby napisać, opublikować i wypromować autorytatywną książkę, musisz się postarać. Nie siedź za biurkiem i oczekuj, że słowa płyną. Nie oczekuj, że książka sama się sprzeda. Zamiast tego, pracuj nad sobą.

Daj z siebie wszystko.

Kiedy wszystko działa zgodnie z planem, będziesz czerpać korzyści. Możesz nawet zarobić przyzwoite pieniądze. Ale twoja prawdziwa nagroda przyjdzie od ludzi, którzy czytają twoją książkę.

Napisz coś tak dobrego, że nikt nie może tego zignorować, a to może rozwinąć twój biznes. Otrzymasz więcej zapalonych czytelników bloga, więcej subskrybentów wiadomości e-mail i więcej zapytań biznesowych.

I jako opublikowany autor i autorytet w swojej dziedzinie, możesz zacząć pobierać wyższe opłaty za pracę, którą kochasz robić.

Total
0
Shares
Related Posts