Jak uzyskać ruch w wyszukiwarce z Google Knowledge Graph

traffic

Kiedy Google wprowadziło Knowledge Graph 16 maja 2012, wywołało to spore zamieszanie w społeczności wyszukiwania. Według raportów w tym czasie, Google zrobił krok w sztucznej inteligencji i stał się tysiąc razy mądrzejszy.

Mimo, że Wykres wiedzy został wydany przez dwa lata, nadal istnieje bardzo niewiele SEO, którzy naprawdę rozumieją znaczenie optymalizacji wykresu wiedzy (KGO).

Sam fakt, że Google jest “mądrzejszy” oznacza, że ty też musisz być mądrzejszy. Nie mam na myśli “mądrzejszy”, aby grać w system, ale “mądrzejszy”, aby lepiej zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy mogą uzyskać to, czego chcą podczas wyszukiwania.

Celem Google jest zapewnienie użytkownikom jak najdokładniejszych wyników wyszukiwania w jak najkrótszym czasie. Twój cel jako marketera jest taki sam-dać użytkownikom dokładnie to, czego szukają. Oczywiście chcesz, aby te wyniki były twoje, dlatego musisz zoptymalizować swoją obecność w sieci pod kątem wykresu wiedzy.

Ale zanim zaczniemy, spójrzmy na wykres wiedzy:

Co To jest wykres wiedzy?

Wykres wiedzy jest sposobem Google odpowiedzi na pytania i dostarczania informacji w sposób bezpośredni.

Najlepszym sposobem na zrozumienie tego jest wyszukanie w Google “co to jest wykres wiedzy?”Wynik, który zobaczysz, jest iloczynem wykresu wiedzy, przedstawionego na górze SERP w większym typie i oprawionego w szare pudełko.

knowledge graph

Mówiąc dokładniej, Wykres wiedzy (KG) – według Search Engine Land – ” rozumie fakty o ludziach, miejscach i rzeczach oraz jak te podmioty są połączone.”

Zobaczenie KG w akcji pomaga zrozumieć, jak to działa. Poniżej kilka przykładów.

Szukając “znanych aktorów”pojawia się ten SERP Google. Karuzela obrazkowa na górze jest wynikiem wykresu wiedzy:

knowledge graph actors

W wyszukiwaniu “Colorado Rockies” poniżej, SERP jest praktycznie zdominowany przez Wyniki wykresu wiedzy:

rockies

Wyszukiwanie “Najlepszy sklep z kanapkami w San Francisco” pokazuje kolejny wynik karuzeli plus wynik mapy, oba produkty w KG.

sandwich

Wyniki, które mają do czynienia z poszczególnych osób będzie się różnić w zależności od tego, jak słowo zapytania. Na przykład, jeśli wpiszę “kto jest prezesem google”, oto, co otrzymuję:

ceo

Ale kiedy szukam “kim jest Larry Page”, To właśnie dostaję:

larry page

Wykres wiedzy zapewnia spersonalizowane wyniki w oparciu o lokalizację i inne czynniki, a także wyniki z konta Google+. Oto przykład spersonalizowanych wyników, które pobierze:

ip address

Jak działa Wykres wiedzy

Pod maską wykresu wiedzy znajdziesz kilka fascynujących funkcji algorytmicznych. Oto kilka z nich:

  • Wyszukiwanie semantyczne – siłą napędową zrozumienia danych wejściowych Knowledge Graph jest wyszukiwanie semantyczne. KG bierze pod uwagę różne punkty danych-zmienność słów, synonimy, dopasowanie koncepcji, język naturalny, lokalizację IP i Kontekst wyszukiwania — w celu uzyskania bardziej szczegółowych wyników. Wiele ostatnich aktualizacji algorytmu Google dodatkowo popchnęło siłę wyszukiwania semantycznego.
  • Indeksacja i disambiguacja jednostek – Wykres wiedzy jest wielką próbą skatalogowania każdego thing – tj. rzeczownik, przedmiot lub podmiot-i połączyć go z każdym innym thing. Te” rzeczy “są technicznie nazywane” bytami.”Proces mapowania jednostek nazywa się rozpoznawaniem i Disambigacją jednostek lub ERD. Jak zobaczymy poniżej, zrozumienie siły jednostek jest kluczowym elementem KGO.
  • Zachowanie użytkownika – interesujące jest to, że Wykres wiedzy w dużym stopniu zależy od zachowań użytkowników. W odpowiedzi na powyższe zapytanie “co to jest wykres wiedzy”, Wykres SERP pochodzi z Wikipedii, nie Google, mimo że “knowledge graph” to markowe określenie Google. Sam ten fakt pokazuje, że Google algorytmicznie preferuje (o ile możemy powiedzieć) wyniki Wikipedii nad własną stroną, częściowo ze względu na fakt, że Wikipedia jest źródłem dostępu dla większości użytkowników. Ruch w wyszukiwarkach, w tym CTR, organic i direct, wskazuje, że Wikipedia zawiera najlepszą odpowiedź na zapytanie użytkownika.

Teraz, gdy już wiesz, czym jest wykres wiedzy i jak działa, podzielmy się tym, co musisz zrobić, aby uzyskać większy ruch w wyszukiwaniu.

Kontynuuj marketing treści za pomocą słów kluczowych entity

Na najbardziej podstawowym poziomie użyj słów kluczowych. Wykres wiedzy, jako system rozpoznawania i dezambiguacji jednostek, traktuje twoje słowa kluczowe jako ” jednostki.”Próbuje rozpoznać konkretną jednostkę, dezambigować ją, a następnie powiązać ją z MILIONAMI innych jednostek w bazie danych.

Bez użycia słów kluczowych bardzo trudno byłoby Google połączyć strony w Twojej witrynie z konkretnymi zapytaniami.

Używaj znaczników schematu wszędzie tam, gdzie to możliwe

Znaczniki schematu to najszybszy i najbardziej skuteczny sposób, aby pomóc Grafowi wiedzy zwrócić wyniki w polach Wykresów. Wiemy już, że pokazuje się w 36% wszystkich wyników wyszukiwania Google. Można wywnioskować, że Google preferuje strony, które mają znaczniki schematu. Dlatego powinieneś używać go wszędzie, gdzie możesz.

Opcje znaczników są dostępne dla setek podmiotów w Twojej witrynie. Ponieważ Wykres wiedzy w dużym stopniu zależy od tego znacznika, aby uzyskać pomocne wyniki, powinieneś używać go dla jednostek witryny.

Prawdopodobnie znasz znaczniki dla, powiedzmy, filmów:

movies

Istnieje jednak wiele innych schematów, które można wykorzystać w swojej witrynie.

Masz przepis? Możesz użyć schematu znaczników, aby zidentyfikować metodę gotowania, rodzaj kuchni, czas potrzebny na przygotowanie dania i składniki, które powinny być używane.

recipe

Google może nie zawierać danych wykresu wiedzy dla każdego wprowadzonego punktu danych schematu, ale zwróci niektóre. A ponieważ wyszukiwanie semantyczne i znaczniki stają się ważniejsze dla algorytmu, prawdopodobnie powróci więcej z biegiem czasu.

Zwróć uwagę, jak w poniższych wynikach znaczniki dostarczają wyniki wykresu wiedzy. Zasadniczo Google odczytuje je jako przepisy, nawet przy braku znaczników. Ale poza tym zapewnia wyniki KG dla znaczników identyfikujących czas przygotowania, kalorie, oceny i recenzje.

stir fry

Jest to tylko jeden przykład typu znaczników, które generują wyniki wykresu wiedzy. Istnieją setki innych opcji schematu, które można użyć. Można znaleźć różne schematy na Schema.org.

Zoptymalizuj swoje strony Google+

Wykres wiedzy czerpie wiele z informacji bezpośrednio z Google+. Firmy i organizacje ze zoptymalizowanymi stronami Google+ mają przewagę dla KGO. Optymalizacja dla Google+ to optymalizacja dla wykresu wiedzy.

Oto przykład. Jeśli szukasz dobrego miejsca do jedzenia w San Jose, Kalifornia, może szukać ” eatery w san jose.”Karuzela Knowledge Graph zapełnia zdjęcia, recenzje i wskazówki bezpośrednio ze Stron Google+ odpowiednich zakładów spożywczych.

eatery

Po kliknięciu na konkretną firmę, np. Flames Eatery, wprowadzanie zapytań zmienia się automatycznie (zwróć uwagę na pole wyszukiwania), A SERP jest teraz wypełniany jeszcze większą ilością danych Google+. Jeśli jesteś zalogowany do Google podczas wyszukiwania, możesz “śledzić” tę restaurację, dodając ją do swoich kręgów Google, lub możesz napisać recenzję.

flames

Google + pozwala skonfigurować godziny pracy firmy, menu i inne ważne szczegóły. Poszukiwacze zobaczą to w wynikach wykresu wiedzy.

Zaproś opinie klientów

Jednym z najczęstszych wyników KG są recenzje. Google zależy od tekstu recenzji, aby tworzyć wyświetlacze Wykresów w wynikach wyszukiwania i mapowania. Zobacz, jak dane wejściowe użytkownika wpływają na dane wykresu wiedzy w Mapach Google:

ruby skye

Oczywiście, szczegółowe recenzje z dużą ilością informacji zapewniają najbardziej pomocne wyniki.

Sztuka i nauka zapraszania recenzji biznesowych wykracza poza zakres tego artykułu, ale należy pamiętać, że mają one wpływ na Trafność wyszukiwania, a co więcej na wyniki Wykresów wiedzy.

Użyj Freebase MIDs (sameAs)

Freebase to baza danych encji, która przypisuje MID (identyfikację Maszyny) każdemu z milionów jednostek. Wszystko, co jest stosunkowo dobrze znane, prawdopodobnie ma ID w bazie Freebase.

freebase

Google, wraz z zakupem Metaweb w 2010 roku, nabyło bazę danych Freebase. Chociaż Freebase pozostaje organizacją na licencji Creative Commons, dane, które wyprodukowała, są w całości objęte bazą danych Google Knowledge Graph. W ten sposób połączenie jednostki marki z bazą Freebase zapewnia sposób skorelowania ustrukturyzowanych danych z danymi bazy Freebase, pomagając w dezambiguacji jednostki w celu usprawnienia wyników KG.

Właściwość sameAs jest jednym ze sposobów działania tej weryfikacji. AJ Kohns opisuje go jako ” byt kanoniczny.”Dodanie znacznika itemprop = “sameAs” natychmiast zapewni disambiguację, która jest potrzebna do zapewnienia prostego wyświetlania wykresu wiedzy.

Jeśli twój podmiot (osoba, rzecz, firma itp.) nie jest częścią bazy Freebase, możesz ją łatwo dodać.

schema

Pomóż Wikipedii

Jednym z najbardziej oczywistych źródeł danych dla wykresu wiedzy jest Wikipedia. Możesz pomóc przyczynić się do dokładnych, wiarygodnych i przydatnych informacji Wikipedii. Wikipedia nie jest jednak środkiem do SEO / KGO, ale raczej źródłem danych dla wykresu wiedzy, który jest składnikiem udanej obecności w sieci.

Jak wspomniałem powyżej, KGO nie jest taki sam jak search engine optimization. Wymaga to bardziej oderwanego i zmotywowanego do informacji użytkownika widoku marketingu online.

Pomoc Google

Wreszcie możesz pomóc Google udoskonalić wyniki wykresu wiedzy, oznaczając je jako “nie przydatne”, “przydatne” lub “niesamowite.”Jest to prawdopodobnie najmniej skuteczny sposób wpływania na wyniki, ale chciałem przynajmniej wspomnieć o tym na zakończenie.

Oto jak możesz powiedzieć Google, co myślisz.

W polu Knowledge Graph, zwykle na dole, można znaleźć słowo ” Feedback.”Możesz kliknąć na słowo i powiedzieć Google, co myślisz o wynikach.

cheesesteak

Czasami otrzymasz wyskakujące okienko z prośbą o odpowiedź:

feedback

Osobiście jestem sceptyczny, jak duży wpływ moje odpowiedzi mają znaczenie w wielkim schemacie wszystkich rzeczy Google. Ale, hej, jeśli mogę pomóc Google poprawić jego zdolność wyszukiwania, dlaczego nie?

Wniosek

Optymalizacja Wykresów wiedzy to mniej o szybkich wygranych i sprytnych sztuczkach, a więcej o godnych zaufania działaniach marketingowych na wysokim poziomie. Podstawą KGO jest udzielanie przydatnych informacji użytkownikom i pozwalanie im podejmować najlepsze decyzje.

Total
0
Shares
Related Posts