8 sposobów na (autentycznie!) Zdobądź obserwujących na Instagramie w 2021

ADP

Zastanawiasz się, jak zdobyć obserwujących na Instagramie — bez płacenia za boty lub inne taktyki spamu?

Chociaż nie jest to tak proste, jak kiedyś, zdobycie większej liczby obserwujących na Instagramie jest nadal możliwe…musisz tylko znać właściwą taktykę! Zanurzmy się.

Jak zdobyć obserwujących na Instagramie bez płacenia za nie

  1. Post Konsekwentnie

  2. Zrób silne pierwsze wrażenie

  3. Twórz Rolki Na Instagramie

  4. Wykorzystaj Swoją Strategię Podpisu

  5. Współpracuj z podobnie myślącymi markami i twórcami

  6. Promuj swoje konto na Instagramie w swojej witrynie lub newsletterze

  7. Aktywnie angażuj się w społeczność

  8. Ucz Się Z Analizy

Wskazówka 1: Konsekwentnie Publikuj

Nie da się zaprzeczyć, jak ważna jest spójność na Instagramie.

Publikując regularnie, zasadniczo pozwalasz swoim obserwatorom wiedzieć, czego mogą się od Ciebie spodziewać-czy to codzienne historie na Instagramie, dwutygodniowy Bęben, czy kilka postów w tygodniu.

Bardziej konsekwentne publikowanie może również pomóc w zaangażowaniu na Instagramie. Kiedy Twoi obserwatorzy oczekują, że opublikujesz, są bardziej skłonni do interakcji i angażowania się w Twoje treści.

Mając to na uwadze, utrzymywanie spójnego harmonogramu księgowania nie zawsze jest łatwe. Podczas żonglowania tworzeniem treści, wraz z innymi obowiązkami biznesowymi, ręczne publikowanie każdego dnia może być czasochłonne.

Na szybko taklution, przydałoby ci się narzędzie do planowania, jak później. Dzięki Later możesz łatwo zaplanować swoje zdjęcia, filmy, posty karuzelowe i wiele więcej za pomocą kilku kliknięć:

Planując I planując posty na Instagramie z wyprzedzeniem, możesz uzyskać treści nawet wtedy, gdy jesteś bardzo zajęty. To ogromna oszczędność czasu!

TIP: Eksperymentuj z częstotliwością publikowania i zobacz, jak reaguje twoja społeczność. Jeśli widzisz wzrost liczby obserwujących i zaangażowania od publikowania codziennie — lub co drugi dzień) – zrób to!

Gotowy do zaplanowania i Zaplanuj swoje treści z góry? Later ułatwia-zacznij już dziś za darmo!

Wskazówka 2: Zrób Silne Pierwsze Wrażenie

Według naukowców, w ciągu pierwszych 7 sekund od spotkania z Tobą, ludzie będą mieli solidne wrażenie, kim jesteś-i może być jeszcze krótszy w Internecie.

Mając to na uwadze, Twój bio i kanał na Instagramie mogą poważnie wpłynąć na to, czy ktoś dotknie „obserwuj”.”

Pierwszym krokiem jest posiadanie bio na Instagramie, który wyraźnie wyjaśnia, co robi Twoja marka i dla kogo jest (czyli Twoja grupa docelowa).

qsZWNgXE1n5TfBQYvqR/31134e159464d6cf10ca86248587f27a/https___later.com_blog_wp-content_uploads_2021_01_Copy-of-2.-Vertical-Double-New-iPhone-7.png?w=582&h=600&q=80&fm=png ” alt=”” / >

Jeśli masz przestrzeń postaci, możesz również dołączyć swoje wartości lub ciekawostkę o sobie, aby odróżnić cię od konkurencji w Twojej branży.

Gdy już masz biografię, z której jesteś zadowolony, stworzenie spójnego kanału (lub estetyki Instagram) może pomóc zrobić świetne pierwsze wrażenie każdemu, kto znajdzie Twój profil.

Czy podąża za jakimś wzorem jak przedsiębiorca Jasmine Williams? A może to mieszanka ujęć produktowych i lifestylowych jak Agencja Studio?

Cokolwiek zdecydujesz, ważne jest, aby być konsekwentnym. Posiadanie kanału, który odzwierciedla Twoją markę i jest atrakcyjny dla twojej grupy docelowej, może być niezawodnym sposobem na zachęcenie ich do podążania za tobą.

Aby uzyskać więcej porad na zrobienie dobrego pierwszego wrażenia, Dodaj do zakładek ten post: Jak stworzyć idealny Bio Instagram.

Wskazówka 3: Utwórz Rolki Na Instagramie

Instagram Instagram Reels to zabawny i kreatywny sposób na pozyskanie nowych obserwujących na Instagramie.

Dlaczego? Mają niesamowity zasięg (możesz uzyskać tysiące wyświetleń), a jeśli Twoje konto jest publiczne, można je znaleźć w zakładce Bębny.

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” alt=”” />

There are plenty of ways to use Instagram Reels for your business — we’ve seen tips and tricks, how-to videos, behind-the-scenes content, and more.

And as Instagram recently announced that it’s no longer just “a photo-sharing app”, it’s a good idea to start incorporating more video content in your strategy.

If you’re in need of some Reels inspiration, check out this blog post: 15 Instagram Reels Ideas.

Tip 4: Nail Your Caption Strategy

Are your captions hookworthy with strong call-to-actions (CTAs)?

Having an effective caption strategy can help you increase engagement and get more Instagram followers.

Instagram educator Elise Darma recommends the following formula for creating engaging captions: headline, setup, share, bridge, and CTA.

For the headline, lead with something thought-provoking or exciting — what’s going to capture their attention right away? Instagram only shows the first 1-2 lines of your caption in the feed, so make it count.

Dla konfiguracja, będziesz chciał wciągnąć ich dalej. Jaki kontekst powinni znać?

Następnie będziesz podziel się co naprawdę chcesz powiedzieć swoim obserwatorom, niezależnie od tego, czy jest to historia, odpowiedzi na Często zadawane pytania, czy porady. To jest „wartość” część podpisu, więc możesz użyć tyle miejsca, ile potrzebujesz.

log_wp-content_uploads_2021_01_Vertical-Single-New-iPhone-with-padding-2.png?w=582&h=600&q=80&fm=png” / >

Następnie użyj jednego lub dwóch most zdania, aby powtórzyć, dlaczego Twoi obserwatorzy powinni się troszczyć i co z tego mają.

I na koniec Zakończ silne CTA. Może to być tak proste, jak pozostawienie komentarza do postu lub kliknięcie linku w swoim bio.

Chcesz więcej pomocy w pisaniu napisów, które konwertują? Sprawdź nasze Najlepszy przewodnik do pisania dobrych podpisów na Instagramie.

Wskazówka 5: współpracuj z podobnie myślącymi markami i twórcami

Siła współpracy lub kampanii marketingowej dla Twojej firmy jest ogromna — szybko staje się jednym z najpopularniejszych sposobów na zdobycie obserwujących na Instagramie.

Współpraca z podobnie myślącymi firmami i markami wprowadzi Twój profil do nowych i zaangażowanych odbiorców.

A nawet lepiej: kampanie co-marketingowe nie muszą być skomplikowane ani kosztowne!

Ważniejsze jest to, z kim współpracujesz. Chcesz mieć pewność, że masz obopólnie korzystne partnerstwo, które przyniesie korzyści obu odbiorcom.

Rozmawialiśmy z Jess Ruhfus, założycielką Collabosaurus, narzędzia marketingowego, które łączy marki w celu mądrej współpracy i partnerstwa, aby uzyskać jej wgląd w ten trend.

„Współpraca marki po marce może być niezwykle potężna”, mówi Jess.

„Z naszego doświadczenia wynika, że partnerstwo marki po marce może podwoić twój zasięg organiczny bez żadnych wydatków pieniężnych. I są nawet 25x tańsze niż reklama cyfrowa!”

Wskazówka 6: Promuj swoje konto na Instagramie w swojej witrynie lub Biuletynie

Promowanie konta w witrynie to kolejny świetny sposób na zdobycie obserwujących na Instagramie — i jest to również łatwe do zrobienia.

Od wtyczek do osadzania kodu, istnieją dziesiątki opcji, gdy comes to responsively embedding your Instagram feed on your website so it looks great on any device.

Mkażdy kreator witryn oferuje nawet szablony z konfigurowalnymi opcjami osadzania kanału.

Podobnie, jeśli masz zaangażowanych odbiorców biuletynu, możesz zachęcić ich do śledzenia Cię na Instagramie, aby uzyskać inny sposób połączenia — podobnie jak to, co robimy później:

Wskazówka 7: aktywnie angażuj się w społeczność

Jeden z najbardziej skutecznych sposobów na rozwój na Instagramie? Zaangażuj swoją społeczność!

Według Sarah Nicole Landry, interakcja i angażowanie się w inne konta jest niezwykle ważne:

„W 8-godzinny dzień pracy zobowiązuję się 4 godziny każdego dnia za zaangażowanie społeczne. Obejmuje to komentowanie, odpowiadanie na DMs, komentowanie postów innych osób, odpowiadanie na własną rękę oraz aktywne angażowanie się na innych stronach podobnych do moich.”

Zaangażowanie Sary w angażowanie się w jej społeczność, połączone z tworzeniem autentycznych treści, pozwoliło jej wzrosnąć z 70 tys. do ponad 1,7 mln wyznawców w mniej niż dwa lata.

„W miarę angażowania się, relacje z Twoją społecznością będą się umacniać. A kiedy masz ludzi, którzy naprawdę ci ufają i wierzą w to, co mówisz, wtedy zaczniesz dostrzegać większy zwrot z inwestycji”, wyjaśnia Sarah.

Instagram Instagram jest jednym z najbardziej popularnych programów, które mogą pomóc ci w znalezieniu odpowiedniego rozwiązania.

Ważne jest, aby włączyć tę wskazówkę w sposób zrównoważony dla Ciebie i Twojej firmy.

TIP: Użyj funkcji Rozmowy Later, aby śledzić wszystkie swoje komentarze na Instagramie. Możesz odpowiedzieć z komputera zamiast telefonu, a nawet wyświetlić historię konwersacji za pomocą komentarzar.

Wskazówka 8: Ucz Się Z Analityki

Jeśli chcesz zdobyć nowych obserwujących na Instagramie, zapoznanie się z analizą to świetne miejsce na początek.

Dzięki analityce będziesz w stanie zrozumieć, z jakimi rodzajami treści Twoja społeczność najczęściej korzysta, gdzie mieszka i kiedy jest najbardziej aktywna.

Ten poziom wglądu jest ważny dla tworzenia strategii treści, która zwiększy liczbę obserwujących — bez niej zasadniczo pracujesz w ciemności.

Instagram Instagram Analytics funkcja Later daje wizualny przegląd wyników postów i opowiadań – wszystko to w łatwym w użyciu pulpicie nawigacyjnym.

rTpDjIYLEmqp2TMJd2/8838d02f70eaff7ff189966c976ad4c3/https___later.com_blog_wp-content_uploads_2020_08_Instagram-Analytics-tool-1024×628.png?w=1024&h=628&q=80&fm=png ” alt=”” / >

Znajdziesz wszystkie niezbędne analizy z Instagram w strawnym formacie, a także kilka dodatkowych punktów danych-w tym najlepszy czas na publikację (dostępny we wszystkich płatnych planach).

Instagram Instagrama jest jednym z najbardziej popularnych serwisów społecznościowych na świecie, które oferują ponad 1B aktywnych użytkowników na Instagramie.

Jednak jakość jest ważniejsza niż ilość.

Mniejsza, bardziej zaangażowana społeczność, która kocha twoje produkty i treści, jest lepsza niż duża społeczność, która ledwo wchodzi w interakcję z Twoimi postami.

W miarę rozwoju pamiętaj, aby pielęgnować relacje z obecnymi obserwatorami, aby wzmocnić zaufanie i lojalność marki. Powitajcie nowych obserwujących z otwartymi ramionami!

Gotowy, aby uzyskać więcej obserwujących na Instagramie? Załóż konto później i zacznij wizualnie planować i planować swoje treści – za darmo.

Total
0
Shares
Related Posts