Jakiś miesiąc temu przeprowadziłem szalony Test jajeczny, który wykazał, że większość ludzi nie przewijała i nie czytała mojej kopii.
Ze względu na dane postanowiłem przeprowadzić test A/B na stronie głównej. Obecna strona główna ma 1,292 słowa. Pola formularza są znacznie poniżej zakładki, więc czułem, że projekt może zmniejszać mój Współczynnik konwersji.
Utworzyłem nową wersję strony głównej, jak widać poniżej, która zawierała tylko 488 słów z polami formularza wyżej na stronie:
Możesz zgadnąć, który z nich przekształcił się lepiej? Oryginał przerobiony o 7,6% lepiej niż nowa odmiana. I to nie tak po prostu się skończyło. Leady z długiej wersji strony były lepszej jakości, co oznacza, że były bardziej wykwalifikowane niż leady pochodzące z nowej odmiany.
Więc, prawdopodobnie zastanawiasz się, jak to może być… prawo? Cóż, zrobiłem trochę kopania i dowiedziałem się, że w większości przypadków długa Kopia formularza nie tylko zwiększyć konwersje, ale także zwiększa swoje rankingi zbyt.
Spójrzmy na dane:
Content really is king
Serpiq przeanalizował 10 najlepszych wyników wyszukiwania dla ponad 20 000 słów kluczowych i zauważył wzór.
Średnia długość treści dla strony internetowej, która plasuje się w pierwszych wynikach 10 dla dowolnego słowa kluczowego w Google, ma co najmniej słowa 2,000. Im wyżej wejdziesz na stronę ofert Wyszukiwania, tym więcej treści ma każda strona internetowa.
Na podstawie powyższego wykresu można zobaczyć, że pierwszy wynik zwykle ma 2416 słów, a dziesiąty wynik ma 2032 słowa. Pokazuje to, że Google preferuje witryny bogate w treść.
Interesujące jest to, że Google nie woli większej ilości treści, ponieważ uważa, że jest bardziej wartościowa. Preferuje witryny bogate w treści, ponieważ dane pokazują, że ci się podobają, co prowadzi mnie do następnego punktu.
Witryny bogate w treść zyskują więcej linków
Ludzie uważają, że treść jest tak cenna, że są chętni do umieszczania linków do dogłębnych treści, niż są skłonni do umieszczania linków do treści, które są krótkie.
W 2011 SEOmoz przeanalizował treść na swoim blogu, aby sprawdzić, czy istnieje korelacja między liczbą słów a linkami zwrotnymi.
Oto podział liczby postów na blogu, które mają i liczby słów dla każdego z nich:
A oto podział na to, ile linków otrzymał każdy z tych postów na blogu:
Powyższe dane pokazują bezpośrednią korelację między długością treści a liczbą osób, które ją powiązały. Jak już wiesz, im więcej linków ma Strona internetowa, tym wyższa będzie zazwyczaj pozycja w wyszukiwarkach… dlatego Przeciętna strona, która plasuje się na pierwszej stronie Google, ma ponad 2000 słów treści.
Portal społecznościowy preferuje strony bogate w treść
Wziąłem 327 postów na blogu, które napisałem na Quick Sprout i rozbiłem je na dwa wiadra. Pierwsze wiadro zawierało posty na blogu, które były mniejsze niż słowa 1,500, a drugie zawierało posty, które były większe niż słowa 1,500. Następnie przeanalizowałem, ile tweetów i Facebooka lubi każdy post.
Posty, które były poniżej słów 1,500, średnio otrzymały tweety 174.6 i Polubienia 59.3 na Facebooku. Posty, które były ponad 1,500 słowa, średnio otrzymał 293.5 tweets i 72.7 Facebook lubi.
Co następuje, jeśli post jest większy niż słowa 1,500, średnio otrzymuje 68.1% więcej tweetów i 22.6% więcej polubień na Facebooku niż post, który jest poniżej słów 1,500. Jeśli weźmiesz pod uwagę, że wyszukiwarki biorą pod uwagę sygnały społecznościowe podczas rankingu witryn, wzmacnia to, dlaczego strony internetowe o dłuższej treści plasują się wyżej.
Stajesz się lepszym poszukiwaczem
Na podstawie danych opublikowanych przez Hitwise, zaczynasz używać dłuższych zapytań podczas wyszukiwania. Liczba zapytań 8-wyrazowych wzrosła o 34 000%.
- 1-słowo wyszukiwania = 20.29% (poprzednio było 19.02%)
- 2-słowne wyszukiwania = 23.65% (poprzednio było 32.58%)
- 3-wyrazowe wyszukiwania = 21.92% (poprzednio było 25.61%)
- 4-wyrazowe wyszukiwania = 14,89% (poprzednio było 12,83%)
- 5-słowne wyszukiwania = 8.68% (poprzednio było 5.64%)
- 6-słowne wyszukiwania = 4,65% (poprzednio było 2,32%)
- 7-słowne wyszukiwania = 2,49% (poprzednio było 0,98%)
- 8-wyrazowe wyszukiwania = 3,43% (nikt nie dokonał 8-wyrazowych wyszukiwań w 2004 roku!)
Ogólny trend polega na tym, że odsetek osób poszukujących fraz 2-lub 3-wyrazowych maleje, a odsetek osób poszukujących fraz 4 -, 5-lub nawet 8-wyrazowych wzrasta.
Jeśli chcesz wykorzystać to, rozważ zwiększenie ilości treści w swojej witrynie, ponieważ im więcej słów masz na każdej stronie, tym bardziej prawdopodobne jest, że ocenisz słowa kluczowe o długim ogonie.
Wiem, że te słowa kluczowe o długim ogonie nie są zbyt często wyszukiwane, ale kiedy połączysz je wszystkie i porównasz je z terminami head, w długim ogonie jest znacznie więcej ruchu. Na przykład w przypadku Quick Sprout 71.28% ruchu wyszukiwania pochodzi od słów kluczowych o długim ogonie. Piękną częścią tych słów kluczowych jest to, że są one mniej konkurencyjne, co oznacza, że łatwiej jest im pozycjonować i konwertują lepiej niż terminy head. Na Quick Sprout słowa kluczowe long-tail konwertują 121,92% lepiej niż słowa head.
Dłuższa Kopia formularza konwertuje lepiej niż krótka Kopia
Jak widzieliście powyżej, strona konwertowana lepiej, gdy było więcej treści, nawet wtedy, gdy pola formularza były znacznie poniżej zakładki.
Inni również tego doświadczyli. Eksperymenty marketingowe przeprowadziły trzy testy, aby sprawdzić, czy długa lub krótka kopia jest lepiej przekonwertowana. Napędzali ruch Google AdWords do obu kopii i widzieli, że w każdym przypadku długa Kopia przekonwertowała się lepiej.
W pierwszym teście długa Kopia przerobiła się lepiej o 40,54%. W drugim teście różnica była znacznie większa. Krótka Kopia miała ujemny zwrot z inwestycji w wysokości 66%, a długa miała dodatni zwrot z inwestycji w wysokości 50%. W ostatnim teście długa Kopia przerobiła się lepiej o 45,45%.
Wniosek
Mam nadzieję, że ten post przekonuje cię, że musisz zacząć pisać dłuższą kopię. Niezależnie od tego, czy są to strony sprzedaży, posty na blogu, czy cokolwiek innego, jeśli chcesz mieć większy ruch i wyższe konwersje, powinieneś rozważyć długą kopię formularza.
Zanim jednak zaczniesz pisać długą kopię formularza, musisz wiedzieć kilka rzeczy:
- Nie możesz pisać gównianych treści – nie możesz podkręcić 1000 stron internetowych z 2000 słowami i oczekiwać, że Twoje rankingi lub konwersje pójdą w górę. Musisz napisać naprawdę świetną treść. Dobra treść otrzymuje tweety, linki, konwersje i wyższe rankingi.
- Kopiowanie nie zawsze zwiększa konwersje – w przypadku niektórych produktów internetowych lub stron internetowych krótsza Kopia może być lepiej konwertowana. Musisz tylko wszystko przetestować. Powód, dla którego działa dobrze na Crazy Egg lub NeilPatel.com to dlatego, że najpierw zbadaliśmy potencjalnych klientów i odkryliśmy wszystkie zastrzeżenia, które mieli do usług. Następnie napisaliśmy kopię, która odpowiadała na każdy sprzeciw. Ponadto rzuciliśmy mnóstwo ruchu Google AdWords na strony docelowe z różnymi wariantami nagłówków i przyciskami wezwania do działania, aby dowiedzieć się, jaka Kopia spodobała się naszym klientom.
- Media społecznościowe pomagają – powodem, dla którego copy radzi sobie dobrze na blogach takich jak Quick Sprout i SEOmoz, jest to, że mamy silne konta w mediach społecznościowych z wieloma obserwatorami. Oczywiście, długa Kopia może zrobić lepiej, ale ogólnie rzecz biorąc, prawie wszystkie nasze treści robią dobrze, ponieważ zbudowaliśmy naszą obecność społeczną. Pisanie długich treści nie zapewni Ci mnóstwa tweetów i polubień, jeśli nie zbudowałeś najpierw kont w mediach społecznościowych.
- Don ‘ t ramble – Słyszałem kiedyś, jak Om Malik powiedział: “Jeśli możesz napisać post na blogu w 1000 słowach, możesz napisać go w 500 słowach. A jeśli możesz napisać post w słowach 500, możesz napisać go w słowach 250.”Chodzi o to, że Om chciał powiedzieć, że nie powinieneś błądzić: po prostu przejdź do rzeczy. Jeśli Twoja treść jest naturalnie długa, świetnie! Jeśli tak nie jest, nie nadmuchuj go, aby zwiększyć liczbę słów.
Czy zauważyłeś jakieś inne interesujące trendy, jeśli chodzi o długą i krótką debatę o kopiowaniu?