Najprostsze rzeczy są często najtrudniejsze.
Jak trudno jest wymyślić pojedynczy pomysł na treść?
Biorąc pod uwagę, że to kilka słów, można by pomyśleć, że zajmie to tylko kilka sekund.
Oboje wiemy, że jest o wiele więcej rzeczy, które składają się na dobry pomysł treści niż kilka pierwszych słów, które przychodzą na myśl.
Ponieważ content marketing staje się coraz bardziej popularny i właściwie wykorzystywany, marketerzy będą produkować coraz więcej treści.
Obecnie, 91% marketerów B2B zaczęli używać content marketing. Ponadto, 77% marketerów planują zwiększyć produkcję swoich treści w ciągu następnego roku.
Jeden dobry pomysł co jakiś czas to za mało … trzeba kilka.
A jeśli pracujesz wydajnie (partiami), powinieneś wymyślić co najmniej 50 na raz, ale potem pisać tylko o najlepszych.
Kiedy rozpoczynasz nową kampanię content marketingową, pomysły są stosunkowo swobodne. Możesz pisać o wszystkim w swojej niszy.
Ale kiedy te” łatwe ” pomysły są wyczerpane, większość marketerów walka.
Spędzają godziny tylko po to, aby wymyślić garść przeciętnych pomysłów na treści.
Nie tylko jest to ogromna strata czasu, ale jest również psychicznie drenażu i frustrujące. Większość twórców treści bardziej zmaga się z ideami niż z rzeczywistym tworzeniem treści.
Nie chcę, żebyś był jednym z nich.
W tym poście dowiesz się 7 bardzo skutecznych sposobów na znalezienie świetnych pomysłów na treść—szybko..
Chociaż za generowaniem idei może kryć się pewne abstrakcyjne myślenie (co jest najtrudniejsze), można je zminimalizować, trzymając się dowolnej kombinacji tych taktyk.
Zanurzmy się w…
1. Weź dobre pomysły i zrób je świetnie.
Ta metoda jest zdecydowanie najszybszym sposobem na wymyślenie solidnych pomysłów na treść.
Podstawową ideą jest monitorowanie konkurencji.
Kiedy publikują kawałek treści, chcesz zobaczyć, czy możesz poprawić pomysł lub ulepszyć go.
Niektórzy mogą to nazwać kradzieżą, ale nikt nie ma pomysłu. Nie mówię ci, abyś kopiował ten artykuł, ale na pewno możesz tworzyć treści na podobny temat, ale zrób to z własnej perspektywy.
Jeśli masz pomysł na ulepszenie postu Quick Sprout, to za wszelką cenę, śmiało i utwórz go. Jest to innowacja i w ten sposób większość rzeczy (w tym treści i edukacja) z czasem staje się lepsza.
Jest jedno duże ograniczenie tej taktyki: ograniczasz się do tego, o czym piszesz, ponieważ polegasz na konkurentach, którzy dają ci pomysły.
Jeśli zignorują ważne dla czytelników tematy, możesz łatwo przegapić kilka świetnych pomysłów na treści.
Dlatego zalecam użycie co najmniej kilku innych taktyk generowania pomysłów treści wraz z tą.
Mając to na uwadze, oto podział krok po kroku, jak korzystać z tej metody.
Ułatwianie monitorowania konkurencji: Jeśli lubisz robić rzeczy w trudny sposób, możesz po prostu regularnie odwiedzać wszystkich konkurentów i sprawdzać, czy opublikowali coś nowego.
Ale to dla mnie wielka strata czasu.
Lepszym rozwiązaniem jest użycie czytnika RSS, takiego jak Feedly. Możesz to sprawdzić raz na jakiś czas i od razu mieć łatwą do przeglądania listę ostatnio opublikowanych postów przez konkurentów.
Utwórz konto, a następnie kliknij przycisk” Dodaj zawartość ” na lewym pasku bocznym:
Możesz wyszukiwać według słowa kluczowego, użyć adresu URL konkretnego konkurenta lub wybrać jeden z zestawów startowych (uporządkowanych według kategorii).
Celem jest znalezienie wszystkich najlepszych konkurentów, ponieważ to oni prawdopodobnie już produkują treści wokół solidnych pomysłów.
Szukałam “marketingu”, który wywołał listę blogów marketingowych.
Jeśli chcesz dodać go do swojego kanału RSS, po prostu kliknij zielony przycisk”+”:
To zależy od ciebie, ile dodasz, ale około 5-10 będzie wystarczające dla większości.
Gdy to zrobisz, możesz kliknąć Etykietę “wszystkie” na pasku po lewej stronie (lub kategorię, jeśli masz ich wiele):
Spowoduje to wyświetlenie wszystkich artykułów opublikowanych przez te witryny, które wybrałeś, z najnowszymi artykułami na górze.
Następnie możesz kliknąć tytuł, aby go rozwinąć, aby zobaczyć tekst.
Na razie zacznij od zanotowania ciekawych pomysłów na temat.
Na przykład:
- Jak wykorzystać “story-selling” i modułowe treści do zwiększenia sprzedaży
- Jak prawidłowo zmienić przeznaczenie treści
Następnie musisz wymyślić sposób na ulepszenie pomysłu lub spojrzeć na niego z innej perspektywy.
Ogólnie rzecz biorąc, istnieją 3 typowe sposoby na dodanie większej wartości do treści…
Sposób #1-Zrób to dłużej: Jeśli przeczytałeś wiele moich postów, wiesz, co myślę o długości.
Ogólnie rzecz biorąc, dłużej jest lepiej, dlatego dłuższa zawartość plasuje się lepiej w Google.
Oto przykład tego, o czym mówię:
Powiedz, że znajdziesz artykuł taki jak “7 narzędzi, aby wyrównać swoją grę promocyjną treści”.
Jak możesz uczynić go bardziej wartościowym? Spójrz na więcej niż narzędzia promocji treści 7, z których mogą skorzystać czytelnicy.
Chociaż nie napisałem jeszcze o tym dokładnym temacie, stworzyłem posty na listy na podobne tematy i często zawierają one wiele elementów znacznie większych niż 7:
Jeśli dopasujesz szczegóły podane w oryginalnym artykule na temat każdego narzędzia, ale podwoisz, potroisz lub poczwórnie zwiększysz liczbę przeglądanych narzędzi, Twój artykuł automatycznie stanie się znacznie bardziej wartościowy.
Sposób # 2-Zrób to bardziej dogłębnie: Czasami znajdziesz treści, które są już dość długie. Może to lista 30 narzędzi.
Jednak artykuły te zazwyczaj nie mają prawdziwej głębi.
Wymieniają nazwę narzędzia, może dołącz zdjęcie i to wszystko.
Nie ma jednak przeglądu ważnych funkcji, informacji o cenach ani wskazówek, kto skorzystałby z każdego narzędzia.
Dodając więcej głębi na temat cennych aspektów każdego narzędzia, dodajesz mnóstwo wartości do pomysłu na treść.
Oto przykład:
Marketing Profs opublikował artykuł “Pięć szybkich wskazówek, jak myśleć jak rewolucjonista marketingowy.”
A kiedy mówią “szybko”, nie żartują. Większość sekcji ma 100-200 słów:
Jest to przydatne dla bardzo małego odsetka marketerów.
Większość uznałaby treść za znacznie bardziej wartościową, gdyby była bardziej dogłębna.
Dodanie przykładów, konkretnych kroków działania, a nawet niektórych obrazków wyjaśniających do każdej sekcji znacznie zwiększyłoby wartość tej treści.
Sposób # 3-uczyń go bardziej praktycznym lub czytelnym: Wreszcie natkniesz się na treści, które mają dużą wartość, ale tylko dla niektórych osób.
Na przykład Seth Godin jest jednym z najbardziej znanych pisarzy przedsiębiorczych i marketingowych. Znany jest z niezwykle krótkich, strategicznych wpisów na blogu:
Często są one poniżej kilkuset słów.
Oni zawsze zawiera dobrą wiadomość i coś do przemyślenia.
Ale tylko niektórzy marketerzy chcesz myśleć lub mieć wiedzę w tle, aby wiadomość była przydatna.
Jeśli zaspokajasz potrzeby innego rodzaju marketera, początkującego marketera, możesz pisać na podobne tematy, jak Seth, ale uczynić je bardziej dostępne.
Przeliteruj rzeczy, podaj jak najwięcej przykładów i spraw, aby treść była jak najbardziej użyteczna dla początkujących.
Twoje treści nie będą miały takiej wartości jego publiczność, ale miałoby to znacznie więcej do Twoje.
Możesz również zwiększyć czytelność treści za pomocą zdjęć i formatowanie (patrz przykład w sposób # 2).
2. Pomysły na treść powinny służyć jako odpowiedzi, więc znajdź pytania…
Podstawowym celem wszystkich treści jest rozwiązywanie problemów dla odbiorców.
Ludzie konsumują treści, ponieważ starają się poprawić swoje życie.
Oznacza to, że jeśli możesz zidentyfikować problemy, które mają Twoi odbiorcy, możesz tworzyć treści wokół rozwiązań tych problemów. Twoje treści stają się odpowiedzią na ich pytania.
Możesz to zrobić, znajdując pytania zadawane przez odbiorców.
Istnieje wiele sposobów na znalezienie tych pytań, ale chciałbym wskazać w szczególności dwa źródła.
Źródło # 1-komentarze na blogu: Prawdopodobnie na najlepszym źródłem pomysłów na treści są sami czytelnicy.
Jeśli poświęcą czas na wyrażenie problemu, który mają w komentarzu lub e-mailu – słuchaj!
Oznacza to nie tylko, że jest to znaczący problem, ale także, że wielu innych czytelników w twojej publiczności również go ma.
Oto przykład, który szybko wyciągnąłem od Joela w artykule Quick Sprout:
Po pierwsze, wyraża, że podoba mu się Zdjęcie nagłówka, którego używam na Quick Sprout (kredyt dla mojego projektanta). To jest coś, co słyszałem wiele razy (ale nigdy zbyt wiele razy!).
Najciekawszą częścią jego komentarza jest następne zdanie / pytanie:
Czy kiedykolwiek myślałeś o zrobieniu artykułu o tym, jak znaleźć odpowiednią sztukę?
Bum! Świetny pomysł na treść.
Właśnie z tego komentarza, mógłbym łatwo wymyślić kilka różnych kątów, aby zbadać go z:
- Kompletny przewodnik po tworzeniu polecanych obrazów, które zachwycają czytelników
- 10 źródeł oszałamiającej sztuki, która przyciągnie uwagę czytelników
Jest jeden potencjalny problem z tym źródłem…co jeśli nie dostaniesz wielu komentarzy?
Potrzeba czasu, aby zacząć regularnie otrzymywać wiele komentarzy do każdego postu, więc to nie twoja wina. Proponuję zacząć od przeczytania mojego Przewodnik, Jak uzyskać więcej komentarzy do swoich postów, a następnie przechodząc do źródła #2 na razie.
Źródło # 2-fora / strony z pytaniami i odpowiedziami: Jeśli nie możesz dowiedzieć się, jakie problemy mają Twoi czytelnicy za pomocą komentarzy, następną najlepszą rzeczą jest znalezienie grupy docelowej w innych witrynach.
Możesz spojrzeć na komentarze na stronie konkurenta pod kątem pomysłów na treści. Bardziej niezawodnie, znajdź niszowe forum do przeglądania, które pozwoli Ci szybko wymyślić setki pomysłów na treści.
Zacznij od Wyszukiwania “(twoja nisza) + forum”:
Dla 95+% nisz, kilka najlepszych wyników będą aktywne fora.
Stamtąd wystarczy przejrzeć tematy wątków.
Z wyników top garden forum, zauważyłem 3 wątki, które zostały ostatnio zaktualizowane:
Pomysły na treść są dość proste do wymyślenia stamtąd. Na przykład:
- “Czy naprawdę trzeba przycinać Ficus Lyrata?”
- “Kompletny przewodnik po przycinaniu: które rośliny potrzebują, a których nie potrzebują”
- The definitive guide to fern identification
Wanna Jeden zależy od tego, czy konkretnie pisał o ogrodnictwie lub objęte inne” domowe ” tematy, jak również.
Niezależnie od tego, możesz łatwo znaleźć ponad 100 dobrych pomysłów na treści w mniej niż godzinę z dobrego forum.
3. Wystarczy jedna 20-minutowa rozmowa z odbiorcą docelowym
Ta taktyka może cię przestraszyć…
Większość marketerów nie lubi rozmawiać przez telefon, nie mówiąc już o rzeczywistym członku grupy docelowej.
Ale jest to najbardziej skuteczny sposób, aby nie tylko wymyślić świetne pomysły na treści, ale także twórz lepsze treści również.
Gdzie znajdziesz kogoś, kto będzie chciał z tobą porozmawiać przez 15-30 minut?
Oto kilka potencjalnych sposobów:
- Znajdź przyjaciela, który jest w Twojej grupie docelowej i poproś o przysługę
- wyślij e-mail do swojej istniejącej listy e-mail i zaoferuj bezpłatny coaching lub zniżkę na produkt w zamian za rozmowę
- przejdź do Lokalnej Grupy spotkań (znajdź przez Meetup.com) grupy docelowej. Podejdź do jednego z członków po, wyjaśnij swój cel/cel i zaproponuj, że kupisz Im lunch, jeśli będą z tobą rozmawiać
Tak długo, jak wychodzisz jako ktoś, kto naprawdę próbuje dodać do swojej społeczności, znajdziesz sporo osób, które są chętne do pomocy.
Ten jeden krótki wywiad może zarobić tysiące dolarów w przyszłości.
Gdy znajdziesz kogoś, z kim możesz porozmawiać, czym się zajmujesz?
Najważniejsze jest, aby posłuchaj. Jeśli z pasją rozmawiają o Twoim temacie, nie zatrzymuj ich.
Najlepiej Nagraj Wywiad (zapytaj ich, czy to w porządku), aby niczego nie przegapić.
W przeciwnym razie zapisz każdy problem, o którym wspominają. Następnie stwórz pomysły treści, które rozwiążą te problemy.
Jeśli nie są pewni, o czym rozmawiać, użyj takich pytań, aby rozpalić rozmowę:
- dlaczego uważasz (temat) za interesujący?
- jakie główne problemy napotkałeś, jeśli chodzi o (temat)?
- na co aktualnie spędzasz czas, kiedy masz czas (temat)?
Wszystko, co sprawi, że będą rozmawiać o Twoim temacie lub branży, zacznie ujawniać problemy i frustracje, które chcieliby rozwiązać.
Niektóre wywiady będą oczywiście bardziej owocne niż inne, dlatego polecam robić je regularnie tak często, jak to możliwe.
4. Odpowiedz na pytania, które inne posty pozostawiają czytelnikom
Ta metoda rozpoczyna się tam, gdzie # 2 przerwało.
Jeśli nie czytałeś o tej taktyce, ideą jest to, że większość najlepszych pomysłów na treść to rozwiązania problemów, które mają Twoi odbiorcy docelowi.
Najtrudniejsze jest znalezienie tych pytań.
Dzięki tej metodzie znajdziemy te pytania, korzystając z konkurencji.
Można to zrobić na 3 podstawowe sposoby.
Po pierwsze, możesz znaleźć strategiczne posty: Ogólnie rzecz biorąc, posty mogą być taktyczne czy strategiczne.
Treści strategiczne koncentrują się na ogólnych najlepszych praktykach i celach, podczas gdy treści taktyczne koncentrują się na konkretnych sposobach osiągnięcia konkretnych rzeczy.
Pomyśl o tym w ten sposób:
Możesz mieć strategię content marketingową, która obejmuje, jak chcesz podejść do content Marketingu. Wewnątrz tej strategii, będziesz miał wiele taktyk, które będą używane do osiągnięcia celów strategicznych.
Duże problemy są zazwyczaj rozwiązywane strategicznie, podczas gdy małe problemy mogą być rozwiązywane taktycznie.
Chodzi o to, aby zidentyfikować pisarzy w twojej niszy, którzy piszą strategiczne posty.
Zazwyczaj będą to liderzy myśli. Seth Godin jest doskonałym przykładem po raz kolejny (zauważ, że niektórzy pisarze mogą pisać oba rodzaje postów):
Jego posty są bardzo ogólne i mają prowokować do myślenia. Pomogą Ci stworzyć lepsze strategie biznesowe.
Już ci pokazałem, że możesz po prostu wziąć ten sam temat i uczynić go bardziej praktycznym.
Ale ponadto możesz łatwo wybrać części postu, które mogą pozostawić czytelników z pytaniami.
Z powyższego postu (przeczytaj tutaj), Mogę szybko znaleźć kilka obszarów, które pozostawiają czytelników zastanawiających:
- jak zrobić nie-salesy sprzedaży pitch?
- jak opracować strategię prezentacji produktu?
- jak w pierwszej kolejności uzyskać swój produkt przed ludźmi? (sceptycy i klienci)
- jak stworzyć coś ponadprzeciętnego?
Są to pytania 4 (Czytaj: problemy), na które większość czytelników artykułu Setha byłaby zainteresowana odpowiedzią, co oznacza, że tworzyliby świetne pomysły na treści.
Po prostu upewnij się, że czytelnicy twojego konkurenta są tymi samymi, których chcesz przyciągnąć.
Po drugie, możesz spojrzeć na komentarze: Komentarze są potężne, ponieważ pochodzą z real czytelników. Nie ma domysłów o tym, co myśli czytelnik.
Sprawdziliśmy już, w jaki sposób możesz uzyskać pomysły na treści z własnych treści, ale nie ma powodu, dla którego nie mogłeś spojrzeć na komentarze konkurenta.
Oto na przykład komentarz do jednego z wpisów na blogu Dereka Halpern:
Jeśli tworzysz treści dla przedsiębiorców, możesz przekształcić ten komentarz w pomysł treści, taki jak:
W jaki sposób można wykorzystać sprzedaż produktów informacyjnych, aby sprzedawać więcej produktów fizycznych
Po trzecie, możesz przeczytać dowolny artykuł z punktu widzenia czytelnika: W pierwszej opcji zauważyłem, że możesz konkretnie kierować treści “strategiczne”, ponieważ zawsze ujawni wiele pomysłów na treści.
Możesz jednak uzyskać pomysły od dowolny zawartość, niezależnie od tego, czy jest twoja, czy konkurencja.
Oto jak to zrobić:
Przeczytaj fragment treści z perspektywy czytelnika. Jakie pytania mają podczas czytania? Czy można tworzyć treści, które odpowiadają na te pytania?
Poniżej część artykułu opublikowanego na Strona Instytutu Content marketingu:
Umieściłem pudełko wokół ważnej linii.
Niektórzy czytelnicy mogą być w stanie sformułować hipotezę, ale założę się, że wielu nie.
Dla czytelnika pytanie brzmi::
Jak postawić dobrą hipotezę?”lub” jak wygląda dobra hipoteza?”
Możesz spróbować stworzyć treść, aby odpowiedzieć na to pytanie z kilku różnych punktów widzenia:
- Jak wymyślić lepszą hipotezę testową, aby uzyskać bardziej znaczące wyniki
- 20 przykładów wielkich hipotez testowych (które skutkują bardziej efektywną treścią)
- 15 narzędzi, które pomogą Ci wymyślić bardziej świadome hipotezy
Im lepiej wpadniesz do głowy typowego czytelnika, tym więcej tych pytań zauważysz.
Z czasem poprawisz się i będziesz mógł uzyskać pomysły na solidną treść 5-10 z jednego posta, z którym się spotkasz.
5. Nie ma dwóch nisz równych, możesz się wiele nauczyć od innych
Wszystkie nisze stają się czasami własnymi komorami ECHA.
Wszystkie duże blogi w twojej niszy czasami wydają się bardzo podobne do siebie.
Wszystkie poruszają gorące tematy i sprzedają je przy użyciu tej samej taktyki.
Trudno być innym, jeśli wszystkie Twoje dane wejściowe pochodzą z tych stron w twojej niszy. Jest to jednak również łatwe do rozwiązania.
Jeśli przeanalizujesz, jak autorytatywne strony w inne nisze wykonujesz marketing treści, często możesz wziąć od nich pomysły i dostosować je do własnej niszy.
Przejdźmy przez przykład…
Say I really love how Strona Kota tworzy treści. Widzę, że dostają mnóstwo trakcji dzięki swoim prezentowym przewodnikom:
Jeśli spojrzysz teraz na którykolwiek z najlepszych blogów marketingowych, brak z nich mają wszelkie treści związane z prezentami.
Mogłem tworzyć własne pomysły na treści, dostosowując tego typu treści dla marketerów:
- 10 marketingowych prezentów tematycznych, które sprawią, że Twoi współpracownicy będą zazdrośni
- 10 Wielkie prezenty dać klientom i Klientom, aby pokazać swoje uznanie
Nie są to niesamowite pomysły na treść, ale są interesujące. Co ważniejsze, są unikalne.
Jest to jeden ze sposobów, aby wyróżnić się spośród wszystkich innych stron w swojej niszy. Ta technika bardzo dobrze łączy się z pierwszą metodą generowania pomysłów, którą przyjrzeliśmy się.
Zrób to sam: Bardzo trudno jest po prostu wybrać losową niszę i zbadać skuteczność marketingu treści najlepszych witryn.
Zamiast tego zacznij obserwować witryny w innych obszarach, które Cię interesują.
Oprócz marketingu, masz inne zainteresowania, prawda?
Niezależnie od tego, czy jest to przedsiębiorczość, gotowanie, dekorowanie, sport itp., możesz uczyć się od najlepszych stron w każdej niszy.
A ponieważ interesujesz się tym tematem (i jesteś czytelnikiem), masz lepsze wyczucie, jakiego rodzaju pomysłów używają te witryny, które są naprawdę skuteczne.
Pamiętaj, że nie każda taktyka, w której widzisz witrynę w innej niszy, dobrze dopasuje się do Twoich odbiorców. Więc jeśli tworzysz pomysły (takie jak te, które wymyśliłem powyżej), które po prostu nie są dość dobry nie wahaj się ich wyrzucić.
6. Znajdź pytania, na które nikt nie chce odpowiadać
Ta taktyka nie ujawni mnóstwa pomysłów na treść, ale Wola ujawnij idee najwyższej jakości.
W każdej niszy są trudne pytania, na które musi odpowiedzieć wielu czytelników.
Często są one zadawane na forach (jeśli istnieje taki temat), ale zazwyczaj są ignorowane lub tańczone.
Z tego powodu nikt tak naprawdę nie ma dobrej odpowiedzi na tego typu pytania. A jednak czytelnicy nadal chcą, aby odpowiedziano na nie.
Jeśli uda Ci się stworzyć świetną odpowiedź na którekolwiek z tych pytań, zyskasz wiele uwagi i zasadniczo wypromujesz się w przyszłości po zakończeniu wstępnej promocji.
Jest haczyk: Powodem, dla którego żaden inny najlepszy bloger nie odpowiada na tego typu pytania, jest to, że są twardy odpowiedzieć.
Będziesz musiał twórz wyjątkowe treści aby odpowiedzieć na każde z tych pytań. Dlaczego?
Ponieważ inni blogerzy prawdopodobnie próbowali odpowiedzieć na to pytanie, ale nie mogli tego zrobić. Kończą z przeciętnym postem, który znowu tańczy wokół pytania i nie daje konkretnej odpowiedzi.
Ile kosztuje basen? Najlepszy przykład, jaki słyszałem o użyciu tej techniki, pochodzi od Marcusa Sheridana, instalatora basenów.
Lata temu, gdyby właściciel domu chciał mieć basen, musiałby uzyskać wycenę, aby mieć jakiekolwiek pojęcie, ile to będzie kosztować.
Zazwyczaj wiąże się to również z agresywnymi taktykami sprzedaży.
I nie trzeba geniusza, aby dowiedzieć się, że potencjalni klienci nie byli zachwyceni tą konfiguracją.
Chcieli tylko wiedzieć, ile będzie kosztował basen.
Marcus opublikował pierwszy z wielu artykułów to pomogło odpowiedzieć na pytania jego obecnych i potencjalnych klientów.
Treść ta w szczególności koncentrowała się na rozbiciu kosztów instalacji basenu w as jak najwięcej szczegółów.
Podał liczby, których będzie używał przy szacowaniu kosztów pracy i wyjaśnił, dlaczego rzeczy kosztują tyle, co one.
Większość właścicieli domów szukających wstępnych szacunków uznało to za bardzo pomocne i nie trwało długo, zanim zaczął Oceniać imponujące warunki.
Back to you: Nie trwało długo, zanim Marcus napisał post, który przyciągnął jego uwagę, ale to did zdobywanie wiedzy zajmie mu lata, by móc odpowiedzieć na to pytanie.
Pomyśl o obszarach, w których jesteś ekspertem. Następnie zacznij zwracać uwagę na pytania, na które czytelnicy chcą uzyskać odpowiedzi (w Twojej witrynie, konkurencyjnych witrynach, mediach społecznościowych itp.), ale nikt nie odpowie.
Są to pytania, które będą stanowić podstawę dla niezwykłych pomysłów treści.
7. Wykorzystaj swoją wiedzę, aby przewidywać przyszłość
Celem większości twórców treści powinno być stanie się liderem w swojej branży.
Nie możesz tego zrobić, jeśli zawsze piszesz o tych samych tematach, o których piszą wszyscy inni.
Liderzy myśli nie tylko tworzą świetne treści na te tematy, ale także torują drogę dla innowacji.
Gdy staniesz się jednym z bardziej kompetentnych ekspertów w swojej niszy, prawdopodobnie będziesz w stanie odgadnąć, jak pewne aspekty twojej branży zmienią się w przyszłości.
Nie możesz robić tego typu postów przez cały czas, ale są one kolejnym źródłem świetnych pomysłów na treści, które możesz wykorzystać, aby uzupełnić 5-20% swoich postów.
A jeśli nie jesteś ekspertem? W porządku! Nadal możesz użyć tej taktyki. Musisz jednak wykorzystać wiedzę prawdziwych ekspertów w swojej niszy.
Na przykład, pisarz SEO, Trond Lyngbø ułożyła świetny artykuł na temat przyszłość SEO. Skontaktował się z kilkoma ekspertami, aby uzyskać ich prognozy:
Jest to prawdopodobnie bardziej wartościowe niż przewidywania pojedynczego eksperta, ponieważ można je porównać ze sobą.
Zostawiłem tę taktykę generowania pomysłów na koniec, ponieważ jest to najtrudniejsze. Musisz mieć ekspercki poziom wiedzy lub być w stanie uzyskać odpowiedzi od wpływowych osób w swojej niszy.
Nawet wtedy musisz być w stanie poznać obszary swojej niszy, których czytelnicy są zainteresowani poznaniem przyszłości.
Dla marketingu, jako przykład, czytelnicy są zainteresowani przyszłością:
- SEO
- Link building
- Kontakt e-mail
- Skuteczne rodzaje treści
- Taktyka Content marketingu
- Tworzenie produktu
- itd.
Mógłbym stworzyć wiele artykułów na przyszłość każdego z nich-oczywiście rozłożonych w czasie.
Wniosek
Świetne pomysły na treści dają Ci potencjał do tworzenia świetnych treści.
Ale wymyślanie wystarczającej ilości pomysłów na treść nie zawsze jest łatwe.
Dlatego dałem ci te 7 bardzo skutecznych taktyk.
Zacznij od jednego lub dwóch z nich na razie i ćwicz. Kiedy się z nimi dogadasz, wypróbuj inne.
Na początku, prawdopodobnie będzie walczyć trochę. Mam nadzieję, że szczegóły, które podałem są wystarczające, aby ograniczyć tę walkę.
Ale z czasem, będzie rozwijać swoje “idea muscle“, a coraz łatwiej będzie wymyślić mnóstwo świetnych tematów. Wytrwałość jest kluczem i to się opłaci.