9 rodzaje treści, które przyciągają najwięcej linków zwrotnych

W większości przypadków, jak prezentujesz swoje treści tak samo ważne jak co piszesz o

W zależności od struktury artykułów, tego, co w nich zamieszczasz i jakiego formatu multimedialnego używasz do ich prezentacji, Twoje wyniki będą różne.

Niektóre posty są świetne do rozpowszechniania w mediach społecznościowych, ale mogą nie przyciągać wielu linków zwrotnych. Inni tworzą mnóstwo zaangażowania, ale niewiele więcej.

Niektórzy mogą nawet pomóc ci rozpocząć cenne relacje z influencerem.

Chodzi mi o to,: Wszystkie treści, które tworzysz, powinny mieć na uwadze cel końcowy. Wiesz, co chcesz osiągnąć.

Jednym z najczęstszych i najważniejszych celów treści jest przyciągnij linki. Linki są nadal ważną częścią SEO i prawdopodobnie będą w najbliższej przyszłości.

Linki zwrotne do postu nie tylko pomagają temu konkretnemu postowi lepiej pozycjonować w wyszukiwarkach, ale także pomagają wszystkim innym postom w Twojej witrynie. Uzyskaj wystarczającą ilość wysokiej jakości linków, a otrzymasz dziesiątki tysięcy organicznych odwiedzających wyszukiwarkę miesięcznie do swojej witryny.

Jeśli chcesz świetnych linków zwrotnych w nowoczesnym świecie SEO, potrzebujesz świetnych treści.

To takie proste.

Oto, co mam dla Was dzisiaj: przewodnik po najlepszych rodzajach treści 9, które mogą przyciągnąć nie tylko dobrą ilość linków, ale także wysoka jakość linki.

1. Ludzie mają i zawsze będą kochać posty na listach

Piszę mnóstwo postów z listy i uważam, że działają szczególnie dobrze jako posty gości.

Wystarczy spojrzeć na niektóre z postów, które opublikowałem na NeilPatel.com w czerwcu:

  • 21 Zasoby Do Opanowania Marketingu Online
  • 15 Szybkie wskazówki, jak przekonwertować odwiedzających na subskrybentów poczty e-mail
  • 5 Naukowo udowodnione techniki, aby przyciągnąć lojalną publiczność
  • 5 Strategie copywritingu, które poprawią Współczynnik konwersji o 113%

Ale nie tylko ja je kocham.

W dogłębnym badaniu ponad artykułów 220,000, Fractl i BuzzStream odkryli, że posty na liście były najbardziej udostępniane.

Wyniki te potwierdziły wcześniejszą analizę przez Buzzsumo i Okdork 100 milionów artykułów. Posty na liście biły tylko infografiki:

image08

Ale co naprawdę ciekawe, popularność zmienia się drastycznie według miesiąca:

image11

Najważniejsze jest to, że posty na listach są niezwykle spójne, co pomoże ci uzyskać bardziej stabilne wyniki z ich produkcji. Znacznie ułatwia określenie dokładnego zwrotu z inwestycji (ROI).

Aby uzyskać jeszcze jeden przykład postów na liście, które są świetnym rodzajem treści, spójrz na najlepsze posty opublikowane na Boost blog Traffic:

image09

Zgadza się, trzy z czterech to posty na liście. Pamiętaj również, że są to długie listy, a jeśli odwiedziłeś artykuły, są one również naprawdę dogłębne.

Ale powiedziałem ci coś na początku tego postu: szukamy treści, które mogą tworzyć linki.

Okazuje się, że ludzie lubią też linkować do postów z listy:

image06

Inne niż Strona główna, zarówno Zwiększ ruch na blogu dwa najlepsze posty (pod względem domen odsyłających) to posty na listach.

Dlaczego ludzie kochają listy postów: Pomimo faktu, że wiele osób narzeka na konieczność przeczytania “just another list post”, posty na listach pozostają jednym z najpopularniejszych typów treści. To dlatego, że listy mają kilka kluczowych rzeczy dla nich:

  • składają konkretną obietnicę: czytelnik wie, ile uwagi będzie musiał poświęcić na artykuł
  • są skanowalne: prawie wszyscy czytelnicy skanują artykuły. Ponieważ każdy element listy jest zwykle pod nagłówkiem, łatwo jest szybko uzyskać istotę artykułu.
  • wywołują ciekawość: to prawie jak test. Czy możesz odgadnąć X sposobów, aby coś zrobić? Pewnie, pewnie znasz jedną lub dwie z głowy, ale to pozostawia dużą lukę ciekawości, którą chcesz wypełnić.

Ostatnim powodem, dla którego posty na listach są świetne dla Ciebie jako twórcy treści, Jest to, że należą do najtańszych. Jak zobaczysz w przypadku niektórych innych typów treści, nierzadko wydaje się tysiące dolarów na tworzenie treści, które przyciągają mnóstwo linków. Rzadko zdarza się, aby post na liście kosztował znacznie więcej niż kilkaset (w drogich przypadkach).

Oto jak zrobić post listy…

Krok 1-Wybierz temat, w którym więcej znaczy lepiej: Potencjalną przeszkodą, na którą możesz napotkać, jest to, że większość blogerów regularnie pisze posty na listach, celowo lub przypadkowo.

Oznacza to, że istnieje ton konkurencji, jeśli chodzi o posty na liście. Wyszukaj prawie każdy temat,a znajdziesz co najmniej kilka postów na listach.

Aby uzyskać link do ciebie, musisz stworzyć treść, która jest warta linkowania. Jeśli po prostu tworzysz te same listy, co wszyscy inni, trudno będzie znaleźć kogoś, kto połączy się z Tobą.

Rozwiązanie? Większy, lepszy.

Co brzmi bardziej imponująco dla Ciebie:

“6 niskokalorycznych przekąsek, które są świetne na dietę”

Lub

“Pełna lista: 56 niskokalorycznych przekąsek, które są świetne na dietę”

Nawet nie widząc każdego artykułu, możesz powiedzieć, że druga opcja będzie bardziej imponująca.

To, co chcesz zrobić, to znaleźć temat w swojej niszy, gdzie więcej jest lepsze.

Niektóre tematy nie działają dobrze dla postów na liście. Nikt nie jest zainteresowany “60 sposobami używania nożyczek” lub ” 25 sposobami używania łyżki.”

Ogólnie rzecz biorąc, chcesz znaleźć tematy, w których posty na liście już dobrze sobie radzą. Jeśli wyszukujesz frazę lub słowo kluczowe i widzisz trzy lub cztery inne posty na liście w pierwszych wynikach, jesteś na coś.

image04

Idealnie, znalazłeś krótsze posty. Patrząc na powyższe wyniki, mogę powiedzieć, że trudniej będzie stworzyć fragment treści, który jest sposób lepiej niż jakakolwiek z długich list. Ale nadal jest to możliwe, jeśli naprawdę chcesz kierować To słowo kluczowe.

Oprócz dłuższego postu, możesz go również:

  • bardziej szczegółowe
  • bardziej wizualny / użyteczny
  • bardziej dostępne (może Wersja do druku lub do pobrania)

Musisz przyjrzeć się każdemu z najlepszych wyników w rankingu i zobaczyć, czego brakuje. Niektóre rzeczy będą oczywiste, ale możesz również spojrzeć na komentarze każdego artykułu, aby uzyskać wskazówki dotyczące tego, czego brakuje lub co można poprawić.

image16

Naprawdę, możesz wybrać dowolne słowo kluczowe lub frazę, którą chcesz kierować i sprawdzić, czy jest to dobry kandydat. Jeśli chcesz tylko znaleźć słowa kluczowe, które najlepiej działają z postami na liście, użyj Planera słów kluczowych Adword, aby wyszukać następujące słowa kluczowe:

  • najlepsze [niszowe]
  • [nisza] porady
  • sposoby na [niszę]

Na przykład:

image03

Właśnie z tego Wyszukiwania można utworzyć:

  • X Najlepsze Książki Żywieniowe
  • X Najlepsze Aplikacje Żywieniowe
  • Batony X Best Nutrition

I możesz zastąpić “odżywianie” innymi niszowymi słowami kluczowymi, aby uzyskać więcej pomysłów.

Krok 2-Napisz swoją listę i sformatuj ją: Tworzenie postu zajmie większość czasu. Najpierw zdecyduj, jak zamierzasz poprawić to, co tam jest.

Pamiętaj, że Twoja lista niekoniecznie musi być dłuższa. Jeśli możesz uczynić go bardziej wartościowym w inny sposób, zrób to.

Badania wykazały, że listy z 10 pozycji otrzymują jak dotąd najwięcej akcji społecznych. W rzeczywistości dostają 4 razy więcej akcji niż najbliższy numer listy-23. Pozostałe najlepsze wyniki to 16 i 24.

Biorąc to pod uwagę, nie ma dużego rozmiaru próbki dla dłuższych postów, a z wcześniejszych doświadczeń wiemy, że również dobrze sobie radzą.

Oto jak proponuję rozłożyć swoje posty:

  • Wprowadzenie
  • Twoja lista
  • Wniosek

Użyj swojego wprowadzenia, aby wyjaśnić czytelnikom, dlaczego ten temat jest ważny i w jaki sposób lista może im pomóc. Użyj konkluzji, aby wyróżnić najlepsze pozycje na liście i zaangażować czytelników.

Widzę zbyt wielu pisarzy po prostu rzucających listę w swoich czytelników, a następnie zaskakujących, gdy ich wyniki są słabe. To powinno być jak rozmowa: pozdrawiasz kogoś i żegnasz się na końcu.

2. Wyjdź poza oczekiwania z przewodnikami

Szczerze mówiąc, nie sądzę, że istnieje inny marketer, który zainwestował tyle czasu i wysiłku w tworzenie “ostatecznych” przewodników, co ja.

Spójrz na pasek boczny Quick Sprout, jeśli mi Nie wierzysz:

image01

Każdy z tych przewodników ma dziesiątki tysięcy słów i ma niestandardowy projekt, który pomaga im wyróżnić się na tle innych przewodników.

Kiedy piszesz jeden z tych przewodników, twoim celem jest stworzenie “ostatecznego przewodnika.”Jeśli temat, o którym napisałeś, pojawia się w dyskusji na forum lub w mediach społecznościowych, chcesz, aby ludzie mogli połączyć się z twoim przewodnikiem i powiedzieć “to wszystko, czego potrzebujesz.”

Jeśli zrobisz to dobrze, przyciągniesz ton linków, a następnie ruchu:

image15

Zanim się podniecisz, muszę Ci szybko sprawdzić rzeczywistość.

Tworzenie przewodnika tego poziomu jest nie spokojnie.

To zajmie ci kilka (prawdopodobnie ponad sto) godzin, aby utworzyć lub będzie cię kosztować tysiące dolarów, aby ktoś inny go dla ciebie stworzył. Jeśli pójdziesz na skróty, nie otrzymasz tego samego rodzaju wyników, jak pokazano powyżej.

W perspektywie długoterminowej uważam, że zwrot z inwestycji w te przewodniki jest fantastyczny. Działa to poniżej $20 za link, a przewodniki napędzają mnóstwo ruchu i znacznie zwiększają wartość twojej osobistej marki.

Natychmiast pozycjonujesz się jako lider w swojej niszy (np. Stwórz więcej (tak jak ja), a będziesz uważany za lidera w szerszym temacie (np. marketing).

Jeśli zastanawiasz się nad tą inwestycją, oto, co musisz zrobić…

Krok 1-Znajdź temat i określ zakres: Temat i zakres pomoże określić, jak drogi będzie przewodnik do stworzenia.

Pamiętaj, że jest to” ostateczny ” przewodnik. Musi zawierać wszystko na wybrany przez Ciebie temat.

Jeśli wybierzesz naprawdę szeroki temat, taki jak “najlepszy przewodnik po marketingu”, będziesz musiał napisać setki tysięcy słów.

“The Ultimate Guide to Structured Data”) i mieć przewodnik, który ma tylko 5,000-10,000 słów, ale obejmuje wszystko o temacie, zamiast iść zbyt szeroko i trzeba pominąć rzeczy lub wysłać swoje koszty przez dach.

Pamiętaj, że możesz również ograniczyć swój zakres na inne sposoby. Na przykład stworzyłem przewodnik po “marketingu online”, ale napisałem go dla początkujących. W ten sposób mogę pokryć wszystko że początkujący musi wiedzieć, nie obejmując wszystko, co ekspert musi wiedzieć.

Krok 2-rozłóż przewodnik: Jeśli zamierzasz zatrudnić pisarza, to teraz jest odpowiedni moment. Polecam zamieszczenie opisu pracy na tablicy ogłoszeń np. ProBlogger.

Tak, to będzie kosztować pieniądze, aby opublikować pracę. Będziesz także musiał zapłacić przyzwoitą kwotę za pisanie.

To dlatego, że nie można po prostu zatrudnić przeciętnego pisarza-potrzebujesz świetnie. scenarzysta Wszystko o Twoim przewodniku musi być na najwyższym poziomie, aby działał.

Jeśli masz trochę reputacji w niszy, możesz również wynająć obiecującego blogera w swojej niszy, którego pracę lubisz.

Podczas gdy ja przyczyniam się do moich przewodników i pomagam je rozłożyć, większość pisania jest wykonywana przez współpracownika. Na przykład napisałem mój przewodnik po content marketingu z Kathryn Aragon:

image13

Kiedy już wiesz, kto napisze przewodnik, nadszedł czas, aby go rozłożyć.

Stwórz zarys przewodnika dla wszystkich głównych tematów, które omówisz-podobny do spisu treści.

image14

Następnie utwórz kontur dla każdej z tych sekcji. Traktuj je jako osobne strony/posty.

Gdy to zrobisz, napisz poszczególne artykuły tak, jak zwykle. Pamiętaj tylko, że jakość jest najważniejsza.

Krok 3-Znajdź projektanta: Większość pisarzy i marketerów może być w stanie złożyć prosty niestandardowy obraz w razie potrzeby, ale dla takiego przewodnika potrzebujesz zupełnie innego zestawu umiejętności.

Będziesz potrzebował niestandardowych obrazów, czcionek, tła, a także doświadczonego oka do układania tego wszystkiego w najlepszy sposób:

image05

Ponownie, nie można tanie tutaj, lub jakość przewodnika ucierpi.

Osobiście lubię Dribbble, aby znaleźć projektanta, ale możesz również znaleźć dobre na Upwork i Freelancer, jeśli nie masz nic przeciwko brodzeniu przez niskiej jakości projektantów.

Krok 4-Promuj go (łatwe, jeśli zrobiłeś poprzednie kroki w prawo): Jeśli masz naprawdę świetny przewodnik, wystarczy trochę promocji, aby go tam i szerzyć świadomość.

Dobrym miejscem na początek jest Reddit. Jeśli nie jesteś zaznajomiony z Reddit, jest to ogromna strona, na której użytkownicy mogą głosować na linki do treści. Ponieważ Twój przewodnik jest tak niesamowity, jeśli opublikujesz go we właściwej społeczności, otrzymasz mnóstwo głosów i ruchu. Zanim jednak spróbujesz, dowiedz się, jak używać Reddita we właściwy sposób.

Następną rzeczą, którą powinieneś zrobić, to promować swoje treści w podobny sposób do techniki wieżowca. Będą inne przewodniki na Twój temat, ale twój będzie najlepszy. Wyślij e-mail do każdego, kto połączył się z gorszymi przewodnikami i powiedz im, że masz taki, który jest sposób lepiej.

Wreszcie, właściciele blogów e-mail, którzy mają odbiorców, którzy byliby zainteresowani twoim przewodnikiem. Aby uzyskać przewodnik po SEO, nie wysyłaj e—maili do innych blogerów SEO-nie będą zbyt otwarci. Blogerzy e-mailowi, którzy piszą o budowaniu firm internetowych, witryn e-commerce, witryn niszowych itp. Nie są to bezpośredni konkurenci i prawdopodobnie pokochają Twój przewodnik i link do niego w przyszłości.

3. Zrób dzieło sztuki internetowej (aka infografiki)

Nie, infografiki nie są tym, czym były, ale nadal mogą przyciągnąć mnóstwo świetnych linków.

Infografiki to obecnie najbardziej wirusowy rodzaj treści, jaki możesz stworzyć. Kiedy były nowością, szybko się rozprzestrzeniały, ponieważ ludzie byli zafascynowani infografikami. Dziś będziesz musiał wyprodukować wyższą jakość, aby uzyskać przyczepność.

Ostatnio przeanalizowałem wyniki moich infografik. Chociaż wyniki moich nowszych infografik (w ciągu ostatnich dwóch lat) nie były nawet zbliżone do dwóch lat wcześniej, nadal odwiedzali 21,582 i 371 linków zwrotnych z unikalnych domen 34 średnio.

Niezły powrót.

Dopóki to znacznie się nie zmniejszy, będę regularnie produkować infografiki.

Krok 1-Wybierz odpowiedni temat: Infografiki są świetne, ponieważ mogą przekazywać prawie każdy rodzaj wiadomości. Jednak odkryłem, że infografiki oparte na danych lub te, które krok po kroku rozkładają temat, działają najlepiej.

image10

Badanie potrzebnych danych może zająć trochę czasu, ale warto.

Krok 2-Znajdź świetnie. projektant: Możesz to zrobić na kilka sposobów. Możesz zatrudnić projektanta, który specjalizuje się w infografikach (od Dribbble lub podobnego), lub możesz wynająć agencję.

Visual.ly jest najpopularniejszą agencją, jeśli chodzi o infografiki, ale nie jest tania. Spodziewaj się wydać średnio około $1,000 na infografikę.

Ty can Zwykle oszczędzaj pieniądze z własnym projektantem, ale być może będziesz musiał wykonać wiele pracy nóg samodzielnie.

Dodatkowo zastanów się, czy chcesz przenieść infografikę na wyższy poziom, czyniąc ją “gifograficzną.”

Gifografie są jak “gify”, które widzisz w całym Internecie. Łączą animacje z infografikami. Przyciągną one dodatkowe linki i akcje społeczne, ale kosztują więcej. Oto przykład jednego z nich.

Krok 3-Wypromuj go: Jeśli nie masz widowni wielkości mojej W Quick Sprout, twoja infografika nie będzie powiązana, chyba że dostaniesz ją przed właściwymi ludźmi.

Zapoznaj się z sekcją dotyczącą promocji w tym przewodniku, aby stworzyć popularną infografikę.

4. Spraw, aby influencer wyglądał niesamowicie

Ile wart jest link ode mnie? Lub inny influencer w twojej niszy?

Chociaż jest to tylko jedno ogniwo, jest to niezwykle wysokiej jakości. Ponadto umożliwiłoby to kontakt z tysiącami osób w twojej niszy, z których wiele może łączyć się z Tobą na forum lub w mediach społecznościowych lub na własnych blogach. Ten jeden link prawdopodobnie zamieni się w kilka kolejnych.

Co jeśli możesz zmusić influencer do połączenia się z Tobą?

Możesz—musisz tylko sprawić, by wyglądały niesamowicie.

Oto Plan…

Krok 1-Wybierz influencer do celu: Nie brakuje popularnych blogerów, którzy udzielają porad. Twoim pierwszym zadaniem jest wybranie influencerów 5-10, z którymi chciałbyś się połączyć i uzyskać link.

Zamów je od najbardziej do najmniej ulubionych. Dzięki tej strategii możesz kierować tylko na jednego lub dwóch wpływowych naraz, ale możesz powtórzyć tę strategię tyle razy w przyszłości, ile chcesz.

Krok 2-postępuj zgodnie z jego radą do listu: Po osiągnięciu pewnego poziomu popularności twój blog staje się komorą ECHA. Otrzymasz mnóstwo komentarzy i e-maili mówiących “świetny post, to było naprawdę pomocne”, ale nigdy nie wiesz, czy Twoja praca faktycznie pomaga czytelnikom.

Co jakiś czas pojawia się e-mail lub komentarz, który wywołuje uśmiech na twojej twarzy. Nie tylko ta osoba zastosuj twoja rada, ale on lub ona również ma świetne wyniki.

Oto, co zrobisz. Wybierz jedną lub dwie główne porady, zastosuj je i udokumentuj wszystko od początku do końca. Jeśli to możliwe, Zastosuj w praktyce wszelkie techniki, które stworzyli.

Ta rada can być z bloga, ale nawet lepiej, jeśli pochodzi z produktu. Jeśli możesz podzielić się historią sukcesu z zakupionego produktu, influencer może również zaprezentować Twoje wyniki jako referencje oprócz studium przypadku.

Krok 3-powiedz im o swoich wynikach: Ostatnią częścią tej strategii jest skontaktowanie się z influencerem. Wszystko, co naprawdę musisz zrobić, to przekazać im swoje wyniki w krótkim e-mailu (lub komentarzu na odpowiedniej stronie). W większości przypadków wykonają pracę stamtąd.

Oto szablon, którego możesz użyć:

Temat: chciałem tylko podziękować

Cześć [imię],

Jakiś czas temu przeczytałem twój artykuł o [temacie] i uznałem, że nadszedł czas, abym podjął działania za twoją radą.

Więc, Ja [krótko opisz co zrobiłeś].

Teraz, kilka tygodni później, widziałem następujące wyniki:

  • wynik # 1
  • wynik # 2
  • wynik # 3

Nie byłoby to możliwe bez twojej pomocy, więc chciałem tylko podziękować.

Pozdrawiam,

[Twoje imię]

Krok 4-Zdobądź świetne linki: Jeśli byłeś w stanie pokazać, że masz świetne wyniki, postępując zgodnie z radą swojego docelowego influencera, przez większość czasu poprosi o więcej szczegółów. Podaj im szczegóły i zaproponuj pomoc w napisaniu studium przypadku, jeśli są zainteresowani.

Dodatkowo możesz napisać post o swoich wynikach na własnym blogu i porozmawiać tam z influencerem. Następnie wyślij im link do posta. Chociaż możesz nie dostać linku od razu, następnym razem, gdy twój wpływowy użytkownik będzie chciał wyróżnić historię sukcesu w poście, prawdopodobnie odeśle do Ciebie link. W rzeczywistości może się to zdarzyć kilka razy w przyszłości.

Kiedy zrobić dobrze, ta strategia doprowadzi do linków ponad 50% czasu. Po prostu upewnij się, że postępujesz zgodnie z zaleceniami influencer i uzyskasz świetny wynik przed udostępnieniem.

Przykłady tej strategii w działaniu: Żeby trochę wyjaśnić, znalazłem dwa przypadki, w których ta strategia działa idealnie.

Najpierw Jimmy Daly zastosował technikę drapacza chmur Briana Deana. Po uzyskaniu imponujących wyników, skontaktował się z Brianem, co doprowadziło do tego studium przypadku.

image07

Nie tylko dostał wiele linki do swojej strony, Jimmy również wyróżnił swoją firmę w artykule, co prawdopodobnie doprowadziło do dużo więcej interesów.

Drugi przykład dotyczy Ramita Sethi jako docelowego influencera. Ramit jest jednym z najpopularniejszych blogerów w dowolny nisza, a ta technika może nadal działać, aby uzyskać od niego link.

Chris i Kerry udokumentowali wyniki stosowania wielu porad Ramita, a gdy było to wystarczająco imponujące, zostali opisani w studium przypadku, które zawierało link do ich strony internetowej.

image00

Im większy będzie influencer, tym wyższa będzie jakość łącza, ale tym więcej pracy będzie trzeba zaimponować influencerowi.

Alternatywnie kierowanie na nieco mniej popularnego blogera może być dobrą rzeczą, ponieważ jest bardziej prawdopodobne, że w przyszłości połączą się z Tobą wiele razy, ponieważ nie mają wielu innych udanych przykładów.

5. Pokaż swojej społeczności, że ci zależy

Twoja społeczność jest wypełniona wpływowymi, małymi blogerami, czytelnikami i hobbystami zainteresowanymi Twoją niszą.

Jeśli chcesz przyciągnąć mnóstwo uwagi i linków, musisz stworzyć coś, na czym wszyscy ci ludzie dbają.

Krok 1-Znajdź złożony problem, który błaga o odpowiedź: Zdecydowanie najczęstszym problemem blogerów i entuzjastów jest to, że nie ma wystarczającego wsparcia dla ich pasji.

Chcą przedstawić innym swoje zainteresowanie, nie wyglądając głupio lub dziwnie.

Na przykład w niszy marketingowej każdy zawsze szuka statystyk, aby mógł wykonać kopię zapasową swoich porad.

Jeśli możesz znaleźć konkretny aspekt marketingu, w którym brakuje statystyk, to Ty możesz je stworzyć.

Nawet duże firmy, takie jak HubSpot, nieustannie inwestują w analizę danych, aby tworzyć przydatne statystyki dla swoich społeczności, ponieważ to działa. Dobre dane przyciągają mnóstwo linków.

Heck, już wcześniej połączyłem się z dwoma dogłębnymi badaniami. Po pierwsze, dogłębne badanie Treści udostępnianych przez Fractl i BuzzStream. Następnie analiza przez Buzzsumo i Okdork 100 milionów artykułów.

I nie tylko ja mogę się z nimi połączyć. Pierwszy artykuł zawiera linki z 90 unikalnych domen. A analiza Okdork ma ponad 460 linkujących domen głównych i ponad 23 000 linków zwrotnych. To z jeden artykuł!

image02

Krok 2-Zainwestuj czas i zasoby: Powodem, dla którego treści takie jak ta mają tak wiele linków, jest to, że są naprawdę cenne. Tworzenie zajmuje dużo czasu i wysiłku.

Dowiedz się, jakie dane są najbardziej interesujące dla twojej społeczności i znajdź sposób, aby tak się stało. Być może będziesz musiał pojedynczo badać ekspertów, analizować mnóstwo danych (świetnie w niszach online) lub przeprowadzać osobiste testy produktów.

Możesz nie mieć umiejętności samodzielnego wykonywania badań, takich jak te opisane powyżej. W takim przypadku możesz spróbować skontaktować się ze współpracownikiem, który może mieć dostęp do danych, ale ich nie opublikował.

To właśnie zrobił Noah (Okdork) ze swoją analizą. Zobaczył, że Buzzsumo zebrał dane z milionów domen i skontaktował się z nimi, aby uzyskać dostęp do badań. Buzzsumo dostaje dużo uznania w treści, a Noah dostaje swój niesamowity artykuł przyciągający linki.

Krok 3-Wybierz najciekawsze Dane i zaprezentuj je: Po tym, jak włożysz w to mnóstwo pracy, kuszące jest opublikowanie tego wszystkiego, skutecznie mówiąc “zrobiłem wystarczająco dużo, oto jest.”

Ale jeśli naprawdę chcesz wspaniałych rezultatów, musisz iść dalej, dopóki nie skończysz swojej pracy.

Teraz musisz zaprezentować swoje dane w atrakcyjny sposób. Twórz wykresy i wykresy najciekawszych danych, dzięki którym uzyskasz punkt. Pomoże to rozpowszechnić go w mediach społecznościowych. Na przykład post na Okdork miał atrakcyjne wykresy z kodami osadzania dla wszystkich głównych punktów:

image12

Jeśli naprawdę chcesz pójść o krok dalej (i zachęcam do tego), pomyśl o stworzeniu infografiki z Twoich danych. Dużą korzyścią z tego jest to, że infografika powinna przyciągnąć uwagę, ponieważ wszystkie są oryginalnymi danymi.

Po opublikowaniu treści łatwo jest je promować. Zasadniczo możesz wysłać e-maile do wpływowych osób i przejść do społeczności forum i Reddit i powiedzieć coś w stylu “Spędziłem X godzin tworząc Y dla ludzi w tej społeczności, takich jak ty. Proszę spojrzeć.”

Większość rzuci okiem, a jeśli wybrałeś dobry temat, pokochają go i rozpowszechnią go za Ciebie.

6. Narzędzia rządzą pod względem wartości

Trudno jest określić, co członek twojej publiczności uzna za cenne, ale koreluje z użyteczność Twojej oferty dla nich.

Wpisy na blogu can być bardzo cenne, jeśli pomogą czytelnikowi przezwyciężyć duży problem.

Ten post może być wart dziesiątki tysięcy dolarów dla Ciebie, jeśli rzeczywiście wdrożyć porady. Powiedziałbym, że to cenne.

Ale wiele postów na blogu nie nadaje się do działania, nawet jeśli są dobrze napisane.

Z drugiej strony, narzędzia są prawie zawsze użyteczne, ponieważ mają określony cel i zastosowanie.

Ilu znasz blogerów lub firmy, które stworzyły narzędzia dla swoich odbiorców?

Zgaduję? Niewielu.

Takie narzędzia są nie tylko użyteczne, ale są również rzadkie, co czyni je jeszcze bardziej wyjątkowymi.

Spójrzmy na kilka, żebyście mieli jasny obraz tego, o czym mówię.

Spójrz na narzędzie z Keywordtool.io:

image06

Zostało to wykonane w maju 2014 roku.

Według Ahrefs, w momencie pisania tego tekstu, miało ponad 25,700 linków zwrotnych, pochodzących z 3,860 łączących domeny główne.

Czy możesz sobie wyobrazić uzyskanie tak wielu linków z serii postów na blogu, bez względu na to, jak “epickie”?

To narzędzie słów kluczowych ma prostą koncepcję, ale wykonuje ją dobrze. Wpisujesz słowo kluczowe w polu tekstowym, a narzędzie wygeneruje listę sugestii słów kluczowych na podstawie sugestii autouzupełniania.

Zasadniczo trafia do źródeł takich jak Google, wprowadza słowo kluczowe, a następnie patrzy na pojawiające się Sugestie.

image00

Jeśli zatrudnisz typowego programistę, stworzenie tego rodzaju narzędzia zajmie około 2-3 tygodni i kosztuje około 5000 USD (mój szacunek).

W oparciu o ten koszt, twórca był w stanie uzyskać linki za 19,4 centa za sztukę. Lub, jeśli chodzi o łączenie domen głównych (LRDs), to $1.75 za domenę główną łączącą.

A to nie są linki niskiej jakości. Co więcej, jestem pewien, że był w stanie sprzedać dużą liczbę członkostwa premium (kilka dodatkowych funkcji), a także opracować zaawansowane projekty badawcze słów kluczowych dla innych firm.

Jeszcze jeden przykład (osobisty…): Jeśli przejdziesz do strony głównej Quick Sprout, zobaczysz narzędzie Quick Sprout, o którym możesz wiedzieć lub nie.

Pobiera nazwę domeny i generuje niezwykle szczegółowy raport SEO i wydajności witryny:

image07

Nie było tanie. Kosztowało mnie to ponad 100 tysięcy dolarów.

Załączam to tutaj, aby zilustrować, że można przejść tak duże lub tak małe, jak chcesz z narzędzi.

Małe narzędzia, które kosztują kilkaset lub tysiące, nadal mogą zwrócić dużą uwagę, ale większe narzędzia zwykle otrzymują więcej.

Mimo że narzędzie jest bezpłatne, generowane przez nie Przewody wyprodukowały już kilka razy tyle, ile zapłaciłem za jego stworzenie.

To najważniejszy wniosek: narzędzia mogą być używane nie tylko do uzyskiwania linków zwrotnych i ruchu ale także generować dochody.

Posty na blogu konwertują po niższych stawkach i chociaż mogą przynieść solidny zwrot z inwestycji (ROI), nie ma to porównania z narzędziami.

Czy narzędzia są idealne? To sprawiedliwe, że powiem ci o potencjalnych wadach narzędzi, jak również.

Pierwszy to potencjalnie wysoki koszt. Musisz zainwestować sporo, zanim zobaczysz zyski.

Po drugie, wyniki nigdy nie są gwarantowane. Nie wszystkie narzędzia są dobrze odbierane lub popularne, więc ryzykujesz stworzenie narzędzia, którego Twoi odbiorcy nie kochają.

Jeśli jednak naprawdę rozumiesz swoich odbiorców i stosujesz Zasady lean marketingu, możesz znacznie zmniejszyć ryzyko tego zjawiska.

7. Wirusowe filmy fabularne (prawie reklamy)

Myślę, że wiele osób zapomina, że filmy i reklamy są nadal formą treści.

Tak, ludzie nie lubią większości reklam, które widzą w telewizji, ale inteligentni marketerzy odkryli, że tam are niektóre rodzaje reklam, które ludzie kochają.

Podzielą się nimi, połączą się z nimi i pomogą im stać się wirusowymi.

Moim ulubionym przykładem jest kampania reklamowa Dollar Shave Club.

Ich pierwszy film pojawił się znikąd i wystarczył, aby firma stała się nazwą domową:

image04

To nie była typowa reklama o ostrzach do golenia, z różnymi zbliżeniami. Wiesz, o których mówię…

image05

Zamiast tego jest to niezwykle zabawny film z udziałem założyciela.

Nie zawierają standardowych frazesów, że widzowie mają dość słuchania. Zamiast tego są autentyczne.

Gorąco zachęcam do obejrzenia całego filmu, zanim przejdziemy do przodu:

Tylko ten film otrzymał prawie 22 milion wyświetleń wraz z 9,520 backlinków z 1,760 domen:

image08

To prawda, tworzenie takiego filmu nie jest tanie.

To będzie kosztować dziesiątki tysięcy dolarów, i dlatego większość firm nawet nie próbować.

Jeśli jednak masz budżet, jest to świetna opcja. Pamiętaj tylko, aby również budżet na początkową promocję (to, miejmy nadzieję, popycha viral wideo).

8. Wysokiej jakości obrazy są cenniejsze niż kiedykolwiek wcześniej

Nie jestem pewien, dlaczego ten pomysł nie wystartował w przeszłości.

To nic nowego.

Strategia polega na stworzeniu całej gamy niestandardowych obrazów, z których blogerzy w twojej niszy chcieliby korzystać.

Gdy to zrobisz, dajesz im znać o obrazach i mówisz, że mogą używać dowolnego z nich za darmo, o ile linkują z powrotem do twojej witryny, dając jej kredyt.

Jeśli jesteś blogerem, wiesz, jak trudno jest znaleźć świetne niestandardowe obrazy, nie mówiąc już o darmowych.

Dlatego tak łatwo to sprzedać.

Ale teraz myślę, że ta strategia jest bardziej skuteczne niż kiedykolwiek wcześniej.

Nigdy więcej blogerów nie tworzyło regularnie treści. To jeden z czynników, który zwiększa popyt na obrazy.

Ponadto większość tych blogerów zdaje sobie sprawę, że jakość jest najważniejszym czynnikiem ich sukcesu. Dotyczy to zarówno ich pisania, jak i obrazów, których używają. Stwarza to jeszcze większe zapotrzebowanie na wysokiej jakości obrazy.

Jeśli możesz to zapewnić, odniesiesz sukces.

Zdjęcia stockowe są do bani, przejdź do niestandardowego: Istnieje mnóstwo darmowych stron z obrazami stockowymi z tymi samymi starymi zdjęciami przebranych modelek, udających pozę.

Jest powód, dla którego czytelnicy ich nienawidzą: wyglądają na fałszywe i niezwiązane z treścią.

Ty może dostosuj te obrazy stockowe, ale to więcej pracy niż większość blogerów jest skłonna włożyć.

Najlepszym rozwiązaniem podczas korzystania z tej strategii jest stworzenie ton niestandardowych obrazów odpowiednich do tematów, o których piszą blogerzy w twojej niszy.

Oto przykład takiego, którego użyłem na jednym z moich poprzednich postów:

image02

Jak widać, nie musi to być skomplikowane, aby ładnie wyglądać i ulepszać treść.

Zrób zdjęcie o krok dalej i twórz obrazy dla statystyk: Jednym z konkretnych podejść, które można podjąć, jest tworzenie obrazów, zasadniczo mini-infografik, które podsumowują ważne statystyki branżowe.

Takie podejście ma jeden ogromny bonus.

Pomyśl o czasie, w którym bloger szuka dobrej statystyki do wykorzystania.

Kierują się w Google i szukają czegoś takiego jak:

statystyki wyzwań content marketingowych

Przez sporą część czasu będą szukać dobrych obrazów, które będą zawierać statystyki, które znajdą (wiem, że tak):

image03

Jeśli zobaczą dobrą, klikną na nią i przejdą do strony, na której jest hostowana:

image01

W tym przypadku ta strona będzie twoją galerią.

Tak długo, jak ładnie poprosisz o link w zamian za zdjęcie, Zwykle go dostaniesz.

Dużą zaletą jest to, że łatwiej jest pozycjonować w wyszukiwaniach obrazów niż regularne wyniki.

Oprócz linków, które otrzymujesz od konkretnych blogerów, otrzymasz linki naturalnie od osób, które znajdą Twoją galerię zdjęć w tym procesie.

Ale nie polegaj na ruchu obrazu: Jeśli chcesz kontrolować swój zwrot z inwestycji z tego projektu, musisz sam promować swoją galerię wśród blogerów.

Zrób jak największą listę blogerów i zacznij wysyłać im e-maile z taką wiadomością:

Temat: zrobiłem darmową galerię zdjęć niestandardowych (niszowych)

Cześć (imię),

Wiem, że trudno jest znaleźć lub stworzyć świetne obrazy do wykorzystania w postach na blogu, więc pomyślałem, że zrobię coś dla (niszowej) społeczności.

Zatrudniłem projektanta, aby stworzył mnóstwo niestandardowych obrazów, z których niektóre będą prawdopodobnie idealne do przyszłych postów, które piszesz. (Nie mogę ich wszystkich użyć sam!)

Jedynym haczykiem jest to, że byłbym wdzięczny za link do galerii, gdy używasz zdjęcia.

Będę również usuwać każde zdjęcie, gdy zostanie użyte kilka razy, aby żaden z nich nie stał się zbyt powszechny.

Jeśli to brzmi jak coś, co Cię interesuje, daj mi znać, a wyślę ci link.

Zdrówko,

(Imię i nazwisko)

9. Statystyki napędzają przyszłość

Ostatecznym typem zawartości, która nie jest tworzona tak często, jak to możliwe, jest lista statystyk.

Dobrzy blogerzy miłość statystyki i będzie link do źródła, gdy użyją konkretnej statystyki w swojej treści.

Jeśli zbierzesz mnóstwo statystyk na różne tematy w swojej niszy, często będą one linkować do twojej strony jako odniesienie (oprócz oryginalnych badań).

Na przykład w niszy zdrowia możesz tworzyć statystyki dla takich rzeczy jak:

  • spożycie fast foodów w 2016 roku
  • średnia ilość białka w dietach różnych krajów
  • liczba wegan w 2016 r. (lub na przestrzeni lat)
  • średnie minuty ćwiczeń, które ludzie otrzymują dziennie

Pomyśl o statystykach, których będą szukać blogerzy.

Aby uczynić go jeszcze bardziej skutecznym, przeprowadzić oryginalne badania: Prawdziwa moc pojawia się, gdy przeprowadzasz własne ankiety i analizy danych.

Następnie, gdy bloger chce przytoczyć statystyki z tych badań, za każdym razem będzie link do twojej witryny.

Możesz łatwo uzyskać setki linków (lub wiele więcej), jeśli twoje badania zapewniają przydatny, interesujący wynik.

Jedną z firm, która robi takie rzeczy, jest Buzzsumo.

Możesz je pamiętać, ponieważ napisałem post, który podsumował ich badania na ponad miliardach postów na Facebooku.

Ponieważ wysłali mi e-mailem swoje odkrycia bezpośrednio, nie linkowałem do konkretnej strony w ich witrynie. Zamiast tego po prostu wielokrotnie linkowałem do ich strony głównej, co jest dla nich jeszcze lepsze.

Chociaż nie mogę dokładnie powiedzieć, ile linków zdobyły te badania, mogę śmiało powiedzieć, że jest ich już tysiące.

Tego rodzaju badania są trudne, ale jeśli jesteś gotów włożyć w to wysiłek (i może zatrudnić analityka danych/programistę), jest to możliwe.

Wniosek

Dlaczego dałem ci dziewięć rodzajów treści, które przyciągają linki? Dlaczego nie jeden?

Ponieważ nie wszystkie typy treści przyniosą takie same wyniki w każdej niszy.

Polecam wypróbować każdy rodzaj treści wymienionych tutaj dwa do trzech razy w ciągu najbliższych kilku miesięcy, a następnie śledzić, ile wydałeś na jego stworzenie i jakie wyniki Udało ci się osiągnąć.

Na tej podstawie możesz skupić się bardziej na najskuteczniejszych rodzajach treści Twoja strona.

Pamiętaj, że świetna treść będzie nadal przyciągać linki w czasie po początkowych wysiłkach promocyjnych – tak długo, jak twoja witryna rośnie.

Jeśli możesz konsekwentnie publikować świetne treści (przez co najmniej sześć do 12 miesięcy), prawdopodobnie zobaczysz swoje wyniki eksploduj.

Gdy zrobisz to dobrze, każdy z tych rodzajów treści może przyciągnąć setki (lub tysiące) linków i prowadzić do większych zysków.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz
Related Posts