Według Megan Garber, przychody New York Timesa rosną … i to nie z powodu silnego SEO, ale raczej silna marka, którą zbudowali.
To sprawia, że jest to silniejszy biznes na dłuższą metę. To sprawia, że zastanawiamy się nad własnymi strategiami SEO…zwłaszcza w obliczu ostatnich aktualizacji, takich jak Panda oraz Pingwin.
Na przykład firmy takie jak About.com mieć dobre SEO będzie dla nich, ale nie tak wielki budowanie marki. W żadnym wypadku nie próbuję wyrzucić SEO przez okno. To tylko przypomnienie, że silna strategia online obejmuje zarówno silne budowanie marki, jak i doskonałe techniki SEO.
Jak więc zbudować tę zabójczą markę, która zwiększy przychody? Pokażę Ci..
Czy w ogóle wiesz, jaka jest Twoja marka?
Jeśli jesteś jak wielu ludzi i firm, nie całkiem dostać branding…i nie do końca wiesz, od czego zacząć. Tak więc, ustawmy fundament bardzo szybko z tym krótkim przewodnikiem:
- Zacznij od ” Dlaczego?” – Dlaczego istniejesz? Co chcesz osiągnąć? Twoja odpowiedź nie powinna brzmieć ” aby zrobić najlepszy produkt.”Nikt tak naprawdę nie chce tego robić. Zamiast tego zdefiniuj swoją markę według zalet, na których Ci zależy. Pomyśl o tym, co kochasz … co problemy, które możesz naprawić. Dlatego istniejesz. Twoje produkty są tylko środkiem do tego celu.
- Stwórz własny rynek – Jeśli okaże się, że rynek jest zatłoczony…to zdefiniuj go na nowo. Znajdź miejsce na rynku, które nie zostanie obsłużone. Więc podawaj. oraz zdominuj go.
- Stwórz niesamowite wrażenia klientów – Twoja firma żyje lub umiera wraz z tym, jak klienci doświadczają Twojego produktu. Jeśli będzie do bani, to odejdą. Zawsze zacznij od klientów i daj im to, czego chcą.
- Stay edgy – Możesz być firmą, która odniosła sukces, a nawet zbudowała całkiem renomowaną markę, ale nie bądź z tego zadowolony! Wstrząsnąć rzeczy, aby upewnić się, że ludzie nadal zwracają na ciebie uwagę i że nie są coraz przestarzałe.
Teraz, gdy masz już podstawy dla swojej marki, skupmy się na konkretnych strategiach.
Opracuj strategię pisania gości
Ogólnie rzecz biorąc, content marketing to świetny sposób na budowanie marki, a publikowanie gości to taktyka content marketingu, której chcesz użyć. Zapytaj jakąkolwiek gwiazdę online, jak osiągnęli sukces, a prawdopodobnie powiedzą ci, że zbudowali swoją markę, publikując gości.
Brian Clark to zrobił. Chris Brogan to zrobił. Ja to zrobię.
Publikowanie Gości jest bezpośrednią linią do bycia zauważonym. Jak więc piszesz tego bloga dla gości? Niezależnie od tego, czy jest to twoja pierwsza, czy setna, musisz zacząć od strategii:
- Powolne i metodyczne – Oznacza to, że będziesz publikować dwa lub trzy posty gości miesięcznie…jeśli nawet to. Pomoże Ci to ułatwić sobie rolę publikowania gości. Ta metoda pozwoli Ci również skupić się na blogach, dla których trochę trudniej jest pisać koncerty. Wyobraź sobie, jeden post na dużym blogu, takim jak Lifehacker, i możesz uzyskać poważny ruch i subskrybentów.
- Szybcy i wściekli – Inną metodą jest napisanie jak największej liczby postów na blogu. Danny Iny zrobił naukę z tego podejścia, tworząc posty gości 11 w ciągu 6 dni. Czasami więcej. Jeśli zdecydujesz się skorzystać z tej metody, będziesz musiał po prostu zaakceptować każdy występ gościa w dowolnym miejscu, tak jak zrobił to najsilniejszy Bibliotekarz na świecie, gdy napisał 42 posty na blogu w okresie 7 tygodni. Najlepszym sposobem promowania tego podejścia jest ogłoszenie go na swoim blogu lub po prostu wysłanie e-maila do jak największej liczby blogów.
Oczywiście, podejście, które wybierzesz, określi jakość oraz ilość twoich postów.
Znajdź idealnego bloga do pisania
Po podjęciu decyzji o strategii następnym krokiem jest znalezienie możliwości blogowania gości. Pamiętaj, że podczas wykonywania tych wyszukiwań szukasz blogów pasujących do twojej branży. Używaj słów kluczowych, próbując następujących technik:
- Google – Najprostszą rzeczą do zrobienia jest, aby przejść na Google i rozpocząć wyszukiwanie. Wpisz frazy takie jak te poniżej. Przy każdej frazie upewnij się, że dołączasz swoje słowo kluczowe. Na przykład “posty gości projektanta stron internetowych” lub “gamification guest posting submissions.”
- “Guest post”
- “Guest post by”
- “Submit a guest post”
- “Guest posting submission”
- Zapytaj blogerów gości – Jeśli widzisz blogera, który zawsze wydaje się blogować gościnnie, skontaktuj się z nim i zapytaj blogera, czy może dać ci jakieś sugestie.
- Konkurent backlinks – Uruchom analizę linków zwrotnych konkurenta, aby zobaczyć, które linki prowadzą do ich witryny i która z tych witryn ma post gościa, który napisał.
- Social search – Użyj narzędzia wyszukiwania społecznościowego, takiego jak Twitter search i wprowadź słowo kluczowe “post gościa”, aby zobaczyć, które osoby na kanałach społecznościowych udostępniają linki do swoich postów gości. Gdy znajdziesz linki, podążaj za nimi.
- MyBlogGuest – Opublikuj swoją prośbę, aby pisać posty gości na MyBlogGuest, internetowej społeczności blogerów, którzy dzielą się informacjami na temat blogowania gości.
Gdy masz listę blogów, na których chcesz gościć post, następnym krokiem jest skontaktowanie się z nimi.
Budowanie profesjonalnych relacji z docelowym blogerem
Oczywiście możesz wysłać e-mail do blogera i powiedzieć mu, że chcesz dla niego blogować. Ale to jakby zimne powołanie.…co nie działa zbyt dobrze.
Są na to lepsze sposoby.
Media społecznościowe ułatwiają nawiązanie relacji z blogerami z listy A. Możesz śledzić je na Twitterze lub Facebooku, a nawet komentować na ich blogu. To są świetne miejsca, aby zacząć!
Jeśli korzystasz z Twittera i udostępniasz jego zawartość, upewnij się, że udostępnisz swój uchwyt na Twitterze, aby mogli zobaczyć, co robisz…
Następnie poświęć trochę czasu na pozostawienie wysokiej jakości komentarzy do postów.
Innym sposobem na zdobycie tych facetów jest połączenie się z blogerem, który pisał dla tego bloga w przeszłości. Podoba mi się to podejście, ponieważ jeśli możesz uzyskać rekomendację od tego blogera, najprawdopodobniej zostaniesz zaakceptowany.
Myślę, że spotkanie z blogerami na konferencjach jest również ważnym sposobem na rozszerzenie Twoich kontaktów. Nie ma to jak spotkać się z nimi osobiście! Kup im drinka lub kolację i zrób na nich dobre wrażenie. Zadaj im pytania, a następnie wymień e-maile przed wyjazdem.
Gdy już będziesz miał połączenie z blogerem, zajmij się tym. Napisz do niej i powiedz, że chciałbyś jej pomóc w każdy możliwy sposób. Zaproponuj małe zobowiązanie, aby pomóc jej odpowiedzieć na komentarze (jak ty, oczywiście) w celu ułatwienia tego obciążenia pracą blogera.
Lub możesz zaoferować napisanie dla nich bezpłatnego raportu. Możesz również znaleźć pewną lukę w treści na swojej stronie internetowej i zaoferować napisanie postu, który ją wypełni.
Dlaczego ważne jest, aby połączyć się z blogerem A-list? To wszystko jest częścią budowania marki online. Najwyższej klasy bloger może naprawdę pomóc ci dostać się do wielkich lig w połowie czasu, który spędziłbyś próbując zrobić to sam. Poza tym ta osoba jest w stanie smarować slajd sukcesu.
I naprawdę musisz dbać o tych ludzi.…jak oni się tobą zaopiekują!
Napisz do grupy docelowej
Po nawiązaniu połączenia z niektórymi blogami, dla których chcesz pisać i zaakceptowaniu prośby o napisanie dla nich, teraz musisz dowiedzieć się, co napisać.
Na szczęście istnieje niezawodny plan, którego możesz użyć do tworzenia treści, którym ludzie nie mogą się oprzeć.
- Przeczytaj mnóstwo popularnych postów na blogu – Jeśli chcesz napisać post dla gościa na dużym blogu, takim jak Copyblogger, Przeczytaj wszystkie popularne artykuły. Niektóre blogi mają widżet, który pokazuje popularne posty na podstawie tygodni, a nawet miesięcy użytkowania.
- Przeczytaj posty gości – Następnie znajdź wszystkie posty gości. Możesz je zeskanować … ale to, co naprawdę chcę, to śledzić tego gościnnego blogera. Powiedz mu, że wykonał świetną robotę, a następnie zapytaj go, czy może dać ci jakieś wskazówki dotyczące pisania na tym blogu.
- Przeczytaj komentarze – Przeczytaj je szczególnie na popularnych postach. Co ludzie mówią? Czy oferują sposoby, aby post na blogu mógł zostać ulepszony? Co mówi bloger hosta? Co czytelnicy lubią, a czego nie? To świetna nauka.
- Utwórz arkusz kalkulacyjny dla tego bloga – Po zebraniu wszystkich informacji, umieść je w arkuszu kalkulacyjnym. Utwórz kolumnę dla popularnych nagłówków postów, nagłówków postów gości i specjalnych komentarzy.
To może wydawać się dużo pracy, aby napisać post na blogu, ale nie worry…it na dłuższą metę naprawdę się opłaci. Obiecuję!
Jeśli po tych wszystkich badaniach nadal nie masz dobrego pomysłu na to, co powinieneś napisać, oto dwie dodatkowe wskazówki, które pomogą Ci w badaniach:
- Blogi konkurentów – Zapoluj i odwiedź kilka blogów, które są uważane za konkurencję z blogerem, dla którego chcesz napisać post gościa. Powtórz powyższy proces … Przeczytaj wszystkie popularne posty, posty gości i tyle komentarzy, ile możesz. A skoro już o tym mowa…może sprawdzisz, czy też możesz pisać na tego bloga?
- Użyj popularnych narzędzi tematycznych – Możesz również znaleźć świetne pomysły, wyszukując słowa kluczowe, korzystając z narzędzi takich jak Google Trends, Tweetmeme i Google News.
Generuj fajne pomysły na blogu za pomocą tego narzędzia
Ponieważ istnieje tak duża konkurencja, jeśli chodzi o pisanie postu dla gości, Gorąco polecam skorzystanie z tego narzędzia Google Doc Daniel Butler o nazwie Content Strategy Generator Tool, aby dać ci naprawdę niesamowitą przewagę nad innymi pisarzami.
Narzędzie jest dość proste…wystarczy wrzucić słowo kluczowe do komórki B3:
I niech się załaduje. Kiedy w końcu się załaduje, pojawi się kilka całkiem słodkich danych.
Otrzymasz pomysły na posty z takich miejsc jak Bing News, Digg, Reddit, YouTube, Topsy,Tiwttorati, Yahoo! Odpowiedzi itp.
Możesz znaleźć jeszcze więcej pomysłów, jeśli klikniesz na arkusz ” źródło i miejsce :
To doprowadzi Cię do czegoś całkiem fajnego:
Dostaniesz kilka pomysłów, w których możesz gościć posta! W rzeczywistości otrzymasz listę blogerów 50 i redaktorów pubów 50:
To narzędzie jest naprawdę łatwe w użyciu i zapewnia mnóstwo ideas…so spróbuj i daj mi znać, co o tym myślisz.
Opanuj komponenty wysokiej jakości postu dla gości
Teraz, gdy masz mnóstwo potencjalnych pomysłów, następnym krokiem jest napisanie artykułu. Czy chcesz poznać sekret tworzenia solidnego postu na blogu dla gości? Oto kilka wskazówek:
- Proste – Pisz do publiczności, jakby to była klasa piątoklasistów. Nie, to nie znaczy, że mówisz do nich z góry.…to po prostu oznacza, że unikasz żargonu, którego mogą nie zrozumieć. Chcesz również używać krótkich zdań i krótkich akapitów. White space jest twoim przyjacielem, jeśli chodzi o tworzenie treści online. Ludzie nie powinni czuć, że Twoje treści są złożone, ale powinni czuć, że jest to łatwe read…no ważne temat.
- Rozmowa – Nie zapominaj, że blogowanie to media społecznościowe. A o co chodzi w mediach społecznościowych? Chodzi o społeczność (dla kogo piszesz) i o rozmowę (jak piszesz). Aby twój artykuł był konwersacyjny, musisz zadawać pytania i używać “Ty “o wiele częściej niż” my “lub” nas “lub” oni.”Fragmenty są również w porządku, jeśli chodzi o rozmowę. Jak ten. Great świetny sposób, aby dowiedzieć się, jak to zrobić, to nagrać rozmowę między tobą a przyjacielem…and then listen to it.
- Instruct – Jednym z najlepszych sposobów napisania postu gościa zabójcy jest napisanie artykułu krok po kroku na temat, który jest interesujący dla publiczności. Artykuły z instrukcjami są łatwe do napisania, ponieważ wszystko, co musisz zrobić, to zapisać wszystkie kroki. Następnie wróć i dodaj zrzuty ekranu. Edycja…i gotowe..
- Linki – Zanim wyślesz ten post gościa do blogera, upewnij się, że zrobiłeś swoje badania i poparłeś te badania dużą ilością linków…zwłaszcza linki wewnętrzne. Jeśli chcesz naprawdę zaimponować blogerowi, stwórz post jak Ali Luke zrobił z jej Copywriting Essentials od A-Z.
Jeśli chcesz uzyskać więcej pomocy w pisaniu zabójczych postów gości, sprawdź przewodnik marketera po blogowaniu gości i Przewodnik Neila Patela po blogowaniu (innymi słowy, mój przewodnik po blogowaniu).
Gość post bo masz coś do powiedzenia … nie tylko dla linków
Jedną z Pokus stojących za pisaniem postów gości jest uzyskanie linków i ruchu z powrotem do twojej witryny. Jeśli to Ty, musisz zacząć od nowa i upewnić się, że robisz to, ponieważ faktycznie masz coś do przyczynienia się do sieci.
Nie zrozum mnie źle…chcesz linki. Ale powinniście też mieć coś bardzo cennego do powiedzenia.
Dlatego kazałem ci przeprowadzić kilka badań w poprzednim kroku. To niemożliwe, aby zrobić wszystkie te badania i nie mieć czegoś cennego, aby podzielić się z publicznością czytającą blogi.
Pamiętaj, że Google zachęca cię do pisania wartościowych treści w Internecie, a to obejmuje to, co piszesz na blogu gościa.
Promuj swój post gości
Tylko dlatego, że wysłałeś wiadomość e-mail i widziałeś, jak działa, nie oznacza to, że możesz teraz usiąść i czekać na nadejście powodzi ruchu.
Musisz promować swój post gościa.
Budowanie marki, a do tego jeszcze za chwilę, oznacza pracę w kanałach społecznościowych, takich jak Facebook, Twitter i LinkedIn.
Zbuduj markę na swoich profilach w mediach społecznościowych
Uwielbiam, gdy spotykam osobę lub firmę, która rozumie, na czym polega konsekwencja w brandingu. Zobaczysz ten sam obraz, niezależnie od tego, czy jesteś na ich Twitterze, LinkedIn, stronie internetowej, Facebooku czy Pintereście.
Oto trzy marki, które są spójne w kanałach społecznościowych:
- Red Bull – Mają to samo logo, kolory i skupienie na tych mediach. A styl życia, który promują-Sporty ekstremalne – to przesłanie, które znajdziesz na każdym kanale mediów społecznościowych.
- Samochody Dostawcze – To, co naprawdę lubię w vanach, to to, że wyglądają jak firma z listy Fortune 500, ale zachowują się jak sklep z mamą i tatą. Ich marka jest spójna w mediach społecznościowych. Niezależnie od tego, czy jest to ich konto na Tumblrze, czy na Twitterze, język i obrazy są odpowiednie dla osób, które miłość na łyżwy. Kiedy przechodzisz z ich strony internetowej na ich Twitter lub na konto Tumblr, otrzymujesz tę samą markę.
- Comcast – Comcast był jedną z pierwszych firm, które używały swojego konta na Twitterze do obsługi problemów z obsługą klienta z @ComcastCares. Prowadził go niejaki Bill Gerth. Konto na Twitterze było tak udane, że wprowadzili jeszcze więcej kont na Twitterze i zrobili to samo na Facebooku.
Skąd więc wiesz, czy Twoja marka jest spójna w różnych kanałach mediów społecznościowych? Wykonaj ten mały test:
- Obudź się rano i wskocz na swoje konto na Twitterze. Sprawdź profil i co udostępniasz w strumieniu.
- Następnie przejdź na swoją stronę fanowską na Facebooku. Czujesz to samo? Czy zdjęcie jest w ogóle takie samo? A co z biografią? Te powinny pasować.
- Teraz sprawdź swój blog. Co widzisz?
Przejrzyj wszystkie kanały mediów społecznościowych, na których masz profil. To małe ćwiczenie powinno dać Ci szybki obraz tego, jak spójny jest twój branding na Twoich platformach.
Popraw jakość swojego zaangażowania w mediach społecznościowych
Większość ludzi wie, że media społecznościowe są nie jednokierunkowe narzędzie reklamowe. Niestety nie każda marka tak się zachowuje.
Nawet wielkie marki się mylą nie angażując się we właściwy sposób ze swoimi klientami.
Na przykład ostatnie badanie przyjrzało się tysiącom wzmianek na Twitterze o dużych markach:
Okazało się, że te duże marki nie były zbyt dobre nawet w reagowaniu na skargi, które były udostępniane na Twitterze. W rzeczywistości tylko około 13% tych skarg ma dużą markę Do odpowiedzi.
13%. Malutki.
Ale to nie wszystko. Ci, którzy odpowiedzieli, czasami zajmowali ponad 50 godzin, aby to zrobić!
Co więcej, niektóre marki przestały odpowiadać na tweety w weekend, co jest ogromną straconą szansą, ponieważ tylko 9% tych tweetów to skargi. Większość tych tweetów pochodzi od klientów, którzy zadają pytania. Chcą, żeby brand był zaangażowany, ale brand rzuca piłkę.
Nie rób tego. 10 godzin oczekiwania na odpowiedź na tweeta to słaba strategia w mediach społecznościowych…oraz to spowoduje, że przegapisz kilka naprawdę dobrych okazji.
Jak więc poprawić jakość zaangażowania w mediach społecznościowych?
- Zrozum, że media społecznościowe to nie billboard – Nie budujesz swojej marki, tynkując co godzinę wiadomości reklamowe na Facebooku … zamiast tego spójrz na potrzeby swoich obserwujących. Zapytaj ich, czego chcą … i więc daj im to..
- Zrozumieć, czego chce klient – Jeśli chodzi o media społecznościowe, wszystko, czego klient naprawdę chce od ciebie, to odpowiedź. Ta jedna mała odpowiedź może pomóc w budowaniu pozytywnej marki. Skontaktuj się z nami, gdy ktoś udostępni Twoje treści, zada ci Pytanie lub wyśle Ci wiadomość.
- Natychmiast odpowiadaj na pytania – Jeśli ktoś zadaje ci pytanie, konieczne jest, abyś nie tracił czasu i nie pozwalał, aby zainteresowanie tej osoby zmarzło. Odpowiedz na jej pytanie tak szybko, jak to możliwe, a to zbuduje Twoją markę w pozytywny sposób!
- Wzmianki o marce Monitor – W zależności od tego, jak duży lub popularny jesteś, powinieneś wyszukiwać swoją markę na Twitterze co najmniej dwa razy dziennie. Możesz też użyć narzędzia takiego jak HootSuite: zbuduj kolumnę dla wzmianek o marce, a następnie od razu na nie odpowiadaj! To może oznaczać, że będziesz musiał zatrudnić kogoś, kto zrobi to za ciebie. Warto.
- Monitoruj rozmowy ze słowami kluczowymi – Śledź hashtagi, aby zobaczyć, o czym mówią ludzie w Twojej branży…następnie wskakuj, gdy tylko masz szansę. Jest to świetny sposób, aby poznać nowych ludzi i pokazać swoją markę.
- Udostępniaj świetne treści – Wreszcie, gdy udostępniasz istotne i użyteczne treści z wielu różnych źródeł, łatwo zaczniesz zdobywać obserwujących lub subskrybentów, a Twoja marka będzie rosła.
Wniosek
Branding jest ogromną częścią marketingu online. W rzeczywistości, to naprawdę powinno uzyskać większy nacisk niż SEO robi, jeśli chodzi o strategię. Możesz mieć świetne SEO, ale jeśli masz słabą markę, wszystko, co zrobisz, to zmarnujesz te tropy, które otrzymujesz z wyszukiwania.
Zamiast tego skup się na budowaniu solidnej marki, którą ludzie kochają i na której im zależy. Wtedy każdy wysiłek włożony w SEO zmaksymalizuje się, ponieważ ludzie znajdą cię w wyszukiwarce będą pod wrażeniem.
Jakie są inne sposoby, które mogą pomóc ci zbudować markę w Internecie?