5 Szybkie rzeczy, które możesz zrobić w tym tygodniu, aby naprawić swój Marketing

W większości przypadków “szybkie poprawki” są fałszywe.

Magiczne systemy zarabiają 100 tysięcy rocznie w pięć minut dziennie? Fałszywy.

Planujesz schudnąć 20 funtów w tym tygodniu? Fałszywy.

Pięć sekund techniki, aby znaleźć romantycznego partnera swoich marzeń? Fałszywy.

Jednak prawie wszystko, co robisz w życiu is z zastrzeżeniem zasady Pareto-spostrzeżenie, że otrzymasz 80% wyników z 20% Twojego wkładu.

Konsultanci nazywają to ” nisko wiszącym owocem.”Innymi słowy, kilka ważnych problemów, które mogą szybko rozwiązać i wyglądać jak geniusze.

Kiedy korzystasz z sieci do promowania swojej firmy, istnieje kilka ważnych rzeczy, które większość ludzi myli się na początku.

Więc przejrzyj tę listę, a jeśli widzisz przestępców w Twój interesy, w tym tygodniu, praca nad ich sprzątaniem.

#1: nie masz wezwania do działania

Nawet ogromne firmy z ogromnymi budżetami marketingowymi mogą tego przegapić, więc nie czuj się źle.

Kiedy chcesz, aby ktoś z Twoich odbiorców podjął pewne działania (zapisz się na listę e-mailową, kup coś, podpisz petycję, idź na spacer itp.), powiedz im, co mają robić. Copywriterzy nazywają to wezwaniem do działania i jest to najszybszy sposób, aby twoja kopia była bardziej skuteczna.

Powiedz im jasno i zwięźle. Proszę, w imię wszystkiego, co dobre, nie bądź ” mądry.”

Jeśli chcesz, aby ktoś kliknął link, aby zapisać się na niesamowity kurs e-mail i bibliotekę wartościowych e-booków, użyj słów Kliknij tutaj, aby zapisać się na nasz niesamowity kurs e-mail i bibliotekę wartościowych e-booków.

Twoja praca domowa w tym tygodniu: Przejrzyj kluczowe strony w swojej witrynie. Czy masz wyraźne wezwania do działania na każdej stronie? Czy są proste i jednoznaczne? Mogą być trochę silniejsze?

#2: nikt nie może dowiedzieć się, co robisz

Jeśli przygotowujesz podatki, słowa Przygotowanie Podatkowe musisz być na górze witryny. Jeśli jesteś instruktorem kettlebell, te słowa powinny być Dowiedz się Kettlebell. Jeśli jesteś masażystą, upewnij się, że słowo Masaż jest z przodu i w środku.

Zbyt wiele firm bierze udział w ćwiczeniu marketingowym polegającym na głębokim wnikaniu w to, czego chcą ich klienci (co jest dobrą rzeczą do zrobienia), i kończy z liniami tagów takimi jak “wzmocnienie siły i elastyczności poprzez podstawowe strategie ruchu.”

To dobrze, jako Twoja osobista misja pomagania ludziom. Ale twoja publiczność nie ma pojęcia, co robisz.

Podatnik. Copywriter. Instruktor Kettlebell. Programista WordPress. Masażysta.

Nie wymądrzaj się, jak opisujesz to, co robisz. Używaj języka, którego używają Twoi odbiorcy. (Jest to również bardzo pomocne w przypadku copywritingu SEO.)

Twoja praca domowa: Jak normalny człowiek opisałby to, co robisz? Jakich konkretnych słów używają?

Przejdź teraz do strony głównej i strony O mnie. Czy te słowa są wyraźnie widoczne?

# 3: nie ma korzyści w nagłówku

Jest pewna tradycja dla nowych pisarzy w Copyblogger. Wymyślamy nagłówki, które są sprytne, słodkie i inspirujące do ciekawości. Potem Brian Clark zarządza codziennymi biciami, dopóki nie przestaniemy.

Żartowałem. Tak jakby. Ale Brianowi udaje się (z całym szacunkiem) przekonać nas wszystkich do zrozumienia, że “sprytne” nagłówki nie działają tak dobrze, jak nagłówki, które wyraźnie komunikują korzyści.

Czy Twoi odbiorcy nauczą się oszczędzać godzinę dziennie, słuchając twojego podcastu? To powinno być w nagłówku.

Czy odkryją nowe sposoby 8 na znalezienie klientów z Twojego posta na blogu? Wiesz, co musi tam być.

Istnieje wiele technik tworzenia bardziej skutecznych nagłówków i zdecydowanie powinieneś poświęcić czas na ich naukę i opanowanie.

Ale to jest jeden można wdrożyć od razu, i że można psychicznie sprawdzić za każdym razem, gdy publikujesz kawałek treści.

Twoja praca domowa: Zobacz wszystkie treści, które publikujesz w tym tygodniu. (Posty na blogu, artykuły e-mailowe, filmy itp.)

Jakie korzyści czerpie publiczność z czytania, oglądania lub słuchania?

Umieść tę korzyść w nagłówku.

#4: klient nie jest gotowy na Ciebie

Większość firm, niestety, nie działa jak stoiska z lemoniadą.

Jeśli idę ulicą i zobaczę stoisko z lemoniadą, Kupię lemoniadę, zakładając, że jestem spragniony. Bardzo proste.

Ale twój biznes jest prawdopodobnie bardziej złożony.

Ponieważ używasz content marketingu do budowania odbiorców, przyciągniesz ludzi, którzy jeszcze nie są spragnieni. Niektórzy z Twoich widzów planują być spragnieni w pewnym momencie w ciągu najbliższych 30 dni. Niektórzy z Twoich odbiorców nigdy nie będą spragnieni, ale pracują z wieloma spragnionymi ludźmi, więc mogą chcieć cię polecić później.

Potrzebujesz sposobu, aby” zaparkować ” całą publiczność i zainteresować ją i zaangażować, dopóki nie będą gotowi do dokonania zakupu.

Istnieje wiele sposobów, aby to zrobić, a nie wszystkie z nich należą do terytorium “szybkiej naprawy”. But one that you can wdrożenie w tym tygodniu jest dodanie autoresponder do e-mail marketingu.

Autoresponder wiadomości e-mail to sekwencja wiadomości, która uruchamia się dla każdego nowego subskrybenta na liście e-mail. To genialny sposób na zainteresowanie odbiorców, dopóki nie będą gotowi na to, co masz do zaoferowania.

Nie napiszesz całej sekwencji w tym tygodniu. (Prawdopodobnie.) Ale na pewno można dostać jedną lub dwie wiadomości napisane, a następnie dodać jeden lub dwa co tydzień, aż masz ładne, solidne sekwencji, która trzyma się na uwagę perspektywa, aż ona jest gotowa do zakupu (lub polecić).

Twoja praca domowa: Jeśli masz już listę e-mailową, zarysuj korzystną sekwencję autorespondera, która zainteresuje i zaangażuje odbiorców. Następnie napisz pierwszą wiadomość i dodaj ją do swojego systemu.

Jeśli nie. masz jeszcze listę e-mailową, zdobądź ją na miejscu. Uwaga odbiorców jest cennym towarem. Nie marnuj go — uchwyć go, aby nadal czerpać z niego korzyści.

#5: ignorujesz obecnych klientów

Chcesz poznać najmądrzejsze, najskuteczniejsze i najtańsze miejsce do znalezienia nowych klientów?

To twoja baza danych istniejące klientów.

Obecni klienci mogą wprowadzać nowe firmy na co najmniej trzy różne sposoby.

  1. Mogą kupić coś innego, co masz do zaoferowania.
  2. Mogą polecić swoich przyjaciół.
  3. Mogą przekazywać Treści marketingowe, które tworzysz, takie jak posty na blogu lub biuletyny e-mail. (Oczywiście oznacza to, że te rzeczy MUSZĄ BYĆ wspaniałe.)

Potrzebujesz jednego kluczowego elementu, aby to zadziałało: musisz dbać (dużo) o tych klientów i musisz im pozwolić wiedzieć jak bardzo ci zależy.

Większość firm, dużych i małych, dokonuje transakcji z nowym klientem i na tym koniec. W pewnym momencie mogą wysłać dodatkowe boiska, ale rzadko robią coś, aby związek mocniej i bardziej sensownie.

Więc chociaż może myślisz, że Twoja praca domowa będzie stworzyć jakąś ofertę, aby wyjść do istniejących klientów, musisz najpierw coś zrobić.

Twoja praca domowa: Pomyśl o małym sposobie, aby zaskoczyć i zachwycić klientów, którzy już dali ci pieniądze.

  • To może być darmowe Q&A.
  • Może to być specjalny fragment treści, taki jak ebook lub biały papier, który oferujesz im za darmo w ramach podziękowania za ich działalność.
  • Może to być miła zniżka na powiązany produkt, o którym myślą.
  • Może to być specjalne informacje po zakupie, jak uzyskać więcej z tego, co kupili od ciebie.

Jaki Mały Prezent “Dziękuję” możesz wysłać swoim klientom dzisiaj, aby dać im znać, że uważasz, że są całkiem niesamowici? Spróbuj “upiec to” w procesie sprzedaży, aby Twoi nowi klienci mieli równie wspaniałe doświadczenie po sprzedaż jak oni przed wyprzedaż.

Teraz zrób to. …

Prawdopodobnie nie chcesz próbować wykreślić wszystkich pięciu z tych “zadań domowych” z listy w tym tygodniu. Więc wybierz ten, który da ci największy cios za dolara … i wrzuć go do kalendarza już teraz. Do środy w przyszłym tygodniu powinno być gotowe. Następnie możesz spojrzeć na pozostałą listę i zaplanować więcej, które mają sens.

Próbowałeś tych poprawek we własnym biznesie? Który z nich wdrożysz w tym tygodniu? Daj nam znać w komentarzach.

Total
0
Shares
Related Posts

BO SUPER!

NIKOGO NIE OBCHODZĄ TWOJE GŁUPIE RZECZY. Dlaczego? MYLISZ SIĘ, PONIEWAŻ. BO CHCĘ. BO CHCIWOŚĆ. BO JA. ŹLE, BO…