Możesz rozwijać swój blog na dwa sposoby:
- Więcej ruchu.
- Zrób więcej z ruchem, który masz.
Moim zdaniem powinieneś zrobić oba, chociaż większość ludzi koncentruje się na pierwszej opcji.
Ci blogerzy nie zdają sobie sprawy, że tracą dużą część swojego ruchu, zanim jeszcze będzie miał szansę na konwersję.
Jednym z najlepszych sposobów, aby zobaczyć, jak dobrze korzystasz z ruchu, jest spojrzenie na współczynnik odrzuceń.
Średni współczynnik odrzuceń we wszystkich branżach wynosi około 45%. Współczynniki odrzuceń tylko dla blogów są zwykle wyższe, jak pokazano na powyższym obrazku.
Ale to tylko średnia. Niektóre witryny mają współczynniki odrzuceń w latach 20., podczas gdy inne mają współczynniki odrzuceń w latach 80.
Jeśli 4 z 5 odwiedzających natychmiast opuści Twoją witrynę, prawdopodobnie wystąpi problem wiele problemów.
Porównaj to z 20% współczynnikiem odrzuceń(1 na 5 odwiedzających opuszczających bez interakcji). Ten niższy współczynnik odrzuceń oznacza, że potrzeba tylko jednej czwartej ruchu z drugiej strony, aby uzyskać takie same wyniki zaangażowania.
Istnieje wiele sposobów na poprawę współczynnika odrzuceń, ale w tym artykule chcę pokazać ci niedostatecznie wykorzystany sposób na zmniejszenie współczynnika odrzuceń witryny i zwiększenie wszystkich aspektów zaangażowania.
Głównym problemem jest to, że ty need odwiedzających do podjęcia działań w celu zmniejszenia współczynnika odrzuceń. Ale ludzie są notorycznie bierni w Internecie.
Zasada 1% mówi, że tylko 1% Użytkowników forum będzie faktycznie pisać na forum, podczas gdy reszta będzie biernie czaić:
Widzimy ten sam rodzaj zachowania na blogach, gdzie zazwyczaj około jednego odwiedzającego na 100 komentuje (zależy od tematu i artykułu).
W rzeczywistości ludzie zachowują się tak w wielu ustawieniach, zwłaszcza w Internecie:
Konsumpcja wiadomości jest tak naprawdę bardzo bierna, chyba że w sieci Jest jakiś wirus, bo to tylko to, co przemawia do Ciebie w akwarium.” – Choire Sicha, The Awl
I to właśnie to zachowanie marketerzy walczą, aby zmienić. Według jednego z badań 58% marketerów B2B ma problemy z tworzeniem angażujących treści:
Powodem, dla którego tak bardzo walczą, jest to, że Internet jest zupełnie innym medium niż inne formy rozrywki, a większość marketerów utknęła w mentalności przeszłości.
Ludzie zawsze biernie konsumowali wiadomości w telewizji, ale w większości przypadków nie mieli innego wyboru niż oglądanie programu, a nawet reklamy. W Internecie zawsze jest 100 innych witryn, które są dostępne za jednym kliknięciem.
Jeśli chcesz zaangażowania, musisz stworzyć wciągające doświadczenie dla odwiedzających. Brzmi ciężko., prawda?
To może być trudne, ale pokażę Ci, jak łatwo można używać interaktywnych treści do tworzenia treści much bardziej wciągające. Jeśli zastosujesz taktykę w tym artykule, prawdopodobnie możesz obniżyć współczynnik odrzuceń o 10-15% w większości przypadków, a nawet więcej.
Psychologia i nauka za interaktywnymi treściami
Zaangażowanie i interaktywne treści idą w parze i wiemy o tym od dłuższego czasu.
Interaktywna edukacja była początkowo badana w domu i szkołach, jeszcze zanim Internet stał się rzeczą.
Pozwól, że zdefiniuję interaktywną edukację: Interaktywna edukacja to nauczanie, które wymaga udziału uczniów.
Interaktywne treści, jak wkrótce zobaczymy, to to samo-po prostu zamień uczniów na czytelników.
Początkowo naukowcy odkryli, że interaktywne nauczanie skutecznie angażuje uczniów wychowanych w hiper-stymulowanych środowiskach. Hiper-stymulowane środowiska? Czy to brzmi jak coś innego, co znasz? (Podpowiedź: Internet).
Powodem, dla którego interaktywne nauczanie zostało zbadane w pierwszej kolejności, jest to, że naukowcy ustalili, że doprowadziło to do wyższego poziomu zaangażowania. Aby pójść dalej, badania wykazały, że wyższy poziom zaangażowania doprowadził do głębokiego uczenia się.
Deep learning oznacza, że rzeczywiście rozumiesz pojęcia i możesz wykorzystać tę wiedzę później. Uczenie powierzchniowe oznacza, że po prostu zapamiętywasz fakty, aby zdać test.
Każdy, kto kiedykolwiek uczył się do testu, wie, że uczenie się powierzchniowe nie trwa długo. Jak tylko skończysz pisać test—whoosh—ta informacja wyparowuje z twojego mózgu.
Jeśli chodzi o posty na blogu, chcesz, aby odwiedzający zyskali głębokie zrozumienie tematów, o których piszesz. Po pierwsze, to sprawia, że ty i Twoja strona są bardziej niezapomniane. Co ważniejsze, odwiedzający będą mogli zastosować te informacje i poprawić swoje życie. Zgadnij, z kim będą kojarzyć te korzyści? Zgadza się-ty.
Inne badania studentów szkół średnich i uniwersytetów potwierdziły, że metody interaktywnego zaangażowania prowadzą do lepszych ocen i retencji.
W jednym z badań oceniano, w jaki sposób clickers (te wielokrotnego wyboru piloty wyborcze) podane uczniom i używane podczas zajęć wpływają na uczniów. Stwierdzono, że częste stosowanie prowadzi do głębszego uczenia się. Wkrótce pokażę Ci, jak używać podobnych ankiet, aby zwiększyć zaangażowanie w swoich postach.
Ale interaktywna nauka wykracza daleko poza quizy i ankiety. Badania wykazały, że inne rodzaje interaktywnego uczenia się pogłębiają naukę tak samo lub bardziej:
- tworzenie case studies
- przeprowadzanie eksperymentów
- badania studentów
- team learning
Wiesz, co jest jeszcze ciekawsze? Gry mogą być formą interaktywnej nauki i działają dobrze.
Przejdźmy jednak do wyników, ponieważ prawdopodobnie zastanawiasz się nad tym. Niedawne badania na studentach Uniwersytetu wykazały, że profesorowie stosujący interaktywne metody nauczania mieli Podwójny wskaźnik zaangażowania innych profesorów i miał 20% wyższa frekwencja.
Wyższy wskaźnik frekwencji w klasie odpowiada bezpośrednio temu, aby subskrybenci bloga częściej czytali Twoje artykuły. Nie chciałbyś 20% zwiększenia współczynnika klikalności aktualizacji e-mail?
Nauczanie w sieci jest wreszcie wdrażane i nadrabia zaległości w tradycyjnym interaktywnym nauczaniu. Ale blogerzy i marketerzy przyjmują go powoli, więc masz szansę na wyprzedź zakręt.
Jednym z przykładów jest Codecademy. Każda lekcja polega na nauczeniu się techniki programowania poprzez wykonanie zadania. Jest niezwykle angażujący i skuteczny w nauczaniu początkujących programistów:
Powodem, dla którego wiodące blogi są sprzedawane na interaktywnych treściach
Jak już powiedziałem, blogi nadrabiają zaległości, ale niektórzy już dostrzegli potencjał interaktywnych treści.
Ogólnie rzecz biorąc, odbiorcy mogą być aktywni lub pasywni.
Internet jest trochę dziwny, bo użytkownicy aktywnie wybierz zawartość, którą będą konsumować, ale większość tej zawartości jest skonfigurowana do pasywne konsumpcja.
Dlatego odwiedzający nie czerpią tyle z Twoich treści, ile powinni i dlaczego bardzo niewielu podejmuje działania.
Trzeba stworzyć sytuację, w której odwiedzający zarówno aktywnie Wybierz, aby przeczytać swoje treści, a także aktywnie konsumować, co oznacza, że podejmują jakieś działania.
Rozmawialiśmy o głównych korzyściach: twoi czytelnicy dowiedzą się więcej, a Ty staniesz się bardziej niezapomniany.
To samo powinno być wystarczającą motywacją, ale jest w tym coś więcej.
Możesz korzystać z interaktywnych treści, aby dowiedzieć się o swoich czytelnikach.
Na przykład, jeśli umieścisz tweeta gdzieś w swojej treści, możesz zobaczyć, który z czytelników nie tylko czyta tak daleko w Twoich postach, ale także polubił go na tyle, aby go udostępnić. To twoi najlepsi czytelnicy.
Ponadto, jeśli weźmiesz udział w jakiejś ankiecie, możesz użyć wyników, aby dowiedzieć się więcej o tym, co myślą Twoi odbiorcy.
A może krótki quiz? Sprawdź, czy większość słuchaczy rozumie, czego uczysz. Jeśli nie, to jak im to pomoże? To daje szansę, aby udoskonalić i poprawić swoje pisanie.
To wystarczy, dlaczego powinieneś używać treści interaktywnych. Teraz mam zamiar pokazać 7 różne sposoby, aby wdrożyć go na swojej stronie internetowej.
1. Social media jest dla leniwy zapracowani ludzie
Ludzie miłość udostępnianie treści, o ile nie wymaga to dużego wysiłku.
Każdego dnia tworzy się ponad 500 milionów tweetów. Są to maksymalnie 140 znaków i nie wymagają dużego wysiłku.
Im bardziej możesz usunąć tarcie, integrując funkcje udostępniania z treścią, tym wyższy będzie współczynnik zaangażowania.
Na początku były wtyczki przeglądarki, które sprawiły, że nie trzeba było nawet odwiedzać sieci społecznościowej, aby coś udostępnić.
Potem przyszły widżety akcji, które nadal są dość skuteczne.
Ale widżety udostępniania są nadal nieco odłączone od treści i wymagają od ludzi zarówno wyboru sieci społecznościowej, w której chcą udostępniać treści, jak i tworzenia opisu.
Istnieje jednak sposób na usunięcie granicy między treściami a udostępnianiem, aby ułatwić czytelnikom udostępnianie: wbudowane media społecznościowe.
Spójrz na ten wbudowany tweet na blogu Crazy Egg:
Właściwie to poprawia wygląd treści. Ponadto znajduje się w odpowiednim punkcie treści, a czytelnicy mogą tweetować wstępnie wypełnioną wiadomość jednym kliknięciem.
Pokażę Ci, jak osadzać treści w mediach społecznościowych z największych sieci społecznościowych. Jeśli jednak intensywnie korzystasz z mniejszej sieci, prawdopodobnie istnieje sposób na osadzenie tej zawartości, jeśli trochę pokopiesz.
Jak osadzić tweety
Najprostszym sposobem na to jest użycie funkcji osadzania Twittera. To doskonały sposób na zaprezentowanie swojego tweeta. Pozwala czytelnikom śledzić Cię lub angażować się w ten konkretny tweet bez opuszczania witryny.
Na początek znajdź tweeta, którym chcesz się podzielić. Kliknij na przycisk”…”.
Po kliknięciu przycisku “osadzić Tweet” pojawi się wyskakujące okienko z kodem osadzania. Skopiuj kod HTML i wklej go na swoją stronę. Gdy to zrobisz, pojawi się w twoim artykule w ten sposób:
Wadą tej metody jest to, że jesteś ograniczony do jednego tweeta. Co wolę zrobić, to użyć wtyczki jak TweetDis (którego używamy na Crazy Egg), aby stworzyć piękne niestandardowe tweety.
Możesz utworzyć dowolną wiadomość i użyć wtyczki, aby ją podświetlić. Czytelnik może go kliknąć, aby tweetować. @Neilpatel) w wiadomości, aby móc je śledzić.
Możesz także utworzyć wiele bitów tweetable w całym artykule.
Po zainstalowaniu wtyczki zaznacz tekst w artykule, którego chcesz użyć jako tweeta, i kliknij ikonę na pasku edytora tekstu:
Pojawi się okno z opcjami:
W menu rozwijanym “Dodaj”wybierz rodzaj osadzonego tweeta, który chcesz. “Pudełko” da ci pełne pudełko, jak pokazałem na początku tej sekcji. Ponadto można również wybrać “podpowiedź”, która zamiast tego podkreśla pełne zdanie:
Jak osadzać posty na Facebooku
W niszach zdominowanych przez Facebooka osadzanie postu może zapewnić dodatkowe komentarze, Polubienia i udostępnienia.
Nie znalazłem dobrej wtyczki do WordPressa, więc musisz trzymać się domyślnej metody, którą daje Ci Facebook.
Znajdź post, który chcesz osadzić, a następnie kliknij małą strzałkę w dół w prawym górnym rogu:
Po kliknięciu opcji Osadź pojawi się okno z kodem HTML potrzebnym do osadzenia posta.
Po umieszczeniu tego kodu na swojej stronie, tak będzie wyglądał dla odwiedzających:
Mogą polubić, skomentować lub udostępnić post, a także polubić Twoją stronę bez opuszczania witryny.
Zauważysz, że ta procedura jest bardzo podobna do osadzania treści z Twittera w Twojej witrynie. W rzeczywistości prawie wszystkie sieci społecznościowe są takie same, więc po prostu poszukaj opcji osadzania w rozwijanym menu na poście w dowolnej innej sieci, którą jesteś zainteresowany.
2. Pop Quiz time
Quizy to jedna z najstarszych form interaktywnych treści, z prostymi kalkulatorami.
Podczas gdy niektórzy marketerzy mogą czuć, że quizy zostały przesadzone, nadal działają naprawdę dobrze.
W badaniu 100 milionów artykułów w latach 2013-2014 stwierdzono, że osiem z dziesięciu najpopularniejszych treści to quizy.
To było numer jeden: “jaką karierę powinieneś mieć?”:
Ludzie nie tylko lubią quizy, ale także uwielbiają się nimi dzielić, aby pokazać swoim znajomym, kim są, na czym im zależy i oczywiście, jak fajni są.
Kodowanie quizu od podstaw byłoby dość czasochłonne, ale istnieje wiele narzędzi do quizów, których możesz użyć.
Na przykład możesz użyć Qzzr do zaprojektowania quizu, który da Ci kod HTML do skopiowania i wklejenia do artykułu—to wszystko.
Oto jak wygląda backend:
Masz mnóstwo opcji: możesz tworzyć odpowiedzi tekstowe lub obrazkowe dla każdego pytania. Twój quiz może mieć tyle pytań, ile chcesz.
Po ustawieniu wszystkich pytań i wyników otrzymasz kod do osadzenia, który możesz wkleić na swoją witrynę. Wtedy będzie to wyglądać mniej więcej tak dla gościa (“który Kombinezon zbroi Iron Man jesteś?”):
Aby ułatwić wielu z was, istnieją również wtyczki do quizów dla WordPress, takie jak SlickQuiz, który jest również bezpłatny.
Możesz zrobić quizy bezpośrednio w panelu administracyjnym:
Nie będziesz miał tak wielu opcji, ale nadal możesz zacząć testować swoje quizy. Kiedy skończysz, wystarczy użyć krótkiego kodu, aby osadzić quiz na swojej stronie:
Gdy twój odwiedzający zakończy quiz za pomocą jednego z tych narzędzi, zobaczy swój wynik i będzie miał szansę udostępnić go w popularnych sieciach społecznościowych, takich jak Facebook i Twitter.
Garnitury Iron Mana są zabawne, ale niezbyt przydatne z punktu widzenia nauczania, czego właśnie chcesz.
Polecam umieszczanie quizów w środku lub pod koniec postu i używanie ich do testowania wiedzy czytelników. To świetna okazja do wzmocnienia kluczowego punktu nauczania.
Po drugie, spraw, aby pytanie i wynik były użyteczne. Nie zadawaj podstawowych lub nieistotnych pytań. Poproś o coś, co zmusi czytelnika do przemyślenia i zastosowania informacji w twoim artykule.
Na przykład, pozwól, że zadam ci pytanie. Które z nich byłoby najwłaściwszym pytaniem, gdybym miał teraz dołączyć quiz?
- Czy treści interaktywne są dobre?
- Która z poniższych zalet nie jest korzyścią z korzystania z interaktywnych treści w postach na blogu? (odpowiedź wielokrotnego wyboru)
- Czy Iron Man jest fajny?
Pytanie 1 jest zbyt podstawowe-możesz na nie odpowiedzieć na podstawie tytułu tego posta.
Pytanie 3 nie ma znaczenia dla ogólnych punktów nauczania.
Pytanie 2 zmusza jednak do zastanowienia się, do czego prowadzi zaangażowanie. Przykładowe odpowiedzi mogą być:
- więcej powracających gości
- więcej komentarzy
- lepsze rankingi wyszukiwania
- wyższy czas spędzony na stronie
Jeśli przeczytałeś i zrozumiałeś wszystko do tej pory, będziesz w stanie zorientować się, że “lepsze rankingi wyszukiwania” to nie korzyści z korzystania z treści interaktywnych.
3. Jak obniżyć wskaźnik porzucania formy
Jestem pewien, że w pewnym momencie wypełniłeś długi formularz, kliknąłeś “Wyślij”, a następnie otrzymałeś błąd, mówiąc, że coś przegapiłeś. Co gorsza, musisz ponownie wprowadzić swoje dane.
Większość form jest okropna. Spełniają podstawowe wymagania funkcjonalne i nic więcej.
Dlatego bardzo lubiłem Typeform, kiedy po raz pierwszy go spotkałem.
To narzędzie pozwala na tworzenie wysoce spersonalizowanych formularzy. Możesz zadawać pytania lub żądać informacji i zawierać wszelkiego rodzaju elementy formularza. Wyglądają świetnie i funkcjonują idealnie.
Dodatkowo możesz tworzyć formy, które są wciągające, ponieważ możesz wstawiać je w środku zdania.
Połącz wszystkie te funkcje, a otrzymasz wysoce interaktywne treści, niezależnie od tego, czy są na swoim blogu, czy gdzieś indziej w witrynie.
W ciągu miesiąca Typeform rejestruje 5 milionów zgłoszeń formularzy przy wskaźniku wypełniania wynoszącym 59%. W porównaniu z innymi narzędziami formularzy wskaźnik wypełnienia wynosi od 3% do 28%.
Przyjrzyjmy się, jak można utworzyć formularz.
Zacznij od utworzenia konta i kliknięcia przycisku “Utwórz nowy formularz”.
Możesz zacząć od zera lub wybrać jeden z wielu szablonów:
Gdy znajdziesz się w środku, przeciągnij i upuść różne elementy do formularza. Możesz dołączyć tekst, pytania, skale, zdjęcia lub poprosić o odpowiedzi od gościa.
Następnym krokiem jest wybór projektu i kilka prostych ustawień. Po umieszczeniu go w witrynie użytkownicy zobaczą coś takiego:
Możesz przejść przez rzeczywiste przykłady tutaj.
Jako bonus, możesz nawet użyć Typeform do tworzenia quizów, jeśli nie podobały Ci się inne opcje, które dałem ci wcześniej:
4. Spraw, aby Twoje treści były zabawne dzięki ankietom
Ankiety są bardzo związane z quizami.
Zadajesz pytanie, zazwyczaj z kilkoma konkretnymi odpowiedziami,a wyniki są liczone na podstawie danych wejściowych odwiedzających.
Ankiety są świetne, gdy próbujesz dowiedzieć się, na czym zależy Twoim odbiorcom lub myśli na określony temat.
Najbardziej atrakcyjnym narzędziem ankiety, jakie widziałem, jest ankieta ContentTools. Odwiedzający zobaczą prostą ankietę, a po kliknięciu odpowiedzi zobaczą wyniki i przyciski do udostępniania wyników:
Jest to płatne narzędzie, ale możesz zacząć od bezpłatnego okresu próbnego.
Alternatywnie, istnieje wiele innych narzędzi ankiety tam. Dwie z najpopularniejszych opcji (obie działają z WordPress) to PollDaddy i Wedgies.
Prawie wszystkie działają tak samo. Po prostu wpisz swoje pytanie i odpowiedzi, i upuść dowolne elementy, które chcesz umieścić na miejscu:
Po wykonaniu tej czynności wystarczy skopiować i wkleić kod HTML na swoją stronę lub użyć shortcode, który daje Wtyczka WordPress.
Gdy odwiedzający kliknie odpowiedź, zobaczy wyniki i przyciski udostępniania zgodnie z oczekiwaniami.
Istnieje wiele opcji tworzenia ankiet-to jest prosta część. Trudniejsze jest ich efektywne wykorzystanie.
Nie twórz sondaży tylko dla zaangażowania. Stwórz je, abyś mógł poznać swoich odbiorców.
Na przykład mogę utworzyć ankietę dla tego postu, która zapyta Cię, jakiego rodzaju interaktywnych treści najprawdopodobniej używasz na swojej stronie. Opierając się na Twoich najpopularniejszych odpowiedziach, mogłem tworzyć dalsze treści. Gdyby 77% wybrało quizy, stworzyłbym przewodnik krok po kroku do tworzenia quizów. Ewentualnie mógłbym napisać dogłębny post o psychologii stojącej za quizami i zaangażowaniem.
Możesz również użyć odpowiedzi, aby zarabiać na swojej stronie. Gdy dowiesz się, które tematy najbardziej interesują Twoich odbiorców, możesz tworzyć produkty wokół tych tematów.
5. Co jest lepsze: długa czy krótka treść?
Jeśli kiedykolwiek byłeś w Quick Sprout wcześniej, zauważyłbyś, że lubię długie treść.
Pisanie dłuższej treści pomaga uzyskać dodatkowy ruch w wyszukiwaniu, ale co ważniejsze, pozwala mi szczegółowo omówić konkretny temat i podać wiele przykładów.
Dla mnie to działa, ale nie dla wszystkich. W rzeczywistości dwa najważniejsze powody, dla których ludzie nie czytają treści, są związane z tym, że treści są zbyt długie:
Nawet niektórzy z moich czytelników narzekają, że moje posty są czasami zbyt długie.
Jeśli chcesz dać czytelnikom większą kontrolę nad swoimi treściami, możesz użyć hipotekst. Zasadniczo tworzysz linki w treści, ale zamiast otwierać nowe okno lub kartę, otwierają one ukrytą sekcję w treści.
Hypotext pozwala ukryć dodatkowe informacje, które może chcieć tylko część czytelników.
Gdy tekst jest skompresowany lub ukryty, na stronie będzie widoczny tylko kluczowy tekst.
Oto, co się dzieje, gdy ktoś kliknie link hipotekst:
Sekcja rozszerza się tuż pod akapitem klikniętego linku z całą ukrytą zawartością. Możesz się ukryć:
- szczegółowe wyjaśnienia
- więcej przykładów
- więcej badań
- zdjęcia
Innym bonusem, oprócz dawania czytelnikom większej kontroli, jest to, że angażuje ich również. Sami decydują, czy chcą dowiedzieć się więcej, Czy zgłębić treść.
Jeśli chcesz wypróbować hypotext, zacznij od zainstalowania tej wtyczki do WordPressa.
Następnie, pisząc swój artykuł, zawiń tekst, który chcesz służyć jako link za pomocą skrótów np.,:
[hypotext target= “your-target-id”] Twój tekst linku [/hypotext]Następnie zawiń inny skrót wokół tekstu, który chcesz ukryć:
[hypotext id = “your-target-id”] ukryty tekst [/hypotext]Upewnij się, że nazwa docelowa i nazwa id są takie same, w przeciwnym razie nie będzie działać.
6. Przenieś infografiki na zupełnie nowy poziom
Innym rodzajem treści, które uwielbiam, są infografiki. Nadal mogą być używane do odwiedzenia Twojej witryny przez odwiedzających 60,000 rocznie.
Nie tylko ja je lubię. Nieco poniżej 80% marketerów używa i udostępnia infografiki czasami lub często.
Infografiki są świetne, ale są z nimi dwa drobne problemy. Po pierwsze, nasycili sieć. Nawet wysokiej jakości infografiki nie dają wyników, do których przywykły. Po drugie, nie angażują się. Infografiki są zazwyczaj odtłuszczane, a niektórzy widzowie mogą je udostępnić lub zostawić komentarz.
Ale co, jeśli można przekształcić infografiki w historię, która wiąże się z interakcją użytkownika?
Oto zrzut ekranu interaktywnej infografiki, która została stworzona przez GOOD and Deeplocal:
Pokazuje liczbę małych przedsiębiorstw w każdym państwie. Po przesunięciu kursora myszy na obraz Stanów Zjednoczonych, różne stany są podświetlone, a ich statystyki ożywają.
Ponadto Strona główna interaktywnej infografiki pozwala wybrać to, co najbardziej Cię interesuje. Pierwsza opcja przeniesie Cię do mapy, ale istnieje kilka innych interaktywnych ekranów, które możesz wybrać.
Ten rodzaj infografiki zmusza ludzi do czytania i odkrywania, a nie skanowania. Nie powinienem używać słowa “siła”, ponieważ większość ludzi uzna to za Zabawne.
Oto dziewięć takich infografik, jeśli chcesz więcej przykładów.
Haczyk polega na tym, że interaktywne infografiki nie są łatwe do wykonania, co jest jednym z powodów, dla których nie będą wkrótce rozpowszechnione.
Nie ma łatwego narzędzia, które pozwoli Ci je wykonać (chociaż gdybyś mógł zrobić dobry, mógłbyś zrobić zabijanie).
Ty can twórz je samodzielnie za pomocą oprogramowania Adobe Edge Animate, ale to znacznie wykracza poza moje umiejętności projektowe.
Jeśli jesteś zainteresowany stworzeniem, proponuję zamieszczenie pracy na Dribbble lub platformie freelance, takiej jak Upwork (dawniej Odesk).
7. Wybierz własną przygodę z filmami
Marketing wideo staje się coraz bardziej popularny.
Ludzie kochają filmy, bo to jak oglądanie telewizji.
Problem, jak widzieliśmy, polega na tym, że bierni widzowie nie podejmują wystarczających działań.
Jeśli korzystasz z reklam wideo lub włączasz filmy do swoich treści, możesz pomyśleć o uczynieniu ich interaktywnymi, aby poprawić zaangażowanie.
Większość z nas zna książki “Wybierz własną przygodę”, które czytaliśmy jako dzieci—były zabawne. Miałeś do wyboru dwie strony na końcu każdej strony, aby dostosować swoją historię według własnego uznania.
Podobnie, możesz pozwolić widzom wybrać własną przygodę.
W teledysku Philipsa (the shaving company) jest krótkie wprowadzenie faceta, który miał szaloną noc, która, jak mówi, “zaczęła się od golenia.”Możesz wybrać styl jego zarost na początku nocy i zobaczyć inny film w zależności od wyboru.
W przypadku filmu o produkcie możesz pozwolić widzom wybrać aspekt produktu, na którym im zależy (funkcje, produkcja, tło firmy itp.).
Jeśli masz edytor wideo (prawdziwy człowiek), prawdopodobnie już wie, jak stworzyć taki film. Dla zwykłych marketerów nie jest to do końca łatwe. Musisz użyć narzędzia takiego jak Vidzor lub Rapt Media, aby utworzyć filmy, takie jak powyższy przykład.
Jedną z prostych opcji jest po prostu użycie adnotacji YouTube. Możesz ich użyć,aby umożliwić widzom przechodzenie do innych filmów. Oczywiście nie będzie to tak fantazyjne, jak profesjonalna opcja, ale jest to dobry sposób na sprawdzenie, czy chcesz zacząć tworzyć interaktywne filmy w przyszłości.
Oto kompletny samouczek na temat tworzenia adnotacji na filmach z YouTube:
Twoi widzowie powinni widzieć klikalne adnotacje wyskakujące na filmie o określonych godzinach:
To zależy od Ciebie, gdzie te adnotacje kierują je do.
Wniosek
Treści interaktywne to ogromny szansa, która wciąż jest w powijakach. Jeśli kiedykolwiek chciałbyś coś odkryć, zanim inni to zaadoptują, to jest to.
Prawdopodobnie zauważyłeś, że nie wszystkie rodzaje interaktywnych treści są łatwe do stworzenia. Nie polecam próbować tworzyć wszystkich typów w tym samym czasie. Wybierz jedną lub dwie, które dobrze pasują do odbiorców i witryny, i skup się na ich doskonaleniu.
To, co powinieneś zobaczyć, po rozpoczęciu tworzenia interaktywnych treści, którymi interesują się Twoi czytelnicy, to znacznie niższy współczynnik odrzuceń, wyższy czas na stronie i znaczny wzrost liczby udostępnień i komentarzy.