Moim zdaniem najpotężniejszym profilem społecznościowym, z którego możesz korzystać, jest profil LinkedIn.
Najpotężniejszy to jest, jeśli chcesz zrobić więcej biznesu i / lub osiągnąć swoje cele zawodowe.
Istnieje pewien sposób myślenia członków LinkedIn, gdy spędzają tam czas.
Nie przeglądają zdjęć i filmów swoich przyjaciół.
Nie udają się tam, aby udostępnić 140 znaków swojego obecnego statusu.
I nie chodzą tam, żeby patrzeć, jak panda kicha albo gadające psy mówią “Kocham Cię”.
Chociaż inne serwisy społecznościowe mają swoje miejsce i cel, żaden z nich nie ma profesjonalnie ukierunkowanej mocy LinkedIn.
LinkedIn to biznes!
Twój profil na LinkedIn mówi wszystko o tym, kim jesteś zawodowo.
A ponieważ ma tendencję do dobrego pozycjonowania w Google dla Twojego imienia, ludzie przeczytają Twój profil na LinkedIn, gdy będą chcieli przeprowadzić badania na Tobie, Twoim produkcie, usłudze lub firmie.
Innymi słowy, to, co powiesz na swoim profilu, będzie miało wpływ na ilość działalności, którą robisz na LinkedIn.
Oto 7 sposobów na ulepszenie kopii w swoim profilu, aby zapewnić, że otrzymasz wszystko, czego chcesz od LinkedIn:
1. Chodzi o nagłówek
Nagłówki są wszystko w gazetach, czasopismach i na blogach.
Są to równie ważne na Twoim profilu na LinkedIn, ponieważ nagłówek jest pierwszą rzeczą, która pojawia się za każdym razem, gdy ktoś szuka w Internecie. Prostym sposobem na upewnienie się, że nagłówek nie jest do bani, jest zastosowanie prostej formuły.
Powiedz ludziom konkretnie:
- Kim jesteś
- Komu pomagasz i
- Jak im pomóc
Powiedz im jak najmniej słów. Spraw, aby twój nagłówek był atrakcyjny, a zwiększysz swoje szanse na bardziej znaczące widoki profilu.
2. Get personal
Chociaż LinkedIn jest” profesjonalnym “serwisem społecznościowym, chcesz zarezerwować pierwszą część swojego “podsumowania”, aby dodać osobistą notatkę o sobie.
Ludzie nie chcą patrzeć na CV z punktorami poprzednich osiągnięć sprzedażowych (barf!), chcą wiedzieć trochę o Twoim pochodzeniu. Chcą wiedzieć, kim jesteś..
Aby to osiągnąć, dodaj osobiste wprowadzenie na temat swoich celów, tego, co Cię pasjonuje i co kochasz robić w życiu.
Ten mały dotyk przejrzystości pomoże Ci połączyć się na poziomie osobistym z każdym, kto przegląda Twój profil.
3. Sprawdzanie pisowni. A potem sprawdź jeszcze raz.
Prawdopodobnie nie masz pojęcia, ile ofert dzieje się dzień w dzień na LinkedIn.
Słyszę historie sukcesu cały czas o ludziach, którzy lądują w swojej wymarzonej pracy, zatrudniają się na poważną ofertę konsultingową, znajdują 7 inwestorów, otrzymują główne sponsoring, sprzedają bilety na wydarzenia na żywo i nie tylko.
Potencjał tego, co możesz osiągnąć na LinkedIn, jest prawie nieograniczony.
Jednak słyszę też o ludziach, którzy są całkowicie wyłączeni przez perspektywę z gołym profilem, lub gorzej-błędy ortograficzne. Upewnij się, że sprawdzasz pisownię, a inni ją przejrzą, aby dać ci swoją opinię.
Ten mały krok może zmienić twoje interakcje na LinkedIn. Wiesz, co mówią o tych pierwszych wrażeniach.
4. Wezwanie do działania
Jednym z największych błędów, które możesz popełnić, jest brak wezwania do działania na swoim profilu na LinkedIn.
Jeśli poświęcisz cały ten czas na tworzenie wspaniałej wiadomości, ale nie poprowadzisz widza nigdzie, cała Twoja praca pójdzie na marne.
W “podsumowaniu” lub w powitalnym filmie na LinkedIn upewnij się, że poinformujesz ludzi, na którą stronę powinni się udać, aby uzyskać więcej informacji, pod jaki numer zadzwonić, aby uzyskać bezpłatną konsultację lub najlepszy sposób na wysłanie e-maila.
Nie zostawiaj swoich potencjalnych klientów i klientów wiszących. Daj im miejsce do następnego (i powód, aby tam iść).
5. Dowód społeczny jest potężnym dowodem
Dowód społeczny pomaga wpływać na innych w podejmowaniu decyzji o “zakupie”.
LinkedIn ułatwia ten krok, udostępniając podstawowe sekcje 3, aby dodać dowód społeczny:
- Edukacja. Dodanie uczelni lub uniwersytetu, do którego uczęszczałeś, zapewnia Twoje kwalifikacje edukacyjne i zwiększa wartość twojej osobistej marki.
- Nagrody. Ta sekcja jest jedynym miejscem, w którym możesz się trochę pochwalić. Dołącz wszelkie dotychczasowe osiągnięcia lub nagrody branżowe, o których możesz pomyśleć, zwiększą wartość Twojego profilu.
- Zalecenia. Im więcej rekomendacji masz na swoim profilu, tym lepiej. Jest to najlepsza forma dowodu społecznego, ponieważ przekazuje wiarygodność i autorytet. Najlepszym sposobem na otrzymanie rekomendacji jest ich podanie w pierwszej kolejności.
6. Popraw swoje rankingi wyszukiwania
Jeśli chcesz uzyskać więcej potencjalnych klientów i sprzedaży, najłatwiejszą rzeczą, jaką możesz zrobić, jest łatwe znalezienie na LinkedIn słów kluczowych w swojej niszy.
Zastanów się, czego ludzie szukaliby w Google, aby znaleźć Twoją firmę, usługę lub produkt (na przykład mój byłby “sport” lub “porady LinkedIn”). Upewnij się, że dodajesz słowa kluczowe w swoim profilu na LinkedIn w pięciu głównych miejscach.
Dowiedz się więcej o tym, gdzie umieścić swoje słowa kluczowe i zwiększyć SEO LinkedIn tutaj.
7. Wyróżnij się z tłumu
Dzięki blisko 130 milionom profili LinkedIn wiele z nich wygląda tak samo.
Nie dołączaj do stada nudnych profili “glamour shot”. Zamiast tego zrób coś kreatywnego w swojej kopii, aby promować się na LinkedIn, wyróżniać się i sprawiać, że ludzie wracają po więcej.
Dodaj aplikację blogową LinkedIn, zsynchronizuj ją z aktualizacjami na Twitterze lub dołącz inne zaawansowane aplikacje, aby Twój profil wyróżniał się na tle innych.
Przenieś swój profil na wyższy poziom
Ponieważ LinkedIn nadal rośnie w liczbach i zyskuje większą uwagę mediów, okaże się, że zwiększy wartość Twojej marki i firmy.
Jeśli chcesz w pełni wykorzystać swoje wysiłki z LinkedIn, poświęć czas teraz, aby wdrożyć te kroki 7 i obserwować, jak Twój profil startuje.
O autorze: Lewis Howes jest autorem dwóch książek na temat LinkedIn i twórcą kursu szkoleniowego #1 LinkedIn Linked Influence. Otrzymuj bezpłatne porady marketingowe LinkedIn i połącz się z Lewisem w lewishowes.com.