9 taktyka formatowania, która podwoi średni czas czytelników na stronie

image19

Przeszłam przez to wszystko. Od publikowania postów, których nikt nie czyta, po posty, które uzyskują tysiące wyświetleń i setki komentarzy w ciągu jednego dnia. 

Wkładanie czasu i wysiłku w pisanie postu, a następnie uzyskanie średniego czasu na stronie 10 sekund do bani. 

Kiedy piszę post, chcę, aby czytelnicy wzięli 10, 20, a nawet 30 minut z ich dni, aby Czytaj słowo po słowie. Wiem, że nie wszyscy czytelnicy to zrobią, ale jeśli zrobi to przyzwoita część z nich, jestem zachwycony. 

Na typowym blogu tylko około 2% spędza więcej niż dwie minuty czytając post.

Mniej przeczytają całość. Dobra wiadomość jest taka, że twój nie musi być typowym blogiem – może być lepszy.

Istnieje wiele czynników, które wpływają na to, ile czasu przeciętny czytelnik spędzi na jednym z Twoich postów na blogu:

  • prędkość ładowania
  • zainteresowanie tematem
  • jakość pisania
  • jakość prezentacji (np. formatowanie)
  • długość treści

Wszystkie te elementy są mniej więcej pod twoją kontrolą, więc ważne jest, abyś poświęcił czas na ich zrozumienie. 

W tym poście skupimy się szczególnie na jakości twojej prezentacji. 

Pokażę Ci 9 najważniejszych i często pominiętych wskazówek formatowania, które mogą sprawić, że duży różnica w stosunku do średniej ilości czasu, jaki czytelnicy spędzają na twojej stronie. 

1. Zapomnij o szerokości bloga, zamiast tego skup się na tym

Wyobraź sobie, że post na blogu został wydrukowany na stronie wielkości gigantycznego plakatu filmowego. 

Miałbyś mnóstwo czasu próbując przeczytać całość, ciągle patrząc tam iz powrotem, próbując znaleźć następną linijkę.

Byłoby to powolne, frustrujące i trudne do zachowania informacji w ten sposób. Co więcej, gdyby ktoś podszedł do Ciebie z tym i poprosił o przeczytanie, prawdopodobnie byłoby to onieśmielające. 

To samo dzieje się, gdy post na blogu jest zbyt szeroki. Jestem pewien, że zauważyłeś, że strona w programie Microsoft Word nie zajmuje całej szerokości ekranu. Ta sama koncepcja. 

Teraz przejdźmy do drugiej skrajności: wyobraź sobie, że piszesz jedno słowo na linijkę. Utrudni to Łączenie słów i zdań. Dodatkowo, będziesz przewijał non-stop. 

Tak więc optymalna konfiguracja jest oczywiście gdzieś pośrodku. 

Na szczęście możemy przejść od koncepcji teoretycznych do rzeczywistych danych badawczych.

badanie ze zrozumieniem czytelnika okazało się, że:

  1. Gdy ktoś czyta powoli, najlepiej jest pisać wiersze po około 55 znaków.
  2. Gdy ktoś czyta szybko, linie po około 100 znaków w linii są najlepsze. 

Kiedy mówię “najlepszy”, mówię w kategoriach szybkości czytania i rozumienia.

image25

Ważne jest, aby wziąć pod uwagę oba te typy czytania podczas pisania postu na blogu.

Dlaczego? Ponieważ niewielka część czytelników przeczyta cały twój post, praktycznie słowo po słowie. 

Jednak większość czytelników internetowych to odpieniacze. Czytelnicy czytają tylko średnio 20-28% posta, nawet jeśli im się podoba.

Z ogromną ilością publikowanych treści, Ponad 2 miliony postów na blogu dziennie konieczne jest skimming. Ludzie przeglądają, aby przeczytać kluczowe punkty artykułu, aby sprawdzić, czy są zainteresowani. Jeśli są zainteresowani, często wracają i czytają artykuł wolniej. 

Po zoptymalizowaniu treści pod kątem odpieniaczy będą w stanie zrozumieć więcej z szybkiego przewijania, co daje większą szansę na przyciągnięcie ich uwagi. 

Jaka jest najlepsza szerokość? Myślę, że można bezpiecznie powiedzieć, że każda linia powinna zawierać od 55 do 100 znaków. Każda litera, spacja lub interpunkcja (przecinek, kropka itp.) liczyć jako pojedynczy znak.

Niektórzy twierdzą, że około 66 znaków w wierszu jest idealny, ale odkryłem, że nieco wyższy działa lepiej dla większości blogów. 

Są jeszcze dwa czynniki, które musimy wziąć pod uwagę: rozmiar czcionki i krój czcionki. 

Im większa czcionka, tym mniej znaków zmieści się w linii. Podobnie, niektóre czcionki są szersze niż inne. 

Najpierw wybierz czcionkę, którą prawdopodobnie już zrobiłeś. 

Wtedy zoptymalizuj szerokość bloga. Ogólnie rzecz biorąc, idealne jest gdzieś między 500 a 650 pikseli. Szybkie kiełki opadają w pobliżu górnej granicy tego zasięgu.

Zanim zrobimy jakieś testy, sprawdź, czy już dobrze sobie radzisz. Skopiuj pojedynczy wiersz jednego z poprzednich postów do Kalkulator liczby znaków.

image01

Zauważ, że będą pewne różnice w zależności od wybranej linii. Możesz sprawdzić cztery lub pięć linii, aby uzyskać dokładniejszą średnią.

Jeśli posiadasz już od 55 do 100 postaci, to od Ciebie zależy, czy chcesz je zmienić.

Zakładając, że nie jesteś w tym zakresie lub jesteś na bardzo niskim końcu, oto jak możesz zoptymalizować rozmiar czcionki i szerokość bloga.

Krok 1: Wybierz szerokość bloga

Chyba, że bardzo wygodnie modyfikujesz HTML i CSS, lub masz dewelopera, Zwykle najłatwiej jest zmienić rozmiar czcionki, chyba że szerokość bloga wypadnie z tego zakresu pikseli 500-650 (dość rzadko).

Nie mogę ci pokazać, jak łatwo zmień szerokość swojego bloga ponieważ zależy to od dokładnego tematu, którego używasz. Rozmiar czcionki jest znacznie prostszy.

Krok 2: Zobacz jak wygląda 100 znaków

W przeglądarce Chrome i Firefox można wywołać Inspektora elementu/strony za pomocą skrótu “Ctrl + Shift + I”. Możesz użyć tego, aby kopać i bawić się kodem na swoim blogu (nie martw się, nic z tego nie będzie miało żadnego wpływu na Twój rzeczywisty blog).

Alternatywnie, kliknij prawym przyciskiem myszy na zdaniu i wybierz “sprawdź element“żeby przywołać Inspektora. Jeśli używasz skrótu, przewiń kod HTML, aż znajdziesz znaczniki akapitu zawierające zdanie w Twoim poście.

image12

Następnie kliknij lewym przyciskiem myszy (normalny) na dowolnym elemencie zawierającym zdanie w Inspektorze.

Wtedy, kliknij prawym przyciskiem myszy to zdanie i wybierz ” Edytuj jako tekst.”

Zaznacz całe zdanie, usuń je, a następnie skopiuj i wklej przykładową frazę, która ma 100 znaków (bez cudzysłowów):

“Jest to wiersz słów, który ma tylko 100 znaków. Skopiuj go, aby przetestować rozmiary czcionek na swoim blogu.”

Następnie naciśnij klawisz enter, aby zobaczyć zmiany widoczne na ekranie.

image20

Jeśli chcesz, aby twój blog miał szerokość 100 znaków, powinien idealnie pomieścić tę przykładową frazę. Dostosuj frazę, jeśli chcesz mieć mniej znaków.

W teście liczby znaków, który zrobiliśmy wcześniej, zobaczyłem, że Quick Sprout został skonfigurowany tak, aby zmieścił około 100 znaków. Nic dziwnego, że to zdanie pasuje niemal idealnie.

Ale jeśli zdanie nie dopasuj, jak chcesz, możesz również wyświetlić podgląd różnych rozmiarów czcionek za pomocą Inspektora, więc nie zamykaj go jeszcze.

Z tym zdaniem zaznaczonym w Inspektorze, spójrz na panel po prawej stronie. Tam możesz zobaczyć CSS.

Przewiń w dół i poszukaj właściwości “font-size”, która nie ma linii przechodzącej przez nią. Zakładając, że masz responsywny motyw (co naprawdę powinieneś), będzie to wyglądało jak “font-size: X. XX em.”

Jeśli nie możesz go znaleźć, Możesz również kliknąć znak ” + ” na górze sekcji CSS, aby utworzyć nową właściwość. Następnie kliknij wewnątrz nowych nawiasów klamrowych – {}-i wpisz “font-size: 1em”, aby rozpocząć.

Aby zmienić rozmiar czcionki, kliknij lewym przyciskiem myszy liczbę (część” X. XX”) i wpisz inną liczbę. Większa liczba sprawi, że tekst będzie większy.

image26

Naciśnij enter po każdej zmianie i dostosuj tę wartość, dopóki nie będziesz zadowolony.

Krok 3: Wprowadź zmiany

Po znalezieniu idealnego rozmiaru czcionki musisz dokonać zmiany w panelu administracyjnym, niezależnie od tego, czy używasz WordPress, czy innej platformy.

Najpierw sprawdź swój opcje tematyczne ponieważ zwykle istnieje łatwe ustawienie do zmiany rozmiaru czcionki.

image31

W przeciwnym razie musisz dodać CSS do kodu CSS w edytorze, najlepiej w motywie podrzędnym.

image27

2. Czy już czas porzucić pasek boczny?

Pasek boczny jest tak standardową cechą blogów, że rzadko się o tym myśli, ale to błąd.

Przeciętny pasek boczny jest prawie nigdy nie używany przez odwiedzających. Nawet wysoce zoptymalizowany pasek boczny, taki jak Brian Dean w Backlinko, dostaje tylko 1,9% odwiedzających kliknięcie na najważniejszy element:

image13

Dlaczego to ma znaczenie? Problem polega na tym, że pasek boczny rozprasza uwagę, zwłaszcza nowych czytelników.

Czas, który musisz przyciągnąć uwagę odwiedzającego, staje się coraz krótszy. To under 4 seconds now.

image23

Nowy użytkownik może spędzić w dowolnym miejscu od 1-2 sekund patrząc na pasku bocznym, lub około 25-50% swojego okna okazji, aby je zrobić to, co chcesz.

Istnieje kilka dobrych studiów przypadków, które wspierają pomysł usunięcia paska bocznego. Brian Harris był w stanie popraw jego wskaźnik rezygnacji z poczty e-mail o 26% na blogu poprzez usunięcie jego:

image03

Impact Branding & Design również przetestował ten pomysł. Wyszli z tego skomplikowanego paska bocznego:

image08

do tego:

image15

Dzięki temu udało im się poprawić objętość ołowiu o 71%.

Badania te potwierdzają, że pasek boczny can odwróć uwagę.

Na stronie docelowej, ty zdecydowanie nie powinien mieć paska bocznego.

Na blogu musisz to przetestować. W większości przypadków wierzę, że zwiększy to średni czas na stronie dla Twoich postów. Jak zauważyliśmy, może to również zwiększyć wskaźnik rezygnacji z poczty e-mail.

Osobiście lubię być w stanie umieścić mój biogram na każdym blogu (na pasku bocznym), aby pomóc zbuduj moją markę i być bardziej niezapomnianym. Ale to nie znaczy, że jest lub nie będzie odpowiedni dla Ciebie.

Test Split posiadanie paska bocznego i nie posiadanie paska bocznego. Sprawdź, czy wyniki wskazują, że powinieneś całkowicie opuścić pasek boczny.

3. Obrazy mogą być atutem lub rozproszeniem uwagi

Jestem ogromny fan obrazów, ale musisz ich używać we właściwy sposób.

Odpowiedni wybór obrazu będzie miał duży pozytywny wpływ na ilość czasu, jaki odwiedzający spędzają na czytaniu postów na blogu.

Były dyrektor ds. zarządzania produktami w PRWeb przeanalizował tysiące komunikatów prasowych, aby odkryć wpływ obrazów.

Stwierdził, że komunikaty prasowe bez zdjęć miały średni czas na stronie 2: 18. Jednak komunikaty prasowe z co najmniej jednym obrazem miały średni czas na stronie 2: 47.

image29

Nawet jeśli nie wybierzesz najlepszych zdjęć, możliwość rozbicia tekstu będzie miała przyzwoity wpływ na twój czas na stronie.

Wytyczna obrazu #1: Użyj odpowiedniego typu obrazów

Na podstawie tej analizy każde zdjęcie wydaje się lepsze niż żadne, ale istnieje różnica między różnymi typami zdjęć.

I obejrzano 41 blogów w różnych niszach, aby dowiedzieć się, które typy obrazów były najczęściej udostępniane.

Najlepsze były ręcznie rysowane i animowane obrazy. Następnie były wykresy, infografiki i zdjęcia stockowe.

Niektóre z tych typów obrazów nie są realistyczne. Czy naprawdę zamieścisz pięć ręcznie rysowanych obrazów lub infografik w poście? Pewnie nie dlatego, że są drogie. Nawet jeśli masz umiejętności, aby je samodzielnie, zajmują dużo czasu, aby.

Ale wykresy? Możesz łatwo znaleźć kilka przydatnych Wykresów z badania, które cytujesz. Wykresy są fantastyczne, ponieważ są nie tylko interesujące, ale także zmuszają użytkownika do poświęcenia kilku sekund i ustalenia, co się dzieje.

A co ze zdjęciami? Nie polecam używania zwykłych zdjęć, ale możesz je kupić za $1 lub mniej, jeśli wiesz, gdzie szukać. Możesz nawet dostosować je, aby wyglądały lepiej i przyciągały więcej uwagi. Sprawdź moje przewodnik po tworzeniu niedrogich niestandardowych obrazów jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś.

Wytyczna obrazu #2: Użyj odpowiedniej liczby obrazów

Wyobraź sobie, że użyję jednego zdjęcia do artykułu na 5000 słów. To może pomóc czas na stronie trochę, ale wątpię, żeby to pomogło.

W tym samym czasie posiadanie 100 zdjęć na 1000 słów postu byłoby śmieszne, chyba że piszesz dla BuzzFeed.

Plusy Bloga przejrzałem najpopularniejsze posty na blogu 100, aby znaleźć podobieństwa. Odkryli, że najpopularniejsze artykuły mają jedno zdjęcie na około 350 słów (3.2 zdjęcia na 1149 słów).

image16

Pamiętaj, że to tylko średnia; niektórzy mieli więcej. Zauważysz, że na moich postach prawdopodobnie zbliżam się do jednego zdjęcia na każde 200 słów.

Na koniec musisz również wziąć pod uwagę szybkość strony. Jeśli przeładujesz swój post zdjęciami, załadowanie zajmie więcej czasu. Bardzo ważne jest, aby używać wysokiej jakości sieć dostarczania treści (cdn) i szybki hosting, jeśli planujesz używać wielu obrazów w postach.

Powinieneś też być optymalizacja rozmiaru pliku Twoich zdjęć.

4. Kreatywne sposoby na rozbicie treści

Jednym z powodów, dla których obrazy są tak świetne w zwiększaniu średniego czasu odwiedzających na stronie, jest to, że rozkładają Twój tekst.

Bez względu na to, jak dobry jesteś w słowach, nikt nie chce czytać ściany tekstu, ponieważ jest nudny.

Chociaż obrazy mogą być twoim podstawowym sposobem na oddzielenie rzeczy i zmianę doświadczenia czytelnika, istnieją inne skuteczne sposoby robienia tego, które zapewniają jeszcze większą różnorodność.

Wariant 1: Listy

Większość uważa, że listy są łatwiejsze do odczytania niż zwykły tekst. Dodatkowo masz wiele różnych opcji listy:

  • listy takie jak ta również rozbijają tekst
  • numerowane listy zapewniają dodatkową różnorodność
  • możesz również użyć niestandardowych kul 

Chłopaki z Authority Hacker mają solidny projekt i styl bloga. Niestandardowe kule są jego częścią:

image10

Zmiana standardowego okrągłego punktora na zielony znacznik będzie wymagała niestandardowego CSS. 

Na przykład, jest to CSS punktów punktowych na powyższym obrazku: 

li {

list-style-image: url(“images / ul1_m_green.png”) !ważne;

} 

Właściwość ” list-style-image “informuje przeglądarkę, że chcesz użyć obrazu dla swojej listy (kod HTML dla list to”li”). 

Element ” url ” oznacza adres URL obrazu, którego chcesz użyć. W końcu”!ważne ” informuje przeglądarkę o nadpisaniu innych właściwości stylu listy. 

Niestandardowy obraz pocisku nie musi być skomplikowany. Ten prosty znacznik wygląda świetnie. Możesz tworzyć własne za pomocą narzędzia takiego jak Canva lub kupić prostą ikonę w Rzecz. Rzeczownik Projekt. 

Opcja 2: wbudowane media społecznościowe

Co jest lepsze od elementu, który łamie Twój tekst? Element, który może również uzyskać dodatkowy ruch. 

Osadzanie elementów mediów społecznościowych staje się coraz bardziej powszechne, ponieważ działa, zwłaszcza teraz, ponieważ sieć nie została jeszcze nimi nasycona. 

Najprostszym sposobem jest użycie wtyczki, takiej jak TweetDis. To najnowszy, który testujemy na blogu Crazy Egg i wygląda na to, że działa całkiem dobrze. Oto jak to wygląda (box design 4 Jeśli ktoś z was wypróbuje wtyczkę):

image22

Wyróżnia się, bardzo dobrze rozbija tekst i dostaje kilka dodatkowych tweetów. Czego tu nie lubić? 

Jeśli nie chcesz używać wtyczki do osadzania tweetów lub postów na Facebooku (lub innych sieci społecznościowych), większość sieci zapewnia sposób osadzania określonego udziału. Nadal będą działać prawie tak dobrze (czasami lepiej), ale są nieco bardziej bolesne w użyciu. Oto dobry przewodnik to zarys procesu.

Wariant 3: Tabele

Chociaż zastosowanie tabel jest znacznie bardziej ograniczone niż inne opcje, zapewniają one ładną mieszankę elementów graficznych i tekstowych. 

Tabele są przydatne, gdy piszesz artykuł porównujący wiele rzeczy. Najlepszą darmową opcją dla WordPressa, którą widziałem, jest wtyczka TablePress:

image11

Jeśli jednak znasz HTML i CSS, możesz również tworzyć własne niestandardowe układy.

Opcja 4: Cytaty

Oprócz łamania tekstu, cytaty dodają wiarygodności twojemu artykułowi. Jeśli masz opinię na temat, ale nie jesteś autorytetem w tej niszy, możesz zacytować eksperta o podobnej opinii, a zostanie to potraktowane bardziej poważnie.

image09

Jest jeszcze jeden aspekt cytatów, który uwielbiam, i to, że możesz je również wykorzystać jako część swojej strategii promocyjnej. Skontaktuj się z każdym, kogo cytujesz w swoim artykule (jeśli to możliwe) po opublikowaniu postu i daj im znać. Następnie uprzejmie poproś o udział, jeśli im się spodoba.

Ewentualnie skontaktuj się z władzami w swojej niszy przed publikujesz swój post i prosisz o wycenę na specyficzne temat. Kiedy wyślesz im post później, są znacznie bardziej skłonni go udostępnić.

5. Poprowadź swojego gościa przez swoją stronę

W przypadku większości postów na blogu jest to przypadek: tutaj jest, czytaj dalej.

Od tego zaczyna się skimming dla wielu ludzi.

Być może zauważyłeś, że w moich zaawansowanych przewodnikach na Quick Sprout (które są bardzo długie), nie pozostawiam nawigacji Przypadkowi. Na niektóre z moich przewodników, I nawet zawierać przerywaną linię w tle, który prowadzi od sekcji do sekcji:

image14

Inną subtelną taktyką, której używam, jest włączenie strzałek skierowanych w dół, jeśli to możliwe. Ponownie, kierują one uwagę czytelnika w dół do następnej sekcji, aby kontynuować czytanie.

image00

Wreszcie, nie jest to tylko taktyka dla postów na blogu; jest również używana przez copywriterów do stron docelowych. Zobacz też wstępna strona docelowa na Air Story autor: Joanna Wiebe z Copy Hacker:

image02

Spójrz na osobę w tle. Udowodniono, że twarze na zdjęciach przyciągają uwagę. Oczywiście podążamy również za ich linią wzroku, która w tym przypadku jest wezwaniem do działania.

Jeśli używasz zdjęć ludzi w swoich postach na blogu, staraj się nie mieć takich, które patrzą w górę: to zabija rozmach czytelnika. Albo niech patrzą bokiem, w kierunku czytelnika, albo w dół w kierunku następnej sekcji.

6. Daj odpieniaczom szansę na ponowne zaangażowanie

Pamiętasz odpieniacze?

To oni skaczą i przewijają Twoją stronę, zamiast czytać każde słowo. Musisz zdobądź ich uwagę.

Aby zdobyć ich uwagę (a następnie przekonać ich, aby wrócili i przeczytali twój post w całości), musisz skorzystać z elementów w swoich postach, które się wyróżniają.

Omówiliśmy już Zdjęcia i to świetny początek. Ale są dwa inne elementy, które są również ważne.

Element 1: kolorowe tła

Chociaż wymaga to dodatkowego wysiłku, odkryłem, że używanie kolorowych tła jest skutecznym sposobem na przyciągnięcie uwagi.

W moich przewodnikach definitywnych użyłem zmiany koloru tła, aby zaznaczyć nową sekcję. To tak jakby mówiło: “Hej skimmer, sprawdź to przed kontynuowaniem przewijania.”

image07

Element 2: Wykorzystaj w pełni swoje poddziały

Linie podrzędne (H2S i H3S) wyróżniają się domyślnie. Stoją one samotnie na linii i są zwykle odważniejsze i większe niż otaczający tekst.

image30

Najgorszą rzeczą, jaką możesz zrobić, jest napisanie naprawdę podstawowego i prostego nagłówka. Zamiast tego poświęć dodatkowy czas i uważaj na twórz potężne podtypy.

Na przykład, jeśli nazwałem tę sekcję “Tła i nagłówki”, niewiele odpieniaczy by się zatrzymało.

Ale z takim tytułem Jak “Daj Odpieniaczom szansę na ponowne zaangażowanie,” przyzwoita część czytelników zaciekawi się i przynajmniej zacznie czytać. Następnie do mnie należy przekonanie ich do czytania, dając im przydatne treści.

7. Daj użytkownikom kontrolę nad ich wizytą

Jednym z głównych powodów, że skimmers skim jest to, że nie są pewni, czy są zainteresowani twoim artykułem.

Może wiedzą już dużo o temacie, o którym piszesz i nie są pewni, czy dodajesz coś nowego. A może po prostu interesują się jedną lub dwiema jego częściami, a nie pełnym artykułem.

Jeśli możesz pokazać te odpieniacze dokładnie to, co jest w artykule, łatwiej znajdą to, czego szukają. To powstrzymuje ich przed wejściem w tryb “skimming”, a także zapobiega przegapieniu tego, czego szukają.

Najskuteczniejszym sposobem na to jest wyjaśnienie artykułu we wstępie lub posiadanie spisu treści.

Zamierzam zarysować 3 różne rodzaje spisu treści, ale wszystkie mogą działać dobrze, więc wybierz ten, który wydaje się odpowiedni dla Twoich postów.

1. Standardowy spis treści w stylu Wiki

Wikipedia nie jest ładna, ale jest genialna z punktu widzenia użyteczności. Wszystkie artykuły zawierają dokładnie ten sam prosty spis treści.

Możesz go ręcznie utworzyć, jeśli chcesz nauczyć się trochę prostego HTML i CSS, ale znacznie łatwiej jest zainstalować wtyczkę, taką jak Spis treści plus. Proste kliknięcie przycisku automatycznie pobierze wszystkie podtytuły i utworzy spis treści:

image21

2. Spis treści oparty na tekście i linkach

Czasami same nagłówki nie są wystarczająco opisowe, zwłaszcza jeśli tworzysz ogromny przewodnik.

Wypróbowałem kilka różnych metod i odkryłem, że jednym z moich ulubionych sposobów na rozpoczęcie przewodnika jest wprowadzający spis treści, który mieszał opisy z linkami.

image04

Możesz to również zrobić na znacznie mniejszą skalę w jednym poście na blogu za pomocą prostego kodu HTML, o którym wspomniałem wcześniej.

Możesz łatwo połączyć się z dowolnym punktem na stronie. Aby to zrobić, wystarczy dodać tag ” id ” do dowolnego elementu HTML (div, span, p, a, img, H2, H3 itp.).

Na przykład:

<H2 id=”tip7″>7. Daj użytkownikom kontrolę nad ich wizytą< / h2>

Następnie mógłbym linkować do niego z dowolnego miejsca w tym poście, odwołując się do tego id w linku (znacznik <a>):

<a href=”#tip7″>ten link przeniesie Cię do tip 7</a>

Utwórz linki do wszystkich ważnych obszarów swojego postu i ułóż je w swoim wstępie według własnego uznania.

3. Spis treści oparty na obrazie

Natknąłem się ostatnio na tego typu spis treści i uwielbiam go. Jest to kreatywny sposób na zwrócenie uwagi czytelników i skierowanie ich do sekcji, które docenią najbardziej.

Oto co to wygląda jak:

image06

To zajmie trochę czasu, aby połączyć, używając kodu HTML linku, który pokazałem w opcji 2 i trochę CSS, aby uzyskać poprawny układ / kolor. Jednak można go ponownie użyć w przyszłości z łatwością.

8. Prezentacja alternatywnych formatów treści

Jestem wielkim zwolennikiem dawania czytelnikowi (ty) jak najwięcej kontroli. Tylko Ty wiesz, co lubisz najbardziej i co Cię interesuje. To samo dotyczy twoich czytelników.

Oprócz opcji nawigacji możesz również dać czytelnikom wybór formatu, w którym chcą korzystać z treści.

Jeden temat można by poruszyć w:

  • artykuł (tekst / zdjęcia)
  • infografika
  • podcast
  • wideo
  • pokaz slajdów

Jeśli planujesz z wyprzedzeniem, możesz utworzyć artykuł w więcej niż jednym formacie, zanim go opublikujesz. Dzięki temu czytelnicy mogą wybrać swój ulubiony format. Niektórzy lubią słuchać, inni wolą czytać.

Należy pamiętać, że zawartość w wielu formatach, znany również jako repurposing, może również pomóc w rozszerzeniu opcji promocji.

Przejdźmy przez kilka przykładów.

Najpierw mała infografika w artykule:

image24

Infografiki niekoniecznie muszą być tak ogromne,jak samodzielne posty na Quick Sprout. Jeśli masz dużą infografikę, możesz również przypiąć odpowiednią część do sekcji w artykule i po prostu ją dołączyć.

Jeśli nie widziałeś, CopyBlogger niedawno przyjął podcasting jak szaleńcy! Prawie cała ich zawartość jest hostowana na ich nowym Rainmaker.fm Platforma podcastingowa.

Problemem dla nich było to, że wielu odwiedzających woli czytać. Biorąc pod uwagę, że duża część ich publiczności to pisarze, istnieje ogromna część, która po prostu woli czytać. Ponadto podcasting jest dość powolnym formatem, który często zajmuje 10 minut, aby powiedzieć, co można przeczytać w pięciu.

Zespół CopyBlogger przewidział ten problem i postanowił zaoferować swoje treści w dwóch różnych formatach. Możesz posłuchać podcastu jako pierwszej opcji, lub możesz przeczytać dobrze sformatowany transkrypt poniżej.

image28

W końcu możesz zrobić coś odwrotnego, jak my na Crazy Egg. Wszystkie treści na blogu są tradycyjnymi artykułami, które są publikowane raz w dzień powszedni. Jednak na dole niektórych postów istnieje możliwość pobrania podcastowej wersji postu (3-4 razy w miesiącu).

image18

Zastanów się, które formaty najlepiej pasują do tematu, o którym piszesz i co preferują Twoi odbiorcy.

Możesz wypróbować kilka różnych formatów w ciągu kilku miesięcy, a następnie trzymać się tych, które działają najlepiej.

9. Czytaj umysł odwiedzającego, aby zwiększyć wyniki

Osiem powyższych wskazówek pokazuje co musisz to zrobić, ale nie do końca jak żeby to zrobić.

Jeśli naprawdę chcesz zmaksymalizować czas, jaki czytelnicy spędzają na konsumowaniu treści, musisz test.

Po pierwsze, wymyśl hipotezę

Zawsze miej powód, aby coś włączyć lub zmienić. Polecam zacząć od wypróbowania tych wskazówek na starszym poście, który ma dość stały ruch.

Możesz zacząć od dodania spisu treści. Twoja teoria, na przykład, brzmiałaby: spis treści powinien zapobiegać przeoczeniu przez czytelników tego, czego szukają.

Po drugie, musisz go przetestować

Ty może po prostu wprowadź zmiany i porównaj nowe wyniki ze starymi, ale to nie jest najlepsza opcja.

Najlepiej byłoby użyć narzędzia takiego jak Optimizely aby utworzyć 2 różne strony (1 ta sama, 1 ze spisem treści) i podzielić ruch na każdą opcję.

image17

Po trzecie, spójrz na wyniki

Po przeczytaniu posta przez znaczny ruch, musisz przyjrzeć się metrykom, które najbardziej Cię interesują:

  • średni czas na stronie
  • współczynnik odrzuceń
  • strony na wizytę

W ten sposób określasz, czy Twoja zmiana naprawdę pomogła. Zwycięska zmiana powinna skutkować pozytywną poprawą co najmniej dwóch z trzech powyższych wskaźników (najlepiej wszystkich trzech). Nie każdy test wygra, dlatego ważne jest, aby testować nowe teorie po.

Na koniec określ, dlaczego uzyskałeś wyniki, które zrobiłeś

Jest to najtrudniejsza część, ale jest to niezbędne do maksymalizacji poprawy zaangażowania.

Jedynym sposobem, aby określić przyczyny, dla których Twoje wyniki się zmieniły, jest użycie oprogramowania heatmap (oczywiście jestem częściowy Crazy Egg).

image05

Możesz użyć oprogramowania, aby spojrzeć na:

  • jaki procent czytelników korzystał ze spisu treści
  • ile uwagi poświęcono tabeli względem otaczającego tekstu i elementów (np. paska bocznego)
  • która tabela linków treści została kliknięta najbardziej

Gdy pomyślisz, że rozumiesz, w jaki sposób nowa modyfikacja wpłynęła na zachowanie czytelników, możesz wymyślić nową teorię. Jeśli twój początkowy eksperyment już wygrał, możesz opracować teorię, jak go dalej ulepszyć (podziel-przetestuj rozmiar, kolor lub format itp.).

Testowanie nigdy się nie kończy!

Gdy twój ruch osiągnie wysoki poziom, możesz zatrudnić eksperta od optymalizacji współczynnika konwersji, aby wykonał wszystkie te kroki za Ciebie. Do tego czasu jesteś zdany na siebie.

Wniosek

Średni czas, który czytelnik spędza na twoich stronach, jest jedną z najważniejszych wskaźników dla firmy online.

Ponadto jest to jeden z najważniejszych mechanizmów informacji zwrotnej, który informuje Cię, czy ludzie czerpią korzyści z twojej pracy.

Jeśli użyjesz nawet kilku z tych dziewięciu wskazówek formatowania, możesz podwoić średni czas na stronie dla większości blogów, co jest ogromny.

Pomyśl o różnicy, jaką zapewniłby ten rodzaj zaangażowania, nie tylko dla pojedynczego postu, ale dla każdego postu, który napiszesz w przyszłości.

Następnie zrób listę tych wskazówek, które chcesz wypróbować w następnym poście, abyś nie zapomniał. Chciałbym, żebyś wrócił i dał mi znać, jak poszło.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz
Related Posts