Co każdy Content Marketer musi wiedzieć o marketingu mobilnym

Tworzenie epickich treści i ciągłe uczenie odbiorców-jeśli jest dobrze zrobione-może w końcu sprawić, że będziesz zachwycony fanami i płacącymi klientami.

Problemem jest Twój publiczność teraz wybiera, jak się uczą, gdzie się uczą i kiedy się uczą.

Jeśli Twoja firma łączy się tylko z klientami na pulpicie, nie tylko tracisz ogromną szansę na rozwój firmy , ale odepchniesz biznes … być może do konkurencji.

Pomyśl przez chwilę o swojej codziennej rutynie … sprawdzanie poczty z łóżka, z samego rana jest dość powszechne.

Doniesiono, że 91% użytkowników telefonów komórkowych Utrzymuje Telefon w odległości 3 Stóp, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu-nawet podczas snu. To również zachowanie Twojego klienta.

Prawdopodobnie już wiesz, że StudioPress oferuje sprzedawcom treści różnorodne responsywne rozwiązania internetowe, dzięki czemu możesz łączyć się z odbiorcami na dowolnym urządzeniu, gdziekolwiek są i kiedy chcą się połączyć.

Ale posiadanie strony przyjaznej dla urządzeń mobilnych to tylko pierwszy krok w kierunku mobilizacji firmy.

Po wywiadach z mobilnymi strategami z CNN, Jetblue, 1-800 Flowers i innych, oczywiste jest, że firmy, które integrują różne strategie mobilne, generują najwięcej potencjalnych klientów, zaangażowania i sprzedaży.

Oto strategie mobilne 4, które możesz włączyć do swojej firmy:

1. Połącz się natychmiast za pomocą wiadomości tekstowej

Kiedy ostatnio przegapiłeś SMS-a?

98% wiadomości tekstowych (znanych również jako SMS do krótkich wiadomości) wysyłanych jest otwieranych, a 83% jest otwieranych w ciągu 3 minut, zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez Techipedia.

Wiadomości tekstowe mają nawet 8-krotność wskaźnika odpowiedzi E-Mail, Jak widać w ostatnich badaniach.

Dzięki temu poziomowi natychmiastowości i widoczności wiadomości tekstowe to świetny sposób na aktywne zaangażowanie odbiorców, mobilizowanie treści i rozwijanie relacji z klientem.

Czy wiesz, że w 2011 roku tylko Amerykanie wysłali ponad 2,3 biliona wiadomości tekstowych? To 6,3 miliarda dziennie. Niektórzy badacze stwierdzili nawet, że konsumenci często czują się ” fantomowymi tekstami.”Wiem, że tak!

Marki takie jak Google, The New York Times, Starbucks i CNN aktywnie wykorzystują SMS do angażowania swoich klientów.

Ale z wielką mocą przychodzi wielka odpowiedzialność.

Tylko dlatego, że ty can połącz się z klientem w ciągu kilku minut, nie oznacza to, że możesz nadużycie ten przywilej. Marketing SMS-podobnie jak dobry e-mail marketing-absolutnie nie polega na spamowaniu klientów głupimi, nieistotnymi ofertami.

W rzeczywistości kampanie SMS wymagają od klientów, aby wyrazili zgodę, zanim kiedykolwiek otrzymają jakąkolwiek wiadomość. Oznacza to, że twoi klienci chcą Twoich wiadomości i stają się bardzo otwarci.

SMS pozwala tylko na 160 znaków, więc komunikacja musi być krótka, słodka i na temat. W dobie Twittera okazuje się, że jest to odpowiednia ilość, aby zachęcić odbiorców do głębszego zaangażowania się.

Oto kilka sposobów, w jaki możesz wykorzystać SMS w swojej firmie:

  • Zbuduj swoją listę e-mailową. Niech klienci wyrażają zgodę na Twoją listę e-mailową za pośrednictwem wiadomości tekstowej. (Świetne do konwertowania ludzi na żywo).
  • Wyślij linki do filmów z ekskluzywnymi treściami lub do pobrania aplikacji (patrz następna sekcja).
  • Generowanie zapisów na webinar.
  • Połącz się z uczestnikami konferencji, ogłaszając czasy i miejsca wystąpień.
  • Ankieta dla odbiorców. Uzyskaj opinie na temat produktów lub usług.
  • Aktualizuj fanów na temat nowych postów, e-booków i produktów.
  • Twórz konkursy aby zaangażować publiczność i rozdać fajne nagrody.

Praktycznie każda firma może wykorzystać moc SMS-ów. Na przykład:

  • Trenerzy Zdrowia – wyślij wskazówki dotyczące zdrowego życia
  • Konsultant Finansowy – Wysyłaj wskazówki dotyczące oszczędzania pieniędzy
  • Life Coach – Wysyłanie przypomnień lub inspirujących cytatów
  • Copywriter – Wysyłanie strategii content marketingowych

Moja przyjaciółka Alara Castell wysyła cotygodniowe cytaty motywacyjne, aby zainspirować swoich uczniów. Alara powiększyła swoją listę mobilną, promując ją za pośrednictwem poczty e-mail i mediów społecznościowych.

SMS to najbardziej intymny kanał marketingowy Dostępny dla ciebie. Użyj go poprawnie, a zobaczysz wyniki.

2. Jest do tego aplikacja

Jesteś tak zmęczony tym powiedzeniem jak ja? W rzeczywistości nie ma aplikacji do tego, ale może być!

Jako pierwszy powiem ci, że posiadanie responsywnej strony mobilnej jest koniecznością … ale aplikacja może rozszerzyć twoje relacje z klientami w nowy i innowacyjny sposób. Po prostu upewnij się, że aplikacja faktycznie spełnia potrzeby odbiorców — spraw, aby była przydatna.

Niektóre korzyści z tworzenia aplikacji dla Twojej firmy zajmującej się treściami:

  • Ikona Twojej marki znajduje się na ekranie Twoich klientów. Tak, jest w tym wartość.
  • Dostępność Offline. Aplikacje mogą rozszerzać dostęp do Twoich treści na klientów, gdy są offline. Tak, Twoje treści online, dostępne offline, w kieszeni, w każdej chwili.
  • Ulepszenia urządzeń. Skorzystaj z funkcji urządzenia, takich jak lokalizacja, aby zapewnić bardziej odpowiednie wrażenia.

Oto kilka wspaniałych ludzi łączących się z publicznością za pomocą aplikacji:

  • Pat Flynn z Inteligentny Dochód Pasywny – Jego bezpłatna aplikacja oferuje inny sposób na czytanie jego postów na blogu i słuchanie jego podcastu.
  • Ramit Sethi z Nauczę Cię Być Bogatym – Ramit stworzył aplikację o nazwie Negocjuj to, która pomaga ludziom zaoszczędzić pieniądze za pomocą skryptów, aby obniżyć rachunek za kablówkę, ubezpieczenie samochodu i wiele innych. Pobiera $6.99, tworząc dodatkowy strumień przychodów dla swojej firmy.
  • Grant Cardone – Grant jest autorem i ekspertem sprzedaży, którego aplikacja CloseTheSale dostarcza skrypty do różnych technik zamykania sprzedaży. To może pomóc każdemu lepiej bliżej.

Niezależnie od tego, czy po prostu rozszerzysz swoją darmową zawartość, czy stworzysz niszowe aplikacje, które pomogą Twoim odbiorcom osiągnąć określony cel, tak jak robi to Ramit, aplikacja staje się skutecznym sposobem na budowanie nowego zaangażowania z odbiorcami.

3. Mobilne strony docelowe również mogą się sprzedawać

Nauczyliśmy się technik tworzenia stron docelowych, które działają i kopiują, które się trzymają, więc dlaczego nie przenieść tej wiedzy do środowiska mobilnego?

Strony docelowe mają kluczowe znaczenie w lejku marketingowym. Oznacza to, że muszą dobrze pracować w środowisku mobilnym.

Jeśli twoi klienci mogą dostać się do twojej strony docelowej z wiadomości e-mail, responsywnej witryny mobilnej lub wiadomości SMS (jak wspomniano wcześniej), powinieneś wykonać kilka kroków, aby twoje mobilne strony docelowe odniosły sukces.

  • Stwórz wyraźne wezwanie do działania. Myślałeś, że wyraźne wezwanie do działania jest krytyczne na normalnej stronie docelowej? To jest musi na urządzeniu mobilnym. Ekran nieruchomości jest ograniczony, a ludzie poruszają się jednym okiem i jednym kciukiem. Zrób to jasne i nie do pominięcia.
  • Bądź przyjazny dla kciuka. Dla większości urządzeń idealny obszar klikalny to 44×44 piksele. Będziesz chciał dodać wypełnienia do linków i upewnij się, że masz jakieś negatywne odstępy między tymi linkami, aby uniknąć błędnych kliknięć. (Tym bardziej należy postępować zgodnie z najlepszą praktyką braku nieistotnych linków na stronach docelowych.)
  • Użyj prostych formularzy. Utrzymuj formularze w jak najmniejszej liczbie pól. Proste jest seksowne. Długie formy oznaczają niższą konwersję, a to jeszcze bardziej prawdziwe na urządzeniach mobilnych.
  • Test, test, test. To, co działa na komputerze, nie zawsze działa na urządzeniach mobilnych, więc pamiętaj, aby przetestować swoje strony docelowe, mając zawsze na uwadze cel końcowy.

4. Spraw, aby e-mail był mobilny

Lista e-mail marketera treści jest jej najważniejszym atutem. Skrupulatnie tworzy komunikację i używa słów, które otwierają jej e-maile.

Następne pytanie brzmi :Gdzie są otwierane?”

E-mail jest jednym z podstawowych działań użytkowników smartfonów. Ostatni raport opublikowany przez Knotice stwierdził, że mobile napędza teraz 36% wszystkich otwartych wiadomości e-mail.

Rozwiązania takie jak aWeber i Mailchimp wykonują dla ciebie ciężkie prace, upewniając się, że rozmiar czcionki dostosowuje się do różnych rozmiarów ekranu, ale istnieje kilka rzeczy, które możesz zrobić, aby upewnić się, że twój e-mail jest przyjazny dla urządzeń mobilnych.

Świetny początek to przeczytanie wskazówek 5, aby uzyskać lepsze wyniki z mobilnym e-mail marketingiem.

Najważniejszą rzeczą, jaką możesz zrobić, gdy korzystasz z telefonu komórkowego za pomocą poczty e-mail, jest przetestowanie. To, że postępujesz zgodnie z powyższymi wskazówkami 5, nie oznacza, że jesteś złoty.

Analityka powinna wyświetlać urządzenia i rozdzielczości ekranu, które często mają dostęp do witryny, więc zacznij od nich.

Gorąco polecam przetestować na prawdziwych urządzeniach. Podobnie jak w przypadku powyższych wskazówek dotyczących strony docelowej, chcesz mieć pewność, że wezwanie do działania jest jasne, a wszelkie linki lub przyciski mają wystarczająco dużo miejsca wokół nich, aby uniknąć błędnych kliknięć.

Czy jesteś już przyjazny dla urządzeń mobilnych?

Jak korzystasz z telefonu komórkowego i jakie wyniki widziałeś?

Daj nam znać w komentarzach …

Total
0
Shares
Related Posts