Istnieje duże błędne przekonanie, że content marketing nie napędza sprzedaży. Ale jeśli to nie działa dobrze, żadna z moich firm nie istniałaby.
Content marketing jest absolutną koniecznością przetrwania marki i rozwinąłem każdą z moich firm poprzez content marketing.
Jeśli chcesz generować hordy zrównoważonego, długoterminowego ruchu bez wydawania zbyt dużych pieniędzy, content marketing jest drogą do zrobienia.
W swej istocie jest to bardzo proste:
Twórz wartościowe treści dla odbiorców docelowych i daj im je.
Jesteś na dobrej drodze, Jeśli obecnie tworzysz i rozpowszechniasz treści. Ale dla tych z Was, którzy nie widzą wyników z tych kampanii marketingowych, może to być frustrujące.
Jeśli wkładasz w to tyle czasu i wysiłku, dlaczego nie widzisz rezultatów? W czym problem?
Często widzę ten problem, kiedy konsultuję się z firmami. Nie mają jasno określonej strategii treści. Jeśli to brzmi jak ty, ważne jest, abyś uważnie przeczytał ten post.
To wspaniale, że nadal publikujesz nowe treści. Ale to nie jest skuteczne, jeśli sprzedaż nie wzrasta.
Oczywiście, content marketing można wykorzystać do wielu różnych rzeczy. Przede wszystkim firmy wykorzystują content marketing do:
- Generuj leady
- pozyskiwanie nowych klientów
- zwiększenie świadomości marki
- Utwórz wiarygodność
- nawiąż kontakt z publicznością
Wszystkie z nich są wielkie i krytyczne dla sukcesu. Musisz jednak nauczyć się tworzyć treści, które bezpośrednio napędza sprzedaż.
Dlatego w ogóle wszedłeś w biznes, prawda? Chciałeś zarabiać pieniądze.
Chcę pokazać, jakie rodzaje treści powinieneś produkować, aby wygenerować silną sprzedaż z reszty twoich działań content marketingowych.
Niektóre z nich mogą pokrywać się z zawartością, którą już produkujesz, aby generować ruch, ale niektóre będą nowe.
Jeśli zaczynasz widzieć solidny poziom ruchu w witrynie, ale nie wiesz, jak zmienić tych odwiedzających w Klientów, ten post powinien ci pomóc bardzo.
Zaczynajmy.
1. Dowiedz się, jak działa lejek konwersji
Zanim będziesz mógł stworzyć wysoce trafną treść, ważne jest, aby upewnić się, że dobrze znasz lejek konwersji.
Zobaczysz różne odmiany tego lejka w zależności od strony marketingowej lub eksperta. Może również wyglądać nieco inaczej w zależności od branży i modelu biznesowego.
Ale w większości lejek konwersji można podzielić na trzy etapy:
Na top lejka pojawia się, gdy potencjalny klient dowiaduje się o Twojej firmie. Prowadzą badania lub szukają opinii. Zasadniczo potrzebują odpowiedzi na coś i szukają wglądu.
Gdy konsument wie, że Twoja marka istnieje, wchodzi do środkowy etap lejka konwersji. To jest faza oceny.
Nadal prowadzą badania, ale teraz idą o krok dalej. Konsumenci próbują zdecydować, czy twój produkt lub usługa dobrze pasuje do ich konkretnych potrzeb.
Wreszcie konsument osiąga dno lejka, gdy wejdą w etap zakupu lub konwersji.
To jest obszar lejka konwersji, na którym musisz skupić się najbardziej, jeśli chodzi o tworzenie bardzo istotnych treści.
W dolnej części lejka masz szansę wyjaśnić swoim klientom, dlaczego twój produkt i usługa są dla nich najlepsze. Pokaż im, jak różnisz się od konkurencji.
Edukować konsumenta. Wyjaśnij, jak to będzie dla nich, jeśli staną się klientem.
Kampanie marketingowe, które zachęcają klientów, mogą obejmować demonstracje, bezpłatne konsultacje, bezpłatne testy, szacunki, oferty, kupony i ceny. Zasadniczo jest to wszystko, aby zachęcić ich do zakupu.
Po zrozumieniu lejka konwersji, a dokładniej dolnej części lejka, znacznie łatwiej będzie odpowiednio dostosować strategię treści, aby zwiększyć sprzedaż.
Nie ma znaczenia, czy jesteś Firma B2C lub B2B, nadal będziesz musiał ocenić swój lejek.
Tak, zauważysz niewielkie różnice między modelami biznesowymi.
Ale ostatecznie, lejek nadal można podzielić na trzy etapy, które właśnie omówiłem.
2. Tworzenie mapy podróży klienta
Mapy podróży są świetnym zasobem, ponieważ prowadzą cię przez proces zakupu nawet dalej niż lejek konwersji.
Twoja mapa podróży będzie koncentrować się na wydarzeniach, które mają miejsce po zakupie,a nie tuż przed. Chociaż świadomość i rozwaga nadal będą częścią twojej mapy podróży, skupisz się również na swojej strategia utrzymania klienta.
Analizuj zachowanie klienta po pierwszym zakupie. Jest to bardzo ważne, jeśli chodzi o napędzanie sprzedaży.
To dlatego, że nie zawsze skupiasz wszystkie swoje wysiłki na sposoby pozyskiwania nowych klientów.
Nie powinieneś. Tak, oczywiście, nowi klienci są świetni. Ale dotarcie do obecnych klientów jest tańsze i skuteczniejsze. Mapa podróży może pomóc w osiągnięciu tego celu.
Będziesz umieścić się w umysłach swoich klientów. Gdy będziesz w stanie to zrobić skutecznie, możesz odpowiednio dostosować strategię treści w oparciu o ich punkty widzenia.
3. Śledź potencjalnych klientów i konwersje
Skąd się biorą Twoje tropy?
Jeśli nie znasz odpowiedzi na to pytanie, jest to duży problem. Jest to jeden z powodów, dla których Twoje treści nie są odpowiednie i zwiększają sprzedaż.
Wiedza o tym, w jaki sposób klienci Cię odkryli, może pomóc ci zrozumieć, dlaczego dokonali zakupu. Na podstawie tych informacji można tworzyć treści bardziej dostosowane do ich potrzeb.
Ponieważ większość podróży klienta odbywa się w Internecie, łatwo jest śledzić ich zachowanie.
Najlepszym sposobem na śledzenie potencjalnych klientów są parametry UTM.
Nie wiesz, co to jest parametr UTM? Nie martw się, to całkiem proste. Jestem pewien, że już to widziałeś.
Jeśli kiedykolwiek kliknąłeś link z Reklamy, adres URL będzie długi i nieco skomplikowany, nawet jeśli jesteś tylko na stronie głównej firmy.
To parametr UTM. Jest to sposób na strony internetowe, aby określić, skąd pochodzi lead. Na przykład, czy pochodzi z Facebooka, Twittera, Google Ads, social influencer lub kampanii e-mail marketingowej?
Będziesz miał różne tagi dla każdej platformy dystrybucyjnej, aby dokładnie wiedzieć, skąd pochodzi lead.
Ponadto będziesz mieć tagi dla każdego postu na określonej platformie. Na przykład, wiedząc, że pochodzi z Facebooka, jest świetny. Ale gdzie na Facebooku? Który konkretny post?
Będziesz w stanie to rozgryźć dzięki swoim parametrom UTM. Łatwo je skonfigurować za pomocą Google Analytics.
Po prostu przejdź do menu ” dema i narzędzia “i wybierz” Kreator adresów kampanii ” z listy opcji.
Innym powodem, dla którego parametry UTM są ważne, jest to, że mogą pomóc ci dokładnie zmierzyć zwrot z inwestycji.
Wiesz, ile wydajesz na każdą kampanię, więc będziesz mógł zobaczyć wyniki sprzedaży bezpośredniej, aby zmierzyć, jak udane było wszystko.
Upewnij się tylko, że wypełniłeś dokładnie cały formularz, aby się nie pomylić:
Po wypełnieniu wymaganych pól to narzędzie automatycznie wygeneruje niestandardowy adres URL, którego możesz użyć.
Mógłbym dalej i dalej o tym temacie. Ale chcę skupić się na tworzeniu treści, które napędzają sprzedaż.
4. Promuj różnorodne reklamy w mediach społecznościowych
Teraz nadszedł czas, aby posunąć ten proces o krok dalej. Wyjaśniłem, co musisz wiedzieć o parametrach UTM, ale teraz musisz je przetestować.
Media społecznościowe to świetne miejsce, aby to zrobić, ponieważ masz wiele opcji.
Możesz korzystać z płatnych promocji, aby kierować reklamy do określonych odbiorców. Musisz tylko wymyślić reklamy, które wykorzystują różne rodzaje treści.
Zacznij od hipotezy. Jakie rodzaje treści Twoim zdaniem będą miały najwyższe konwersje?
Zależy to od branży, modelu biznesowego, rynku docelowego i innych czynników. Ale musisz upewnić się, że każda kampania jest inna.
Nie zrozum mnie źle. Nie chcesz tracić pieniędzy na nieistotne reklamy. Ale ważne jest, aby wykluczyć treści, które nie działają na początku. Pamiętajcie, skupiamy się tutaj NA trafności.
Następnie użyjesz wcześniej skonfigurowanych parametrów UTM, aby śledzić skuteczność różnych reklam.
Teraz możesz odpowiednio dostosować strategię treści w oparciu o to, które reklamy miały najwyższy wskaźnik sukcesu i bezpośrednio napędzały sprzedaż.
5. Rozwijaj osobowość klienta
Teraz, gdy wiesz, które treści przemawiają do Twoich odbiorców najbardziej, Możesz rozwijaj osobowość klienta aby poprawić współczynniki konwersji.
To pomoże Ci dowiedzieć się więcej o ludziach, którym sprzedajesz. Jest to podobne do tego, co zrobiliśmy wcześniej z mapą podróży, ale persona klienta oferuje więcej szczegółów.
Ponownie, na podstawie Twoich ustaleń, będziesz nadal dostosowywać strategię treści.
Spójrz na czynniki związane z którymi sprzedajesz:
Jest znacznie bardziej specyficzny dla szerszego rynku docelowego.
Dlatego nie będziesz rozwijać tylko jednego klienta-będziesz budować kilka z nich.
Każdy z nich zależy od wielu różnych czynników. Ale ostatecznie personas klienta pomoże Ci opracować odpowiednią strategię treści.
6. Korzystaj z różnych formatów treści
Nie trzymaj się tylko jednego rodzaju treści. Pomieszaj.
Niektóre różne strategie do rozważenia obejmują:
- blogowanie
- infografiki
- studia przypadków
- treści wideo
Zależy to od używanej platformy i odbiorców, do których próbujesz dotrzeć.
Ale w oparciu o badania przeprowadzone na lejku konwersji, mapie podróży klienta, śledzeniu parametrów UTM i personach klientów, będziesz mieć mnóstwo informacji dla każdego typu treści.
Najlepszy rodzaj treści jest spersonalizowany. Możesz nawet użyć sztuczek, takich jak opowiadanie historii, aby ulepszyć swoje treści. Takie podejście doprowadzi ostatecznie do zwiększenia sprzedaży.
Badania pokazują że generowanie ruchu i prowadzi są najważniejsze przeszkody marketingowe firmy walczą przezwyciężyć:
Dywersyfikując strategię treści, zwiększysz szanse, że Twoje treści będą atrakcyjne dla szerszej publiczności.
To dlatego, że będzie to odpowiednie do ich pragnień i potrzeb.
7. Bądź na bieżąco z najnowszymi wiadomościami i trendami
Aby pozostać aktualnym, musisz trzymać palec na pulsie.
Zrozum, co dzieje się lokalnie, regionalnie, na szczeblu krajowym i globalnym. Miej oko na ważne wiadomości.
Śledź również wiadomości i trendy w danej branży. Przeanalizuj swoją konkurencję. Czy ktoś inny Cię pobił?
Jeśli konkurent odnosi sukces ze strategią, musisz o tym wiedzieć. Znajdź dokładne źródła wiadomości. Zapisz się do newsletterów branżowych i weź udział w wydarzeniach.
Za każdym razem, gdy dzieje się coś ważnego, co jest trendy, możesz go użyć do promowania swoich treści.
Na przykład, Czy pamiętasz ALS ice bucket challenge szaleństwo?
Jeśli produkujesz wiadra lub sprzedajesz lód, możesz użyć tego jako chwyt marketingowy dla swojej strategii treści. Nawet gdybyś sprzedawał kostiumy kąpielowe, gogle itp., mógłbyś być kreatywny.
Nie zrozum mnie źle. Nie mówię, że powinieneś próbować korzystać z dobroczynności. Próbuję tylko pokazać, jak można wykorzystać trendy i inne warte uwagi nagłówki.
Po prostu bądź kreatywny i zastosuj go do swojej strategii treści.
8. Ucz i dokonuj sprzedaży za pomocą webinarów
Chcę to od razu wyjaśnić.:
Tylko dlatego, że kawałek treści jest nastawiony na pomoc w sprzedaży, nie oznacza, że musi to być “salesy” kawałek treści.
Nadal może być bardzo edukacyjny.
Kluczową różnicą jest jednak to, że tego typu treści lepiej nadają się do sprzedaży niż ogólny artykuł “x tips about Y”.
Zacząłem ten post od webinarów, ponieważ jest to niesamowity rodzaj treści.
Nie tylko jest lepszy z punktu widzenia edukacji (w porównaniu do większości treści), ale gdy jest dobrze zrobiony, jest również lepszy dla sprzedaży—może przynieść szalone liczby.
Spójrzmy na kilka przykładów.
KISSmetrics od dawna korzysta z webinarów.
W pewnym momencie wyprodukowali 77 webinarów, które miały w sumie rejestracje 155,386.
Chociaż tylko połowa tych, którzy się zapisali, faktycznie uczestniczyła w webinariach (74381) udało nam się przekonwertować 16394 z nich.
To jest 22% Współczynnik konwersji (osób uczestniczących).
Wyniki te są dość typowe dla wysokiej jakości webinarów.
Kilka innych firm, takich jak Adobe i BuzzSumo, ujawniło wyniki swoich webinarów. Adobe zgłosiło Współczynnik konwersji 19%, A BuzzSumo otrzymuje Współczynnik konwersji około 20%.
Możesz nie dostać that high o współczynniku konwersji od razu, ale to też nie jest nieprawdopodobne.
Istnieje kilka rodzajów treści, które konwertują tak wysoko, jak seminaria internetowe.
Zamierzam teraz przedstawić, jak stworzyć webinar.
Jak wygląda typowe webinarium: Jeśli nie jesteś zaznajomiony z webinariami, pozwól, że przedstawię Ci szybki przegląd tego, jak są one zwykle tworzone i uruchamiane.
Webinar to zasadniczo wideokonferencja.
Kanał Wideo pochodzi z ekranu i tylko z ekranu. Następnie twoi odbiorcy mogą dołączyć do “połączenia” w określonym czasie i możesz zrobić prezentację na żywo.
Zazwyczaj jedyny dźwięk będzie pochodził z mikrofonu, ale możesz poprosić Wiele osób, aby wykonały prezentację, a nawet wyłączyć wyciszenie niektórych widzów, jeśli chcą mówić.
Celem webinaru jest nauczenie publiczności konkretnego tematu. Zazwyczaj chodzi o to, jak coś zrobić.
Ogólnie rzecz biorąc, webinaria wahają się od 40 minut do 2 godzin.
Poświęć chwilę, aby uświadomić sobie moc webinarów: masz większość swoich widzów” niepodzielna Uwaga przez ponad 40 minut.
Nigdzie indziej tego nie dostaniesz.
Wreszcie, większość webinariów koncentruje się na tematach wysokiego poziomu—strategiach, a nie taktykach.
Tak więc, chociaż nie otrzymasz super szczegółowego podziału krok po kroku, jak zrobić jedną konkretną rzecz, otrzymasz plan tworzenia strategii, aby osiągnąć coś znacznie większego.
Kluczowe elementy webinaru: Istnieje pięć głównych części pokazu slajdów webinarium, które musisz utworzyć dla swojego webinarium.
Omówiłem znacznie więcej szczegółów w tym przewodniku po webinarach, ale ten zarys da Ci wyższy widok całego procesu i wyjaśni rzeczy.
Najpierw masz slajdy wprowadzające. Coś, o czym tak naprawdę nie wspomniałem, to to, że webinaria mogą przyciągnąć widzów, którzy nie są częścią zwykłej publiczności.
Tak więc, podczas gdy będziesz miał super fanów na webinarium, będą też osoby, którym powinieneś się przedstawić.
To wzmacnia, że jesteś kimś, kogo powinni słuchać i że warto poświęcić następną godzinę swojego życia, zwracając na ciebie uwagę.
Jest to również czas, kiedy ponownie wprowadzasz temat.
Następnie przechodzimy od razu do głównej treści, która jest mięsem prezentacji. Może to zająć ponad 80% całkowitego czasu prezentacji.
Podczas tej części przeprowadzasz widza przez proces, którego próbujesz nauczyć.
Najskuteczniejsze webinaria są bardzo przejrzyste, dlatego udostępniam moim widzom wiele osobistych informacji o firmie.
Przejrzystość jest szczególnie potrzebna, gdy zajmujesz się strategicznym tematem wysokiego poziomu. Z taktyką jest oczywiste, czy coś zadziała, czy nie.
Ale dzięki strategii widzowie potrzebują liczb rzeczywistych i wyników eksperymentów, aby udowodnić im, dlaczego każda część strategii jest uwzględniona.
Gdy już rozlałeś ziarna i dałeś wszystko, co musisz dać, musisz spojrzeć na ogólne wyniki, które można osiągnąć, jeśli wprowadzą twoje lekcje w czyn.
Na koniec możesz poświęcić chwilę, aby złożyć im ofertę. Zazwyczaj jest to ekskluzywna oferta, której nie mogą znaleźć na twojej stronie.
Im bardziej oferta jest powiązana z tematem, tym lepszy będzie twój Współczynnik konwersji.
Ostatnim elementem jest okres pytań. Możesz to zrobić przed lub po boisku – to zależy od Ciebie. Możesz nawet zrobić dwa okresy pytań, jeden przed i jeden po.
9. Sprawdź swój produkt przez influencerów
Jednym z głównych powodów, dla których Twoja typowa treść nie przyniesie Ci sprzedaży, jest to, że w żaden sposób nie wiąże się z tym, co sprzedajesz.
Na przykład możesz sprzedawać kawę.
I możesz publikować treści takie jak ” 5 błędów, które popełniasz podczas parzenia kawy.”
Twoi czytelnicy mogą przeczytać artykuł i cieszyć się nim. Ale co ma do tego nauka o zaparzaniu kawy? Niewiele.
I to jest w porządku-nie wszystkie treści muszą mieć kąt sprzedaży,ale niektóre treści powinny.
Najbardziej bezpośredni rodzaj treści, które sprzedaje, to recenzja produktu.
Ale jest to również coś, czego nie można stworzyć samemu. Jeśli dodasz nowy post Twój własny produkt, oczywiście czytelnicy zakładają, że jest stronniczy (bo tak jest!).
Zamiast tego musisz znaleźć blogerów, niezależnych pisarzy i dziennikarzy, którzy chcą przejrzeć twój produkt.
Jak znaleźć twórców treści, którzy będą recenzować twój produkt:
Na początek potrzebujesz listy osób, które mogą być zainteresowane recenzowaniem Twojego produktu oraz mieć odbiorców, który zawiera grupę docelową.
Jeśli chodzi o resztę tej sekcji, udawajmy, że właśnie opublikowałeś nowe narzędzie do zarządzania czasem.
Teraz próbujesz uzyskać recenzje, co zwiększy sprzedaż.
Na początek wyszukaj w Google dla “top (Rodzaj produktu)”:
Przejrzyj wyniki na pierwszej stronie i zapisz wszystkie alternatywy.
Następnie musimy zbudować listę wszystkich potencjalnych witryn i autorów, którzy mogą przejrzeć twój produkt.
Aby to zrobić, chcemy znaleźć strony, które już przejrzały narzędzia do zarządzania czasem-w szczególności te, które właśnie zapisałeś.
Jeden po drugim, trzeba szukać “(nazwa konkurencyjnego produktu) recenzja”:
W przypadku popularnych produktów może to wywołać setki recenzji.
Zobaczysz, że kilka najlepszych recenzji popularnego, uznanego produktu znajduje się na stronach dużych autorytetów. W tym przypadku są one na PC Mag i PC World, które są zarówno ogromne.
Byłoby wspaniale, aby uzyskać recenzję na tych stronach, jak również. Jeśli jednak nie masz dobrze znanej marki lub silnych relacji z pisarzami na tych stronach, będzie to trudne.
Chyba że masz produkt, który jest bardzo różni się od wszystkich innych i rewolucyjnych, nie sugerowałbym od razu próbowania wylądowania na tych stronach. Możesz spróbować, ale oczekuj dużo odrzucenia.
Zamiast tego proponuję bardziej metodyczne i strategiczne podejście…
Jak zmaksymalizować szanse na udaną recenzję:
Kiedy zaczynasz od zera, trudno jest zwrócić na siebie uwagę.
Musisz być w stanie udowodnić, że (1) twój produkt jest wysokiej jakości i (2) że twoja grupa docelowa go lubi.
Zasadniczo potrzebujesz dowodu społecznego.
Jak go zdobyć?
Zaczynasz od dołu i wspinasz się w górę.
Zapomnij o tych kilku najlepszych wynikach, gdy szukasz opinii konkurencji. Zamiast tego, zagłębiaj się w stronę 3, 4, 5 i głębsze wyniki, aby znaleźć recenzje na mniej autorytatywnych witrynach.
Pisarze na tych stronach są wysyłani setki zapytań o recenzje każdego tygodnia i znacznie łatwiej jest ich przekonać do przeglądu produktu.
Na 5 stronie naszego przykładowego wyszukiwania znalazłem recenzję czasu ratunkowego na nieznanym blogu.
Prawdopodobnie nie mają ton czytelników, więc nie zwiększy to twojej sprzedaży. Jednak Recenzja na małym blogu może nadal przynieść kilka sprzedaży,więc nie jest to strata czasu w krótkim okresie.
Ponadto mniejsi blogerzy często mają zgraną grupę subskrybentów. Czasami mniejsze blogi jeżdżą więcej sprzedaży niż większe.
Najlepszą częścią dotarcia do takiego blogera jest to, że istnieje duża szansa, że z przyjemnością przejrzą twój produkt.
Znalazlbym ich adres e-mail, a nastepnie wyslalbym im cos takiego:
Temat: Pomysł Na treść (nazwa bloga)
Cześć (imię),
Natknąłem się niedawno na Twojego bloga i byłem pod wrażeniem Twojej (narzędzia konkurencji) recenzji.
Tak bardzo, że chciałbym zaoferować Ci darmową kopię mojego własnego narzędzia.
Nazywa się (Nazwa produktu) i jest bardzo podobny do (narzędzie konkurencji), z tym wyjątkiem (czym się różni w dobry sposób?).
Jeśli jesteś zainteresowany sprawdzeniem narzędzia lub masz jakieś pytania, daj mi znać!
Dziękujemy za poświęcony czas,
Twoje imię.
W szczególności są trzy rzeczy dotyczące e-maila, które musisz zrozumieć:
- Wyróżnik – Sensowne jest powiązanie produktu z produktem konkurencji, Aby bloger zobaczył, dlaczego może być zainteresowany recenzowaniem twojego. Ale ważne jest, aby wyjaśnić, w jaki sposób twój produkt jest inny i w jaki sposób jest lepszy. W przeciwnym razie dlaczego bloger miałby wypróbować kolejną kopię narzędzia, które już lubią?
- Bezpłatna oferta produktowa – Spójrzmy prawdzie w oczy, przegląd jest przede wszystkim dla Twojej korzyści. Musisz dać jakąś zachętę. Najczęstszą zachętą jest darmowa Kopia lub próbka tego, co sprzedajesz.
- Nie naciskając na recenzję zbyt mocno – Nie rób tego warunkiem dla nich, aby opublikować recenzję, gdy oferujesz swój darmowy produkt. Wiedzą, że tego chcesz, a jeśli naprawdę podoba im się produkt, opublikują recenzję.
Wyślij tyle z nich, ile możesz do witryn niższego poziomu.
Nie wszystkie z nich zgodzą się na recenzję, ale będziesz w stanie uzyskać co najmniej garstkę.
Następnie zaczynasz kierować reklamy na większe witryny.
Jeśli zacząłeś od 5 strony wyników lub niższej, teraz możesz wypróbować witryny na 3. i 4. stronie.
E-maile informacyjne powinny być podobne, ale powinieneś również dołączyć linię na końcu, taką jak:
Nasz produkt został już sprawdzony na stronach takich jak (witryna #1) i (witryna #2) i został dobrze przyjęty przez ich odbiorców, dlatego myślę, że Twoi odbiorcy również będą zainteresowani dogłębnym przyjrzeniem się temu.
Ten typ akapitu wprowadza dowód społeczny, którego tak bardzo potrzebujesz w tym momencie.
Im większe są dwie witryny, które dołączasz, tym bardziej będzie to skuteczne. Ponadto zapewniasz pewność, że ich widzowie będą się z tego cieszyć.
Ponownie, to dostaniesz kolejną garść opinii, jeśli skontaktujesz się z witrynami 100-200 (witryny 10-20 dla konkurencyjnych narzędzi 10).
W końcu po prostu powtarzasz ten cały proces.
Gdy otrzymujesz recenzje na coraz lepszych stronach, zacznij używać ich nazw w wiadomościach e-mail.
Zanim dojdziesz do pierwszych wyników na pierwszej stronie, największych witryn, powinieneś mieć kilka przyzwoitych witryn, które należy uwzględnić jako dowód społeczny.
Zauważ, że cały ten proces może potrwać miesiące. Jednak w tym czasie powinieneś nadal prowadzić rosnącą liczbę sprzedaży przy pierwszych recenzjach, które lądujesz.
10. Zaprojektuj lejek sprzedaży e-mail
Ludzie przywiązują dużą wagę do e-maili i ufają im. Kiedy dostają go od kogoś, kogo znają, Zwykle poświęcają mu pełną uwagę i oczekują podjęcia jakiegoś działania. Może to być po prostu odpowiedź na e-mail, ale może to być kliknięcie linku i zakup czegoś, jak również.
Jest w tym trochę więcej, ale jest to jeden z powodów, dla których e-mail marketing jest zdecydowanie najskuteczniejszy kanał sprzedaży.
Jeśli masz zamiar wykorzystać content marketing, potrzebujesz rozwiązania e-mail. Bez niego nie zobaczysz dużego zwrotu z inwestycji. Podzielę się poniższymi numerami, które pomogą Ci zrozumieć, dlaczego musisz zarejestrować się u dostawcy usług e-mail…i nie musisz też wybierać takiego, który jest drogi.
Nie wydajemy pieniędzy na zdobywanie e-maili… naszym jedynym kosztem jest wysyłanie e-maili.
Wydajemy nieco poniżej $2,000 miesięcznie na naszą usługę e-mailową i wysyłamy wiadomość e-mail za każdym razem, gdy publikujemy post na blogu. Używamy go również do ogłaszania webinarów i wysyłania sekwencji kroplówek do użytkowników. Ale jeśli jesteś przywiązany do pieniędzy, możesz użyć MailChimp, który jest darmowy.
Średnio publikujemy od jednego do dwóch artykułów dziennie i staramy się publikować kilka infografik każdego miesiąca.
Efekt końcowy każdego miesiąca dostaje dużo ruchu z naszych wysiłków.
Jak uzyskać sprzedaż przez e-maile:
Najlepszy sposób na sprzedaż większość produkty przez e-mail nie jest wysyłając losowy e-mail z napisem “kup nasze rzeczy” nawet jeśli to najłatwiejsza rzecz do zrobienia.
E-mail daje możliwość wysyłania serii połączonych elementów treści do subskrybentów.
Możesz ich użyć, aby edukować subskrybentów, pomóc im zrozumieć ich problemy, a następnie wprowadzić rozwiązania (Twoje produkty).
Seria takich e-maili to w zasadzie mini lejek sprzedażowy:
I jest niesamowicie skuteczny.
Nie ma dobrego lub złego lejka e-mail. Możesz mieć trzy e-maile, albo 20. To zależy od złożoności produktu, jego kosztów, a nawet od tego, jak zaawansowany jest Dostawca E-mail marketingu.
Istnieją jednak trzy ogólne typy wiadomości e-mail, które chcesz uwzględnić w następującej kolejności:
- Edukacyjne (pierwsze 1-5 e-maili) – Chcesz wysyłać lekcje do subskrybentów, aby w pełni zrozumieli swój problem. Na przykład, jeśli sprzedawałeś kawę wysokiej jakości, możesz wysyłać e-maile o korzyściach zdrowotnych wynikających z wysokiej jakości kawy, a także o tym, jak odróżnić kawę niskiej i wysokiej jakości.
- Wprowadzenie produktu (1-2 e-maile) – Tutaj chcesz zaoferować rozwiązanie swojego problemu (nie będąc w stanie znaleźć wysokiej klasy kawy). Nie musisz ciężko sprzedawać; po prostu poinformuj swoich czytelników o swoim produkcie.
3. Oferta produktowa (Ostatnie 1-5 e-maili) – Wreszcie, chcesz zaoferować ograniczone zniżki czasowe lub bonusy. Jest to ważniejsze, jeśli sprzedajesz coś takiego jak kurs, który jest dostępny tylko w określonym czasie.
Chociaż nie jest to wymagane, myślę, że dobrym pomysłem jest również dodanie co najmniej jednego e-maila, w którym można śledzić każdego, kto kupuje coś od Ciebie. To jedna mała rzecz, którą możesz zrobić, aby zdobyć klientów na całe życie. Myśląc o lejku sprzedaży jako całości, możesz połączyć wszystkie te e-maile, aby zbliżyć odbiorców o krok do sprzedaży każdego wysyłanego e-maila.
11. Użyj treści, aby uzyskać dostęp do grupy docelowej
Posty na blogu nie są najlepszymi miejscami do sprzedaży produktów.
Ludzie je czytający nie są w nastawieniu kupującego.
To samo dotyczy wielu innych rodzajów treści, takich jak posty w mediach społecznościowych, filmy z YouTube, pokazy slajdów i inne.
Lepszym planem jest wykorzystanie treści na tych innych kanałach, aby przyciągnąć uwagę (ruch), a następnie uzyskać ten ruch na liście e-mail. Następnie możesz sprzedawać znacznie skuteczniej za pośrednictwem poczty e-mail.
Opcja # 1-Zacznij od blogowania: Uwielbiam blogowanie, ponieważ widziałem moc, jaką może mieć, aby pomóc prawie każdej firmie. Zbudowałem wiele firm 7 figur przeważnie poprzez blogowanie.
Ale rzadko sprzedaję w postach na blogu. W rzeczywistości nie mogę myśleć o tym, kiedy ostatnio wspomniałem o moich usługach w poście.
Kluczem jest to, że mam formularze rejestracyjne na moich postach-każdy odwiedzający może zarejestrować się na mojej liście e-mail.
Jeśli jeszcze tego nie robiłeś, mogę ci pomóc.
Napisałem wiele postów na temat tworzenia treści na blogu, które przyciągają uwagę i które pomogą Ci skutecznie przekonwertować ten ruch na subskrybentów poczty e-mail::
- Koniec ze sztuczkami: 5 Sposobów na tworzenie treści, które Google chce oceniać
- Potroić swój e-mail Opt-in Rate za pomocą tego 6-krok procesu tworzenia magnesu ołowiu
- Prawdziwy sekret subskrybentów bloga 1,000 w 60 dni lub mniej
Opcja # 2-media społecznościowe mają jeden cel: Istnieje kilka wyjątków, ale w większości przypadków sprzedaż w mediach społecznościowych nie działa.
Nie będziesz w stanie tweetować linku do strony sprzedaży i skłonić ludzi do odwiedzenia strony, oczekując, że będą w nastawieniu kupującego.
Możliwe jest jednak wysłanie ich na blogu lub stronę docelową, na której oferujesz magnes wiodący, który pomoże Ci umieścić je na liście e-mail.
To jest cel mediów społecznościowych z punktu widzenia sprzedaży (to jest dobre dla innych rzeczy, jak również).
Niektóre serwisy społecznościowe, takie jak Facebook, umożliwiają nawet integrację listy e-mail z profilem, dzięki czemu Obserwujący mogą zarejestrować się bezpośrednio w serwisie społecznościowym.
W przeciwnym razie zawsze możesz po prostu połączyć się ze swoimi treściami i skierować swoich obserwujących do strony, która ma na niej jakiś formularz opt-in:
Opcja # 3-pokazy slajdów i filmy: Oprócz bloga i wybranej liczby witryn społecznościowych, Istnieje wiele miejsc, w których można znaleźć ruch, który można uzyskać na liście e-mail.
W rzeczywistości są ich tysiące.
Jednak dwa w szczególności są częściej używane w biznesie, więc skupię się na nich.
Te dwa to Slideshare i YouTube, które koncentrują się na publikowaniu treści odpowiednio w formatach pokazu slajdów i wideo.
Uzyskanie popularnego pokazu slajdów na Slideshare nie jest łatwe, ale jeśli możesz to osiągnąć, możesz udostępnić swój pokaz slajdów dziesiątkom tysięcy osób na stronie.
Następnie możesz umieścić link do strony na swojej stronie (miejmy nadzieję, że strona docelowa z ofertą magnesu wiodącego) na ostatnim slajdzie pokazu slajdów lub w opisie:
YouTube jest podobny. Jeśli konsekwentnie produkujesz wysokiej jakości filmy, możesz uzyskać tysiące wyświetleń każdego z nich.
Jeśli Wideo stanie się wirusowe, możesz uzyskać miliony wyświetleń.
Przyciągasz ruch z powrotem do swojej witryny, łącząc się ze Stroną docelową lub postem na blogu w opisie filmów:
12. Skoncentruj się na rodzajach treści bloga, które konwertują
Chociaż wiele rodzajów treści na blogu nie przynosi żadnej sprzedaży, niektóre rodzaje treści faktycznie tak.
Jeśli chcesz zwiększyć sprzedaż z samego bloga, zacznij regularnie produkować więcej tego typu treści.
Typ treści # 1-tutoriale: Istnieją dwa główne rodzaje samouczków, z których oba są świetne do sprzedaży.
Pierwszy typ to miejsce, w którym szczegółowo wyjaśniasz, jak korzystać z określonego produktu.
Zrobiłem to na przykład w jednym z rozdziałów mojego Zaawansowanego przewodnika po budowaniu linków, kiedy opisałem, jak korzystać z narzędzia ScrapeBox.
Kluczem jest nie tylko uwzględnienie niesamowitych szczegółów, ale także uczynienie ich przydatnymi. Pokaż czytelnikom, jak faktycznie coś osiągnąć z produktem:
W tym przykładzie pokazałem moim czytelnikom, jak znaleźć darmowe proxy i zbudować linki za pomocą narzędzi.
Ten rodzaj samouczka działa najlepiej, gdy masz już dość dobrze znany produkt (większość SEO zna ScrapeBox, nawet jeśli go nie używali). Z tego powodu ten rodzaj samouczka często nadaje się do sprzedaży produktów jako partner.
Inny rodzaj samouczka polega na pokazaniu odbiorcom, jak coś osiągnąć. Następnie dołączasz swój produkt w jednym z etapów samouczka.
Doskonałym tego przykładem jest Ann Smarty i jej produkt MyBlogU.
Regularnie pisze samouczki na swojej stronie i innych oraz zawiera MyBlogU jako narzędzie, które pomoże widzom osiągnąć ich cele.
Na przykład napisała post o tym, jak pisać treści warte opublikowania:
W artykule wymienia narzędzie jako sposób na osiągnięcie określonego kroku w procesie:
Content type # 2-opinie o produkcie: Dobra recenzja produktu może przekonać każdego, kto rozważa jej zakup.
Jednak musisz zrozumieć, co dobrze. recenzja produktu jest.
Większość recenzji jest do bani. Są niesamowicie stronnicze, nie zawierają rzeczywistych szczegółów produktu w użyciu i są oczywiście napisane tylko po to, aby generować sprzedaż.
Dobra recenzja produktu jest autentyczna i tak bezstronna, jak to możliwe, i oczywiste jest, że pisarz użył i przetestował produkt.
Istnieją cztery główne kroki do stworzenia świetnej recenzji produktu:
- Wybierz rodzaj produktu w swojej niszy (np. narzędzia do budowania linków)
- Kup produkty, które porównujesz (kosztuje więcej z góry, ale pozwoli Ci napisać wiarygodną recenzję)
- Testowanie produktów (testowanie wydajności każdego produktu w sposób, w jaki mają być używane)
- Określ ilościowo wyniki i udostępnij je w szczegółowym przeglądzie
Content type # 3-case studies: Wreszcie, studia przypadków to świetny sposób na pozyskanie nowych klientów.
Składają się one ze szczegółowego opisu tego, w jaki sposób poprzedni klient korzystał z twojego produktu lub usługi z powodzeniem.
Najlepiej stosować je w przypadku złożonych produktów, gdzie potencjalnym klientom nie jest jasne, czy produkt jest dla nich odpowiedni, czy nie.
HubSpot to firma, która produkuje stały strumień nowych studiów przypadków, ponieważ wiedzą, że działają:
Jest wiele rzeczy, które składają się na napisanie skutecznego studium przypadku, dlatego napisałem cały post poświęcony pokazaniu, jak to zrobić.
Wniosek
Content marketing jest prawdopodobnie najskuteczniejszym rodzajem marketingu do twojej dyspozycji.
Musisz jednak upewnić się, że używasz treści nie tylko do generowania ruchu, ale do przekształć ten ruch w sprzedaż.
Musisz upewnić się, że Twoje treści są odpowiednie, jeśli chcesz generować sprzedaż.
Dowiedz się, jak wykorzystać różne elementy na dole lejka konwersji. Następnie utwórz mapę podróży klienta, aby lepiej zrozumieć potrzeby konsumenta.
Użyj parametrów UTM, aby śledzić ich zachowanie i mierzyć sukces różnych kampanii. Promuj te reklamy w mediach społecznościowych.
Gdy zdasz sobie sprawę, które promocje odniosły największy sukces, możesz zbudować persony klientów, aby jeszcze głębiej zagłębić się w umysły swoich klientów.
Skorzystaj z zasobów, narzędzi i analiz, o których wspomniałem, aby zidentyfikować rodzaj treści, który najbardziej przemawia do Twoich klientów. Dostosuj odpowiednio strategię treści.
Bądź na bieżąco z najnowszymi wiadomościami i trendami, aby pozostać na bieżąco.
Jeśli zastosujesz się do wskazówek, które przedstawiłem w tym przewodniku, dzięki czemu Twoje treści będą bardziej odpowiednie, zobaczysz znaczący wpływ na wyniki sprzedaży.