Prawie każda internetowa kampania marketingowa w dzisiejszych czasach obejmuje zasięg poczty e-mail.
Podczas gdy media społecznościowe mają swoje miejsce, e-mail jest powszechnie najbardziej osobistą formą kontaktu, jaką możesz nawiązać online.
Dobrze napisane e-maile informacyjne mogą uzyskać linki, możliwości joint venture, klientów i każdy inny dobry wynik, o którym możesz pomyśleć.
Jedynym problemem jest to, że większość ludzi nie może napisać dobrego e-maila.
Jeśli wysłałeś kilka tysięcy i przeczytałeś kilka innych poradników na ten temat, prawdopodobnie masz dobre zrozumienie podstaw i możesz pisać dobrze. e-maile.
Ale czy naprawdę otrzymujesz odpowiedzi, których szukasz?
Fakt, że tu jesteś, prawdopodobnie oznacza, że wiesz, że stać cię na więcej.
I to jest w porządku.
Pod koniec tego postu nie będziesz wysyłać tylko ” ok ” e-maili. Będziesz wysyłać dobre e-maile, które prawie zawsze otrzymują odpowiedź, a także znacznie lepsze współczynniki konwersji (dla linków, sprzedaży itp.).
Omówię 7 najczęstszych błędów, które widzę marketerów, nawet mądrych, popełniających regularnie.
Bądź szczery ze sobą, ponieważ w przeciwnym razie nie będziesz w stanie dostrzec swoich błędów i wprowadzić ulepszeń.
1. Jesteś kłamcą, czy wyglądasz na kłamcę?
Dostaję kilka zimnych e-maili dziennie. Do tej pory jestem całkiem dobry w wykrywaniu kłamcy, a nawet kogoś, kto tylko wyciąga prawdę.
W dużej części tych e-maili widzę linię otwierającą, która brzmi jak:
Jestem wielkim fanem Quick Sprout…
Spoko.
Jedynym problemem jest to, że nie rozpoznaję Twojego imienia z komentarzy (na postach Quick Sprout) lub z mediów społecznościowych.
Z pewnością “wielki fan” byłby przynajmniej subskrybentem mojej listy e-mailowej. Zaskakująco, dość duży odsetek tych e-mailerów nie jest.
Od razu czuję się okłamany i zwykle usuwam e-mail.
Takie kłamstwo sprawia, że zakładam, że E-Mailer właśnie szukał najlepszych blogów marketingowych, aby wrzucić coś do—nie, dzięki.
Możesz potwierdzić swoje roszczenia? Zawsze mówię o tworzenie postów opartych na danych i kopie zapasowe wszystkich Twoich roszczeń z wykresami i badaniami.
E-maile nie różnią się.
Jeśli twierdzisz, że jesteś fanem kogoś lub podobała ci się jego praca, udowodnij to.
Oto jeden z przykładów:
Jestem wielkim fanem Twojej pracy nad Quick Sprout. Twoje e-maile poniedziałek rano zawsze mój tydzień wolny na dobry początek.
Zakładając, że jesteś na liście mailingowej, wierzę, że nie kłamiesz.
Innym popularnym otwieraczem jest powiedzenie komuś, że podobał Ci się jeden z ich artykułów. Jeśli naprawdę. podobało ci się, podzieliłbyś się nim w mediach społecznościowych, zostawił komentarz, a co najważniejsze, zastosowałem.
Nie mów tylko, że podobał Ci się artykuł bez niczego; nikt w to nie wierzy.
Zamiast tego spróbuj czegoś takiego:
Uwielbiałem twój post ” Jak wykorzystać witryny z pytaniami i odpowiedziami do generowania ruchu.”
Odkąd go przeczytałem, stworzyłem profil na Quora i już odwiedziłem moją stronę 400.
Najtrudniej udawać szczerość. Nie mów, że jesteś wielkim fanem lub kochasz post, jeśli nie mówisz poważnie.
2. Prosisz o dużo pracy
Są szanse, że wysyłasz e-maile do dość znanych blogerów w swojej niszy.
To zajęci ludzie.
Nawet jeśli nie są niezwykle popularne, Załóżmy, że są zajęci, ponieważ większość ludzi jest.
Zdrowy rozsądek powinien powiedz, że zapracowani ludzie próbują szybko przechodzić przez e-maile, aby mogli robić produktywne rzeczy (e-maile zwykle nie są uważane za takie).
Więc, jeśli prosisz ich, aby wykonali dużo pracy na ich końcu, będą zrozumiale niezdecydowani.
Podam ci przykład linii, którą często widzę w wiadomościach e-mail:
Oto link do mojej treści: (link)
Proszę spojrzeć na to, i daj mi znać, jeśli masz jakieś myśli i jeśli uważasz, że jest to dobre dopasowanie do publiczności.
Widzisz w tym problem?
Prosisz osobę o przejrzenie twojej pracy, wyrażenie opinii na jej temat i określenie, czy jest ona odpowiednia dla ich odbiorców.
Pierwszą reakcją każdego blogera będzie:
Dlaczego mi to wysyłasz, jeśli nie pozytywne że pasuje do mojej publiczności?
Co mógłbyś zrobić zamiast tego? Zawsze Minimalizuj czas i wysiłek, który osoba po stronie odbiorczej musi poświęcić, jeśli zdecyduje się ci pomóc.
Aby poprawić powyższy przykład, możesz go zmienić na:
Oto link do mojej treści: (link)
Jestem pewien, że to świetnie pasuje do twojej publiczności, ponieważ:
- (powód 1)
- (powód 2)
Po prostu powiedz słowo, a stworzę oryginalne podsumowanie wyników, które możesz skopiować i wkleić w przyszłym artykule.
Teraz jest dla nich jasne, że odrobiłeś pracę domową i rozumiesz ich publiczność. Tak długo, jak szybki rzut oka na treść ujawnia, że jest przyzwoitej jakości, możesz być na czymś.
Wreszcie, oferowanie napisania niestandardowego wprowadzenia lub podsumowania i ułatwianie linkowania do treści sprawi, że e-mail będzie jeszcze bardziej kuszący.
Na koniec podam jeszcze kilka przykładów tego, o co pytają marketerzy w wiadomościach e-mail, które są zbyt pracochłonne:
- Obejrzyj ten film i zobacz, czy ci się spodoba
- Spójrz na moje nowe narzędzie i sprawdź, czy warto udostępniać je swoim odbiorcom
- Napiszę dla Ciebie post gościnny, ale zaproponuj kilka pomysłów na artykuł
Zanim wyślesz maila, zawsze zadaj sobie pytanie: “Czy Proszę tę osobę o wykonanie znacznej ilości pracy?”
Jeśli tak, znajdź sposób, aby go zmniejszyć.
3. This might sting-you ‘ re not special
Nie miałem tego na myśli; jestem pewien, że jesteś wyjątkowy na swój własny sposób.
Mam na myśli fakt, że większość maili nie ujawnia niczego specjalnego.
Jeśli poprosisz kogoś o link do Twoich treści, dlaczego mieliby linkować do niego, a nie do żadnego z setek innych artykułów na ten sam temat?
Większość e-mailerów nigdy nie odnosi się do tego pytania w swoich e-mailach.
Spójrzmy na fragment zły email:
Właśnie opublikowałem przewodnik po robieniu buraków. Jeśli piszesz post w przyszłości, który wspomina o burakach, rozważ użycie go jako odniesienia.
Co w tym specjalnego? Absolutnie nic.
Teraz spójrzmy na lepszy e-mail:
Właśnie opublikowałem przewodnik po robieniu buraków. Jest to tylko poradnik do robienia buraków, który zawiera zdjęcia krok po kroku, a także kompletny samouczek wideo. Wiem, że jestem stronniczy, ale żaden inny przewodnik po burakach nie jest tak przydatny dla początkujących, jak mój.
Musisz być w stanie szybko wyjaśnić, dlaczego Twoje treści lub oferta są wyjątkowe. Dlaczego ta osoba miałaby Ci pomóc lub pracować z Tobą nad wszystkimi innymi osobami (z których niektórzy już się z nimi skontaktowali)?
4. Nie znam cię.
Weź technikę budowania linków, taką jak technika wieżowca. Polega ona na Nr serii zimnego zasięgu.
Średni współczynnik konwersji wynosi około 5-10%. Oznacza to, że musisz wysłać 1000 e-maili, aby uzyskać 50-100 linków (całkiem nieźle).
Jest to świetna technika, która ma swój czas i miejsce, i polecam ją często, ale można ją łatwo poprawić, usuwając zimny zasięg.
Jeśli dostanę maila od kogoś, kogo nie znam, jest mało prawdopodobne, że od razu wyświadczę mu przysługę.
Jeśli jest jakaś oznaka, że są tuż po linku, ich e-mail trafia do kosza.
Dlatego masz około 5-10% Współczynnik konwersji, nawet jeśli kierujesz odpowiednie osoby za pomocą tej techniki.
Ale kiedy kogoś znam? Oczywiście przeczytam maila, a jeśli to przyjaciel, a nawet zwykły znajomy, pomogę im, jeśli mają rozsądną ofertę.
Poznaj kogoś, zanim o coś poprosisz: Jest to najtrudniejsza część możliwości tworzenia wspaniałych wiadomości e—mail-nie ma dla tego szablonów.
Jednak nauka budowania relacji jest również najprostszym sposobem na szybszy sukces.
Ogólnie rzecz biorąc, możesz podzielić proces na następujące kroki:
- Nawiąż kontakt – Masz wspólne zainteresowanie swoją niszą, więc użyj jej, aby przeprowadzić krótką rozmowę za pośrednictwem poczty e-mail, mediów społecznościowych lub komentarzy, najlepiej na temat ich treści.
- Podaj wartość – Wszystko, co możesz zrobić, aby im pomóc, to długa droga. Jeśli masz jakieś specjalne umiejętności, np. projektowanie, zaproponuj tworzenie niestandardowych zdjęć do ich treści lub zaktualizuj grafikę na pasku bocznym. Jeśli jesteś pisarzem, zaproponuj aktualizację i aktualizację kilku nieaktualnych postów. Bądź kreatywny.
- Więc poproś o coś – W tym momencie jesteś prawdopodobnie co najmniej 4 tygodnie w związku (tak, to trwa czas). Jeśli zastosujesz się do innych punktów w tym poście, powinieneś być w stanie napisać dobry e-mail z prośbą o link lub cokolwiek chcesz. Będziesz miał znacznie wyższy wskaźnik sukcesu (co najmniej dwukrotnie lub trzykrotnie) niż w przypadku zimnego e-maila.
Wszystko to wymaga planowania i prawdziwej pasji do swojej niszy. Jeśli nie zależy ci na tyle, aby spędzić tygodnie na poznawaniu ludzi w swojej niszy, z którymi możesz pracować przez lata, stosujesz niewłaściwe podejście.
5. Nienawidzę, gdy tam “aer” literówki
To będzie krótka, ale niezbędna część.
Jest no excuse na literówki w krótkim mailu.
Jeden może pozostać niezauważony, ale dwa lub więcej będzie łatwo zauważyć.
Pokazuje brak dbałości o szczegóły i wysiłku. Jeśli prosisz mnie o współpracę lub linkowanie do Twoich treści, literówki nie są dobrą rzeczą. Zakładam, że produkujesz treści tej samej złej jakości i usuniesz e-mail.
Prawie każda usługa e-mail ma sprawdzanie pisowni w dzisiejszych czasach: użyj go.
6. Nikt nie chce być”szablonem”
Do tej pory o tym mówiłem, ale wyjaśnijmy coś sobie.:
E-mail musi być osobiste.
Jeśli twój e-mail zaczyna się od”cześć “lub” Szanowny Panie”, prawdopodobnie trafi do kosza.
Jeśli nic w tym nie ma, to pokazuje, że dobrze mnie znasz, prawdopodobnie też trafi do śmieci.
Blogerzy słusznie sceptycznie podchodzą do e-maili z niewielką personalizacją. Często są wysyłane do setek innych blogerów, aby spróbować uzyskać linki lub coś innego.
Tak, niektórzy blogerzy nie dbają o to, ale większość ma to w dzisiejszych czasach. Jeśli kiedykolwiek chcesz mieć świetny wskaźnik odpowiedzi, nie odrzucaj tego kluczowego aspektu.
Podczas gdy szablony są przydatne, aby pomóc ci opracować ogólny komunikat, który próbujesz przechwycić, poświęć czas na personalizację każdej wysyłanej wiadomości e-mail.
7. It ‘ s all about you
Myśl o e-mailach jak o rozmowach.
W prawdziwym życiu wolisz rozmawiać z kimś, kto nigdy nie zamyka się o sobie lub kogo obchodzi Twój pragnienia, potrzeby i myśli?
Dla 99% ludzi jest to drugi.
Pisząc dowolny e-mail, zawsze pisz go z perspektywy co będzie z tego osoba, którą wysyłam?
Zawsze wyjaśnij, jak to, o co prosisz, przynosi korzyści ich działalności.
Jeśli prosisz o link, nie rób tego, co robią inni i nie mów: “myślę, że Twoi odbiorcy to pokochają.”
To nie jest straszne, ale bądź szczery, to nie jest prawdziwa korzyść dla osoby, którą wysyłasz.
Pytanie o link jest zazwyczaj jednokierunkową ulicą, dlatego polecam podanie wartości dobrze przed zapytaniem o nią (w uzasadnieniu #4 tego postu).
Wniosek
Zasięg poczty e-mail to jeden z najskuteczniejszych sposobów rozwoju firmy. Możesz go użyć, aby uzyskać więcej linków (dla SEO), generować więcej sprzedaży i tworzyć partnerstwa.
Jednak większość ludzi popełnia kilka błędów w kampaniach e-mailowych i rzadko otrzymuje pozytywne odpowiedzi.
Być może nigdy nie napiszesz “idealnego” e-maila, ale nigdy nie przestaniesz go ulepszać.
Utwórz listę kontrolną opartą na rzeczach 7, które omówiłem w tym poście, i użyj jej, aby upewnić się, że nie popełniasz żadnego błędu przed wysłaniem e-maila.
W ten sposób dostrzegasz problemy, naprawiasz je i uczysz się od nich. W końcu wszystko stanie się drugą naturą.