Jak skalować generowanie leadów poprzez blogowanie

Jestem wielkim zwolennikiem blogowania.

Nie ma znaczenia, jaką masz firmę lub w jakiej branży jesteś, Blogowanie może być używane jako narzędzie do generowania leadów.

Ile razy te same osoby odwiedzają Twoją stronę?

Jeśli nie masz sklepu ecommerce, nie ma powodu, aby potencjalny klient odwiedzał Twoją witrynę więcej niż raz lub dwa razy.

Tylko tyle razy ktoś musi przeczytać Twoją stronę “O nas” lub sprawdzić Twoje dane kontaktowe.

Ale jeśli Twoja strona ma bloga, daje ludziom powód, aby wracać.

Nawet jeśli ci odwiedzający nie muszą jeszcze niczego kupować, istnieją pewne sposoby na przekształcenie czytelnika bloga w klienta.

Przede wszystkim, jeśli nie blogujesz, musisz zacząć jak najszybciej.

Następnie możesz skupić się na kierowanie ruchu do nowego bloga.

Skonsultowałem się z niektórymi firmami, które nie mają bloga, ponieważ mówią, że zajmuje to zbyt dużo czasu.

W zależności od długości, Przeciętny post na blogu pisanie zajmie ci tylko kilka godzin.

image1 8

Zaufaj mi, Wiem z doświadczenia, że tym razem sumuje się na podstawie liczby postów, które piszesz w tygodniu.

Ale to musi być częścią twojej strategii marketingowej.

I nie jest drogie. Jedynym kosztem jest Twój czas.

Możesz nawet poprosić swoich pracowników o doskonałe umiejętności pisania, aby napisali kilka postów tygodniowo.

Jeśli chcesz zacząć pompować dużo treści, możesz rozważyć dodanie wewnętrznego pisarza do listy płac.

Niezależnie od tego, jak planujesz delegować te zadania, blogowanie musi być priorytetem, jeśli chcesz generować nowych potencjalnych klientów nie wydając dużo pieniędzy.

Oto, co musisz zrobić, aby pisać posty na blogu, które konwertują.

Oferuj ekskluzywne treści

Dlaczego ktoś miałby czytać twoje blogi, a nie blogi konkurencji?

W każdej branży jest tak wiele blogów.

Na przesyconym rynku blogerów Twoje posty muszą różnić się od tych konkurencji.

Badania mówią nam 55% czytelników poświęć tylko 15 sekund na przeczytanie artykułu.

Ale jeśli oferujesz ekskluzywne treści, da im to powód do spędzania więcej czasu na czytaniu, co zwiększa Twoje szanse na przekonwertowanie ich.

Oto świetny przykład z Konwersja XL blog:

image7 8

Ten post wyróżnia się ekskluzywnym stylem nagłówka.

Gdzie jeszcze można znaleźć 11 ekspertów wyrażających swoje opinie i recenzujących narzędzia programowe w jednym miejscu?

Kiedy ludzie szukają tego tematu w Google, będą bardziej skłonni kliknąć ten post zamiast innych wyników.

Ale co, jeśli nie masz dostępu do kilkunastu ekspertów w danej branży?

Nie ma sprawy.

Jesteś ekspertem.

Wykorzystaj własną wiedzę, aby zaoferować swoim czytelnikom ekskluzywne porady.

Opanuj sztukę opowiadania historii, i powiedz osobistą anegdotę, która wygenerowała wyniki dla Twojej firmy, na przykład.

Im częściej możesz to robić, tym bardziej będzie to dodaj wiarygodności swojej marce.

Gdy będziesz znany jako ekspert w danej dziedzinie ze swoich blogów, znacznie łatwiej będzie Ci zdobyć potencjalnych klientów.

Dodaj więcej subskrybentów do swojej listy e-mailowej

Szukasz nowych sposobów na zdobycie większej liczby subskrybentów e-maili?

Cóż, twój blog to świetny sposób na osiągnięcie tego.

Oto jak możesz zmienić czytelnika w klienta.

Powiedzmy, że ktoś potyka się o jeden z Twoich postów na blogu.

Przeglądają go i lubią zawartość, ale co teraz?

To niekoniecznie zmusi ich do zakupu czegoś, zarejestrowania się w subskrypcji lub zapłaty za inną usługę, którą oferujesz.

Jednak mogą być zainteresowani przeczytaniem więcej Twoich postów w przyszłości.

Zamiast mieć nadzieję, że wrócą sami, możesz zachęcić ich do dołączenia do listy e-mailowej, aby otrzymywać treści dostarczane bezpośrednio do skrzynki odbiorczej.

Jeff Bullas robi to na swoim blogu:

image9 7

Jeff promuje swoją listę mailingową na pasku bocznym strony głównej swojego bloga i każdego pojedynczego wpisu na blogu.

To też możesz zrobić.

Gdy masz adres e-mail odwiedzającego, możesz zrobić znacznie więcej niż tylko wysyłać im nowe posty na blogu.

Jeśli masz sklep ecommerce, wyślij kilka kuponów, aby uzyskać sprzedaż.

Po uzyskaniu potencjalnych klientów Kontynuuj wszystkie zwycięskie kampanie e-mail marketingowe.

Ale najpierw musisz wciągnąć tych ludzi w swój początkowy post na blogu.

Promuj swój blog w innych kanałach marketingowych

Konsultuję się z firmami, które cały czas mają problemy z zarządzaniem kontami w mediach społecznościowych.

Zdają sobie sprawę, jak ważne jest regularne publikowanie, ale nie są do końca pewni, co napisać.

Cóż, twój blog daje świetny pretekst do bycia aktywnym w mediach społecznościowych każdego dnia.

Gdy Twoi fani i Obserwujący widzą Twoją markę na swojej osi czasu, pomaga to budować świadomość.

Nawet jeśli nie są jeszcze klientami, stała świadomość może ostatecznie pomóc prowadzić sprzedaż.

Załóżmy na przykład, że Twoja firma sprzedaje produkty niszowe, takie jak sprzęt kempingowy.

Konsument może nie potrzebować tego, co sprzedajesz, gdy po raz pierwszy zobaczy Twoją firmę w Internecie.

Ale może pół roku później, postanawiają zaplanować wyprawę na kemping.

Jeśli w ciągu ostatnich kilku miesięcy zalałeś ich oś czasu w mediach społecznościowych, Twoja firma będzie świeża w ich umyśle, gdy nadejdzie czas, aby kupić namiot lub śpiwór.

Ja również stosuję tę strategię. Zobacz też moje konto na Twitterze:

image2 8

Cały czas promuję tam wpisy na blogu.

Jest to również świetny sposób na zainteresowanie nowych czytelników Twoim blogiem.

Po tym, jak zobaczą chwytliwy nagłówek na twojej stronie na Facebooku lub Twitterze, będą bardziej skłonni dołączyć do twojej listy e-mailowej.

Użyj sekcji komentarzy, aby ułatwić dyskusję

Popełniasz duży błąd, jeśli nie zezwalasz na komentarze na swoich blogach.

Gdy ktoś przeczyta Twoje treści, daj mu możliwość przyczynienia się do rozmowy.

Mogą mieć dodatkowy wgląd do udostępnienia, osobistą historię do opowiedzenia lub pytanie do ciebie.

Możliwe, że nie zgadzają się z niektórymi punktami widzenia i opiniami na dany temat. W porządku.

Jednym z najlepszych sposobów zachęcania do komentarzy jest zakończenie postów na blogu pytaniem.

Upewnij się, że pytanie jest związane z tematem.

Pomoże to uspokoić czytelnika, którego naprawdę chcesz usłyszeć od nich.

Odpowiadaj na wszystkie komentarze.

Oto kilka komentarzy z ostatniego wpisu na blogu, o którym pisałem tworzenie kampanii drip:

image5 7

Kilku czytelników miało pytania związane z ich własnymi stronami internetowymi.

To świetny sposób na zaangażowanie czytelnika.

Możesz zaoferować rozwiązanie tych pytań, sugerując określone produkty lub usługi, które oferuje Twoja firma.

Czytelnicy mogą prowadzić dyskusję między sobą w dziale komentarze.

Widzę, że to się dzieje na moich postach cały czas.

To zachęcające i pokazuje, że ludzie są naprawdę zainteresowani tematami, o których piszesz.

Bądź konsekwentny

Jak często publikujesz nowy wpis na swoim blogu?

Kiedy zaczynałeś, być może próbowałeś codziennie publikować artykuły.

Ale jak tygodnie mijały i nie widziałem natychmiastowe wyniki, może się zniechęcić i spowolnił łonowienie. Widziałem to.

Generowanie leadów poprzez blogi potrzeba czasu.

Nie zobaczysz drastycznego wzrostu ruchu ani dolnej linii z dnia na dzień.

Powoli, ale pewnie zauważysz różnicę – tak długo, jak pozostaniesz konsekwentny.

Oto przykład.

Załóżmy, że publikujesz nowy artykuł codziennie przez miesiąc.

Zaczynasz zdobywać wiernych czytelników.

Ale nagle zmieniasz wzór i wysyłasz posty tylko raz w tygodniu.

Cóż, twoi zwykli odbiorcy będą rozczarowani, jeśli nie zobaczą żadnej świeżej treści.

Jeśli chodzi o blogowanie, więcej jest zawsze lepsze.

Ostatnie badania sugerują, że im częściej blogerzy publikowali, tym” silniejsze wyniki ” obserwowali:

image4 8

Tylko upewnij się, że jakość nie ucierpi.

Nadal musisz napisać dobrą treść, inaczej nikt jej nie przeczyta.

Publikowanie 20 artykułów dziennie nie oznacza nic, jeśli wszystkie posty są śmieciami.

Rób, co możesz, ale nie przesadzaj.

Jeśli dopiero zaczynasz, myślę, że rozsądnie jest dążyć do jednego posta na blogu dziennie.

Zobacz, jak to działa, a następnie przejdź dalej.

Pisz posty gości

Popełniasz błąd, jeśli odrzucasz możliwości publikowania gości.

Zdaję sobie sprawę, że to może nie brzmieć zbyt atrakcyjnie.

Byłem sceptycznie nastawiony do tego, zanim zacząłem publikować gości.

Trudno jest umieszczać treści na własnej stronie internetowej, dlaczego warto pisać dla kogoś innego za darmo?

Publikowanie gości zapewnia Twojej marce doskonałą ekspozycję.

Twoje treści będą wyświetlane nowym odbiorcom, którzy mogli nigdy nie słyszeć o tobie lub Twojej firmie.

Będziesz miał również wiele okazji, aby zaprezentować swoje treści i usługi w całym swoim poście.

Witryny internetowe zazwyczaj pozwalają zawierać informacje o Tobie i Twojej marce przed lub po artykule.

Spójrz na ten przykład delegowania gości z Crazy Egg:

image6 8

Daniel Threlfall jest jednym ze współzałożycieli Uruchom Swoją Kopię.

Przyczynianie się do Crazy Egg dało jego firmie ekspozycję i zwiększyło ruch na jego stronie internetowej.

Hiperłącza mogą przyciągać ruch do stron o najwyższej konwersji

Przejdę do ostatniego punktu.

W całej zawartości bloga masz szansę dodać hiperłącza.

Jeśli piszesz post gościa, możesz mieć kilka linków do swojej witryny w każdym artykule.

Możesz zastosować tę samą strategię również do postów w swojej witrynie.

Jak widać po przeczytaniu moich postów, w tym tego, robię to cały czas.

Używam hiperłączy, aby przytoczyć wszystkie moje źródła, ale używam również wewnętrznych hiperłączy, aby przyciągnąć ruch do innych postów na blogu i stron docelowych na mojej stronie.

Wewnętrzne linkowanie jest Świetne dla Twojego rankingu wyszukiwania Google.

Uzyskanie wyższej pozycji w Google może pomóc w generowaniu większej liczby potencjalnych klientów.

Pozwól innym blogerom przyczynić się do twojej witryny

Oprócz pisania postów gości dla innych stron internetowych, Możesz również pozwolić innym pisarzom przyczynić się do Twojego bloga.

Posiadanie postów gości na własnej stronie może dać ci trochę przerwy.

Nadal możesz opublikować artykuł dziennie bez konieczności pisania.

Kiedy ktoś inny pisze post gościa na Twoim blogu, może promować go wśród własnych czytelników i udostępniać post na swoich platformach.

To da szerszej publiczności powód do sprawdzenia twojego bloga.

Początkowo mogą przyjść tylko po to, aby przeczytać post swojego ulubionego pisarza, ale istnieje duża możliwość, że przeczyt również twoje treści.

Zobacz jak HubSpot zachęca ludzi do współtworzenia swojej strony internetowej:

image3 8

Możesz zastosować podobną strategię na swoim blogu.

Dodatkowo może to pomóc w nawiązaniu relacji z innymi pisarzami.

Może odwdzięczą się i pozwolą Ci pisać posty gości na swoich stronach internetowych.

Po prostu upewnij się, że ich posty zostaną zatwierdzone przed publikacją.

Nie chcesz, aby pisarz gości powiedział coś, co nie jest zgodne z Twoją marką.

Nawet jeśli go nie napiszesz, nadal jesteś powiązany z całą treścią na swojej stronie.

Zachęć czytelników do dzielenia się swoimi treściami

Jeśli jesteś dobrym pisarzem, ludzie będą chcieli udostępnić Twoje posty znajomym.

Chcesz im to ułatwić.

Wszystkie Twoje posty powinny zawierać ikony udostępniania społecznościowego.

Oto jak to wygląda na mój blog:

image8 7

Ponownie, to eksponuje Twoją markę dla nowych odbiorców.

Zachęcanie czytelników do promowania Twoich treści za darmo to ogromna wygrana dla Twojej firmy.

Ludzie są znacznie bardziej skłonni udostępnić ostatni, istotny i pouczający post na blogu niż tylko losowy link do twojej witryny.

To świetny sposób na zdobycie nowych tropów.

Wniosek

Każda strona internetowa potrzebuje bloga.

To jeden z moich ulubionych sposobów generowania potencjalnych klientów.

Oferuj ekskluzywne treści w swoich postach, aby przyciągnąć czytelników i utrzymać ich zaangażowanie.

Spróbuj użyć swojego bloga jako platformy, aby uzyskać więcej subskrybentów do listy e-mail.

Nowe posty na blogu dają świetny pretekst do publikowania na kontach w mediach społecznościowych i innych kanałach marketingowych.

Pozostań zaangażowany ze swoimi czytelnikami, kontynuując dyskusję w sekcji komentarzy.

Pisz posty gości dla innych stron internetowych i pozwól innym pisarzom przyczynić się do twojej witryny.

Po prostu upewnij się, że jesteś zgodny z częstotliwością swoich postów.

Użyj hiperłączy, aby przyciągnąć ruch do stron docelowych o najwyższej konwersji i poprawić ranking w wyszukiwarce Google.

Udostępnij opcje udostępniania społecznościowego na swoim blogu, aby zachęcić czytelników do udostępniania treści znajomym.

Te wskazówki pomogą Ci pisać lepsze posty, generując więcej potencjalnych klientów na swojej stronie.

Ile postów na blogu publikuje Twoja witryna tygodniowo?

Total
0
Shares
Dodaj komentarz
Related Posts