Jasne, słowa “dochód do dyspozycji” nie są obecnie nikomu na ustach-ale to nie znaczy, że towary i usługi o wyższej cenie nie mają już rynku. Podczas gdy Twoi konkurenci podcinają nawzajem ceny-nadal możesz wyjść na wierzch i zarobić więcej pieniędzy niż wszystkie bez wciągania się w wojnę cenową.
W przeciwieństwie do kilku lat temu, gdzie najbardziej przekonującym powodem do posiadania droższego produktu lub usługi była sama marka i sposób, w jaki Cię wyróżnia, w dzisiejszych czasach ludzie zaczynają się bardziej przesuwać w kierunku “praktycznego luksusu”. Każda cecha jest badana, dokonywane jest każde możliwe porównanie, a każda korzyść jest odtwarzana w kółko w głowie klienta.
Mając to na uwadze, rozważ aktualizację ostrości swojej kopii, aby promować użyteczność tego, co próbujesz sprzedać. Nie ma znaczenia, czy jest to pierścionek z brylantem, czy kurs marketingowy. Każdy szuka dobrej oferty, więc musisz napisać w taki sposób, aby spełnić początkowe oczekiwania klienta “nie ma mowy, żebym mógł sobie na to pozwolić”, a następnie je odwrócić. Oto jak:
Pokaż im ile zaoszczędzą
A to nie oznacza umieszczania jakiejś nadętej wartości w prostym e-booku lub dodawania dużej ilości zer na końcu znaku dolara. Wpisz w prawdziwe, konkretne liczby, ile ktoś może wydać na poszukiwanie i kupowanie wszystkich usług lub elementów potrzebnych do uzyskania czegoś porównywalnego z tym, co oferujesz.
Przemysł materacy i pościeli robi to pięknie ze swoimi droższymi produktami. Pokazują, ile naprawdę byś zapłacił-nie tylko za pieniądze, ale w kategoriach złego snu, dokuczliwych bólów i bólów i rachunków kręgarza. Następnie podkreślają zalety swojego produktu i dodają bezpłatną wersję próbną w domu lub kupon do oferty, dając czytelnikowi więcej niż wystarczająco poważnych powodów do podjęcia działań.
Możesz pomyśleć, że Cię na to nie stać, ale…
Mówiąc im to, co oczekują usłyszeć od samego początku, twój potencjalny nabywca zawiedzie ich gardę i stanie się bardziej otwarty na Twoją ofertę. Działa to szczególnie dobrze, gdy pokażesz im, jak łatwo naprawdę mogą sobie na to pozwolić. Na przykład płacenie w ratach lub szybkie podejmowanie działań, aby uzyskać niższą cenę, to wszystkie taktyki sprzedaży, których możesz użyć, aby przedstawić swoją ofertę jako inwestycję w siebie, a nie jednorazowy zakup.
Konkuruj z tańszą alternatywą
Jeśli istnieje tańsza wersja twojej oferty, nadal możesz konkurować z nią w inny sposób niż sama cena. Chcesz również oprzeć się pokusie postawienia konkurencyjnego produktu w negatywnym świetle, ponieważ będzie to tylko źle odzwierciedlać Twoją ofertę. Zamiast tego, dodając frazę w stylu ” czy nie warto trochę więcej teraz, aby uniknąć _ _ _ _ _ później?”to dobry sposób, aby wskazać jakość i pewność, że twój produkt przynosi w porównaniu z konkurencją.
Jak widać, wysokie bilety nadal mają miejsce na dzisiejszym ekscentrycznym rynku. Liczy się to, jak podchodzisz do ich prezentacji. Z kopią bez wysiłku odwołasz się do instynktu łowieckiego klienta, unikając jednocześnie ostrych walk cenowych, które nękają tak wielu dzisiejszych luksusowych e-tailerów.
O autorze: Sherice Jacob jest projektantem stron internetowych, copywriterem i autorem Get Niche Quick. Nie zapomnij śledzić Sherice na Twitterze.