Google+ to nie tylko sieć społecznościowa. To podstawa (i przyszłość) samego Google.
Jak napisał wczoraj Brian Clark, autorstwo i możliwy wpływ na algorytm Google mogą być niezwykle korzystne dla doświadczonych twórców treści.
Jeśli jesteś pisarzem, to albo będzie to bardzo dobre dla twojej kariery, albo ryzykujesz, że staniesz się stosunkowo niewidoczny w Internecie.
Jeśli chcesz solidnie wylądować w byłym obozie pisarzy, pytanie staje się jednym z jak korzystać z Google+ do realizacji własnych celów.
Mając to na uwadze, przygotowałem dla Ciebie infografikę, która przedstawia strategie 64, które każdy pisarz i producent treści może wprowadzić w życie i zacząć czerpać korzyści z inteligentnego angażowania się w Google+.
Zanim przejdziemy do rzeczywistej infografiki na dole tego postu, chciałem rozszerzyć trochę o kilka moich ulubionych …
1. Link Google+ do swojego bloga
Pierwszym krokiem do uzyskania wyników z Google+ jest połączenie Twojego profilu ze stroną główną bloga. Jest to krok do roszczenia treści w oczach Google. Będzie to również daleko w generowaniu niesamowitych wyników, w tym wyświetlanie zdjęcia obok linków do postów na blogu i aukcji profilu w stylu Wikipedii w wynikach wyszukiwania Google, gdy ktoś szuka Twojego imienia. Oczywiście dla wydawców WordPress istnieje bardzo łatwy sposób, aby to osiągnąć.
2. Buduj strategiczne sieci z kręgów
Koła pozwalają organizować połączenia w grupy, z którymi w życiu się kontaktujesz. Rodzina, przyjaciele, B2B, B2C, lokalni, Media, influencerzy, Pikowanie (Moje hobby, o którym napisałem wielokrotnie nagradzaną książkę). Nie tylko możesz przeglądać posty po okręgach, możesz wysyłać posty do okręgów, jeszcze jeden Google+ pierwszy. Największe korzyści koła? Osoby, które dodają Cię do swoich kręgów, widzą Twoje posty wyżej w wynikach wyszukiwania Google. Kolejny impuls SEO.
3. Wyglądaj jak profesjonalista: oferuj czat wideo na żywo z Hangouts
Hangouts nie tylko podnieść swój poziom marki, umożliwiając prowadzenie webinarów za darmo, jeśli robisz Hangout na antenie, Google + jednocześnie przesyła je tutaj i na YouTube, nagrywa wideo i wysyła nagranie za pośrednictwem poczty e-mail. Prześlij to miejsce spotkań na YouTube, Dodaj link do swojego bloga z przyjaznym dla czytelnika opisem bogatym w słowa kluczowe, a masz potężne narzędzie SEO, które służy jako zasób brandingowy, pozwalając ludziom zobaczyć cię w akcji.
4.Użyj hashtagów, aby Twoje posty były przyjazne dla wyszukiwania
Podobnie jak Twitter, Google + oferuje ekosystem hashtagów, który ułatwia wyszukiwanie tematów. To świetny sposób, aby zostać znalezionym-nie tylko w Google+, ale w większym świecie wyszukiwarki Google. Połącz swoją strategię kręgów z hashtagami, a przeszedłeś długą drogę w kierunku umieszczenia SEO swojego bloga na sterydach.
5. Link do swoich postów na blogu, aby uzyskać wyższą pozycję w Google+ i wyszukiwarce Google
Za każdym razem, gdy masz nowy post na blogu, połącz go z Google+ i upublicznij ten post. W ten sposób udostępniłeś swój post publicznie zarówno w Google+, jak iw wynikach wyszukiwania Google na całym świecie. Pamiętasz tych ludzi z Twoich kręgów? Gdy szukają twojego tematu w Google, najpierw otrzymają Twoje wyniki.
6. Użyj zmarszczek, aby dodać wpływowych do swoich kręgów
Ripples to mało znana funkcja Google+, która identyfikuje osoby, które udostępniły publiczny post, a także jak dużą mają publiczność. To świetny sposób na określenie, kto ma moc rozpowszechniania Twoich postów wśród jak najszerszej publiczności. Na pewno zauważysz trend, gdy zaczniesz używać fal i zauważysz te odstające, które mają moc, aby Twoje posty były widoczne dla ogromnej publiczności. Dodaj tych ludzi do swoich kręgów i zaangażuj się z nimi.
7. Chcesz zaręczyn? Pisz długie posty wewnątrz Google+
Posty Google+, które otrzymują najwięcej komentarzy, To artykuły typu Zasobowego z dużą ilością linków. Te obejmujące informacje instruktażowe Google+ są często udostępniane, wraz z wszelkimi samouczkami. Napisz zabójczy post i link do własnego bloga, aby uzyskać dodatkowe zasoby. Używaj hashtagów z odpowiednimi tematami, aby można je było łatwo znaleźć i stworzyłeś znakomity zasób, który cię zauważy i zwiększy ruch na Twoim blogu.
8. Użyj Direct Connect, aby ludzie mogli dodawać Cię do kręgów z wyszukiwarki Google
Najpotężniejszą funkcją Google+ jest Direct Connect-pomyśl o Facebook Like Box, dostępnym w wyszukiwarce Google. Umieszczając Kod między tagami < head> na swoim blogu, ludzie będą mogli dodać cię do swoich kręgów Google+ bezpośrednio z wyników wyszukiwania Google. Obecnie Direct Connect jest dostępny w ograniczonym zakresie i wydaje się być oferowany tym stronom z dużą obserwacją Google+. Aby kwalifikować się do Direct Connect, musisz mieć ten link między Google+ a stroną główną bloga, o której mowa w tip #1.
9. Użyj tagów, aby dotrzeć bezpośrednio do ludzi i marek
Podobnie jak Facebook, Google + oferuje możliwość tagowania osób i marek w Twoich postach. Jest to świetny sposób na nawiązanie kontaktu z ludźmi i zwrócenie ich uwagi na najnowsze zasoby, zwłaszcza w hałaśliwej kulturze cyfrowej. Jako przykład wzięłam udział w konferencji public relations i oznaczyłam osoby, które spotkałam na tym wydarzeniu w moim poście Google+ na ten temat.
10. Wyświetl swoje zdjęcie w wynikach wyszukiwania Google dla większego CTR na swoim blogu
Wyświetlanie zdjęcia obok wyników wyszukiwania Google było bardzo trudne. Już nie. Wszystko, czego potrzebujesz, to strona Google+ i połączyć ją ze stroną główną bloga. Widzisz, jak ważny był ten pierwszy krok ? Jeszcze raz, oto skrót do zrobienia tego. Twoje zdjęcie w końcu pojawi się obok postów na blogu w wynikach wyszukiwania Google. Upewniłem się, że moje zdjęcie wyróżnia się, wykraczając poza czarno-biały headshot. Mam na sobie żywe kolory, które wyróżniają się na rzadkim białym tle Google.
Daj sobie czas na opanowanie tych taktyk
Poświęć trochę czasu, aby nauczyć się Google+ i zaangażować swoją społeczność tutaj. Zobaczysz wyniki znacznie wykraczające poza to, co może zaoferować każda inna sieć społecznościowa: zarówno zaangażowanie społeczne w Google+, jak i SEO w Google.
A teraz ta infografika, którą obiecałem … 😉
Chcesz opublikować tę infografikę na własnej stronie?
Skopiuj i wklej ten kod do swojego posta na blogu lub strony internetowej:
Jak ta infografika? Zdobądź sprawdzoną strukturę content marketingu, która działa z Copyblogger.