5 wskazówek na temat efektywnego wykorzystania plików Copywritingowych

Inteligentni copywriterzy używają dobrych narzędzi, aby zwiększyć wydajność, a jednym z tych” power ” narzędzi jest plik swipe.

Właściwie wykorzystany, może szybko napisać, dostarczyć inspiracji i poprawić umiejętności copywritingu.

Ale co, jeśli nie użyjesz poprawnie pliku swipe?

Uh-oh …

  • Twoja kopia nie przyciąga uwagi czytelnika
  • Język denerwuje twój rynek docelowy
  • Wyglądasz nieprofesjonalnie.

Jeśli chcesz pominąć te problemy i uzyskać najlepsze korzyści z korzystania z pliku swipe, Czytaj dalej …

Kiedy “przesuwanie” killer copy zabija własną promocję

Udane materiały marketingowe mogą działać przez lata przy użyciu tej samej kopii. Warto więc studiować te prace, które przetrwały próbę czasu.

Niestety, samo podnoszenie słów i zwrotów do własnego marketingu może mieć szkodliwy wpływ. Jest tak wiele zmiennych, które sprawiają, że udana promocja i przekonująca Kopia to tylko jeden element układanki.

Jeśli po prostu używasz cudzego Stylu bez zrozumienia dlaczego robią to w ten sposób, może się okazać, że to w ogóle nie zadziała.

Oznacza to również, że brakuje ci prawdziwego złota w korzystaniu z dobrego pliku swipe: nauki opanowania rzemiosła copywritingu.

Oto, co musisz zrobić:

1. Poznaj swoją publiczność termometr

Pierwszą zasadą copywritingu jest poznanie odbiorców. Jeden styl kopii nie przekona wszystkich czytelników.

Załóżmy, że przejrzysz plik machnięcia i znajdziesz udaną promocję na program treningowy o wysokiej intensywności. Decydujesz się użyć kopii, aby pomóc ci sprzedać oprogramowanie komputerowe branży medycznej …

Jeśli chcesz mieć niezwykły system ERP dla swojej placówki medycznej, musisz przejść do skrajności. Musisz być przygotowany, aby to przynieść, pracować i dowiedzieć się, kim naprawdę jesteś. Jeśli widzisz, że inne szpitale i kliniki pokazują swoje oszukane procesy biznesowe, prawdopodobnie już używają naszego systemu ERP.

Pewnie tego nie przetnie.

Pierwszą rzeczą do zrobienia jest sprawdzenie stylu kopiowania, na który Twoi klienci najlepiej reagują. Albo jak to nazywam, zastanawiając się nad termometrem publiczności, po prostu oznaczając, jak “gorąco” możesz iść z kopią …

Fajne

Jeśli twoi klienci są prostym, bezsensownym tłumem, zastanów się dwa razy, zanim skopiujesz styl promocji wysokoenergetycznej, takiej jak powyższa. Pomyśl o wielu faktach, liczbach i wielu dowodach.

Ciepły

Czy twoi klienci chcą rozwiązać swój problem, ale potrzebują odrobiny zachęty? Być może nie są zaznajomieni z tobą ani z tym, jak działa Twoja usługa. Poświęć trochę czasu, aby wyjaśnić swoje procesy jak przystępny ekspert.

Simmering

Lubią cię, lubią twoje rzeczy, ale chcą wiedzieć, że możesz robić to, co obiecujesz. Wykorzystaj tę znajomość (ale nie bierz tego za pewnik) i nie bój się pokazać trochę więcej swojej osobowości.

Ognisty

Twoja publiczność może poradzić sobie z “gorącym”, więc nie unikaj naprawdę poruszenia problemu i złożenia wielkiej obietnicy. (Po prostu upewnij się, że możesz go zachować oczywiście!)

2. Ucz się języka (nie tylko zapamiętywaj słowa)

Zrozumienie dlaczego promocja jest skuteczna, a nie kopiowanie słów, to różnica między nauką hiszpańskiego na wakacje, a po prostu używaniem rozmówek.

Znajomość kilku zwrotów może doprowadzić cię do najbliższego baru i pomóc w zamówieniu dos cervezas.

Ale budowanie własnych zdań oznacza, że możesz bawić się całą noc z miejscowymi, ponieważ mówisz w ich języku.

To samo dotyczy twojego copywritingu.

Spójrzmy na następujący klasyczny nagłówek copywritingowy Johna Caplesa:

Śmiali się, gdy usiadłem przy fortepianie
Ale kiedy zacząłem grać!

To był bardzo udany nagłówek. Ale powiedzmy, że spróbujemy skopiować ten styl, prawie słowo w słowo, aby sprzedawać oprogramowanie detaliczne.

Możemy mieć:

Śmiali się, kiedy zaczęliśmy używać nowego oprogramowania do punktów sprzedaży
Ale kiedy wydajność naszych pracowników zaczęła rosnąć!

Ten styl języka prawdopodobnie czułby się nieco ” off ” na termometrze widowni dla docelowego rynku detalistów.

Ale nadal możemy użyć tego pierwszego nagłówka jako inspiracji, jeśli go rozbierzemy.

Na przykład, Jakie są kluczowe elementy tego pierwszego nagłówka? Oto kilka, które przychodzą na myśl:

  • Przemawia do dumy i wizerunku Klienta
  • Sugeruje nieoczekiwane rezultaty
  • Proces osiągania rezultatów wydaje się prosty
  • Wzbudza ciekawość. Jaki produkt może stworzyć tak zaskakującą zmianę?

Gdybyśmy zastosowali te pomysły do naszych sprzedawców detalicznych, moglibyśmy opracować własny nagłówek, który przemawiałby do ich dumy, oferował znaczące wyniki i wzbudzał ich ciekawość.

Na przykład:

Jedna prosta zmiana w procesie sprzedaży może pomóc Ci wyprzedzić konkurencję o %125

  • Wyprzedź konkurencję-to przemawia do dumy naszych klientów
  • Przez %125 – wyniki są nieoczekiwane
  • Prosta zmiana-proces wydaje się prosty
  • Jedna prosta zmiana-budzi ciekawość. Co to za Zmiana?

Powyższy nagłówek jest tylko przykładem, ale proces działa.

Wykorzystałem elementy klasycznych nagłówków konsumenckich copywritingu, aby zbudować udaną kopię marketingową dla znacznie poważniejszych rynków, takich jak Opieka zdrowotna, Handel detaliczny i przemysł wytwórczy.

3. Szukaj zbywalnych słów

Nawet jeśli uczysz się budować swój unikalny styl pisania, zobaczysz pewne słowa i zwroty, które pojawiają się w udanych promocjach w wielu branżach.

To małe bryłki złota do copywritingu.

Jeśli możesz poświęcić czas na tworzenie własnej listy tych — i mieć je pod ręką, gdy piszesz-to znacznie ułatwia to niż próba myślenia o tym słowie, które kiedyś widziałeś, że jest ooh … tylko na czubku języka.

Niektóre popularne słowa copywritingowe, które zobaczysz wielokrotnie przez lata i w wielu branżach, obejmują:

Ciekawość słów

  • Nietypowe
  • Odd
  • Dziwne
  • Prosta technika
  • Różne
  • Jedna mała rzecz
  • Zaskakujące

Słowa problemowe

  • Ryzyko
  • Niebezpieczeństwo
  • Odszkodowania
  • Niechciane wyniki
  • Alarmujące

Uwaga słowa

  • Za darmo
  • Nowy
  • Teraz
  • Wreszcie

Te słowa pojawiają się raz po raz, ponieważ działają. Są one jak małe wyzwalacze do psychiki klienta, że w połączeniu z odpowiednią ofertą, strach lub korzyść może wzmocnić wartość wiadomości i uzależnić je od kopii.

4. Skopiuj strukturę

Kopiowanie struktury udanej promocji to świetne urządzenie oszczędzające czas.

Niezależnie od tego, czy korzystasz z AIDA, czy masz problem, mieszasz, rozwiązujesz, obserwujesz, jak inni układają swoje oferty i budują ofertę jeden akapit na raz.

Kluczem do tego jest przejrzenie szablonów pliku swipe i zadanie sobie pytania ” co tu robi pisarz?”

Następnym razem, gdy przejrzysz kawałek kopii, który chcesz wykorzystać do inspiracji, spróbuj znaleźć kolejność następujących elementów:

  • Przyciąganie uwagi czytelnika
  • Określanie korzyści
  • Przedstawienie oferty
  • Określanie szczegółów produktu
  • Pokrycie zastrzeżeń
  • Składanie wielkiej obietnicy
  • Dowód budowlany w produkcie
  • Zapewnienie odwrócenia ryzyka
  • Budowanie wiarygodności w firmie lub sprzedawcy
  • Zamknięcie sprzedaży

Będzie wiele różnych formatów, co oznacza, że możesz utworzyć wiele różnych konturów, które możesz następnie podać podczas pisania własnej strony docelowej, posta na blogu lub kopii internetowej.

5. Nie bój się spróbować czegoś nowego …

Chociaż ważne jest, aby dostosować inspirację pliku swipe do swojego stylu i rynku docelowego, jest wiele do powiedzenia za to, że jesteś na tyle odważny, aby spróbować czegoś nowego.

Istnieje niezliczona ilość historii ludzi, którzy pożyczyli styl marketingowy spoza swojej branży i wykorzystali go z wielkim skutkiem.

Bill Glazer przez lata promował swój biznes z odzieżą męską, używając metod, z których korzystały wszystkie inne firmy odzieżowe. Kiedy zastosował radykalnie różne techniki od Dana Kennedy ‘ ego, jego biznes wzrósł o 37% w ciągu roku.

To kolejny powód, dla którego pliki swipe mogą być czystym złotem, możesz zobaczyć, co działa w innych branżach i przetestować je w swoim.

Możesz nawet natknąć się na zwycięską formułę, którą inni copywriterzy umieszczają we własnym pliku swipe!

A Ty?

Czego nauczyłeś się korzystając z pliku swipe w przeszłości?

Podziel się swoimi sekretami poniżej, abyśmy mogli skopiować … ahem, znaleźć w nich inspirację.

Total
0
Shares
Related Posts