W zależności od tego, kogo zapytasz, Milenium ma interesującą reputację.
Zapytaj ich rodziców, nauczycieli i pracodawców, a jestem pewien, że otrzymasz różne odpowiedzi od wszystkich z nich.
Stary Time Magazine okładka oznaczona jako ” leniwi, tytułowani Narcyzy, którzy nadal mieszkają ze swoimi rodzicami.”
Szczerze mówiąc, myślę, że to trochę surowe. Ale można śmiało powiedzieć, że ich cechy charakteru są bardzo różne od tych z pokoleń, które je poprzedzały.
Kim są Milenium? Chociaż okres, w którym się urodzili, nie jest dokładny, termin Milenium, znany również jako pokolenie Y, ogólnie odnosi się do każdego, kto urodził się w połowie lat 80.do połowy lat 90.
Niektórzy nawet uważają, że ktoś urodził się na początku 2000 roku jako tysiącletni. Ale w większości przypadków każdy, kto urodził się po późnych latach 90. jest oznaczone jako pokolenie z.
Dlaczego dla Ciebie jako właściciela firmy ważne jest rozpoznawanie tej grupy ludzi? Po pierwsze, to pokolenie stanowi największą część całej populacji w Stanach Zjednoczonych.
Ponadto Milenium to przewidywane, aby pozostać na szczycie z tych wykresów w nadchodzących dziesięcioleciach:
Jako marketer musisz nauczyć się jasno identyfikować odbiorców docelowych.
Wszystkie Twoje produkty, usługi i reklamy nie powinny przemawiać do wszystkich na świecie. Dlatego nauka jak wykorzystać marketing pokoleniowy do segmentacji odbiorców docelowych to zwycięska strategia.
Jeśli obecnie kierujesz się na Milenium, ten przewodnik pomoże Ci poprawić swoje wysiłki.
Jeśli nie wdrożyłeś strategii marketingowej skierowanej specjalnie do millenialsów, nie jest za późno, aby zacząć. Wyjaśnię Ci wszystko, co musisz wiedzieć, aby pomóc Ci dotrzeć do Milenijnego konsumenta.
Porozmawiaj ze swoimi przedsiębiorczymi duchami
Zanim zaczniesz marketing dla kogokolwiek, musisz spróbować zrozumieć, jak myślą i zachowują się. Rozwijaj osobowość klienta jako narzędzie badawcze.
Jednym z elementów tego typu narzędzia marketingowego jest możliwość analizy nawyków pracy konsumenta. W przeciwieństwie do poprzednich pokoleń, które dostały pracę i pozostały z nimi aż do przejścia na emeryturę, Milenium ma inne ambicje.
W rzeczywistości, 54% millenialsów chcesz założyć własną firmę lub już ją założyłeś.
To dlatego, że chcą, aby ich życie i harmonogramy były bardziej elastyczne w porównaniu ze stereotypowym tygodniem pracy. W rzeczywistości 89% z tej grupy twierdzi, że woli sami decydować, kiedy i gdzie pracować, w przeciwieństwie do standardowej pracy od dziewięciu do pięciu.
Ponadto 45% millenialsów wybrałoby pracę z bardziej elastycznym harmonogramem niż wyższą stawką płac.
Dlatego nie powinno dziwić, że Milenium wydaje mniej lat w tej samej pracy w porównaniu do poprzednich pokoleń.
Wykorzystaj te informacje na swoją korzyść, jeśli chodzi o strategię marketingową.
Zaprezentuj swoją markę tak, aby była elastyczna i pomocna dla przedsiębiorców. Znajdź sposób, aby Twoje produkty były przydatne dla młodych dorosłych, którzy chcą założyć własną firmę.
Uznaj, że prawdopodobnie nie pozostaną długo w swojej obecnej pracy. Sprzedaj im styl życia, który pasuje do ich potrzeb i pragnień.
Zrozumieć, jak żyją
Poza ich życiem w pracy, musisz również wziąć pod uwagę inne miejsca, w których twój rynek docelowy spędza większość czasu.
Przynajmniej można założyć, że spędzą około osiem godzin śpiąc w domu. Oczywiście, to ma sens, aby analizować ich życia domowego.
Ale nie rób żadnych założeń. Życie rodzinne tysiącletniego człowieka bardzo różni się od życia poprzednich pokoleń.
Badania wykazały, że 65% millenialsów w całych Stanach Zjednoczonych wynajmują swoje domy. Jest to ponad dwukrotnie więcej niż procent wyżu demograficznego, którzy są najemcami.
Milenium są szczęśliwymi najemcami i niekoniecznie plan zakupu domu w najbliższej przyszłości.
Jak widać, istnieją inne cechy, że ta grupa szuka, jeśli chodzi o ich sytuacji mieszkaniowej. Wolą mieszkania w przeciwieństwie do domów.
Może to mieć związek z ich elastycznym stylem życia. Mogą nie mieć, nie potrzebują lub nie chcą dobytku i mebli, aby wypełnić większą przestrzeń domu.
Z punktu widzenia marketingu musisz to rozpoznać, jeśli sprzedajesz produkty związane z branżą wyposażenia wnętrz. Musisz odpowiednio dostosować swoje kampanie marketingowe, aby kierować je na Milenium.
Millennial nie wyda tysięcy dolarów na kanapę, jeśli wie, że będzie trzymana w ich mieszkaniach tylko przez rok podczas krótkiej umowy najmu.
Jeśli planują zmianę pracy i przeprowadzkę, mogą zdecydować się na pozostawienie dużych mebli lub ich sprzedaż. Nie zainwestują w te produkty.
Milenium chce również żyć w żywych społecznościach. Chcą bliskości lokalnych sklepów, restauracji, kawiarni i barów. Ważne jest dla nich, aby znaleźć miejsca, w których mogą chodzić, jeździć na rowerze i mieć łatwy dostęp do transportu publicznego.
Wiemy również, że 76% millenialsów, którzy płacą czynsz, również posiada zwierzaka. Marketerzy mogą budować persona klienta jako właściciela zwierząt.
Co więcej, ważne jest, aby zrozumieć, że większość milenialsów płaci czynsz, ponieważ chcą.
Badania pokazują, że 60% z tej grupy decyduje się na wynajem, podczas gdy 40% twierdzi, że nie stać ich na zaliczkę na zakup czegoś.
Marketerzy muszą sprzedawać produkty i usługi, które zaspokajają potrzeby najemców millenialsów. Jeśli masz ogłoszenie przedstawiające młodego dorosłego w nowo zakupionym domu, prawdopodobnie nie będzie mówić do millenialsów, ponieważ nie mogą odnieść się do tej sytuacji.
Nie obrażaj ich inteligencji
Pomimo tego, co myślisz o ich cechach charakteru lub etyce pracy, nie możesz ignorować faktu, że Milenium jest inteligentne.
Nie wierzysz mi? Cóż … , więcej niż jedna trzecia Milenium mają co najmniej czteroletnie wykształcenie wyższe. To czyni z nich najwyżej wykształconą grupę w kraju.
W ciągu ostatnich pięciu lat 87% millenialsów pełniło funkcje kierownicze w swoich miejscach pracy. W porównaniu z 38% osób z pokolenia X i 19% osób z wyżu demograficznego, które osiągnęły ten poziom w tym samym czasie.
Nie byłoby mądre dla marketerów próbować przechytrzyć tę demografię.
Tak, próbujesz im coś sprzedać. Przyjmij to. Nie próbuj ich oszukać ani mieć ukrytego celu. Będą bardziej skłonni zaufać firmie, która jest prosta ze swoją strategią marketingową.
Bądź charytatywny i społecznie odpowiedzialny
Millenialsi dbają o ludzi i planetę.
Jeśli Twoja firma wspiera sprawę, Zwiększa to szanse millenialsów na zakup czegoś od Twojej marki.
Oto świetny przykład tej strategii zastosowanej w Warby Parker ‘ s kampania “kup parę, daj parę”:
Firma przekazuje okulary ludziom na całym świecie, którzy mają problemy ze wzrokiem i nie mogą sobie pozwolić na pomoc. Ten rodzaj kampanii przemówi do Milenijnego rynku docelowego.
To dlatego, że 81% millenialsów mówią, że oczekują, że firmy będą zobowiązywać się do obywatelstwa korporacyjnego. 62% tej grupy demograficznej twierdzi, że oczekuje od kadry kierowniczej i liderów firm, aby skoncentrowali swoje wysiłki na ulepszaniu społeczeństwa.
Współpraca z właściwymi organizacjami charytatywnymi może pomóc w sprzedaży.
Po pierwsze, tak należy postąpić. Dostaniesz nawet odpisy podatkowe za darowizny. Ale po drugie, pomoże Ci dotrzeć do Milenijnej publiczności i zachęci do kolejnych zakupów.
Wiemy, że 70% millenialsów wyda więcej pieniędzy na marki, które wspierają sprawę, na której im zależy.
Chociaż dobroczynność jest ważna, istnieją inne sposoby, aby Twoja marka skoncentrowała się na odpowiedzialności społecznej, aby dotrzeć do millenialsów. Na przykład możesz wytwarzać produkty z surowców wtórnych.
Zrób swoją część, aby zminimalizować swój ślad węglowy na planecie. Współpracuj z innymi markami i wspieraj je w ten sam sposób.
Być może już robisz takie rzeczy, ale nie promujesz ich dobrze. Nie wstydź się. Podziel się ze wszystkimi sposobami, w jaki Twoja firma jest charytatywna i społecznie odpowiedzialna.
Stwórz dowód społeczny
Nie powiesz nic złego o swojej marce.
Wręcz przeciwnie, możesz promować swój produkt jako najlepszy na świecie, co jest oczywiście stronniczą opinią.
Jak już wspomniałem, Millenialsi są inteligentni. Nie oszukasz nikogo takimi kampaniami.
Nie zrozum mnie źle, Twoje produkty i usługi mogą być świetne. Ale to nie znaczy tyle, jeśli te słowa pochodzą od Ciebie.
Zamiast tego musisz skłonić innych ludzi do powiedzenia, jak świetna jest Twoja marka. Tworzenie dowodu społecznego w celu poprawy konwersji zwiększa szanse millenialsów na zakup Twoich produktów.
Rozważ to: 84% millenialsów powiedzmy, że nie ufają tradycyjnemu marketingowi. Ale są bardziej skłonni zaufać rówieśnikom, przyjaciołom i rodzinie.
Najlepszym sposobem na stworzenie społecznego dowodu jest uzyskanie obecnych klientów, aby stać się rzecznikami Twojej marki. Zachęć ich do pisania recenzji produktów.
Zachęcaj ludzi do publikowania o twoich produktach na media społecznościowe.
Jak widać, posty w mediach społecznościowych wpływają na Milenium, jeśli chodzi o podejmowanie decyzji zakupowych.
Możesz również wymyślić programy polecania klientów jako sposób na poproś swoich klientów, aby polecili Twoją markę innym.
Taktyki takie jak te będą o wiele bardziej skuteczne niż tradycyjne reklamy, jeśli chodzi o strategię marketingową Tysiąclecia.
Go mobile
To powinno być oczywiste, ale chciałem to uwzględnić, ponieważ jest tak ważne.
Nie jest tajemnicą, że Milenium ma wiedzę techniczną. W rzeczywistości, 85% millenialsów mieć smartfony. Oprócz pracy i domów, musisz również rozważyć, gdzie żyją swoje cyfrowe życie.
Codziennie korzystają z mediów społecznościowych, poczty e-mail i aplikacji, wszystko z urządzeń mobilnych.
Jeśli chcesz dotrzeć do tych odbiorców, Twoja firma musi mieć stronę internetową przyjazną dla urządzeń mobilnych.
Jeśli chcesz przenieść swoją mobilną obecność na wyższy poziom, rozważ zbudowanie aplikacji mobilnej. Jest to jeden z najlepszych sposobów na zwiększenie sprzedaży poprzez zachęcanie do wydatków mobilnych.
Ponadto dzięki aplikacji mobilnej możesz pozostać w ciągłej komunikacji z publicznością millenialsów, wysyłając im powiadomienia push.
To sprawi, że będzie bardziej prawdopodobne, aby generować sprzedaż od konsumentów Tysiąclecia.
Wykorzystaj media społecznościowe
Millenialsi kochają media społecznościowe.
Wcześniej omawiałem, jak posty od ich rówieśników w sieciach społecznościowych wpływają na tę grupę. Ale to nie jedyny sposób, aby korzystać z tych platform na swoją korzyść.
Prowadź kampanie, które tworzą FOMO (strach przed utratą). Zachęci Twój tysiącletni rynek docelowy do wskoczenia na pokład.
Niezależnie od tego, czy jest to sprzedaż, czy nowy trend, Milenium nieustannie stara się “nadążyć za Jonesami” w mediach społecznościowych.
Dlatego piszą o wydarzenia w serwisach społecznościowych bardziej niż jakiekolwiek inne pokolenie.
Twoja firma oczywiście musi być aktywna w mediach społecznościowych, aby przetrwać w 2018 roku.
Ale jeśli chodzi o tysiącletnią strategię marketingową, media społecznościowe muszą być na szczycie listy priorytetów.
Zaspokoić ich potrzeby podróży
Wcześniej omawiałem, jak żyją Milenium. Mieszkają w wynajmowanych mieszkaniach, aby mieć większą elastyczność w swoim życiu.
Ale także Milenium chcesz podróżować. Spójrz na te liczby, które dowodzą mojego punktu widzenia:
Co więcej, 69% millenialsów twierdzi, że ma pragnienie przygody. Marki muszą to uznać, aby pozostać konkurencyjnymi i dotrzeć do tej grupy demograficznej.
Nie tylko sprzedawaj produkt. Sprzedaj styl życia.
Prowadź reklamy i promocje, aby wypozycjonować swój produkt w branży turystycznej. Czasami trzeba być kreatywnym.
Załóżmy na przykład, że Twoja firma sprzedaje plecaki. Zamiast wyświetlać reklamę, która pokazuje, że torba jest świetna do dojazdu do pracy lub przenoszenia rzeczy po mieście, możesz pokazać, że jest to idealny plecak jako Torba Podręczna do samolotu.
Strategia ta może być zastosowana do praktycznie każdego produktu. Nie wierzysz mi?
Sprawdź ten przykład marketingowy z Republika Bananowa:
Mają całą linię produktów traveler jeans.
Czym różnią się te dżinsy od zwykłych dżinsów? Cóż, zgodnie z opisem produktu, te są miękkie i zapewniają idealną ilość rozciągnięcia, aby zapewnić Ci wygodę podczas podróży.
Realistycznie, to tylko dżinsy. Ale chodzi o to, jak pozycjonujesz swoje produkty.
Widziałem tę strategię również w innych markach odzieżowych. Na przykład niektóre marki promują kieszenie na suwak na ubraniu, które mogą zmieścić paszport.
Dzięki temu klienci wiedzą, że ich identyfikacja jest Bezpieczna podczas podróży. Są to funkcje i taktyki marketingowe, które przemawiają do millenialsów.
Wniosek
Myśl, co chcesz o Milenium. Ale jako właściciel firmy powinieneś postrzegać je jako potencjalne źródło zysku.
Musisz zmienić swoją strategię marketingową, aby kierować reklamy do tej grupy.
Są to wykształceni przedsiębiorcy, którzy płacą czynsz i chcą prowadzić elastyczny tryb życia. Millenialsi nie chcą pracować standardowo od dziewięciu do pięciu etatów.
Bądź charytatywny i społecznie odpowiedzialny, aby zwiększyć swoje szanse na uzyskanie wsparcia od konsumentów Milenijnych.
Zamiast używać tradycyjnych metod reklamowych, spróbuj stworzyć dowód społeczny.
Stwórz silną obecność mobilną i wykorzystaj platformy mediów społecznościowych na swoją korzyść jako główny kanał dystrybucji.
Postaraj się zrozumieć jak najwięcej o Milenijnym stylu życia. Na przykład wykorzystaj informacje o swoich zwyczajach podróży, aby odpowiednio promować swoje produkty i usługi.
Jeśli spojrzysz na badania, które Ci pokazałem i zastosujesz się do wskazówek przedstawionych w tym przewodniku, będziesz miał znacznie łatwiejszy czas na stworzenie strategii marketingowej skierowanej do millenialsów.
Jakie taktyki marketingowe wykorzystuje Twoja firma do generowania sprzedaży od Milenijnych konsumentów?