Już od jakiegoś czasu mówimy ci, że staromodny” czarny kapelusz ” SEO nie działa.
Ewolucja SEO oznacza, że wypychanie słów kluczowych, kupowanie linków, obracanie treści i inne podejrzane praktyki po prostu nie opłacają się tak, jak kiedyś.
Ale Marie Haynes napisał wspaniały kawałek na SEOMoz o tym, jak zły rodzaj SEO nie jest po prostu bezużyteczny … jest aktywnie niebezpieczny.
Wystarczająco niebezpieczne, by zniszczyć małą firmę, a może nawet nie tak małą.
Przeczytaj artykuł tutaj, a potem wróć.
Centralnym punktem Marie jest to, że pewien styl” taniego i szybkiego ” SEO-styl, który w rzeczywistości często wybierały małe firmy – stał się aktywnie niebezpieczny.
W ubiegłym roku Google wprowadziło potężne aktualizacje, które zniszczyły rankingi dla ogromnej liczby małych firm. Te aktualizacje nazywają się Penguin i Panda-i zostały specjalnie zaprojektowane, aby zabić rankingi witryn, które poszły “tanio i szybko.”
Dlaczego SEO w ogóle to robiło?
Zadziałało. Zakup ogromnej liczby podejrzanych linków zadziałał. Dodawanie setek lub tysięcy stron cienkich, kulawych treści działało, jeśli miało odpowiednią strukturę słów kluczowych. Zgłoszenia do katalogu. Automatyczne zakładki w mediach społecznościowych. Spamowanie komentarzy na blogu. (Mam szczególną nienawiść do ostatniego, jak można sobie wyobrazić.)
Ale jest problem. Niektóre z tych technik nie są odwracalne.
W szczególności kupowanie kilku nienaturalnych linków do twojej witryny nie jest po prostu bezużyteczne … jest teraz aktywnie szkodliwe. I spróbuj ściągnąć 1000 płatnych linków z obraźliwych stron. Łatwiej je kupić,niż zabrać.
Nadszedł czas, aby mały biznes dorastał
Właściciele małych firm nigdy nie chcieli stać się ekspertami w wyszukiwarkach. Większość z nas nie. SEO wygląda na skomplikowane, zmienia się cały czas, a z zewnątrz wydaje się trochę jak rakieta.
Ale jeśli chcemy ruchu z wyszukiwarek, musimy dorosnąć i zmierzyć się z nową rzeczywistością wyszukiwania-nie “po prostu zaufaj nam, a zbudujemy ci 500 linków zwrotnych miesięcznie”, które firmy otrzymują od niektórych SEO.
Przede wszystkim Twoja witryna musi spełniać potrzeby czytelników i klientów.
Wiesz, że kiedy 52 razy “wpychasz” wyszukiwane słowa kluczowe do jednostronicowego artykułu, nie jest to dobre dla Twoich klientów.
Wiesz, że umieszczenie 1000 stron gówna na twojej stronie nie jest dobre dla Twoich klientów.
Wiesz ,że” wirowanie ” treści z Czyjegoś bloga nie jest dobre dla klientów.
A teraz Google też to wie. Więc Przestań grać w głupie gierki. Kody i skróty nie będą działać, a z czasem zaszkodzą Twojej firmie … prawdopodobnie śmiertelnie.
Co powinien zrobić właściciel firmy?
Po pierwsze: wierzę w praktykę SEO. Dobre firmy są niesamowicie dobre w tym, co robią i mogą uzyskać doskonałe wyniki.
Ale musisz być prawdziwy. Ten rodzaj SEO jest drogi. Jeśli Twoja firma ma wystarczające przychody, aby uzasadnić koszty, wysokiej jakości SEO jest doskonałą inwestycją. Najlepsze firmy pozycjonują Cię na długoterminowy sukces, który nie jest podatny na Google tides.
(Oto wskazówka: najlepsze firmy SEO budują programy wokół solidnych treści, inteligentnej promocji treści i inteligentnej strategii promowania udostępniania społecznościowego.)
Dla wielu mniejszych firm model przychodów po prostu nie obsługuje zatrudniania najwyższej klasy firmy SEO. Dlatego w pierwszej kolejności” poszły tanio”.
Szczerze mówiąc, żadne SEO w ogóle nie jest lepsze niż korzystanie z jednej z “szybkich i tanich” usług SEO. Przeczytaj ponownie artykuł Marie dla niektórych dobrych znaków ostrzegawczych, aby omijać.
Ale nie musisz pozostawiać losu swojej firmy kaprysom Google. Odpowiedź dla właściciela małej firmy, wierz lub nie, jest taka, że musisz wziąć SEO w domu i zacząć zarządzać nim samodzielnie.
Nadal możesz zlecić Na Zewnątrz kilka rzeczy, takich jak tworzenie treści. Możesz bardzo dobrze zatrudnić SEO, aby pomóc Ci zarządzać logistyką. Ale będziesz nadzorować proces i upewnić się, że wszystko jest zrobione prawidłowo.
Edukowanie się jest jedynym sposobem, aby upewnić się, że nie strzelasz sobie w stopę. I to nie jest takie trudne, jak myślisz.
Poradzisz sobie z tym.
Cała ewolucja SEO sprawia, że łatwiejsze żebyś sam sobie z tym poradził. “Sygnały” to te, które możesz kontrolować, zamiast potrzebować eksperta technicznego, aby nimi zarządzać.
Nie musisz być jakimś ekspertem, a na pewno nie musisz być geniuszem technicznym.
Stworzyliśmy dla Ciebie bezpłatną serię edukacyjną na temat tego, jak działa SEO dzisiaj i jak zarządzać nim dla Twojej firmy. Nie nauczy Cię żadnych sztuczek ninja. To dlatego, że nie ma żadnych sztuczek ninja. Jest solidna treść, inteligentna promocja i trochę inteligentnej optymalizacji.
W przypadku większości firm nie musisz uczyć się być kreatorem SEO. Wystarczy zbudować witrynę, która działa dobrze dla klientów, a następnie podjąć kilka prostych kroków, aby zoptymalizować tę treść.
Masz dość tego terminu zawartość jeszcze?
Prawdę mówiąc, my też, trochę. Jeśli ktoś ma świetny pomysł na alternatywny termin, chętnie go posłuchamy.
Ale faktem jest, evolved SEO oraz inteligentny biznes napędzany jest tym samym: strategicznym, wartościowym kontentem.
Brian Clark i reszta zespołu redakcyjnego Copybloggera pracują nad darmową biblioteką, która pomoże Ci nauczyć Cię podstawowych rzeczy. Więc będziesz wiedział, co mamy na myśli przez wartościowa treść, jak możesz stworzyć go dla siebie i jak możesz zacząć go używać we własnym biznesie.
Niezależnie od tego, czy jesteś solopreneurem, czy działem marketingu dużej organizacji, jest to ścieżka, którą wszyscy podążamy w dającej się przewidzieć przyszłości.
Odbierz pierwszą książkę z serii tutaj (nie musisz nawet zostawiać adresu e-mail, jeśli go w tym tygodniu zgarniesz): uzasadnienie biznesowe dla zwinnego Content Marketingu.
Bądźcie czujni, ponieważ w tej serii pojawi się o wiele więcej.