7 błędów budowania linków, których powinieneś unikać

seo links

Jeśli patrzyłeś na Google Analytics w dniach 21-23 marca, istnieje duża szansa, że widziałeś pewne zmiany w swojej witrynie…

Jak 10% do 30% spadek ruchu.

Może być na stronach, nad którymi pracowałeś … albo na stronach, których nawet nie dotknąłeś. Niektórzy spekulowali, że długoterminowe wyszukiwanie zostało naruszone przez słowa kluczowe znikające w sugestiach Google.

W rzeczywistości to, co się stało, to Google wprowadziło świeżą aktualizację Pandy w lutym…a następnie kolejną w marcu.

Dzięki tym aktualizacjom wprowadzono kilka istotnych zmian, które mogą wpłynąć na strategię budowania linków. Przyjrzyjmy się więc tym i innym zmianom, które pomogą Ci utrzymaj, jeśli nie Zwiększ, swoje rankingi.

Błąd # 1: zbyt wiele dokładnych linków tekstowych kotwicy

Dla nas, jako SEO, naturalną rzeczą jest obsesja na punkcie słów kluczowych w kotwicach tekstu, ale jeśli zrobisz to za dużo, możesz zostać ukarany i stracić rangę.

JC Penny jest najpopularniejszym przykładem strony internetowej, która ogłuszyła system, uzyskując niepowiązane witryny do linkowania do its strona z dokładnymi tekstami kotwicy meczu.

Dochodzenie przeprowadzone przez NY Times w sprawie tego, dlaczego JC Penny była tak dobrze oceniana, ujawniło, że te powiązania nie były w żaden sposób naturalne. Narusza to wytyczne dla webmasterów Google, a Matt Cutts deranked je ręcznie, aby przyspieszyć proces.

Google posunęło się o krok dalej 23 marca, kiedy ogłosiło za pośrednictwem Twittera aktualizację Panda 3.4:

google tweet

Jednym z nienaturalnych sygnałów budowania linków, do których dąży Panda 3.4, jest zbyt wiele dokładnych linków anchor text. Standardowa praktyka była kiedyś: celowałbyś w jakieś 30% do 50%…teraz te liczby drastycznie spadły. Tak więc, przetestuj wody i zacznij od 5% lub tak i powoli wzrastaj.

Błąd # 2: Za mało semantycznych linków tekstowych kotwicy słów kluczowych

Aby obejść problem tworzenia zbyt wielu linków tekstowych anchor-match…musisz tylko nauczyć się jak tworzenie semantycznych słów kluczowych.

Nie są to tylko synonimy niektórych zwrotów, np. “bursztyn” lub “złoto” dla “żółtego.”Semantyczne słowa kluczowe rozciągają się na użycie tego słowa, np. “żółtko jaja”,” farba do wnętrza domu “lub” tchórz.”

Powodem użycia semantycznych słów kluczowych jest pomoc wyszukiwarkom, takim jak Google, w zorientowaniu się jak używasz słów kluczowych. Liberalne użycie słów kluczowych semantycznych może im pomóc.

Jeśli powiesz “żółty”, będą wiedzieć, że faktycznie mówisz o kolorze, ponieważ użyłeś również linku “żółtko jaja”, aby go opisać…a opisując osobisty atrybut, jak w frazie ” żółto-brzuchaty tchórz.”

Gdy zaczniesz tworzyć linki z semantycznymi słowami kluczowymi, zauważysz, że Twoje rankingi rosną.

Błąd # 3: nie masz wystarczającej ilości kotwic śmieci

Panda 3.4 szuka również ilości kotwic śmieci, które masz na swojej stronie.

Kotwice śmieci to linki tekstowe, które mogą być używane w dowolnym miejscu w Internecie i zawierają takie linki, jak “Kliknij tutaj”, “Czytaj więcej” i ” Kup teraz.”

Możesz pomyśleć, że chcesz ich mniej, ale prawda jest taka, że kotwice śmieci wyglądają naturalnie i nie możesz ich tak naprawdę uniknąć, gdy tworzysz wezwania do działania.

W rzeczywistości ostrożne stosowanie niepotrzebnych zakotwiczeń w kopii może prowadzić do wyższych współczynników konwersji. Możesz to zrobić również z innymi kotwicami śmieci, takimi jak “lubię to post” lub “Tweet ten post”:

bookmark social buttons

Błąd # 4 :Za mało wzmianki o marce w linkach tekstowych

Kluczem do uzyskania tego prawa jest link ze stron wewnętrznych do strony głównej.

Na przykład, kiedy piszę post na blogu i wspominam QuickSprout (nazwa mojego bloga lub, innymi słowy, nazwa marki), łączę ten tekst na stronę główną.

Z drugiej strony, gdybym pisał kopię dla strony głównej QuickSprout i wspomniał o tym terminie, nie linkowałbym w ogóle.

To byłoby nienaturalne.

Dzięki Panda 3.4 Google szuka tego typu tekstów kotwic, aby określić jakość budowania linków. Brak tego typu linków może sugerować, że ktoś jest obecnie do gry algorytm, ponieważ większość spamerów nie myśleć poza po prostu tworzenie mas linków.

Należy również spróbować uzyskać zewnętrzne witryny, aby połączyć się z witryną z nazwą marki w linku.

Błąd # 5: za mało sygnałów społecznych

Dzięki tym najnowszym aktualizacjom wygląda na to, że Google próbuje coraz mniej polegać na linkach przychodzących, aby określić wartość witryny i patrzy na coś, co jest trudniejsze do manipulowania, takie jak sygnały społecznościowe.

Tak było w przypadku Google+ i Search Plus Your World.

To dobrze, ponieważ jeśli chodzi o zwiększenie ruchu, uwagi i wyższe rankingi, istnieje jedna koncepcja, która zaczyna mieć ogromny wpływ na te cele: zwiększenie liczby udostępnień treści w mediach społecznościowych.

Innymi słowy, Google zaczął intensywnie przyglądać się liczbie sygnałów społecznościowych, które strona otrzymuje, aby określić jej wartość i pozycję w rankingu.

Na przykład, jeśli masz stronę na temat “przyciągania linków o wysokim autorytecie” z tweetami 1,343, polubieniami 99, 42 +1…plus prawie sto zapisów w połączeniu z Delicious i StumbledUpon, Twoja strona będzie miała lepszą pozycję niż podobna strona, która nie radzi sobie dobrze w sieci społecznościowej.

Oznacza to, że musisz wejść na piłkę i zacznij promować swoją pracę! Oto kilka sugestii, jak zwiększyć siłę sygnału społecznego:

  • Spraw, aby wszystkie przyciski witryny społecznościowej były bardzo widoczne na stronie – Użyj wtyczki, takiej jak przewijanie paska bocznego społecznościowego, aby zapewnić łatwą okazję do udostępniania w sieci społecznościowej.
  • Poproś czytelników o udostępnienie treści – Po prostu zainstalowanie wtyczki udostępniania społecznościowego nie wykona zadania. Powiedz swoim czytelnikom, aby się podzielili!
  • Dotknij social influencers – Promuj treści i współdziałaj z influencerami społecznościowymi, którzy mogą w przyszłości udostępniać Twoje treści. Ekspozycja na ich odbiorców okaże się ogromna, aby Twoje treści przedostały się do sieci społecznościowej … i zwiększenie siły sygnału społecznego.
  • Użyj Tribbera – Ta strona społecznościowa zwiększy liczbę akcji społecznościowych, które otrzymasz, gdy dołączysz do tej społeczności.
  • Kup Tweety ze sponsorowanymi tweetami – Zdobądź celebrytę, aby tweetował Twoje treści, i możesz przyciągnąć znaczny ruch do swojej witryny. Ruch może jednak nie być wysokiej jakości.
  • Twórz świetne treści – Wreszcie, ludzie udostępniają treści z jednego powodu i tylko z jednego powodu: jeśli jest to świetna treść. Jeśli nie tworzysz wysokiej jakości bloga z wysokiej jakości postami na blogu, nie dajesz swoim odbiorcom czegoś do udostępnienia.

Błąd # 6: kupowanie linków

Chociaż nie jest to podłączone do pandy 3.3 lub 3.4, nadal jest bardzo ważne. Dlatego też chciałem podzielić się cennymi alternatywami budowania linków dla tego błędu.

Nawet jeśli możesz osiągnąć pozycję w pierwszej trójce na dość konkurencyjny termin, kupując linki, musisz pamiętać o trzech rzeczach:

  1. Płatnych linków może trochę ruchu, ale będzie ruch o niskiej jakości w porównaniu z ruchem uzyskanym z naturalnych linków.
  2. Zapłacisz znacznie więcej niż te linki są warte.
  3. Co najważniejsze, kupuj linki i ryzykujesz, że zostaniesz złapany i ukarany przez Google.

Jeśli zamierzasz kupić coś, aby zoptymalizować swoją witrynę i zwiększyć ruch, kup bloga. To jest dźwięk strategia budowania linków.

Błąd # 7: Wymiana linków na masową skalę

Jeśli uważasz, że wymiana linków z innym webmasterem jest legalnym sposobem na optymalizację, mylisz się.. A jeśli myślisz, że robienie tego na masową skalę byłoby jeszcze lepsze, to pakujesz się w kłopoty.

Wymiana linków w imię linku zwrotnego jest schematem odrzucanym przez wszystkie trzy główne wyszukiwarki. Ale nawet jeśli nie marszczyli brwi na wymianę linków i po prostu je zignorowali, masowa wymiana linków nie zrobiłaby ci nic dobrego.

Skąd wiesz, że w ogóle dostajesz dobre linki? Przejrzysz je wszystkie, jeśli ich setki? Masz na to czas?

A jeśli kiedykolwiek otrzymasz e-mail z prośbą o masową wymianę linków, potraktuj go jak spam i pozbądź się go. Oto przykład masowej wymiany linków e-mail od specjalisty SEO:

spam email

Nie ma nic osobistego w tym e-mailu. Po prostu wiele różnych miejsc, w których chciałaby umieścić linki. To jest spam i nie dostarczy odpowiednich, użytecznych treści do odbiorców.

Czy są chwile, kiedy Wymiana linków jest w porządku?

Tak, gdy istnieje strategiczny pogląd na wartość dostarczaną do twojej witryny i innej witryny … gdzie ich czytelnicy i twoi czytelnicy skorzystają z wymiany treści dostarczanych przez wymianę linków.

W przeciwnym razie po prostu twórz zabójcze posty na blogu, a naturalnie przyciągniesz wysokiej jakości linki.

Wniosek

Nie ma skrótu do długoterminowych wyników rankingowych. Kupowanie linków, tworzenie setek słów kluczowych anchor text i automatyzacja wymiany linków może przynieść Ci krótkoterminowe wyniki … ale w końcu zapłać za to z dramatycznym spadkiem rankingów!

Potrzeba czasu, aby zbudować odpowiednie, przydatne i przekonujące linki, które zarówno ludzie, jak i Google uważają za znaczące i wartościowe. Koncentrując się na tworzeniu dobrych treści i dostarczaniu wartości za pośrednictwem produktu lub usługi, możesz przyspieszyć ten proces.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz
Related Posts