9 umiejętności marketingu cyfrowego, które są obecnie bardzo poszukiwane

Marketing cyfrowy jest jedną z najbardziej lukratywnych branż we współczesnym świecie.

Nie mówię tego tylko dlatego, że jestem w tej branży.

Mówię to, bo to prawda.

Wystarczy laptop i połączenie z Internetem, naprawdę nie ma ograniczeń co do tego, co możesz osiągnąć i ile pieniędzy możesz zarobić poprzez marketing cyfrowy.

Osobiście pracowałem na prawie każdym kontynencie. (Nie liczymy Antarktydy, ok?) Pracowałem na wysokościach przelotowych 36 000 stóp. Pracowałem na wakacjach. Pracowałem na plaży.

A wyniki? Mówią same za siebie.

Możesz dotrzeć miliony ludzi na całym świecie z Twoją wiadomością lub produktem w ciągu kilku godzin.

Aby zorientować się, jak szybko rozwija się Marketing cyfrowy, zapoznaj się z poniższą grafiką:

image00

To stawia umiejętności marketingu cyfrowego na duże zapotrzebowanie na Firmy o różnych kształtach i rozmiarach.

Nie tylko przedsiębiorcy potrzebują marketingu cyfrowego. Dzięki odpowiedniemu zestawowi umiejętności marketingu cyfrowego możesz stać się jednym z najcenniejszych członków firmy w bardzo krótkim czasie.

Niezależnie od tego, czy pracujesz w firmie o ugruntowanej pozycji, startupie, czy jako solopreneur, umiejętności marketingu cyfrowego są absolutnie niezbędne.

Oczywiście, trudno jest opanować każdy aspekt marketingu cyfrowego—to duży staw.

Na szczęście są dziesiątki sub-umiejętności w świecie marketingu cyfrowego. Możesz wybrać, gdzie chcesz iść głęboko.

Niezależnie od tego, czy jesteś bardziej kreatywny, czy analityczny, graczem zespołowym czy samotnym wilkiem, w marketingu cyfrowym znajdziesz pracę dla siebie.

Ale jakie są najważniejsze umiejętności, które musisz kultywować, jeśli chcesz zarabiać na życie (lub fortunę) w marketingu cyfrowym?

Zorganizuj swoje pomysły na marketing cyfrowy w jednym miejscu we wszystkich używanych aplikacjach do dokumentów.

Oto lista dziewięciu najbardziej poszukiwanych umiejętności marketingu cyfrowego.

1. Specjalista SEO

Nie powinno dziwić, że SEO jest umiejętnością na szczycie tej listy.

Niektórzy ludzie lubią wierzyć, że SEO nie żyje, ale nic nie może być dalsze od prawdy.

SEO jest tak samo ważne, jak kiedykolwiek wcześniej, jeśli nie bardziej.

image08

Ale jest o wiele więcej do SEO niż tylko uzyskanie witryny, aby pokazać się dla niektórych zapytań wyszukiwania.

Ze względu na zmiany w algorytmie wyszukiwania Google zmieniają się praktyki SEO.

Firmy zaczynają rozumieć znaczenie technik marketingowych typu white-hat, takich jak marketing treści i blogowanie Gości, które stają się kluczową częścią sukcesu SEO.

Ze względu na wszystkie zmiany w świecie SEO, zatrudnienie dedykowanego zespołu ekspertów SEO stało się niemal koniecznością.

Firmy potrzebują osoby lub grupy, która nadąży za szybko rozwijającym się światem SEO.

Potrzebują ludzi, którzy rozumieją znaczenie dostarczania wartości dla klienta ponadto od strony technicznej.

Jeśli chcesz zdobyć dobrze płatną pracę w świecie marketingu cyfrowego, naucz się SEO i oglądaj oferty.

Jednak powinienem cię ostrzec.

SEO jest nie spokojnie.

To coś, co ewoluuje regularnie i wymaga prawdziwego zainteresowania, aby być na bieżąco z niemal ciągłymi zmianami algorytmów wyszukiwania i najlepszych praktyk.

2. PPC executive / specialist

Inną umiejętnością, która jest obecnie bardzo poszukiwana, jest marketing PPC.

Istnieje wiele firm generujących wysokie przychody, które chcą rozszerzyć swój zasięg poprzez płatną reklamę.

Problem w tym, że nie wiedzą, jak prawidłowo przydzielić te pieniądze, aby zapewnić wysoki zwrot z inwestycji.

Tu wkracza marketing PPC.

Ostatecznym celem PPC jest pomóc witrynie firmy osiągnąć pozycję # 1 w Google poprzez zapewnienie wysokiej jakości, ukierunkowanego ruchu.

image06

Teoretycznie brzmi to niesamowicie prosto.

Ale w praktyce jest to jedna z najtrudniejszych prac marketingowych na świecie.

Musisz mieć silne zrozumienie matematyki, strategii marketingowej i analityki.

Musisz także znać Google Analytics i AdWords jak własną kieszeń.

Oraz wtedy, musisz być w stanie opracować kampanie, które zapewniają wymierne wyniki swoim klientom, analizować te kampanie i raportować na ich temat.

PPC jest niezwykle skomplikowane, ważne i wysokie inwestycje / ryzyko.

Dlatego jest to również jedno z najlepiej płatnych zadań marketingowych na współczesnym rynku.

Jeśli możesz skutecznie pokazać firmom, że wiesz, jak przyciągnąć ukierunkowany ruch za pośrednictwem PPC za najniższy możliwy koszt, będziesz w stanie wygenerować ogromne kwoty przychodów w nadchodzących latach.

Zorganizuj swoje pomysły na marketing cyfrowy w jednym miejscu we wszystkich używanych aplikacjach do dokumentów.

3. Ekspert ds. mediów społecznościowych

Media społecznościowe to jedno z najpotężniejszych narzędzi we współczesnym świecie marketingu.

W ciągu ostatniej dekady media społecznościowe rozwijały się szybciej niż Internet!

I nie zwalnia.

Prawie jedna trzecia populacji korzysta obecnie z pewnego rodzaju platformy mediów społecznościowych.

Nie powinno cię dziwić, że firmy chcą wykorzystać tę wyjątkową okazję marketingową.

Jednak większość firm, nawet wiele firm technologicznych, po prostu nie rozumie, jak wykorzystać różne platformy społecznościowe, aby osiągnąć swoje cele.

To sprawia, że marketing w mediach społecznościowych jest nieocenionym zestawem umiejętności do nauki i kultywowania.

image03

Chodzi o to, że marketing w mediach społecznościowych to o wiele więcej niż tylko promowanie treści na Facebooku.

Jeśli chcesz wyróżnić się z tłumu, musisz opanować każdą platformę.

Oznacza to zrozumienie najlepszych porach dnia do publikowania, rodzajów postów, które generują największe zaangażowanie użytkowników oraz sposobów korzystania z każdej platformy do osiągnięcia określonych celów.

A gdy zrozumiesz podstawy marketingu w mediach społecznościowych, musisz zrozumieć, jak wykorzystać płatny marketing w mediach społecznościowych.

Musisz rozwinąć zrozumienie copywritingu, psychologii koloru, analityki i marketingu wizualnego.

To nie jest łatwe zadanie.

Ze względu na to, jak trudno jest opanować marketing w mediach społecznościowych, stał się jednym z najbardziej poszukiwanych i wysoce opłacanych stanowisk marketingu cyfrowego na świecie.

Udowodnij klientom, że możesz generować wymierne wyniki, które będą rozwijać ich firmy za pośrednictwem mediów społecznościowych, a zostaniesz bogato nagrodzony.

4. E-mail marketing

Jest kilka rzeczy, które są ważniejsze dla sukcesu online niż e-mail marketing.

Jeśli masz dużą listę e-mail i wiesz, jak ją wykorzystać, możesz zarabiać duże kwoty miesięcznie, prawie bez pracy.

Jeśli chcesz być kimś, kto ma pracodawców Twój drzwi, zamiast spędzać godziny i godziny każdego dnia szukając nowych klientów, naucz się e-mail marketingu.

I nie chodzi mi tylko o pisanie e-maili, które konwertują.

Mam na myśli cały proces.

image09

Widzisz, większość firm nie ma problemu z zatrudnieniem kogoś, kto może pisać wysokiej jakości e-maile, które wygenerują kilka konwersji.

Ale marketing e-mailowy to coś więcej niż tylko pisanie fantazyjnych e-maili.

Firmy potrzebują ludzi, którzy mogą pomóc im zbudować ogromne listy od podstaw, a następnie wykorzystać te listy do osiągnięcia różnych celów.

Zbudowanie dziesiątki tysięcy list e-mail bez istniejącej bazy klientów jest niezwykle trudnym zadaniem.

A jeśli wiesz, jak to zrobić, posiadasz niezwykle cenną umiejętność.

Poza tym firmy potrzebują również osób, które mogą korzystać z tych list, aby rozwijać swoje media społecznościowe, promować nowe produkty i zwiększać sprzedaż.

Jeśli nauczysz się, jak opanować proces e-mail marketingu od początku do końca, będziesz miał klientów błagających o współpracę z tobą.

5. Marketing mobilny

Jedną z najbardziej poszukiwanych, a jednocześnie najbardziej pomijanych umiejętności jest sztuka marketingu mobilnego.

Chociaż istnieje wiele podobieństw między marketingiem stacjonarnym i mobilnym, istnieje również wystarczająco dużo różnic, aby uczynić to niezbędną samodzielną umiejętnością.

Aby dodać firmie realną wartość, musisz zrozumieć te różnice i dlaczego są one ważne dla reszty firmy.

Musisz także być w stanie inteligentnie rozmawiać o bardziej skomplikowanych aspektach marketingu mobilnego, takich jak SMS i responsywny projekt.

Jedną z wielkich rzeczy na temat zadań marketingu mobilnego jest to, że są one znacznie mniej konkurencyjne niż SEO lub marketing w mediach społecznościowych, ale nadal są ogromny potrzeba dla większości firm.

image07

Wydaje się, że każdy i ich brat jest samozwańczym “Guru Facebooka” lub konsultantem SEO.

Ale jak często słyszysz o menedżerach marketingu mobilnego?

Marketing mobilny to wymagająca dziedzina do opanowania.

Ale jeśli możesz to zrobić, odróżnisz się od stada innych cyfrowych marketerów.

To wszystko będzie gwarantować wysokie zarobki miejsc pracy w nadchodzących latach.

6. Analityka

Jedną z najważniejszych części marketingu cyfrowego jest analityka.

Możesz nauczyć się wszystkich wcześniej wymienionych umiejętności, ale bez mocy analityki zawsze będziesz walczyć z jedną ręką związaną za plecami.

W każdej kampanii marketingowej ważne jest, aby przeprowadzać testy, śledzić dane, a następnie analizować te dane, aby określić, w jaki sposób można poprawić i pokonać platformy marketingowe.

image02

Aby stać się najlepszym marketerem cyfrowym, jakim możesz być, musisz być w stanie analizować inne działania marketingowe i wprowadzać ulepszenia w oparciu o to, czego się uczysz.

Jest to jedyny sposób, aby naprawdę umieścić swoje umiejętności marketingowe w szybkim tempie i osiągnąć prawdziwy sukces.

7. Zarządzanie treścią / marketing

Content marketing jest królem.

Żyjemy w erze informacji.

Jeśli nie masz jakiegoś rodzaju treści, które przyciągają widzów i utrzymują ich w haczyku, pozostaniesz w tyle.

To sprawia, że zarządzanie treścią i marketing są bardzo cenną umiejętnością, szczególnie dla startupów.

image01

Jeśli nauczysz się, jak zarządzać i tworzyć niesamowite treści dla firm, a następnie sprzedawać te treści do momentu, gdy staną się wirusowe, staniesz się jednym z najcenniejszych aktywów dla tych firm.

Fajną rzeczą w content marketingu jest to, że idzie w parze z wieloma innymi umiejętnościami wymienionymi w tym artykule.

Jeśli nauczysz się, jak poprawić swoje umiejętności w mediach społecznościowych, poprawisz swoje umiejętności w zakresie marketingu treści.

Jeśli poprawisz swoje umiejętności jako SEO, poprawisz swoją zdolność do tworzenia treści wirusowych.

Zasadniczo każda umiejętność marketingu cyfrowego, którą rozwijasz, poprawi twoje umiejętności z content marketingiem.

Ze względu na skrzyżowanie umiejętności, opanowanie content marketingu da ci nieocenioną dźwignię niezależnie od tego, czy szukasz klientów, czy rozwijasz własną firmę.

Jeśli możesz zdobyć kilka wirusowych artykułów lub filmów, niebo jest granicą, a będziesz mógł wziąć się tak wysoko, jak chcesz.

8. Automatyzacja marketingu

Firmy potrzebują teraz rozwiązań automatyzacji marketingu bardziej niż kiedykolwiek.

Marketing nie jest niedrogim przedsięwzięciem.

Nieocenionym zestawem umiejętności jest ustalenie, jak skonfigurować technologię i oprogramowanie, które w jak największym stopniu usprawni proces.

Jednak opanowanie sztuki automatyzacji marketingu wymaga szerokiej bazy wiedzy i zrozumienia kilku różnych platform oprogramowania.

image04

Musisz nauczyć się najskuteczniejszych sposobów automatyzacji poczty e-mail, mediów społecznościowych i marketingu treści, a wszystko to bez łamania budżetu klienta.

Jeśli możesz to zrobić, będziesz mógł poprosić o dowolną figurę.

Większość firm nie ma problemu z płaceniem najwyższego dolara osobom, które mogą zaoszczędzić pieniądze, zarobić pieniądze i zmniejszyć obciążenie pracą w tym samym czasie.

9. UX design

Jednym z czynników decydujących o sukcesie marketingu online jest doświadczenie, które użytkownik ma po znalezieniu firmy.

Potencjalni klienci chcą być w stanie poruszać się po treści tak łatwo, jak to możliwe, ciesząc się estetycznym i usprawnionym doświadczeniem.

W rzeczywistości klienci często opierają wiarygodność całej firmy na samym projekcie swojej strony internetowej:

image05

Projektanci UX są odpowiedzialni za zapewnienie, że produkty, strony internetowe i inne platformy internetowe są łatwe w użyciu i zapewniają klientom przyjemne wrażenia.

W przeciwieństwie do większości umiejętności wymienionych w tym artykule, projekt nie jest bezpośrednio odpowiedzialny za sprowadzanie nowych klientów lub generowanie potencjalnych klientów.

Jednak to is odpowiedzialny za zapewnienie, że wszystkie firmy wysiłku umieścić w innych internetowych dróg marketingu jest zmaksymalizowana.

Nie ma znaczenia, czy jesteś niesamowity w SEO, ninja marketingu w mediach społecznościowych i mistrzem marketingu e-mail.

Jeśli klienci nie będą mogli łatwo uzyskać dostępu, nawigować i korzystać z twojej witryny i produktów, wszystkie te wysiłki będą daremne.

A wraz z rosnącymi oczekiwaniami współczesnego konsumenta, ten zestaw umiejętności jest teraz ważniejszy niż kiedykolwiek.

Wniosek

Marketing cyfrowy to jedna z najlepszych branż dla współczesnego freelancera lub przedsiębiorcy.

Nie ma limitów prowizji, pułapów i limitów.

Jeśli nauczysz się kultywować umiejętności RYNKOWE (bez kalambura), nie ma ograniczeń co do tego, ile możesz zarabiać i rosnąć.

Nie ma znaczenia, czy prowadzisz własny biznes, freelancing dla różnych klientów, czy po prostu szukasz stabilnej pracy w jednej firmie.

Marketing cyfrowy jest jedną z najbardziej lukratywnych i ważnych umiejętności, które możesz zdobyć.

Więc idź tam i naucz się jak najwięcej.

Opłaciło mi się. Wiem,że dla ciebie też.

Rozwiń jedną (lub wszystkie) z tych umiejętności, a twój biznes i życie nigdy nie będą takie same.

Z jakich umiejętności marketingu cyfrowego korzystasz najczęściej? Które z nich są dziś najważniejsze?

Total
0
Shares
Related Posts