Budowanie ruchu, aby zbudować swój FanKlub

Trudno jest zaangażować czytelników w sposób ciągły.

To wręcz niemożliwe, aby dostać się do tego etapu, jeśli nikt nie zatrzymuje się w pierwszej kolejności.

Ci z Was, którzy przeczytali Viral Copy wiedzą, że omówiłem jedenaście strategii w czterech kategoriach, aby przyciągnąć uwagę i linki od innych blogerów. A jeśli jesteś na tym blogu przez jakiś czas, wiesz również, że przede wszystkim używam tylko jednej z kategorii i dwóch strategii.

Kategoria to zasoby, a dwie strategie to samouczki i darmowe ebooki.

Dostarczanie zasobów czytelnikom jest najlepszą strategią, ponieważ jeśli chodzi o blogowanie, jest to scenariusz korzystny dla wszystkich.

  • Darmowe zasoby uzyskaj linki.
  • Przekonują również ludzi do subskrypcji.
  • A jeśli to istotne, mogą sprzedawać to, co oferujesz, lepiej niż prawie każda inna technika.

Z punktu widzenia treści wszyscy powinniśmy dążyć do tego, aby każdy post był zasobem dla naszych czytelników. To sposób myślenia, który sprawi, że Twój sukces jako skutecznego blogera będzie rzeczą pewną. Ale oferowanie bardziej wszechstronnego zasobu pozwala promować “wydarzenie” na swoim blogu, które trzęsie regularnym rytmem publikowania i pomaga przenieść czytelnictwo na wyższy poziom.

Bez osobistej konsultacji nie mogę powiedzieć, jaki rodzaj darmowych zasobów będzie najlepiej działał na promowanie własnego bloga. Ale mogę podzielić się strategią, którą miałem na miejscu dla Copybloggera, zanim napisałem pojedynczy post, i być może pomoże Ci to sformułować własną strategię.

Śpioch: Copywriting 101

Założeniem Copyblogger jest to, że techniki copywritingu są kluczowe dla skutecznego blogowania. Wiedziałem, że jest to fakt z moich dni publikowania e-maili, ale blogi dodają kolejny wymiar, który jest naprawdę rewolucyjny.

Połączoną rozmowę.

Z ezines byłeś zdany na siebie, jeśli chodzi o korki. Musiałeś zgłosić się do setek katalogów, być ekspertem w SEO lub płacić za ruch. Czasami można było dostać wzmiankę od ludzi takich jak Chris Pirillo z Lockergnome i podobnych ezines, ale to nie tylko happen tak jak teraz.

Przeszkodą było to, że wiele osób nie ma pojęcia, czym jest copywriting. Wiele osób myli ten termin z jego prawnym sobowtórem, prawem autorskim(które jest prawdopodobnie najważniejszą kwestią prawną związaną z Internetem).

Sensowne było więc poświęcenie moich wczesnych postów podkładowi na temat copywritingu, aby czytelnicy mogli zrozumieć, skąd pochodzę, próbując zastosować podstawowe zasady do blogowania w moich późniejszych postach.

Tak narodził się Copywriting 101.

The Misfire: The Stop Snark Manifesto

Miałem dużo zabawy pisząc tę parodię manifestu Cluetrain, ale z jakiegoś powodu, to nie łapie. Tylko przypomnienie, aby nie być rozczarowanym, jeśli coś nie działa tak, jak planujesz. Jak zobaczymy później, jeśli nadal będziesz dostarczać wysokiej jakości zasoby, często sprawy będą się układać w inny i lepszy sposób niż pierwotnie myślałeś.

The Catalyst: Viral Copy

Viral Copy to darmowy 30-stronicowy raport o przyciąganiu uwagi, który kiedyś przyciągałem. To był link bait o link baiting. Kaskaderka reklamowa zajmująca się kaskaderami reklamowymi.

To było meta-wspaniałe, i zajęło Copyblogger z nowego i w dużej mierze nieprzeczytane do punktu, w którym to było do mnie, aby wykorzystać moje 15 minut lub zmarnować go.

Jak na razie dobrze.

Pytanie: Blog Wyzwala

Blog Triggers to moja ulubiona seria postów do tej pory, a subskrybenci w tym czasie wydawali się również bardzo zadowoleni. Jeśli chodzi o uwagę z zewnątrz, nie wydaje się, aby zyskać przyczepność.

To może być po prostu kwestia czasu. W biznesowej blogosferze sprawy szybko się rozwijają. Sprzedaż była brudnym słowem, kiedy zacząłem Copyblogger w styczniu, ale teraz widzimy blogerów mówiących o wezwaniach do działania i Engadget eksperymentujących z reklamami jako postami na blogu.

Faktem jest, że blogowanie jest jak dotąd najbliższe wirtualnej reprezentacji sposobu, w jaki relacje i biznes działają w prawdziwym życiu. A wbudowane elementy wpływu, które posiadają blogi, naśladują dynamikę perswazji w świecie rzeczywistym. Nie jest cieniste i nie jest złe (chyba, że tak postrzegasz życie).

Zobaczymy, co się stanie.

Wyniki

Zgodnie z nadzieją, Viral Copy był wart zainwestowania czasu i energii. Chociaż mogłem oczywiście marzyć o większych i lepszych wynikach, myślę, że all – in wykonał zadanie, które było zamierzone.

Potrzebowałem bazy czytelniczej i nie chciałem czekać pół roku czy roku, żeby ją zdobyć.

Przez trzy i miesięczny punkt 1 / 2 dla tego bloga osiągnąłem subskrybentów 2,000 i wystarczającą ogólną świadomość w mojej niszy, aby umożliwić różne posty, które napisałem, aby stopniowo zwiększyć czytelnictwo.

Niesamowite było to, że zaledwie dwa tygodnie później przekroczyłem 3000 punktów abonenckich. Dlaczego?

Copywriting 101. Samouczek, który był w zasadzie koniecznością dla ogólnego czytelnika, aby “dostać” mój blog, stał się ogromnym generatorem ruchu i subskrybenta.

Dobrzy ludzie na 37 Signals podchwycili to, co prowadzi do ogromnej ilości drugorzędnych linków. Potem, gdy myślałem, że wszystko się uspokaja, Lifehacker również się z tym połączył, co rozpoczęło cały proces od nowa.

Niezliczona liczba linków i ponad 750 del.icio.us zakładki później Copywriting 101 jako całość jest najpopularniejszym zasobem z nich wszystkich.

Kto by pomyślał?

To jest wspaniała rzecz w dostarczaniu darmowych zasobów. Tworzysz je raz, ale zawsze są dostępne dla ludzi do odkrycia lub dla Ciebie do promowania.

I oczywiście, nie porzuciłem swoich meta-sposobów. Mam nadzieję zbudować mój FanKlub dzięki trwającemu tutorialowi o budowaniu Twojego fanklubu.

Ale to chyba zależy od Ciebie. 🙂

Subskrybuj Copyblogger dzisiaj!

Total
0
Shares
Related Posts