Case Study: Jak dwóch artystów wykorzystało treści Online do budowania biznesu twarzą w twarz

Artyści z Kolorado, Lori Wostl i Lorri Flint, zauważyli, że kiedy uczęszczali na wielkie rekolekcje artystyczne, doświadczenie było bardziej stresujące niż relaksujące.

Tak więc założyły swój biznes-Obóz artystyczny dla kobiet – aby zapewnić uczestnikom zabawną, wspierającą, relaksującą przygodę obozową.

Założyli bloga, aby pomóc im sprzedawać swoje obozy, a kilka lat później otrzymali słodką niespodziankę, gdy zadzwonił ogromny magazyn Narodowy, aby zaoferować im niesamowitą ekspozycję.

Porozmawiajmy z Lorri i Lori, aby dowiedzieć się więcej o ich działalności i tym, jak Content marketing pomaga im osiągnąć cele zawodowe.

Co cię to obchodzi?

Jesteśmy Lori Wostl i Lorri Flint z Art Camp for Women. Prowadzimy rekolekcje sztuki mieszanej dla kobiet, piszemy w Internecie o kreatywności, technikach artystycznych i artystkach mieszanych.

Kim są twoi klienci i czytelnicy i jak im służysz?

Mamy małą, ale rosnącą niszę kobiet, które interesują się sztuką mieszaną (i uczestniczą w odosobnieniach artystycznych). 

Naszymi “obozowiczami” są kobiety po 40 roku życia, które mają czas i pieniądze, aby wydać na siebie.

Mamy kobiety w naszej społeczności z różnych środowisk-mamy kobiety kariery, emerytki, pustynne, kobiety, które niedawno wyzdrowiały z raka, kobiety, które są owdowiałe lub rozwiedzione … i wszystko pomiędzy!

Czy próbowałeś rozwiązać jakiś pilny problem?

Nasza działalność, Art Camp for Women, rozpoczęła się, ponieważ chcieliśmy zapewnić kameralne środowisko odosobnienia i relaksujące doświadczenie dla naszych obozowiczów. ACFW jest all inclusive, i zapewniamy kucharz przygotowane posiłki, wygodne i przytulne zakwaterowanie, leading-edge art instruction, art supplies, a codzienne Wino i czekolada.

Zapewniamy rekolekcje artystyczne na skalę, która pozwala naszym obozowiczom spotkać się i odnieść się do wszystkich na obozie-w tym znanych artystów-nauczycieli.

Osobiście uczestniczyliśmy w rekolekcjach” Big Box ” z setkami uczestników. Chociaż otrzymaliśmy instrukcje dotyczące sztuki były niesamowite, nasze ogólne doświadczenie nie było dobrze.

Jeśli nie poszedłeś z przyjacielem, wieczorami byłeś całkowicie sam-często w hotelu w obcym mieście, bez samochodu.  Przywieźliśmy również własne materiały artystyczne, co oznaczało przenoszenie niewiarygodnie ciężkich toreb przez ochronę i samolot.

Musieliśmy również zorganizować i zapłacić za własne posiłki, co oznaczało jedzenie niezdrowego i drogiego jedzenia w naszym hotelu.

Ogólnie rzecz biorąc, doświadczenie było wyczerpujące. Jesteśmy zdrowymi i zdrowymi kobietami i musieliśmy wrócić do domu i odpocząć po naszych “rekolekcjach”.”

Założyliśmy ACWF, ponieważ chcieliśmy organizować rekolekcje, w których kobiety mogłyby rozwijać swoją sztukę, inspirować się swoim otoczeniem, poznawać kobiety z Całej Ameryki Północnej i być odmłodzone — a nie stać się mistrzami logistyki podróży, zakwaterowania, jedzenia i zaopatrzenia w sztukę.

Jakie treści online są najważniejsze dla Twojej firmy?

Na blogu Art Camp for Women publikujemy podpowiedzi dotyczące Art journalingu, bezpłatne samouczki, wywiady,porady dotyczące organizacji i projekty sztuki mieszanej.

Używamy Pinteresta do przypinania Grafiki, organizowania wskazówek dla artystów, architektury, podróży, eksponatów sztuki i zdjęć z naszych obozów artystycznych.

Używamy naszej strony na Facebooku, aby kierować ludzi do naszych postów na blogu i udostępniać linki i zasoby od innych pisarzy i artystów.

Prowadzimy również biuletyn e-mailowy, który zawiera treści naszego bloga, regularne konkursy dla naszej społeczności i oferty specjalne.

W ciągu ostatnich kilku lat dołączyliśmy do wielu różnych grup artystycznych online, starając się uzyskać nazwę Art Camp for Women w różnych społecznościach. Czytamy i komentujemy wiele różnych blogów w społeczności artystycznej, co pomogło nam budować relacje i promować nasze obozy.

Jakie zasoby lub narzędzia uznałeś za najbardziej pomocne na początku?

Na początku wzięliśmy udział w kilku zajęciach z blogowania i WordPressa i wiedzieliśmy, że content marketing będzie ważną częścią naszej strategii marketingowej.

Wzięliśmy również kilka lekcji budowania biznesu z naszej lokalnej Izby Handlowej.

Tej jesieni zapisaliśmy się na kurs wysyłania Gości Danny ‘ ego Iny. Wkładając dużo pracy w tworzenie postów gości, zauważyliśmy wzrost naszego ruchu w sieci i zwiększyliśmy naszą listę mailingową o ponad 200%.

Czy zawsze byłeś właścicielem firmy, czy miałeś bardziej tradycyjną karierę przed rozpoczęciem tej działalności?

Oboje pracowaliśmy w świecie korporacyjnym jako menedżerowie i trenerzy, a każdy z nas miał własne (inne) firmy przed rozpoczęciem ACFW.  Tradycyjne kariery były w porządku w tym czasie, ale nie ma odwrotu dla nas w tym momencie.  Lubimy podejmować własne decyzje i szybko zmieniać kierunek w razie potrzeby-elastyczność jest dla nas priorytetem.

Jakie były twoje punkty krytyczne lub ” A-ha!”chwile? Jak do tego doszło?

Jesienią 2011 roku pracowaliśmy przy komputerach, kiedy otrzymaliśmy odmieniający życie telefon. To był redaktor fotografii z magazynu Oprah. Tworzyli fabułę o wyrażaniu siebie i chcieli włączyć do niej nasze obozy artystyczne. Oprah ma 3,8 miliona czytelników miesięcznie, więc byliśmy zachwyceni.

Trzy miesiące po tym wezwaniu, Art Camp for Women był pierwszą pozycją na okładce z lutego 2012, ” Express Yourself! Ty od A do Z.”

Nasz ruch internetowy wzrósł z mniej niż 100 odsłon miesięcznie (a czasami znacznie mniej) do ponad 500 odsłon dziennie. W ciągu pierwszych dwóch tygodni po wydaniu magazynu mieliśmy 4000 wejść na naszą stronę, a średnia długość wizyty na naszej stronie wynosiła ponad trzy minuty.

Redakcja magazynu Oprah zadzwoniła do nas, ponieważ mieliśmy świetną stronę internetową i dlatego, że dało się nas znaleźć w wyszukiwarkach. A kiedy zadzwonili, byliśmy gotowi.

Od tego czasu obserwujemy o wiele większą różnorodność kobiet zainteresowanych przyjazdem na obóz artystyczny. Mieliśmy też lepszych nauczycieli i artystów zainteresowanych współpracą z nami. To doświadczenie podniosło również nieco naszą pewność siebie — naprawdę czuliśmy się, jakbyśmy grali na zupełnie innym poziomie.

Żałujemy tylko, że dobrze byłoby mieć gotowe profesjonalne zdjęcia — wysłaliśmy O redaktorom zdjęcia, które mieliśmy, ale ich nie wykorzystali.

Jak wygląda dziś twój biznes i co czeka cię dalej?

Zawsze byliśmy firmą, która działa w czerni i nie mamy długu firmy.

Jesienią 2012 roku zorganizowaliśmy kampanię online na rok 2013, aby zarówno zapoznać nas z możliwymi nauczycielami Art Camp, jak i rozwinąć naszą listę mailingową.

Naszym największym celem biznesowym jest ciągłe zwiększanie liczby w pełni uczęszczanych obozów artystycznych, które prowadzimy każdego roku. Rozbudowujemy również nasze obozy i będziemy organizować obozy w tropikach i w Europie.

Skupiamy się na budowaniu naszych odbiorców blogów i naszej listy mailingowej.

Osobiście chcemy zawodów, które przyczyniają się do wybranej przez nas demografii (artystki i miłośniczki sztuki), z wygodnymi dochodami i elastycznymi godzinami pracy. Mamy również ogromne zaangażowanie w zabawę, zawsze ucząc się czegoś nowego.

Jakie rady udzieliłbyś blogerom i twórcom treści, którzy próbują zbudować publiczność online?

Zbuduj realną listę mailingową i wykorzystaj ją.

Kontynuacja-bądź w stałym i terminowym kontakcie ze swoją listą.

Zawsze mówić tak na okazję i wtedy wymyśl, jak to zrobić.

Nie bój się rozdawać informacji o samouczku i rzeczywistych (fizycznych) prezentów. Jest to tani sposób na zbudowanie listy mailingowej i zwiększenie liczby obserwujących.

Bądź gotów upuścić coś, co nie działa — nawet jeśli jest to twoja ulubiona część.

Po każdym wydarzeniu lub o regularnie zaplanowanych godzinach oceniaj, co zadziałało, a co nie. upewnij się, że dokonujesz oceny pod względem dolarów — nie tylko emocji.

Zrób swoje zdjęcia tak profesjonalnie, jak to tylko możliwe. Nigdy nie wiadomo, kiedy Oprah może zadzwonić!

Total
0
Shares
Related Posts